Új hozzászólás Aktív témák
-
sutykuru
aktív tag
válasz
Hieronymus #34 üzenetére
Évek óta ingyen levelezek userekkel, nem kell nekem bemutatni őket.
De ez akkor sem válasz arra a kérdésre, hogy miért ad téves tájékoztatást akár direkt kérdésre is az ügyfélszolis. Az megint más kérdés, hogy az ebből eredő esetleges kárt ki viseli.
-
Hieronymus
veterán
"Nekem csak annyi lenne a kérdésem, hogy miért is végezze a munkáját pontosan az ügyintéző?"
Nem jól csinálják?
Ülj be a helyükre és mutasd meg, hogyan kell ezt jól csinálni.
Kíváncsi vagyok, mit kezdenél azokkal frusztrált ügyfelekkel, akik szórakozásból csinálják balhét, hiszen az Ő pénzükből élsz te is.Nem muszáj válaszolni. Helyette kipróbálni és megírni a tapasztalataidat kötelező! Hogy mindenki tanulhasson belőle.
-
#56573440
törölt tag
"Ne rajtam töltsd ki a frusztrációd"
ugyan én csak tényeket állapítok meg.
"mert szar melód van"
aha. el se tudod képzelni ez mennyire mellé ment
"Aki fizet az pötyögtet."
mert miért is legyünk normális emberek...
"Ha fizetek egy szolgáltatásért ne mondjon hülyeséget a harmadik ügyintéző is, úgy, hogy arra direkt rákérdezek."
ha problémád van megvan a normális emberi módja is annak hogy kezeld. persze hiába mondom ha továbbra is az aki fizet pötyögtet köröket fussuk
"ha én nem személyeskedek veled"
semmi személyeskedés nincs abban amit írtam. te mutatsz egy viselkedésformát ami egy csoportra jellemző. én csak megállapítottam a tényt. de lehet hogy tévedek, csak képtelen vagyok felfogni a kicsinyes, leereszkedő, paraszt mentalitást amiért te annyira vered itt magad. ha nem ez az oka akkor mi? tényleg érdekel, mert jelenleg is szolid véleményem hogy normális ember normálisan intézi az ügyeit.
de persze ez is csak egy elmélet
-
sutykuru
aktív tag
-
#56573440
törölt tag
válasz
pixelmester. #20 üzenetére
meg fogsz lepődni, de általánban nem robotok ülnek a vonal túloldalán, vagy borg tudattal rendelkező egyedek.
hibáznak néha ahogy te is. hibázott az egyik. so what? az ilyen stílus szomorú, de majd rájössz erre előbb utóbb ha felnősz. -
válasz
pixelmester. #21 üzenetére
Bár egyetértek azzal, hogy felháborodtál és még igazad is van, de a levél hangvétele szerintem is problémás.
Ne haragudj, de így csak egy bohóc, vagy ripacs fogalmaz (szerintem sem volt vicces, vagy humoros, inkább lekezelő és a legkevésbé sem irodalmi). Valószínűleg nem is vettek igazán komolyan és kiszúrták a szemed azzal a 4000 Ft-al, aminek te örülsz, mint majom a farkának, de ettől még a cég hozzáállása nem változik.Volt hasonló esetem egy másik hasonló céggel. Tárgyilagosan és megfontoltan közöltem velük, hogy ők követtek el szerződésszegést (idéztem a szerződés szövegét) és az is elmagyaráztam, hogy mit értelmeztek rosszul a saját szerződésükben. Felhívtam a figyelmüket arra, hogy a szerződést bár ők egyoldalúan módosíthatják, de ettől még kétoldalú és rájuk is érvényes, vagyis be kell tartaniuk, amit vállaltak.
Azóta pontosan betartják a rájuk vonatkozó részt - legalábbis esetemben biztosan, de úgy tudom, hogy minden előfizetővel hasonlóképp járnak el.Most hirtelen nem találom a levelezést (évekkel ezelőtt volt) de megkeresem, ha érdekel.
-
sutykuru
aktív tag
válasz
pixelmester. #21 üzenetére
Mert kiálltál az igazadért.
-
pixelmester.
aktív tag
válasz
pixelmester. #20 üzenetére
Ráadásul direkt kiírtam, hogy a videónak nem célja a gyűlöletkeltés, és a szolgáltatók támadása, én csak szórakoztatás céljából tettem közzé ezt a kis levélváltást. Tehát nem értem, hogy miért kapta fel mindenki ennyire a vizet...
-
pixelmester.
aktív tag
Látom senki nem érti ezt a sztorit...
Voltaképpen semmi életbevágó konfliktus nem volt, ami miatt rövid és tömör levelet kellett volna írni. Kérdeztem tőlük valamit, amire rosszul válaszoltak, majd felhívtam erre a figyelmüket. Majd beismerték, hogy félretájékoztattak, és felajánlottak nekem nettó 4000ft-ot.
Tehát a kitartó levelezés sikeres volt, elértem a célomat. Ráadásul szórakoztattam magamat is, illetve a barátaimat, akik nem ennyire beszűkülten élik bekolrátolt életüket. Nem akarok senkit sem megbántani, csupánarra célzok, hogy nem szabad mindent ennyire véresen komolyan venni, lazán kell az életet felfogni. Aki mer, az nyer
Amúgy ha van idejük egy héten kétszer is felhívni, hogy váltsak drágább tarifára, akkor arra is legyen idejük, hogy mielőtt faszságot válaszolnának, utánanézzenek, hogy mi van egy átlagos RED-es szerződésben, illetve arra is legyen idejük, hogy elolvassák a levelemet, hisz ha jól tudom, ez a munkájuk, és a mi (ügyfelek) pénzéből fizetik őket. -
wopi
aktív tag
Gratulálok...!
-
#56573440
törölt tag
Jah persze. De nagyon proli azon kielni a vélt vagy valós serelmeidet akinek aztán köze nincs hozzá...
Furcsa mód nekem pl instant megy minden és soha nem volt bajom sehol. Jah hogy emberként kezelem őket nem úgy mintha én húztam volna ki a seggembol mind?
Mondjuk ez is egy lehetőség... A stílus maga az ember ugye...
-
Drenadar
veterán
Nem árulok el szerintem nagy titkot, de ha bármivel problémád van, nem értesz valamit, vagy máshogy tudsz valamit és egy ügyfélszolgálatnak írsz levelet, akkor egyéni levélre ne számíts. Ha azt akarod, hogy a másik oldalon értelmesnek tartsanak, és segíteni akarjanak, akkor kerülni kell minden személyeskedést, okoskodást.
Tényleg legrövidebben és legérthetőbben írd le mi a bajod. És itt kezdődnek a problémák. Az itt közzétett levélből az jön le, hogy a bajod az ügyfélszolgálattal van. Ebben nem nagyon fognak tudni neked segíteni, leveledben nem hangzik el konkrét kérdés! Ez nagyon nagy hiba, én simán megírnám erre, hogy:
"Levelében kérdést nem találtunk, kérjük írja meg konkrét kérdését amiben segíteni tudunk"
és amire csak utalsz bemásolnám az eddig adott hivatalos válaszunkat.
Ha valamilyen választ nem értesz, kérdezz rá!
Nem tudjuk hogy milyen kötbéres dolog az amit "te találtál" ki, és erről tájékoztattak téged.
Ha nem tudod hogy az hogy jött ki, kérdezz rá, kérj pontosítást, vagy megerősítést!
Ekkor is lehet, hogy ők hibáztak, de ne éreztesd egyből gőgős fölényed. felesleges, és hidd el, senkit sem érdekel valamint csak ellenérzést vált ki abban aki olvassa > nem akar majd segíteni. És utálni fog érte, hogy egy 4 oldalas SEMMITmondó levelet kell majd neki elolvasnia, amiből nem derül ki semmi, csak hogy te most mennyire indulatos vagy.Ez a levél minden csak nem vicces.
Ne fenyegetőzz felügyeleti szervvel. ha úgy érzed, hogy az adott cég a saját üzletszabályzatukat megsértve járt el, nincs több dolgod az ügyfélszolgálattal, főleg, ha ezt ők írásban is megtették. Egyből mehetsz a felügyeleti szervhez, ott benyújtasz minden dokumentumot, és a többit rájuk bízod.
"megyek a fogy.véd.-hez! " Erre általában annyi a válasz :" tegyen belátása szerint".
És miért? mert legtöbbször az adott panaszos nincs tisztában azzal, hogy ő milyen feltételekkel fogadta el a szolgáltatást, és erősködik.Összefoglalva:
Minél rövidebb és érzelemmentes levél kell ahhoz, hogy egy ügyfélszolgálatnál a leggyorsabban el legyen intézve a problémád. -
Ilyen levelet ki nem adnek a kezembol.
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
Így ne. Sajnos közelről ismerem ezt a stílust a nekem/nekünk írt levelekből. Kontraproduktív, maradjunk ennyiben.
-
kemotox
addikt
Butthurt "húdejpofánelküldömapicsábaőket" típusú dolog, amire utólag rámondják, hogydehátpoén. Klasszikus!
-
#56573440
törölt tag
válasz
pixelmester. #3 üzenetére
humor? hát biztos van aki szerint ez így vicces, gondolom pont ezért került ki...
irodalmiság? még ha tartaná a négyes ionicus a minore-t ahog a bordalban vagy a szerenádban, esetleg az olvasó egy ókori görög lírát pengetett volna közben, akkor azt mondanám hogy bizonyos szögből... bár akkor már iambosz kellett volna legyen ha ennyire gúnyosra hangolta...
-
wetomi
aktív tag
Segítek: Nem így kell panaszlevelet írni. Ezzel a stílussal nem, hogy nem segíted, még nehezíted is az érdemi válaszadást.
Őszintén szólva megnézném a korábbi levelezést is. A fölösleges és hosszú, érdemi információ nélküli köpködős panaszlevélre nem lehet hosszan válaszolni, nem is kell.
Másik általános probléma, amikor egyszerűen képtelenek az emberek értelmesen leírni, mi a bajuk és mit akarnak. És ha jön mellé egy ilyen stílusú rizsa körítésnek, az már csak hab a tortán...
Persze én konfliktuskerülő vagyok, de a bicska nyílik a zsebemben az ilyen levelektől, mert már végigolvasni is fárasztó aztán még a lényeget is ki kell kihámozni.
Ha jogos a panasz, azt kezelni fogják, de ehhez nem kell verset költeni. Ha nem olyan választ kaptál, amit vártál, vagy más infót, akkor is meg lehet kérdezni egyszerűen, tömören, normális stíluban.
-
SUPREME7
őstag
Ha még valaki nem ismerné: UPC panaszlevél. Ilyen egy igazi panaszlevél
-
bullseye
addikt
*Hogyan írjunk alázós-mószerolós levelet az internetre
Én is írtam már hasonlót, de nem is azért, hogy elintézzék az ügyemet, hanem azért, hogy tudják, idiótának tartom őket (és nem az ügyintézőt, hanem a vezetőséget). Ki is raktam netre, hadd röhögjenek a haverok. De legalább nem olvastam fel videón. Találgathatok? Közben napszemüveget viseltél, a szobában, este.
-
Balrog
tag
válasz
pixelmester. #3 üzenetére
Egy panaszlevélnek mi köze a humorhoz és az irodalmisághoz? Az ügyfélszolgálatos munkatársak másra sem vágynak 8-10 órás műszakjuk közepén-végén, hogy fél oldalas személyeskedő novellákat olvassanak, és kihámozzák belőle, hogy neked akkor mégis mi a bajod. Arról nem is beszélve, hogy naponta százával kapják a leveleket, és bőven van bennük ilyen féloldalas novella, amin át kell rágniuk magukat.
Ezek után ne is csodálkozz, ha nem válaszolnak, vagy nem úgy kezelik az ügyed, ahogy te elvárod tőlük.Drenadarnak teljesen igaza van. Rövid, tárgyilagos leveleket kell írni, amit gyorsan, feltudnak dolgozni.
(#2) Drenadar
Teljesen igazad van. Szerintem nincs miért bocsánatot kérned. A címet nyugodtan átlehetne nevezni "Hogyan NE írjunk panaszlevelet egy ügyfélszolgálatnak" -
Drenadar
veterán
Bocsánat, de egyáltalán nem "jó" levél.
Nem tárgyilagos, sértegető, személyeskedő.
Elhiszem, hogy nagyon bánt téged a dolog, hogy nem csak neked írnak, és sablonokból dolgoznak (mint az ÖSSZES ügyfélszolgálat - kegyetlen sok ugyanolyan levelet kell megválaszolni, miért is ne dolgoznának sablonnal?).Személyes véleményem szerint, sokkal többre mész:
tárgyilagos megfogalmazással, kevesebb magyarázkodással, kevesebb félrebeszéléssel.Ha úgy érzed, hogy nem kaptál választ a leveledben, akkor sem kell újra személyeskedned, és szövegértelmezési kompetenciákat bírálni, csupán annyi :
Előző levelemben kérdésemre nem kaptam választ:
"...bemásolt rész..."Személyeskedéssel, tudálékossággal csak azt éred el, hogy még ha akart is volna segíteni neked az "ügyintéző" akkor sem fog. El fogja végezni a munkáját, ha igaza van a vodának, akkor bemásolja az ÁSZF odavágó részét, majd levele végére odaírja, hogy amennyiben nem ért egyet válaszunkkal a köv felügyeleti szervekhez fordulhat.....
Bocsi de kikívánkozott belőlem.
-
Hieronymus
veterán
"az androdid szerint egy délelőtt 6MB, a szolgáltató szerint 40MB adatforgalom fogyott."
A szolgáltató bruttó adatforgalmat számol. A telefon nettót.
A kettő közötti különbség a kapcsolat fenntartásából ered. Sőt. Ha csak kikapod a telefonból az akkumulátort, akkor nem jelentkezik ki a hálózatból. Ezért egy ideig keresi a telefont a hálózat, ami adatforgalmat generál.
Ez pofátlanság kategória, de ez van.Ha a telefonban tiltva van a roaming adatforgalom, akkor egyetlen forint költséget sem generál bekapcsolt állapotban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Home server / házi szerver építése
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Battlefield 6
- Elektromos autók - motorok
- Sorozatok
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- Surface Laptop 4 i7-1185G7 16GB 512GB magyarbill 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2048, 96% Akksi
- iKing.Hu Samsung Galaxy S25 Plus Navy 12/256 GB Használt, karcmentes állapotban 3 hónap garanciával!
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Silver - Használt, karcmentes, 100% akku
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest