Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ch003067
addikt
Nem semmi
Ez a grafika még PC-n is megállná a helyét szerintem.
Galaxy S2 elég lesz neki ?
-
FefeeX
veterán
válasz
Stauffenberg #15 üzenetére
Ha lenne rá egy program ami automatikusan átportol, és csak tesztelni kellene, lehet megcsinálnák... Bár, a tesztelés is nagy meló...
-
Stauffenberg
nagyúr
Mi az, hogy nem értem? Én is pont azt fejtegettem, hogy az ilyen játékok többsége azért nem jön Androidra, mert anyagilag nem kifizetődő, főleg a kis garázs fejlesztőknek. Pont. Hogy emellett a Gameloftnak csuklóból megy a portolás egyik platformról a másikra, meg egy újabb bizonyíték azon érvek ellen, hogy az Android fragmentációja és az szerteágazó hardveres környezet a gátja ennek. És én meg ez utóbbi állítást cáfoltam, mert mint látszik ez hülyeség. Ami a pénzügyi vonatkozást illeti azzal a kezdetektől fogva egyetértettem.
Az meg mindegy, hogy egy Mac Win kompatibilis, mert nem a vasról volt szó, hanem az OSX-ről. Ilyen alapon a PC is OSX kompatibilis, bár ahhoz már kicsit kell trükközni, de megy, tapasztalatok szerint nem is rosszul! Csak éppen a felvetés nem erről szólt.
-
FefeeX
veterán
válasz
Stauffenberg #11 üzenetére
Egy xbox-szal meg egy iMac-kel gyakorlatilag letojom, hogy mi nem jön ki Macre, Civ5 van, Blizzard mindene van. Kb ennyit játszottam PC-n mióta megvettem a Boxot
És nem azért nem volt eddig Macre olyan sok játék, mert a platformra olyan nehéz lett volna megírni, hanem mert kevés Mac volt. Változik a világ, változnak a dolgok, egyre több Macre írt program és játék jön.
Androidnál ez azért más, mert hiába elterjedt, ha a felhasználók magas hányada warezol. Mert sokkal egyszerűbb ott, mint az iOS-en. Ráadásul ráfoghatják a bolthiányra etc... És amit magyaráztam néha olyan mintha értenéd de mégsem akarnád megérteni teljesen. Ha vállalhatsz munkát napi 8 órával havi 100 ezerért vagy napi 6 órával 300ezerért, melyiket választanád? Na, ez is ilyen, a jobbak és a nagyobbak, a menőbb programokkal megcsinálják azt amivel jobban járnak, a kisebbek, kevesebb ötlettel stb meg rászorulnak arra, hogy mindenre megcsinálják. Tehát igazad van, meg lehetne csinálni, DE nem azért mert parasztok, egyszerűen azért mert olyanok mint bárki más, döntenek, hogy nekik legyen jobb vagy neked. És gondolom Te sem írattad egy csöves nevére a házadat...Amúgy renderelési időben, ami egy botegyszerű folyamat, kicsit sarkítva i=1 to n do minden programozási nyelven kb ugyanez, ugyanazon a vason érdekes lenne, ha ugyanaz a CPU dupla sebességgel renderelne
Viszont Macen Geforce Mx440-el is elfut a WoW, amin PC-n el sem indul. Nyilván Macen sem veri rajt a HD6000es szériát, de elfogadhatóan fut, ami vicces...
Ja igen, azért nem annyira van ugyanott vele, mint az Android user, mert a vas itt Win kompatibilis, plusz a legtöbb program fut parallel alatt is
-
maszi99
őstag
Na ez igen
-
GALARDO
addikt
Úr isten, ez nagyon jó lett.
-
Stauffenberg
nagyúr
Én nem játszom Mac-en, de filmvágó és fotós eszközöket használok/használtam. Valahogy ott nem érzem a határtalan előnyét a PC-hez képest (pl: renderelési időben).
A második részt meg nem értem miért kell elmagyarázni újra. Én is erről beszélek, pusztán fejlesztői lustaság az egész amit azért engedhet meg magának, mert az iOS kifizetődőbb anyagilag és nem szorul rá arra, hogy Androidra is portoljon, pedig maga a portolás pofon egyszerű, főleg Tegrára és ahogy eddig is voltak Tegra only címek, ezután is lehetnek, nem kell ragaszkodni hozzá, hogy az összes Androidos vason fusson. Mégsem csábító a platform, csak az olyan fejlesztőknek, mint a Gameloft, mely szintén pazar grafikával megáldott játékokat fejleszt mindkét platformra, ráadásul úgy, hogy Androidon is megoldja a széleskörű kompatibilitást. A Gameloft sem éppen hatalmas fejlesztőcsapat/kiadó! Nekik hogy hogy megy ez kisujjból? Az Infinity Blade épp úgy exkluzív, mint az Alma logó. Szándékos marketing fogás.
Korábban előjött az érv a fragmentációval meg a képarányokkal. Ezt pont a PC - Konzol esetével cáfoltam, hiszen konzolra könnyebb és kifizetődőbb fejleszteni, mégis vannak PC-re játékok és nem mindegyik gagyi konzol port. A fragmentáció még nem jelenti, hogy valami lehetetlen, ráadásul pont a fejlesztők feladata lenne, hogy ne a gyártók kedve szerint ugráljanak, hanem érjék el, kényszerítsék ki az egységesebb hardveres környezetet. Csak itt jön képbe a gyártó aki kilóra megveszi a fejlesztőket (lásd: Crysis 2 esete, ahol a felhasználó számára nem látható, de a teljesítményt visszafogó tesszellációkat rejtettek el, drasztikusan növelve a gépigényt).
Játék szempontból meg pont a Mac - PC viszonylat a rossz példa, hiszen a Mac fényéves lemaradásban van. Az lehet, hogy ugyan az a játék, ugyan azon a vason (hiszen a Mac is csak egy PC mióta Intel chipset lett a lelke a Motorola helyett) jobban fut valamivel ha Macről van szó. Igen, az OSX bizonyos folyamatokban jobb mint a Windows, de ez fordítva is igaz (ahogy bizonyos téren az Android is jobb, mint az iOS, meg fordítva). Ezt senki sem cáfolja... csak éppen a játékoknak a 10% sem jön ki Mac-re!
Ugyan ott vagy vele, mint egy Android user az iOS userrel szemben.
-
FefeeX
veterán
válasz
Stauffenberg #9 üzenetére
Hm, miért van az, hogy ami Macre és PCre is kijön játék, az Macen sokkal gyorsabban fut ugyanolyan vason? (költői kérdés, tudjuk a választ), na pl ezért sem lesz Androidra komolyabb cégtől komolyabb fejlesztés...
Megoldható, persze, homokból is lehet ezer négyzetméteres családi házat építeni valahogy, de mégis, téglából gyorsabb meg egyszerűbb, ráadásul a homokházat nem venné meg max 20adannyi ember (mert könnyebben lophatja el), miért építsünk akkor homokházat? Azért, hogy a homokozótulajok boldogok legyenek? Azt kéne megérteni, hogy a játékpiac nem a jótékonykodáson alapul... Emberünk ha 1 egységnyi munkával rak össze egy játékot iOS-re és 3 egységnyivel Androidra, esetleg 2 egységnyivel portolja át, és az iOS fizet 10 egységet, az Android meg 2 egységet, akkor szerinted fejleszt vagy portol Androidra, vagy inkább új iOS projektnek áll neki?
-
Stauffenberg
nagyúr
Mit mutassak meg a gyakorlatban? Én is pont azt mondom, hogy az Android platform ilyen szempontból le van szarva. Csak éppen te is a legnépszerűbb érvet fújod, hogy ez miért van így, ami pedig nettó butaság.
Szerinted a PC-s játékok minősége miért olyan amilyen? Egyrészt a fejlesztők egy nyomorult API-hoz vannak láncolva, nem tudnak attól eltérni, míg a konzolokból sokkal többet ki lehet sajtolni. Másrészt meg közel sincs annyi anyagi potenciál a PC-re való fejlesztésben, mint a konzolosban.
Nem egy fejlesztő fogalmazta már meg azt a véleményt amiben kb az összes többi egyetért:
"Miért akarjunk háromszor annyi energiával fejleszteni PC-re, mint konzolra, hogy aztán háromszor kisebb profitot hozzon?"
A Rage jó példa erre... letojták, hogy milyen lesz PC-n, aztán kaptunk egy bughalmazt, miközben a konzolossal semmi baj nincs. De ez nem jelenti azt, hogy megoldhatatlan, mert számos remek ellenpélda is van.
-
keIdor
titán
válasz
Stauffenberg #7 üzenetére
Tudod ez elméletben mind szép és jó, de a gyakorlatban nem láttam ebből még semmit.
Mutasd ezt meg gyakorlatban kérlek, mert csak annyit hallottam eddig ma, hogy képes lenne rá. Persze, hogy képes rá, csak le van szarva.A PC-re megint mindent lehet, csak a mai konzolportoknál én inkább nem hoztam volna fel példának pont a PC-t. Minőség kicsit visszaesett az utóbbi években konzolhoz képest, lásd Rage, a legújabb gyöngyszem. Android ugyanez iOS-hez képest.
-
Stauffenberg
nagyúr
Ja mert a PC nem fragmentált és nincs rászorulva arra, hogy API-n keresztül fejlesszenek... ez egyszerűen ez csak fejlesztői lustaság, mert PC-n is megoldható és meg is oldják a fejlesztők. Ráadásul az nVidia Tegra 2 kicsit olyan mint a PC-s GPU vonal, pont a könnyű fejlesztést és a többé-kevésbé egységes hardveres környezetet szolgálja.
A sokféle felbontás és képarány meg hagy ne okozzon már problémát... sőt, ez okozza a legkevesebb problémát! Azt a jelenlegi játékok esetén is bele kell kalkulálnia ezt a fejlesztőnek, de Android 2.3-tól felfele (Honeycomb esetén is) pedig már rendszer szinten kezelhető ez a dolog.
-
keIdor
titán
válasz
Stauffenberg #4 üzenetére
Androidra nem lesz ilyen, mert fragmentált, ezer féle képarány van meg hardver.
-
Allure
aktív tag
Jöhetne több játék is ezzel az engine-nal iOS-re.
-
FefeeX
veterán
válasz
PowerBuldog #1 üzenetére
Az első is nagyon király
Csak egy idő után elég unalmas, mert durván redundáns...
A helyzet az, hogy mióta iPadom van, nem játszottam az elsőt telefonon, mert iPadon sokkal kényelmesebb, jobban eltalálták az irányítást - így mondjuk nem tudom, érdemes lesz-e direkt a telefonról játszani, minden esetben ezt decemberben megtudjuk, ha 6 euró alatt érkezik a játék... -
PowerBuldog
veterán
Azért ez odabasz!
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Háztartási gépek
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP 150W töltők (19.5V 7.7A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm + tápkábel
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GigaByte H610M i5 14400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB Kolink Observatory RGB 800W
- Apple Watch Series 9 45mm GPS Starlight 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest