Új hozzászólás Aktív témák
-
Sinesol
veterán
Egyébként ez a Málta kodnevü fejlesztes nem lehet hogy inkabb egy 8970es lesz? Mar csak a kodnevböl következtetek ilyesmire ugyanis a köv sorozat lesz a Sea Islands es inkabb oda illik a Malta név. Meg amugyis a piacon vannak mar regota 2 7970es gpuval felszerelt vgak pl ASUS Mars II és tarsai.
Habár sokak szerint a 7790es is gyakorlatilag 8as szeria csak elöbbre hoztak es bedobtak hogy legyen valami abban a nagy résben ami a 7770 és a 7850 közt volt habár neveben a Bonaire is southern island.
Viszont nekem a Southern Islands ba nehezen illik Malta.. -
Male
nagyúr
"a HD felbontású stream is megfelelő, mivel a részletek úgyis elvesznek H.264-es tömörítés során"
Háááát.... ennyi erővel a FullHD filmeknek sincs semmi értelme, hiszen a részletek úgyis elvesznek a H.264 tömörítés során
-
Töki bácsi
aktív tag
Valahogy eddig nagyon elment mellettem ez a felhős móka. Abban a hitben éltem, hogy ez csak az online játékok mentéseit tárolja egy külön szerveren
A kommenteket olvasva kerültem végre képbe. Ma is érdemes volt felkelni.
-
etel89
csendes tag
Szegény internet-szolgáltatók... Manapság is kapják a sz4rt rendesen, már ha csak Pistike 2 mega helyett 1el tölti a torrentet. Mi lesz velük,ha majd a headshotok nem sikerülnek Pistikének...
-
#65675776
törölt tag
Gondolom nem kell neki több, mint 40CFM légáramlat. Ahol értelmesen meg van tervezve a légmozgás, ott sokkal kisebb légszállítás is igény. A FireStream-ekre is nevetségesen alacsony értkeket ad meg az AMD, míg a gyakorlatilag azonos hw-ű asztali VGA-kra messze erősebb hűtés kerül mindig. [link] Szóval a Tahiti-nek elég a 20CFM egy akkora bordával.
Az egyébként érdekes, hogy a második GPU csak 75W-os többletfogyasztást jelent.
-
kromatika
veterán
szükség van erre a felhő mániára?
-
LackoMester
addikt
A képek alapján elég ütősnek igérkezik a HD7990, ( várós a teszt ) ez a felhős akármi, hát mitmondjak Skájra nemérdekel.
-
djculture
félisten
Szerintem a felhőben se ingyen lesz a játék abban biztos lehetsz... Volt már ilyen felhős probálkozásom már nem is tudom melyik nagy cégnél ami tönkre is ment sikeresen, ott is meg kellett venni pénzért a fiókba a játékot. Vettem vagy 3 játékot ott így hogy tönkrement a cég szerintem keresztet vethetek rá, ez is hátrány.
-
Felhőt esetleg mmo-ba tudom elképzelni,egyébként senki ne tárolja az adataimat
-
vinibali
őstag
ez az első referencia dizájnos Radeon aminek vállalható a külseje így is. vékony kis ventik, látható hűtőborda, piros szín
-
Suker10
aktív tag
válasz
FireKeeper #7 üzenetére
Soha nem lesz olyan a hálózat, de nyugodtan várhatod.
Erre nem létezik megoldás. Sokkal előbb leszünk halhatatlanok, vagy jutunk el egy másik galaxisba.
Most így az utolsóban sem vagyok biztos. Ahhoz minimum az elsőnek teljesülnie kellene, amit viszont a második üt. Van rá ~3 milliárd évünk. Az a legjobb az egészben, hogy nincs miért. Ez a probléma 3 milliárd év múlva is megmarad. -
Graphics
Jómunkásember
"Mivel a felhős játék alapvetően kompromisszumos megoldást ? a képminőség tekintetében, "
a jelent kimaradt
-
leviske
veterán
Akinek mondjuk a mindennapjaihoz elég egy Macbook Air, annak pl ilyen formában is elég lehet egy Battlefield 4-t futtatni.
Azt viszont én is, de még Gabe Newell is jelezte, hogy csak a cloud rendszerre alapozni nem lehet a játékipart, mert egy bizonyos felhasználói bázis méret felett összeroskad a saját súlya alatt. Emellett azoknak sosem lesz egyenértékű alternatíva, akik eddig 1/2/3 évente 150-200 ezret költöttek a gépükre, mert olyan mértékű kompromisszumok mellett olcsóbb hardvert is vehetnének, amivel meg már jó eséllyel keveredhetnek egy havidíjas rendszer árszabása alá. És akkor arról nem is esett szó, hogy egyelőre még a folyamatos online autentikációt, ill kommunikációt, ill adattárolást se tudják feltétlenül stabilan megoldani, akkor majd pont egy ilyen komplexebb rendszert igen, több (száz?) millió felhasználóval.
Van piac, ahova jó a cloud, de nem mindenhova.
-
zseko
veterán
Nem értem miért jó szar felbontáson, szar tömörítéssel, szar képminőségben, folyamatos streamre jópárszor alkalmatlan neten, laggolva játszani...
-
Cifu
félisten
Játéktól függ. Ha legalább régiós szinten, normális háttérrel megy a szolgáltatás, akkor 20-40ms-os pingek jellemzőek így (pl. World of Tanks). Számoljunk a felhős megoldással 100ms-al (vagyis a gomb lenyomása után 100ms-al később érkezik vissza a jel, immár a kiszámolt képpel, erre még a monitorod miatt van plusz mondjuk 20-40ms, de ez minden játéknál jelentkezik), azért a WoT messze játszható volt béta idejében, amikor 120-160ms volt a ping, és a Mechwarrior online is teljesen játszható, pedig ott is 100ms feletti az átlag ping.
Szóval az ilyen lassabb játékoknál elvileg a késleltetés már most is belefér kategória. Az ultragyors BF, Quake, stb. szintű játékok rajongói persze bajban lesznek, ezzel nem lehet mit kezdeni rövid távon...
-
Johnny001
senior tag
Hi!
Ez jó is lehet, csak nem nálunk. Itt örülök, ha a world of tanks nem laggol.
A koncepció egyébként teljesen rendben van, itt a szolgáltatók mindenért külön pénzt szednének és legalább évente tudnék venni teljesen új gépet az árából.
Azért reménykedek, hogy ez nem lesz mindig így!
By.: Johnny
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#06658560 #23 üzenetére
A rendszer képességei gépfüggők, de a diagnosztikánál kiemelt igény van arra, hogy a probléma helyben orvosolható legyen. Ennek a legegyszerűbb formája, ha kimenet van a termékeken. Ennek mindenki örül, mert segíti a hibakeresést.
Minden aktuális felhős platform saját szoftverrel dolgozik, és ezekre szükséges a felhőből futtatott játék direkt támogatása. Ma a felhőbe a játékok egy jelentős részét nem is PC-ről portolják. Egyszerűen úgy is egy csomó mindent módosítani kell ahhoz, hogy működjön. A RapidFire lényegében egyszerűsíti a portolást, így a fejlesztő oldalán a költségek csökkennek, illetve jobb grafikai minőség érhető el. Számos CiiNow játék sokkal jobban néz ki, mint a többi felhős platformon. Egyszerűen azért, mert megkapták a PC-s grafikai tartalmakat.A kliensprogram a rendszer legegyszerűbb része. A nehézség, hogy azt a bazi nagy vasat hatékonyan működtesd.
-
Devid_81
félisten
Huhh passziv a kazan?
Mondjuk van huzat a szerverekben. -
xmaas
őstag
Sokszor meg igy is van "lag" online jatekokba amikor itthon van a geped hat aztan ha meg a felhos moka is beleszol varazslatos lesz.
Na meg baromira megeri hogy fizess havonta kitudja mennyi osszeget szinte erzem hogy ennek a mokanak az arabol amit kifizetsz 2-3 evre siman megcsinalsz magadnak egy kozepes gepet amivel ugyan ugy eljatszol par evig amig el nem romlik a gep vagy elavul .Nagyon tolatjak ezt a felhos sz@rt csak az a baj a felhasznaloknak csakis szopas lesz ebbol az egeszbol ha ne adj isten mar csak ilyen felhozes fog lenni mindenhol es nem lehet majd venni normalis otthoni gepet -
Angel1981
veterán
"Az asztali piacra hamarosan érkezik a Malta kódnevű csúcs-Radeon, mely a nyáron lesz elérhető, és az AMD szerint a piac leggyorsabb grafikus kártyája lesz."
Kellett valamit lépni a GF Titánra.
-
#06658560
törölt tag
Távfelügyelet nem létezik ezek szerint gamestreaminghez? Nem tudják a rendszerek a streamet klónozni?
A felhös játékot nem eleve felhöre írják, így tudott mire kell készülni hardverileg? Az, hogy a kódot könnyebben portolják a fejlesztök PC-röl (mondjuk ez nekem eleve abszurd) miért következik, hogy üzemeltetési oldalon költséghatékonyabb?Apropó rapidfire fixen bekapcsolható tüz van benne?
#21 Buci21:"szerveroldal, a kimenetek meg arra kellenek, ha a szerverre rá kell dugni egy retkes monitort, mert nem lehet máshogy kezelni, pl belső hálózat megpusztult, kevesebb nem lesz tőle a kártya, és még jól jöhet, ha valaki szervert épít (nagy cégek persze). A felhő azt jelenti, h a kód fent fut, neked csak le kell nyomnod a gombot, a "gombnyomás" végigszáguld a neten, a szerveren futó játékod feldolgozza, majd visszakapod a képkockát, bumm headshot.
Játékot pedig platformhoz kell szabni, lásd: PC, xBox360, PS3, WiiU, stb Az AMD pedig ha jól értem, ezzel a technológiával sokkal egyszerűbbé, ezzel vonzóbbá teszi a felhőbe költözést a fejlesztőknek"Ha megpusztul a belsö háló, akkor szolgáltatás sem lesz kifele. Ehhez elég lenne egy VGA kimenettel szerintem, egy ilyen kártyára alapozni felhöt pedig a közröhej kategória.
Felhö: néha ez a felhö, máskor csak adattárolás, harmadik alkalommal valami harmadik köztes szint.Felhö esetén maximum egy ritka bonyolult kliensprogramot kell programozni, ami fentröl lefele videot streamel, felfele pedig a klavit és az egeret figyeli, esetleg még hangsávot küld fel- ahhoz meg had ne kelljen már külön az AMD támogatása, hogy megírják a fejlesztök.
-
Buci21
addikt
válasz
#06658560 #18 üzenetére
szerveroldal, a kimenetek meg arra kellenek, ha a szerverre rá kell dugni egy retkes monitort, mert nem lehet máshogy kezelni, pl belső hálózat megpusztult, kevesebb nem lesz tőle a kártya, és még jól jöhet, ha valaki szervert épít (nagy cégek persze). A felhő azt jelenti, h a kód fent fut, neked csak le kell nyomnod a gombot, a "gombnyomás" végigszáguld a neten, a szerveren futó játékod feldolgozza, majd visszakapod a képkockát, bumm headshot.
Játékot pedig platformhoz kell szabni, lásd: PC, xBox360, PS3, WiiU, stb
Az AMD pedig ha jól értem, ezzel a technológiával sokkal egyszerűbbé, ezzel vonzóbbá teszi a felhőbe költözést a fejlesztőknek.
-
DIESELPOWER
aktív tag
Elég jó árban lesz, az biztos.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#06658560 #18 üzenetére
Szerver oldali a Sky sorozat.
Azért kellenek neki kimenetek, mert komoly problémát jelent a kiszolgálásnál a diagnosztika. Sokszor a szerver és a kliens között kilométerek vannak, így viszont a szerver mellett is látható az a stream, amit a user megkap kilométerekre arrébb. Erre nagyon kevesen gondoltak eleinte, de nagy jelentősége van a hibakeresésben. Gyakorlatilag a szerver mellett kideríthető a gond és nem kell ingázni a klienshez.
A cloud gaming az nem olyan, hogy bedobod a PC gamát a szerverre és streamelheted. Azt a programot szépen az adott szerverhez kell szabni, mivel úgy működik majd hatékonyan. A RapidFire leegyszerűsíti a dolgokat. Ezzel kevesebb kiadás lesz a fejlesztői és az üzemeltetői oldalon. -
#06658560
törölt tag
Zavart érzek az eröben.
Ez a kártya most akkor szerver- vagy kliensoldali cucc? Ha kliensoldali, akkor minek neki egyidejü hat stream? Ha szerveroldali, akkor minek neki displayport/hdmi kimenet? Mit kell lefordítani minden platforma? AMD szótárában mi a felhö és mi a felhös játék? -
Cifu
félisten
válasz
fatallerror #6 üzenetére
Anno volt szó róla, hogy a TressFX (nyilván licencdíjért cserébe) beépíthető bárhova, és nem szükséges AMD hardware hozzá. Lásd még itt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
fatallerror #14 üzenetére
Ott használják a TressFX-et, ahol akarják. Már a Wii U is jó hozzá.
-
djculture
félisten
válasz
FireKeeper #7 üzenetére
Bakker itt magyarországon még istenes is a net elérés, van nem egy ország ahol csúcsidőben korlátos az internet
-
Zimmy88
tag
Én inkább a HD7990 tesztjére lennék kíváncsi, remélem nektek is jut belőle egy sütnivaló példány
A felhőben nem bízom, de ha 5-8 év múlva olyan lesz a hálózat, nem zárkózom el előle -
Abu85
HÁZIGAZDA
A DICE és az EA AMD Gaming Evolved partnerek. Ezért van ott a logó. Valószínű, hogy majd az AMD a BF4-et berakja majd ilyen Never Settle csomagba, illetve a nyilván csak AMD hardveren lehet mutogatni a játékot. Egyébként nyilván a szokásos dolgot jelenti, segítenek a fejlesztésben. A DX11.1-es funkciókat például segítettek implementálni.
-
gianni85
veterán
még elég gyerekcipőben van, de valahol el kell indulni. ha majd megy a felhős játék minimális laggal teljes vizuális élménnyel, akkor jó lesz. a netkapcsolatoknak is sokat kell fejlődnie. én mindenesetre nagyon örülnék ha böszme gép, vagy akár egy kisebb konzol nélkül is tudnék játszani... netkábel be a tv-be és kész.
-
fatallerror
addikt
tressfx esetleg megjelenhet a next-gen konzolokon? vagy mindenkinek saját magának kell a hajat összehozni?
-
Cifu
félisten
válasz
FireKeeper #1 üzenetére
Logika van mögötte.
Dedikált "gamer" gép: Veszel egy izom gépet, ami azért a nap jó részében pihen, nem csinál semmit. Két-három-négy évente lecseréled, újra X összeget áldozva rá.
Felhő megoldás. Csak egy relatíve gyenge gépre van szükség, rövid időn belül akár egy Arm procis megoldás (pl. TV) is elég lehet hozzá. A háttérfejlesztést a szolgáltató végzi, ahogy a kockázat is az övé. Te cserébe fizetsz Y összeget havonta.
Ameddig időarányosan az Y költségei alacsonyabbak, mint X költsége, addig a felhő jobb megoldás.
-
Def26
félisten
Eléggé off, de itt legalább olvassa ABU.
Nos az új Battlefield 4 mellett megjelent az AMD logó. Ez jelenthet valamit az elvakult BF játékosoknak akik eddig nv kártyákat használtak?
-
FireKeeper
nagyúr
nagyon nem örülök ennek a felhő-mániának, de azért jó hogy az AMD nem csak ebben látja a jövőt. az "AMD a következő generációs konzolokat is jó alternatívának látja" részen jót röhögtem, nem csoda hogy ezt mondják elvégre mindbe ők adják a belsőt
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Küszöbön az androidos PC-k
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Építő/felújító topik
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Apple asztali gépek
- Bemutatkozott a Poco F2 Pro (már megint)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3533
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- LG 77CS6 - 77" OLED - 4K 120Hz & 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - Szupervékony
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- PlayStation Network (PSN) ajándékkártyák, feltöltőkártyák áron alul!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest