Új hozzászólás Aktív témák
-
Pöttön
őstag
Ez azért annak is köszönhető, hogy a régebbi játékoknál, a gyengébb hardvereken való futtathatóságot úgy oldották meg, hogy egyszerűen kivették az effekteket, és csökkentették a tereptárgyakat, illetve a textúrákat lecserélték kisebb felbontásúra.
Most viszont ha megnézed az esetek többségében az effektek megmaradnak alacsonyabb részletességen is, csak valamilyen eljárással tömörítik, vagy lecserélik egy kevésbé részletesre, de ettől még lesz csillámpóni effekted, csak kevésbé részletes lesz, aminél a különbséget az esetek többségében nem fogod tudni megmondani. -
CsonkaImo
addikt
-
-
carl18
addikt
Szerintem a PS5 Ryzen cpu-t és minimum Vega Gpu-t kap! Nyilván AMD hardver lesz benne, hogy visszafele kompatibilitást megőrizzék.
Amúgy manapság pc-n az a egyik érdekesség hogy egy játékban ha grafikát állítok nem lesz túl hatalmas a grafika között a különbség.
Erre egy tökéletes példa például a Crysis 1, annál a játéknál ha lowon és very High között hatalmas különbség van. De például egy mai újabb játékban, azonos felbontáson Low és Ultra között az élsimitást és a Texturákat kivéve nem igazán van már sok különbség. Még az árnyék ahol lát az ember, de ott van a AC Syndicate, AC origin, netten néztem több összehasonlító videót is. De manapság Nincs akkora különbség
-
En sem.
Siman lehet, hogy a GCN valtozasai miatt kulon munka befektetese suzkseges a kompatibilitas fenntartasahoz, es olyan PS4 specifikus optimalizalasokat is el tudok kepzelni egy-egy jatekban, ami arra tamaszkodik, hogy a hardver X tempot bir, es ha gyorsabb vas kerul ala, akkor nem megfeleoen muxik. Ne feledjuk, nem univerzalisra tervezett PC kod fut ezeken.
Hallottam olyan jatekrol PS3-ra, ahol a jelenetek utemezeset a processzor limitacioja vegezte, vagyis ha gyartottak volna egy gyorsabb CELL procit, akkor a jatek is begyorsult volna, es nem csak az FPS, hanem maga a jatekmenet is - pl. 200 helyett 1000-rel mennel autoval.
Mindezt azert, hogy a jelenet utemezesevel se kelljen terhelni a procit (es a fejlesztoket). -
pulffy
őstag
Szerintetek visszafele kompatibilis lessz ? PS4 megszakitotta ezt a hagyomanyt....
-
Anaren91
senior tag
válasz
GodGamer5 #50 üzenetére
Játszottál te a Horizonnal vagy uc 4 el? Én pont most vettem meg mind a kettőt és van egy pár alkalom amikor keresem az állam.... Nem a konzolok tehetnek róla hogy nem fejlődik pcn a grafika.... Keresgélj inkább zöldebb meg kekebb tájakon. Ha nem lenne az amd szerintem az nvidia még kitartana a dx 8 mellett aztán arulna a 128 gb rammal szerelt szuper kártyáit.... Intel dettó... Szóval jah a szeretett cegeitek szopatnak titeket nem a konzolok.
-
Raysen623
addikt
válasz
GodGamer5 #50 üzenetére
A grafika lassú fejlődésének vagy stagnálásának több oka van és ezek közül én jelenleg már nem a konzolokat tartom a legnagyobb visszatartó erőnek. Konkrét példának felhoznám az SWBF 1-et, aminél a PS4 verziót és a PC verziót bizony nehezen tudnám megkülönböztetni szépségben és grafikai orgiában.
Jelenleg a játékkészítők nem arra mozdulnak, hogy legyen rendes animáció meg fizika, hanem a textúrákat tolják felfelé a nagyobb felbontás elérése érdekében, vagy a nagyobb fps eléréséért. A játékosok egy jelentős részének sajnos csak ennyi kell. Ez van, igénytelenek az emberek, legalábbis egy részük. A multiplatform ezért ragadt be egy szinten, míg az exkluzívok bizony hoznak új megoldásokat, mert ott több az idő a fejlesztésre.
Az új dolgokhoz meg nem elegendő a kibelezett magas órajeleken pörgő valami... -
Schweini
tag
Szerintem manapság már nem a grafika az ami eladja a játékok nagy részét. Sokaknak elég ha megüt egy minimum szintet. Elég megnézni, hogy milyen játékok vannak a toplistákon. PUBG, Fortnite, CSGO...
-
Mister_X
nagyúr
Ott van az új Uelda: tömérdek animáció, játékmenetre kiható időjárásváltozás, open world és stílusosan néz ki - közben meg egy alulméretezett Tegrán fut. PS4 Pro és a One X ereje már most bőven elég lenne, csak nem 2-3 év fejlesztés után kéne piacra dobni a cuccokat félkészen az előd alapjaira programozva és akkor lehetne csodát tenni.
-
válasz
GodGamer5 #50 üzenetére
A grafika fejlesztese a mai szintem mar nem csak tobb GPU erovel lehetseges.
Ha nem gyorsan kellene dolgozniuk a fejlesztoknek, akkor lenne lehetoseg kidolgozottabb animaciokra, es jobban kitalalt modellekre (azonos poly szammal is lehetne sokkal jobb karaktereket csinalni sok esetben).
Ezek nem igenyelnek nagyobb hardvert, megis nagyon sokat dobna az elmenyen.
Illetve az olyan dolgokrol nem is beszelve, amikor pl. autos jatekoknak a kanyarban az aszfalt ala belog a gumi, meg a spoiler, stb.
Ezekhez csak nyugodtabb fejlesztesi utemterv es nagypbb igenyesseg kell, ami altalaban tobb penzbe faj. -
csiki_92
aktív tag
-
XuChi
addikt
Nem multizok egyáltalán. Csak Single!
Ha meg nem optimalizálnak az erősebb hardverre akkor ez egy KURVA NAGY ÁTVERÉS!!!!
Mi a francnak akkor a PRO meg az One X, ha ugyan azt a szutykot tolhatom vele mint a "kis vackokon"
Azért vettem drágább hardvert mert nekem jobb FPS és Grafika kell.
Single-be igen is tesség megcsinálni az erősebb gépekre minden megjelenő játékot jobbra, nem csak egy-két himihumu címet!
-
#52588800
törölt tag
Én pontosan arra számítottam, amit nyújtanak. A célplatform az alap gép. Most abban bízni, hogy valaki önszorgalomból megírja, hogy kihasználja az erősebb hardvert vagy hogy jól fog skálázódni az erősebb hardveren, elég optimista meglátás. Van és lesz is pár dolog, ami ha nem másból, promo célokból meg lesz rájuk írva rendesen és kész. Én most készülök egy PS4 slimet venni, valamikor a jövő hónapban.
-
AGE-T
őstag
Ha multis játékot játszol, az lockolva lesz ahhoz az fps rátához, amit a leggyengébb hardver tud. Esetedben az xbox one. Nehogy előnyöd származzon a több fps-ből. Ez policy ms, sonynál. (direkt kisbetű!)
Szemem kifolyik pár óra diablózástól, mert a szerencsétlen ps4 30 fps-el tolja. -
Pöttön
őstag
Illetve fejlesztői szempontból sem lehet utolsó ha nem kell minden generációváltáskor újratanulni a teljes hardvert.
Szerintem pontosan ezért marad az AMD a hardver gyártó, és ezért is esélyes a 2019-es launch, mivel ebben az esetben a fejlesztőknek nem kell a nulláról indulni, a hardver kiismerését illetően. -
XuChi
addikt
Legyen Ryzen 2xxx szériás a CPU rész és a GPU meg egy Vega 56 szintű valami. Rendszer memória legyen 16-24GB GDDR6
Na ezzel már meglenne az 1440p fix 60FPS, és végre lehetne rendesen játszani a konzolokon.
-
Mister_X
nagyúr
Amit most sokan benéznek, hogy nem devkiteket kaptak a fejlesztők, hanem ún. target systemeket, azaz olyan gépeket, amik hardveresen úgy-ahogy megközelítik a majdani konzol teljesítményét. Ezen el lehet kezdeni fejleszteni, kísérletezgetni, majd nekiállni kigyomlálni és optimalizálni a kódot, amikor megjön a végleges devkit.
-
Madárpók
aktív tag
Szerintem is erősen valószínű, hogy AMD hardver lesz a PS5-ben, a Ryzen CPU rész az kb. garantált, a GPU rész pedig valami Vega alapú semi-custom blokk lesz, nyilván megfűszerezve pár új fejlesztéssel, olyan funkciókkal amik nincsenek PC-n vagy a Sony külön kérte őket.
Hülye lenne a Sony mást választani, amikor a fejlesztőknek már egy csomó tapasztalata van/lesz az x86+GCN kombóval, jobb fejlesztőknél a összes shader GCN-re lett megírva, stb. Plusz az AMD az akitől lehet tetszőleges CPU+GPU kombót kérni, adott esetben egyedi módosításokkal.
-
haxiboy
veterán
válasz
Raysen623 #25 üzenetére
Nem tök mindegy ki gyártja bele a hardvert? Az Xbox360-ban POWER PC volt mégsem rinyált senki, igaz a GPU-t ott az akkori ATI gyártotta.
A Ps3-ban meg egyedileg tervezett Cell processzor volt, illetve GPU-nak az Nvidiával közösen fejlesztett RSX vagy mi az isten.
Abszolút mindegy hogy ki gyártja, a lényeg hogy használható platform legyen.
Egyébként az AMD-nek is érdeke hogy megtartsa a konzolokat. Illetve fejlesztői szempontból sem lehet utolsó ha nem kell minden generációváltáskor újratanulni a teljes hardvert.
Képzeld el azt ha marad a jelenlegi architektúra és felépítés, mindez sokkal izmosabban, több lehetőséggel.Így talán nem a generáció vége felé érnék el a hardver tényleges tudását a szoftverfejlesztők, hanem lenne mire építeni az első pillanattól kezdve.
-
CsonkaImo
addikt
ARM az teljesen más platform. Erre a célra nincs jobb és költséghatékonyabb megoldás az APU-nál. Így csak az AMD jöhet szóba. Ha egy Ryzen + Vega APU-val jönnének, már brutális teljesítmény növekedés lenne a jelenlegi generációhoz képest. Pedig a mostani masinákból (ami PC-s szemmel egy vicc) is elég szép látványt tudnak kipréselni a fejlesztők.
-
Raysen623
addikt
Maradjunk annyiban hogy nem kell elsietni a dolgot. De jelenleg is remekül lehet játszani a mostani gépeken. A natív 4K és hasonszőrű társai olyan dolgok, melyek még PC oldalon sem általános jellegűek egy átlag játéknál. Ne kelljen már inget, gatyát kifizetni egy konzolért is. Szépen utol fogja érni a hardver a felbontást pár éven belül, majd akkor lehet ezt alapszintű követelménnyé tenni.
Nem kellene belemenni a majd erőből megoldjuk utcába, mert akkor nem lesz optimalizálás itt sem. -
Raysen623
addikt
Remélem 2020 vége előtt nem jön korábban. A natív 4K és 60 fps dolgok nem hatnak meg...
-
Nem zörög a haraszt....
2019 karácsonyi ünnepi szezonjára vízionálom a ps5 megjelenését. -
3L1T3
addikt
Úgy gondolom, hogy
PS5 vagy nevezzük valaminek 2019 november.
Közben a PS4 Slim eltűnik a piacról, a PS4 Pro ára pedig mérséklődik. 79.999 PS4 Pro, PS5 160-170k, teljesen kompatibilis minden PS4 kiegészítővel és játékkal, ahogy a PS4 Pro is megkap minden játékot, csak évről évre kisebb felbontásban és kisebb grafikai minőségben. De ez igaz a PS4 alapgépekre is, csak ott már ez a tendencia most elindult.
-
XuChi
addikt
Remélem végre meglesz a fix 60fps 1080p-ben minden játékban, és nem kell kínlódnom a köcsög 30 és alatti fps-el.
PS4 Pro-n és Xbox One X-en is tapasztalom ezt
-
#10949376
törölt tag
Minél hamarabb jöhet,ha minden évben röpködnek az alig jobb 300e telefonok akkor a ps5 is jöhetne már!
főleg a gpu árak miatt+ha támogatnák a egér,bill kombot az lenne a a pc gaming vége sokkal jobb lenne
semmi csalás nem lenne stb -
csiki_92
aktív tag
Az, hogy valami natív 4k lesz-e, vagy sem, nem csak a gépen múlik, hanem azon is, hogy a fejlesztő miként osztja be az erőforrásokat. A PS4 Pro-ra is létezik natív 4k játék. 250k pedig elég sok lenne, hisz a One X 165k-ért is tudja ezt (natív 4k, vagy ahhoz nagyon közeli).
Én azt mondom, hogy 2020 előtt ne jöjjön, inkább várjunk egy kicsit, hogy a technológia ténylegesen megérjen a dologra. Szerintem ennyi idő azért kelleni fog, hogy az új gép(ek) ténylegesen erősebb(ek) legyen(ek) a mostani One X-nél, és mindezt értelmes fogyasztással, halk működéssel tegye (persze ez szigorúan magánvélemény).
-
haxiboy
veterán
Ha meglépné azt a Sony mint a régebbi (FAT) konzoloknál - kivétel a ps4 - hogy a ps2-ben benne volt egy komplett ps1, a ps3-ban egy ps2.
Ha az AMD fejleszti továbbra is az APU-t akár a natív visszafelé kompatibilitás, mindenféle emulátor nélkül megoldható lenne. Ha a CPU marad X86, illetve a GPU-ban is megmaradnak a jelenleg is használt utasítások.
Én örülnék egy PS5-nek ami combos, tényleg natív 4k, és ha még visszafelé is kompatibilis, akkor megemelem a kalapom a Sony előtt és első nap veszem meg az új konzolt, az sem érdekel ha 250k lesz.
-
KaitouP
nagyúr
Akkor ha valakinek alapgépe van (like me) nem is nagyon érdemes már PS5 -ig váltani Pro -ra, ha a pletykák igazak.
-
ldave
félisten
Nem hiszem, a fejlesztés elején bőven elég tudni, hogy nagyjából milyen teljesítményű CPU és GPU várható (gondolom a jelenlegi AMD megoldások közül valami). A PS4 esetében is ha jól rémlik nem sokkal a megjelenés előtt véglegesítették, hogy 8 GB lesz benne, egészen addig csak 4 GB-tal számoltak a fejlesztők.
-
Ha mar pletykaljak a fejlesztokhoz kerulest, akkor nem kellene mar pletyiknek szallingozniuk a hardverrol is?
Legalabb nagyjabol? -
SunMount3r
nagyúr
(Tőlem) nyugodtan húzhatják még akár 4 évig is, hogy addig is minél több (jó) játék jöjjön ki rá...
A mostaniak között is van egy rakás amivel szívesen tolnám és amik már lehet nem jönnek kis soha PS5-re...
Ha jövőre jelenne meg a PS5 (csak viccből), még akkor is biztos PS4-et vennék inkább. -
GodGamer5
addikt
2019-2020-ban már teljesen reális a dolog, addig kifut a ps4pro is.Gondolom a procilomit a legnagyobb baj az új generációban, arra meg sem a pro, sem pedig a OneX nem kínál értelmes megoldást.
Azért a hardverra nagyon kíváncsi vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Akkor is nehéz dolga lesz az Intelnek, ha részesedést vásárol benne az USA
- Okos Otthon / Smart Home
- Parfüm topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hollow Knight
- További aktív témák...
- DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN I3 NEO A-Data 750W
- Audio-Technica ATH-M20x fejhallgató
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest