• apple2003ota és #42203392 értékelése egymásról

    Hirdetés: Törölt hirdetés

    apple2003ota negatív értékelést adott #42203392 számára:

    Jelentkezett a vevő, hogy nem tölt a telefon, és szervizt ír ki, 2 hónap után. Segítő kész voltam (meg is köszönte), de odáig nem jutottunk el, hogy beazonosítsam a készüléket, már olyan útszéli stílust engedett magának. Kikértem magamnak, és jeleztem, hogy így nem vagyok hajlandó vele beszélni, erre folytatta.
    Elköszönöttem, és jelentett.
    Ennyi volt a történet.
    Nyitott vagyok segíteni, most is, de csak ha képes kulturált kommunikációra.

    #42203392 negatív értékelést adott apple2003ota számára:

    A vásárolt iPhone-t 100%-os akksival hirdette. A kapott töltőfejjel és kábellel töltve leromlott az akksi állapota 98%-ra 2 hónap alatt, ami nem lenne baj, de kiírta azt is, hogy szervizelésre szorul az akksi. A kábel és a töltőfej feliratait összehasonlítva az eredeti kiegészítőkkel látható a hamisság. (Töltőfejen C E jelzés közelebb van egymáshoz, illetve a bal oldalon lévő V és N betűk máshogy néznek ki). A kábelen az USB jel nem középen van szimmetrikusan, hanem aszimmetrikusan. Egyelőre eredeti töltőfejjel és kábellel sikerült tölteni, azonban a szerviz felirat ott maradt és a töltőfej-kábel, esetlegesen a szintén hamis akkumulátor ára a levegőben lóg. Az eladó azt állítja egy Bp-i szervizben cseréltette az akksit, azonban arról semmilyen papírt nem tud felmutatni, pedig azzal rendezhető lenne az akksi kérdése. A töltőfej-kábel cseréjéről nem is beszélve.
    Tudom, hogy nem elvárható egy használt terméknél ennyi idő után garanciáról, felelősségről beszélni, azonban úgy gondolom egy ilyen kereskedőnél, akinek láthatóan kiépített rendszere van a hasonló nyerészkedésekre-átverésekre, bízom az ügy számomra is elfogadható lezárásában.
    Ez ideális esetben akkumulátor csere bizonyítása számlával, illetve eredeti kábel és töltőfej biztosítása szintén számlával.

    Üdvözlettel: Kenny

Aktív témák

  • Óh, csak most vettem észre, hogy van ez a lehetőség, mert itt próbáltam hozzászólni: [link]
    Olvasd el, nagyon szórakoztató :)

    Így kezdődik:

    Válaszom a negatív értékelésre:
    "
    Jelentkezett a vevő, hogy nem tölt a telefon, és szervizt ír ki, 2 hónap után. Segítő kész voltam (meg is köszönte), de odáig nem jutottunk el, hogy beazonosítsam a készüléket, már olyan útszéli stílust engedett magának. Kikértem magamnak, és jeleztem, hogy így nem vagyok hajlandó vele beszélni, erre folytatta.
    Elköszönöttem, és jelentett.
    Ennyi volt a történet.
    Nyitott vagyok segíteni, most is, de csak ha képes kulturált kommunikációra.
    "

    A készülék használt állapotban, áralatt volt meghirdetve, amire természetesen alkudott, de ez csak mellékes. A hirdetésben megfelelő állapotban vette át, mindent leellenőriztünk. Minden készülékre 1 hét visszavársárlási garanciát adok, ennél többet sajnos nem tudom, nem is lehet.
    Mivel semmelyik készüléket nem én vettem újonnan, és olyan jó minőségű utángyártott tartozékok vannak, sosem merem és nem is állítom, hogy gyári tartozékok vannak hozzá. Ha vételnél látom a silány minőséget, át sem veszem a tartozékokat, hanem saját készletből adom. Ha hasonlóan rossz indulatú lennék, mondanám, hogy lehet ő kicserélte a saját utángyártott, rossz, otthon talált sajátjaival.
    Az akkumulátorral még nem jutottunk semmerre, mert odáig sem jutottunk el, hogy beazonosítsam a készüléket. Olyan sértő, hisztis szöveget írt, hogy kikértem magamnak, így nem beszélhet senki senkivel. Erre jelentett.
    Kéréseim:
    1. Vonja vissza, vagy moderátorok töröljék a negatív kommentet, amiben láthatóan kifejezte a rossz indulatát az üzletrontó, rágalmazó kijelentéseivel, irreális elvárásaival.
    2. Ne privátban, hanem nyilvánosan itt vádaskodjon, nem tűröm és nem vagyok hajlandó az ő szintjére lesülyedni, alpári módon hisztisen veszekedni. Csak itt rendezném le az ügyet.
    További szép napot mindenkinek.
    Gergő

Aktív témák