Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Anonymusxx #102 üzenetére
Próbálj területre ható spelleket rávarázsolni úgy, hogy ő még nem lát téged (persze te sem őt). Főleg olyanokat mint Spike Growth és Spike Stones.
-
Anonymusxx
senior tag
A Trials of the luremaster végénél tartok, de nem tudom megölni a bábjátékost, legalább 30- 40 szer próbáltam. Már rengetegszer végigcsináltam az összes ehez hasonló játékot (Planescape, Bg, Icewind dale - csak eddig ez a kis kieg maradt ki,) de ennyire még soha nem voltam elakadva.
Egyszerüen nem tudok mit csinálni. Van 2 harcosom, 1 papom (szerintem ezt nagyon nem érte meg indítani, nem sok mindenre jó) 1 mágusom, 1 druidám. 1 tolvajom.Általában azt szoktam csinálni hogy behúzódok az egyik sarokba, és a mágusaimmal lényeket idézek, és közben Hálót és ehez hasonlókat varázsolok, de nem sok eredménnyel.
A youtuben találtam egy videót, http://www.youtube.com/watch?v=3pR5MmW_vv4 - de ott érdekes hogy az ellen nenm szedi le a varázslatokat a karakterekről.
A karaktereim 11. szintűek, normálon játszom a játékot.
Valakinek nincs valami ötlete? -
Most úgy a chapter 4 első harmadánál lehetek (Upper Dorn's Deep). A drow-k elleni harc már nem egyszerű, mert sokára halnak meg, és a számszeríjasuk mérgez, ami 1-2 körön belül elhalálozást jelent.
-
Na Yxumonei kinyírva. A kulcs a +2-es nyilakban rejlett. A tolvaj/harcosom alapból hármat lő körönként, találtam egy tápos íjat, mellyel már négyet, valamint rávarázsoltam egy haste-et, így már öt lett belőle. 6-8 lövéssel ki is purcant a démonka, még mielőtt odaért volna a karaktereimhez. A többivel meg a web+entangle+spike growth+fireball végzett.
-
Yxunomein-nél tartok, aki a varázslatok többségére immúnis, és 2 ütéssel kinyírja a 95HP-s fighter/thief-emet. Ja, és minimum +2-es fegyóval lehet csak ütni. Durva ez az insane, már vagy 10x próbáltam kinyírni, de legalább 1 karakterem mindig megpusztult. Még próbálkozok más taktikákkal is...
-
válasz
Crystalheart #95 üzenetére
A DAO harcrendszere már ahhoz hasonló, amit leírtál. Nekem még mindig jobban tetszik az, hogy mind a 6 karakternek én mondom meg, hogy mit csináljanak.
-
Crystalheart
őstag
Csak azért mondom, mert egy kis mesterséges intelligenciával már nem kellene a társakat annyira pesztrálni, és attól az még szerepjáték maradna. Sőt, saját magunk által beállított MI is lehetne. A kalandozás előtt "megbeszélhetnék" a karakterek (azaz beállíthatnánk), a rendelkezésre álló skilljei közül ki milyen stratégia szerint fog reagálni a különböző támadásokra és ellenséges védettségekre, a csapatformációban hol helyezkedjen el (pl húzódjon hátra, vagy törjön előre), stb. Így a fél másodpercenkénti szüneteltetés értelmét vesztené, és mégis a játékos utasításai kapnának szerepet, nem csak egy önálló MI. Mondhatni, élethűbb is volna, és én szeretem, ha egy szerepjáték minél inkább élethű, hiszen akkor élhetem bele magam csak igazán.
-
válasz
Crystalheart #93 üzenetére
Nekem tetszik a harcrendszer. Ha dinamikus harcot szeretnék, előveszem valamelyik Diablo klónt.
-
Crystalheart
őstag
válasz
animatrix11 #5 üzenetére
Meg kell védenem a Mass Effectet, mert bár kevesebb a skill, de a történetvezetés szempontjából kétségtelenül a legprofibb, az egyéni döntések általi szerteágazást is úgy kezeli, hogy egy tökéletes, kerek, filmszerű történet kerekedjen a végére. Nagyon profi.
A BG 2 nekem nem tetszett annyira. Nem volt elég dinamikus a harc, annyit kell pauzálni és utasítgatni, hogy az már fáj.
-
A 2. chapterben vagyok.
-
Nah, újra nyomom. Insane fokozat és ugyanaz a parti, mint a bejegyzésben. Már az első chapter közepe/végefelé járok.
-
Drachoo
senior tag
Sziasztok!
én is most tervezem, hogy előveszem ezt a jó kis játékot... Nyomta már valaki Hálózatban? Mi lehet most HAMACHI-n kezdjük majd el tolni a haverommal.
-
Soha nem próbálkoztam cheatekkel, sorry. Bár mintha olvastam volna, hogy a cheateket kiiktatták valahányadik patch után. Egyébként miért nem használsz IWD Tweak Pack-ot (vagy ease-of-use-t)? Azzal beállíthatod, hogy nagyobb adag nyílvessző lehessen nálad (ezt még nem tartom csalásnak, mert nehéz fokozaton minden ellenséges csapat után rohangászhatna vissza az ember a városba lőszerekért.
-
Elydan
aktív tag
Üdv újra!
Most fogom újrakezdeni megint a cuccot az ünnepek alatt
Kiváncsi vok,hogy kipróbáltad-e a cheateket a sorcerers honlapról...Mert van vmi ilyesmi,hogy give item,de nem műxik nálam.
Nyílvesszőket szeretnék a nyilaimba,de nem műxik...Tudod esetleg,hogy mi a baja?
-
Elydan
aktív tag
Hali,
végigvittem az iwd-t teljesen egészében.
Szerintem a Totl kieg a legnehezebb,majd a heart of winter és csak utána jön az alapjáték. Kedvem van újrakezdeni,de időm az most nem igen van...
-
Elydan
aktív tag
Hali,
most költöztem új albiba ezért kicsit most hanyagolva volt a téma. Tegnap este volt egy fél órám. Annyi idő alatt sikerült kicsinálnom a Totl-ban a két summonert,akik vmi glazabrukat idéztek meg. Nagyon durva csata volt,de túljártam az eszükön
Mostanában kevés időm lesz játszani,de októberben szeretném befejezni a game-t. Ezután vagy IWD 2,vagy IWD1 Heart of Fury mód
-
Elydan
aktív tag
Ez nekem nagyon furcsa. Elkezdek egy pályát heart of fury-ban. Gondolom ilyenkor beölti a pályát mondjuk normálhoz képest 2x annyi ellen,meg plusz 4 varázstárgy. Elakadok,kilépek,átállítom normalra,és folytatom a kalandot. Ilyenkor vajon mi történik? A quickload után már csak feleannyi ellen lesz,és a varázscuccok is eltűnnek. Nehezen tudom ezt az egészet így elképzelni,de lehet én vagyok túl korlátozott felfogású
+100 hp?? Te úristen. Egy nyomorult goblint se bírnék első szinten kicsinálni kb...
-
Csak a sima fighter tud +5-ös sepckót. Ez van, a rangernek és paladinnak cserébe rengeteg más képessége van. És igen, minél nehezebb fokozaton játszol, annál kissebb jelentősége van a közelharcnak. HoF módban az ellenfelek kapnak +100 HP, plusz a normál HP-jüknek asszem a dupláját (egyébként a HP-jük minden nehézségi fokozaton más). HoF-ban egyébként még sokkal több varázscucc van. És a nehézségen is állíthatsz játék közben, szerencsére.
-
Elydan
aktív tag
Az is akkor egy jó kérdés,hogy vajon mi a jobb? Ha vki +5-ös képességgel támadja az ellent,vagy inkább támadjak kétszer +2-sel? A paladin se képes a +5-ös grandmaster fokra? Csalódott lennék,ha nem...
Én úgy látom,hogy nehezebb fokozaton a közelharcnak gyakorlatilag nincs-vagy csak minimális- a jelentősége,mert ha már eljutnak hozzád az ellenfelek,akkor legtöbbször kivégeznek pár ütésbőlHeart of fury-ra gondolom ez még hatványozottabban igaz
Még egy kérdés: játék közben lehet állítani a nehézségen? Pl elkezdem insane-n,és jön egy horribilis csata,amit nem tudok megnyerni,akkor le lehet venni normalra? Persze ez rendesen ront a játékélményen,de elméletben érdekelne a válasz,ha esetleg van tapasztalatod ez ügyben
-
Elydan
aktív tag
Akkor tényleg durva lehet. Mondjuk a leírás alapján a szörnyeknek nincs több hp-jük,csak sokkal többet sebeznek,nem?
Lehet majd bepróbálom a dolgot,de először insane-n végig akarom tolni a game-t. Szerintem annak már a felén túl vagyok. a Totl-ből nem sok van,és még ott van a HoW teljes kieg,és az alapgame utolsó fejezete.
-
Ja, utánanéztem, csak a sima fighternek lehet +5-ös speckója. Viszont a ranger kap körönként plusz egy támadást, ha üres a másik keze.
A Heart of Fury-t úgy értik min. 13-as szintű karakterekkel, hogy előlről kezded a játékot. Ha most váltasz át rá, fennakad majd a szemed.
Én egyszer kipróbáltam frissen generált karakterekkel, a játék elejétől, és hát 1db goblin simán kiírtotta az egész partyt, ha nem sikerült távolról lelőni. Szóval durva.
Ennek ellenére végigcsináltam abban a prológot, számtalan szintet léptek a karakterek közben, de igazi szenvedés volt. Talán annyi időbe került, mint hardon 1-2 komplett chaptert végignyomni, a sok töltögetés miatt, pedig a prolog nagyon rövid.
-
Elydan
aktív tag
Szia,
a Totl-ben egész jól haladok.
A pince szint az annyira nem jött be. A fejtörő jó volt,hogy a 4 koporsóba kellett beletenni egy-egy "könyvlapot",amit a talált fegyver alapján kellett beazonosítani,de ezt leszámítva a pálya nem jött be.
Ezután bejutottam a kastélyba. Itt a spectral guardokat kicsit erősnek éreztem. Néha már nem kihívás volt,hanem szivatás,de sikerült legyőznöm őket. A varázslónak a desintagrate varázslata azonnali halált jelentett nekik. Párszor előfordult,hogy a legerősebb emberemmel felvettem a közelharcot,de mindig siralmas lett az eredmény. (pedig -11 A.C 18/97 sq szóval nem gyengécskéről van szó...)
A sztori az nagyon bejött. A lordot sunyi módon látótávolságon kívűlről öltem meg vagy 4-5 spike growthal,2 cloud kill-lel,és pár tűzlabdával. Most tartok azon a pályán,ahol jackal harcosok támadnak rám. Kedvenc ellenfeleim a beholderek voltak és a vízköpők,akik cold damage.t nyomnak. Trükk: pár csontit megidézek,akik immunisak a coldra.Eddig játéktapasztalaim alapján lehet kicsit másképp raknám össze a partit. Pl. nem értem,hogy a ranger miért csak 2-es fegyver jártasságot érhet el? Csak a sima fighter tud +5-ös jártasságra szert tenni? Itt magasabb szinten varázslatok nélkül szvsz nem boldogulna az ember. Még az elején csak-csak,de utána már elengedhetetlen a druida/specialist mage páros.
Amin még fennakadt a szemem. Heart of fury mód.
Ez aztán durva lehet. Normal fokhoz képest több mint 4x tp-t ad
Ha jól veszem ki a játékból akkor minden újraindításkor be lehet neki lőni a nehézségét,így ha gondolnám most is fel lehetne tolni heart of fury-ra. (bár 13 szint felett ajánlják..)
Most így hirtelen ennyi jutott eszembe
-
Kraptor
őstag
Ha valakit érdekel itt található pár mod egy csomó Black Isle játékhoz (IW, BG, Planescape). [link]
Személy szerint, nekem a BG sorozat jön be a legjobban. A 2(2,5) kiadás AD&D szabályokkal szeretek a legjobban játszani, 3 és feljebb annyira nem.
-
Elydan
aktív tag
Szia,
tegnap folytattam a kalandot. Betértem Lonelywood kocsmájába,és egy kis halfling egy elfeledett kastélyról regélt,és felbecsülhetetlen kincsekről. Kiváncsi tett,így vele tartottam ebbe az elátkozott kastélyba
Itt értek meglepetések. Jól felkészített partim megizzadt a hárpiák hada ellen. Nagyon nagyokat sebeznek,és emelett még horror varázslattal demorizálják a népet. Sikerült mind a 4 tornyot kipucolnom,de ilyen nehéz csatákkal az alapgame-ben nem találkoztam. A 4 kalandozó pl nagyon erős volt,pedig először azt hittem,hogy mit akarnak ezek itt négyen hat ellen?A harpia királynő is irtott rendesen. A coward paladinnál meg lehet félreértettem a helyzetet,mert megszabadítottam evilági kötelékeitől. A reputationom csökkent 4-gyel,de a nála található varázstárgyak kárpótoltak egy kicsit
A rangerem elérte a -11-es AC-t. (ugy tudom ennél jobbat nem lehet a game-ben elérni!?
)
Elméletileg minden ismert trükköt bevetettem ezekben a csatákban,kihasználva a nem túl erős mesterséges iq-t is.
Egy kallert mindig előre toltam,és varázsoltam rá egy gömböt - nem tudom mi a pontos neve - amitől sérthetetlen lett. Amíg őt ütötték,verték addig próbáltam leszedni az ellent mindenféle eszközzel. Egyik csatában így is meghalt a bárdom,de egy raise dead után újra körömben üdvözölhettem.
A harpiák ellen néha 2 web se volt elég,vhogy mindig megdobták a mentőt. A grease-t magasról körberöhögték,mert ugye levegőböl küldték az áldást.
Szóval kemény ez a kieg,de nagyon tetszik. Néztem is a sorcerer's neten,hogy 11-18 szintű karaktereknek ajánljákA simpla karaktereim olyan 12.szintűek,míg a multi-classosok 10-11. .
Már várom hogy folytassam a történetet. Ahogy elnézem azért még elleszek vele egy ideig. Végre egy olyan game,ami hosszú időre lefoglal,és szórakozást nyújt a fárasztó munkanap után. -
De, a Baldur's Gate-et is kiadták gyűjteményesen, én is megvettem úgy.
Az IWD amúgy nekem még első kiadásos, DVD tokos verzióban van meg a kieggel.
Az IWD folytatással alapvetően az a baj, hogy megszűnt a Black Isle, majd az anyacége is (Interplay), mely a jogokat bírtokolja. Mert ugye a Bioware csak az engine-t (Infinity) adta az IWD-hez, a játékot magát a Black Isle fejlesztette.
Baldur's Gate folytatásról viszont csiperegnek a madarak, de persze semmi sem biztos.Kiváncsi vagyok, hogy a HoW és a TotL hogy fog tetszeni.
-
Elydan
aktív tag
Szia,
tegnap este kicsit toltam a game-t. A lichet kinyírtam,és végigvittem a wyrm's tooth-ot is
. Kontik gyűrűjének nagyon örültem. (megduplázza a sepcialist mage-m 1 és 2 szintű varázslatainak számát) Eddig is erős volt a transmuterem,de most még táposabb lett
Most jönne a 6ik fejezet,ami ugye az utolsó az alapjátékban. Ezt most még jegelem,és "átmegyek" a HoW-ba. Szerintem most már elég erős hozzá a partim.
Azt nem tudod véletlenül,hogy a Baldur's Gate sagát nem adták ki együtt,mint az IwD-t? Jó lenne az is meglenne így egyben a két rész+a kiegészítő...
Ez a két játék annyira a szívemhez nőtt,és nem értem,hogy miért nem készültek(kéeszülnek) hozzá folytatások? Egy iwd 3,vagy baldur 3 szerintem nagyon sikeres lenne,ha a régi jó dolgokat folytatnák.
-
Elydan
aktív tag
Szia,
a Severend Handet végigvittem
Egész jól ment a vége. Az íjászokat megszórtam tűzlabdával,a harcosokat meg messziről lenyilaztam. Elkezdtem a Dorn's Deep-et. Az első barlang ennek a partinak gyerekjáték volt. Az ettinekért kapott 6000 xp
,az nagyon jó. A második szinten a drow nyílpuskások a legkeményebbek,de szerencsére csak 6 van a pályán. Itt a trükk,hogy megidézek pár csontvázat,vagy medvét és azt lövik. Ennyi idő alatt pedig távolról le lehet szedni őket könnyedén. A neo orogok könnyű ellenfelek kellemes xp-ért. Most vagyok a lichnél. Hétvégén most nem leszek gépközelben,így csak jövő héten tudom folytatni a kalandot. Valószínűleg ezen kívűl még egy fejezetet letolok a sima game-ben és utána megyek How-ozni.
Az insane fokozatot nem bántam meg eddig. Egész gyorsan felfejlődtem,és talán gyorsabban is haladok mint normal fokozaton. -
-
Elydan
aktív tag
Köszi. Most járok a végén a Severend Hand-nek. Elég kemény ütközetek voltak. Még a nyomorult goblin íjászok is akkorát sebeztek,hogy a 110 hp-s kallerem is simán elhalálozott ha nem figyeltem oda. A varázslatok nagyon kellettek a sikerhez. A dual class karakteremmel nagyon meg vagyok elégedve. 128hp,iszonyat gyorsan fejlődik. (Ugye ilyenkor 1.szintről indul)
Egész jó cuccokat is lehet itt már találni.Te mit javasolsz amúgy? Most a Severend Hand után kezdjem el a HoW-t,vagy inkább később érdemes?
-
Elydan
aktív tag
Ok. Tehát most megcsinálom az elf romvárost. Utána mondjuk elkezdem a Heart of Wintert. Bemegyek Lonelywoodba,és elvállalom a Trials of the luremastert,amit végigcsinálok. Ezután a HoW-t viszem végig. Ha mindezzel megvagyok,akkor folytathatom az alapküldit az elf romvárostól?
-
Nem Easthavenről beszélek, hanem a kiegészítő (Heart of Winter) első helyszínének (Lonelywood) kocsmájáról. Tehát el kell kezdened a Heart of Winteres küldit, hogy elkezdhesd az ingyenes kieget is (Trials of the Luremaster). Easthavenbe amúgy az utolsó fejezet előtt nem tudsz visszamenni, és ha már visszamentél, nem tudsz eljönni (tehát ott vége lesz a játéknak). Sőt, az ingyenes kieget is el kell kezdened, mielőtt elmész a Heart of Winter-ben a Sea of Moving Ice helyszínre, mert onnan már megint nincs visszatérés. Kicsit bonyolultan hangzik, de nem az.
-
Ne told végig az alapjátékot, mert akkor már nem tudod a kieget elkezdeni. Emlékeim szerint 8-9-es szinttől lehet már a kieget kezdeni, ilyen fokozaton talán olyan 15-ös szint körül lenne érdemes. Az ingyenes kieget pedig a kiegből éred el, a kezdőfalu kocsájában megjelent egy fészerzet, az ő ajánlatát kell elkezdeni ahhoz, hogy elkezdődjön az extra küldi (ami egyébként nagyon izgalmas és érdekes, vannak benne fejtörők is).
-
Elydan
aktív tag
Iszonyat jó a játék,nagyon élvezem. Már a heart winter küldetést is megtaláltam,de nem tudom hányadik szinttől tudom elkezdeni. (mondjuk először az alapgame-t szeretném végigtolni) Az ingyenesen letölthető kiegészítőt hol lehet elkezdeni? Úgy értem a játékban hol fog jelentkezni?
-
Elydan
aktív tag
Újra itt kicsit!
A Dragon's Eye-t tegnap kivégeztem. Hétvégén végigtoltam a lvl 1-3. Tegnap pedig a 4-5.
Lvl 1
Ez viszonylag könnyen ment. A lizardmenek nem jelentettek problémát,és a királyukat is elég könnyen legyűrtem. Ha jól emlékszem itt már voltak szép nagy spiderek. Ez meg egy technikai bug,vagy szándékos pályaépítés miatt volt könnyű. Van egy hely,ahol olyan szűk a barlang,hogy a pókok nem férnek át rajta. Ide elcsalogattam őket,és lenyilaztam őket.
Nehézség: 4Lvl2
Trollos,pókos,bogaras pálya. Keményebb,mint az előző,de még mindig elég könnyen leküzdhető.
Nehézség: 5Lvl3
Ez igen! Egyszerre 8-10 cold wights,ronda skeletonok,sok csapda,és a végén egy nagy battle. Itt már keményen taktikázni. Web/entagle/grease/spike growth. Szóval sok varázslat egyszerre. A végén a csata is elég kellemes. Kellett rajta agyalni.
Nehézség:7Lvl4
Itt már bajban voltam,mert elfogytak a fire arrows és acid arrows készleteim,így csak a druidával tudtam a trollokat végleg legyőzni(flame blade varázslat) Mágikus nyílvesszőm is kevés volt,ezért inkább pihentem és a papom bememorizált pár dispell magicet. Ez nagyon kellett mert a yuan-ti mágusok előszeretettel tápolták magukat protection from normal missiles cuccal. Ezután már le tudtam őket győzni.
Nehézség:7Lvl5
Jó kis pálya,sok yuan ti archerrrel,akik +1-es arrowkal tűzdelik a népet. Volt pár keményebb csata a végéig,de a legdurvább Xunomei(nem tom hogy kell pontosan írni). Itt 8-10x betöltés után találtam meg a legmegfelelőbb helyszínt és taktikát. Szűkebb helyre 2xentagle 2*web 2*grease 3*spike growth. Mikor ide szépen begyalogoltak,akkor 3 fireball, 1 ice strom, 1 produce fire. Emelett 4 kalandozóm mágikus nyílvesszóvel tömte a démont. Így sikerült hp veszteség nélkül!!! megnyernem az utolsó csatát.
Nehézség:8Most jött el az idő,hogy a dual classot alkalmazzam,remélem jól fog elsülni. A varázslatokra egyre nagyobb szükség van,szal bízok benne. Ma úgy néz ki lesz megint egy pár órám játszani,és el is látogatok az elfeledett elf romvárosba
-
Elydan
aktív tag
Most van egy kis időm
Elöljáróban annyit,hogy az insane fokozat nagyon bejött. Sokkal több tp,gyorsabb fejlődés,zúzósabb ellenfelek. Az általad említett taktikát alkalmazom. Azaz mkinél lőfegyver,és megpróbálom már a "távolban" lenyilazni az ellent.
1.fejezet
Az elején az orkokkal teli barlang közepes nehézségű. Sok orc nyilas van,és a végén a 4 ogre kemény dió. Szerencsére a grease+entagle kombó megkönnyíti a csatát.
A goblinos kuldahar passon elég könnyű volt átmenni.
A vale of shadows se volt vészes. Elég sok hp-m volt már,és erősek a kallerjaim.
A temple of forgotten godnál nem szabad a behemótokat közel engedni,mert iszonyat nagyot ütnek.Leggyakrabban használt varázslatok(kombók)
entagle/grease/web (nehéz harcokban)
cure wounds (pappal gyógyítás)Ebben a fejezetben a legnehezebb ellenfelek számomra:
1,Skeleton Archer with fire arrows
2,Orc archers(legelején)
3,Imbued wights and mummy (csak varázsfegyverrel üthető)Összességében ebben a fejezetben a nehézséget egy 10-es skálán 5-ös re tenném ezzel a partival. (Lehet utólag átértékelem)
Folyt köv...
-
Elydan
aktív tag
Hali,
sajnos a portraits könyvtárat így elsőre nem találtam meg,utána meg már nem kerestem.
De a lényeg: elindult a nagy kaland
Kis finomhangolás,és többszöri karaktergenerálás után nekivágtam insane fokozaton az alábbi 6 fős partival:Elf Ranger --> legjobb harcosom, íjjal halálos pontossággal írtja az ellent. A sebzése is nagyon jó,mert sikerült 18/97-es erőt adnom neki
. Ha vki a közelébe ér,akkor előrántja hosszú kardját(erre bónuszt is,ha nincs nála pajzs) és azzal folytatja a küzdelmet.
Half-elf Fighter/Thief --> ő is nyilas,és a kétkezes fegyverekért van oda.
Half-elf Bard --> crossbow-jával szépen sebezget,de nem ezért fontos.A játék "elején" ő kvázi a varázslóm. Grease,Web varázslatait vetem be a legkeményebb csatákban.
Fighter/Cleric dwarf --> törpe barátom parittyájával aprít,majd buzogánnyal csapkod. Ő a legjobb gyógyítóm. Most már van 3ik szintű varázslata is,amivel sebezni is tud. Ja és ereje 18/94
Fighter/Druid --> erősebb,mint a cleric. Entagle,gyógyítás, és sebző varázslatok a feladata jelenleg.
Fighter Human DUAL CLASS --> második legjobb harcosom 18/95-ös erővel. Jókat sebez bow-wal,és halberddel. Ő lesz az a szerencsés,aki a 9 level után egy specialist mage-gé fog válni. Nagyon ütős lesz remélem. 136hp-val varázsló
Ha lesz még egy kis időm írok,hogy hol tartok,de most meló van
-
Elydan
aktív tag
-
INNEN letöltöd a manualokat, abban benne van az összes varázslat. Fontos, hogy a Heart of Winter-ét is nézd meg, mert vannak változások.
Ja, amúgy ezekben a manualokban is ott vannak az érdekesebb AD&D táblázatok, inkább ezeket nézd, mert lehetnek eltérések az eredeti szabályokhoz képest.
-
Elydan
aktív tag
Köszi a tanácsokat.
Még azon gondolkodtam,hogy a clericnek pl nem adok magas strenght,mert ha jól emlékszem neki van olyan varázslata,hogy 18/75-ös strenght ad neki.
Véletlenül varázslatokról nincsen valami jó kis anyag?Jó lenne tudni,hogy magasabb szinten mire képes a cleric a gyógyításon kívűl.
-
Hát, azért insane, hogy megszenvedjünk a végigjátszásért.
Egyébként lesznek ilyen ütközetek, melyek miatt akár 5-10 alkalommal is újra kell tölteni majd, és akár a taktikán is kell változtatni.
De pont ezért izgalmas, megdolgoztatja az agyat. Az biztos, hogy messze van a Diablo féle henttől.
Próbálkozz grease+entangle comboval, emlékeim szerint itt már tud a varázsló grease-t nyomatni. Akár 2 grease + 2 entangle is jöhet egyszerre. Aztán már csak az íjászokat kell villámgyorsan leszedni.
Ott egyébként úgy szoktam gyakni, hogy a népet a tolvajjal becsalogatom a vékony folyosóra, és a kanyarulatban várom őket.
Továbbá majd tapasztalni fogod később azt is, hogy iszonyat sokat számít az ütközetek előtti buff (vagyis a minél több tápoló varázslat használata), és a bard muzsikája. Tápoló varázslatból akár 4-5-öt is érdemes lesz időnként a komolyabb harcok előtt elnyomni, főleg a melee karakterekre. Az emotion varázslatok nagyon fontosak lesznek!Szóval mindenképpen a csoportra ill. területre ható varázslatok lesznek a legfontosabbak. Ja, és amint lesz web-ed, fontosabbá válik majd az entangle-nél, mert azok nemcsak egy helyben tartják az ellenfelet, hanem teljesen mozdulatlanná válnak (nem tudnak lőni és varázsolni sem). Lesz majd a játékban olyan gyűrű szerencsére (ring of freedom asszem), ami majd lehetővé teszi a karaktereidnek, hogy rájuk ne hasson grease, web és entangle.
A második chapterben én már folyamatosan e három varázslat comboját használom. A grease mindenkire hat, és kb felére-harmadára csökkenti a haladási sebességet, így tuti, hogy 1-2 körön belül nem tudnak az ellenfelek kikecmeregni a webelt-entangle-zott területről, mégha az első körben meg is dobták a mentőjüket. -
Elydan
aktív tag
válasz
Senki9876 #18 üzenetére
3 karakterrel milyen fokozaton vitted végig? Mert insane-n nem gondolnám,hogy végig lehetne...
Én most kezdtem 6!!! karakterrel,és már az első barlangban jól megszenvedtem. 4 ogre volt a végén,és nem nagyon akartak az entagle varázslatban elakadni.
Orcból is az erősebb van,és sokkal többen vannak. -->elite orcok,méghozzá nyilasok..
Multi-class karakterem csak egy van,de így az elején ő a leggyengébb,mert lassan lép szintet és nagyon kicsi a hp-je.
Az insane fokozat szvsz elég durva,és erőteljesen megnyomja a játékidőt is. Még szerencse,hogy a mai gépeken pikk-pakk betölti a pályát -
Nah, a TO HIT-re jót írtam, a sebzésbónuszra majdnem.
A Damage Adjustment az, ami hozzáadódik a sebzéshet, az Attack Adjustment pedig ugyanaz mint a To Hit. -
Nem, nem. A TO HIT a sebzés esélyét növeli.
A THAC0 valójában a To Hit Aromr Class 0 rövidítése. Tehát ha nagy az STR, akkor kapsz bónuszt a sebzés esélyére is (DEX-nél az az alap bónusz).Ahogy nézem, a linkelt guide csak a THAC0-t és AC-t tárgyalja, tehát a sebzést kihagyja a képből.
Az STR alapbónusza a sebzésbónusz, ami - ha jól emléxem - a következőképpen alakul: 14-es STR-nél +1, és ez után 2 pontonként +1 (tehát ez nem a to hit)
De ennek még utánanézek pontosan, és jelzem hogy mi a helyzet.
-
Elydan
aktív tag
Óriási köszönet a linkekért. Sok kérdésemre váalszt kaptam. Ennek függvényében a strenght "csak" a THACO-t javítja a sebzéshez nem ad bónuszt? Ez azért elég furcsa lenne. Az is furcsa(szerintem elírás benne),hogy master és grandmaster fokozaton is csak +3-at kapunk a TO HIT-re. Ez a TO HIT szerinted a damage nagyságát befolyásolja?
Most már csak számomra a damage nagysága a kérdés...
Damage= fegyver damage + jártasság + TO HIT? Ennyi? Szinte hihetetlen hogy nincs köze a strenghtnek...
-
válasz
Crystalheart #36 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, nekem meg pont a körönkéntiség tetszik az egészben, be is van kapcsolva nálam a legtöbb auto-pause funkció.
Egyébként az NWN a D&D3E-re épül, csakúgy mint a Temple of Elemental Evil meg az IWD2.
-
Crystalheart
őstag
NWN is AD&D, csak lusta vótam írni
Egyébként én ne gameltem volna akármelyikkel?
A papír-szerepjátékokat nem bírom, nekem unalmas, de ezek átültetve gépre egész jók. Persze volna még hova fejlődniük, egyik sem közelíti meg a tökéletest. A történet az külön kérdés, és az ma már jó pont, ha egyáltalán van neki épkézláb.
Mondjuk ezekben a gamekben az nem tetszik leginkább, hogy gépjáték ellenére nagyon látszik a körönkéntiség, holott ügyes megoldásokkal kivédhették volna ezt. Még csak a harcnak sem kellene igazán gyorsabbnak lennie, ergo ugyanúgy lehetne közben gondolkodni, de normális animációkkal megoldható volna. Ez persze nem igaz a régebbi játékokra, de a mostanában megjelent NWN2-ben nagyot csalódtam. Mikor megláttam az első ingame videót, először azt hittem, biztos csak valami prelfa, hogy ilyen gagyi. De aztán mégsem...
Pedig elvárható lenne egy ilyen modernnek hirdetett gametől.
-
Ez egy jó hely: Sorcerer's Place
Amúgy ajánlom ezt: AD&D Rules FAQ
Crystalheart: Az IWD viszont az AD&D-re épül, de ha játszol mondjuk a BG-vel és összehasonlítod az NWN-vel, akkor rájössz, hogy miről is beszélek. Persze ez a "gyári" modulokra igaz, vannak szuper 3rd party modulok.
pilóta: nem direkt, csak többnyire elgépeltem, és lusta vagyok javítani a hibákat.
De felfoghatod úgy is, hogy vicces dolog, és legalább jót röhöghetsz azon, hogy nem érted.
-
A varázslatot direkt írod mindenhol vazászlatnak, vagy ez valami vicces dolog, amit nem értek?
-
Crystalheart
őstag
"Pedig az NWN - ami csak egy RPG köntösbe bújtatott Diabló klón"
Csak most találtam meg ezt az írást, de szerintem ez azért egy kicsit erős kijelentés, lévén az NWN is DD szabályrendszerre épül, ami eléggé jelentkezik is benne...
Szerintem egyik sem rossz, Bár az NWN2-t úgy ahogy van, elgagyizták.
-
Elydan
aktív tag
Értem. Vadászgattam a neten,hátha találok vmi használható users guide-t,vagy hasonlót,amiben konkrétan le van írva,hogy pl 14-es és 15-ös const-os fighter hány hp-vel indul...Sajnos eddig még nem jártam sikerrel.
XP táblázatot már találtam
Szerintem ma is még a karaktergenerálással fogok ellenni. Nagyon fontos hogy olyan partit indítson az ember,amivel szívesen játszik,minden karaktere közel álljon hozzá. Persze nekem mindig van egy kedvenc
Szvsz én is 5 kallerrel fogom nyomni,de még kérdéses,hogy milyen felállásban... -
Elydan
aktív tag
Köszi az infokat. Ezt nem tudtam,hogy nincsen multi-classnál plusz bónusz 16-os const felett
Így már mindjárt más. Valahonnan nekem az rögzült,(lehet tévesen),hogy páratlan értéket nem szabad adni attributem-ra. 16 és 17 const is ugyanannyi hp-t asszem. Bár lehet hogy ez csak egy rossz meglátás tőlem.
Dual classt próbáltad már?
Nekem a max szétosztható érték 87 volt
Iszonyat lenne kedvem egy egész napot vagy inkább kettőt tolni a játékkal,de sajnos időm az nem igen vanPedig eléggé megszállt a fanatizmus.
-
Jaja, az elejé a karaktergenerálással érdemes sokat tökölni, és soxor újradobatni az értékeket. Én karakterenként (hacsak nincs szerencsém) legalább 5 percet csak az értékek újradobálásával töltök. Ilyenkor mindig gyorsan összeszámolom, hogy mennyi az összértéke a kidobott tulajdonságoknak, és 80 felett már jó, bár azért még szoktam egy ideig próbálkozni (szerencsére el lehet menteni egy ilyen dobás értékét).
A módszerem amúgy a következő: dobok egyet, majd amennyiben bármelyik érték 10 alatt van, egy másik 10 feletti tulajdonságból leveszek annyit, hogy ki tudjam egészíteni a 10 alattit épp 10-re. Így csak a 10 feletti részt kell összeadni, az meg már egész gyorsan megy.
Egyébként, azoknak a karaktereknek könnyebb magasabb értékeket dobni, melyeknek van valami minimum követelményük. Én azt figyeltem meg, hogy a program előszőr kidobja a tulajdonságokat kockával, függetlenűl a karaktertől, majd ha bármelyik tulajdonság kissebb, mint a követelmény, azt automatikusan magasabbra állítja. Ezért gyakoribbak ezeknél a magasabb értékek (pl druid, paladin, ranger, stb). Szóval a karizmás játék nem feltétlen hátrány.Ja igen, persze játszhatsz szimpla kasztú karakterekkel is, bár nekem jobban bejön a multiclass, és így több lehetőségem is van harc esetén.
A karaktergenerálásnál meg nem feltétlen kell minden tulajdonságot kimaxolni egy multiclass karakternél.
Pl: fighter/illusionist-nél bőven elég mondjuk a 12-es STR, inkább az INT-re kell koncentrálni. Azt is érdemes észben tartani, hogy egy multiclass karakternél 16-os CON felett nincs több HP bónusz, ezért ennél felesleges magasabbra tenni bárkinek a CON-ját (sőt azt hiszem, hogy csak a sima fighter kap ennél nagyobb CON-al több bónuszt).
fighter/druid-nál sem kell nagy STR, ott a WIS a legfontosabb. Ja, és a ranger-nél nem szabad elhanyagolni a WIS-t, különben nem lesznek druida varázslatai! A leghasznosabb tulajdonság amúgy a DEX, hiszen az egyik cél (legalábbis az enyém), hogy minden karakter jól tudja használni az íjat. Véleményem szerint a DEX fontosabb az STR-nél, hiszen inkább mindig találjon a karakter célba, és sebezzen kevesebbet, mint hogy ritkán találjon célba és sebezzen többet. -
Elydan
aktív tag
Szia,
tegnap este 22:00 után nekiláttam a kalandnak. Pontosabban felraktam pár modot,meg az ingyenes kiegészítőt.
Komolyan mondom a játék legnehezebb része a karaktergenerálásNézzük mindjárt csak a paladint. Charizma és wisdom ugye elég magas neki. Így meg nem marad elég pont a strength, const,dex-re. (nekem meg mániám ezt a 3at 18-ra tenni) Ez gyakorlatilag kivitelezhetetlen a paladinnál. Talán akkor meglehet csinálni,ha az iq-t 4-re leveszem...
A msáik emberkém ugye fighter/druid... Itt ugye az elsődleges attribútum a karizma. De én úgy vettem észre,hogyha a wisdomot leveszem,akkor alig tudok varázslatot memorizálniTehát azt is fel kell tolni. Ebből már ütőképes harcos így nagyon nehezen lesz...
Szal nehéz kompromisszumokat kötni. Talán még a bárdot a legkönnyebb megkreálni. A bárdnál meg szívfájdalmam,hogy nem tudok elf bárd karaktert indítani
Tegnap ugyan elkezdtem egy partival kb éjfél után. Az insane fokozat nagyon bejön,mert gyorsan jön a tp. Már kb mki szintet lépett.
Viszont elgondolkodtam a multiclass előnyén és hátrányán. Vajon nem éri meg jobban single karaktert indítani és akkor gyorsan fejlődök és a hp is gyorsabban nő? Vagy még gondolkodom a dual classban de azt még nem vágom mire is jó pontosan...
Most így elsőre ennyi jutott eszembe,de még biztos sok minden bennem maradt. csak most melózni is kellene egy kicsit -
De, szerintem csak rosszul fogalmaztam. Pont azért multiclass (fighter/valami) a legtöbb karakterem, hogy tudjak lőfegyvert adni a kezükbe (bow a legjobb, de van néhány nagyon jó crossbow is a játékban!). Fighter meg ugye eleve alkalmas lőfegyverek használatára. Szóval csak hülyén volt megfogalmazva.
-
Elydan
aktív tag
-
Nem fog elcsesződni semmi, nyugodtan tedd fel. De lehetőleg új játék indítása előtt, mert olyat is csinál, hogy a boltokban eleve nagyobb stackben adják el a nyilat/lőszert, mint az alap (tehát 40 helyett 100 vagy 500 asszem). De csak azoknál a boltoknál fog ez működni, ahol még nem jártál az ease felrakása előtt.
Amúgy rengeteg dolgot lehet vele állítani, mindenre sorban rá fog kérdezni, hogy akarod e.Ja és feltételnűl tedd fel még kezdés előtt az ingyenes kieget is, mert az is sok újat ad hozzá, még az alapjátékhoz is (Trials of the Luremaster), ráadásul bugokat is javít.
-
Hát igen, végül is saját preferencia kérdése, hogy milyen karakterekkel tolod. Én speciel azért nem szeretem a sima clerice-t ill cleric/illusionist-et, mert nem tud íjat használni. De pl a fighter/cleric tud. A fighter/illusionist-ná meg arra kell figyelni (a cleric/illusionist-nél is), hogy nem tud varázsló varázslatokat nyomatni, ha van rajta páncél (bármilyen!). Ugyanez igaz asszem a bard-ra is. Tehát ezek a karakterek szigorúan távoli harcosok lesznek. Persze na közel kerül az ellenfél, még fel lehet gyorsan kapni egy páncélt. Itt - szerencsére - pauseban marad a játék az inventory képernyőn (nem úgy mint a BG-ben).
-
-
Paladin kap cleric varázslatokat magasabb szinten (mint a ranger druid varászlatokat). Továbbá alapból immunis néhány dologra (pl: fear, desease), valamint vannak képesség színtű varázslatai is (azonnali hatás, és nem lehet megzavarni). Igen a magas karizma ha úgy vesszük hátrány, valójában viszont nem, mert minél magasabb a karizmád, annál jobbak az árak az üzletekben, és annál könnyebben meggyőzhetőek az npc-k a beszélgetésekben.
Ja igen, a magas karizmájú karakternek kell lennie a partyban az első helyen, amikor belépsz a boltba (asszem), és még a druida-nak ez is az egyik előnye, mert ha jól emléxem, ahhoz is magas karizma kell. A druidánál egyébként majd érdemes lesz kipróbálni a különböző elementál alakokat. -
Elydan
aktív tag
Igen. A paladinra én is gondoltam,de őt ha jól tudom nem lehet multiclassba tenni.
Lehet úgy kéne,hogy a fighter/thief emberke legyen a "nyilas",és pluszban létrehozni egy paladint. Mondjuk azt nem vágom,hogy a paladin miért jobb,mint egy mezei harcos. Asszem van pár gyógyító cucca,de semmi több. (?) Meg ugye neki fontos a karizma is,így nem biztos hogy fel tudom tápolni (strengt:18 dex:18 const:18) ezt a három tulajdonságot szeretem maxra tolni...
-
Senki9876
tag
A régi szép idők amikor még nagyon sokat toltam. Most hogy megláttam a topikot, elő jöttek az emlékek. Össze is hozok egy partit, hogy újra végig taroljak az egész játékon.
3 karakter volt a legkisebb csoportom mivel végig vittem. Elkezdtem 2 karakterrel is, de időhiány végett nem fejeztem be. De most itt lesz az ideje.
-
Ranger magasabb szinteken kap druida varászlatokat, asszem 7. szinttől kezdve. Ez később nagy előny lesz, mivel mindig jó jön néhány extra cure light wounds, entangle(!) és sunscorch (a trollok miatt, mert csak tűztől vagy savtől döglenek meg). De persze a fighter sem rossz, bár ott le kell mondani az extra varászlatokról, viszont 4 szintig specializálódhat a fegyverekkel, ami a harcban nagy előnyt nyújt (a ranger csak 2-ig).
Véleményem szerint az extra varázslatok jobban jönnek nehezebb fokozatokon, mert pl. az entangle ugye területre hat, és egy egész csapatot képes megfogni, de a harcos egy körben csak egy ellenfelet tud támadni. Viszont az is nyílvánvaló, hogy kell a harcos, ezért inkább legyen ranger, mint cleric vagy varázsló. De még talán a paladint is érdemes kirpóbálni. -
Elydan
aktív tag
A ranger amúgy miben jobb,mint egy harcos aki íjra specializálódik? Eddig mindig volt rangeromn,de most kicsit elbizonytalanodtam,hogy van-e értelme...
Ezzel a varázstárgyakkal most tényleg felcsigáztál
BG1 és BG2-t többször végigtoltam,és iwd 1-et is kétszer elvittem a jégórisokhoz.Ott mindig kiakadt a cd-m vmi hibára hivatkozva...
Mondjuk ez igaz. 5 karakternél kevesebb felé oszlik a tp...Meggondolandó.
-
Kevesebb karakterrel nem feltétlen nehezebb, mert az XP kevesebb részre oszlik, ezért gyorsabban fejlődnek a karakterek, és így táposabbak. Viszont ha előszőr tolod végig, akkor én is a normal fokozatot ajánlom (easy-t viszont semmiképpen, az szerintem már sokat ront a játékélményen). A nehézségi fokozattól az is függ pl. hogy mennyi és milyen varázstárgyat találsz a játékban. Értelemszerűen nehezebb fokozaton többet és jobbat.
-
Elydan
aktív tag
Igen azt is elolvastam
Most normalon kezdtem,van két multi-class karakterem,a többi single. Most vagyok az első fejezet végén. Most gondolkodom hogy újakezdem insane-n... Régebben(több éve--lehet van már 5 is) elvittem a jégóriásos részig,de ott hibás volt a cd-m,és soha nem tudtam onnan továbblépni. Most remélem az eredeti dvd-vel végig tudom vinni.
Mondjuk ha több a monster hp,akkor elég durva lehet magasabb fokozaton... A több tp nagyon motivál,de nem tudom mennyire lenne nehezebb a game normálhoz képest...Mondjuk én valszeg 6 fős partival tolnám. Az 5 elég merész. -
Fighter/Illusionist - az illúzionista egy specialist mágus. Érdemes specialistával nyomulni, mert szintenként egyel több varázslata lehet. Hátránya, hogy bizonyos varázslatokat nem használhat, de sokkal kissebb a hátrány, mint az előny.
Amúgy, ha normál fokozaton játszol, javaslom a szimpla kasztok használatát, mert jóval kevesebb az XP, és így nagyon lassan fejlődnének a multiclass miatt:
Thief
Cleric vagy Ranger (vagy mindkettő, ha 6 karakterrel nyomulsz)
Druid
Illusionist
BardA Thief a csapdák-zárak miatt, a Bard pedig a varázstárgyak felismerése miatt must have.
A Druida az egyik legtáposabb karakter a játékban (nagyon jó támadó varázslatai vannak, és még a harcban is jó), az illúzionista egyértelmű (a gnóm bónusza miatt ezt célszerű választani), mert kell varázsló, a Cleric és a Ranger meg a gyógyítóvarászlatok miatt kell.Amúgy ha jól emléxem, mindenben több XP-t ad, és van egy max szint (asszem 30), ami fölé nem fejlődhetnek a játékosok. De ha multiclass karakterekkel nyomulsz, akkor nem fogod elérni ezt a szintet, az tuti. De ha elérnéd, akkor is van megoldás, több programmal is el lehet távolítani a szint limitet, szeritnem be is linkeltem egyet (asszem IWD ease is tudja). De még a játék megkezdése előtt távolítsd el a limitet.
És magasabb szinten a monstereknek több hp-ja is van. -
Elydan
aktív tag
Újra elolvastam a cikket,és látom 40-50 óra a végigjátszás
Az igen. Insane-n gondolom több. Húú. Nagyon bepörögtem,már lépnék melóhelyről haza nyomulni
Ami nekem furcsa. Nem játszasz varázslóval. A bárd elég? Azért vannak elég hatásos spellek.
Ha van egy kis időd írj. Kiváncsi vagyok egy másik fanatikus hozzáértésére. -
Elydan
aktív tag
Szia,
grat a cikkhez. Nekem is egyik régi kedvencem. Nemrégiben megvettem potom 2000 Ft-ért az IWD "csomagot". Fel is tettem,és elkezdtem tolni
1024*800-ban és fullscrennen egy 19 wide moncsin. A grafika még így is jónak mondható.
Írtad,hogy insane fokozaton 2x tp-t kap a party. Ez csak monster kinyírásra igaz,vagy pedig bármilyen tp szerzésre? Pl visszaadom az elején a kisgyereknek a halat,akkor az is dupla tp?
A játékban limitálva van az elérhető tp? Mert ha igen,akkor talán annyira nem éri meg insane-n játszani. Főleg írtad,hogy bárddal mész,és az nem multiclass így elég hamar tp limites lehet.
Még annyi hogy nagyobb fokozaton "csak" a monsterek sebzése nagyobb,vagy több hp-val is rendelkeznek?Kb hány órára tennéd a végigjátszást?
Elydan
-
Ősember
őstag
hogyan lehet játékleirást képek nélkül csinálni?
-
válasz
animatrix11 #5 üzenetére
Igen, igazad van.
Nekem ez a sorrend:
1. Planescape: Torment
2. Baldur's Gate és folytatásai
3. Icewind Dale és folytatásai -
animatrix11
őstag
Máig az egyetlen játék, ami legjobban megközelítette az RPG-t, a Planescape: Torment.
azé a Baldurs Gate 2 sem volt olyan rossz, igen csak voltak benne szerepjáték elemek, a legjobb rpg amivel pc alatt eddig találkoztam -
sghc_toma
senior tag
... Pedig az NWN - ami csak egy RPG köntösbe bújtatott Diabló klón -, a lábát sem csókolhatja meg az Icewind Dale-nek.
próbáltad már neten, rólplély szerveren? lehet, megváltozna a véleményed -
gregorik
senior tag
üdv, én még csak most töltöm a 70 megás Trials-patchet. kérdésem: a filename how142eng.zip, vagyis gondolom, ez a Trials 1.42-es verziója. van ennél újabb is?
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Futás, futópályák
- Androidos tablet topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Hálózati / IP kamera
- Tesla topik
- Tuningmesterek, teszterek, figyelem! Itt a Thermal Grizzly spéci tesztpadja!
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Eladó Lego Star Wars - Mandalorian Fang Fighter vs Tie Interceptor (75348)!
- Asus AM1M-A AMD AM1 alaplap + Quad Core AMD Sempron 3850 Processzor
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD
- Logitech G923 PS5/PC + Váltó + playseat brake pedal + 3D mod
- Samsung Odyssey G40B 27" 240Hz 1ms IPS G-Sync full HD pivot HDR10 gamer monitor
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- Eladó Karcmentes állapotban levő Samsung A40 4/64GB / 12 hó jótállás
- Samsung Galaxy A32 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest