Új hozzászólás Aktív témák
-
Drenadar
veterán
válasz
lsebestyen #114 üzenetére
pont erre jártam mostanában és szerencsére én megúsztam!
-
xdx@
aktív tag
válasz
Psychonaut #160 üzenetére
Jogos, rosszat tettem oda.
-
xdx@
aktív tag
válasz
Szten Márs #156 üzenetére
Egyáltalán nem az, még ha ez is jött le a hozzászólásomból.
-
#04441088
törölt tag
válasz
dízelracer #157 üzenetére
Nem poén volt, csak 60 volt az a 80 helyett. Elírtam. De pontosan nem is tudom, sünbácsik mondták. Egy kicsivel több bajom lett...de elég, ha a többiek ennyit tudnak...
-
dízelracer
őstag
válasz
#04441088 #152 üzenetére
"A ránk merőleges útról(jobb oldalról)érkezőknek meg piros volt akkor, de az egyik kocsis ebbe szart bele, leelőzte a sort és úgy lazán 80-al belénk durrantott. Személyi sérülés csak annyi történt, hogy beb*sztam a könyökömet, térdemet...én ültem az anyósülésen.."
Poénnak jó volt de ha valakibe 80km/h-val oldalról belecsattannak az nem csak beüti a könyökét meg a térdét.
-
xdx@
aktív tag
Keszthelyre menet karamboloztunk másfél éve.
Nem lett komolyabb bajom, csak egy nagy véraláfutás lett a hasamon, meg ropogtak pár hétig a csontjaim, legalábbis ott ahol az öv fogott.
2 napig befektettek a kórházba megfigyelésre. -
JoeYi
őstag
Prágába menet történt:
Arra fele az autópályára felhajtó nem gyorsító sáv, hanem egy elsőbbségadásos kereszteződés volt. Én ilyesmire gondolni se mertem, ezért teljesen váratlanul ért, hogy az előttem 3 kocsinyi távolságban haladó autó megáll a felhajtás helyett. Szemerkélt az eső, a Focusban pedig nem volt ABS. Félig lenyomott fékre is blokkoltak a kerekek, és mi csak csúsztunk-csúsztunk és csúsztunk az álló kocsi felé. Abban már biztos voltam, hogy így neki fogunk menni, ezért úgy döntöttem a B megoldást választom, azaz mellé sorolok és hátha megússzuk. Fékről leléptem és így újra egyenesbe állt a kocsi, valamint kormányozni is tudtam. Elgurultunk az álló autó mellett, fel a pályára, ahol egy volvós lélekjelenlétén múlott, hogy nem jött nekünk.
Azóta is néha-néha felriadok erre az emlékre.
Amúgy áldom az eget, hogy szoktam otthon játszani rFactorral kormánnyal, mert szinte 100% hogy a kocsikezelést amit leprodukáltam ott tanultam meg
-
#04441088
törölt tag
Pár éve történt velünk is egy kisebb baleset. Ford Mondeo Kombi 2.0 TDdi-vel...együtt a család...Székesfehérváron keresztül mentünk hazafelé, beértünk egy lámpás kereszteződéshez. Zöldet kaptunk, normális tempóban indultunk a sorral együtt. A ránk merőleges útról(jobb oldalról)érkezőknek meg piros volt akkor, de az egyik kocsis ebbe szart bele, leelőzte a sort és úgy lazán 80-al belénk durrantott.Az ütközéstől elkaptuk a balról mellettünk haladót, a kocsi első tengelye eltörött, így kormányozni nem nagyon lehetett és így pár cm-en múlott, hogy egy új barátra találjunk egy villanyoszlop személyében. Személyi sérülés csak annyi történt, hogy beb*sztam a könyökömet, térdemet...én ültem az anyósülésen..
Rendőrök kijöttek, a vétkes sofőr tagadott mindent, aztán rábaszott mert tudták, hogy piroson jött át és simogatta meg a Mondeónkat...jah és ittas állapotban is volt...Itt nem volt baleset, csak kilométer hiányos a billentyűzetem:
Romániába mentünk nyaralni...ott mennyi hülye ember vanVilágítás nélküli főúton mentünk este 8 körül...sötét volt és pár gyökér úgy stoppolt, hogy kiálltak majdnem az közepére...Úgy, hogy legalább 110-el mentünk, mert tartani kellett a tempót a sorral...Egy két stoppolót majdnem telibe kaptak előttünk
-
dízelracer
őstag
válasz
Motion_Blur #142 üzenetére
-
moha21
veterán
válasz
Motion_Blur #142 üzenetére
Igazad van.
-
darál0w
Jómunkásember
engem is ütöttek el biciklivel, ugy, hogy autoban voltam...
mellékut, rá a főutra....de kerítések közt. egy zebra és egy bicikli ut, mindkettőnek elsőbbséget kell adni, mielőtt kikanyarodnék a főutra. biciklis vagy 100 méterre szal' nem volt gond, simán mentem tovább, viszont meg kellett állnom. a kocsi hátulja belogott a bicikliutra...és ez az istenbarma meg nem tudom mit csinált, de belémjött fékezés nélkül...
én meg WTF fejjel szállok ki a kocsibal, az meg felpattan és teker tovább...mai napig nem értem hogy csinálta.
-
7
addikt
Nem érdekel, hogy ki mennyire respektált tag, ha tovább folytatjátok egymás hülyének titulálását és egyéb módon történő becsmérlését, könnyen lehet, hogy pihenőn találják magukat páran.
-
tkazmer
addikt
válasz
Motion_Blur #142 üzenetére
egy újabb helyzet, ahol a szabályozó által megállapított 90 nem hogy nem biztonságos, de kifejezetten veszélyes sebesség volt
ha a kamion tudott 90 fölött menni, hogy megelőzzön titeket, ti lazán mehettetek volna 110-et, akkor meg már nem előz meg, utol sem ér...
na mindegy egy csak egy apró széljegyzet, nyilván nem bíztatlak szabályszegésre, félig magamnak írtam csak le, hogy igen, ez egy újabb bizonyíték arra, hogy a merev sebességhatárok nem hogy nem jók, de kifejezetten rosszak, veszélyesek. -
pohár
félisten
ja, pár éve elütöttem egy álló autót biciklivel, épp valami fűszereszacskó hátulját olvastam, és elengedett kormánnyal közlekedtem, össze is törtem a bicikli elejét szépen, azóta is jobbra húz a kormány
később meg egy biciklis ütöttem el ugyancsak biciklivel, oldalról beleszaladtam kőkeményen -
Chosen
addikt
válasz
Motion_Blur #142 üzenetére
Wow! Azért para egy ilyen pont vétel után.
pohár: le az utakról!
-
Motion_Blur
félisten
"kamionost lehülyézni.. no comment.."
Anélkül hogy bele akarnék szólni a témába, ha itt a kamionos nem konkrét személyre utal, hanem úgy általában a szakmára, akkor azért vitatkoznék ezzel az általánosítással. Elhiszem hogy többségében jól vezetnek, de eddig 2x féltettem az életemet közúton és mindkétszer azért mert kamionos kielőzött és nemes egyszerűséggel rám húzta a vasat. Ugyanez történt akkor amikor megvettem az autómat. Mentem haza, fater az ő autójával előttem. Közúton 90-el mentünk, kielőz mögülem a kamion egy beláthatatlan szakaszon, én egyből fékeztem, hátha lesz annyi esze, hogy nem fog két autót is megelőzni minimális tempókülönbséggel. Hát nem a f*szt nem... faterra úgy ráhúzta a kamiont és annyira hirtelen hogy pár centin múlt az hogy nem lökte be az árokba. Így is az árokpartra kellett húzódia, de szerencsére nem lett belőle baleset. Legszívesebben utánamennék az ilyen parasztnak, és a saját fülkéjében verném agyon..
Bocsi, csak kijött belőlem
-
Ijk
nagyúr
válasz
gamek!ller #139 üzenetére
Ja én azt nem olvastam csak a te írásod. Arról nem tehetek ha úgy következtetek tévesen, hogy rosszul írod le az eseményeket. Így teljesen más a helyzet, mivel bevágott elétek. Nyilvánvalóan a hülyét is visszavonom.
-
gamek!ller
őstag
Ja, aha, biztos, ha te mondod haver.. Mondtam én, hogy nem tudsz olvasni.
-
Gradilaci
tag
Igazad van. De egyet azért ne felejts el: én nem hülyéztelek le ismeretlenül. És ez téged minősít. Lehet, profi sofőr vagy, de amúgy...
Azt javaslom, maradjon mindenki a kaptafánál.Ja és az utolsó esetnél: megnyugtatlak, nem én lettem volna a hibás, miután a másik vágott be elém, ő váltott szabálytalanul sávot. Ilyenkor nem tudom, milyen követési távolságról papolsz. Előbb tanulj meg olvasni, aztán okoskodj. Tudod, nagyon nem mindegy, hogy az okos hülyéskedik, vagy a hülye okoskodik...
-
Ijk
nagyúr
válasz
gamek!ller #135 üzenetére
Nem is vitatkozom tovább, mert ezen nincs is értelme. Ha beleszaladok valakibe, akkor én vagyok a hibás. Lehet itt hivatkozni a levezetett kilométerekre, meg hogy ki hitte volna hogy ott megáll, a hibás akkor is én vagyok. Ha az utolsó "majdnem" balesetnél nem kapcsol az előttetek lévő időben, akkor könnyen lehet hogy ott hal meg.
Ha egy patikus 50 év alatt egyszer cseszi el a gyógyszerkiadást és a beteg meghal, akkor börtön. Ha egy mérnök 50 év alatt csak egyszer számolja el a statikát és a ház ráomlik valakire börtön. -
Gradilaci
tag
válasz
gamek!ller #135 üzenetére
De. Ő a nagy ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!
-
Gradilaci
tag
Öreg megkérhetlek ne akarj tanítani? Most nem jönnék azzal, te még hol voltál, amikor én már vezettem. Ha ennyi idő után, majd neked is ennyi "baleseted" lesz, akkor villogj OK? ha netán továbbképzésre akarok menni, akkor majd szakemberhez fordulok. Van itt éppen elég szájkaratés, ne akarj közéjük állni. Javaslom, ha már itt olyan nagy lótuszfaktusz vagy, akkor inkább az idióta kommentelőkkel foglalkozz, ahhoz talán értesz is. Kösz.
moha21: neeeeeeee! Akkor most te is idióta hülye vagy, akit ki kell tiltani az utakról. Üdv a klubban.
-
moha21
veterán
Ez komoly? Te fejből kiszámítod mennyi a követési távolság? Mert mondjuk már megyehatárnál is más
nemhogy esőben. kamionost lehülyézni.. no comment..
Én is koccoltam már emiatt, mert nem gondoltam olyan balfasz valaki, hogy megáll a sín előtt és nem csak lassít, erre satufék, mert ő úgy tudta úgy van..
-
Gradilaci
tag
Gyere MESTER és taníts! (csak zárójelben: ha előtted mondjuk épp száraz felületen áll meg valaki, te meg épp salakos, vagy netán jeges szakaszon vagy, hiába a követési távolság. De biztos igazad van, én nem vitatom)
Ja két koccanásom volt, és nem balesetem. Tudod mi a kettő között a különbség?
Te ÁSZ.... -
Ijk
nagyúr
válasz
gamek!ller #129 üzenetére
A követési távolság azt jelenti hogy ha besatuznak előtted akkor te is meg tudsz állni. Nyilvánvalóan egyik esetben sem volt betartva.
-
gamek!ller
őstag
Mivel te is lehülyézted Apámat, én is lehülyézlek téged. Egy az, hogy olvasni nem tudsz, kettő az, hogy a követési távolság meg volt, három pedig az, hogy ha majd te levezetsz közel 2.000.000km-ert 2 ráfutásos balesettel akkor veheted majd a bátorságot arra, hogy lehülyézz egy tapasztalt kamionsofőrt aki a redvás kenyeredet szállítja a boltokba. Gondolom te mindig 4012312312 méter követési távolságot tartasz még a pesti dugóban is, 50 helyett 49-el mész, stb.. Rohadtul nem érdekel, hogy PH! Addikt vagy, attól még nem hülyézhetsz le senkit. Idióta. Azt most jöhet a bann.
-
Ijk
nagyúr
Csak gratulálni tudok a kedves apukának, volt kettő, majdnem 3 ráfutásos balesete. Az ilyen hülyéket kellene örökre letiltani az utakról. Van a hülyeségnek az a szintje hogy csak akkor tanulja meg miután hibázott. Az annál is ostobább még akkor sem.
Ahogy elindulok a kocsival felelősséggel tartozom mások életéért. Nem viccből találták ki a kreszt, és nem azért hogy szegény autósokat jól megbüntessék.
Ha azok vezethetnének autót, akik szellemileg alkalmasak rá, tized ennyi gépkocsi lenne az utakon. -
tkazmer
addikt
ha betartanád mindig, csak a szerencsének köszönhetnéd, hogy még élnél, de mégis te jöttél a szabályosdival, nyilván válaszoltam
amúgy egyébként a 120 csak egy tipp volt, nyilván nem a km órát figyeltem abban a helyzetben, csak általában 70-80-ról kickdown-nal indulva mire az előzött mellé érek kb. 120nál járok.
-
moha21
veterán
Nem lincselek meg senkit ( téged meg amúgy sem
), csak néha van ami ésszerűbb, mint a kresz.
Szerk: És azért én mindig bekötöm magam stb.. szóval tartom magam a szabályokhoz ( alapból ilyen vagyok ), a naponta is túlzás volt, mert annyit nem vezetek, de tartalak annyira értelmes és rugalmas embernek, hogy tudod mit szerettem volna mondani.
-
tkazmer
addikt
a kresz ilyen formán sosem érdekelt, utoljára akkor figyeltem rá amikor vizsgáznom kellett belőle. én az útviszonyoknak, a saját vezetési tudásomnak és az autóm képességeinek megfelelően vezetek a lehető legnagyobb biztonság és sebesség elérése érdekében. ennek megfelelően lehet, hogy én vagyok az, aki az üres országúton elhúz melletted 130al, ugyanakkor az is lehet, hogy én vagyok, aki miatt tényleg 60-al és nem afölött haladsz el az autópályán az építkezés mellett, mert egyetértek a szabályozóval abban, hogy ahol emberek dolgoznak, ott a lehető legalacsonyabb sebességre van szükség.
mint ahogy látod, a fenti esetben sem azon gondolkodtam, hogy kinek a hibája lett volna a kresz meg egyéb jogszabályok szerint, baromira nem is érdekel, ellenben meghalhatott volna valaki, ez már annál inkább izgat. -
moha21
veterán
Nem létezik olyan aki vezetés közben ne szegné meg a kreszt...
Egyébként oktatni is így oktatták nekem, hogy ha helyzet van lépjek oda inkább..
Arról meg nem tehetek fél M.O. tele van ottfeledett 30-as táblákkal feloldó meg nincs.. Száguldozni meg úgy sem nagyon lehet, mert totál szarak az utak.. nézd meg pl. Csonrád Békés megye határát LOL.
Nem attól lesz baleset, hogy 60 helyett mész egy előzés közben 70-el..
Azt meg megint nem értem, hogy akik kurva lassan mennek azok miért nem nézik, hogy más haladna. Itt arra gondolok, hogy megy 50-el a 80-as táblánál. Most komolyan 800 km vezetés után nem fogok 50-el kullogni utána...
Nem érdekel, hogy hívják. Van videó net-en is bácsikát megbüntetik 30 rugóra 1 pohár bor miatt húsvétkor. Én mondjuk nem ittam vezetés előtt sosem ( másnaposan is kerülöm ), de azért vicces a falunkba is beállnak a yard-ok és az időseket büntetik, míg mások kilopják a ház falát...akkor az mi?
-
moha21
veterán
Ha ez így van akkor én naponta megszegem a kreszt. Amúgy meg hülyeség.. most megy valaki előtted 60-al, te mehetnél 80-al,de csak 90-el tudod megelőzni. Nyilván nem tötymörögsz 60-al. Persze lakott területen én is ritkán előzök, de komolyan a múltkor jöttem a 4-esen és 4 autó, mintha séta kocsikázna...
-
David93Pecs
tag
Nem volt még balesetem,mármint autó,motor,busz,vonat stb.
Remélem nem is lesz.. -
tkazmer
addikt
egyszer volt, de akkor még nem csak hogy nem vezettem, de elég kicsi voltam ahhoz is, hogy mindenre emlékezzek, nekünk jöttek, szemből, de szerencsére senkinek nem lett semmi komoly baja.
ami talán a legcikibb helyzet volt, amikor egy belátható, de előzésre csak nagyteljesítményű autóval és komoly odafigyeléssel kihasználható (ennek ellenére mégis szaggatottan felfestett...) szakaszon nyomtam egy kövéret, de jobbról egy földútról még a megelőzendő autó előtt kifordult egy autó, persze éppen velem, az előzővel szembe. na az az illető akkor a villamosmérnököknek köszönhette az életét, annál a satunál egy eleve enyhén kanyarodó, nem túl jó minőségű úton lényegében minden létező elektronikának segédkeznie kellett, hogy időben visszataláljak az előzendő autó mögé.
persze volt még egy halom, nyilván mindenki tudna sztorizgatni aki autóval közlekedik, de talán ez volt a leginkább halál, helyesebben inkább gyilkolás (a 15 éves szembeforduló opelnek?suzukinak? esélye nem lett volna sajnos a 120-szal érkező, svéd acéllal erősített 1,7tonnám ellen...) közeli közlekedéses élményem... -
Drenadar
veterán
válasz
lsebestyen #112 üzenetére
ez hol is van?
egy gmaps linket tolhatnál képünkbe -
lsebestyen
addikt
Fu, ma még jó h lekéstem a buszt, mert a kövi buszról láttam, hogy csúnyát ütközött... itt a kerületbe van egy olyan főút ami elkanyarodik balra, itt ütöttek el engem is...Az emberek többsége nem is nagyon figyeli a táblát, akkora fékezések szoktak lenni, rosszabb esetben karambol. Nekem szerencsére egy kisebb sokkon kívül nem lett bajom. Lényeg, hogy én kanyarodtam balra amerre a főút ment bicóval, és a mögöttem lévő belém jött. Estem egy jó nagyot, letörtem a visszapillantó tükrét, persze nő volt
! Hívott volna mentőt, mondtam semmi szükség rá (ja, aznap volt a szülinapom
). A mai "nyertes" szinte frontálisan beleszállt a buszba, a féknyom se volt túlságosan hosszú, szerintem megúszta, a szélvédőt nem fejelte be, meg lufi is megfogta, de az autó eleje beépült a buszba.
-
Drenadar
veterán
válasz
Psychonaut #91 üzenetére
jaja.
engem nem húztak meg emiatt, de sok mással együtt nagyon sokszor elmondta az oktató...
És pont ennek a "szabálynak" még praktikusságbeli okai is vannak, mégis sokan "szegik meg". -
darál0w
Jómunkásember
válasz
gamek!ller #107 üzenetére
gratulálok.
megnyitottad a "carlo" v2.0 topikot.
-
GabN73
addikt
válasz
gamek!ller #104 üzenetére
Szerintem ne bízzd el magad, tartani fogja az árát, ha nem drágább lesz...
Lásd M3 CSL
-
Crystalheart
őstag
válasz
gamek!ller #104 üzenetére
-
gamek!ller
őstag
válasz
Crystalheart #103 üzenetére
Mondjuk úgy, hogy amit pénzen meg lehet venni. Nem szálltam el azzal, hogy kell egy luxusvilla a tengparton.. 15 év múlva majd tudok venni egy 17 éves M3 GT2-őt..
-
Crystalheart
őstag
Életed legnagyobb vágya egy autó?
A legnagyobb?
-
GabN73
addikt
70es membrános henger, könnyített 1 gyûrûs dugattyú, 24es karbi, 5 sebesség, babettagyújtás, tervezett rezonátor, könnyített kuplungkosár... Kicsi súlyfelesleg faragás
Csináltunk egy 90ccmes hengert is, fõtengelyre 28 pacit adott le. Sajna pénz és idõhiány miatt nem fejeztem be, srác nemrég vette meg, de el is törte benne a Malossi dugattyút...
Ez történik ha hülyékre bízod...
-
GabN73
addikt
Eddig nekem még nem volt. Legalább is amikor én vezettem, csak 1x volt necces helyzetem.
Lámpánál 1x fatert seggbetolták, vonóhorognak hála a kocsinak semmi baja nem lett (utánna átnézettük hogy nem e nyomódott meg, de nem), de aki belénkjött.. lökhárító, motorháztetõ, hûtõ rotty...Simsonnal tartottam hazafelé, lakott területen belül volt még, épp elõztem, erre az elõttünk haladó kifordult elém. Megállni már nem tudtam volna, mák hogy volt lendületem. Egy nyélgáz, balra ki, õ még mindig kanyarodott... Szerencsémre csak a farmerom súrolta a lökhárítót.
Meg mondjuk egy párszor kicsit túldöntöttem a motort, de valahogy mindig megfogtam. Egy pár lábtartót elhasználtam már
-
Gradilaci
tag
Ennek már semmi értelme srácok! Nagyvagány barátunk villogni akart egy kicsit, elszámította magát, most mindenki őt szapulja. Szerintem már rég megbánta, hogy villogni akart. Hagyjuk, hagyjátok! Kell a szervdonor a kórházaknak! kezd az egésznek Carlo feelingje lenni. Lehet. Ladán kívül mást még nem vezetett, most is csak ábrándozott, csak szép lassan belelógott a keze a bilibe és felébredt....
-
Drenadar
veterán
és emlékeztek még arra, hogy egyirányú párhuzamos közlekedésre alkalmas úton ha le akarunk kanyarodni balra akkor hogyan miként tesszük ezt meg? szomorú, de nap mint nap szembesülök vele, hogy sokan nem tudják. vagy csak leszarják.
Vagy azt, hogy létezik olyan, hogy JOBBRA TARTÁS? nem csak lakott területen kívül létezik ez, hanem biza lakott területen belül is
-
gamek!ller
őstag
válasz
Szplöttyy #86 üzenetére
Fúú de most nagyon megsértettél boyracer..
Nem volt hideg a BMW motorja és én üresben nyomtam meg a gázt egy lespaniferezett autóban nem pedig 200-al előztem a kocsisort..
Pedig tudnék menni 230-al is ám!
Nem tudom hány éves vagy, de ezen hozzászólásod alapján kb 15
"Megmondalak anyukámnak feeling..."
-
moha21
veterán
válasz
gamek!ller #85 üzenetére
Nem rád értettem, de volt olyan akinek a szó ezt jelentette.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
gamek!ller #85 üzenetére
Úgy lesz
dinamikusan hidegmotoros bmw-t tiltató -
-
moha21
veterán
válasz
gamek!ller #76 üzenetére
A dinamikus sok embernél azt jelenti, hogy pirosnál is rágyorsít.
0 baleset 7 év alatt. Persze kocc volt, mert satu fékeztek előttem egy vasúti átjárón, ahol csak lassítani kellett volna ( Ők így tudták..bár én sem 40-el mentem ), kb ennyi volt.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
gamek!ller #79 üzenetére
Nem is kell, hogy szeressEN az az egy, akiről te beszélsz
Az meg hagyjuk, hogy kit milyen állathoz hasonlítunk -
ftc
nagyúr
Több mint 8 éve még egy balesetet se szenvedtem...le is kopogom
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
gamek!ller #76 üzenetére
Bár, édesapádat elismerem. Szeretem a kamionokat,kamionosokat is.
És bármennyire is legyek én az örkör fasz, rajtam kívül más nem nagyon szokta kiengedni a teherautót/buszt/kamiont. Én igen. Családi vonás...
-
gamek!ller
őstag
válasz
Szplöttyy #74 üzenetére
Tudod ki vezet dinamikusan? Én. Tudod ki vezet spórolósan, öregurasan, megfontoltan? Gradilaci. Tudod ki vezet ökör fasz állat módjára? Te. De ha egyszer felismerlek, hogy szembe jössz velem és alig tudsz visszamenni és egyedül leszek, én rá is fogok gyorsítani, hogy leküld magad az árokba.. 90-ről kb 5 mp alatt vagyok 140-en tehát ne becsülj alá.
-
Psychonaut
veterán
válasz
Szplöttyy #74 üzenetére
Csak az alapjan itelunk meg, amiket itt leirtal. Azok alapjan pedig az vagy. Ennyi. En kulfoldi rendszamu autoval megyek - nem szlovak, annal sokkal kovethetetlenebb - de megis meg tudom allni, hogy ne veszelyeztessek embereket 200-al. Pedig mehetnek, traffipax fotozhat, lesz@rhatnam. De nem teszem, mert ennel tobb eszem van.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
dízelracer #72 üzenetére
Én pedig nagyon remélem hogy találkozunk. Meglátnád, hogy nem vagyok én akkora fasz, mint hiszitek. Azért, mert 1-2szer hülyeséget csináltam, meg mert dinamikusan közelkedek, attól még, nem vagyok fasz. Persze, hogy borogatom az olajat a tűzre, ennyit rég nevettem már. Itt midenki azt hiszi, hogy én éjjel nappal nyélen megyek mindenhol, bár 100forintért adnák léterjét a benzinnek/gázolajnak, mennék is. Mindenki csinált kisebb nagyobb hülyeséget, én nem izgatom magam rajta, ha nem szeretnek... Alkoholt pedig nem iszom, SOHA.(Tudom, nem vagyok férfi
)
(#73) Vakegérke:
"Véded vélt igazad, holott (gondolom viszonylag) friss jogsival semmibe veszed az írott és íratlan szabályokat. Nem nézel senkit, nincs Isten, nincs ember, csak rohanás van."
Ez azért kicsit sok, mint mondottam, nem így vezetek mindig, csak volt rá példa, te teljesen mindegy, mert itt a 200km/h olyan neked/nektek mint a véres rongy, és mást már nem láttok.
"Nem nézel senkit"- De.
"nincs isten"-Nem hiszek benne, sőt, semmiben nem hiszek, csak magamban.
"nincs ember"-számomra csak pár létezik
"csak a rohanás van"-nem szoktam sietni, csak ritkán. -
Vakegérke
félisten
válasz
Szplöttyy #69 üzenetére
Ha ragozom, és belegondolok, tömeges balesetet okozhattál volna.
Ezt belegondolhatom? Nincs vita, igen.Igen, bárki lehúzódott volna, pontosabban menekült volna előled kortól, nemtől, tapasztalattól függetlenül.
Elismerem, sőt tudom, hogy nem csak a tapasztalt vén rókák, öreg trottyok, családanyák húzták volna a gépet a szántásba, hogy mentsék az életüket, társukat, gyermekeiket, autójukat. Aki láthatta, hogy mit művelsz, önvédelemből bármit megtett volna, csak megússza a balhét.Életeket veszélyeztettél?
Igen.
Rajtad múlt, hogy nem lett tömegkarambol?
Nem.Akkor most miről beszélgetünk?
Véded vélt igazad, holott (gondolom viszonylag) friss jogsival semmibe veszed az írott és íratlan szabályokat. Nem nézel senkit, nincs Isten, nincs ember, csak rohanás van.
Mert jó. Mert vagány. Mert brahi. Mert lehet vele dicsekedni.
Már csak arra lennék kíváncsi, hogy hányan hunyorítanak cinkosan, ha ezt a történetet elmeséled nekik.Hadd ne becsüljelek szabályokat, életeket semmibe vevő akciód okán.
-
dízelracer
őstag
Végigolvastam a bejegyzést és a hozzászólásokat is.
Szplöttyy! Te nem vagy százas bazdki. Legalább tartottad volna magadban ezt és ne borogatnád vödörszámra az olajat a tűzre... Remélem sosem találkozunk a forgalomban. Az alkeszoktól és az ilyen (bocsánat de) idiótáktól félek az utakon. -
Szplöttyy
senior tag
válasz
Vakegérke #68 üzenetére
Úristen... Te miről beszélsz?! Olyan dolgokat gondolsz bele, abba amit leírtam, hogy az hihetetlen... Csak te erőlteted itt,hogy az idősek így meg úgy, én csak annyit mondtam, hogy más is lehúzodott volna nem csak a tapasztalt vén róka,öreg trotty stb. Semmi többet nem írtam.
-
Vakegérke
félisten
válasz
Szplöttyy #64 üzenetére
Lehúzódott volna, hogy védje az életét, autóját.
Ez neked mentség?Te okoztál forgalmi veszélyt, és még neked áll feljebb?
Megölhettél volna ártatlanokat pusztán azért, mert úgy tartotta úri passziód, hogy a sok birkát kétszázzal megelőzöd bármi áron.Margit, nooormális?
Legalább ne mosakodnál...
-
szőröscica
addikt
válasz
Szplöttyy #64 üzenetére
Miért kell úgy közlekedni, hogy a másik reakcióján múljon a baleset elkerülése?
Én évi 35-40 ezret autózok, ami szerintem nem sok, de régebben volt, hogy egy nap ezret kellett mennem országon belül. Siettem sokszor. De ilyen marhaságokat csinálni eszembe nem jutott volna, mint amiket írtál. -
dízelracer
őstag
Volt eddig három. Egyiknél sem én voltam a vétkes, szerencsére senki sem sérült meg komolyabban sem nálunk sem pedig a másik autóban. És remélem ez a jövőben is így lesz. A padlóra küldene a tudat, hogy miattam hal meg valaki egy balesetben.
-
Vakegérke
félisten
válasz
Szplöttyy #58 üzenetére
"Én csak becsuktam a szemem, elengedtem a kormányt, és vártam mi lesz."
Erről van szó, barátom. Talán általad lebecsült trottyok mentették meg az életed, amikor lehúzták a gépet az árok partjára.
Értsd már meg, amit az első pár évben csinálsz, abból fogsz élni. Brahizhatsz, egyenes út a börtönbe, vagy a temetőbe. Vagy megúszod élve, viszont nem fogsz tudni belenézni az özvegy, vagy árva szemébe.
Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy barátom...
Meghalt, darabokban szedték ki tetemét a felismerhetetlenségig összeroncsolt kocsiból.
Frontálisan ütközött, áldozata lett egy hozzád hasonló ámokfutónak. -
Szplöttyy
senior tag
válasz
Gradilaci #56 üzenetére
A vezetés hobbi, szórakozás, szenvedély, mánia inkább. De pl dolgozni, busszal, meg ilyesmi...
(#57) Vakegérke:Én csak becsuktam a szemem, elengedtem a kormányt, és vártam mi lesz.
A rutinos öreg rókák szoktak éjjel kijönni elém féktávon belül, majd közölni, hogy neharagudj nem láttalak... -
Vakegérke
félisten
válasz
Szplöttyy #50 üzenetére
Én nem neveztelek gazdag csemetének. Viszont elítélendő dolognak tartom mindazt, amivel dicsekedsz.
Ezt megúsztad, meg azt, természetesen csakis saját magadnak köszönhetően.
No persze...Gondolj bele.
90-nel vezetsz, ennyit kíván a forgalom ritmusa. Melletted a feleséged, hátul a gyönyörű két szép gyermeked, akiket imádsz.
Látod a tükörben, hogy valami vadbarom húz el a sor mellett úgy 200-zal, és azt is látod, hogy jön szembe egy kamion.
Mit teszel?
Persze, hogy inkább lehúzódsz a susnyásba, és ezzel kiutat adsz a vadbaromnak szorult helyzetéből.Tényleg komolyan gondolod, hogy saját érdemed mindaz, amire hivatkoztál? Inkább köszönd a sorsodnak, hogy rutinos öreg rókák megmentették családjukat, és talán a te életedet is.
-
Gradilaci
tag
válasz
Szplöttyy #50 üzenetére
..."Amúgy, én nagyon szélsőségesen vezetek, mert illik rám a "köcsögrajhülyegyerek" jelző is, mert nyomom neki, elrakom keresztbe ahol lehet stb"..-ezt akkor most hogy? Most meg már busszal jársz? No comment...
Ha netán busszal...még rágondolni se merek!
Úgy látszik, "nagyot akart a szarka, de nem bírta a farka"... -
Drenadar
veterán
válasz
Psychonaut #52 üzenetére
És ha nem utasként jár busszal, hanem ő vezeti?
Amúgy még amit nagyon nem értek, hogy sokan annak akik beláthatatlan útszakaszon előznek. Azok miben hisznek? megnézném az arcát az embernek mikor jön a kanyar, mellette egy kamion, szembe meg jön egy egy másik. mert max a gázt tudja nyomni...
(#54) Szplöttyy:
Azért érzed
én mondtam egy 40lóerőt, te meg kis híján a dupláját.
Hidd el, nem olyan bátor az ember egy olyan kocsiban ami mondjuk 600ccm, és hiába váltasz vissza 50-nél az égvilágon semmi nem fog történni csak hangosabb lesz a motor.Nah azzal előzzél emelkedőn 200-al...
amúgy a 75lóerő meg teljesen átlagos...
Amúgy van egyáltalán jogosítványod?
-
föccer
nagyúr
2 aludtam el a volán mögött. Elsőként autópályán 152-nél, másodjára főúton 80 körül. Szerencsére egyikből sem lett baleset.
üdv, föccer
-
Gradilaci
tag
válasz
Szplöttyy #34 üzenetére
Én meg NEKED: egy felelőtlen idióta vagy, már ha egyáltalán komolyan lehet venni, amit nagy vagány módon ideírtál. ha meg van több jogsid: remélem nem sokáig. EGYSZER kell csak hibáznod, és életed sem lesz. Szerencsés esetben csak neked. Akkor max. azt mondják majd: ez most nem jött be. De ha másokat is megölsz? Ehhh.... Felkúrtam magam, és ilyenek közlekednek!
Részemről téma lezárva, remélem soha az életben nem futunk össze...Ha már itt tartunk, nekem nagyon sok rázós helyzet adatott meg az elmúlt majd 30 évben, szerencsére egy sem végződött balesettel. nagykocsival még csak meg sem karcoltam sose mást, kicsivel is mindössze két koccanásom volt...Sosem mentem vadbarom módjára, bár volt nagy autóm is, meg voltam én is fiatal. De mindig volt bennem felelősségérzet a másik iránt, sosem mentem bele semmi hülyeségbe. Szóval úgy érzem, megvan az erkölcsi alapom ahhoz, hogy véleményt alkossak.
Peace... -
Vakegérke
félisten
válasz
Motion_Blur #45 üzenetére
Legalább láthatja, hogy nem menő, inkább szánalmas, és sokak által elítélt dolog az, amit művel.
-
Drenadar
veterán
válasz
Vakegérke #36 üzenetére
Sehol nem kellene garázdálkodnia.
Sok haláleset van, gazdag lurkó vagy csak erős gép a segge alatt, felbátorodik és azt hiszi, hogy mindent megolt a kocsi elején az embléma, a KRESZ meg csak a zsaruknak kell.
Szerintem ha megkérdeznénk a többi baleset (vagy villanyoszlop kidöntőt) okozót azok is azt mondanák. ők figyelmesen vezettek ... csak.
Mindenkivel történhet váratlan dolog amire nem számít... én is szeretek kihalt részen csúszkálni a havon, de még így is parás az a jelenet mikor lassan megyek egy már több tízszer bejárt úton picit havas az út, 50 helyett megyek 35el, veszem be a nagyon nagy ívű kanyart a kocsi meg megy tovább(egyenesen)... és egyre közelebb az árok... és egyre közelebb...
-
Vakegérke
félisten
válasz
Szplöttyy #38 üzenetére
Már bocs, aki 200-zal száguldozik kétsávos úton, az potencionális gyilkos.
Bármikor megtörténhet a baj, és ha csak te halsz meg, az egy dolog, de anyák, apák, gyerekek is áldozatai lehetnek őrült száguldozásodnak.Ahhoz mit szólnál, ha egy kétszázzal száguldozó miatt fordulnál árokba, és vérző gyermekeid egyre opálosabb szemébe néznél?
-
h1n1_900
senior tag
válasz
Psychonaut #40 üzenetére
Szerintem igen. Azon, hogy tegnap este, hogy tolta a dirt3-at
De cáfoljon meg valaki, hogy nem így van. -
Psychonaut
veterán
válasz
Szplöttyy #34 üzenetére
-Massal is veszelyes, nem csak Ladaval.
-Egy balesethez egy alkalom is eleg.
-Nagyszeru, szoval felted oket, de ennek ellenere idiota modon vezetsz es veszelyezteted oket (gyk. a kozlekedes tobbi resztvevojet).
-Ez a bojreszerek legjobb dumaja. Es mondd mar meg baratom, ha 200-al elozol egy kocsisort, es tegyuk fel egy keresztutrol kikanyarodik veled szembe egy auto SZABALYOSAN, mondjuk 50 m-el elotted, akkor hogy allsz meg? Sehogy. Csattansz. Es o vetlenul serulhet, halhat meg a te hulyeseged miatt.
-Ezt inkabb nem kommentalom. Bar csak te is igy tettel volna a bejegyzessel.
-Kibaszott meno vagy, hogy van kulfoldi papirod is. De tenyleg. Gondolom ez +10 pontot ad a vezetesi skilledhez.
-Az meg csak a jobbik eset, remeld, hogy masok nem mennek veled.SZERK: Mondd, te gondolkodsz egyaltalan azon, hogy mit csinalsz mikor volan moge ulsz? Mert ha igen, akkor nagyon jol titkolod.
-
Vakegérke
félisten
válasz
Szplöttyy #34 üzenetére
Most fel akarod mente(t)ni magad? Nem fog sikerülni.
"BMW E38 750iA, vidéki út, 1x1sáv. Előttem megy a kocsisor 90-el, én a szembesávba előzök, 200km/h körül... Emelkedő, de nyomtam neki tovább, az emelkedő tetején megláttam szembe a kamiont. Először bele akartam fékezni, átléptem a fékre, de visszarúgtam a gázt, nem lett volna értelme fékezni. Az eredmény az lett, hogy a kamion jobb kerekeivel a földön, aki előttem ment még 1-2autó, azok is a földön, én meg a kettő között."
Margit, nooormális?
Hány embert sodortál veszélybe? Hány özvegyet, árvát csinálhattál volna, ha a többiek nincsenek észnél?
No persze, még büszke is vagy rá.Tonnányi vassal mész gyilkolni, ennyi a történet. Megúsztad, és ha nincs igazság, meg fogod úszni mások halála árán.
"-A magyar jogsimat elvehetik, túlzottan nem fog felkavarni."
Ezek szerint van másik, és ez természetesen feljogosít arra, hogy magyar utakon belátásod szerint garázdálkodj.Gyerek vagy még nagyon, felelősségnek a szikráját sem látom megszólalásaidban.
-
Иван
őstag
Szerencsére soha semmilyen komolyabb baleset (néha egy-egy "koccintás", ahogy anno japán ismerősünk mondta
).
-
Szplöttyy
senior tag
Sokmindenkinek válasz:
-NEM ladával szoktam havas úton 110el menni.
-Nem minden nap vezetek így, félreértés ne essék
-Az, hogy az autót féltem, az az jelenti, hogy magamat nem, de másokat igen
-Attól, hogy gyorsan megyek, még vezethetek figyelmesen, és körültekintően.
-Ja, és nem, nem vagányságból írtam le, a témához szóltam hozzá.
-A magyar jogsimat elvehetik, túlzottan nem fog felkavarni.
-Dögöljek meg!ui: Mellesleg, én 98%ban egyedül csinálok ilyeneket, esetleg egy jóbarátommal,lehetőleg üres úton. De ha valaki más ül mellettem sosem, és az öv miatt is szólni szoktam.
-
Motion_Blur
félisten
Nem volt még semmi.
De 3-4 alkalommal történhetett volna ha nem figyelek a másikra, azaz a másik hülyeségére. Tavaly télen volt pár olyan reggel amikor szinte tükörjég volt a belvárosban. Ilyen esetben mindig úgy állok meg a lámpánál hogy magam előtt hagyok kb. egy autónyi helyet, mert számítok arra hogy lesz aki nem tud megállni. Sokszor mentettem már meg így az autóm hátulját, csak sok figyelmet elvon az hogy figyelni kell a tükröt. De 3x is volt már olyan hogy láttam ahogy blokkoló első kerekekkel, a kormányt kitekerve csúszik az istenbarma (természetesen egyik kezébe ájfón, másik kezével zabál..), ilyenkor az a legjobb ha elöl állsz a pirosnál és valamennyit tudsz menekülni előre.
10 éve van jogsim, 2 éve van saját autóm de előtte is vezettem rendszeresen.
-
mmcc02
tag
6-7 éve, havas úton (jegesre tapodva), elöl téli, hátul nyári gumi, 60-70-nel lejtőn lefele. A sofőr szórakozott volt, kanyar jött, nagy fék, kocsi háta megindult oldalra, 2 pördülés, majd nekicsúsztunk az oldalsó hótorlasznak (kb. 1.5 m magas). Szemből szerencsére semmi sem jött, csak egy dísztárcsa törött el.
Másik eléggé veszélyes helyzetünk: édesapám vezetett, kb. 80 km/h-val, sík terepen, többé-kevésbé enyhe balos kanyar. Szembejövő sávban teherautó, utána 20-30 autóból álló kocsisor. Ahogy vesszük be a kanyart, egyszer csak megjelenik egy 3,5 tonnás kisteherautó, előzte a teherautót. Hogy az ütközést elkerüljük, édesapám a kormányt jobbra rántotta (megúsztuk), majd hogy ne menjünk bele az árokba, vissza balra. A kocsi 2 kerékre állt, majd visszadőlt a mind a 4 kerekére, a hátsó kerék leért az aszfaltról, a kavicsosba, kicsúszott(szerencsére).
-
Gradilaci
tag
válasz
Vakegérke #29 üzenetére
Szerintem is visszafele sült el a dolog. Azt hitte, most hú de vagány volt, a ki tudja, tán 2-3 éves, hatalmas rutinjával, de elszámította magát. Van egy jó közmondás erre: ha csendben maradtál volna...csak egyszer kell az ilyen vagányoknak kilinccsel előre mondjuk elém keveredni. Csak egy "döccenést" éreznék, ő meg morfondírozhatna, hogy ez most miért is nem jött össze...havas úton, Ladával, 110-el... Még viccnek is rossz!
-
Zolás
addikt
Szombathely felé kamionozva elaludt a szembejövő szlovák kamion. Nyílegyenesen jött felém a kanyarba. Lehúzódni nem tudtam, mert oldalt 2m mély árok. Annyit sikerült elérnem, hogy nem kapta el a fülkét, csak a tükröt tépte le, és szépen végigcsúszott a teljes hosszon rajtam oldalt. Én mirelit dobozossal, ő ponyvással volt, az enyémen a tükrön kívül horzsolások, meg egy helyen feljött a külső réteg, az övé mintha felborult volna darabokba.
Rendőrök kijöttek, féknyom nem volt(télen a havas-jegesen nem is talál) és pár hónappal később kaptam meg a papírt, hogy nem tudják megállapítani a felelőst, így ügy lezárva.
Már nem dolgoztam a cégnél, de a biztosító nem is fizetett egy kanyit sem. -
Gradilaci
tag
válasz
Szplöttyy #14 üzenetére
Zárt helyen őrültködj inkább. Én még jól fel is pofoználak....csak egy helyzet kell, amit nem tudsz "sikeresen megoldani", és te mész a börtönbe, a vétlen szembejövő, vagy közlekedő meg a temetőbe.
..."Sok necces helyzet volt, de csak az autót szoktam félteni".... -ez nem normális hozzáállás, ezek szerint a mások élete, testi épsége...A helyedben inkább nem írtam volna... -
gamek!ller
őstag
válasz
Psychonaut #24 üzenetére
+1
-
h1n1_900
senior tag
válasz
Psychonaut #24 üzenetére
Semmi inkább.
csak egy +1
-
Gradilaci
tag
A Francia eset nem egészen úgy volt, ahogy Krisztián leírta: valóban 3 sáv volt, a legkülsőben araszoló, vagy inkább álló kocsisorral. Mi a középsőben, nyugodtan, jó tempóban, ahogy a többi résztvevő. A legbelsőben a (főleg) személyautók. Egyszer csak az egyikük, aki éppen elhaladt mellettem, úgy döntött, mégis lekanyarodik jobbra. Éppen meglátott egy üres, tán autónyi szabad helyet az araszoló kocsisorban, ezért ahogy megelőzött, már bele is állt a fékbe, pont előttünk, hogy besorolhasson a külső sávba. A többi ismert. Pár másodperc alatt lepergett előttem sok minden, az ABS folyamatosan dolgozott, ha az illető nem veszi észre, hogy a kocsi orra szinte a földön, és füstölnek a kerekek, akkor feltolom a holdig kb...
Ilyenkor milyen követési távolságot is kellene tartanom? Jobbra a kocsisor, balra a folyamatos forgalom. Nem igazán tudtam volna választani. Szerencsém(-nk) volt. -
Nordic
Közösségépítő
Eddig nekem is két balesetem volt, de egyikben sem én vezettem(akkor még jogsim sem volt). Az egyikben a sofőr 100-al tetőre rakta az Opel Astra kombiját(én az anyósülésen ültem ,bekötve). Egyszerű megcsúszás volt, persze a sofőr hibája miatt. Nem ismerte az utat, de persze 100-al hajtott. A fagyban egyből megindult az autó. Utólag mondta, hogy nyári gumi volt még a kocsin(november eleje, mínusz fokok). Azt hittem ott a helyszínen mentőt kell hívni, mert majdnem agyonütöttem.
A másik meg részben az én hibám is volt(beültem az ittas sofőr mellé
). Ott csak egy 90 fokos kanyart egyenesített le 50-el. Átugratta az árkot, és beállt egy ház udvarára.
-
Lenry
félisten
2 balesetre emlékszem:
az első nagyon rég volt, kicsi voltam, keresztanyámékhoz mentünk fel Budapestre, nagymamáék Wartburgjával, araszolgattunk valami nagyon széles úton, amikor pár sávval odébb egy fekete Zsiga úgy gondolta, hogy megfordul. sajna a fordulási ívbe belelógott a Warjú feneke.
ijedségen kívül nem lett senkinek baja, a Wareszt meg apu kikalapálta, papa szerintem soha nem tudta megmásodik kicsit durvább, de annál viccesebb.
2005(?) Repülős napok, Kecskemét, nagybátyám és én, Polski Fiat 126, araszolgatás a reptér felé. előttünk egy Opel Corsa. Corsa rálép a gázra, mi is, Corsa rálép a fékre, mi nem.
mindketten fejjel előre, szélvédő kopp.
az eredmény: a szélvédő egyben, gumikeretestől kiesik, ráborul a csomagtartóra és megáll. a kocsi jobb eleje annyira összegyűrődött, hogy nem tudtunk balra fordulni, mert deformálódott a kerék körül a kasztni.
a Corsa? leesett a rendszám-megvilágító lámpája.
szélvédő be a hátsó ülésre, aztán mentünk tovább. az út szélén a forgalomirányító rendőrök meg rajtunk vihogtak, hogy milyen fasza légkondink van már
aztán a parkolóban egy olajemelő, egy kalapács és egy csavarhúzó segítségével az autó gyakorlatilag újkori állapotát vette újra fel. -
kmisi99
addikt
Az a Franciás az nagyon durva lehetett. Nekünk 2 éve volt hogy mentünk az autópályán testvéremék esküvőjére én a másik testvéremmel mentem aki már 8. hónapos terhes volt és megyünk kanyarodnánk de látja testvérem élettársa hogy kanyarodna ki az előttünk lévő így lassított hogy elengedje a mögöttünk jövő taxis meg fátulról belénkrohant és elkezdte tolni a seat cordobat a szalagkorlátfelé szerencsére testvérem élettársa megfogta a kocsit ráadásként a seatnak semmi baja nem lett csak csomagtartónál egyik oldalon 1 centis másik odlalon kb 0,3 centis hézag van viszont a taxisnak csúnyán összetört az eleje. Szerencsére senkinek semmi baja nem lett
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
szakalistvan #17 üzenetére
az komoly
-
szakalistvan
senior tag
Mikrobusszal jártunk dolgozni Szhelyre,8an utaztunk benne,mindenki elaludt,beleértve a sofőrt is,hajnali 5kor,jeges úton.Balkanyart kiegyenesítettük,bele a szántásba,ami kb 1 méterrel volt magasabban mint az útpadka,3-at pördültünk ha jól emlékszem,fejtetőn megálltunk az árokban,senkinek semmi baja,kb 60-nal mentünk.
Kijöttek helyszínelni a rendőrök,ők is belecsúsztak az árokba,a tréler ami a buszért jött szintén
Hóba-fagyba inkább megyek 30-40-nel és ha baj van irány az árok ,mintsem 100-zal előzzek és maradjon egy kereszt utánam hogy tudják a rokonok hova kell rakni a mécsest mindenszentekkor... -
vhunor
őstag
Utasként: 1 vaddisznó; 1 terepjáró balról kereszteződésben, 1 volánbusz vs. személyautó (buszban voltam legelől a sofőr mellett), 1 megpördülés télen havas úton (a szántón kötöttünk ki).
Sofőrként: idén februárban, egy Ford Ranger becsókolta balról az Alfámat.
-
darál0w
Jómunkásember
1x volt autoval...el is vették a jogsimat 2 évre.
-
Szplöttyy
senior tag
Főút volt, lakott területen kívül. Nyíl egyenes, belátható, jobbra, balra minden. Nem vagyok hajlandó 40el menni. Amúgy, én nagyon szélsőségesen vezetek, mert illik rám a "köcsögrajhülyegyerek" jelző is, mert nyomom neki, elrakom keresztbe ahol lehet stb... De ettől függetlenül, kieengedem a buszt a megállóból, én megállok a zebránál is, stb... Nincs túl régóta jogsim, de amióta megvan, szinte egésznap autóba ülök(különbözőekbe) és vezetek. Természetesen, csak olyan autóval csinálok "ilyen" dolgokat, amit már ismerek. Csúsztam már meg 140el esőbe, összeszedtem, és nem a szerencsén múlott. Sőt, előre tudtam, hogy meg fog csúszni, számítottam is rá. Torizós hátsó futómű rulz...
Meg, attól függetlenül, hogy én őrültködök, vigyázok másokra. Mert én lehet hogy nyomom neki, de én legalább figyelem a környezetet... Így álltalában előre tudom, hogy mi lesz, mint ahogy gondolom ti is látjátok valakin, hogy ki fog elétek vágni, vagy megvárja amig eléméz. Persze akadhatnak váratlan helyzetek, volt is pár, sikeresen megoldottam. -
EczkE
veterán
-
Drenadar
veterán
Nekem most a napokban volt egy necces élményem. jó nem volt baleset de attól még nem teszem Offba.
Lassan mentem a védett úton, és hirtelen jobb kéz felől kikanyarodott egy csaj, csak jobbra nézett (tehát engem ne mis látott), és a legszebb az egészben, hogy kis ívben művelte ezt. Ha nem rántom el a kormányt, akkor baleset.
Tudjátok utána van az az érzés, nagyon szar. Szív felpörög, és mindenféle káromkodás suhan át az ember fején.
utána bennem volt, hogy biztos én voltam a hibás és jobbkezes volt. megnéztem és nem. neki volt mackósajtja, de ha még jobbkezes is, hogy lehet olyat művelni hogy kis ívben kanyarodunk be valahova kinézés között?
5 évvel ezelőtt...
tanulóvezetőként lebaszott az oktató, ha egyenrangú kereszteződésnél elnéztem balra. Még abban az időszakban is volt, hogy nem adta meg az elsőbbséget a balról érkező.
Én meg mindig kérdeztem az oktatót: ennyire a biztosítás?(#10) Szplöttyy: és mióta van jogsid? azért ezeket megtenni nem túl nagy életbiztosítás. A hó csúszik azért mennek lassan. Én se 40-el tötyörgök, de nem is 110-el. Gondolom még nem fordult elő veled, hogy valami miatt meg kellett volna állnod.
Majd mikor más életét veszélyezteted mondjuk puhatestűét (gyk: gyalogos) akkor majd megbánod egy életre. Hiába téli gumi, megállni nem fogsz tudni, még akkor is, ha csak a felét hiszem el és mondjuk 60-al mentél a 110 helyett. És ha nincs hely a kikerülésre? felkennéd a kocsidat a szalagkorlátra mondjuk? tudom, sok a feltételezés, de muszáj ennyire vagánykodni? -
Szplöttyy
senior tag
válasz
gamek!ller #7 üzenetére
Én imádok hóba vezetni^^ Mikor a sok mazsola 40el araszol, én meg 110el jövök a szembesávba, és csapom rájuk a havat^^ Főleg, a mostani tél lesz jó, ladával
Elmesélek akkor én is egy necces sztorit:
BMW E38 750iA, vidéki út, 1x1sáv. Előttem megy a kocsisor 90-el, én a szembesávba előzök, 200km/h körül... Emelkedő, de nyomtam neki tovább, az emelkedő tetején megláttam szembe a kamiont. Először bele akartam fékezni, átléptem a fékre, de visszarúgtam a gázt, nem lett volna értelme fékezni. Az eredmény az lett, hogy a kamion jobb kerekeivel a földön, aki előttem ment még 1-2autó, azok is a földön, én meg a kettő között. Ez volt talán az egyetlen, ahol tényleg féltettem az életemet. Sok necces helyzet volt, de csak az autót szoktam félteni. Azóta nem előzök emlekedőn. -
Vakegérke
félisten
válasz
gamek!ller #7 üzenetére
Akkor jobbra rántottam volna a kormányt, hogy ne frontálisan csapódjunk a Zsigába.
-
plömplöm
őstag
igen, volt. több is. nem sokat tudsz pld az ellen tenni, ha mögötted látod közeledni a lelkes amatőrt, és már nincs hova menekülnöd. a legutolsó most éppen bíróságon van, mert az ellenfél szerint nem ő a hunyó. de ezt sem a kresz, sem a rendőrség, sem a saját biztosítója nem így gondolja. elég jó?
-
Vakegérke
félisten
A fék nem minden esetben jó megoldás.
Trabi, jobbomon a feleségem, hátul a lányom, akkor cirka nyolc éves lehetett. Valamivel 80 fölött utaztunk. Messziről láttam meg egy Zsigát. Valami lehajtó volt a szántóföldre, nekünk keresztbe orral jobbra állt, mintha oda akarna behajtani. A vezető beszélgetett valakivel, aki a kocsi mellett állva lehajolt hozzá. Tempósan közeledtünk, aztán a Zsiga közvetlen előttünk hirtelen kitolatott. Fékezésnek semmi értelme nem lett volna. Kormány balra, aztán jobbra, tövig a gázt. Megúsztuk.
Ez volt az egyetlen lehetséges megoldás. Szemből senki, hátunk mögött senki, ezt tudtam. Ha fékezek, tuti a csattanás. A rutin segített.
A Zsiga elmenekült az ellenkező irányba, lassacskán mi is megnyugodtunk. -
Szplöttyy
senior tag
Ha én leírnám az összes durva helyzetemet, mesélhetnék itt reggelig... De úgylátszik jó őrangyalom van...
(#4) gamek!ller:Nem kötözködésből, de hóba is akkora követési távolságot kell tartani, hogy meg tudj állni... Ha ez 100m akkor 100m-t.
Természetesen, se te, se én nem tartunk AKKORA követési váltoságot. -
gamek!ller
őstag
Most tulajdonképpen le idegbeteg parasztoztad Apámat? Hát gratulálok..
Amúgy az első esetnél kb 40 méterre ment előttünk a sor és kb 30-al csattantunk, a másodiknál meg kb 60 méterre volt a Colt és ott 35-40-el csúsztunk tehát a követési távolság megvolt, de hóban állj már meg ha lesatuznak előtted..
Szten: Köszi.
-
Szten Márs
nagyúr
A nektemet javítsd a címben
-
Victoryus
addikt
válasz
gamek!ller #1 üzenetére
Nagyobb követési távolságot kell tartani... Tisztában vagyok az autóm képességével, ezért én mindig hagyok városban is legalább egy autónyi helyet, biztos ami biztos. Kellett már satuzni, és hiába az abs, azért kell neki hely... Lehet szidnak, de nem érdekel. Ellenben sokan szinte piócaként ragadnak az emberre, aztán ha baj van akkor meg csattannak. Az a baj, hogy rengeteg idegbeteg paraszt van az utakon!
-
gamek!ller
őstag
asd
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Legion Go 512GB.SSD. MAKULÁTLAN/KARCMENTES,GARANCIÁS. CSERE IS,OLVASS./2.
- Eladó Gamer Config Intel Core i5-11600KF, Z590, EVGA RTX2070, 32 GB DDR4, 1 TB SSD, Lian Li ház
- Gamer/munka PC eladó
- Asus TUF A15 FA507NUR 15.6" FHD IPS Ryzen 7 7435HS RTX 4050 16GB 1TB NVMe gar
- AMD Gamer PC! Ryzen 3700X / RX 6700 XT / B550 / 16GB 3200MHz / 512GB NVMe / 700w! BeszámítOK
- Új Samsung 15 GalaxyBook 3 FHD IPS i5-1335U 4.6Ghz 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3102
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 2600 / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 512 SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest