Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
válasz
FoxiestFox #60 üzenetére
-
Csak szólok, hogy a Windows 7 hozza magával a .net 3.5 sp1-et, a Windows 8 pedig talán a 4.5-öt.
Erőforráspazarlásról írtál. Az, ha a telepítőt .net-ben írták nem fog kihatni a játék teljesítményére. Így nem értem a problémád. Igen, a Magickahoz kell, és még van 20 játék, amihez szintén. Ez a pár kivétel alapján túlzás lenne kiemelni, Physix több címhez kell talán.
Hallottam róluk, Unityben dolgozni is tudok. De úgy gondolom, hogy maga az engine C++, mivel multiplatformos.
Erőforráspazarlásról írtál, erre válaszoltam főként. Azt pedig nem hiszem el, hogy csak egy játék igényli a .net frameworköt, mivel rengeteg program használja.
-
Jakuu
őstag
Ugatni max te ugatsz szoval vegyel vissza a proszto stilusodbol.
Nem hasznal , dehogy hasznal. Irtam en olyat , hogy AAA jatekokhoz kell ? Azt irtam, ha olvasni tudnal, hogy olyanokat kell telepiteni jatekokhoz, mint XNA. De gondolom egy Magicka vagy hasonlo jatekot biztos tudsz futtatni nelkule, mert te gondolom egy zseni vagy, ahogy a stilusodbol lejon, csak a kapa ne essen messzire belole. Gondolom olyan motorrol se hallottal sose, mint unity,ogre,realmforge.Gondolom vagy te olyan asz is, hogy .net install nelkull felteszed a Supreme Commander-t a gepedre.
De tuti nem kell egyaltalan. -
Egy nonszesz, hogy mar egy DX sem eleg,hanem olyanokat kell telepiteni, mint Visual C++,XNA framework,.NET es esetleg tovabbi rendszereroforrast zabalo alkalmazasok.
Az a nonszensz, hogy fogalmad sincs az egészről, és úgy ugatsz bele. DX kell, pipa. De mi az ördögben programoznád a DX SDK-t? Hát persze, hogy C++-ban. Azért kell a VC++ Runtime.
XNA nem kell. Nem tudok olyan AAA játékról, amit abban írtak, főleg mivel indie fejlesztőknek lett szánva.
A .net fw pedig maximum a telepítőhöz meg az egyéb dolgokhoz kellhet, mivel aki menedzselt kódban ír játékot (beleértve a .netet is), az vagy hülye, vagy nem normális. És erre nincs is példa szerintem. Ott az Asphalt 5 WP7-en, az kb megmutatja, hogy milyen grafikára képes az XNA. -
Jakuu
őstag
válasz
FoxiestFox #88 üzenetére
Pont ezert a fejlesztok sara ez. De ez mar eves folyamatok vegeredmenye.
Egyszeruen egy vicc, hogy mar tucatnyi sz@rt kell telepiteni, hogy egyaltalan fusson egy jatek es nincs egy ertelmes kozos API, amivel hajtanak a jatekokat.Egy nonszesz, hogy mar egy DX sem eleg,hanem olyanokat kell telepiteni, mint Visual C++,XNA framework,.NET es esetleg tovabbi rendszereroforrast zabalo alkalmazasok.
Ez pedig koszonheto annak, hogy van par nagy konszern, ami raerolteti a piacra magat es kikerulhetetlenek voltak evekig, evtizedig. Lasd itt van peldaul az MS, aki mily erdekes csak akkor kezdett el foglalkozni a DX-uk alacsony szintu api eleresevel,programozasi lehetosegevel, amikor egy masik cegben uj tronkovetelot latott es nehogy azt hidd, azert mert azt szeretnek, hogy a jatekosoknak jo legyen. Dehogy az a cel vezerli oket, csak az, nehogy megelozzek oket a technologiaban es kirantsak a kezukbol a jogart, amivel uralkodik jelenleg es diktaljak a jatekpiac iramat a tobbieknek.Igy a programozok is ravoltak kenyszeritve sokszor ezekre a fejleszto eszkozokre es nem csak a lustasaguk eredmenyekeppen (de sajnos mar ok is nagyon elkenyelmesedtek, vagy eppen a jatekkiadok ketkezzel szoritjak a hurkot a nyakuk korul). Az osszefonodasokrol mar beszeltem a szoftverkiadok es hw gyartok kozott, azok sem a felhasznaloknak dolgoznak. De a legnagyobb problema meg is az, hogy milliardokat besopro cegeknek van pofajuk olyan alkotasokat kiadni ugy, amik manapsag hemzsegnek a bugoktol es szinte azt mondhatnam, hogy early betafazisban vannak, mikozben teljes art kernek el ugy, hogy reklamokkal, fals bemutatokkal es egyeb megteveszto eszkozokkel vezetik felre sok esetben a vasarlokat.
-
-
Sutee89
aktív tag
Nem lehet, hogy túlmelegszik a CPU vagy VGA és visszavesz a teljesítményből? Nálam (és ahogy nézegettem fúrumokon) sokaknál már a menüben is 98%-os a GPU leterhelés, miközben a CPU ultrán is 75-80% körül mozog. Más, újabb játékoknál nincs ilyen gondod?
(#85) jocomen: A 40-50 fps nálam is jellemző, de nem érzem, hogy akadozna, folyamatosnak tűnik. Egyébként Mediumra levéve a részletességet már 100-110 fps, és úgy sem sokkal csúnyabb (ez az amúgy sem túl szép) játék...
-
jocomen
aktív tag
-
Jakuu
őstag
válasz
FoxiestFox #79 üzenetére
Mert te ugy gondolod, hogy ez a jatek mar olyan szinten van optimalizalva, hogy mar a fejlesztok kimeritettek az osszes lehetoseget ? A konzolportoknak es a multicimeknek kb mindig ez volt a problemajuk, hogy az optimalizalast sose kapkodtak el a PC-n, mert ott mostohagyerekkent bannak a jatekokkal a kiado cegek legtobb esetben.
Ez a jatek meg olyan mesze van a veglegesre csiszolt gyemant kategoriatol, mint a fold tavolsaga millimeterben merve a Ursus majortol.
Csak mert ha ez a jatek rocogesmentesen fut x360-n egy kokori vga chippel szerelve, akkor mint a villam kellene hasitani egy i3-n egy kozepes VGA-val. -
Sutee89
aktív tag
Nálad mit jelent az akadozás? Ezen a konfigon azért mennie kellene gond nélkül. Kapcsold ki a Vsyncet, GPU buffer legyen 1, élsimítás temporal smaa., textúra részletesség high (vagy 1,5 gb Vram-nál inkább medium). Nálam a Vsync és a gpu puffer volt a ludas, ezeket lejjebb véve sokkal folyamatosabb a játék mindegyik részletességen.
-
Gacsályi
csendes tag
Sziasztok, Elég erő gépem van 8giga RAM,ssd, gtx 580, IIx6 1100T. viszont nem tudom a játék grafikáját levenni annyira ,hogy ne akadjon. Lehet ,hogy nem a géppel van a hiba?
-
Nem a fejlesztők sara, ha a CPU nem elég gyors, hogy kiszolgálja a VGA-t, ezért tele van a játék apró akadásokkal a képkockák késleltetésének lassúsága miatt.
A minimum FPS is többet számít, mint a maximum, ebben sem áll valami jól az i3..
De amúgy ja, minimal PC-be jó lehet.
Régebbi, >3 éve készült játékokhoz pedig még az sem kell, egy Core2 is jó.
De ha játékra építenék PC-t, esetleg addig kerülhetne bele i3, míg nem lesz pénzem i5-re, rövidtávon sem nagyon megoldás, nemhogy hosszún. -
Jack@l
veterán
válasz
FoxiestFox #77 üzenetére
Csóró játékosnak az. Mikrolagon még javíthatnak a fejlesztők, a frameraten már nem sokat...
-
Talán Logouton néztem egy tesztet, amiből úgy tűnt, hogy bár játszható sebességet el lehet érni i3-mal, a képkockák közötti késleltetés és a mikrolag nagyon erősen jelen van.. i5-nél már kisimul szépen.
Ezért gondolom, hogy aki játékos PC-t épít, annak az i3 nem igazán alternatíva. -
Jack@l
veterán
válasz
FoxiestFox #70 üzenetére
Nézzed meg a techspot WD-os mérést, ott van egy procis grafikon, meglepödnél az I3 alatt/közelében mik vannak...
#53 -
-
jocomen
aktív tag
válasz
FoxiestFox #73 üzenetére
Azt hittem Konzol-fan vagy.
i3: 76 fps-t hozott, ... nem bántani. -
-
jocomen
aktív tag
válasz
FoxiestFox #70 üzenetére
30 fps játékra?
Möhöh. Elnézem.@scampolo84: Ja azt a grafikont nem néztem. De a később linkeltben többszörös értékeket mértek. Valaki elég nagyot tévedett.
-
-
jocomen
aktív tag
válasz
scampolo84 #65 üzenetére
XBO ára 126k (kinect nélkül).
PC ára 150k (i3 + 7870).
Utóbbin 2x akkora felbontással majdnem 2x annyi fpst kapsz. Az 3.5x -es játékélmény mindössze 24k többletért.
Ha kinectes xbox-ot nézzük, akkor semmivel se drágább a pc, és a játék is olcsóbb rá. -
FlDutchman
tag
válasz
FoxiestFox #60 üzenetére
Most, hogy említetted a gyalogosok viselkedését, nekem a Midtown Madness jutott eszembe. Kíváncsi lennék egy MM Chicago vs WD Chicago összehasonlító videóra.
-
válasz
scampolo84 #65 üzenetére
Az én gépemen se megy normálisan a GTA IV, mégse sírom tele a topicot, hogy nem megy. Amikor megjelent, még sokkal durvább ára volt annak a hadrvernek, amin elment. Akkor ott is megérte konzolt venni.
A PC játékra szerintem mindig is drágább volt, drágább is lesz. Nekem sincs konzolom. Egyelőre nem is lesz. Watch Dogst se fogok játszani, amíg nem lesz hozzá hardverem.
-
Sutee89
aktív tag
válasz
scampolo84 #65 üzenetére
Azért konzol szintű grafikához nem kell ám erőmű...
-
válasz
scampolo84 #63 üzenetére
Akkor nem veszed meg PC-re, hanem csöves boxra vagy csöves PS-re. Ilyen egyszerű az egész. Kihoztak valamit PC-re is, az a baj. A Rockstar nem hozza a GTA-t, az sem jó.
-
brumi1024
veterán
válasz
FoxiestFox #60 üzenetére
Én próbáltam, de nagyon hasonló véleményen vagyok. A sandbox mivolttal semmi bajom, viszont a vezetés szinte élvezhetetlen (és sajnos nem egy alkalommal kerül sor autós üldözésre), tényleg csak időnként szép, és továbbra is egy bughalmaz a játék, ami 15 perc után az elfogyó 4 gb vram miatt kidob. Ebben a jelen állapotában én nem adtam volna ki ezt a játékot...
-
válasz
FlDutchman #59 üzenetére
Áh. Nem kínlódom akkor.
Igazából minél több gameplayt nézek, annál inkább wtf-érzésem van a játékkal kapcsolatban.
Lehet kövezni, de szerintem ennek a játéknak többet ártott a sandbox mivolta, mint használt.
Tény, hogy rengeteg tartalom van benne, de a vezetési fizika és a törésmodell nevetséges, a gyalogosok úgy ugranak félre az autók elől, ahogy utoljára a Crazy Taxiban láttam (mikor egy addig vánszorgó gyalogos hirtelen bedől oldalra, és mint a villám, kisprintel a képből), a főhős mozgásán (mikor maga után húzza a fegyvert tartó kezét) nem szűnök meg röhögni.
Cserébe viszont nem szép.
Vannak pillanatai, de ez még egyáltalán nem az a szint, amire azt tudnám mondani, hogy indokolttá teszi ezt a hardverigényt. Megnéztem a 4K-ról visszarenderelt képeket, azokon sem szép.
Sőt, ott még inkább kiütközik, hogy nincs elég részlet, túl szabályos, túl steril a képi világ. Ezt egy Mirrors Edge-nek elnézi az ember, mert már ránézésre is odavág a hangulatával, itt nem megy.Majd talán a következő rész, ami tényleg nextgen lesz, amennyiben tényleg folytatják.
-
FlDutchman
tag
válasz
FoxiestFox #55 üzenetére
Szia! Van egy trükk egy microsoft developement kittel az elindításra, de elég lassú.
Az SDK telepítése után start menü "dxcpl.exe", majd a listára fel kell venni a watch dogs.exe-t. Ezt követően pipa a force WARP-hoz, és "OK". A játék így már elindul, de használhatatlan.
-
-
Sutee89
aktív tag
Sziasztok!
Az tűnt fel játék során, hogy zúg a VGA (GTX760), mint egy traktor, gondoltam megnézem, mi van. Az RTSS 97%-os GPU használatot jelez már a menüben! A játékban ezt tartja is, szerencsére a hűtés miatt nem megy 70 °C fölé a hőmérséklet, de marha zavaró a hang. Gondoltam leveszem Low-ra a grafikát, 1600x900-ra a felbontást, kikapcsolom az élsimítást, ugyanez a helyzet, még az sem segít ha a VSyncet bekapcsolom (ilyenkor stabilan 30 fps). CPU (i5-4570) használat High beállítások mellett 75-85%. A 337.88-as drivert használom.
Nálatok is ez van? Mitől lehet vajon?
Köszi előre is. -
DX10 mód továbbra sincs, igaz?
-
sb
veterán
Most akkor mi van a 2 maggal?
Pentiumon ez is elég jól szalad, bár ezek nem min fps-ek az igaz. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az API nagyban befolyásolja, hogy egy program hogyan működik. A legtöbb probléma az erőforrások kezelésével van, hogy az éppen írt pufferbe más ne írhasson és ne is lehessen azt olvasni az írás befejezéséig. Gyakorlatilag alapvető erőforrás menedzselésről van szó. Ezt ma megcsinálják a modern grafikus motorok, a grafikus API-k és a grafikus driverek. Igen jól olvasod, háromszor történik meg az egész menedzselése, holott erre egyszer lenne szükség a grafikus motorokon belül. Az ilyen működésből jönnek a problémák.
Az Ubi nem csinált semmit rosszul. Persze, ha azt mondta volna a vezetőség, hogy van még egy évetek a PC-re optimalizálni, akkor jobb lenne, de záros határidőn belül ezt lehet kihozni. Ennél jobban csak low-level API-val lehet alkotni.
-
jocomen
aktív tag
"nem tudnak olyan gyors egy magot alkotni, mint most 2"
Ha az amd-modult 2 magosnak vesszük, akkor tudnak."...de a felesleges nem kihasználást ellenzem!"
Ez itt a lényeg!@Abu85:
Ha a "szál-lefoglalás"-ra érted, h a low-level api-kkal megoldódik, akkor nem értem miért felelős ezért az elavult dx.
A játék konzolról jött, ahol ilyenek vannak, és a pc-n is jelen van már. De az elavult dx (sőt a még régebbiek) se foglaltak le szálakat anno az 1-2 magos procik idejébe se, mégis futottak az akkori játékok.
Ha meg a low-level api nem oldja meg (vagy épp az idézi elő) ezt a problémát, akkor ebben a tekintetben visszalépés történt.Vagy a másik lehetőség, h a Ubisoft betart, így igazolva korábbi "4szál-8GB" állításaikat. Vagyis nem követelik meg a 4 szálat, csak lefoglalnak párat erre-arra.
Ahogy Crysis2 / Maffia2 esetében a hardver feleslegesen számolt, itt feleslegesen áll. Hurrá. Ez ugyanúgy az erőforrások pazarlása, ahogy az előttem szóló is megfogalmazta. -
Khan13
senior tag
Ezért írtam, hogy sarkított, de reálisabb. Nyilván feladat függő, de mivel alapvetően nem tudnak olyan gyors egy magot alkotni, mint most 2 vagy 4, és a feladatok párhuzamosak, akkor nincs is értelme erőltetni, inkább örülni kell, hogy végre kezdik kihasználni. A felesleges erőforrás pazarlást nem támogatom, de a felesleges nem kihasználást ellenzem! Illetve ha már szóba hoztad a szálkezelést, továbbra is az oprendszer kezeli, maximum trükközéssel lehet "fogni", bár ez sem valósulhat meg szó szerint. Abba is érdemes belegondolni, hogy 4 magra ütemezni 4 szálat erőforráskímélőbb, mint 1 vagy 2-re. Kevesebb időt pazarol szegény ütemező (nem elhanyagolható a másik párszáz futó folyamat sem), ha nem kell másnak adni az erőforrást.
-
elektropocok
tag
Én már kb lassan 5napja tolom gammel. De nekem csak High-ba akar menni Ultra-ba még nem. Pedig I7 4770k-val 16GB-rammal és 2gb-os 670gtx-el tolom. Ultrahoz meg már minimum 3GB-os kártya kell. És amit rühellek kocsiknak vezetése na az egy sz*r. Kb olyan irányítás mint Saints Row-ban.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt tipikusan az a problémája a fejlesztőknek, hogy kell a programnak egy fix minimum erőforrás. És ha onnan elfoglalgat processzoridőt a driver, akkor azt a program futtatása megérzi. Éppen ezért nem tudnak ma AAA játékot a gyártók segítsége nélkül kiadni, mert senki sem képes rá, hogy a driver rejtett szálait eliminálja. Ilyenkor jön az, hogy az érintettek közösen végzik a fejlesztést, így a játék kap egy profilt, amiben be van állítva a driverben, amit előre megbeszéltek, és úgy talán valahogy működni fog az egész, de még akkor sem az összes konfigon. Nagyon körülményes az egész, de már jönnek a low-level API-k, és idővel a probléma a múlté lesz. Nem kell egy gyártó segítsége egy AAA játék kiadásához.
-
jocomen
aktív tag
"csak a konzolok miatt fejlődnek a motorok"
Ami a bajom ezzel: prioritást kaphat egy folyamat, de kizárólagosságot nem. Vagyis mesterséges a magok lefoglalása mindenféle "csip-csup" feladatokra, ahogy te is írod, holott elég lenne csak a számolás idejére.
Mert pc-n 15 éve is tudtak gazdálkodni egyetlen maggal. Most viszont már mindegy milyen erős 1 mag, ha bármi kis aprósággal le lehet foglalni, mert a folyamat kizárólagosságot élvez.
Mintha lenne egy 4 és egy 2 hengeres motorom, amik egyforma erősek, de a 4 hengeres azért húzna jobban, mert mesterségesen az ő hengerenkénti erejére limitálom a maximális leadható nyomatékot. Így ha a 2 hengeres motor véletlen jobban megindul, akkor megcsúsztatom a kuplungot.
Nekem ez nem tűnik tisztességesnek, és szerintem nem indokolható meg a "fejlődéssel".@Khan13: A te példád is sarkít, mert csak "integerek" összeadása esetén igaz
.
Amúgy csak 1:2 arányra gondoltam, és inkább a magok tekintetében (amennyiben 1 amd-féle integer-feldolgozót veszünk 1 magnak). -
Khan13
senior tag
Azért ez az egy szálon olyan erős, mint a másik négy szálon, az nagyon nagy csúsztatás a példádban. Azért a mai 4-6-8 magos CPU/APU magjai erősek, nem olyanok, mint a 64+ sok buta magos coprocesszor tervek. Ez most olyan, hogy Te el tudsz végezni gyorsan négy összeadást, de ha négy ember kapja ugyanazt, akkor a fejenként egy 99%, hogy előbb kész lesz. Ez is sarkított példa, de reálisabb. Egy alapvetően többszálú feladat biztosan jobban tud több szálon futni, mint egyen, még akkor is, ha az egy mag pár százalékkal erősebb lehetne, mint a több magos erőforrás egy magja.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Manapság normális, hogy a programok direkten igényelnek szálakat. Ennek nagyon egyszerű oka van. A driverek ma már nem egy, hanem akár 5-7 szálat is futtatnak. Ezekből a játékok során 3-4 állandóan aktív. Az a baj ezekkel a folyamatokkal, hogy nagyon egyszerű, de mégis nagyon körélményes feladatok, tehát attól, hogy alig csinál valami értelmeset még lefoglal egy elég vastag processzoridőt. Ha ezt a program elől foglalja le, akkor az szívás, ezért ma az alkalmazások helyből úgy dolgoznak, hogy direkt odaadnak egy rakás erőforrást a drivernek, hogy ne legyen semmi gond a programfuttatás során.
Nem nagy feladat ez ma, csak a konzolok miatt fejlődnek a motorok, egyre durvább a párhuzamosítás, miközben a PC-n 15 éves alapokra épülő működési modellek akadályozzák a hatékony feldolgozást.
-
válasz
Mr Bond 007 #36 üzenetére
Ott valami illegális tartalom is lehetett, mert más tesztet linkelni nem tilos.
Esetleg egy komplett vitát töröltek, amiben volt egy tesztre mutató link is. -
Jack@l
veterán
válasz
Mr Bond 007 #34 üzenetére
Mért lenne tilos? Van benne jó kis cpu-s rész is.
http://www.techspot.com/review/827-watch-dogs-benchmarks/page3.html -
Mr Bond 007
őstag
Techspoton van egy remek cikk Watch Dogs benchmark címmel. Nem linkelem, mert elvileg tilos, de lazán elmegy egy 280-as r9-el is. Nem kell egyből parázni!
-
jocomen
aktív tag
@Bici #11:
@Jack@l #12: Szólítottál?
Amúgy nem értek valamit. Olyan erőforrásról már hallottam, h "processzor-idő", de "processzor-szál"-ról még nem, illetve csak itt, a fórumon. Tudtommal az op.rendszer ütemezője osztja el az erőforrásokat, szakaszosan, figyelve, h melyik folyamat élvez elsőbbséget. Ha nincs elég, akkor rabol.
Mi az már, h egy program kisajátít magának 1 szálat? Hát nem kap vazze! Még a kernelnek sem kellene külön szálat biztosítani, csak elsőbbséget. Aztán a többi időben azt számol a mag, amit akar.
Régen, az 1 magos procik idejében ezt meg tudták oldani, úgy látszik ma már túl nagy feladat. Meg egyáltalán, ezzel a sokszálúsítással átestünk a ló másik oldalára, arccal a trutyiba. Mert nem az van, h a párhuzamosított program VÉGRE (!) azon a procin is ugyanolyan jól (és nem jobban!) fut, amelyik csak több szálon olyan erős, mint a konkurenia 1 szálon, hanem már "követelik" a saját külön szálat!Mintha a gyerekeknek mondanád: mostantól alhattok külön ágyon, nem kell egymásra várjatok. De ők saját szobát követelnek, mert nem hajlandók másképp lefeküdni.
Gáncsoskodásnak érzem már ezt a többszálasdit. Nem tudom ki erőlteti a szálak lefoglalását, de az AMD járna jól vele. Mivel csak 2x annyi szálon tudja hozni, amit az intel procik, az a jó neki, ha minél előbb elfogynak a szálak... egyáltalán szabványos ez?
-
nbg
senior tag
válasz
MasterDeeJay #25 üzenetére
Pont ez a baj, hogy ma mar egyertelmuen ki lehet igy adni egy jatekot, a "sok marha ugyis megveszi" alapon...
-
djculture
félisten
4szálas proci-nak eleve alapnak kellene már lenni 2014-re egy játékra is használt gépben
-
válasz
MasterDeeJay #25 üzenetére
Teljesen egyetértek.
Játékok terén a türelmetlenség sok pénzbe és bosszúságba kerülhet.Én is legalább 2-3 év lemaradással szoktam játszani, addigra a hardver is olcsó lesz hozzá, maga a játék is sokkal jobb lesz, ráadásul addigra minden kiegészítővel együtt vágják utánad olcsón.
-
tomas51
senior tag
Ha esetleg valakit érdekel este teszek fel gameplayt a csatornámra ott meg lehet nézni, hogy milyen beállítással hogyan muzsikál a profilomban feltüntetett hardveren.
-
Jakuu
őstag
válasz
Blindmouse #24 üzenetére
Manapsag mar ez a divat. Sz@r bugos jatekot kiadnak, amit elotte 2 even at ajnaroztak ugy, hogy egesz mas modositott grafikaval csinaltak egy bemutatovideot rola egy jatekkiallitason, hogy mindenkit elkapraztasson. Tehat belehazudtak a kepedbe, majd demot nem adnak ki, nehogy rajojjon a nagykozonseg, hogy egy atveres reszei, majd eleg lesz rajonniuk, ha megvettek a jatekot es lehuztak oket.
Aztan majd jonnek a jatekfoltozgatasok ugy, hogy meg 1 ev mulva is iszonyat mennyisegu bug marad a jatekban, a'la X - Rebirth.
Ezen ti meglepodtok? Mar evek ota ezt csinaljak mas cimekkel. Ja es HW igeny. Igen, igy lehet az osszefonodasokon keresztul ravenni a felhasznalokat uj hardwarek megvetelere, mikozben nemelyik jatek a a gepek hardwarenek fele teljesitmenyet sem hasznalja ki, vagy olyan hatraltato tenyezo fogja vissza mint a DX.
Welcome in the new world. -
tomas51
senior tag
Azért nem nagy szám az a Titan annyira, 2db gtx 760 ugyazt tudja, nézzetek teszteket nyugodtan.
-
Ha gáz van a játék gépigényével akkor idővel megoldják!.
pl: GTA4 ami kezdetben nem csak ronda volt de még akadt is, majd patchek és modok felrakásával játszható és szép is lett. Vagy Skyrim amikor kijött ronda volt, majd hd packal szebb lett de a vram bug miatt instabillá vált és azt is megoldották igaz kellett rá 2 év.
Ez is így fog kezdeni, kijön és szarul megy, rájönnek hogy gáz van és vagy a készítők és/vagy moddolók megcsinálják. Ha ér valamit a játék a nagyközönségnek akkor nem kell aggódni, meg fogják csinálni hogy ne kelljen erőmű hozzá.
A hardverellenőrzés alapból baromság, ha valakinek gyenge gépe van az miért ne próbálhatná meg legalább low grafikán akadozva futtatni. Minden játék dobozán ott van az ajánlott gépigény, neten is meg lehet keresni.
Ram esetén majd dobálja ki a swapre aztán töltöget játék közben, bár nem tudom elképzelni hogy valós legyen ez a ram igény. Ha meg nem játszható akkor vár addig amíg nem lesz rá gépe vagy megcsinálják a játékot.
Nekem soha nem volt igényem rá hogy 0. napon játsszak egy nagy címmel. Jön rá még ezer patch.
Ezen játéknál majd 2 év múlva megveszem humblebundle-n 1-5 dollárért, addigra kiforrja magát.BTW Stalkernek is kellett 10+ év mire kijött olyan formában ahogyan a készítők ígérték (2004-es a legelső alfa verzió).
és most a lost alpha-val érte el azt amit akkor mindenki várt igaz az alpha még csak béta de nem annyira mint a régiek
.
-
Blindmouse
senior tag
Én is azt nézem, mivel mértek ezek. Titannal.
Elmennek a kó fenébe hogy csúcs VGA-val nem lehet fullhd-ba futtatni 2014-ben valamit. De még a PS4-en sem. Mégis mi kell hozzá? Triple Titan?
Persze a busz oldalára fel kell festeni, meg 2* A3-as hirdetés Metro címlapján az kell. -
-
nubreed
veterán
Na nálam ez veri ki a biztosítékot, nem a HW igény. Szeretem az AC sorozatot is, de rohadtul nem szeretném ha WD közben AC-s flashbackjeim meg feelingem lenne. NEM!!!!! Sokkal inkább szeretnék egy GTA szerű játékélményt mint AC-t. Úgy látszik, Ubisofték sem képesek elszakadni a jól bevált kaptafánál. Ha ez így van ahogy írtad, akkor ez nem más mint egy modern köntösbe öltöztetett Ezio Auditore és utódai...
-
Sondi1986
addikt
a magok használata:
-
válasz
Lolka Bolka #18 üzenetére
Hamarosan a moderálás helye lesz, ha így folytatódik a téma.
-
ciao
senior tag
Régebben még értettem a hw igény miatti sírásokat, mertkönnyű volt tört játékot szerzni, de ma maikor már szinte lehetetlen. Akinek van kb. 12.000 Ft-ja friss jatékra, annak legyen RAM, CPU, GPU-ra is, vagy érje be a régebbi játékokkal.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem használ kétszálas rendert. Ez egy job motor. Van egy főszál, ami menedzseli a szálakat, és jellemzően a render is itt fut.
Ami történik, hogy van a DC működés, és amikor nem aktív a DC. Az NV esetében aktív, míg az AMD és az Intel esetében nem. A DC már eleve megteszi, hogy pre-build munkát több szálra ossza le (több job). Ebből lesznek parancslisták és ezek futnak össze egy render szálban (MRT). Ezek menedzselése viszont egy processzormagot explicit igényel a driver részére. Gyakorlatilag lefoglal egy magot, hogy a pre-build munka párhuzamos legyen, míg a nem DC-s másik koncepció nem foglal le magot és nem végez párhuzamosan pre-build munkát.
A driver szerver szálai pedig általánosak. Kezelik az erőforrások lefoglalását, felszabadítását és az ezekhez való hozzáférést.
-
Jack@l
veterán
Adja Isten, hogy betévedjen erre egy valóban hozzáértő ember.
Még mindig nem sikerült kibogoznom a válaszodból, hogy két szálas procin hogy állapítod meg hogy 2 szálas rendert használ(force-ol) a játék nv driverrel.
UI: a fejlesztőlk nem hülyék, ugyanannyira egyszerű lekérdezni a konkrét hw-es magok számát mint a futtatható szálak számát -
válasz
FlDutchman #10 üzenetére
Átváltana karakteres módba.
-
FlDutchman
tag
Ha a memória már nem, akkor a DX11 sem feltétel? HD 4890-hez mit szólna a játék?
-
joysefke
veterán
Ez már rögtön nagyon érdekes koncepció, mivel több mag mellett a NVIDIA driverei jobban teljesíthetnek, míg kevés elérhető szál esetén az AMD és az Intel driverek kedvezőbbek, mivel több erőforrást hagynak a konkrét programfuttatásra.
Egy messzi messzi univerzumban...
Itt a valóságban pedig az Nvidia driverei kevésbé HW éhesek, éppen ezért a CPU erő csökkenésével kevésbé esik a VGA teljesítménye.
J.
-
Peaceliker
addikt
En sosem ertettem a hw igenyen kiakadast. Gyarto megadott vmit. Ha en azalatt futtarom es szar, akkor a gepem szidom, nem a jatekot …persze most a nehany rettentoen optimalizalatlan peldatol eltekintve.
Tehat amikor a crysis 3 neha megroccen, nem a fejlesztot szidom, hanem megrantom a vallam es azt mondom, ennyit tud a gepem …de erre mar telepites alatt is keszultem …Nemtom nehanyan mit varnak! Ennyi erovel mindenki maradhatott vna a P1 nel …igen, fejlodnek a jatekok, fejleszteni kell a hwt. Ha nincs ra penz, nem jatszol. En is evekig semmit nem jatszottam, mert nem vt olyan gepem …most eldocog minden es orulok neki, ha vmi csak kicsit szaggat.
-
ingyom007
tag
Nekem a grafikával nincs gondom. fullHD-n tolom mindent lowra lehúzva egy fxaa-t toltam rá és megy a játék 40-60fps-el. Rakhatnám fentebb de akkor néhol este esőben lemenne 30alá az meg zavar. Haveromnak 4gb rammal folyton kifagy a játék az tényleg nem elég neki...
Engem inkább zavarnak a Farcry3/AssasinsCreed beütések az egész játék során. Nevezhetnék a játékait Ubisoftnak ha már mindegyiket ugyan arra a játékmenetre építik csak más környezetben (pl Ubisoft:assasination, Ubisoft:Jungling, Ubisoft
annabeGTA)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem érted az egész működését. A programon kívül kell egy-két szál a drivernek DC-től függően. Ez régóta így van a Direct3D-ben. Aztán a programon belül történik a leképzés előkészítése, ami még egy extra szál. A modern low-level API-k elsősorban azt csinálják, hogy eltüntetik a kernel drivert, így a grafikus meghajtó nem futtathat szerver szálat, a másodsorban pedig explicit párhuzamosítást vezetnek be, azaz tulajdonképpen minden command buffer "építése" független.
A D3D-ben nagyon tipikus dolog, hogy nem lehet annyi szálat használni, amennyi rendelkezésre áll, mert a kernel driver szerver szálakat futtat. Ez nem a program része, hanem abból adódik, hogy az API tíz éve elavult működést erőltet ma is. -
meg normális fejlesztőkre nem.
Én elolvastam a cikket, úgy gondolom, hogy ez az API hibája. Vagy velejárója.
De fejlesztőként felháborító, hogy mindig mi vagyunk a hibásak. Gondolod nem specifikáció szerint fejlesztünk? Vagy hogy a felelős manager vagy lead nem dobja vissza az igénytelen kódot?
Ez kb olyan, mintha anno az iPhone hálózateldobásáért a kínai munkást hibáztattad volna a szalag mellett.
-
jones965
Modder
A grafikán lehet módosítani.
-
Jack@l
veterán
". Ez már rögtön nagyon érdekes koncepció, mivel több mag mellett a NVIDIA driverei jobban teljesíthetnek, míg kevés elérhető szál esetén az AMD és az Intel driverek kedvezőbbek, mivel több erőforrást hagynak a konkrét programfuttatásra."
Nem kötekedésként, de honnan tudod, hogy 2-3 szálas procinál is a két szálas render-t választja a program?
Eddig nem arról ment a sírás, hogy jajj, csak 1 szálon kaphat rajzolási parancsokat a gpu? Vagy azóta ez inlább már hátrány? -
bbTamas77
aktív tag
Júj de rendes tőlük, még milyen jó, hogy ennyire kegyesek a PC-sekhez.
Röhögnöm kell.
Inkább csökkentették volna a gépigényt, ha már egyszer elhalasztották, és ennyire ocsmány lett a grafika.
Marketingre jutott bőven pénz, de már optimalizálásokra, meg normális fejlesztőkre nem.
-
DjDanee87
addikt
Emlékszem mekkora felháborodás volt emiatt Ghostsnál. Úgy látszik ők okosabban csinálják. Persze kérdés hányan fogják majd 2Gb RAMmal tolni, és szidni őket, hogy rossz a játék, anélkül hogy rájönnének, hogy minimum alatt van a konfig.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2050, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3361
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman ZM-T7 Corsair 550W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF VG27AQ 165Hz QHD IPS 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest