Új hozzászólás Aktív témák
-
t72killer
titán
válasz
DeltaPower #31 üzenetére
Dunsztom sincs, ennyire selejt a QC a mai hardvergyártásban. Simán kitolnak egy rossz szériát az Európai szervizhálózatba, ha sikerül az ügyfél torkán lenyomni, haszon, ha nem, akkor a javítást végző alvállalkozót szivatják.
-
t72killer
titán
válasz
DeltaPower #29 üzenetére
"hogy lehet az, hogy a második cserealaplap is hibás volt?"
>#25, "Nekem végül komplett cserélték a Lati E7450-et, miután 2 cserélt lap kifingott benne. " -
DeltaPower
addikt
Egyrészt az alma szervizszolgálata is egy kalap trágyával egyenlő, úgyhogy ez csak hiú remény. Cserélik az egész gépet igen, de ha nem volt backup az adatokról sose látod viszont, mert újabban kb az összes almában a hdd/ssd be van forrasztva az alaplapra, a szerviz pedig nem fogja neked átmásolni még akkor se ha lehetséges lenne. Javítani is teljesen inkompetensek, páromék régi 2k6-os macjéből egy takarítás során nemes egyszerűséggel kihagyták-elvesztették az odd szalagkábelt (mellesleg összekarcolták és beszakítottak 2 csavart), aztán sajnálkozva tárták szét a kezüket, hogy tönkrement az odd, vegyenek külsőt. Mindez a következő takarításnál derült ki, amit már nem a szakbarbárszerviz (svájci, nem is magyar) csinált hanem én.
Másrészt hogy lehet az, hogy a második cserealaplap is hibás volt? Valami refurbished/reball-reflow-olt, szerencsés esetben valóban javított, de inkább csak más gépből kibontott, teszteletlen szar alkatrészeket akartak építeni a tiédbe? Vagy ennyire szar a kihozatal, hogy a gyári raktárból rendelt új alaplapok is hibásak?
-
SaGaIn
senior tag
válasz
angyalpc2 #10 üzenetére
A Dell vissza is vonta a január elején kiadott biosokat mert hibásak voltak, már nem is lehet letölteni.
Amúgy érzek egy kis user errort is, Mert nem fogalmazod meg hogy pontosan mia hiba, csak hogy "hibás a bios" Az nem hardver hiba, vissza kell flashelni régebbire és kész. Amúgy meg ha tényleg bitlockert használsz és alaplapcsere gondot tud okozni ugyanis a bitlocker veheti úgy hogy másik gépbe került és akkor ki kell lockolni .
-
t72killer
titán
Nekem végül komplett cserélték a Lati E7450-et, miután 2 cserélt lap kifingott benne. A lapcserebere ha jól emlékszem 4-5 napos intervallumot fedett le, az új gép egy hónappal később jött meg, azóta megy.
Az "összetörtük, de legalább a problémát se sikerült megoldani" Lenovo-Telemax koprodukciónál 1000x jobb, előbb-utóbb meg lesz oldva a probléma. Sajna ma ez a színvonal, az Apple-nél is kb. A minőség prémiumkategóriában is gáz, kérdés, legalább előbb-utóbb megoldják-e a problémát...
-
válasz
alkatraz3000 #23 üzenetére
A történet egy eredetileg UK-ban vásárolt termékről szól.
-
alkatraz3000
senior tag
válasz
Hieronymus #22 üzenetére
Ez abban az esetben igaz, ha az EU-n belül lett vásárolva
ettől eltérni csak pozitívan lehet, tehát pl világgaranciát adni.
egy ukránoknál vásárolt gépre itthon nem kötelesek biztosítani a garanciát.
-
válasz
Avicularia #16 üzenetére
Sose hallott semmit az MX4 pasztáról
Nem is kellett neki hallania róla.
A DELL termékeihez szerelési utasítást készítenek. Ennek a lépéseit kell a szerelőnek végrehajtania. Nem mást vagy kevesebbet vagy többet. Csak az előírt alkatrészeket és kellékeket használhatja.Persze gondolom a dell látja, hogy hol lett eredetileg értékesítve.
Ettől még a garancia érvényes. Nem lehet mondani hogy, öcsém vidd haza, majd ott megjavítják.
Jön a szakember viszi és hozza, ha kell vagy javít a helyszínen.
Ha nem, akkor ki kell kötni a szerződésben a garancia területi hatályát. -
alkatraz3000
senior tag
Asszony lowbudget acer notebookja kb vétel utáni pár napban hibát produkált.
Acer felhív, megmondja mit kell nyomtatni, gyári dobozba becsomagol, papír raragaszt és jön a futár másnap.
A notebook Csehországból 2 hét után visszajott, minden happy, ez 3 éve volt. Egy kisebb csodának tartom, hogy ez a gep megy, pedig passzív huteses, touchscreenes alap cucc.
Apple notebooknal volt ilyen kalvariam, mint a te eseted.
Sokadjára atvittem másik szervizbe, pedig a garancia is lejart, és megállapították az alaplap hibát.
Felhívtam az Apple központi szamat, ahol egy vmilyen külföldi vezetővel megallapodtam a tortenet elmesélése után (tudta visszaellenőrizni) kaptam egy cserekodot, almariumba vissza, és intéztek is az egeszet ingyen. 3 éve történt, azóta hibátlan.
-
Gdi
senior tag
-
válasz
Avicularia #16 üzenetére
"... és próbáltam neki mondani, hogy mennyivel jobb az MX4 paszta a procihűtőn ..."
Egy ilyen helyen teljes mértékben "eljárás alapon" dolgoznak, vagyis van a hiba - és van a hozzá tartozó módszer a javításra. Emiatt ezeket az ötleteket általában lepattintják...
-
Avicularia
veterán
válasz
Hieronymus #11 üzenetére
Svéd szerelő mikor kint volt fedlapot meg hűtést cserélni a 7250-en és próbáltam neki mondani, hogy mennyivel jobb az MX4 paszta a procihűtőn, azt mondta, hogy őt egyáltalán nem érdeklik a pc-k és semmit sem tud róluk azon kívül ami a munkájához kell, hogy laptopokat szervizeljen. Sose hallott semmit az MX4 pasztáról
Dell garancia transzferelhető másik országba, onnantól ha megnézed a garanciaidőt a dell honlapján az az ország látszik, amelyikbe átvitted a garit, nem az eredeti. Persze gondolom a dell látja, hogy hol lett eredetileg értékesítve. -
domos
senior tag
Nem teljesen értem, mire gondolsz. Az alaplap csere után ha el akartam indítani a Windows-t, akkor a bitlocker recovery key-t kér. Ez teljesen rendben is van. Az, viszont hogy a BIOS nem működik rendesen, az nincs rendben.
Úgy jutott erre a következtetésre, hogy lusta volt kitalálni a valódi okot, és előállt ezzel.
-
domos
senior tag
válasz
angyalpc2 #10 üzenetére
Az első hiba volt a teljes lehalás. Az első alaplapcsere után jutott arra a következtetésre, miután még mindig rossz volt a laptop, hogy a Bitlocker a hibás (alaplap csere után már bekapcsolt a gép).
A BIOS-nak az a baja, hogy régen, amikor megvettem a laptopot, szépen működött BIOS alatt is a touchscreen, a touchpad és a billentyűzet is. Most csak a billentyűzet működött, és nem lehet benne semmi beállítást elmenteni.
A garancia átadást se értem... - Nézz utána. http://www.dell.com/support/retail/jp/en/jpgem1/ownershiptransfer/IdentifySystem?c=uk&s=public&l=en
Őszintén ha nekem ennyire fontos valami, és megy a baszakodás, akkor személyesen odamegyek...igen 2x2 óra...(700eFt mellett ez nem összeg) és nem mástól várnám a hiba kijavulását...függetlenül a garancia fajtájától. - Nem azért fizettem több tízezer forintot, hogy én rohangálja a laptoppal, minden hétköznap este 6-ig dolgozom, időm sincs erre.
Tudom hogy nem mindig a support a hülye, és vannak nagyon jó supportok is, de itt nem igazán érzem, hogy bármit is kapnék a pénzemért.
Thinkpadat kellett volna venni - Több T460-at küldtem már vissza gariban, mint amennyit a két kezemen meg tudok számolni. A T470 viszont tényleg jó széria. Most egy X1 Yoga gen2 van rendelve, elvileg jövőhéten meg is jön.
Hieronymus
Ez a gond, hogy manapság már szinte semmiben nem lehet bízni. Dobálóznak a jobbnál jobb és hangzatosabb nevekkel a garanciákhoz, aztán kiderül hogy ott sincs semmi kötelezettség. -
-
angyalpc2
aktív tag
De mi volt a baj a BIOS-sal?
Úgy értem az én PC és laptop bios-aimba csak nagyon ritkán lépek...(meg úgy az emberek 99%-a)
Az sem világos, hogy ha KO volt a gép, hogy jutott arra, hogy a Bitlocker-rel volt a baj?
mikor új alaplapot kapott, a régi HDD/SSD maradt?
Felmerült e már hogy az a szar?A garancia átadást se értem...akkor ez most egy WW garancia?
Thinkpadat kellett volna venniŐszintén ha nekem ennyire fontos valami, és megy a baszakodás, akkor személyesen odamegyek...igen 2x2 óra...(700eFt mellett ez nem összeg) és nem mástól várnám a hiba kijavulását...függetlenül a garancia fajtájától.
Tudom, mert volt már sokszor volt olyan esetem (nem szervíz! hanem termék support), hogy mondták hogy szar...így meg úgy nem jó...
De egy tetves videót, képet nem tudtak küldeni, hogy mi a baja, alapvető adatokat nem tudtak szolgáltatni...szóval azonkívül hogy szar, mást nem tudtak mondani....
Pár kikönyörgött adat alapján legalább megpróbáltuk szimulálni a hibát...
Persze egyáltalán nem jött elő a hiba.
....vállrángatás hogy akkor ki a hülye?
Egyáltalán mit csináljak vele?
Helyszínre csak úgy kimenni nem lehet. Pedig legszívesebben kocsiba pattannék....de nem lehet.Aztán pár instrukciót kipróbálva, jééé működik.
Szóval azt akarom mondani, hogy nem mindig a support a hülye, elmennek a falig amit a rendszer enged.
Továbbá most volt Intel CPU/microsoft bios és egyéb frissítés
Nem e az b@szta el?
http://www.dell.com/support/home/hu/hu/hubsdt1/product-support/product/xps-13-9365-2-in-1-laptop/drivers -
sto1911
veterán
Nyugodtan nyald be az alma cumit, az se jobb egy fokkal sem. Itt is irt valami szerencsetlen, hogy az 1M-es almajat karcosan kapta meg 5. alkalommal is...
-
Avicularia
veterán
Ez nem túl jó hír. Itt nálunk látom sokszor, hogy mikor egy éves korában jár le a garija az xps-eknek, már dobják is fel apróhirdetési oldalra. És nem túl olcsón. Míg egy latitude-ot marha olcsón meg lehet venni, addig az xps-eket elég drágán árulják használtan. A 7250-em 1 hónapos korában kb. 141K-ért vettem i5-el és 16 giga rammal.
-
domos
senior tag
válasz
Avicularia #4 üzenetére
Nem tudom melyik cég, én a 0680016157 számon szoktam hívni a dell ügyfélszolgálatát, ők állítólag valahol Görögországban vannak egy callcenterben.
Ami a javítást illeti, először a DR. LAN (Miskolci) javította, ők abszolút inkompetensek. Most a "C szerviz"-nél van (CHS?), ők legalább rájöttek hogy tényleg a laptoppal van baj, és nem velem.
-
#92063744
törölt tag
Maga a pokol az összes XPS, pedig a piac legjobb ultrabookja lehetne. Senkinek nem ajánlom már, mindegyik megpusztul a környezetemben legfeljebb 3 éven belül.
-
domos
senior tag
válasz
Avicularia #2 üzenetére
Biztos van amikor eltalálják a dolgot, de nálam ez nagyon nem jött össze... illetve az ügyfélszolgálat hozzáállása is szánalmas. Szinte ők vannak felháborodva, ha hívom őket hogy érdeklődjek a laptopom felől. Meg mindig az a válaszuk, hogy hár reménykedjünk hogy a következő cserealkatrész után jó lesz. Meg pofázik nekem az ottani """felettes""", hogy mindenképp ellenőrizzem le a szervizzel a laptopot ha majd visszakapom, mert ők már unják hogy "FBI-t kell játszaniuk és kinyomozni hogy mi történt", miután az első szervizes vén f*sz ugye állította hogy ő márpedig 100%-os állapotban adta át a laptopot nekem a Bitlocker baromkodás után, csak az a vicc hogy akkor a Bp-i szerviz miért állapította meg hogy csak az alaplap rossz... És akkor mondom a """felettesnek""" hogy mégis hogy hozzam ezt össze, a szerviz Budapesten van, én meg Miskolcon, és futár fogja hozni nekem a laptopot... és erre csak puffog. Abszolút nevetséges, utolsó legalja semmi emberek dolgoznak azon az ügyfélszolgálaton...
Azt hinné az ember, hogy ennyi pénzért normális szolgáltatás fog kapni, de nem. Bele se merek gondolni, hogy mi lenne ha egy 80e Ft-os alap gépem lenne, és az romlana el...
-
Avicularia
veterán
Elképesztő. Nekem eddig pozitív tapasztalataim vannak a NBD garanciával, többször is szerelt már nekem a dell. Volt olyan, hogy itt svédben vett gépet szereltek Magyarországon nekem, nem volt a gari áthelyezve, csak épp Magyarországon voltam és ott hibásodott meg.
Pont mostanában gondolkodtam, hogy kéne venni egy 13-as XPS-t és otthon venném meg, mert otthon ugyanannyiért kapom meg 3 év garival, mint itt svédben 1 évvel. -
Igen, én is erre jutottam régebben, hogy nem érdemes már nézni a business class notikat, mert annyi pénzért elhozom a 13-as rMBP-t is a polcról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Lenovo 14 Ideapad 5 FHD IPS i5-1235U 4.4Ghz 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Blue Titanium Titán dizájn, Pro teljesítmény 128 GB
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 9900K / RTX 3070Ti / 64GB DDR4
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest