Új hozzászólás Aktív témák
-
Quentaro
tag
Én azt szoktam erre mondani, hogy akár tetszik, akár nem - változnak az idők, lehetőségek. Egyszer KAZ írta a blogján, hogy támadt egy ötletük talán a 2. részben (az ég naplementés vörös hullámzásával) délután elkezdték a munkát és reggelre meg volt valósítva.
Most egyetlen autómodell hetekig, ha nem hónapokig készül. "és kész is" -- ilyen sajnos nincs, ezért bukott meg a sorozat kis híján a GT6 idején.A siker, meg a kudarc - a lejtmenet, ahogy fogalmaztál - fokmérője az eladási adat. Ha ma 2 milla elmegy egy autós stuffból, az szép szám (régen volt az autós játék, a bunyós játék és nem volt házi konzol ezek nélkül... Ma a Fortnite, meg a COD korát éljük). Ha 10 millió fogy, akkor kirobbanó siker a műfajban! Márpedig a GTS 10 milla felett jár... És a PD-t / Sony-t ezek a számok érdeklik, meg esetleg az aktív online játékosok.
Kedvencekre visszatérve: érdekes, hogy planeten, meg mindenütt a Gran Turismo 3 VOLT a nagy kedvenc, a sorozat csúcsa - és az eladások is ezt mutatják. Tartott ez egészen a GTS megjelenéséig - ugyanis a párhuzam elkerülhetetlen, nem csak a piros szín, és a körbeforgó ajándékautók miatt... A GT3-ban brutálisan megnyírták a tartalmat (a grafikai fejlődés ára), akárcsak a GTS-ben, csak míg az előbbit imádtuk, a GT Sportot szokás utálni ugyanezért. -
Quentaro
tag
Amikor az F2 futott rengeteget jártam Xboxos haverhoz. Aztán Ő eléggé kitartott a platform - és a sorozat melett, de egyre kevésbé szimulátor a Forza. Ők inkább egy ilyen népszerű Asphalt vonalat szeretnének, és tuti hogy hamarosan összevonják a Horizont az alapművel.
Amikor maga Dreampage mondja, hogy nem szim... - az a Dreampage, aki Crazyman társaságában (az azóta megszűnt magyar Forza közösség szellemi vezetője & atyja) magával a KOPASSZAL (Steve Ballmer egykori MS vezér) pacsizik barátilag - akkor az jelent valamit!!!Meg aztán amikor erre a sínre futott szegény Forza, akkor lett vége a legnagyobb és legrégebbi X-es szim közösségnek is...
-
R.Woodoo
tag
válasz
Neurotoxin #22 üzenetére
Forza I óta játszom mind a két játékkal és időközben elkezdetem pc-n szimulátorozni és cockpitet építeni. A Forza a II.- ik részig volt szimulátor! ( Itt figyel a gyári lemez most is
) Na az igazi szim volt, emlékszem még, hogy véreset pisáltam egy két autóval, hogy egyáltalán a mezőnyben lehessen maradni, nemhogy nyerni. Idővel sajnos mindkettő elindult az adjunk el minél többet belőle, mert ez az elvárás fentről. De a Gran Tourismo áll még mindig a legközelebb a szimekhez, úgy hogy fogyasztható a simcade rajongóknak is. Ráadásul megfejelték ezt a FIA licensszel és a király online móddal valamint a tisztességes versenyre óktató móddal. A Forza a VII. résszel végleg bebizonyította nálam, hogy csilli villi dodgem kategória sajnos.
-
blountex
senior tag
A legjobb Gran Turismo eddig a negyedik rész volt, onnantól a sorozat lejtmenetbe indult nem is kicsit. A GT6 lett az, aminek a GT5nek kellett volna lennie eleve, és még ott is sok volt a standard modell, de a leginkább a baj, hogy minden ötödik jármű ugyan az csak átskinelve.
A jogsik aranyra való teljesítése is nagyon primitív lett a 2-3-4hez képest, egyedül a red bulos autóval nem sikerült, de hát azt nem is embernek találták ki. A B spec modot nem is tudom minek erőltették eleve hülyeség az egész ahogy van.Hol van az, hogy egy autóra rátehettél racing modifikációt? Emlékszik még valaki erre?
Illene az eddigi összes GT-ben megjelent pályát egyetlen egy részben beletenni, mert bizony vannak olyan csoda pályák amik 1-1 részben szerepeltek csak.
Special Stage Route 11, Red Rock Valley Speedway,Rome Circuit, Grindewald, Complex String
Mekkora királyság lenne ezeket ismét látni, nem kell über brutál látvány, csak lehessen rajtuk menni.Egy GT4 szintű karrier kéne plusz egy olyan online mint a sport-ban lenne és hozzá tenni még pár innovációs megoldást és kész is.
-
Neurotoxin
őstag
válasz
dreampage #10 üzenetére
Szerintem pont fordítva van, a Forza Motorsport a komolyabb, a GT-ben mozgó autók fizikája nekem nagyon mű. Abban viszont egyetértek, hogy a driftelést kilehetett volna hagyni egészen nyugodtan a Motorsportból. Az előzetes promókkal ellentétben nem is olyan magától értetődő, hogy hogyanis kell "driftautót" építeni a játékban, nem csak annyiból áll, hogy választ az ember egy hátsókeres járgányt és tolja neki. Én is végigcsináltam a módosításokat egy youtube-os tutorial alapján. A Horizonban elmegy, de itt kissé furcsán adja ki magát.
-
Elims
veterán
Te talán egy fanatikus játékos vagy (ismerem a neved,így nem talán ;-) ),én ennyire soha nem voltam,de amikor megjelent egy-egy rész rögtön megvettem.Nekem nem azért nem tetszik,mert egy takony suta gyerek vagyok. :-) (A gt5-öt majdnem platináztam és nem tegnap múltam 40.)
Egy szinte csak online gt,nem gt.Úgyhogy ebben nem értünk egyet.Persze nincs ezzel baj csak akkor ne írj olyat,hogy taknyos bénáknak nem jön be. :-)
Nem indulatból írtam. -
Quentaro
tag
Azok a funkciók, melyeket a GT5-höz ígértek, a GT6 életciklusának végén (már a PS4 megjelenése után) kerültek be maradéktalanul. Itt teszem hozzá, már a GT5 is éveket késett a tervezetthez képest.
A GT SPORT egész más játék, de már azt sem lehet rá mondani, hogy kevés lenne az offline tartalom, vagy az autó (oké, nincs benne 1000 "standard" modell)
Ki lehet mondani, hogy amit akartak, azt elérték - sőt túlszárnyalták: eSportot akartak, és lett eSport, nem is akármilyen!"Mindenki" (a frusztrált fiatalság, aki nem tud nyerni, ebbe pedig képtelen beletörődni) szidja a stuffot, de 10 millát csak eladtak belőle, amivel túlszárnyalja az eredeti GT-t (és agyonveri a GT6-t), az egy időben aktív játékosok száma is dicséretes, emlékszem a PS3 életciklusa végén alig lézengtek, most meg Hawaii van!
Ezzel a GT Sport a generáció legsikeresebb versenyjátéka (Nintendósok, köveket elő - de tán' mégis nyugi, tudok a Mario Kartról, csak nem éppen egy műfaj).
Ha a GT7 vagy GT SPORT2 ezt a vonalat követi, és most sem akar túl sokat az a bizonyos szarka (aki sokat markol, keveset fog...), feltételezhető, hogy újabb sikeres GT résszel gazdagodunk! Ha viszont a 100 pálya, 1500 autó, pályatervező, törés, dinamikus napszak- és időjárás változás + minden extra amit eddig részekben láttunk a cél, akkor még évekig készülhet rengeteg pénzből és (így) hatalmas bukás lesz.
Hát, ennyit változott a játékipar ~25 év alatt! -
dreampage
aktív tag
Szerintem ha valóban számozást kap, vagyis GT 7 lesz a címe, az azt jelzi, hogy teljes értékű, fősodorbeli játék lesz. A Sport ilyen szempontból multiplayerre kihegyezett mellékszál volt. Egyébként egyáltalán nincs kizárva, hogy a következő Forza Motorsportot sem 8-nak hívják majd, hanem alakítanak rajta valamit, és ezért a címe is más lesz. De majd meglátjuk.
-
válasz
dreampage #15 üzenetére
Én a GT sport miatt érdeklődtem, félre értettük egymást
Egy autós játéknál szerintem az érzés átadásában van az innováció, ugyan nekem nincs fanatec vagy TGT kormányom de rendszeresen játszom olyanokkal akiknek van és ők áradoznak a visszajelzésekről.
Szóval azért van fejlődés csak ezt kommersz gamepadon nem fogod/fogom megtapasztalni. -
dreampage
aktív tag
A Motorsport online része a szabályok hiánya miatt számomra nem élvezetes. Matchmakingben csak roncsderbi megy. Most már vannak pályahatárok meg büntetések, de az a rendszer a közelében sincs annak, ami mondjuk egy ACC-ben, vagy épp GT Sportban van. Kommersz, mainstream, mindenkinek eladható játék, de nem az az igazi autóverseny, amit én igényelnék.
-
rdt89
addikt
válasz
dreampage #10 üzenetére
A Motorsport továbbra is maradt a régi gyökereknél, én inkább a két játék rivalizálására leszekl kiváncsi. Mindig jobb úgy egy játék, hogy van abban az évben kiadott riválisa, így a fejlsztők a frissítéseket is komolyabban veszik és egész szép plusz tartalmak fogadják így a kedves felhasználót, hogy a konkurenciának odapörköljenek.
-
dreampage
aktív tag
A GT sokkal komolyabb sorozat, mármint komolyabban veszi magát, ezért szerintem a core játékosoknál sokkal jobban üt. A Forzából gyerekjátékot csináltak a sok drifteléssel, extrém autókkal, Hoonigan és hasonló licenszekkel. Az már inkább ilyen autós Fortnite, nem komoly versenyjáték.
A GT sorozat megmaradt annak, aminek a rajongói megszerették, bár túl sok innovációt az sem tud felmutatni. Persze miért is kéne, a pályaverseny az pályaverseny, kész.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
bulikavagyok #7 üzenetére
Gugli valami baromságot írt volna, ez jobb.
-
-
rdt89
addikt
Kíváncsi leszek melyik fog nagyobbat durranni a Motorsport amire volt plusz 1 év, vagy az új GT. Azért nem bánnám ha kb. egy időbe jelennének meg, így a bemutatón, nem mindig az lenne, hogy a legjobb autós játék meg a leginnovatívabb /értem itt a Forza-ra/, hanem lenne végre azonos időben konkurencia.
-
-
"professzionális verseny székeket"
ez a szegmens legalább annyira mókás mint a szimulátoros aki beköti a biztonsági övet a tv előtt
A GT7-et várom, sőt ha kezdő PS5 bundle lenne akkor beneveznék még idén az új gépre. -
.LnB
titán
Leak:
Lesz új Forza is! (Xbox-ra)
Hoppámi?! Döbbenet!
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Wise (ex-TransferWise)
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Xbox Series X|S
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Battlefield 6
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- PlayStation 5
- Leállítás, Alvó mód és Újraindítás: mit csinál a Windows?
- További aktív témák...
- Shadow Of Mordor/GTA 5/RESIDENT EVIL II/CALL OF DUTY GHOSTS/STAR WARS SQUADRONS XBOX ONE JÁTÉKOK!
- Csere-Beszámítás! Garancia! Steam Deck OLED 1TB Kézikonzol!
- BESZÁMÍTÁS! Logitech G923 Driving Force Racing Wheel + Shifter garanciával hibátlan működéssel
- Nintendo Switch 1/2 games
- XBOX ONE S 500GB LIMITED
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3173, 100% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest