Keresés

Aktív témák

  • karib

    addikt

    válasz Ambrosius #276 üzenetére

    Javítsatok ki, ha tévedem, de nem két hét a határidő a KERESKEDŐRE nézve, méghozzá TÖRVÉNYILEG? Ha nem tudják javítani, csere, másik értékegyeztetéssel, vagy pénz vissza. És nem húzni az időt dumával, mert lehet, hogy nekük is 2 hét plusz ide-oda szállítás, stb. az ügyintézés a nagyker felé (aki lehet, hogy szintén még 2 lépcsőt ugrál vele...), de az az ő saját problémájuk. Nekik 2 héten (15 nap?) belül feléd el kell számoljanak.

    Ja, még valami, amit imádnak elsumákolni: a garanciaidő a szervizben töltött idővel meghosszabbodik. Persze ezt sehol sem szokták neked írásban rögzíteni, úgy elfeledkeznek róla. Legtöbbször én sem szólok miatta, mert elkap a lámerség, de ettől függetlenül ez is jár a felhasználónak.

    Kicsit képbe kellett kerüljek, mert már harmadszorra vittem vissza a telefonomat a PGSM-hez, ugyanazzal a hibával, és így volt időm elolvasni a garlevelet. Mondjuk ők egész korrektül intézik a dolgokat (cserekészülék, garanciaidő is hosszabbodik, stb.). Szóval, szerintem a számtech cuccokra is hasonlóak vonatkoznak, de ha valaki tudja pontosan, írja ide...

Aktív témák