Új hozzászólás Aktív témák
-
Juliuska
senior tag
válasz
Massmurderer #53 üzenetére
ühüm, köszi a tájékoztatást
-
Massmurderer
őstag
Kedves Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk a távközlési szolgáltatóját érintő változásokról, kérjük olvassa el az alábbi értesítő levelünket!
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a Business Telecom Távközlési Nyrt. az Önnek nyújtott ADSL internet szolgáltatását 2014. október 31. napjával megszünteti, az új szolgáltatója a Vidanet Zrt. lesz. Az átruházott előfizetői szerződésekből eredő szolgáltatói jogok az új szolgáltatóhoz kerülnek át.
A szolgáltató személyében bekövetkező változás és az ahhoz kapcsolódó átadás nem eredményezi az előfizetői szerződés feltételeinek módosítását. A szolgáltatás igénybevételének feltételeiben és minőségében változás nem lesz tapasztalható, azokat a továbbiakban megszakítás nélkül, változatlan feltételekkel nyújtja az új szolgáltató. A Business Telecom Nyrt., mint régi szolgáltató által kiállított számlákat még változatlanul a régi szolgáltató felé kell fizetni, a Vidanet Zrt., mint új szolgáltató által a jövőben kiállított számlákat pedig már az új szolgáltató felé kell teljesíteni.
Az Ön egyedi szerződésének lényeges feltételeiben (így: szolgáltatási díj, szolgáltatás időtartama, szolgáltatás-minőségi követelmények) egyéb módosítás nem történik, azonban a szolgáltatóváltás hatályba lépésétől, azaz 2014. november 01-től - különösen a szolgáltató személyére, adataira, az ügyfélszolgálat és a hibabejelentő szolgálat elérésére, a hibabejelentés elintézésére, a panaszkezelésre - a Vidanet Zrt. ADSL szolgáltatásokra vonatkozó általános szerződési feltételei lesznek irányadóak és a továbbiakban az Ön egyedi előfizetői szerződésével együtt alkotják a teljes előfizetői szerződést.
Amennyiben Ön határozatlan idejű előfizetői szerződéssel rendelkezik, felhívjuk figyelmét, hogy ha a fent leírt módosításokhoz nem kíván hozzájárulni, úgy Önnek lehetősége van a jelen értesítés kézhezvételétől számított 15 napon belül az ügyfélszolgálatunkon személyesen (írásban meghatalmazott képviselő útján), vagy levélben megküldött nyilatkozattal az előfizetői szerződést legalább 8 napos felmondási idővel felmondani, ellenkező esetben a fenti határidőtől a módosított feltételekkel marad hatályban az előfizetői szerződése.
Amennyiben Önnek határozott idejű szerződése (hűségszerződés) van, a szerződés a határozott időtartam lejáratáig fennmarad, a határozott idejű szerződésében biztosított kedvezményeket nem érinti, a szolgáltatást változatlan feltételekkel nyújtja tovább a Vidanet Zrt.
A Vidanet Zrt.-vel folytatott tárgyalások során meggyőződtünk arról, hogy nagy tapasztalattal bíró, korrekt szolgáltató lép a helyünkbe. A Vidanet (www.vidanet.hu) Magyarország egyik legnagyobb telekommunikációs szolgáltatója. Szolgáltatási palettája analóg, digitális TV szolgáltatásokat, nagysebességű internetet és kedvező áru telefonos és mobil internet megoldásokat kínál. Jelenleg több mint 80.000 kábeltelevízió, 45.000 internet és 20.000 telefon előfizetőt szolgál ki. A cég működésének minden területén megfelel a piac kihívásainak és ügyfelei elvárásainak, igényeinek. A minőségi kiszolgálás a műszaki megbízhatóság mellett szolgáltatások folyamatos fejlesztését is jelenti. A kibővült szolgáltatási körnek és kedvezményrendszernek köszönhetően Ön várhatóan számos új, kedvező árú szolgáltatást is igénybe vehet majd az új szolgáltatónál.
A Vidanet Zrt. a további teendőkről, tudnivalókról, a szükséges információkról a kellő időben fogja Önt tájékoztatni a zökkenőmentes és zavartalan átállás érdekében.
2014. október 31-ig természetesen a Business Telecom Nyrt. munkatársai változatlan helyen és változatlan elérhetőségekkel állnak rendelkezésére.
Tisztelettel köszönjük többéves együttműködésüket és bizalmukat cégünk iránt!
Kecskemét, 2014. augusztus 22.
Üdvözlettel:
Business Telecom Nyrt.
6000 Kecskemét, Mindszenti Krt. 27/a
Tel: 40/10-19-19 | Rövid szám: 1235 | Fax: 76/777-999
Web: www.btel.huén ezt kaptam mailba anno,azota semmi.
-
Deller2010
tag
Készítsétek elő a 100-as papírzsepit:
http://bet.hu/newkibdata/118129867/BTEL_rendk_v_li_k_zlem_ny_2014._11._13..pdf -
Deller2010
tag
válasz
arnyekxxx #43 üzenetére
"Az érintett hatóságok (MNB, BÉT) hiába merítik ki a rendelkezésükre álló teljes eszköztárat, a befektetők későn jutnak a befektetésük értékét alapvetően befolyásoló információk birtokába, ráadásul a rendelkezésre álló eszközök (felszólítás, pénzbírság, részvények/kötvények kereskedésének felfüggesztése) nem is alkalmasak arra, hogy a renitens cégeket rákényszerítsék a jogszabályokban foglalt kötelezettségeik teljesítésére."
Miiii????? Ezek szerintem a BTel csinál, amit akar, amíg befizeti a bírságokat?
Remek.
Akkor talán felvehetnék a kapcsolatot a NAV-val, és a Cégbírósággal és 24 órán belül el lehetne indítani a a cég bankszámláinak zárolását (inkasszót is akár), az ingóságainak lefoglalását, valamit hivatalból kezdeményezni a cég felszámolásának megindítását, a cégvezetést pedig meginvitálni egy személyesen elbeszélgetésre. -
Deller2010
tag
válasz
Massmurderer #44 üzenetére
Hívd fel a Vidanet-et, nagyon kedves, készséges az üfsz: 1203.
A webes felület (ügyfélkapu) is megfelelő első látásra. -
Jeollam
aktív tag
rendelni akarok tőlük netet már két hete (!!!) de folyamatosan a gép beszél, hogy minden ügyfél foglalt...persze... mindig minden ügyfél..
e-malra nem válaszolnak..furcsa egy cég ez
-
shadow1901
aktív tag
válasz
Foxmulder89 #21 üzenetére
Volt nekem is, semmi problémám nem volt vele. Talán csak annyi, hogy 00-01 között egyszer megszakadt mindig. Aztán helyreállt.
Pénzt akartak, szolgáltatni meg nem problémám akkor volt, mikor felmondtam náluk a szolgáltatást, küldtek még egy számlát a következő hónapról is, gyanútlanul ki lett az is fizetve, viszont vissza is utalták. Próbálták volna meg nem visszaadni.
Nekem csak pozitív tapasztalataim voltak velük olcsóbban találtam másikat azért hagytam ott őket. 2009-2012 -
Massmurderer
őstag
kaptam énis a bteltöl levelet hogy a vidanet veszi át a helyét,befizettem oktoberig a csekekt,azóta semmit nem kaptam.A net se állt le,azt se tudom hogy mi lesz.ha valaki tud valamit erröl megirhatná.Azt irták levélbe hogy a vidanet veszi át,és ö rendeznek mindent,de onnan se kereset meg eddig senki,szóval lila gözöm sincs hogy mikor mi lesz ezek útán.
-
arnyekxxx
veterán
http://www.portfolio.hu/vallalatok/telekom/regen_kamuzott_magyar_ceg_ekkorat.206365.html
Egyre durvább a BTel sztori. A magyar tőzsdén jegyzett botránycégről most éppen az derült ki, hogy hamis a tavalyi éves beszámolóhoz csatolt könyvvizsgálói jelentés. Egyszerűen odabiggyesztették a jelentésre a könyvvizsgáló nevét..
-
Sanyi.mTs
addikt
-
kovy79
őstag
A cikk egy nagy káosz. Nem lehetne kronológiailag sorba szedni a dolgokat? Nem nehéz, pár ctrl+x ctrl+v...
-
Godefroy
senior tag
Mikor az előző szolgáltatom is 'átadott' a BTelnek azt se tudtam kik ők.
Aztán egyszer csak tőlük kaptam számlát adsl-re.Majd miután az áremelések és folyamatos sebesség gondok miatt lemondtam, akkor még 2 évig! küldözgettek különböző felszólító leveleket, hogy ennyivel és ennyivel tartozom.
Többször elküldtem nekik a felmondó nyilatkozatot, beszéltem ügyfélszolgálattal majd hivatkoztam az előző beszélgetésekre, ott mindent megígértek majd egy másik osztály mindig küldött egy felszólítást.
Szolgáltatást nem nyújtottak, de pénzt akartak volna.Nem kár értük.
-
KTTech
veterán
válasz
#06658560 #36 üzenetére
Postai levél tértivevénnyel feladva, ha nincs más lehetőség... probléma/vita esetén bizonyítani kell a bejelentést a hatóságok fele is. Erre vagy a CRM-től kapott iktatóval, vagy tértivevénnyel van lehetőséged.
Persze a mostani leállásnál a szolgáltatónak semmilyen kötelezettsége nem lesz az előfizetői fele, hiszen az EHT-ben szabályzott határidőn belül helyreállt a szolgáltatás bejelentés nélkül is.
-
Lenry
félisten
akkora áramszünet volt, hogy még a mobilokba se jutott?
-
-szp-
aktív tag
Ácsi, ahogy a cikkben is írtuk: az előfizetők egy részétől vált meg a BTel, nem mindenkitől. És abban is arról volt szó, hogy folyamatos lesz a szolgáltatás (lásd az idézet a levélből a cikkben), ehhez képest most az van, hogy gyakorlatilag felszívódott mindenki a cégtől. Nem tudunk róla, hogy erről küldtek volna levelet.
-
shteer
titán
tőkeemelés nélkül előbbutóbb baj lesz - lejárt kötvények utáni követelés nem teljesítése, 0 kommunikáció, sorra érkező hatósági büntik..
csak az járt jól aki beshortolt a papírbólahogy látom sorra állnak vissza a szolgáltatások
-
bambano
titán
válasz
BlackPriest #26 üzenetére
jogszabály szerint nem.
diginél a legutolsó számla, ami a kezemben volt, 2014.10.31-i dátumú, és 2014.12.01-12.31 időszakról szól.
és novemberben be is vakarják a díjat csoportos beszedéssel.az októberi számlát nem kaphatja meg novemberben, mert novemberben már be kell fizetni az áfáját. folyamatosan nyújtott szolgáltatás áfáját tárgyhóban be kell vallani és befizetni.
-
Én számítottam rá,valahogy mélyen éreztem ezt.
-
KTTech
veterán
válasz
BlackPriest #26 üzenetére
Havidíjat előre, bármilyen forgalmi díjat utólag kell fizetni.
-
bambano
titán
"én a leszállított szolgáltatás után fizetek, vagyis utólag kapom a számlát az előző hónapra, és így utólag indul a csoportos beszedési megbízás is": szerencsés ember vagy.
jogszabály szerint a fix díjakat előre kell fizetni.
"Hol lehet itt elbukni x hónap előfizetési díjat?": jogos kérdés, megfejelném azzal, hogy úgy hogy lehet elbukni előfizetési díjat, hogy korábban kaptak levelet, hogy ki veszi át a szolgáltatást. Tehát befizette októbert a btelnek, október 31-én redőny lehúz, november 12-én mi történhetne vele a csőddel kapcsolatban, mikor már majdnem két hete nem is ő a szolgáltatója???
-
Peter13
senior tag
Egyébként ezt a kártérítés dolgot én sem értem. Persze, engem is érdekelne hogy mi lesz velem, hogy lesz internetem,stb...de én a leszállított szolgáltatás után fizetek, vagyis utólag kapom a számlát az előző hónapra, és így utólag indul a csoportos beszedési megbízás is (így nem kell nézegetnem, leemelik amikor kell).
Ha teszemazt holnap leáll a netem, akkor én arra gondolnék hogy kapok egy végelszámolást a tört hónapról, amit kifizetek és kész. Nyilván nem nagyon (mondhatni nagyon nem) fogok örömködni (kereshetek új szolgáltatót, lehet hogy hetekig nem lesz net, stb), de nem bukok semmit.Mit hagytam ki? Hol lehet itt elbukni x hónap előfizetési díjat? Illetve hol van itt alap kártérítésre?
-
Foxmulder89
senior tag
Milyen meglepő. Régebben (sajnos) volt bteles internetünk, csillagos egyes.
-
Nah hát az nmhh mondott valamit, hogy nem mond semmit...taps
-
ALLAT001
senior tag
És ha nem ír az ügyfél, akkor nem is jár neki kártérítés?
Kinek van erre kapacitása ellenőrizni.... ne legyünk már ennyire bürokraták baxxameg!
De valszeg pont erre megy ki a játék, hogy ne kelljem semmilyen kártérítést fizetni, különben miért lépett volna le mindenki a cégtől egyik pillanatról a másikra.
Az államnak meg más "kártalanító szerveknek" ehhez tényleg semmi köze. Az ügyfelek bexopták.
-
Polllen
félisten
A kártalanításnál miért az merült fel nálad, hogy majd valaki fogja ezt megtenni? Van rá megfelelő eljárás. Az, hogy ebből lesz-e valós pénz, majd meglátjuk. Az ügyfelek oldaláról minden kérdés jogos. Ezt te is tudod, ha olyan okos vagy, mint mutatod magad.
De amúgy a hozzáállásod nem a fenti gazdasági rendszert idézi, hanem a mindenki le van ejtve hozzáállást némi én jól megmondtam butasággal.
-
válasz
Deller2010 #13 üzenetére
Én nem követem az eseményeket, bár eddig azt hittem, az alapok azért mennek.
-
Deller2010
tag
válasz
FoxiestFox #12 üzenetére
Azért a BTel 2011. óta eléggé középpontban van - legalább is azok számára, akik egy kicsit is képben vannak a hazai IT-szektor eseményeit illetően.
-
-
Stauffenberg
nagyúr
"A kedvenceim azok az árvízkárosultak szoktak lenni, akik hivatalosan is ártérnek nyilvánított területre húzzák fel a kulipintyóikat, olykor "hivatalos" engedéllyel, aztán az első ürgeöntés után pénzért sipákolnak!"
Emiatt kell letarolni a Római-partot, ami az utolsó természetes partszakasz Budapesten. Lesz helyette beton meg mobilgát. Meg természetesen az ártér élővilága is le van tojva. Az MTA hatástanulmánya szerint ráadásul kockázatos a mobilgát, ez egy viszonylag új árvízvédelmi eszköz, eddig rendszerint jól vizsgázott a Duna összes szakaszán, de ha a Római-parton meghibásodik, átszakad, az hatalmas pusztítás végezne az ártéren kívül is. Nem beszélve arról, hogy nem illik sorra felszámolni az ártereket, melyek egy áradásnál tehermentesítenek egy folyót. A "nagy dunai árvíz" óta sorra dőlnek a vízállási rekordok, nem véletlenül. Persze védjük a városokat, csak az ártereket lenne illő jobban megvédeni a betelepülőktől (vagy csak vállalják a következményt, hogy a nyaralónak lepapírozott három fürdőszobás, négy hálószobás, konditermes, teremgarázsos luxus villákat el fogja önteni évente 1-2 alkalommal a Duna).
-
bambano
titán
egyébként le lettem szólva, mikor a Netfone-ról szóló cikk posztjában leírtam a véleményemet. Az élet mégiscsak úgy gondolta, hogy nekem van igazam, itt van rá a bizonyíték.
-
bambano
titán
"A BTel ügyfeleinek egy része október közepén levelet kapott: „szeretnénk tájékoztatni, hogy a Business Telecom Távközlési Nyrt. az Önnek nyújtott ADSL internet szolgáltatását 2014. október 31. napjával megszünteti, az új szolgáltatója a Vidanet Zrt. lesz."
a kapitalista világ márpedig ilyen: ha olyan cégbe ruháztál be (mindegy, milyen módon), ami tönkrement, akkor buktad az egészet és nem fizet neked senki semmit. sem nem vagy gyerek, sem nincs már kommunizmus, magad vállalod a felelősséget és a rizikót a tetteidért.
ez nem kibicelés, jó lenne 25 év után lezárni végre a coccializmust.
-
Rover623
félisten
kártalanítani? valaki másnak kellene felelősséget vállalni egy idegen cégért? hogy merült fel ilyen?
Magyarországon?
Ahol alap egy jégkár, vízkár, oszkár után, hogy a biztosítással nem rendelkező emberek követelik hogy az ÁLLAM kártalanítsa őket?
(A kedvenceim azok az árvízkárosultak szoktak lenni, akik hivatalosan is ártérnek nyilvánított területre húzzák fel a kulipintyóikat, olykor "hivatalos" engedéllyel, aztán az első ürgeöntés után pénzért sipákolnak!)
-
BaLee
addikt
Az hogy te nem érted a cikket az a te bajod.
Engem mint Btel ügyfél nagyon is érdekel, hogy mi lesz velem, illetve mi lesz azzal a pénzzel amit befizettem nekik internetért és ha lehúzzák a rolót akkor bukok x havidíjat.Ha neked megszűnnek az internetszolgáltatásod egyik pillanatról a másikra biztos téged is érdekelnének a fenti kérdések...
Tudom kibicnek semmi sem drága. -
-=MrLF=-
senior tag
válasz
FoxiestFox #2 üzenetére
Üzleti internet telefon szolgáltató
Április óta tizedére esett a részvényárfolyama is.
[BUSINESS TELECOM részvény] -
bambano
titán
nem értem a cikket, mi lenne a btellel meg a btel ügyfeleivel?
kapitalizmus van, csődbe mentek, redőny lehúz, ennyi.
kártalanítani? valaki másnak kellene felelősséget vállalni egy idegen cégért? hogy merült fel ilyen? -
válasz
FoxiestFox #2 üzenetére
és ezt minek kellett leírni?
-
Mi az a Btel?
-
Deller2010
tag
Köszönjük az alapos kutatómunkát, várjuk a fejleményeket!
A BTEL-es topikban folyamatában tárgyaltuk, tárgyaljuk ki az eseményeket, tapasztalatokat, osztjuk meg észrevételeinket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5320 -60% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1145G7 8/256 FHD IRIS Xe
- Apple IPad pro 12.9 4th gen 256GB wifi+sim 97%-os Gyári akku
- PlayStation 5 (PS5.) SLIM 1TB. SSD. Digital Edition & Sony PlayStation VR2. Virtuális szemüveg.
- Dell Precision 3580 i7-1370P//32GB DDR5 RAM// 1TB SSD/ RTX A500
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B365M i5 9600KF 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700XT 8GB Zalman N5 FSP 700W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 1TB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3051
- Acer Nitro 5 - AN515 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-10300H - 16GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11 - MAGYAR
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3087
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest