Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Ez a dedikált physx + gpu cloth működik vkinél?
-
CoDWaW07
őstag
Szép délutánt minden kedves fórumtársnak!
Van egy ismerősöm aki 5850 mellé most rakott be egy 8800GTS G80 320MB-os VGA-t physx-nek, tudnátok ebben segíteni?
előre is köszönöm,üdv -
Angel1981
veterán
Ez a hír sem tesz jót az NVidia tőzsdeindexének...
-
TTomax
félisten
Kapcsold ki az élsimítást a játék menüjében, kapcsol 2Way SLI-re a harmadikat pipáld be hogy dedikált majd driverböl tolj rá egy 4xAA-t így gyorsabb lesz meg szebb is.nekem 1920-ban egy szem 460 is stabilan 60fps fölött viszi így,igaz meg van húzva...szerintem simán mennie kell annak 2560X-ban egy 480SLI-vel,és a fizikszel sem lesz gond ha kap egy didált 480-at...
-
sirfer
aktív tag
válasz
h_143570 #199 üzenetére
Off: Így van csak rendszer van rajta, ha vmi gond lenne, akkor egy képfile-ból visszaállítom.
Eszméletlen gyors...
Nem volt több szabad SATA-csati , így elvetettem minden mást.+RAID kártyának sincs hely külön.
On:
Kipróbáltam többféle beállítással újra a játékot, a dedikált vga eddig is be volt kapcsolva. Nálam a felbontás miatt kelett a TRI-SLI, mivel a "sima" nem lenne képes a 2560X1600-as felbontásra. Tesztek szerint az ekkora felbontásnál a 3. kártya legalább 30 % pluszt jelent. -
BiP
nagyúr
válasz
h_143570 #202 üzenetére
Mindkét ötletben van ráció. Ha az első bekezdés lenne igaz, akkor semmi nem állja útját egy esetleges patch-nek, ami gpu-t használna +LOD-dal megspékelve simán bírnia kéne a vga-nak.
2.bekezdés: Ha így lenne, akkor nagyon gáz. Annyival nem jobb a látvány (összehasonlító videókat nézve:apex high vs. no apex), hogy egy esetlegesen nem hatékony algoritmus így megzabálja a gpu-t, hogy pont az a proci számolja inkább, amin "1 szalon fut 4-5 generacioval elavultabb utasitas keszlettel". Igaz, 1kártyás rendszerben a grafikaszámítás feletti korlátozott szabad kapacitás helyett választották a procit.
Szóval ezt kevésbé tartom valószínűnek, főleg, hogy láttunk már nem egy ruhaszimulációt (pl.zászló, bár kisebb felbontással.), amin meg tudták oldani. pl. UT3, Mirror's Edge, Warmonger. Biztos a sok-sok emberen brute-force módon végrehajtott rohaszimuláció az oka.Ati+physx tulajok meg néznek, hogy mi is itt a probléma?!
-
h_143570
addikt
Ha nem felreteszem a szandekosagot es csak tulhajtott programozokat veszek alapul idiota hataridokkel. Akkor arra tipelnek, hogy a Cloth fizika szamitasahoz hasznalt algoritmusok nem keszultek el idore a megfelelo minosegben. Ezert lett kovetelmenykent berakva a dedikalt kartya. Pl a LOD implementacio hianya, igy az optimalis teljesitmenyhez jobbnak lattak a dedikalt video kartyat megkovetelni.
Esetleg maganak a Cloth szamitasnak van olyan mellekhatasa, ami nem dedikalt kartya eseten nagyon lerontana a GPU teljesitmenyet. (Esetlegesen a Cloth effekt szamolasahoz olyan utasitasok kelletek ami CUDA eseten nem valosithatoak meg hatekonyan esetlegesen nem tul jol parhuzamosithatoak.)
Valoszinuleg soha sem tudjuk meg, de ez alapjan az ATI+NVidia PSS tarskartya megoldas ez alapjan hasznalhato.A GPU vs CPU eseten Physx sebesege nehezen eldontheto mivel a procin 1 szalon fut 4-5 generacioval elavultabb utasitas keszlettel. Ilyen korulmenyek kozott szep is lenne, ha nem a GPU nyerne.
A GPU+CPU esetlegesen az OpenCL es a DirectCompute terjedesevel fog talan megvalosulni, bar a CUDA meg lassithat a dolgon illetve meg az Intel is kitalalhat 1 uj 4dik fele API-t.
#201: tul kicsiben gondolkodsz 3/4Way SLI a grafikanak + legalabb 2 Way SLI dedikalva Physx-re. A viccet felre teve valoszinuleg hatar ido miati optimalizalatlansag az erintett APEX modulban, amit talan kijavitanak a kovetkezo jatekban.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
BiP
nagyúr
válasz
h_143570 #196 üzenetére
Köszi. Akkor ez akár magyarázat lehet arra is, hogy sirfer csúcskonfigján ha kinyomja az egyik kártyát, akkor miért lassul be. (gondolom a TriSLI-n dedikált Physx volt(2+1), míg 2 kártyán sima SLI, nem 1+1)
Mondjuk ez a magyarázat akkoris sántít, mert pl. magának a játéknak nem kéne csúcsvga, a physx meg gpu-n gyorsabb, mint cpu-n, és még a játék számítása mellett is beleférne szerintem. (tehát felesleges a lassú cpu-ra hárítani, szerintem még egy egykártyás rendszerben is gyorsabb lenne ha mindent a gpu csinál.)
A legjobb az lenne, ha annyira szabadon lehetne konfigurálni az apexet, hogy adaptívan változna, hogy a kihasználatlan procimagok be tudnának segíteni, néhány kisebb effektet azok számolnának, összeadva a cpu+gpu teljesítményt. De ez persze csak álom.
-
h_143570
addikt
válasz
antikomcsi #129 üzenetére
Idokozben frissult az eredeti cikk a hivatalos valasszal. Azaz a cloth csak akkor megy GPU-n ha egy kartyat teljesen fizikara dedikalsz.
[link] -
-
sirfer
aktív tag
válasz
tzsolesz #192 üzenetére
Teljesen igazad van. Rákölt az ember a gépére egy vagyont és kiderül, hogy nem is használhatja ki rendesen. Ok, hogy bizonyos konfigokon elmegy így is, de ez a ritka.
Az Nvidiánál már voltak korábban is hasonló "optimalizálási" problémák (vakítások)
Évek óta ATI-t használok, csak az új technológiák miatt váltottam, mert azt hittem,hogy jobb lesz.
Ezek után,ha vmikor cserélek, meg fogom gondolni.... -
tzsolesz
nagyúr
válasz
spirit007 #185 üzenetére
Jajj, ne már. Olvasd el a cikket és utána írj ilyen hülyeségeket. Nem bug-ról van szó, és az NV-nek szemmel láthatóan esze ágában sincs javítani semmit.
Ess neki még egyszer.
A PH!-án pedig természetes a verseny a cikkek hozzászólásait tekintve. Ezért kapják a fizetésüket a HÁZIGAZDÁK. Én pl. Abu cikkeit olvasom leginkább, mert tetszik a stílusa. Nem beszélve arról, hogy általában Ő vállalja be a VGA-val kapcsolatos híreket, cikkeket. Ő ért a legjobban hozzá, ennyi a magyarázat. A címek is tetszenek. Pár NV fanatikusnak nem tetszik, de arra Ők is rájöhetnének hogy az érdekük tudni ilyen dolgokról. Köpködnie kellene minden Fermi tulajnak az Nv-re ezért. Erre itt mi történik, na mi? Még be is védik szegénykémet. Nah itt kezdődik az elvakultság. Mindegy mit tesz valaki, akkor is kiállok mellette. Nem baj a legjobb haverom lop, kiállok mellette, hogy biztosan meg volt rá az oka. Amikor tőlem is lop, sőt lelövi közben a családomat, akkor őt védem, mert az olyan frankó. -
BiP
nagyúr
Poén lenne, hogy lenne patch vagy új driver, aztán NV nagyban azzal reklámozná, hogy x% javulás a Mafia2-ben bekapcsolt Apex mellett
Bár ha jönne, nem érdekelne már, hogy milyen magyarázattal. Tőlem nyugodtan kovácsoljanak előnyt belőle, a marketinget lesz*rom. Legyen gyors és használja a kártyát, ahogy ígérték, ahogy kéne. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Én reménykedem, hogy kapok valami értelmes választ. Sőt nem is érdekel, hogy mit kamuznak csak csinálják meg a GPU-s gyorsítást, ha már beígérték. Remélem nem azért nem írnak, vagy reagálnak az eseményekre, mert kevés média vette át Zogrim munkáját, így megúszható, hogy nagy visszhangot kapjon az ügy, és ezzel megúszható a javítás is.
-
BiP
nagyúr
Ezen felül nem hiszem, hogy a 2K is elsiklott volna felette. Mert annak ellenére, hogy a Physx részt az NV tálcán nyújtotta nekik, nem hiszem, hogy a végleges, szummázott gépigényt nem ellenőrizték volna a 2K-n belül. Gondolom volt az a megfelelő vastagságú bőrönd, amire a 2K nem nézett oda (pedig magukat is égetik ezzel valamennyire.)
Na mindegy. Én azt furcsállom az egészben, hogy nem tűnik fel nekik (nv-nek), hogy -szerintem- a Physx/apex a simához képest nagy gépigényének nem az lesz az eredménye, hogy a user nagyobb kártyát vesz, hanem kikapcsolja a francba (én legalábbis így tennék). Hiszen ha egy 8800GT-n 1680-on fullon megy, és CSAK az apex fekteti meg, akkor inkább lemondok róla, mint tízezreket kidobok új kártyára. A 2 alternatíva nincs egyensúlyban. Főleg mert apex nélkül is jól néz ki (nem sok különbség van), ami viszont a 2K-s srácokat dícséri.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
spirit007 #185 üzenetére
A hangulatot az kelti, akinek valamilyen tény nem tetszik és ennek hangot ad. Az teljesen érthető, hogy nem tetszik a GeForce tulajoknak, hogy becsapták őket, mert a GPU-s gyorsítás be volt ígérve, és közben kaptak egy szép nagy lófaxt.
Hülye vagy elfogult (bár a kettő nem feltétlen külön fogalom) az aki ilyen helyzetben azt védi, aki okozta a problémát, és a magas gépigény mellett teszi le a voksát.
De miért kúrták el az NV programozói? Ez itt a kérdés. Szándékos vagy sem. Aki programozott az tudja, hogy alapvető dolog a kódot profilozni, legalább egyszer, de inkább sokkal többször. [link] - itt egy programozó véleménye.
Én sem tartom elképzelhetőnek, hogy a program megírása után egyszer sem futtatták le azt, mert csak így tudod ellenőrizni, hogy van-e bug a működésben. Ez a bug pedig eléggé nyilvánvaló, mert a profilozó világosan mutatja, hogy nem működik a GPU-s gyorsítás. Most ezek után tedd fel a kérdést, hogy szerinted valóban lehet olyan amatőr az NV programozócsapata, hogy elsiklik pont a GPU-s gyorsítás felett, amikor konkrétan ezt kell nekik ellenőrizni. Kb. erről lenne szó. Csúnyán meg vagytok vezetve. Örülhetnétek, hogy valaki vizsgálja ezeket a problémákat, és fényt derít az átverésekre.Jobban jártok így, mert nem kell több GeForce GTX 480-at venni a magas beállításhoz.
Hidd el kérdőre vontam az NV-t is, de egyelőre no comment. Zogrim is írta nekem, hogy köpni nyelni nem tudnak jelenleg. -
spirit007
senior tag
Milyen figyelemfelkeltő címet adnál neki?
Hehe ...minden normális embernek feltűnik, hogy te nem figyelmet , hanem hangulatot keltesz. Mellesleg tényleg annyira kell minden cikked után az a 30-40 fix hozzászólás az idiótáktól ??? verseny van a cikkírók között a PH! -n , vagy mijafax?
"bibiii az én cikkemre 147 hsz jöööött"Ha igen akkor én kérek elnézést!
Mi volt itt igazából a tény :
- k..rva nagy a Mafia2 gépigénye NV kártyákon physx -el , mert elk.rták a programozók.
Ennyi.
Lesz majd egy javítás 'oszt kész.
Sosem hallottál még bug -ról ... nyilván minden game tökéletesen, hiba mentesen jelenik meg. -
BiP
nagyúr
Kár, hogy van ez a 3.8-as határ, és emiatt nem is nyomják annyira a 475-öt.
Tuti, hogy a kártyagyártók abból is csinálnának OC verziókat, ami simán pariban lenne az 5870-nel. Mondjuk mint a mostani Colorful iGame, csak teljes GF104 maggal. 384sp, 900Mhz core, 1600MHz shader , 4200Mhz mem. Persze ritka és drága lenne, mint a bűn, de érdekességképp megnéznék egy ilyet, mit tudna.(#183) torma1981 : Milliós tételt besaccolok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Silenzio #181 üzenetére
Inkább a HD 5830 és a HD 5850 között van a GTX 460. A Cypress a HD 5870-nél ér véget. Azt a memória-sávszélesség hiányában nagyon necces befogni. A fermihez az NV nem tud 3,8 GHz-nél nagyobb memóriaórajelet társítani. Ezért jönnek azok a hírek, hogy a teljes értékű GF104-et egyelőre lefújták, és a kis kártyákra koncentrálnak. Ezzel kapcsolatban jött az a hír, hogy a 28 nm-nél inkább a SiOn/Poly technológiát választják, ami azt jelenti, hogy a Q1-ben hozzákezdhetnek a termékskála frissítéséhez. Persze ennek a negatív hatása, hogy a mobil piacot kvázi fel kell adni, mert oda a HKMG kell, a megfelelő fogyasztás eléréséhez.
A GF104 és a Cypress mérete annyira nem vészes. Az, hogy a GF104 nagyobb 24 mm^2-rel, gyakorlatilag elhanyagolható. Sok tényezőtől függ még a kártya gyártási költsége, és a GeForce GTX 460 biztos előállítható annyiért, mint egy HD 5830. Ezen lehet pénzt keresni, és a GF100 után ez volt a szempont.
-
Silenzio
addikt
válasz
tzsolesz #179 üzenetére
Viszont 6 éve tag és csak minden szökőévben kommentel.
P.S. Én megmondtam, hogy az nVidia helyben hagyja az AMD-t DX11-ben. Egyelőre.
Abu85: Mi az, hogy a 104-es nem elég a Cypress ellen? 6 tesztet olvastam végig, szerintem simán partiban van az 5850-essel. Elhanyagolható a hátrány. A teljes értékű chip, ami valszeg 475-ös néven lát napvilágot, szinte biztos, hogy komoly ellenfele lesz az 5870-esnek. Az egychipes piac kipipálva.
Az azonos költségekkel kapcsolatban nincs igazad, a 104-es már valóban a kommersz szegmensbe való chip, és az előállításán is sokat spóroltak a 100-ashoz képest, de még mindig túl nagy a mérete, így iszonyú gazdaságtalan a Cypress-szel összehasonlítva.
-
sirfer
aktív tag
Teszteltem én is:
980X
480GTX Tri-SLI
2560X1600
minden max-on.
Ezen a konfigon elfut rendesen.
Kikapcsoltam az egyik kártyát, drasztikus lassulás, játszhatatlan.( a fenti beállításokkal) -
Teasüti
nagyúr
válasz
Silenzio #159 üzenetére
Van, tény, csak billentyűzetről szarul van megcsinálva a digitális irányítás.
A gázpedál abszolút digitális (vagy csikorgó gumik, vagy nem nyomom), lassú a reakcióideje a kormánynak, de a nagyobb kormányszögek felé haladva meg már túl gyors, ez így irányíthatattlan. Előre gondolkodva kell nyomnom a gombot, mert mire reagál az autó, addigra már neki is mentem vminek. Tehát a progresszív mértékű kormányzás meg pedálkezelés megöli az egészet. Jobb kedvelem a lineáris kormánysebességet.Jólvan GTA-ban aknavetővel kell kimenni a főútra!
Különben is, NY utcáin dugó heygek vannak, legalább eredeti a játék. -
he7edik.
addikt
De nem erről van szó.
Nem a téma felvetése ami nem tetszik hanem annak tálalása amivel csak az "elbulvárosodást" segíted elő.
Nem hiszem hogy szükség van "postgyáros szagérzők" faceplam kategóriás hozzászólásaira.Arról nem is beszélve hogy (bár az nV-nek az évek alatt számtalan "piszos trükkje" volt)
aki látta már a konzolos portoknak nevezett fércmunkát az bármit el tud képzelni a cseh fejlesztőkről. -
tzsolesz
nagyúr
válasz
he7edik. #165 üzenetére
Ne legyél már ennyire szűk látókörű, éppen a Fermi tulajdonosoknak kellett volna felháborodniuk, Ők meg ehelyett védik azt aki cseszteti őket. Ugorj neki még egyszer.
Komolyan mondom érdekes kis PH!-ás Fermi-s csapat van itt. Más fórumokon gondolom kiakadtak egyből a tulajok. -
BalaNce87
addikt
Amúgy szerintem alapból abszurd, hogy egy plusz alkatrészt veszek néhány effektus miatt. 8800Gt-n tolom és medium fizika mellett (kitörölt cloth fájlokkal) simán jól megy.
-
BalaNce87
addikt
Csak azt nem értem, hogy igazából én nem sok gyorsulást érzek kikapcsolt physx mellett. Pedig ebből kiindulva komoly terhet vesz le a CPU válláról a dolog.
Plusz azt is hozzáteszem, hogy mocsok bugos a cloth simulation, rendszeresen előfordulnak egymáson átmenő textúrák, amik megint kérdésessé teszik az alkalmazásának szükségességét.
Physx nélkül is egész jól mozognak ezek a dolgok, de pl Joe nyakában azt az óriási aranykeresztet nem sikerült szimulálni... Bezzeg az NPC-k szoknyája az kell!!!!! -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Silenzio #164 üzenetére
Nem a Fermitől függnek ezek a trükkök. A gond magával a piaccal van. A VGA-k gyártása egyre drágább, és az árakat nem tudják emelni, mert a keresletre negatív hatással lenne, ergo a haszon egyre kisebb. Ráadásul jövőre az Intel is eléri a belépőszintő VGA-k teljesítményét egy IGP-vel. Ez mindent elmond arról, hogy miért próbálja az NV saját rendszereivel lezárni a piacot. Gyakorlatilag a saját eladásait akarja védeni. Konkrétan fenn karja azokat tartani, mert a csökkenés nagyon rosszul jönne.
Azért pozicionálják a Cypresshez a GF100-at, mert a dupla Cypress ellen nem elég. Ez persze a negatív eredményeket vonja maga után, mint látható a Q2-es veszteségben. A GF104-et kell a Cypresshez pozicionálni, mert az a termék gyártható azonos költségek mellett. Itt meg az a probléma kerül elő, hogy a GF104 nem elég a Cypress ellen. Persze akkora probléma már itt nincs, mint a GF100-nál, így ha azt a chipet kivezetik a GeForce piacáról, akkor jó esély van a megfelelő negyedévekre.(#163) he7edik.: Én inkább azt gondolom gáznak, hogy lebecsülitek Zogrim munkáját. Nem ő a bűnös azért, mert korlátozott a PhysX a Mafia 2-ben. Ő csak azt akarja, hogy az NV megcsinálja a GPU-s gyorsítást, ahogy megígérték. Ezt becsülni kell, és nem a gyártó pártjára állni, aki jelen esetben konkrétan átver titeket. Eltévesztitek, hogy ki van ti oldalatokon, és inkább azt éltetitek, aki a nagy gépigényért felel. Nekem ezzel semmi bajom, de nem tudom felfogni, hogy valaki élvezi, ha átverik.
-
Ha az Nvidiáról van szó akkor gyaníthatóan átverés,ez az egész dolog kicsit büdös nekem
-
he7edik.
addikt
"Sehol...Gépigényben viszont a sokszorosa kell a szoftveres hardwarebutítás miatt."
Ez megy aláírásba -
Silenzio
addikt
válasz
atti_2010 #149 üzenetére
Ez a veszély nem fenyeget. Emlékeztek, amikor a 9-es Radeon széria bealázta DX9-ben a Geforce FX-et? Valami miatt csak DX8.1-ben volt partiban a Radeonnal. Most pont fordítva a helyzet, úgy tűnik, DX11-ben a Fermi sokkal gyorsabb, mint a Radeon, amihez pozicionálták... Az nVidiának semmi szüksége ilyen trükkökre.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Silenzio #159 üzenetére
A CPU-ra küldött szimuláció lassítja a játékmenetet. High APEX mellett játszhatatlan szintre. Erre megoldás, hogy a High APEX-ből a partecles csoport GPU gyorsított, tehát ha veszel mondjuk két top kategóriás GeForce-ot, akkor a sebesség max. grafika mellett is játszható lesz. Ez benne a koncepció, már ha valóban szándékos butítás történt, mivel meg van az esélye, hogy a programozók csak megírták a kódot és le sem tesztelték, hogy működik-e. Nyilván ez viccesen hangzik, mert alap dolog tesztelni, de hát nem lehetetlen, hogy nem futtatták a rendszert.
Procira nem érdemes költeni, mert a particle továbbra is terheli a rendszert. Az egyetlen megoldás a PhysX-re dedikált GeForce. Ezzel tudsz APEX mellett játszani.
-
Silenzio
addikt
Ácsi, mielőtt elkezdtek átkozódni. Szerintem csak annyi történt, hogy bugos maradt a GPU-n futtatott ruhaszimuláció, ezért CPU-n oldották meg. Nem sikerült befejezni, túl közel volt a megjelenés, stb...
Egy kérdés, mert szerintem hiba van a gondolatmenetben. Hogy serkentené egy a CPU-ra küldött, azaz hibásan végrehajtott utasítás a VGA eladásokat, hm? Ez olyan, mintha az, aki PhysX-re vágyik, AMD kártyát venne. De minek, amikor a CPU-n (egy szálon) fut le az utasítás?
Az internetes fórumok csodákra képesek. Kb. 1 hét alatt tisztában lenne vele minden user, hogy hiába vesz dedikált társkártyát, a ruhaszimuláció ugyanolyan szarul fut. Mások viszont arról számolnának be, hogy 4 GHZ-en teszem azt sokkal simábban fut a játék. És máris meglenne a megoldás: ne vga-ra, procira költs, a la GTA IV. Nem hinném, hogy az nVidia műve a dolog, mert egyszerűen nem látom értelmét.
Teasüti: szerintem épp, hogy jobb, mint pl. a GTA IV-ben. Van súlya, van tehetetlensége az autóknak. A Mafia az egyetlen általam ismert autós tps, amiben NORMÁLISAN lehet autót vezetni, és ha be akarod tartani a kreszt, tényleg be is tartod, nem valami globális katasztrófa lesz a dologból, mint a GTA-ban.
-
TTomax
félisten
válasz
Cobra652 #154 üzenetére
havok.... nem havoc....a demo meg demo,vastagon ki van irva,hogy a végleges nem biztos hogy ilyen lesz,vagy valami ilyesmi.Egyébként magadnak is gratulálhatsz,hogy a játék megvásárlásával támogatod ezt a mocskos céget,a demo meg a végleges között volt kb két hét ami nem hiszem,hogy az általad vizionált történetre elég lett volna...
-
Harlek
tag
válasz
antikomcsi #132 üzenetére
BC2-Radeon dologhoz csak annyit fűznék hozzá (és bocs az offért), hogy 10.6-os Catalyst óta normálisan és gyorsan töltenek be a pályák, a HD4850-emmel az elsők között szoktam beérni. Pixelhibákat se tapasztaltam régóta a játékban, de biztos nálam van a hiba.
Szerintem is szomorú, hogy a PhysX ennyire parasztvakításba megy át, de ettől függetlenül én még mindig szomorúan konstatálom, hogy a Radeonon nem tudom élvezni azt a vizuális extrát, amit ez a "fizikai" motor ad. Anno végigtoltam Batman: Arkham Asylumot, aztán megláttam, hogy hogyan fest a játék nV karin PhysX-el és bizony azért érezhető a különbség. Nem a játékmenet szempontjából, hanem mert annyira megdobta a hangulatot az a pár apróság.
-
Sennalacy
aktív tag
Teszteltem kicsit ezt a törölgetős mókát.. Úgy néz ki nálam, hogy a Cloth könyvtár átnevezése nyomán nyerhető pár FPS.. de nem bizonyult eget rengető változásnak, legalábbis a beépített Benchmark program jeleneteiben. Sokkal többet számított, ha high-ról mediumra vettem vissza a fizikai gyorsítást. High-on szinte semmit nem változott 12-14 átlagos játszhatatlan szinten mozgott. Mediumnál ment fel 19,1 ről 27,8-ra, de az épületen belül így is bement 20 alá sokszor, amit végképp nincs értelme tolerálni egy ilyen játékban pár lassított felvételben röpködő törmelékért..
Aminek értelmét láttam az az ,hogy az Effekt könyvtárat átnevezve.. a Cloth-ból csak a Vito-s részt, és közös file-okat(2) meghagyva csak a főhős ruhája lebegjen. Ez szinte teljesítményvesztés nélkül átmegy a rendszeren (58,8 - 58,6) és legalább lobog Vito kabátja ati kártyán is, ami fél siker.Persze lehet még az Effekt könyvtárból törölgetni(vagy inkább átnevezni szerintem) dolgokat, hátha van olyan effekt még amit érdemes bekapcsolni, de őszintén szólva nem sok értelmét látom.. Az utcán való vezetéskor semmi nem jön elő, és a játék jó része úgyis ezzel megy el ilietve az átvezetők nézegetésével.
Aminek szintén komoly értelme van viszont, az egy kis alkalmazás, ami életre keltette a G25-ömet és így játék közben kormánnyal vezethetők az autók..(Google:G25 Mafia 2 ) A Mafia első részében is komoly előnynek értékeltem ezt a GTA-val szemben, úgyhogy amikor kijött a játék, és nem volt benne alapból a kormány támogatás, az komoly csalódást jelentett. Szerencsére vannak ügyes modderek akik pótolják a fejlesztők hiányosságait, így ma már a GTA -ban és a Mafiában is tudom alkalmazni, de csak korlátozásokkal(mivel xbox kontrollert emulál ha jól sejtem), pedig mennyivel jobb lenne a macskaköves utak rázkódását is érezni pl....
De így is sokat dob játék élményen. Pláne csúszós úton sokszor életmentő lehet a billentyűzet kissé darabos irányításával szemben.
-
he7edik.
addikt
Mondom én
-
atti_2010
nagyúr
válasz
he7edik. #148 üzenetére
Így volt ez annak idején mikor az Nvidiahoz szóltak hozzá, csak most a felállás változott.Szerintem az Nvidia keményen vágja maga alatt a fát és ha nem változtat hamarosan csak a logók maradnak belole a valamikor megvásárolt játékfejlesztők oldalán, ezt azért senki se szeretné mert ugye az árverseny, de ha nem képesek felfogni hogy a vásárlót nem tanácsos túl sokszor átverni , hát legyen, majd többet fizetünk az AMD -ért.
-
he7edik.
addikt
Valahogy az nVidiás híreknél ugrásszerűen megnő a nem okos hozzászólások aránya...
-
tzsolesz
nagyúr
válasz
huszar90 #136 üzenetére
Az komoly.
Megnézem este hogy mit megy egy E8400-al. Sok jóra nem számítok.
Bár ha szereti az L2-őt, akkor még jó is kisülhet a dologból. Ott van 6MB vazze.A hírhez pedig: Ha bebizonyosodik, hogy szándékosan rossz a kód, akkor nagyon tudom sajnálni a fermi tulajdonosokat, azért hogy a GeForce szerint nem érdemlik meg azt (ha már több havi fizetést kiadtak érte), hogy maximális sebesség mellet tudjanak játszani a játékkal. Ők vannak megfosztva 20-30% sebességnövekedéstől. Ráadásul pont Ők nem jól látják a hír lényegét, és pont Ők védik a legjobban VGA-juk apukáját.
-
Teasüti
nagyúr
+1
Hihetettlen vagy, sokan közülünk már nyakra ugranának.#129:
Igazábol ez a fiziksz dolog nem egy vga-ra van kitalálva, legtöbb esetben kell a külön kártya, ha rendes eredményt szeretnénk.
Már látom a szemem előtt, h tesszelációra is külön kártyát fogunk használni.
Meg minden innovatív technikára, aminek nagy az erőforrásigénye.
Vagy kihal a PC. -
Baco83
tag
Sziasztok hd 4870 + 8600gts milyen driverrel birható életre a physx?
-
M@trixfan
addikt
Számomra azon technológiai irányzatok közé tartozik a PhysX és a Cuda ami nagyon nem tetszik. Mind abba az irányba mutat amit a Microsoft csinált a Direct3D nyomatásával. Ellehetetlenítik az univerzális szabványokat. Sokkal inkább az OpenCL-t kéne támogatni ami gyártófüggetlen. Cserébe lehet, hogy nem olyan hatékony mint a csak nVidia-n futó Cuda vagy PhysX de olyan ütemben fejlődik a hardver, hogy szvsz lényegtelen. Ráadásul ha felpörög akkor szoftveres oldalról is belehúzna mindenki. Apple-nél is azt látom, hogy OpenCL és Grand Central Dispatch így-úgy, de egy értelmes program nem jött még ki ami ezeket használná. 10.6 óta sok idő telt el már és pont a multimédiás DSP algoritmusokban lehetne óriási hasznát venni. Ráadásul a Cuda sem tökéletes, biológus haverom hetekig szívott mire hajlandó volt neki elindulni egy szimuláció.
-
RapUGround
tag
Mindig ilyen vagy ehhez hasonló hírek jönnek a PhysX-ről. Jó dolog lett volna ha nem vásárolja fel az Nv. Amióta megvette az egész csak egy nagy marketinges marhaság. Főleg azért mert a cpu-n fut gyakran azért mert hogy csak azért! Pedig direkt azért lett külön kártya vagyis "GPU" készítve, mert hatékonyabb mint ha CPU-n futna a PhysX. Így meg marad a marketing fogásnak és nem másnak, mert így igazi értelme nincs.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #138 üzenetére
Benne van a meghajtóban a shader. Nálam kb. 4-5 másodpercig tart a töltés DX11-ben. A HD 4850-en kicsit több, de az szerintem a gyengébb gép miatt van. Nekem Core Quad-om van, míg a szomszéd Athlon II-vel nyomja.
Kérdezd meg a HD 4800-as topikban, mert szvsz eléggé specifikus problémának tűnik.
-
antikomcsi
veterán
De mi az a megoldás? Mert mire én megszületek, már kong a bázis, a helikopterünket meg talán már le is lőtték. Az utolsó meghajtóval is ez van.
Írta már itt más is 4850-el talán, de nem tudta ő sem, hogy mitől van. Csak addig van míg tölt, játék közben nem, illetve még a beta-ban néha vibrált valami az első bázisnál, de az megszűnt. Most olyan leginkább, mintha memória hibás lenne a vga. Na jó mindegy téma lezárva ezen a helyen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #135 üzenetére
Az NV-nek is van DX10.1-es és DX11-es kártyája. Ott ugyanez a probléma volt. A DX10-es kártyákat nem érinti a gond.
Lényegében az NV és az AMD megoldása is jó a felhasználóknak, mert a töltés gyors és játszol. A gond itt inkább az, hogy nem szép. Sokkal jobban járnánk, ha a DICE javítaná.
Nem tudom, hogy mi az a pixeles hibázás. Sosem hallottam róla. HD 4830-on nem tudom megnézni, de szomszédnak HD 4850-je van, és neki nincs ilyen panasza, a hétvégén csináltam egy HD 2900-as gépet, ott sem volt ilyen gond. Kérdezd meg a HD 4830 topikban, mert lehet, hogy nem minden kártyán jön elő, és ott sokan vannak HD 4830-cal. -
huszar90
aktív tag
én ennek a "bug"-nak köszönhetően vittem végig fullhd-ben közepes apexel a game-t egy 4850-el. Gondolom a proci számolta a Physx-et de azt meg bírja a húzott i7
-
antikomcsi
veterán
NV-nél nincs probléma, hisz a gtx280-asok dx10-esek, viszont még régebben cseréltem le a 4670-et 4870-re hátha történik valami alapon, de nem. Szóval ha jól olvasom, amit írsz, megvan a hiba, de igazi megoldás még nincs. Belefáradtam a driver csere-berébe, ezért mindíg felrakom a legfrisebbet, amikor kijön, és az olyan, amilyen. Ezért van töltés közben az a sok keresztbe kasba csík, meg pixel hiba is? Nem, nem hibás a vga, kutya baja, egyszerűen ilyen. Másnál is láttam 4830-on.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #132 üzenetére
Nem pont rád gondoltam. Nekem is nagy csalódás a játék az első rész után, de másnak ettől még tetszhet.
Ők örülnek majd a normálisan működő GPU-s gyorsításnak, már ha lesz ilyen.
Utánajártam már. A BC2 a DX10.1-es és a DX11-es kártyákon tölt nagyon sokáig. Ez a játékban egy hiba. Az NV és az AMD erre már talált megoldás, bár ezek különböznek. Az NV a játékhoz optimalizált egy fordítórutint, így elértek némi gyorsulást, míg az AMD előre lefordított shadereket ad a driverhez, ami szintén gyors töltést jelent. Egyik megoldás sem jó, de amíg a DICE nem javítja a hibát, addig ez van.
-
antikomcsi
veterán
Nem nagyon kell megvédeni az érdekeimet ezügyben, mert én csak ezt a demot töltöttem le, és biztos nem veszem meg a játékot, mert nem érdekel a műfaj.
Amúgy ez ügyben igazad van, nem árt utánnajárni a dolognak. Bár, mint mondtam, nállam a gpu-val gyorsabb volt a fizika, és szép is volt. (A részleteket most hagyjuk)
Esetleg annak is utánna lehetne nézni, hogy a BC2-vel miért nem lehet rendesen játszani, mert a radeonom míg betölt lemegy a nap, és a grafikai hibák is idegesítőek töltés közben. Na ennek a megoldásáért hálás lennék.
(#131) TheChos3nOne
Jó, csak nem akartam, hogy félreértés legyen, mert egyébként nem használok physx-et, mert nincs olyan játék pillanatnyilag ami érdekes lenne számomra ilyesformán, simán sli-ben mennek, csak ennek a benchmarknak a kedvéért állítottam át őket.
-
Chosen
addikt
válasz
antikomcsi #129 üzenetére
Természetesen fizikai gyorsítóként gondoltam a másodikra, SLI-t sehol sem említettem, kétkártyás kifejezésben benne van a lényeg, 2db kártyát használsz, csak az egyik PhysX-re a másik normál feladatokra.
Tehát összefoglalva a gond az, hogy a gépigény lehetne jóval kisebb is, de véltelenül vagy szándékosan az ésszerű gyorsításhoz kellő igényhez képest extrém magas.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #129 üzenetére
Én abszolút megértem, hogy az NV magasba akarja tolni a gépigényt, hogy több GeForce-ot adjon el. Ellenben a média hatalma óriási lehet, így minél több helyen jelenik meg Zogrim elemzése, annál nagyobb a valószínűsége, hogy az NVIDIA beadja a derekát és engedélyezi a GPU-n futó cloth modult, ami nem mellesleg nektek lesz jó. Ne mond, hogy nem fogadnál el +10 fps-t ...
Ha meg ezt nem vállalja fel az NV, és így hagyja, akkor legalább tudod, hogy mi az ára a zárt technológiáknak. És felteheted a kérdést vásárlás előtt, hogy akarod-e a jövőben ezeket a nagy gépigényeket. Minden döntés rajtatok áll. És minden döntés elfogadható. Én csak leírom, hogy mi hogyan működik.
-
antikomcsi
veterán
Nem 2 kártyásként használtam, illetve nem sli-ként, az egyik kártya csak fizikát számolt.
Igazábol ez a fiziksz dolog nem egy vga-ra van kitalálva, legtöbb esetben kell a külön kártya, ha rendes eredményt szeretnénk.
Igazad van lehetne ez jóval jobb is, de egy kártyával soha nem lesz az.
(#127) Abu85
Bármennyire is meglepő, érthető.
Tök mindegy, hogy mi a magyarázat, hogy mi az oka a dolognak, ha a végeredmény a magas gépigény, és mint tudjuk Tőled, ez csak a hülyéknek elfogadható. Én is hőzöngök ellene, de ez van.
-
ufocsalad
tag
Szépen leirja mennyire nem használja a GPU-t a végén mégis több kártyát vetetne
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #121 üzenetére
Olvasd el a hírt. De most az egyszer összefoglalom az egészet. Hátha megérted, de ebben már nem reménykedem.
Van az APEX nélküli szint (APEX Off), ami nyilván nem tartalmazza a GPU-s gyorsítást. Ez nyilván teljesen rendben van. A GPU-s gyorsítás az APEX aktiválásával jön be a képbe, tehát bekapcsolód az extra effekteket. Ezek két nagy részre oszthatók cloth és particles folyamatok. Na most ha nincs GPU-s gyorsításod, akkor minden extra effekt a CPU-n fog futni. A Mafia 2 esetében az NV a GPU gyorsítást hirdette az APEX modulokra azaz, a cloth és a particle a GPU-n kellene, hogy fusson. A particle ott is fut, de a cloth esetében nem kapcsol be a GPU-s gyorsítást végző programmodul, így az marad a CPU-ra. Ez részleges GPU-s gyorsítás, vagyis az APEX funkciók egy része fut a GPU-n, míg a cloth a CPU-n. Ezért ilyen extrém magas a Mafia 2 gépigénye bekapcsolt APEX mellett. Ergo, ha a cloth modul a GPU-n futna, akkor javulna a teljesítmény, mert nem a CPU-t terhelné a rendszer a számításokkal. Ebből következik, hogy a mafia 2 futása korlátozott, amit a hírben linkelt cikk be is bizonyít. A hír utolsó bekezdésében van feltéve a kérdés, hogy ez miért van így. Nyilván mind a két eshetőség le van írva, de majd az NV remélhetőleg hamarosan megmondja, hogy pontosan miért korlátozták a CPU-ra a cloth fizikát, és ezzel alacsonyabb teljesítményt kifacsarva a GeForce kártyával felszerelt számítógépekből.
Remélem érthető az egész.Azt mondtam, hogy a mesterségesen magasra tolt gépigény fogadható el csak a hülyéknek.
Ezt le is ellenőrizheted a hszben.
(#122) siriq: Tehát úgy gondolod, hogy teljesen elfogadható az, hogy a GPU cloth-nak beharangozott effektet valamilyen okból a CPU számolja? Ezzel erősen lerombolva az elméletben elérhető teljesítményt?
Komolyan mondom, hogy a multik marketingje nagyon agymosó lehet, ha azt szeretnétek, hogy mesterségesen beállított magas gépigény mellett jelenjenek meg a játékok.(#125) antikomcsi: És azok a felhasználók, akik vettek egy méregdrága GeForce-ot a Mafia 2 APEX modulja miatt, és látják a gyenge teljesítményt? Az ő érdeküket ne védje meg senki a kizsákmányoló cégektől, aki lekorlátozta a program teljesítményét?
Komolyan mondom vicc ami itt van. Nem fogjátok fel, hogy ez értetek van? Azért küzd a PhysXInfo rajongói oldalon Zogrim, hogy megkapjátok a technológiától a maximálisan elérhető teljesítményt. Mégsem azt véditek, aki mellettetek áll. Gyönyörű. Végén még ő lesz a hibás, hogy ki merte vizsgálni a Mafia 2 lassú APEX moduljának az okát, mert az árt a drága cégnek. -
Chosen
addikt
válasz
antikomcsi #121 üzenetére
A probléma az, hogy egyetlen kártyával kellene ilyen vagy ennél jobb eredményt elérned. Akárhogy is nézzük az FPS a felére esik, ez nagyon durva egy kétkártyás rendszernél. Optimális az lenne ha egy kártya mellett esne ennyit, vagy jóval kevesebbet.
-
antikomcsi
veterán
Igen, főleg azoknak a felhasználóknak a szemében akiknek nincs, és nem is szándékoznak fizikai kártyát venni.
És persze nem is kell, mert mint mondtam, aki nem vágyik ilyen extra effektekre, azoknak be sem kell kapcsolni, és semilyen lassulással nem fognak találkozni, és az ő számukra a játékélmény sem romlik. Ez az egész topik itt a szokásos szájtépés, PH szinten alul.
-
9950es
aktív tag
Elmondomén tövirül hegyire kérem, ez úgy történt, hogy a 2k Czech fejlesztette a játékot, oszt jól el is csehszték.
GTX260 tri sli, GT240 pisix, 4ghz I7 (nem az enyém!!!)
45 fps.
Az én HDD-met ugyanúgy elkerüli ez az izé mint a JC2.
-
antikomcsi
veterán
Komolyan mondom Te nagyon gáz vagy. Ne haragudj, nem megbántani akarlak, de ez már idegesítő.
Ott van alatta, ha cpu-val számoltatom a fizikát akkor mindkét esetben 10 fps-el kevesebbet kapok. Mióta nem több a 33 a 22-nél, vagy a 42 a 31-nél?Te mondtad, hogy a magasra tolt gépigény csak a hülyéknek elfogadható.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #119 üzenetére
Idézet tőled: "Ha egy kártyát használok fizika nélkül akkor nincs nagy meglepetés 58 fps ugye a szinkron miatt. Ha bekapcsolom a fizikát és a fizikai kártyát magas szintre, akkor az fps 33-ra esik, ha közepesre rakom akkor 42-re. Még magas fizikai beállítások melett is folyamatosan játszható, és akadásmentes a játék."
Mióta több a 33 és a 42 a (V-sync-es) 58-nál?
A Crysis és a Metro 2033 nem viselkedett kérdésesen. Tökéletesen magyarázható volt a gépigény, az adott API-ban. A PhysX-nél nem az, és a hírben le van írva, hogy miért. Ha neked megfelelő, hogy mesterségesen lelassítják a játékot, akkor azt én elfogadom, de te is fogad el, hogy ez sok felhasználó szemében nem tetszetős lépés.
-
antikomcsi
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mit akarsz ennél tovább várni? A Mafia 2 nem használja a GPU-t a Cloth-ra. Ez az események vége, ezt sikerült bebizonyítania a PhysXInfo oldalnak. Most az NV remélhetőleg megmagyarázza, hogy miért működik így a rendszer.
A Fudzilla bizonyíték nélkül írogat, itt kimért és kielemzett teszt a bizonyíték. Még nem is kell flame, mert nincs min vitázni. A CPU-s cloth számítás ugyanis tény.Akkor az Intel, miért nem támogatja a CUDA-t, ha nem tetszik neki az egységes szabvány?
(#112) Cybertrone: Persze, csak akarni kell. Ezért elemzik ennyire a PhysX működését, mert kérdésesen viselkedik, ami arra enged következtetni, hogy mesterségesen magasra tolt a gépigény. Ez nyilván csak a hülyéknek elfogadható, mert senki sem szereti, ha átvágják.
-
antikomcsi
veterán
Letöltöttem a demot, és futtattam a benchmarkot.
Beállítások a maximumon 1920 x 1080 felbontás melett v-sinc bekapcsolva.
Ha egy kártyát használok fizika nélkül akkor nincs nagy meglepetés 58 fps ugye a szinkron miatt. Ha bekapcsolom a fizikát és a fizikai kártyát magas szintre, akkor az fps 33-ra esik, ha közepesre rakom akkor 42-re. Még magas fizikai beállítások melett is folyamatosan játszható, és akadásmentes a játék.
Ha CPU-val számoltatom a fizikát akkor magas szinten és közepesen is úgy 10 fps-el kevesebbet kapok.
A fizikai, és a sima módot össze lehet hasonlítani, de nem érdemes. Fizikával sokkal szebb, élvezetesebb a játék, Aki szereti a repülő repeszdarabokat, szanaszét törő üvegszilánkokat azoknak ajánlott a dolog. Akit nem érdekel a látvány csak a sztori azoknak nem kell fizika. Bár akkor a nagy és erős vga-k is feleslegesek, mert a sztori ugyanaz 800x600-ban is. Több felé oszlik a játékos társadalom, én szeretem ha az a játék amivel játszok szép is, és élvezet ránézni is, másnak meg ez nem fontos.
A fizikát egy 35K-ért vett GTX280 Super OC-n futtattam, a mai vga árak melett nem nevezném drágának. A képet magát egy másik ilyen kártya jelenítette meg.
Aláírom, egy 8600GT-n biztos nem megy így, de kár szídni azt, amit sokan még csak nem is láttak. Szóval akár egy gtx260 is elég lehet, hogy közepes fizikával gond nélkül végigjátsza valaki a játékot gond nélkül, és már így is sokkal élvezetesebb az egész. És azért mert ez valakinek tetszik ne ítéljük már el, hogy sz@r szemét nv bérenc kancsó.
-
Zso2
őstag
Nem értem mi ez a nagy felháborodás, és ahogy nézem pont az Ati-fanok hőzöngnek.. Telepítsd fel, told végig azt kész ennyi. Én ezt tettem, és nem bántam meg
-
siriq
őstag
A veget kellene kivarni.Majd en is felrakok mindenfel tesztet kulonbozo oldalnak , aztan mehet a vita(ilyen alapon). Erre ertem a fudzillat. A hir max arra volt jo, hogy flamet keltsen, semmi masra. Lehet keves a latogato? Vagy lehet meg tobbet akar az oldal.
Az egyseges szabvanyt senki nem akarja igazabol(intel stb). Amit irtam mas forumban , szpen lassan bejon.
-
waithEard
őstag
Lehet, hogy NV-mester úgy van vele, hogy a negatív reklám is reklám?
Mert szvsz ez nem oszt nem szoroz, nv-fanboy megy és vesz még egy nv-t, ati-fanboy meg röhög. Aztán jól egymásnak esnek...
Azért ez a topik igen kúltúrált maradt, gratula urak! -
wednesday
őstag
Annyiban jobb, hogy nem a látványvilágra megy hanem tényleges fizikára (persze függ attól mit hoznak ki belőle). Tehát ami a játékmenetre is kihat. Például egy játékban szétlövöd a fedezéket és az ellenfél nem tud már oda menni ( CoH ). Vagy felrobbantasz egy épületet és a törmelék ráomlik a bent lévőkre stb. Ez kihat a játékmenetre, ilyet a PhysX ilyet nem tud ill. nem tudhat, mert azt nem lehet, hogy egy mutli meccsen például valakire ráomlik a törmelék és valakire meg nem.
Ilyen fizikát kéne már ezerrel fejleszteni, nyilt keretek között. Nekem pl semmi bajom a Geforce termékekkel, a PhysX húzza le az egészet a szememben, ezekkel a fantasztikus effektjeivel meg gépigényével.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Cybertrone #107 üzenetére
Az Unreal Engine 3 a PhysX-re épít, csak a processzorhoz tervezték, de támogatja a hardveres gyorsítást is, ami +10-20%-ot jelent.
-
Chosen
addikt
Havok mit tudna egyébként? Képes lenne hasonló/jobb effektekre?
-
Krissz5435
aktív tag
Nah akkor a hozzászolások végigolvasása után:
Nekem egy 8800GT-m van mégis utálom az nVidiát a Physx miatt. Mi a francért nem lehetett volna azt megoldani, hogy az ati is tudja számolni? És akkor előrukkoltak volna azzal hogy háhá nekünk jobban megy. Meg ez a Mafia II is.Komolyan van olyan agyalágyult barom(igen tudom hogy van és elég sok) aki csak ezért a játékért vesz kártyát? Én pl játszottam a Singularityvel. Lehet nem volt benne Physx, de annyira jól volt optimalizálva, hogy max beállítások mellett 1680-ban 100 Fps-sel ment(+/- 20 fps). Kérdem én mi a rézfaszú retkes ronygért vennék én új kártyát? ami érdemben is elég nagy váltás lenne számomra az az 5850/5870. de csak ezért nem fogok venni. Ha egy mód lenne rá a Havokot kéne felturbózni és azt beletenni a Physx helyett.
-
Cybertrone
veterán
Ezért örülök MOST hogy atim van nincs fiziksz nincs mérgelődés hogy b+ vettem egy 120k-s karit de kell még mellé egy tesó, csak hogy lengedezzenek a ruhák az uccán, amit a játék hevében nem is látok
Zeratul: Jah de mégis megtudták oldani ugy hogy máig az egyik ha nem az egyetlen legjobban megírt játékmotor a világon... ez hogy van?Mellesleg az Nv féle Physix-re céloztam hogy az nincs benne
-
Zeratul
addikt
válasz
Cybertrone #97 üzenetére
Ne haragudj, de oltári baromságot mondtál. A UT3nak saját fizikai motorja van.
-
BiP
nagyúr
válasz
Cybertrone #104 üzenetére
Tudom, de akinek Atija van, meg sokmagos procija, az legalább láthatna belőle valamit, nem pedig üresen lazsálnak a procik. Meg az ilyen bakikat, mint ez, nem érezne meg annyira a játék. Meg javítana a procik kihasználásán, mert ez pont tudnák csinálni a másik magok. És így tényleg barátibb lenne.
-
BiP
nagyúr
válasz
Cybertrone #101 üzenetére
Én is hiányolom a normális multi-core támogatást. Ha a Fluidmark 1.2-ben meg tudta oldalni a srác, akkor nem lehetetlen.
(bár tény, hogy a CPU Physx 4 magon is sokkal sokkal lassabb volt, mint a GPUs egy default 8800GT-n) -
Komcsi
tag
Teljesen egyetértek. Több rovása van szerintem az ATI-nak mint az NV-nak de hagyjuk! Pl: GTA IV meg a sok Hofix driver
Vannak itt fiatalok is, akik nagyon elfogultak és befolyás alatt vannak
Nekem 5970-em van és nagyon szívesen eladom ha kell valakinek...Semmi baj nincs vele, de nem az én világom a VGA-k terén!!
Ez csak egy game. Ha játszani akar valaki és van esze akkor Xbox-ot vesz, de ez csak egy példa!!
Hangsúlyozom 1 JÁTÉK...
Jó az a PhysX!!!
Na további jó: -
Cybertrone
veterán
Köszönjük!
Azért mert ir ide olyan is akinek ati kártyája van még nem biztos hogy fikázza, fúj Pysix-et én még nem olvastam! Itt nem arrol van szo hogy vesz e alá vasat avagy nem, itt arrol van nagyba szó hogy undorítóan csinálják! Pénzt fektettek-e bele? Igen, de illene már kicsit átrekonstrulállni a physixet mert kezd elavult lenni.. pl: miért csak egy magot használ? Miért nem lehet több szálon mozgatni, hogy rugalmasabb legyen hogy az is élvezhesse akinek ugyan Nv kártyája van, de nem a 150k-s hanem a soványka 40k-s?Ő is támogatja a physixet, de használni mit tud belőle
, a nagy büdös semmit, mert nem volt pénze a legbrutálabb cuccra, pedig ő is Nv vevő, ő is azt a terméket vette, de ő mégsem kapja meg azt ami a kártyájával jár! Ez pedig nagyfokú pofátlanság, mert addig semmirevaló egy cég(multicég) míg a kisfelhasználókat nem nézik semmibe, csak azt aki alsó hangon 100k-t ad ki számukra egy vga-rt, neadjisten 2 ért!!!
Ez meg lenne az én véleményem, még mindíg pártatlanul
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Metal topik
- Gaming notebook topik
- Opel topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3145
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3081
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest