Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Apika
addikt
válasz
purpledonkey #131 üzenetére
Én megkérdeztem volna, de nem tudtam emberrel beszélni a 1220-as számon. Visszahívást ígértek. Amit azóta is várok... De legalább addig sem emelnek...
(#132) asdf_ : Akkor még sokáig élvezhetem, mert nem tervezek újabb hűséget aláírni, és új készüléket sem tőlük veszek...
Szerintem lehet, hogy év végéig tart a régi ár. Utána mindenkinek emelni fogják tekintet nélkül, aki a többi kedvezményezetti körbe nem kerül... -
Apika
addikt
válasz
purpledonkey #129 üzenetére
Lehet, hogy nem voltam érthető: már korábban letelt, tehát nincs hűségidő. És a kétoldalú szerződésmódosításnál nem fogadtuk el az emelést...
-
Apika
addikt
válasz
purpledonkey #127 üzenetére
Egy költői kérdés: Ha nem tervezem a díjcsomag váltást, és a hűségidő is letelt, akkor vajon meddig biztosítják a korábbi díjakat?
-
purpledonkey
tag
Nekem ezt írta a Telekom: "Köszönjük megkeresését, és elnézését kérjük a késedelmes válaszadásért.
A 2015. július 1-jei Általános szerződési feltételek díjváltozásával kapcsolatos igényét rögzítettük.
Felhívjuk figyelmét, havidíjas előfizetés esetén a korábbi díjakat a hűségidő lejáratáig biztosítjuk. A kedvezményt a havi számláiban jóváírás formájában érvényesítjük. Amennyiben díjcsomagot vált, az új díjcsomag számlázása a váltáskor hatályos díjszabás szerint történik.
Bízunk abban, hogy válaszunkkal a segítségére lehettünk és a Magyar Telekom szolgáltatásait a jövőben is igénybe veszi."
Szóval elvileg nem törölhetik el bármikor.
-
Sziasztok!
Telenortól megkaptam az új számlámat. Nem fogadtam el a szerződés módosítást, de 07.01-től mégis az emelt tarifával számláznak. Igaz, hogy le is vonják kedvezményként feltüntetve a különbözetet, de ez nekem gyanús... Egy kedvezményt bármikor eltörölhetnek...
Mi a véleményetek? -
Köszi, már én is megtaláltam...
Jól elfelejtettem, hogy mindkét nagyszülőm érintett az áremelésekben.
A Telekom-os telók esetében nincs értelme pattognunk, mert mindkettő épp feltöltés előtt van (ez esetben ugye a feltöltés után már mindenféleképp az új díjak lesznek érvényben),
A Telenoros előfizetések esetében meg a számlás előfizetők részére fenntartott webes üzenet FORM-on keresztül most, sikeresen bejelentettem a KÖSZI DE NEM választ.
Elvileg valamikor visszahívnak az FORM-on megadott számokon. -
Apika
addikt
-
Feltoltokartyasok ugyan nyilatkozhatnak, hogy nem fogadjak el, de csupan az elso feltoltesig lesznek ervenyesek a regi dijak, jogilag a feltoltes egy uj elofizetoi szerzodest keletkeztet, az pedig mar az emelt dijakon jon letre, ergo maximum egy evet lehet kihuzni regi arakon prepaiddel.
Ez az info honnan származik?
Anyáméknak kettő Pre Paid kártyás telója van, és állítólag csak tegnap (06.29-én!) kapták az első SMS-eket ezzel kapcsolatosan!
-
apróka4
újonc
Szerződtem valamire, ahhoz tartom magam! Nem szeretnék többet fizetni a mobilozásért, hiszen ez sem kevés! Nem járulok hozzá, hogy emeljék a mobilozás díjamat!
-
Sequadon
tag
Tegnap a pécsi telenor üzletben (Árkád) egy hölgy visszahívást ígért azoknak akik nem akarták végigvárni a sort és bediktálták az adataikat (név, telefonszám). Azt mondta, hogy 1 héten belül fognak telefonálni. Ha ez július 1. után lenne, akkor sincs baj, amíg nem nyilatkozik az ügyfél nem léptetik életbe az új tarifákat.
Reméljük, tegyük hozzá...
-
Kékes525
félisten
-
Valaki tud már biztosat, hogyan lehet jelezni a Telekomnál, hogy nem fogadom el a szerződésmódosítást? (Akinek sikerült, hogyan, személyesen, telefonon, vagy online?)
-
-
Sequadon
tag
9.2.1.4.
Szóban kötött Előfizetői Szerződés esetén az Előfizető kifejezett szóbeli
vagy írásos nyilatkozata, míg az írásban kötött Előfizetői Szerződés esetén az Előfizető
kifejezett írásos nyilatkozata szükséges a Telenor kétoldalú szerződésmódosítási
ajánlatának elfogadásához. A szóban és írásban kötött előfizetői szerződés esetén az
Előfizető előzőek szerinti nyilatkozata hiányában a Szolgáltatás további igénybevétele,
mint ráutaló magatartás elfogadásnak nem tekinthető.Mondjuk eszerint telefonon sem lehet akkor nyilatkozni. Amúgy idén már hatszor változott az ÁSZF, ez a legfrissebből van.
-
Kékes525
félisten
válasz
Panthera #105 üzenetére
Ha a hűségidő lejárt, akkor bármikor probléma (büntetés) nélkül megszüntethető az előfizetés.
"Az értesítést a számlás (postpaid) előfizetők a 2015. július 1-je után kézhez vett első számlájukon találják meg, míg a Domino (prepaid) előfizetők SMS-ben kapják meg (tehát a 15 nap azok kézhezvételétől kezdve számítható majd), a kiegészítő tájékoztatás pedig a szolgáltató honlapján érhető el a www.telekom.hu/dijvaltozasok címen.
A módosítás el nem fogadását az erre nyitva álló időszakban jelző előfizetők a szolgáltatásokat továbbra is a korábbi feltételekkel vehetik igénybe."
-
Ha valakinek már nincs hűsége a Telekom-nál, akkor elvileg akármikor megszüntethető az előfizetés? Vagy most lesz valami határideje ennek?
-
Lesz olyan aki elfogadja?
-
Kékes525
félisten
Telefonon megtettem a lemondást.
Rögzítettem az ügyintéző nevét és az ügyiratszámot is. Az ügyiratszámról SMS-t csak hibabejelentéskor küldenek, legalábbis ezt mondta az ügyintéző a kérdésemre. Most is kaptam egy SMS-t, de abban csak annyi volt, hogy remélik, hogy megvagyok elégedve az XY nevű ügyintézőjükkel.
-
Sequadon
tag
"Számlás és Új Generációs kártyás előfizető esetén kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó Telenor-ajánlat akkor tekinthető elfogadottnak, ha azt az előfizető az ÁSZF 9.2.1. pontjában rögzített módok egyikén kifejezett, tevőleges magatartással elfogadta, vagy az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 6/2011. NMHH rendelet 15. § (5) bekezdésével összhangban kialakított ÁSZF Törzsszöveg 9.2.3.10. pontja alapján az előfizető a nyilatkozattételt 2015. június 30. nap végéig elmulasztotta.
Amennyiben az előfizető az ajánlatot a fent írt módok egyikén nem fogadja el, az előfizetői szerződés tekintetében a fent írt változások 2015. július 1. napjával nem lépnek hatályba."
A két bekezdés csak nekem tűnik ellentmondásnak? Az elsőben akkor tekinti elfogadottnak ha nem nyilatkozol, a másodikban pedig akkor nem lép hatályba ha nem fogadod el.
-
MATEO6600
őstag
Ha márciusban Telekomnál 2 év hűséget kötöttem 1 csomagra, akkor gondolom ezzel a szerződésmódosítással sem lesz lehetőségem csomagot váltani még 22 hónapig, ugye?
(Gondolom így van, de javítsatok ki ha tévedek)
-
ShadowX
őstag
Én is most hívtam fel a 1430-at. A mobil előfizum céges flotta, de mivel net nincs benne, így az lakossági. Elhajtottak, hogy ennél nem érvényes a "nem fogadom el az emelést" nyilatkozat, így vagy használom tovább a csomagot az emelt díjjal, vagy lemondom a netet.
Így mostmár 2000 Ft lesz az 500mb-os csomag. Eddig is rablásnak gondoltam, de ezek után meg végképp az lesz. Lehet leváltok aranykártya 200 mb-ra, és akkor lesz 1,5 hétig netem, utána meg a lassítottat használom.
-
plömplöm
őstag
14:12-kor hívtam a 1220-at és kértem a visszahívást, 15:30-kor jött egy sms, hogy értékeljem az ügyfélszolgálati ügyintézést, de amúgy nem hívtak vissza mostanáig, szóval...
megírtam nekik telenoronlineon bejelentkezve, hogy ma éjszaka elutazom külföldre nyaralni, valszeg nem fognak tudni elérni, és nyilatkozom, hogy nem kérek a változtatásaikból. aztán hogy mi lesz... -
fojuzer
aktív tag
Gm_Hm többszöri,szobeli.irásbeli megkeresésre,sem tudnak akarnak,válaszolni a szolgáltatok,felkészitettlenmszakmailag semmit érö válaszokat tudnak adni,Semmilyen formában nem akarnak felvilágositást adni.Hiába lett közölve,már az elsö nap.//TV hi-ben jelentve/ reagálásra! Azota sincs érdemi válasz,Minden adat szakszerüen,beküldve4Csak azt mondják/Mondták/ tessék befizetni az Emelt dijat!Ha lészen jogszabály §? akkor talán majdanan jováirják,esetleg csökkentik a szlák diját.Nos biz a Szolgáltatok! Állam az Államban!Ezt hivják "REZSI Csökkentésnek?//Mert Országunk 1-re jobb//Orbán Bá/ Nos du 2-re áremelések tömkelege,s hozzá pofátlanul igen Drágára sikeredve!Na ez a miénk,felhasználok,ügyfelek!
-
Ittnemaz
aktív tag
TeleNOr elérhetelen vissza nem hivnak várakozási idö 10 perc felett....
-
Kékes525
félisten
Azért említettem a felvételt, mert az ügyintézéssel kapcsolatban rendkívül rossz a tapasztalatom. Most már tudom, el kell kérni az ügyintéző nevét (bejelentkezéskor gyorsan elhadarják) és a bejelentett probléma ügyintézési számát (ezt elszokták felejteni maguktól bediktálni), ha ezt megteszem, akkor nem fogják figyelmen kívül hagyni a reklamálást, lesz érdemben válasz, ha esetleg mégsem, akkor pontosan reklamálhatok, hogy miért késlekednek.
-
igen, a telefonos ügyfélszolgálat útján is elintézhető.
tájékoztatnod kell az illetékest a telefonbeszélgetés rögzítésének a tényéről, ő pedig nem járul(hat) hozzá - illetve a felhasználáshoz -, hanem felhívja a figyelmedet, hogy keress fel az ügyintézés kapcsán egy t-pontot.
fordítva is igaz persze - erről is tájékoztatnak -, ha te nem járulsz hozzá, szintén adott a fenti, személyes ügyintézési lehetőség. -
Kékes525
félisten
Nem értem, minek ez a hókuszpókusz, ki az aki többet szeretne fizetni?
Apropó, az ügyfélszolgálaton keresztül (1430) is el lehet intézni? Jogszerűen rögzíthetem a beszélgetést, ha felhívom az ügyintéző figyelmét erre? Ők mindig felveszik.
-
petipetya
nagyúr
Köszi, itt már jártam és az adataimmal együtt megírtam nekik, hogy nem fogadom el a változást. Persze számlát még nem kaptam kézhez, de inkább többször írom le nekik mint egyszer se.
ZS3NI: biztosan nem volt képben, mert nem hiszem hogy csak személyesen lehetne bejelenteni.
-
janos666
nagyúr
Jól látom, hogy a Business csomagokhoz nem nyúlnak?
-
ZS3NI
őstag
Most voltam egy T-pontban, és azt mondta az ügyintéző hogy személyesen kell bemenni MIUTÁN megkaptuk a számlaértesítőt. (Vagy az sms-t dominónál) ez kb július első pár napja. Addig hiába erőlködünk neten, semmit nem érünk el vele.
Mondjuk nagyon nem volt képbe a csaj...
-
dajkopali
addikt
három dolog játszik, három különböző szabályozás, és mindben vannak homályosan vagy többféleképp értelmezhető pontok, ezért trükköznek
- az NMHH nem elég pontosan megfogalmazott rendeletei
- a hírközlési törvény, illetve ennek hasonló helyei, amelyre alapozva
- a szolgáltatók megalkotják az ÁSZF-eket
ezek olyanok, mint a rosszul megírt, illetve implementált programok: összeakadnak, méghozzá kritikus pontokon -
pigster
senior tag
válasz
dajkopali #76 üzenetére
Látom már:
9.2.3.10. Amennyiben a szerződésmódosításra díjváltozás miatt kerül sor, a nyilatkozattétel elmulasztása a vonatkozó értesítést követő 15 napon belül - a feleknek az EESZ-ben rögzített, erre vonatkozó megállapodása esetén -, mint ráutaló magatartás, elfogadásnak minősül abban az esetben, ha a Telenor az ÁSZF 9.2.3.2. a) vagy b) pontjának megfelelően tett eleget értesítési kötelezettségének.Any@tok...
-
dajkopali
addikt
"És egyébként van olyan beteg ember, aki arról nyilatkozik, hogy szeretné a díjemelést?"
igen, ezen van kiakadva mindenki, ez nyilvánvalóan abszurd
egyik oldalról a szolgáltatók lobbiharca, melynek nem minden elemét ismerjük, a másik oldalról az egyébként töketlen NMHH lavírozása
ez egy értelmetlen történet
ami haszna van, az augusztustól történő változások, de roppant zavaros az egész -
pigster
senior tag
Erre gondoltak ám:
Telenor ÁSZF:
9.2.1.1. ...A Telenor jogosult kétoldalú (közös megegyezéssel történő) szerződésmódosítás kezdeményezésére is, melyről a Telenor az Előfizetőt az ÁSZF 9.2.3. pontja szerint értesíti.Ugyanakkor:
9.2.1.3. A Telenor kétoldalú szerződésmódosításra irányuló ajánlata – a ráutaló magatartással kötött előfizetői szerződések (pl. Kártyás Előfizető által végzett egyenlegfeltöltés) kivételével – csak akkor tekinthető elfogadottnak, ha azt az Előfizető kifejezett, tevőleges magatartással elfogadta.
9.2.1.4. Szóban kötött Előfizetői Szerződés esetén az Előfizető kifejezett szóbeli vagy írásos nyilatkozata, míg az írásban kötött Előfizetői Szerződés esetén az Előfizető kifejezett írásos nyilatkozata szükséges a Telenor kétoldalú szerződésmódosítási ajánlatának elfogadásához. A szóban és írásban kötött előfizetői szerződés esetén az Előfizető előzőek szerinti nyilatkozata hiányában a Szolgáltatás további igénybevétele, mint ráutaló magatartás elfogadásnak nem tekinthető.Akkor most miért is kell nyilatkoznom, ha nem akarom a módosítást?
És egyébként van olyan beteg ember, aki arról nyilatkozik, hogy szeretné a díjemelést?
-
zoli62
addikt
Telekom szerint elsejétől hivatalosan van 15 nap nyilatkozni, Telenornál június 30-ig. Telekomnál a kártyás feltöltés nem jelent automatikus elfogadást, ebben az időablakban mindenképpen kell az ügyfél tevőleges magatartása. Telenornál ugyanez július elseje után ráutaló magatartással elfogadásnak minősül. Akkor mindkettő egyformán betartja az előírásokat?
-
válasz
dajkopali #72 üzenetére
Mondom tényleg nem az enyém az érdem, de szívesen segítek, mert ez elég sok embert érint, és rengeteg a kérdőjel a témában.
Én a biztonság kedvéért az online ügyfélszolgálaton is jeleztem a nem elfogadást... Sajnos beidegződött, hogy nem bízom a határidőre történő visszahívásban... -
-
Reinkz
senior tag
Sziasztok!
Akkor ez érinti a Telenoros flottákat?
csak mert én még nem kaptam semmilyen sms-t.
-
notmiami
tag
válasz
petipetya #65 üzenetére
Na ezaz, hogy nekem is csak véletlenül felugrik néha. Ha ezen a linken voltam, egyszercsak megjelent.
http://www.telekom.hu/mobil/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/e-mail
-
notmiami
tag
Sziasztok, nem tudom, hogy tényleg sikeres volt, és tényleg ez volt a "nagy hivatalos" nyilatkozat.
De a Telekom Chat ablakában elbeszélgettem az ügyintézővel:
Zoltán: Üdvözlöm, Zoltán vagyok, miben segíthetek?
Ön: Üdvözlöm
Ön: Az áremeléssel kapcsolatban érdeklődnék
Ön: Szeretnék nyilatkozatot tenni, hol készíthetem el?
Zoltán: Itt jelezheti nálam, ha nem fogadja el. Abban az esetben, ha nem fogadja el a változást, kérem, hogy adja meg a hívószámát (az előfizetéshez tartozót).
Ön: A hívószámom: +3630_______
Zoltán: Rögzítettem igényét, ennek értelmében természetesen a szerződését a módosítás előtti díjakkal, változatlan feltételekkel biztosítjuk a továbbiakban Önnek.
Ön: Köszönöm szépen
Zoltán: Nagyon szívesen!
Zoltán: További kellemes napot kívánok! Viszontlátásra!
Ön: hivatalos értesítést fogok még kapni?
Zoltán: Ezt sajnos nem tudom garantálni, de a mostani bejelentését rögzítettem, tehát a fentiek szerint marad minden változatlan.
Zoltán: További kellemes napot kívánok! Viszontlátásra! -
Entryy
aktív tag
Egy esetről nem találok infót sehol, már pedig engem az érintene,hogy lejárt már a hűségem évekkel ezelőtt, viszont meg vagyok elégedve a jelenlegi feltételekkel ezért nem is szándékozom váltani és annak sem örülnék ha emelkednének a tarifáim.
A szerződés módosítás el nem fogadása engem is érint vagy csak azokat akiknek élő hűségszerződése van????? -
lafaty80
addikt
Én 1430-on nyomultam most. Azzal egészíteném ki, hogy egy újabb változásig marad ez a nyilatkozat érvényben....
Illetve volt egy érdekes mondat az ügyintéző szájából: "...ha zavarja ez a 2ft-os különbözet, természetesen rögzítem a nyilatkozatot..." zavart hát
-
Sayuar
senior tag
válasz
fordfairlane #44 üzenetére
És a 8 Ft/perc feltöltős tarifásként? Szerintem ez még jobban hangzik. Ilyen is van.
-
<Lacy85>
addikt
Sziasztok!
Telenornál a smarttarifa csomagok érintettek? Csak mert nem kaptam semmilyen sms-t.
-
#51736960
törölt tag
t-mobilos flottát érinti az emelés?
-
St3ven
addikt
válasz
fordfairlane #44 üzenetére
Igen, a 33 Ft jobban hangzik, mint az 50 akárhány.
Az sem mindegy, honnan emelnek, ha emelnek.
-
vigyori78
őstag
Telenor : ma ismét küldözgetik az sms-t az ajánlatukkal amit nem muszáj elfogadni " ahogy tettem én is " névre szólóan mert benne van ,hogy milyen tarifacsomagom van.
-
JasL
őstag
Valaki igazán eljátszhatná ezt az egyolaldalú szerződésmódosítási ajánlatot fogyasztói oldalról
Ha nem válaszolnak és nem lép életbe az új, saját maga által kitalált havidíj, bírósági perrel megnyerhetné!
Hatalmas öngól lenne a szolgáltatóknak, én meg röhögve élvezném
-
Yeffy
veterán
Hahhaaaa, ott a pont!
Engem is mindig ez szokott erdekelni, csak veletlenul sosem kapok ra sehonnan erdemi valaszt, hogy ha mar a szolgaltato kenye kedve szerint varialgathatja a szerzodest, akkor en is, ez altal valoban ketoldalu, vagy csak az erosebb kutya baszik alapon csak ok rangathatnak engem?Az nmhh meg nem kulonb a bandajatol, ahova tartozik. Szanalmasak, ahogy a szolgaltatok is.
Mondjuk miert is lepodom meg... -
tatararpad
őstag
válasz
dajkopali #31 üzenetére
Na már megvan, egyrészt az a jogszabály csak Augusztus 1-től lép életbe, másrészt a linkelt kivétel a jelenlegiben. Végül is sztem így sem fogyasztóbarátabb az NMHH döntése, engem kb. arra emlékeztet mikor válás előtt kimenti valaki a vagyonát, azt se szokták jó szemmel nézni.
-
NoMagix
addikt
-
csabám
addikt
Sziasztok.
Érdeklődnék, hogy mi van akkor, ha május közepén váltottam csomagot Telekomnál (Move M ---> Move M aranytárskártya) telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, de az emelésről nem tudtam? Ebben az esetben nyilatkozhatok még? Igazából azt sem tudom, hogy hol és milyen formában kellene megtenni!?
A hír ezen része miatt kérdezem, mert én úgy gondolom, hogy ez nem vonatozik rám:
A kiegészítő tájékoztatás nem vonatkozik azokra az előfizetőkre, akik egyedi előfizetői szerződésüket 2015. május 1-jét követően, már a szolgáltató által közzétett új díjtételek elfogadásával kötötték meg.Köszönöm előre is a felhomályosítást, segítséget
-
tgbrfv
tag
A kétoldalú szerződésmódosítást bármely fél kezdeményezheti?
Mert ha a fogyasztó is, akkor küldjön mindenki levelet a szolgáltatónak az általa javasolt tarifákkal (3 ft/perc, 100 ft/GB), és ha a szolgáltató elmulasztja a válaszadást a határidőn belül, akkor automatikusan életbe lépnek az új díjak. -
asdf_
veterán
A korabbi iras hibas volt, tobben futottunk ra, hogy a kivtetellel nem szamoltunk:
[lhttp://mobilarena.hu/tema/re_szinte_biztos_hogy_elsejen_arat_emel_a_telekom/hsz_56-56.htmlL]
Magyarul szamlasoknak nyilatkozniuk KELL, ha nem kivanjak elfogadni, es valtozatlan aron marad minden (egeszen addig, amig ala nem akar irni egy ujabb huseget).
Feltoltokartyasok ugyan nyilatkozhatnak, hogy nem fogadjak el, de csupan az elso feltoltesig lesznek ervenyesek a regi dijak, jogilag a feltoltes egy uj elofizetoi szerzodest keletkeztet, az pedig mar az emelt dijakon jon letre, ergo maximum egy evet lehet kihuzni regi arakon prepaiddel.
-
bambano
titán
"A Magyar Telekom a hatósági szerződés kapcsán megerősítette, hogy a szolgáltató számára kiemelten fontos az előfizetői érdekek védelme, ezért az eljárás során mindvégig együttműködött a hatósággal.": bullshit. ha kiemelten fontos lett volna az előfizetők érdekének védelme, el se kezditek ezt a cécót.
azért működtetek együtt a hatósággal, mert különben nagyon megbüntet.
-
-=MrLF=-
senior tag
Köszi a cikket, én is várom a fejleményeket, ha tényleg kell az elutasításhoz mindenképp nyilatkozni fogok.
-
dajkopali
addikt
válasz
tatararpad #29 üzenetére
ez a történet nekem sem világos, utána fogok járni
-
tatararpad
őstag
válasz
dajkopali #27 üzenetére
De akkor mi értelme van a
Július 1-tőlvalamikortól érvénybe lépő jogszabály módosításnak, ami kifejezetten leírja, hogy nem kell majd nyilatkozni elutasítás esetén?Szerk.: Időközben a HWSW-s cikkben láttom, hogy tulajdonképpen a mostanit kinyalták maguknak a szolgáltatók a hatóságnál, ezesetben köszönjük az NMHH áldásos munkáját.
-
Sziasztok!
Jól értem, hogy a Telenornál 06.24-től elkezdtek tájékoztató SMS-eket küldeni az érintett ügyfeleknek? Ha esetleg küldtek már korábban e-mailt és arra nem reagáltam 15 napon belül, akkor így jártam? Vagy mindenféleképpen kapnom kell SMS-t is?
Egyébként kb. 1 óraája kértem visszahívást a 1220-on, de eddig nem jelentkeztek. KÍváncsi vagyok, hogy mennyit kell várni a visszahívásra... -
dajkopali
addikt
válasz
tatararpad #25 üzenetére
nem, mindkét cégnél nyilatkozni kell - a Telekomnál teljesen biztos, de úgy látom, hogy a Telenornál is
-
dajkopali
addikt
ezt pár hete írták, hasznos olvasmány
-
dajkopali
addikt
én úgy értem, hogy ez csak általános szabály, sok múlik az adott szolgáltató ÁSZF-én:
"Ráutaló magatartással megkötött szerződésnél az előfizető tevőleges és kifejezett elfogadó nyilatkozata hiányában a szolgáltató ÁSZF-jének vonatkozó rendelkezései szerint a szolgáltatás további igénybevétele elfogadásnak minősülhet." -
Top cat
addikt
válasz
dajkopali #19 üzenetére
Nekem Kártyás 29 tarifacsomagom van. Most 32,5 de 37 lesz.
Ha jól értelmeztem amennyiben nem fogadom el a feltételeket, akkor ami most rajta van egyenleg a régi tarifával beszélhető le, a 2015.07.01 után feltöltött már csak az újjal.
-
ztoldy
senior tag
válasz
dajkopali #19 üzenetére
A korábbi írás alapján pont arról lenne szó, hogy senkinek sem kell nyilatkoznia, ha úgy akarja a szerződését ahogy van:
"Ha a fogyasztó nem kíván élni az ajánlattal, akkor a szóban, illetve írásban kötött szerződés esetén elegendő, ha nem nyilatkozik a 15 napos határidőn belül, így a régi szerződés változatlan feltételekkel hatályban marad."
Ugye az ajánlat az, hogy emelkednek a díjak, de ezt az előfizető nem akarja, tehát nem kell nyilatkoznia.
Viszont a szolgáltatók egyfolytában azt küldik, hogy ha nem nyilatkozol arról, hogy NEM fogadod el az emelést, akkor emelnek.Jogszabály alapján semmit nem kellene tenni, mert akkor is minden maradna a régiben, de a szolgáltató mást kommunikál.
Vagy én értelmezem rosszul?
-
dajkopali
addikt
nemrég az NMHH készített a kétoldalú szerződésmódosításról egy tájékoztatót, ezt mi is lehoztuk
-
dajkopali
addikt
válasz
Szergely83 #8 üzenetére
a Telekom válaszolt, kiemelték a közleményből ezt:
"Az erről szóló értesítést a számlás (postpaid) előfizetők a 2015. július 1-je után kézhez vett első számlájukon találják meg, míg a Domino (prepaid) előfizetők SMS-ben kapják majd meg szintén július 1. után"
és ez teszi tisztába: "tehát a 15 nap azok kézhezvételétől kezdve számítható majd." -
Oliverda
félisten
"...amennyiben az előfizetők a kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó szolgáltatói ajánlatra az ajánlat kézhezvételét követően 15 napon belül úgy nyilatkoznak, hogy azt nem fogadják el, az előfizetői szerződések változatlan feltételekkel hatályban maradnak."
Ergo ha nyilatkozok nekik, hogy nem fogadom el az új feltételeket, akkor minden marad a régiben, és ennyi?
-
gerii
addikt
Telekomról nagyjából semmi nem derült ki. Lehet-e még nyilatkozni, és hol kell azt megtenni?
NMHH pedig bekaphatja, hogy nem tud egy normális értesítést kierőszakolni a szolgáltatóktól... -
eventus
veterán
Telekomnál a céges előfizetéseket nem érinti. Ez jó is, meg nem is.
-
juliabrilke
veterán
Gondolom akkor a Vodafone is tervez valami hasonlót mostanában.
-
Eclips21
őstag
Akkor az uzleti dijcsomagosokra ez nem vonatkozik?
-
valaki elmondhatná, hogy ha telekomos vagyok hova / kinek kell írni levelet
illetve mi a legbiztosabb módja, hogy ne tudjanak nekem emelni -
mickemoto
őstag
BlueMobile-nál mi a helyzet? Ott is nyilatkozni kell?
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
Szergely83 #1 üzenetére
Nekem még másik telefonra jött az SMS és már nem emlékszem mikor, nem tudom kifutottam-e a 15 napból. Mondjuk annyira nem izgat, mert most járt le a hűségem és el kell döntenem újraszerződök-e vagy megyek máshova.
-------
A hír Telekomos részéből: "Az értesítést a számlás (postpaid) előfizetők a 2015. július 1-je után kézhez vett első számlájukon találják meg"
Aha. Aki elektronikus számlás az mindig letölti a PDF-et, vagy csak simán rendezi a kiközölt tartozást? Meg ha le is tölti (vagy kézhez veszi a papír alapút) az mindig elolvassa a számla aljára 4-es betűmérettel a reklámok közé elrejtett közleményt?
Szerintem az NMHH egyáltalán nem pirított oda a szolgáltatóknak. Azért kezdtek vizsgálódni, mert elégtelen volt a tájékoztatás, aztán megállapodtak és nem változott lényegében semmi. Ha a Telekom hírlevelet tud küldeni (ha kéred), akkor szerintem tudna egy rendes tájékoztató emailt is. Ha meg a Dominósok kapnak SMS-t, akkor a havidíjasok is kaphatnának (az email mellett).
-
dajkopali
addikt
válasz
Szergely83 #3 üzenetére
rákérdezek
-
Szergely83
tag
válasz
Szergely83 #1 üzenetére
Vagy az 1-én kiküldött értesítés már csak a változásokról szólnak és nem lesz lehetőség nyilatkozni? Ebben az esetben mikortól számítják a 15 napot?
Sorry, de nem világos, hogy mi a határidő most a telekomnál, egyáltalán lehet e még nyilatkozni... -
szilagyiv
senior tag
Telenor leírásában az szerepel, hogy június végéig kell nyilatkozni. Én megtettem. Visszahívást kértem és egy kedves ügyintézővel folytatott beszélgetés végén úgy nyilatkoztam, hogy "nem kérem" a díjváltozást. Semmilyen retorzióval nem jár.
-
Szergely83
tag
Akkor július 1-én újabb értesítést küld ki a Telekom, amire lesz 15 nap, hogy visszautasítsuk? Aki korábban már nyilatkozott, annak újfent nyilatkoznia kell?
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5320 -60% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1145G7 16/512 FHD IRIS Xe
- Dobozos DELL Inspiron 16 Fémházas Multimédiás Laptop 16" -40% Ryzen 7 8840U 8mag 16/1TB FHD+ IPS
- Csőtörés bemérés - Csőtörés Javítás Szakszerűen
- Professzionális vízszerelés 0-24 akár azonnali kiszállással
- Fiorenzato AllGround eladó
- Epson Expression 12000 XL A3 síkágyas fotószkenner
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
- Xiaomi Mi 10T Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M notebook garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest