Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem arról volt szó hogy az ATI egy új technológiát dolgoz /dolgozott/ ki mely szerint a VGA karik ''jelképes'' ram-méretűek lesznek mert majd a számítógép memóriáját fogják használni tetszés szerint?
-
Bumbi
tag
És itt feszülnek 1600*1200 ban ultra-super-mega-giga-high quality-ben arra a jó esetben 10.2 fps-re?
Há' erre azt tudom mondani: loller
-
Neck
veterán
Ajh faster!
Ez költői kérdés volt, nem ismered fel? Nyilván létezik, ha egyszer PH cikkben szerepelt!
Na! Ezzel csak arra akartam utalni, hogy miért nem a csúcskarikban jön ki, így drágább mint egy X800XT. A csúcsmax kategóriában meg úgy is mindegy hogy 20al több vagy kevesebb. Csak a legmegaultrabrutálabb kari meglegyen.
Jól Tvedek? -
t_ferenc
őstag
én tökéletesen boldog vagyok ennek a kártyának a 256megás változatával is.
-
bdav
őstag
már vártam mikor áll elő ismét az a helyzet hogy egy csúcs videokártyán annyi ram legyen mint a gépemben
ugy néz ki 2- 3-4 évente van ilyen
[Szerkesztve] -
Scream007
őstag
hát nem igaz már.
lassan minden jo kari 512mb rammal lesz szerelve.
ilyenkor gondolkodok el azon hogy a kis 8pipás 128bites 128mb memoriás 660gt-t érdemes e megvenni????
mert nem igazán.vagyis amikor ilyeneket lát az ember enyhén szólva megremeg a dolog, vagyis nálam nagyon. arra gondolva ha már most 512 mi lest fél év mulva 1 év mulva??és akkor mit fog érni a 128mb vga ram?
4 betű s-sel kezdődik r a vége+ se.
-
rocket
nagyúr
Igen ez a lenyege az egesznek
Szamitastechnikaban, az uj dolgokat mindig ketkedve fogadjak az emberek, mert mikor megjelenik egy hw ami hasznal valami ujat es jobbat, arra meg nincs program ami kihasznalna, es igy sokaig fekete lo marad az egesz dolog.
Legtobb esetben nem eleg kiadni patcheket, 1-1 uj dolog kihasznalasara, hanem vadonatuj programokat kell irni rajuk, amik meg eltartanak eleg sokaig.
Persze a jatekfejlesztok, azert kapnak gondolom a vga gyartoktol otleteket/tippeket , hogy milyen uj dolgok lesznek belathato idon belul, tehat nem 0-rol kell kezdeniuk akkor amikor kitudodik valami uj es jobb, de meg igyis eltart egy ideig amik ezek realizalodonak.
Jopofa lesz olvasni ezeket a topicokat, 1-2 ev mulva, es nosztalgiazni -
faster
nagyúr
Egyébként azt hiszem, ez jól összefoglalja az egészet:
Dean Sekulic, Croteam
''512 MB is a logical step in evolution, nothing more. I have a feeling that everytime the video RAM doubles, the same question is asked: ''Do we need it?'' And the answer is also the same every single time: ''Yes, we WILL need it!''
Rocket: Sweeney viszont jól érzi, hogy a textúratömörítés technikája nagyon el van hanyagolva, 5 éve az S3TC óta nem történt semmi érdemleges ezen a téren.
[Szerkesztve] -
rocket
nagyúr
Tim Sweeney biztos tudja mirol beszel, ott lapul az unreal 3 mellette
Szerintem az elso komoly jatek ami hasznot huzhat az 512 mb memoriabol a stalker lesz, ha elobb jelenik meg mint az unreal3
Hamarosan kezdodik az E3 lehet rejtegetnek komoly hw evo jatekokat a fejlesztok, amik mar profitalhatnak az 512 mb rambol, es esetleg meg a fentebb emlitett jatekok elott megjelennek -
faster
nagyúr
A rendering resolution of 1600x1200 with 32-bit colour uses about 30MB of frame buffer space, applying 4x FSAA increases that to an order of about 75MB; ATI also has a 6x FSAA mode which at these levels uses in excess of 100MB of frame buffer space.
és a ''What developers say'' részt ajánlom még:
Bővebben: link -
orbano
félisten
egy a1600x1200-as frambeuffer 7.3 mega, ha tripla pufferelés van akkor 21.9 mega. nem hiszem hogy ez számítana... ezzel szemben egy 2048x2048-as textúra, vagy egy ugyanekkora shadowmap/environment map már számít, főleg mert abból van sok.... szóval azt hiszem a játékok diktálnak...
-
t-shirt
veterán
Mit kellett tornászniuk hogy ki tudjanak mutatni különbséget a 256 vs 512 MB között
csupa életszerű körülménnyel sikerült is 1600X1200, az nem baj hogy ilyet szinte senki nem használ főleg nem a gamerek, max 1240X1024 de inkább 1024X768. Gondolom ezeken a felbontásokon nincs is különbség.
[Szerkesztve] -
Esmein
nagyúr
Nem mintha fenyegetne a rém. Szerintem nem is a játékok fejlődésével fogja kezdetétvenni az 512 megás kártyák elterjedése, hanem a megjelenítőké. Értem ezalatt, 1600*1200(vagy a rák tudja milyen az arány)-as natív felbontású 17 és 19 collos oledek vagy tft-k árcsökkenését és elterjedését. Az ilyen magas felbontás megkövetelné a nagy vga memóriát, de amíg az átlag játékosnak 17-19 collos crt monitora van, addig marad standard a képfrissítések miatt az 1024*768-as felbontás játékok alatt, nagyobb monitort meg nem vesz rendes player, mert nem látja át. Remélem ki tudtam magam érthetően fejezni, ha nem akkor
-
Esmein
nagyúr
Ultra kvaliti meg extra high kvaliti. meg 1600*1200-ban van különbség kb egy hangyaf*sznyi. 1024*768#4aa8af-ben mennyi a különbség ? És mondjuk lineage II alatt ami még 1600nál is processzorlimitált ?
-
faster
nagyúr
Létezik, és már tesztek is vannak:
Bővebben: link -
Neck
veterán
Létezne ilyen? Én nem hiszek benne, hogy a kari tényleg kihasználná, ugyanis az lett volna az első, hogy bevetik az 512MBos X800XTt anno a 6800U ellen, ha kihasználná. De lehet h tévedek...
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6800 XT 16GB Garanciával!
- Asus DUAL-RTX5070-O12G nVidia 5070 12GB GDDR7 OC videokártya bontatlan dobozában eladó!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 GAMING OC - Új, 3 év garancia - Eladó
- Gigabyte GeForce RTX 2060 6GB Garanciával!
- Gigabyte Geforce GTX 1070 G1 Gaming 8GB Garanciával!
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3530
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3495, 91% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3403
- UTOLSÓ DARABOK - REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest