Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz
#48584626 #76 üzenetére
"Megnyugodhatsz, minden nagyobb játékos fejleszt ilyet is, csak nekik ez a sztori nem része a központi marketingnek. Néha azért mutatnak dolgokat, de inkább csak dolgoznak. "
Fejleszteni fejleszt, kérdés hogy mire mennek vele. Amit mutatnak az a fasorban sincs a Tesla FSD jelenlegi képességeihez képest. Az minden esetre biztos, hogy a Tesla már csak adatgyűjtésben behozhatatlan előnyre tett szert."Hogy kinek mikor lesz hamarabb kész, azt nem tudom, de nem fogadnék nagy összegben a Teslára."
Eddig akárki fogadott a Tesla ellen csúnyán ráfázott, de majd meglátjuk.
-
#48584626
törölt tag
Mondom, a legalapvetőbb fogalmakat sem ismered, plusz még a Teslát sem ismered eléggé, ami egy feketeöves teslafannak elég nagy szégyen.
Egy rendszer akkor önvezető, ha jogilag is annak van tekintve, tehát hivatalosan és legálisan átveszi az irányítást és viseli a felelősséget. A Tesla FSD nem ilyen, hanem egy kiforratlan és veszélyes kísérleti rendszer, ami jogilag minden pillanatban L2.Majd ha ezt megértetted akkor megyünk tovább.
-
shardd
csendes tag
válasz
#48584626 #77 üzenetére
Az a baj hogy hülye vagy. A vezetés azt jelenti, hogy valaki tudja irányítani az autót. Az ember vezeti az autót amikor akkor is amikor aktív a tempomat, vagy amikor aktív a sávtartó stb.
Ez azt jelenti, hogy azért mert van segítsége és nem csak ő tudja irányítani az autót attól még ő vezeti.Itt jön az önvezetés. Amikor az FSD irányítja az autót akkor ő vezet, értelmes magyar ember magyar nyelven ezt úgy mondja: önvezetés.
Azért mert nem csak az FSD irányíthat és esetleg az ember segít attól még önvezetés.Remélem ez a szint nem lesz jellemző, hogy egyszerű szavaknak a jelentését kell magyarázni...
Lehetne beszélni az új fejlesztésekről, jövőbeli projektekről, bármilyen szakmai dologról.Erre te itt hisztizel mert nem ismered az önvezetés kifejezés jelentését.
A Tesla FSD Beta önvezetés, akkor is az lenne ha emberket ölne pont úgy mint az ember. Attól még mert balesete lesz egy embernek nem mondják rá hogy nem ő vezet. Akkor is ő vezet ha hibázik, pont mint az FSD önvezetés.
-
-
#48584626
törölt tag
válasz
#54625216 #74 üzenetére
"A Tesla Európában jelenleg ott sem tart, ahol a konkurencia 5-6 éve"
Ez a kijelentés az Európában kapható L2-es Tesla rendszerre vonatkozott, ami konkrétan Autopilot illetve Enhanced Auropilot néven árult rendszerekre vonatkozik. (Ha sok felesleges pénzed van akkor megveheted Európában is az FSD opciót, ahhoz jár még lámpa felismerés is).
Na ezen L2es rendszerek összessége nem tart ott tudásban, mint a hasonló áron kínált konkurens rendszerek tudása.
"L4-be a konkurencia még csak be sem nevezett"
Hmm, és ezt milyen alapon jelented ki? Mert nem demózzák minden nap hogy éppen hol tartanak? Megnyugodhatsz, minden nagyobb játékos fejleszt ilyet is, csak nekik ez a sztori nem része a központi marketingnek. Néha azért mutatnak dolgokat, de inkább csak dolgoznak.
Hogy kinek mikor lesz hamarabb kész, azt nem tudom, de nem fogadnék nagy összegben a Teslára. -
#54625216
törölt tag
válasz
#48584626 #70 üzenetére
"A dolog ott kezdődik, hogy érteni kellene hogy mi a különbség egy kísérleti rendszer meg egy kereskedelmi forgalomban kapható validált típusengedélyezett rendszer között. "
Ezt mindenki érti, viszont az, hogy a Teslának még fejlesztés alatt van az L4 (jogos, nem L5) rendszere, nem indokolja a kijelentésedet, hogy "A Tesla Európában jelenleg ott sem tart, ahol a konkurencia 5-6 éve", mert két teljesen más ligáról beszélünk, és az L4-be a konkurencia még csak be sem nevezett, míg ezalatt több millió Tesla már évek óta gyűjti a valós életből szerzett valós adatokat.
Hogy egyébként mikor lesz a Tesla L4-ből kereskedelmi forgalomban kapható, validált, típusengedélyezett rendszer, azt nyilván nem tudhatjuk, de egy biztos: évekkel, hanem évtizedekkel hamarabb mint a konkurenciának, már ha időközben azok fel nem adják és inkább licencelik a Tesla-tól. -
shardd
csendes tag
válasz
#48584626 #70 üzenetére
"kísérleti rendszer meg egy kereskedelmi forgalomban kapható validált típusengedélyezett rendszer"
Ahogy te írtad, hiába lovagolsz ezeken a kifejezéseken. Két autógyár termékét hasonlítom össze és azok által igénybe vehető szolgáltatásokat.Egyik eset. Reggel indulok dolgozni, beszállok a Tesla autóba és elvisz dolgozni. Majd este pedig hazahoz a családomhoz az FSD.
Másik eset. Sajnos ilyen nincs, mert nem indul el a Merci önvezetés a garázsban vagy a ház mellett parkoló autóban.
Igazából nem látom merre haladunk, mintha teljesen elbeszélnénk egymás mellett. Valahogy nem érted, hogy azért mert a Merci az Level 3 és validált típusengedélyezett attól még nem lesz jó, nem működik olyan "mennyiségben" és minőségben mint a Tesla Level 2.
A mennyiség itt egyszerűen négyzetkilóméterben a földrajzi terület. A minőségre pedig sok videót linkeltem, főleg a 10.69 és a korábbi 10.12 verziókat figyelembe véve. Mert bizony ez egy tanuló, fejlődő rendszer. Biztos találsz olyan videót ahol balesetet okoz az FSD, hibázis stb. viszont az újabb verziók egyre jobbak lesznek. Csökken a hibázások száma.Úgy szokták mondani, hogy olyan mint egy ember. Tanul vezetni DE még nincsen jogsija! Nem tudni, hogy idén teszi le vagy jövőre, de fejlődik és egyre jobb lesz.
-
shardd
csendes tag
válasz
#54625216 #69 üzenetére
A Teslának level 2 rendszere van, nem tudom hogy csak elírtad véletlenül vagy direkt használod a level 5 kifejezést de utóbbi esetben tévedsz.
A többi részével egyetértek és örülök neki, hogy így látod. ( érvelés, hivatkozások, magyarázat stb. )
A személyeskedés részét a moderátorokra bízom, döntsenek róla ők.
-
#48584626
törölt tag
válasz
#54625216 #69 üzenetére
A dolog ott kezdődik, hogy érteni kellene hogy mi a különbség egy kísérleti rendszer meg egy kereskedelmi forgalomban kapható validált típusengedélyezett rendszer között. Akinek nincs még ehhez a kellő háttértudása, az egyszerűen nem érti még azt sem hogy minek lovagolok ezen ennyit, és valószínűleg nem is lehet neki elmagyarázni.
Ha ezzel együtt még rendkívül magabiztos is, akkor arra mindig felhúzom a szemöldököm.Aztán azt is kéne tudni hogy mi az FSD, hol és kik tudják használni, mi az Autopilot, milyenek a konkurens L2-es rendszerek, egy vitában ebben minimum napra késznek kéne lenni.
Szóval nehéz téma.
Amúgy meg a Tesla FSD az nem L5 hanem max. L4. Lenne, ha működne. Jogilag L2.
-
#54625216
törölt tag
válasz
#48584626 #67 üzenetére
Az nem vitatkozás, hogy állítasz valamit, majd ha azzal nem értenek egyet, akkor "nem magyarázom el az alapfogalmakat fogyatékosoknak" beszólással letudod az ellenérvelést. Ezzel ugyanis nem az állítására mondod, hogy hülyeség, hanem magát a személyt hülyézed le és ezt már jogosan moderálják.
A konkrét esetben pl. ha azt állítod, hogy a Mercedes előrébb tart a level3-ban, mint a Tesla a level5-ben, akkor nem olyan nehéz belinkelni egy oldalt, videót, pdf-et, stb. ami elmagyarázza a level3 és a level5 közötti különbséget.
Ezzel ugyan még nem támasztod alá a kijelentésedet, hogy "A Tesla Európában jelenleg ott sem tart, ahol a konkurencia 5-6 éve" mert a level3 és a level5 esetében a feladat nehézsége közötti különbség akkora, mint egy dodzsem és egy Forma 1-es futam között, így ha világosan elmagyaráznád mi is a level3 és a level5, akkor végső soron magad ellen érvelnél.
De legalább a vitakultúrád javulna. -
#48584626
törölt tag
Én nem vagyok senkinek a pszichológusa, és nem érdekel a lelkiállapota sem. Így is erősen visszafogom a mondanivalómat, mert nagyon érzékenyek a moderátorok errefelé.
Ha valaki hülyeségeket állít akkor nem fogom udvariaskodva megvitatni vele, hanem megmondom hogy hülyeség aztán kész. -
#54625216
törölt tag
válasz
#48584626 #64 üzenetére
"Aha. Ezért van a Mercedesnek valódi Level3as rendszere. Megvehető, működő.
De a Level2es rendszerük is jobb mint a Tesláé, BMW, VW Csoport dettó"Ezzel indítottál.
Ez kb. olyan, mintha zsebszámológépeket hasonlítanál össze egy laptop prototípussal, hogy a számológép gyártók lám-lám mennyivel előrébb tartanak az informatikai fejlesztésekben, mert nekik már van kész, megvehető termékük. Hogy egyébként laptop fejlesztésben évtizedes lemaradásban vannak és ezért próbálnak jobb híján számológéppel bizniszelni, az valahogy kimaradt a győzelmi jelentésből. -
#48584626
törölt tag
-
nyerek01
tag
válasz
#48584626 #49 üzenetére
Írhatsz sok szót egymás után, senkit nem érdekel.
Hol a videó? Küld már el te egyszerű létforma.Szánalmas egy troll vagy. Hazudsz és még nem is látod a valóságot.
Valóság: [link]
Ez ÖNVEZETÉS, Tesla megcsinálta. Működik a VALÓSÁGBAN. Ott van, látod te is.
Legyél már ennyire gerinces ember, végig nézed és felfogod hogy működik. Nem kell se gyűlölködni se köpködni a másikra. Ez nem rajongás kérdése, ott van a sokadik videó amit már én elküldtem, ott a valóság.Ahogy most sem fogsz erre válaszolva hiteles bizonyítékot adni a véleményednek, akkor nyugodt szívvel és jogosan tartalak egy szánalmas trollnak.
Remélem ezt hamar megcáfolod. Köszönöm. -
#48584626
törölt tag
"Érdekes módon egészen eddig azzal trollkodtál, hogy a Tesla egyáltalán nem ismeri fel a táblákat"
Trollkodik a nénikéd. Nem tudom milyen alapon veszed az önbizalmat ahhoz hogy engem trollozz.
Tény hogy a Tesla nem ismeri fel/használja a táblákat az autópályán. Ezt írtam. Te meg egyből személyeskedsz, tipikus teslafan."a Teslánál mindenkinek a rendszere többet tud."
Ebben az árkategóriában valóban mindenkié többet tud, sőt néhány olcsóbb típus is.
"Eddig erre egészen pontosan nulla bizonyítékot hoztál"
Egy feketeöves teslafannak nem lehet bizonyítékot hozni semmire. De továbbra is azt javaslom neked hogy tájékozódj, és tanulj, különösen az autóiparral kapcsolatban, utána talán tudsz velem érdemben vitatkozni.
"már megint hazudni akarsz."
Az a te szokásod.
-
válasz
#48584626 #50 üzenetére
Az hogy a Tesla nem ismeri/használja a táblákat Európában az autópályán, az nem a törvényi korlátozások eredménye, hanem a Tesla elmaradottsága a konkurenciához képest.
LOL, elmaradottság. Érdekes módon egészen eddig azzal trollkodtál, hogy a Tesla egyáltalán nem ismeri fel a táblákat. Nahát, aztán amikor nagyon tarthatatlan lett a dolog, akkor kiderült, hogy mégiscsak.
Egy BMW rendszer ott okosabb, többet tud mint az európai BMW rendszer
Ugye egészen eddig arra verted magad, hogy a Teslánál mindenkinek a rendszere többet tud.
Eddig erre egészen pontosan nulla bizonyítékot hoztál, csak mindenféle mismásolást, ami gyakorlatilag pont cálfolta az álláspontodat.Szóval szerintem nyugodtan abbahagyhatod ezt a trollkodást, ha akarsz mondani valamit, akkor azt rögtön támaszd alá, anélkül csak az látszik, hogy már megint hazudni akarsz.
-
#48584626
törölt tag
Az hogy a Tesla nem ismeri/használja a táblákat Európában az autópályán, az nem a törvényi korlátozások eredménye, hanem a Tesla elmaradottsága a konkurenciához képest.
"ami többet tud az USA-ban, mint a Tesla"
A mondat arra vonatkozott, hogy a konkurensek többet tudnak az USAban mint Európában. Egy BMW rendszer ott okosabb, többet tud mint az európai BMW rendszer.
"eddig csak a semmi habosítását művelted meg a primitív, azonnal lebukó csúsztatásokat"
Az nem az én bajom hogy a legalapvetőbb dolgotat sem ismered, kizárólag a Tesla marketinget hitted el, de nagyon.
-
#48584626
törölt tag
Gondolod az ilyen csúsztatásokkal célt érsz? Nézzük csak meg mire is vonatkozik az idézett mondat?
"Die Langstreckentauglichkeit sieht trotz des riesigen Akkus des BMW aber einen unerwarteten Gewinner: Der Stromverbrauch des Tesla ist so viel niedriger, die Ladeleistung vor allem an Tesla-Superchargern so hoch, dass lange Reisen damit einfach schneller und flüssiger ablaufen. Der reine Nutzwert des Tesla ist damit insgesamt sogar höher als der des BMW."
Tehát az idézett mondat a fogyasztásra és a SuC használat együttes előnyeire vonatkozott, nem pedig mindenre. És mit is mondott a teszt az Autopilotról?
"....Der BMW bremste weich von den voreingestellten 130 km/h auf jede Beschränkungsstufe herunter, fuhr mit genau 60 km/h in die Baustelle ein und folgte der gelben Baustellen-Markierung und der Barriere zur Gegenspur sehr genau. Das Auto überholte auf der engen linken Spur die langsamer fahrenden Fahrzeuge auf der rechten Bahn und wirkte dabei vollkommen sicher und zuverlässig.
Unterschied zum Tesla könnte nicht größer sein: Selbst mit der höchsten Ausbaustufe des Autopiloten („volles Potenzial für autonomes Fahren“), die im Model Y aktiviert war, ignoriert das Auto Geschwindigkeitsbeschränkungen in Autobahnen völlig. Stellt man die Geschwindigkeit von Hand auf den richtigen Wert ein, dann zeigt sich schnell das nächste Problem. Der Tesla orientiert sich zwar grundsätzlich an der gelben Baustellen-Linie, die linke Spur reicht ihm aber offensichtlich nicht: Er überfuhr beim Test die Linie immer wieder und pendelte nervös hin und her, schließlich ging das Symbol für die Spur-Erkennung einfach aus.
Diese offensichtliche Schwäche des Tesla passt überhaupt nicht zu dem Selbstbewusstsein, mit dem „Navigation mit Autopilot“ agiert: Das Auto wird dabei fest in der gewählten Spur gehalten und es braucht einen deutlichen Kraftaufwand um den Assistenten zu übersteuern. ...Für den deutschen Funktionsstand ist die Bezeichnung „Autopilot“ nach wie vor grob irreführend. Klarer Sieg für den BMW.Erről beszéltem.
*a Tesla FSD Beta a gyártó oldalán egy kattintással megvehető az autóhoz."
LOL. Jaj dehogy vásárolható meg. Az USAban egy válság pénzért megveheted a lehetőséget, hogy esetleg nálad is bekapcsolják a béta verziót és lehetsz tesztpilótája a cégnek ingyen, a saját felelősségedre. Európában erre semmilyen lehetőség nincs. Sőt az USAban sem mindenhol.
Ja, bekapcsolja az "önvezetést" aztán kéz a kormányon, láb a féken, hogy az autó életveszélyes hülyeségeit korrigálni tudd. És ha történik valami baj, akkor bocsi, te vagy a felelős. Ez nem önvezetés, ez vicc. -
válasz
#48584626 #46 üzenetére
Semmiféle európai butításról nincs szó
vs
saját hozzászólásodból:
Köztudott dolog hogy a Tesla Autopilotja autópályán nem használja a táblafelismerést Európában
saját magad által linkelt tesztből:
Tests aus den USA zeigen, dass die Teslas dort einen wesentlich größeren Funktionsumfang bieten
Ott a konkurensek is többet tudnak.
Mutasd már azt a konkurrenst, ami többet tud az USA-ban, mint a Tesla, mert eddig csak a semmi habosítását művelted meg a primitív, azonnal lebukó csúsztatásokat.
-
nyerek01
tag
válasz
#48584626 #44 üzenetére
Na, végre valami link. Sajnos a videó még nem jött össze de sikerülni fog neked.
Nézzünk egy idézetet az első linkből: "Der reine Nutzwert des Tesla ist damit insgesamt sogar höher als der des BMW."
Ezt mindenki értse jól. XD Mekkora öngól már...#40 hozzászólásod
"A Merci kísérleti rendszerének a tudása nem nyilvános.
De nem is kísérleti rendszereket hasonlítunk össze, hanem amit meg tudsz venni a boltban."Nem tudom te melyik boltba jársz, de 2022 van és a Tesla FSD Beta a gyártó oldalán egy kattintással megvehető az autóhoz.
Nem kísérleti eszköz, nem kell úgy csinálni mintha nem lehetne összehasonlítani egy Kanadai/Amerikai átlag ember Tesláját egy átlag Német Mercijével.
Pont erre várok már régóta tőled egy videót, hol van az amikor beül a német bácsi a Mercibe, bekapcsolja az özvezetést és megy? Hol van ez?
Ilyet várok Mercivel: ( ez Tesla ) [link]
2: [link]
3: [link]A nyilvánosat mutasd nekem, köszi. ( sajnos a gonosz Merci eltitkolja a Világ elől, hogy milyen jó kísérleti rendszere van )
-
#48584626
törölt tag
"A táblafelismerés nem része a Merci level 3 cuccának."
Nemhogy az L3nak a része, de az L2-nek is, hosszú évek óta, és használja is aktívan a tempomatnál.
"természetesen a Teslának is van"
Köztudott dolog hogy a Tesla Autopilotja autópályán nem használja a táblafelismerést Európában, hanem a térképadatok alapján állítja be a tempót. (A legújabb hardverrel szereltek. Régi S/X tudja, de nem veszi át automatikusan, abban még Mobileye cucc van) Ez olyan hiba, ami miatt a Tesla tulajok évek óta reklamálnak a Teslánál, és várják hogy a következő frissítés majd megoldja.
Nemrég jött is egy frissítés, 2022.20.5, júliusban kezdték el kiküldeni, de a táblafelismerés az autópályán csak a briteknél, Olaszországban és Hollandiában fog elvileg működni máshol nem. Gyakorlati tapasztalat még nincs róla.Rengeteg tesztet lehetett olvasni az elmúlt években, meg felhasználók gyakorlati tapasztalatait. A teslafan buborékon kívül mindenki látja, hogy a konkurencia egyértelműen jobb.
Itt van hirtelen két link, az első egészen friss.
[link]
[link] -
válasz
#48584626 #41 üzenetére
A táblafelismerés nem része a Merci level 3 cuccának.
Egyébként meg természetesen a Teslának is van és abszolút semmi olyan adatot nem láttam, hogy bármennyivel rosszabb lenne, mint másoké. Neked vannak ilyen adataid?
Illetve továbbra is várom a linket az összehasonlító teszthet, amiből kiderül, hogy az Autopilot le van maradva másoktól.
-
#48584626
törölt tag
"Egyéb?"
Hivatalosan átveszi a vezetést úgy, hogy nem kell odafigyelned.
"vígan megyek autópályán 130-al ugyanígy egy T-ben, és még index után sávot is vált"
Mint az összes többi L2es rendszer ebben az árkategóriában, hosszú évek óta.
"És még a szutykos sebesség korlátozásokat is felismeri"
Kivéve a Tesla, akinek ez a mutatvány meg mindig nem megy.
-
fraser87
csendes tag
-
#48584626
törölt tag
Szóval nem sikerült még az alapfogalmakat sem megérteni. Akkor magas lesz neked ez a sztori.
"Én viszont az eladásokról beszéltem és állítottam, hogy a Tesla Model Y a legnépszerűbb autó abban a kategóriában. Adtam hozzá forrást is."
És? Senkit sem érdekel ebben a kontextusban.
Másrészt meg ez egy szar összehasonlítás, a Tesla nem prémium. -
nyerek01
tag
válasz
#48584626 #33 üzenetére
Azt a videót amit ha megnézünk akkor egyértelműen láthatjük, hogy a Merci önvezető rendszere minden tekintetben jobban vezeti az autót mint a Tesla FSD.
Ilyen egyszerű, belinkeled, megnézzük és látni fogjuk milyen jól vezet városban hiszen Level3.Ugye megnézted dabadab videóját? Természetesen az nem említhető egy szinten az FSD Betával, ezért írom már sokadszorra, mutasd már mit tud a Merci Level 3.
#32 Én viszont az eladásokról beszéltem és állítottam, hogy a Tesla Model Y a legnépszerűbb autó abban a kategóriában. Adtam hozzá forrást is.
-
nyerek01
tag
válasz
#48584626 #27 üzenetére
"A Tesla Európában jelenleg ott sem tart, ahol a konkurencia 5-6 éve."
Valóság: "The Model Y recorded 41,851 sales in the first six months, beating the GLC (40,554), according to Dataforce's preliminary pan-Europe numbers, which exclude figures from Finland and Portugal."
FORRÁS: [link] -
#48584626
törölt tag
Mondom, alapfogalmakat kéne először megismerni.
Az FSD béta egy bevallottan kísérleti rendszer, ilyen van másnak is, csak azt nem bízzák az amatőrökre.
A Merci L3-as rendszere viszont kereskedelmi forgalomban kapható, engedélyezett, típusvizsgálaton átesett, validált rendszer.Amikor megértetted ezt a két pontot, akkor megyünk tovább.
-
nyerek01
tag
válasz
#48584626 #25 üzenetére
Mutasd már, ne sajnáld.
Tényleg érdekel másokat is látod, így csak magadat égeted.
Mármint írsz valamit és semmi igényed nincs arra hogy alátámaszd?
Tényleg egyszerű és akkor máris igazad lesz, lezárhatjuk. Csak mutasd hol láthatjuk hogy a közelébe ér a Tesla FSD Beta tudásának? -
-
nyerek01
tag
Remélem nem velem van a baj, megnéztem a linkelt videót de ami abból látható az nincs egy szinten a Tesla FSD Beta rendszerrel.
Ugye ti is így látjátok?Továbbra is várom ShadowBull írását alátámasztó videó linkjét. Mert azért ne legyünk elfogultak egyik oldalon sem, Tesláról is találnánk olyan videót amiben bénázik, hibázik az FSD főleg ha úgy is van "összevágva", szóval nem ítélem el a Merci önvezető rendszerét még.
-
#48584626
törölt tag
Adott körülmények között átveszi a vezetést. Pusztán ennyit csinál.
A Tesla meg ott tart hogy még egy megbízhatóan működő, sebességkorlátozásokat felismerő és alkalmazó adaptív tempomatot sem tudnak összehozni a mák napig, miközben ilyenek már jópár éve vannak akár kommersz autókban is.
-
Tessék: [link]
A német autópályák egyes kijelölt szakaszain tud vezetni, maximum 60 km/h-val és pont annyit tud, mint egy sávtartó + 60 km/h-ra állított adaptív tempomat keveréke. Sávváltás meg ilyesmi fel sem merül, gyalogosok, kereszteződések, közlekedési lámpák meg hasonlók kezelése meg főleg nem. Tényleg faékegyszerűségű cucc, sehol sincs a Tesláéhoz képest.
-
-
nyerek01
tag
Persze hogy beszélhetünk, de megnézhetjük mondjuk
TeslaMaster [link] videóit is. Neki van saját Teslája és FSD előfizetése is ( talán ).Nagy tervei között szerepel a Cybertruck tesztvezetés is, Semi kamion szerintem nem lesz de az önvezetést biztos megmutatja Magyarországon ( EU ).
-
nyerek01
tag
A korlátozáshoz én annyit hozzá teszek, hogy várható 2023 január első napján egy törvény módosítás, amivel jobban használható lesz a Tesla FSD Beta, pl. a sávváltás működése olyan lesz mint Kanadában, USA-ban.
Tehát a "buta" jogi megkötések amiért korlátozva van az FSD képessége itt EU-ban. Fontos hogy nem műszaki, technikai oka van hogy nem működik itt hanem jogi!
Ugye a többieknek kész rendszere sincs, ezért nem működnek.
Én legalábbis így látom. -
Tökéletesen egyetértek. Sokáig feltétel nélkül bíztam a német ítélkezésben, de amióta egyre kevesebb náluk is a kolbász a kerítésben, mintha egyre jobban kényszerülnének rá a protekcionizmusra.
A Teslának meg komolyan drukkolok -- mint ahogy minden értelmes vezetéssegítési rendszernek. Elég régóta foglalkozom ahhoz közlekedésbiztonsággal, hogy tudjam, hogy vészhelyzetben és balesetelkerülésben mennyire rosszak az emberi vezetők...
MaCS
-
nyerek01
tag
Remélhetőleg azt jelenti, hogy értelmes és igazságos döntéseket hoznak a Teslával kapcsolatban a bíróságok.
Természetesen ítéljék el őket amikor valami szabálytalanság van, esetleg törvényt szegnek stb. DE a sok felesleges lejárató pereskedéseket engedjük már el, óvódát kinőttük.
Nagy nap a mai, megjelent a 10.69 FSD Beta önvezető rendszer.
-
Most komolyan meglepődtem. Meg voltam győződve arról, hogy még ha a Tesla számára kedvezően is döntenek (azaz fejben 200%-osan adnak nekik igazat), valami kis fricska, egy apró, jelzés értékű korlátozás csak lesz a döntésben.
Ez így már szerintem jelent valamit.
MaCS
-
#54625216
törölt tag
válasz
ergoGnomik #3 üzenetére
"Egyik sem tűnik olyasminek, ami félelmet, bizonytalanságot vagy kételyt keltene az olvasni tudó emberekben."
vs.
"ostoba majmok közösségi médiás hirigjéről, ami szintén a Tesla kapcsán tört ki"
-
Fabianus
tag
Most akkor reklámoznak egyáltalán vagy nem?
-
nyerek01
tag
Köszi Harangi az új Tesla reklámot. Még a végén Tesla rajongó leszel.
A holnap ( 20/08) megjelenô FSD Beta 10.69 önvezetô rendszerrôl is lesz cikk? Vagy azt minek, fröcsögni arról nehéz lesz.
-
ergoGnomik
tag
Bocs, biztosan kivételesen nehéz felfogású vagyok, de hol volt itt a FUD? Beszámolt egy perről, amit megnyert a Tesla, meg ostoba majmok közösségi médiás hirigjéről, ami szintén a Tesla kapcsán tört ki. Egyik sem tűnik olyasminek, ami félelmet, bizonytalanságot vagy kételyt keltene az olvasni tudó emberekben.
Vagy sikerült elolvasni a címet meg a szerzőt és azután már automatikusan szaladt is ki a billentyűzetedből a FUD-ozó komment?
-
#54625216
törölt tag
A szokásos heti Tesla FUD Harangitól.
-
Sok rajongó vádolja hazugsággal és megrendezett jelenetekkel a tesztet
Már megint ez az elfogult bulvárfos.
A Dawn Project tesztjei konkrétan ellentmondanak az amerikai szervek tesztjeinek meg a tényleges hétköznapi tapasztalatoknak is. De aki ezek után azt mondja, hogy ez nem stimmel, az csak rajongó lehet
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE Z390 AORUS MASTER WiFi Alaplap
- GAMER PC! Ryzen 7800X3D / RTX 5070 Ti / 32GB 6400MHz / B650 WiFi / 1TB Gen4 / 750w GOLD! BeszámítOK
- T14 Gen5 14" FHD+ IPS Ultra 7 165U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Urevo U1 Walking Treadmill
- Phone 15 Pro fehér, 256GB kijelző viseltes, akksi 87%
- RÉSZLETRE .OPCIONÁLIS. Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 Ultra 5 135U , 16GB , 512GB , Win11 SZÁMLA GARANCIA
- HP 65W töltő eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Részletre elviheted akár 365 napra Bankmentes , azonnal elérhető Dell GAMER laptop G15 5530 165Hz
- Intel Core i5-9500 / i5-9500T / i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest