Új hozzászólás Aktív témák
-
CARNIVAL
csendes tag
válasz
#65675776 #29 üzenetére
logikus amit írsz, de mi a idtech5-el a probléma?
Nekem semmi bajom a RAGE-el, miután editeltem a config file-t, 60 fps mindig,+semmi textúra késés(gpu transcode nélkül)
sztem jobb engine, mint source vagy unreal 3, ahol látni textúra késést folyamatosan csak ott máshogy van jelen, ott "csak" 1-2 terep tárgy késik, illetve zoom használatánál...
Éppen ez az idtech 5 egyik erőssége, hogy minden jól néz ki távolról, nincs textúra betöltődés játék közben vagy kisebb felbontás textúrának.Habár sok minden statikus 2D és nagyon kijön a contrast a szép dinamikus 3D mellet.
szóval nem értem miért kéne más hardveres megoldás amikor így is működik, ha van elég memória a videókártyán.720p-be 1GB vram kell a játékhoz 2x AA-al, a gpu gyorsasága nem nagyon számít.Máshogy működik az idtech5 mint a többi,de ettől még nem hibás engine sztem. -
#65675776
törölt tag
Nem, a Rage és az id Tech5 baja a megatextúrázással a megosztott címtér használatának a kihagyása. Pedig intel és AMD vonalon ott van rá a támogatás hw szinten (VT-d és IOMMU). Csak ugye nyalni kellett az nV-nek, úgyhogy inkább sehol sem valósították meg. Így legalább lehet ész nélkül másolgatni ide-oda a dolgokat, a lehető legjobban túlterhelve két memóriavezérlőt és a kapcsolódó buszokat. Perfect choice...
-
7time
senior tag
Következő[link] AMD-s APU:
-
Jack@l
veterán
@pakriksz @7time: és a mikulás is létezik
-
atok666
őstag
És akkor majd jobbak lesznek a játékok?
Atok
-
LLKobe
veterán
Nem akarok hülyeséget mondani, de azzel nem pont az volt a probléma, hogy kellett volna neki az alacsony szintű API a megatextúrázáshoz? De mivel akkor még nem volt, ezért szoftveresen oldották meg a dolgot, ezért volt ilyen silány a RAGE.
De ha hülyeséget beszélek majd ABU kijavít....
-
Chp
őstag
Ahhoz képest, hogy régen milyen elterjedt volt az id Tech, ma már teljesen elhanyagolt motor és nincs a konkurensek közt semmilyen formában. Talán az ismert problémái miatt van ez vagy az OpenGL miatt.
-
válasz
Bad Pritt #14 üzenetére
kiindulhatsz abból, hogy ami elkészül az új dobozra, az dx12re is el fog. állítólag elég kevés ráfordítással elkészíthető a dx12 kód doboz kódból. ez természetesen nem jelent semmilyen garanciát a futás minőségére nézve, de kevesebbet kell gürizni a kiindulóhelyzethez.
-
Bad Pritt
félisten
A Dawn Engine az, amit a Square jelentett be, mint az új Deus Ex motorja, igaz?
Mi a helyzet a Snowdroppal? Szerintem az Ubinak van leginkább szüksége arra, hogy elköteleződjön valami tényleg hasznos és játékosbarát megoldás mellett. -
WZP
aktív tag
Ha még emlékszik valaki a Supreme Commander című csodára 2007-ből abban volt a Sim Speed nevű érték -10 és +10 között állítható, ami a játék sebességét szabályozta, viszont magától is lecsúszott játszahatatlan lassúságba párszáz egység után, nem is beszélve több ezerről, miközben a processzor, RAM, és VGA unatkozott. Az is tuti valami DX9 API beli korlátozásra vezethető vissza.
-
Dtomka
veterán
" Asus Geforce GTX 670 DCII TOP 2GB" Szerintem TE nem leszel elégedett mert a másik oldalon vagy.... és úgy tudom, hogy a régebbi GTX-ek nem fogják tudni teljes mértékben támogatnia DX12-t.
A 2 Gb vram kevés lesz DX12 alá, legalábbis a BF4 Mantle api-val simán bekajál ~2,5-3 gb-ot.
-
pakriksz
őstag
Ez a procihasználaton segít, azt nem kell majd venni másfél évente
videokártyánál csak a fejlesztők fantáziája és pofátlansága szab majd határt.
@ WZP: ha a szimulátorokat nézünk, már 10 év ki kellett volna jönnie egy ilyennek, azok azóta vastagon cpu korlátosak a hagyományos API-k miatt, sőt néhány már 15 éve is az volt.
Operation flashpointban lehetett felhúzni a grafikát, felbontást, árnyékokat kapcsolni, ha nem egy fadarab volt a gpu akkor semmi negatív hatása nem volt... de ha a látótávot felhúztam, akkor jött a diavetítés. flight simulatoroknál detto ugyan ez volt ha a látótávot és a tereptárgyak sűrűségét emeltem.
-
nubreed
veterán
Ha ez majd a gyakorlatban is úgy fog működni mint papíron akkor nem kell új videokártyát venni másfél évente?
-
WZP
aktív tag
Jó látni, hogy szépen terjednek.... de jöhettek volna 5 évvel korábban..... rengeteg játékon nagyságrendeket rontott az elmúlt években a botrányos optimalizálatlanság
-
LLKobe
veterán
Látom mostanság erről fog szólni minden
Csak gyakorlatban is lássam amit papíron ígérnek ezek az API-k, és akkor elégedett leszek
Új hozzászólás Aktív témák
- Magisk
- Milyen egeret válasszak?
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Forrasztásról mindent az alapoktól!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Spórolós topik
- E-roller topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- GTX 1660 6gb Super /1660/1650s/1060 Videókártyák Jótállással!
- Manli GeForce RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit LHR videokártya (használt)
- Asus TUF Gaming OC Rtx 4090 24GB gar 2027
- EVGA GeForce RTX 2080 XC GAMING 8GB GDDR6 Videokártya
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltők
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- AKCIÓ! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook- Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB SSD W11
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest