Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gV #40 üzenetére

    Nem kérdeztem meg, hogy a HEDT-vel mi van. Csak a sima Sandy-re kérdeztem rá az FX-re vonatkozóan. De egyébként mindkettőt el fogják verni az IGP-s procik, mert lesz az FL-ben heterogén multiadapter.

    A Keplert az NVIDIA nagyon szopatja a GameWorksszel. A legfőbb cél amikor nem engedik a forrás módosítását az, hogy a fejlesztő ne tudja úgy optimalizálni a shadert, hogy a Kepler összes feldolgozója működjön. Ettől elveszti a magok 33%-át. Messze ez a legveszélyesebb a Kepler teljesítményére nézve.
    Ha nem manipulálják a teljesítményt a GameWorksszel, akkor a Kepler elsődleges gondja DX12-ben a két DMA hiánya és a kevés regiszter lesz. Több olyan program készül, amelyek erősen építenek az aszinkron copy-ra, illetve ahogy nő a compute terhelés úgy nő a regiszterigény is.

Új hozzászólás Aktív témák