Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindegy, hogy a keverésben a GPU dedikált vagy integrált.
Az Optimus és a hasonló szoftveresen átkapcsoló rendszerek DX12 alatt halottak. Helyette a Microsoft saját hibrid csomagja van. Olyan optimusos notebook mellett, amelyik nem támogatja a Microsoft hibrid csomagját az IGP fog működni, így a felhasználó gyakorlatilag elveszti a dedikált GPU-t. Ezt meg kell nézni egy Windows 10-zel. Az esetek többségében a hibrid csomag kompatibilis, de kell hozzá az IGP gyártójától is egy driver, hogy működjön.
Rendben van, hogy az Intelnek van DX12 implementációja, de a játéktól is függ a működés, és a Nitrous motorja egyáltalán nem fekszik annak, amire az Intel tervezte a hardverét. Emiatt még nincs engedélyezve a futtatás.
-
AusWolf
őstag
Nem tudom, esett-e szó erről, de mi a helyzet az olyan rendszerekkel, ahol nem nVidia és AMD videokártya van keverve, hanem mondjuk Intel és nVidia vagy AMD? Gondolok itt például az nVidia Optimust használó laptopokra, amilyen az enyém is. Tudtommal a Broadwelltől kezdve Intelen is fut a DX12.
-
Parano1d
tag
Egyébként kövezzetek meg, de egy Stratégiai játéknál mi a fenének 60+fps?
Nem kell "hedsot" töredékmásodpercek alattMás kérdés, hogy még a 30-hoz is erős vas kell magas beállításokkal, de hát finomhangolja a grafikát az ember..
-
BiP
nagyúr
És olyat nem lehet, hogy megírják mindkét kártyára optimalizált kódot, és a hardver függvényében indítja el?
NV-n vagy mixed-ben (de ez úgyis ritka) a mostani nv-re optimalizált kódot, ha meg csak AMD kártya van a gépben, akkor meg egy AMD-n még jobban futó kódot?
Vagy egyszerűen nem akartak kettőt csinálni? (plusz energia, plusz pénz, amit az AMD-től úgyis megkaptak volna ezért az extra előnyért)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #208 üzenetére
A keveréssel egyedül az AMD-t büntették, ráadásul nagyon picit, és nekik eleve van miből engedni. Valós értelmét egyébként én sem látom, de az Oxide bevállalta az R&D-t és megmutatta.
Technikailag bármit lehet keverni, csak változó a gyorsulás mértéke.
Intelre akkor lesz beépítve a támogatás, ha nem fagy le tőle a program.
-
-
#85552128
törölt tag
"de ott nem is lehet majd gyártókat keverni."
Szvsz ezt nyugodtan belehet áldozni, ha cserébe mindkét gyártó architektúráját maximálisan kilehet majd használni... Egy ilyen a userek <1%-át érintő dolog miatt kár mindenkit büntetni mert a mostani senkinek sem jó igazán, csak "elfut" mindenkién...
Eleve a multi-GPU ritka, hát még aki keverni akar. Ennek akkor lenne értelme, ha az IGP-ket is belehetne fogni - ÉS lenne értékelhető javulás is, mert DX12-es IGP bizony a legtöbb PC-ben már van/lesz.Tesztet ugyan nem láttam erről, de vajon már egy AMD Kaveri vagy újabb IGP is használható a keveréshez ? Mert Intellel még single módban sem indul el DX12-vel tehát gondolom arra 0 optimalizálás volt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Oxide teljesen logikus irányba ment el. Az NV-re optimalizált async compute nem fut sokkal rosszabbul AMD-n, míg az AMD-nek jó pipeline offload sokkal rosszabbul fut NV-n. Tekintve, hogy a keverhető több GPU-s mód miatt nincs lehetőség eltérő kódot futtatni a gyártókon, így tök logikus döntés volt NV-re optimalizálni az új leképezőt. Ezen az AMD maximum 5%-ot vesztett, és láthatod, hogy így is messze gyorsabbak. Cserébe az NV teljesítménye nem omlik össze, ha állandóan aktív az async compute, tehát mehet a gyártók keverése. Az Oxide ezzel sokkal többet nyert, mint vesztett.
Egy fejlesztő számára a legfontosabb, hogy a PC-piacot nagy átlagban szolgálja ki, és ezért hoznak olyan döntéseket, amelyek az egyik gyártót hátrányosan érintik. A cél szentesíti az eszközt. Lesz egyébként olyan játék, ahol az NV-re rá lesz kényszerítve a single engine implementáció, és az AMD-hez lesz szabva a multi engine kód. A Hitmant így tervezik, de ott nem is lehet majd gyártókat keverni.
-
Raysen623
addikt
Ezt kétféleképpen lehet értelmezni:
1. A piacon lévő kártyák jelenleg is jól futtatják a meglévő játékszoftvereket, mindkét gyártó részéről. Tehát probléma nincs.
2. A fejlesztéseket tekintve itt bizony nem az MAD kúrta el, hanem az NV, mert annyira a jelenre szorítkozott, hogy most gáz van az új API-k használatánál. Szóval fejleszteni valóban úgy kell ahogyan írod, csak erről a zöldek megfeledkeztek vagy nekik nem szóltak(#195) imi123 : nekem a jó öreg 6950-em viszi fullon és én is imádom azt a részt. Lassan csak eljutok a végéig
-
-
#20655360
törölt tag
válasz
djculture #194 üzenetére
Valamikor, réges-régen természetes volt ha 1-2 funkciót a legerősebb vasak se vittek el. Szépen kikapcsoltuk az adott funkciót és játszottunk. Az extra enthusiast usereknek, ill. inkább a jövőnek készülnek ezek a ficsőrök. (DOOM 3, 512MB vga kari-s dolog rémlik valakinek? Asszem ez volt a legemlékezetesebb.)
-
arn
félisten
Ez nem igy mukodik... Nem a gyartok erdekeit kell kiszolgalnia, meg techdemot csinalni, hanem hogy a piacon levo kartyak nagy reszen nyujtson olyan elmenyt, hogy a jatekot eladja. Ezert tetszik vagy sem, egyetlen technikai attores fog ervenyesulni, amig a legtobb kartya nem tamogatja.
Ebbe a pofonfaba az amd mar rengetegszer beleszaladt cpu es gpu oldalrol is. Ugy kell a jovo hwet csinalni, hogy kiszolgalja az aktualis igenyeket, kulonben anyagilag beleallnak a foldbe.
-
#52815360
törölt tag
válasz
Malibutomi #187 üzenetére
Kérdés mit takar a VR ready. Mert gondolom azt te sem hiszed, hogy ugyan akkora teljesitmény kell VR -ben egy Mariohoz, mint mondjuk egy Battlefieldhez.
-
R.Zoli
őstag
válasz
kikikirly #181 üzenetére
Az az érzésem ,hogy az NV életét sem akarták megnehezíteni... Képzeld el ,hogy el halom per van mostanában amúgy is a nyakukban a felhasználók részéről (megkurtított mem vezérlő) és most kijönne egy játék amiben a fury x ami átlagban olyan 8-10%-kal lassabb mint a 980ti most 35-40%-ot verne rá az AMD kártyája... Hát szerintem a mostani különbség is kissé aggasztó az NV tulajoknak képzeld el mi lenne ha 40% körüli lenne a különbség ez jelenleg 2 kártyagenerációnyi különbség a csúcskategóriában...
-
R.Zoli
őstag
A fények brutálisak a texturák tényleg néhol kevesek kicsit, de szerintem összességében ilyet soha sehol nem láttunk ilyen felbontásban ennyi egységet mozogni, lőni stb. Nekem ez személy szerint tetszik viszont látszik ,hogy kellene még az optimalizálás mert azért AMD kártyából is brutál erős kell hozzá. Megmondom őszintén én nem szaroztam volna a helyükben, ha az NV jelenleg nem alkalmas rá megkérdeztem volna őket ,hogy a Pascal tudja-e majd az AC-t ha igen teljes mértékben arra szabom a kódot és most AMD-n még jobban menne. Az NV tulajok úgyis váltanak ha jön a Pascal és aki ezzel akar játszani meg kell értenie ,hogy fejlett hardver kell hozzá. És lehet ha jobban tudtak volna optimalizálni egy fejlettebb architecturára akkor most sokkal szebb lehetne a játék mert szimplán ez már nem fért bele ,hogy nagyobb texturák stb...
Amúgy megjegyzem ,hogy sokszor volt ,hogy az AMD tényleg feleslegesen hozott olyan újításokat amik előremutatóak voltak aztán senki sem használta de most úgy néz ki tényleg olyan fejlesztések voltak amik kijöhetnek újabb játékoknál. Szerintem ez jó dolog és valószínűleg tendencia is lesz az újabb játékok terén.
Mondjuk az AC szerintem eléggé kiszámítható dolog mert hasonló mint a prociknál a HT ahol működik és optimalizálnak rá ott jelentős előny van a használatával. Amúgy ha megnézzük a AMD hawaii és újabb chipeket meg a maxwell-t akkor látszik ,hogy azért biztos nem véletlen ,hogy masszív milliárd tranyóval több van az azonos erősségű kártyáknál az AMD javára, azért ennyire ők sem hülyék ,hogy ennyivel több tranyóból és fogyasztásból tudják ugyan azt. Most kicsit hülye példa de a csúcs kocsikban sincs olyan ,hogy sok lóerő és kevés fogyasztás vagy az egyik vagy a másik, szerintem ezt fogjuk látni itt is, most kerül helyre mért van annyival több tranyó meg fogyasztás, csak eddig azok a hengerek nem voltak befogva, de most igen...
Nem flémet akarok de szerintem ez mindenkinek jó ha ilyen játékok jönnek mert az NV is fejlettebb kártyákat fog gyártani és lesz árverseny stb... Szóval szerintem most örülni kell
-
kikikirly
senior tag
És még hagytak is kb 5% az AC-ben hogy működjön a videó kártya keresztezés.
Ha kijön a Pascal akkor már ezt az 5% sem kell benne hagyni, az NV kártyák is fogják tudni használni hardveresen.A Physixel az a helyzet hogy igazából nincs helyzet.Mezei marketing eszköz, nulla újítással(lehetett volna belőle sokkal több is).Elismerem hogy néhány játékhoz hozzáad valamit,ugyanakkor azokat az effekteket a készítők is beletehetnék.A GPU gyorsítás lehetne hasznos,de így is csökken az FPS,nem tudom mit nevezzek benne érdemleges újításnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A megvilágításé ugye nem is lehet, mert ennél jobbat még sehol sem láttam. Amikor minden lézernyalábnak egyben egy shadow casting fényforrás is, hát az kemény.
Egyébként a grafikusoknak sincs ezzel a játékkal könnyű dolguk. Számolni kell azzal, hogy brutális méretű csaták vannak benne, tehát amellett, hogy legyen szép, még elvárás, hogy legyen átlátható is, illetve a terepgenerálás ne tartson 10 percnél tovább. Nem véletlenül nézegetik az OpenCL-t, mert utóbbi szempontból marha kevesek a mai CPU-k. Ezért sincs még bazinagy map a játékban.Szerintem az AotS-nél van egy olyan utóíz, hogy az egészet túlvállalták. Olyan mértékű elérőlépés az eddigi RTS-ekhez képest, hogy csak a fejlesztés közepén derülhetett ki, hogy ennek a brutális ugrásnak is megvannak a maga problémái, amire már nehezebb úgy reagálni, hogy ezekre nem készültek.
-
Szerintem szokás szerint érdemes különválasztani az egész AotS téma technikai és fogyasztói oldalát.
Műszaki szempontból mindenképpen érdekes és értékes ez a teszt - az Oxide csinált egy jelentősen megújított elvek szerint működő leképzőt, és bekapcsolta benne a DX12 egyik olyan újítását, amivel ingyen teljesítmény nyerhető. Működik az új koncepció? Igen. Ad extra teljesítményt az aszinkron compute? Igen. Szerintem mindkettő örömteli dolog.
A technikai aspektusban nem igazán számít, hogy a játék ronda, mert ez eddig olvasottak / látottak alapján nem az engine limitációja, hanem a grafikusoké. A modellek rondák és a textúrák, nem pl. a megvilágítás.Fogyasztói oldalon tök más a helyzet. Az Oxide azt sugározza, hogy forradalmasítják az RTS műfajt, de ennek szinte semmi visszhangját nem hallani a fogyasztóktól - Stormrise effektus? Meglátjuk.
Fogyasztói szempontból nagyon is számít, hogy ronda a játék (ugyanakkor marhára nem érdekes, milyen műszaki csuda van mögötte), és hogy emellett a ronda mellett még lassú is, azt csak akkor lehetne lenyelni, ha tényleg forradalmi lenne.
Sajnos a fentiek alapján jelenleg elég niche az AotS. Aki ebbe a niche-be belepasszol, és AMD VGA-ja van, annak jelent fogyasztói szempontból előnyt a DX12. Másnak nem. -
wattafaka
senior tag
válasz
Malibutomi #175 üzenetére
"Mi a velemeny ha onnan nezed hogy egy 390X is utoleri vele a 980Ti-t?"
ha kijön mondjuk az első 10 valós dx12-re épülő játék, és ebből 8-nál fennáll a fenti mondat, akkor tüzet rakok a nappali közepén és örömtáncot járok, végre valami
"Physx nem jo pelda, az nem egy szabvanyos API resze, hanem az NV cucca."
ezzel csak azt akartam érzékeltetni, hogy nem mondanám büszkén mutogatható eredménynek azt, ha egy API-ból kiragadunk egyetlenegy funkciót, amit a másik nem tud, aztán arra verni egy diagrammal lassan már fél éve, miközben ebben a csúnya rideg valóságban azóta is kb. 30% van a 980Ti javára, még ha egyszer tényleg meg is fordul a helyzet
(#176) imi123
úgy legyen!
-
Peat;)
veterán
válasz
Malibutomi #175 üzenetére
"Physx nem jo pelda, az nem egy szabvanyos API resze, hanem az NV cucca."
Részemről ez a móka akár lehetne az AMD sajátja is...a játékosokat nem ez érdekli. Az hogy ha ránéz valamire és az jól láthatóan szép, igényes, előremutató akkor azzal szeretne szórakozni, ha AMD kell hozzá azt veszi meg...de az egész topik liheg a grafikonon meg a hangzatos elnevezéseken, csak magát a játékot olyan mint ha senki nem nézné meg. Ha egy 2d-s marionál lenne "végre megmutatja mire képes a directx 12" funkció (emiatt rossz is a cím, mert vizuális eredményre számítottam személy szerint...) úgy hogy az egyik kártya gyorsabb 20%-al mint a másik ami nem támogatja ezt akkor hátradőlünk hogy ezaz, jó irány?
Ez a játék olyannak tűnik videok alapján mint az áruházi szuperakciók. Megemeljük az árat 200%-al, majd csökkentjük 20%-al annak akinek piros kuponja van...a zöldeknek nem jár...szerintem a piros és zöld kuponos sem jár jól különösképpen...
Az egész directx12 erről szól jelenleg.
-
imi123
őstag
válasz
Malibutomi #175 üzenetére
A 390X egy nagyon jó kis kártya.
Remélhetőleg a legtöbb programozó továbbiakban is kihasználja a benne rejlő lehetőségeket.A PC-s Rise of Tomb Raiderből közel 3 X annyit adtak el mint a Xone-osból.
Ez remélhetőleg a kiadókat is meggyőzi hogy igenis megérdemli kedvenc Pc-nk a kiemelt figyelmet. -
wattafaka
senior tag
szép ez, meg jó ez a grafikon, de jelen pillanatban is ugyanúgy semmit nem profitál még belőle egy AMD kártya se, ahogy fél éve se, amióta repesgetik itt a kánaán eljövetelét
inkább szomorú, hogy csak ennyivel húz el egy olyan technológiával, amit a másik fél még csak nem is támogat
lehetne ennyi erővel ugyanezzel a két kártyával physix teszt is
ezzel csak annyit akarok mondani, hogy cseszhetik ezt az előnyt, ha a fejlesztők nem teszik a játékaikba
persze ez majd elválikén még mindig kiváncsi vagyok, hogy ebből mi fog megmaradni a valóságban
felpöröghetne egy kicsit a piac -
Z_A_P
addikt
válasz
Malibutomi #160 üzenetére
En tobb helyen azt olvastam, hogy nem biztos hogy a Pascal meg tamogatni fogja az asynchronous compute-t, mert amikor tervezni kezdtek, meg nem volt egeto szukseg ra.
Ez akkor nem igaz, es a Pascal is tudni fogja?
-
válasz
Malibutomi #160 üzenetére
Amint kijön a GP104 alapú kártya, az nVidia engedélyezni fogja a driverében az aszinkron compute-ot. Upgrade now!
-
#52815360
törölt tag
válasz
Malibutomi #160 üzenetére
Akkor veszek egy pascal kártyát. Pont ezért használok alsó-közép kategóriás kártyákat, pár perc cserélni őket
-
jedis
senior tag
válasz
Malibutomi #160 üzenetére
"amint kijon a Pascal (async tamogatassal) onnantol az NV huzocimek jo resze is elkezdi hasznalni"
És akkor adhatod el a TX-edet negyedáron !
-
Malibutomi
nagyúr
Az is látszik, hogy nem állnak sorban a küszöbön, az a-c intenzív játékok, szóval vásárlási döntést erre csak akkor érdemes alapozni, ha az emberben sok a kísérletező kedv.
Ez most igaz, de tudjuk hogy mukodik a piac, ahogy a VS topicban is irtam szerintem amint kijon a Pascal (async tamogatassal) onnantol az NV huzocimek jo resze is elkezdi hasznalni.
-
#85552128
törölt tag
Elég könnyű úgy az élvonalban járni, hogy eddig egyetlen egy játékot sem adtak ki rá és nem érte meg feltörni a semmit
A TR-nél inkább a steamessel foglalkoznak.
A fejlesztők többsége utálja az optimalizálást is... Más meg hivatalosan integrálja a játékába a moddolhatóságot vagy steam workshopot..."ez inkább a profitról szól, mint az igényeid kielégítéséről."
Az ilyen felfogásból született termékek szoktak rendre felsülni, ha meg véletlenül nem úgy sikerülnek az eladások, lehet menni sírni a sarokba, hogy mennyire nem éri meg kiadni PC-re. Pedig ők "megtettek mindent".
Lehet profitot termelni és az igényeket is kielégíteni, nekem egy Winstore program teljes árat nem ér meg, max a negyedét, steamen/originen/uplayen viszont megvenném mert akármennyire is megy a szidásuk ezek a platformok - felhasználói szempontból (remélem még mindig ez a fontos _nekünk_) - köröket vernek a Winstore-ra. És pont ezért is éri meg a nagyobb részesedést kifizetni, mert az eladások száma majd kompenzálja. Ha pedig nem akarnak részesedést fizetni tegyenek ki egy miniboltot meg egy downloadert a játék oldalára és kész, de ilyen szart mint a Winstore nem fog más épelméjű kiadó/fejlesztő elsődleges platformként kezelni MS-en kívül. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
#85552128 #142 üzenetére
Igen ez sajna igy van, az MS csak emiatt nyomja a DX12-t. Favago modszerrel hozzak at a gameket, cska hogy a W10 meg az winstore nyomva legyen elore.
(#143) Lorelej
Eleg nagy a kulonbseg. A varos alatti ocean egy grafikai effekt (tesszelalas) tulhasznalasa volt, ami mindenen lassit, de az AMD-n jobban.
Az Async egy feldolgozasi modszer, ami gyorsit, de az NV egyelore nem tamogatja (Pascaltol fogja), de szamukra kikapcsolhato. Fura is lenne ha latvany beli romlast vennel eszre abbol hogy a GPU hogy dolgozza fel az adatokat. -
#16939776
törölt tag
2-3 generáció múlva fog kiderülni hogy mire képes a DX12, addig megy a vásárlók kergetése ilyen komoly up-to tesztekkel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #151 üzenetére
A fejlesztők többsége inkább utálja a modolást, mintsem szereti, tehát nekik sokkal jobban fog tetszeni a Microsoft boltja. Lehet, hogy nem mondja ki nyíltan a piac, de a Steam a program biztonsága szempontjából egy fos. Borzalmasan erős védelmeket kell megfizetni, hogy ne legyen másnap ott a torrent oldalakon a Steam előtöltés eredménye kicsomagolva és crackelve. A Windows Store ilyen szempontból az élvonalban jár, és ez a Microsoft elsődleges ütőkártyája. Még ha nem is fizeted meg a méregdrága anti-tamper szoftvereket, akkor is biztonságban van a programod. Ezt még tetézi az is, hogy a Microsoft csak 5%-os részesedést kér, szemben a Steam 35%-ával.
Értem a problémád, és a fejlesztők is eszik a kis szíved érte, de ez inkább a profitról szól, mint az igényeid kielégítéséről. -
wattafaka
senior tag
egy deka + feszt nem adtam neki, minden a default-on ment, sőt a memória órajelen még vissza is kellett vennem 200MHz-et, hogy valamennyire csökkenjenek a memóriahibák játékok alatt, szóval ez nem jött be
+ egy szóval sem mondtam, hogy a két hibának bármi köze lenne egymáshoz
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #149 üzenetére
Pontosan azért van külön SDK ezekre a borderless módokra, mert driverből kényszerítve ez nagyon körülményes, és nem fog általánosan működni. Minden programot külön kell venni, és ez egy tök felesleges dolog, mert a programozó számára jóval egyszerűbb az SDK-t kikérni és beépíteni a támogatást. Ez alig egy nap alatt megoldható. Ha a Microsoft nagyon izmozik, akkor esetleg az NV is eltekinthet attól, hogy pénzt kérjen a beépíthetőségért.
Nem a DX11 miatt nem működik, hanem amiatt, hogy a DX11-et nem arra tervezték, amit az MS az új store-hoz kialakított. Számos problémát megold a DX12, mint például a multi-GPU-t. Persze az overlay, mod, ésatöbbire nincs átfogó megoldás, és nem is lesz. Más problémára van vagy lehet.
-
#85552128
törölt tag
G-syncnél már most is engedélyezhető driverből, hogy működjön és néhány játékban működik is, a Freesync pedig nem - egyben sem pedig az előbbi alapján megoldható lenne ott is...
Nem is a DX12-ről volt szó elsősorban, a Tomb Raider DX11-es és ott a Winstore miatt nem működik. Tehát ha lenne DX12-t támogató overlay alkalmazás akkor sem érne semmit a buta platform miatt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #146 üzenetére
Mindegyik ilyen variálható frissítési rendszernek van egy saját önálló SDK-ja. Ezen belül a borderless pont kezelhető.
A Mantle nem DX12. Ott egy architektúrát kell kezelni, és az AMD lehetővé teszi, hogy bizonyos külső Appok egy bizonyos felületen keresztül kikérjék a frame buffer címét. A Microsoft helyzete bonyolultabb, mert nem csak egy gyártó egy implementációjára kell megcsinálni ezt. Megoldható persze, de egy átfogó konstrukcióhoz frissíteni kell az API-t.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #142 üzenetére
A Windows Store esetében a CF és az SLI hiánya eleve a borderless mód következménye, tehát ezt nem kell külön kiemelni. Viszont DX12-ben a multiadapter független a kijelzési módtól, vagyis működik ablakban, keret nélküli ablakban és persze teljes képernyővel.
A FreeSync és a G-Sync is kompatibilis a V-Sync-kel. Mindkettő beépíthető úgy a programba, hogy működjenek állandó V-Sync mellett is, és ugyanaz lesz a hatásuk. Az egyetlen probléma, hogy a G-Sync ilyen formában fizetős és a Microsoftot ez nem érdekli így. A szabványos A-Sync iránt viszont érdeklődnek.
Az overlay appok eleve nem fognak működni DX12 alatt. Az alkalmazáson kívül semmi sem tudja, hogy hol van a back és a frame buffer. -
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #140 üzenetére
"A MS nyomja a DX12-t a Win10 miat"
Az MS a Win10-et nyomja lépten nyomon, most pedig a játékosoknál olyan kényszerítő eszközökkel mint a DX12 és a Winstore. Mert az meglátszik a gépigényeken is, hogy a DX12 nem a technikai mivolta miatt került bele a játékokba. Az is árulkodó, hogy az MS részéről ahányszor szóba került a DX12 mindig az Xbox One-nal volt egy mondatban...
Részükről elsődlegesen egy konzol api ami "elfut" PC-n is.
Why You Should Avoid Rise of the Tomb Raider from Windows Store
- no NVIDIA SLI or AMD CrossFire support;
- no real fullscreen mode (just borderless windowed mode or pseudo-fullscreen)
- V-sync being always-on /Nincs freesync/gsync
- UAP apps include no support for modding, and mouse macros
- UAP apps don't have *.exe extensions, you can't add them to Steam, and so no Steam Controller support. /overlay appok sem működnekEnnyire lesznek jók azok a Win10 exkluzív MS cuccok...
(#141) Abu85: Nem hiszem, hogy játékok alatt olyan csődtömegekre gondolt mint a Caffeine.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ugye van már a Caffeine és számos UE4-es játékba kerül be opcionálisan a DX12, amit egyelőre egy paranccsal lehet indítani. Persze az UE4 szerintem addig nem lesz jó a DX12-re, amíg a Microsoft vissza nem írja a saját kódját a main branchbe, és ezért a DX12 most inkább ront a teljesítményen. Meg az Epicet inkább a Vulkan érdekli, szóval szerintem ők is úgy vannak vele, hogy a DX12-t majd a Microsoft megoldja nekik.
Amiről lehet tudni, ha nem is bejelentés, de nem tagadják, hogy a Just Cause 3 és az F1 2015-höz lesz DX12 patch az Intel jóvoltából. Az Ashes ugye megvan. Az AMD-től jön még a Hitman. Míg az NV a King of Wushu-hoz csinál DX12-t.
Itt van egyébként az MS legutóbbi listája: [link]
-
BiP
nagyúr
Nem nagyon.
Itt egy wiki lista.
Nem teljesen naprakész, de arra jó, hogy össze van gyűjtve. Ráadásul ennek a nagy része olyan, hogy a dx12 patch folyamatban, majd egyszer kész lesz, ha kész lesz, ill. még hivatalosan be nem jelentett játékok Win10-re.
Ami eddig kész, az a Caffeine (felejtős) és az Ashes (Early access).
Techdemoból videó van több is, de futtatható nincs publikus. (King of Wushu, Forza 6, Fable Legends, Square Enix Witch Chapter 0)Vulkan meg még nagyon arrébb van(még csak most lett hivatalosan kész), meg kérdés, hogy mennyire fognak rápörögni. Félek tőle, hogy csak mobilon ugranak rá a fejlesztők, desktopon és AAA játék vonalon nem igazán. El tudom képzelni, hogy pár - nem a látványra építő - játék Linux/Mac/SteamOS portja Vulkanra jön majd ki, de nem jósolok neki nagy térhódítást. NE legyen igazam!
Valahogy a Mantle is háttérbe került (vagy csak én nem ütközök nagy Mantle hírekbe), kb. hasonlót jósolok a Vulkannak is, hiába univerzálisabb.
Desktopon Win10/DX12 párostól lehet várni komolyabbat, meglátjuk. -
martonx
veterán
DX12-es konkrét játék megjelenésekről lehet tudni valamit? Ha a tavaly kijött DX12-re ennyire fájdalmasan lassan jön ki bármi is, akkor a most februárban bejelentett Vulkan-ra mikor lesznek játékok?
-
wattafaka
senior tag
válasz
#20655360 #120 üzenetére
ha már mindenképp a radeon vonalon kellene választani, akkor valószínűleg én is a nano felé kacsingatnék
viszont ha bármit választhatnék, akkor még mindig a 980ti mellett tenném le a voksom
persze ha kijön az új generáció, akkor újra jön az agyalásaddig is ÉN még inkább kiélvezem pompájában a fullHD-t, minthogy döcögjek 4K-ban, amire sajnos már a fent említett két kártya is karcsú :/
#128 mlinus
pedig szerintem is sajnos semmi másról nem szól az egész, csak hogy az arcodba legyen nyomva a win10 -
rottenbull
őstag
Biztos lesz majd nehany maroknyi felhasznalo, aki valamilyen perverziotol vezerelve parositja ossze a ket ceg kartyait, de a sok BS utan mar igazan johetnenek a jatekok, amiktol leesik az allunk.
Kiraly, hogy masfel oldalnyi elemzes jon arrol, ami senkit sem erdekel kb, de a termek az sehol. -
jedis
senior tag
Gears of War: Ultimate system requirements:
Minimum:
OS: 64 bit Windows 10 – version 1511
Processor: Intel Core i5 @ 2.7Ghz or AMD FX 6-core
Memory: 8GB RAM (2GB VRAM)
Graphics: Geforce GTX 650 Ti or Radeon R7 260x
Hard Drive: 60GB available space
DirectX 12Recommended:
OS: 64 bit Windows 10 — version 1511
Processor: Intel Core i5 @3.5GHz+ or AMD FX 8-core
Memory: 16GB RAM (4GB VRAM)
Graphics: GeForce GTX 970 or Radeon R9 290X
Hard Drive: 60GB available space
DirectX 124K:
OS: 64 bit Windows 10 — version 1511
Processor: Intel Core i7 @ 4Ghz or AMD FX 8-core
Memory: 16GB RAM (6+GB VRAM)
Graphics: Geforce GTX 980 Ti or Radeon R9 390X
Hard Drive: SSD + 60GB available space
DirectX 12Hááááát , elgondolkodtató .
-
mlinus
őstag
válasz
FollowTheORI #127 üzenetére
Én inkább azt várom hogy több dx12-es játék jöjjön. Quantum Break, Gears of war UE, Deus Ex stb. Mondjuk az első kettő kicsit olyan szagú mintha a win10/store promótálása miatt lenne csak a dx12 követelmény, de remélem nincs igazam.
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
#20655360 #120 üzenetére
Max akkor éri meg ha nem fér be más kártya... Egy 2-3 ventis, 2-2,5 slotos hűtéssel rendelkező kártya idle néma, terhelés alatt pedig szintén halkabb/hűvösebb lehet, akár AMD akár nVidia, a fogyasztást meg lelelhet butítani minden kártyánál a power target állításával. Custom hűtéssel és custom PCB-vel (ennél meg a Furynál is van elég hangos coil whine) tényleg "best buy" lehetne, de akkor ki venne Fury-t
-
#20655360
törölt tag
válasz
wattafaka #101 üzenetére
Arra vonatkozott az írásom, hogy a Nano lényegesebben kevesebbet fogyaszt, mint a többi felső kategóriás Radeon. Sokakat eltántorít a magas fogyasztás, ill hőtermelés. (érthetően)
Szóval, itt egy best buy, felső kategóriás AMD kártya. Ezért sírt mindenki, nem? Tessék vásárolni, aki megteheti.
(Ha már olyan hatalmasak lettek az igények, az utóbbi években. (1440, 4k, 21:9, 144Hz és tsai.)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #115 üzenetére
A DX12 kevésbé eszi a memóriát, mint a DX11. Ettől gyorsulnak a 2 GB-os kártyák.
-
válasz
FollowTheORI #115 üzenetére
Az idézett tesztből leginkább az látszik, hogy mennyire ótvar az AMD DX11-es teljesítménye. A 2GB-os 680 esetében vszleg VRAM-limit van, és ez kicsit enyhébb DX12-ben.
Azt is hozzá kell tenni, hogy Anandék tesztjében az R9 285 katasztrófálisan ment, sokkal lassabb volt, mint a 960. Szóval azért óvatosan kell bánni ezekkel az eredményekkel. -
FLATRONW
őstag
válasz
FollowTheORI #115 üzenetére
Pont ez szúrt szemet nekem is. Először arra gondoltam, hogy azért tudott gyorsulni, mert nincs driveresen lassítva a Kepler. Erre pedig meglátom, hogy a 780Ti meg lassult tőle. Pedig az az "okosabb" Kepler.
-
-
repvez
addikt
ok akkor ha már van egy közel végleges dx12-es játékmotor akkor miért nem lehet még találni egy azonos tesztet dx11 vs dx12 viszonylatban?
valamiért nagyon titkolnak a valós teljesitményt.
igy semmit nem lehet még tudni,hogy milyen teljesitményre képesek a különbözö VGA-k nem csak a csúcs vga-k -
wattafaka
senior tag
ami az érdekes, hogy a 280X is Msi Gaming volt, és mégis ég és föld a két hűtés közti különbség
valószínű, hogy simán az AMD/Nv GPU hőtermelése közt lehetett ekkora differencia, nem pedig az Msi TwinFrozr 4 és 5 között -
kalimist
aktív tag
Anandtech: NVIDIA sent a note over this afternoon letting us know that asynchornous shading is not enabled in their current drivers, hence the performance we are seeing here. Unfortunately they are not providing an ETA for when this feature will be enabled.
-
wattafaka
senior tag
cáfolnám, az én kártyám ventilátorai pl. 60 fokig be sem kapcsolnak, egyedül bekapcsoláskor felpörög, hogy valamennyire leperegjen a por
fél éve használom, és az abszolút maximuma eddig 66 fok volt, kb. 30-40% ventisebességgel, amit a 60 fokos CPU ventije is elnyomezzel szemben a régi 280X-em szabályosan visított játékok alatt, mint egy porszívó, miközben a 80+ fokokat verdeste
-
repvez
addikt
Hát ez elég elszomorító,ha tényleg ez amit a dx12 tud.az összes cikk arról szolt hogy hányszoros gyorsulás érhető el vele erre ide tolnak egy 10%-os gyorsulást nv-n meg még lassult is.
Akkor milyen fejlődés lehet ebben ha a mostani hardvereken se hasít.
Legalább egy 60% gyorsulás elvárható lett volna.
Hacsak a rajzolási parancsok számának növekedését nézzük
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nintendo Switch 2
- Autós topik
- Okos Otthon / Smart Home
- iPhone topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Effektíve TKL méretűek a Corsair legújabb, numerikus paddal ellátott klaviatúrái
- Küszöbön az androidos PC-k
- További aktív témák...
- 2 db (130 / 131) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3093, 91% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i5 9500 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 Super 8GB AeroCool 800 DeepCool 500W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest