Új hozzászólás Aktív témák
-
M@trixfan
addikt
Hoppá! Most az fordult elő, hogy a 48 nyitott tabból 2-3 cikk volt ilyen témában (+1 podcast) és nem pont csak ennek a cikknek alapján, nem pont ide akartam írni, miközben dolgozom
Node attól még releváns valamilyen szinten itt is, hogy foglalkozni kell a témával. Simán előállhat pár éven belül valamilyen újabb, gyorsabb és nagyságrendekkel kisebb késleltetéssel dolgozó hálózati megoldás. Nem szabad fejlesztéseknél a pusztán ma elérhető technológiát extrapolálni. Higgyétek el, hogy első sorban hasonló felhasználási területeken lesz foganatja a szerver alapú játéknak! Ott van ugyebár a project Shield is.
A 70-80 ms ping régen a modemes időkben volt jellemző. Sajnos ki kell ábrándítsalak, mai világban nem nagyon érdemes ekkora pinggel játszani. Annak idején el lehetett szaladgálni CS-ben ilyen pinggel, de AWP-zni már teljesen felesleges volt.
-
DaTika
tag
válasz
M@trixfan #34 üzenetére
A szállodának sem fogja megérni a dolog, mégpedig emiatt: "Egy GRID szerver egyébként egy Project Madrox játékfolyamatot futtathat, és ahhoz 32 játékos kapcsolódhat. ". Tehát ha a melletted levő szobában nem CoD x-el akarnak játszani hanem BF y-al, vagy csak nem abban a megkezdett játékban akarnak résztvenni, amiben te, akkor ahhoz kelleni fog nekik még egy GRID szerver, amin futhat a második játék. Egy szállodának nem hiszem hogy profilja, vagy érdeke lenne hasonló beruházás
Ellenben egy játékteremben izgalmasabb elgondolás
(#35) ViZion: "Ha helyi hálózaton lemegy a komplett lag 10ms alá..." Helyi hálózaton ha te mobil nettel játszol, akkor nagyon ügyes vagy
-
M@trixfan
addikt
Nem biztos, hogy ez a HC játékmód kiváltására készül és lehet helyi hálózatban is gondolkodni. Pl. egy komolyabb szállodának adott esetben érdemesebb lehet beruházni egy játékszerverbe mint minden szobába konzolt rakni és ez most csak egy nagyon könnyen jött példa volt. Az tény, hogy a központilag futtatott szoftvernek is vannak előnyei. Ha helyi hálózaton lemegy a komplett lag 10ms alá akkor nagyon sok embernek meg fog felelni.
Én csak azt nem tudom, hogy az olyanok mint én milyen gamer kategóriába esnek? Ha a játékra fordítható időt nézem akkor abszolút casual, de akkor viszont a lehető legjobb minőségben szeretnék AAA címekben elmerülni nagyképernyőn, hangrendszerrel. Szóval nekem sem lenne pálya elsődleges platfprmnak a cloud gaming, de el tudnék képzelni pár kényelmi megoldást otthon helyi hálón.
-
csibe1
addikt
Az szép.Nálunk kb 3 nap alatt megoldotta a T.Küldtek sms-t+telefonáltak is,utána meg sms-ben lekérdezték,hogy minden okés volt-e a szereléssel.Pont behalt a gép is úgyhogy túlzottan nem zavart a dolog.
A cikkhez:
"Szép-jó" ez a felhőzés,de ha épp nincs neted amikor játszanál akkor a hajadra kenheted.
Köszi,de inkább kihagyom. -
ViZion
félisten
És a felhős gémekkel eltűnnek a csalók is remélhetőleg...
Inkább játszom FPS-t minecraft grafikával, mint wall hackerekkel... -
hmmmm, jó ez az elgondolás, csak kérdés, hogy jól van-e időzítve. az biztos, hogy a felhős játék idővel képbe fog jönni, csak kérdés, hogy mikor.
kíváncsian várom a fejleményeket... -
Male
nagyúr
Elég egyszerűen megoldható... ha nincs más választás, akkor előfizetnek. (plusz sokan bedőlnek majd annak, hogy nem kell megvenni, csak havidíjat fizetni... persze ezzel több pénzt fognak belőle kiszedni, és el is jutottunk oda, miért éri meg erőltetni a felhőt)
#24 Kopi31415: Igen, pont a múltkori felhős játék hírnél akartam beírni, hogy addig nem lesz igazán gazdaságos, amíg különállóan futnak a játékok... így már van spórolás számítás terén is.
-
#06658560
törölt tag
"Ennek a módszernek az előnye, hogy a különböző játékosok ugyanazt a képet kapják a világról, így szerverenként csak egy fizikai szimuláció létezik (a PhysX API-val futtatva), vagyis, ha valaki például kilövi a falat, akkor az nem csak az adott felhasználónál jelenik meg, hanem mindenki másnál is. Ez adja meg a lehetőséget a fejlesztőknek, hogy a fizikát jóval korszerűbben használják fel, mivel arról mindenki egységes képet lát. Ez funkcionálisan megoldható lenne a mai, nem felhőből futó többjátékos módoknál is, de olyan mértékű szinkronizációt igényel, amit nagyon nehéz hatékonyan kivitelezni sok fizikai elem és hatás mellett. Az NVIDIA terveiben a globális illumináció is meg lenne osztva, azaz nem kellene a grafika legmegterhelőbb részét minden játékosnak külön számolni, így a feladatok jó része megosztható lenne a szerveren belül. Ez a hardver hatékonyabb kihasználását is lehetővé teszi, hiszen az egyes feladatokkal járó számítások minimalizálva lesznek."
Ez jól hangzik.
-
Cythyel
senior tag
Csak nekem tünt fel a cikkben, hogy ez CSAK az nVidia-s kártyákat tartalmazó szervereken és CSAK nVidia-s vga-t használó pc-n és jövőbeni konzolokon fog futni? Egyértelműen piaci pozíció féltés, de akkorsem kellene ennyire bezárni a project-et. AMD mit csinál? Nyílt rendszerek felé fordult már mióta... az egy dolog hogy multimédiában van egy kissé zárt platformjuk, de legalább részlegesen megadja a támogatásokat a kártyáira multimédia terén intel procc mellett is. Ehhez képest az nVidia most (jobb kifejezés nincs erre) sz***k az egészre...
-
-=V3rthil=-
őstag
Berlinben élek 2 éve, az otthoni internet helyzet nagyon-nagyon jó ahhoz képest, ami itt van... Vártunk kb 2 hónapot egy 6 megabites netre, ami gyakorlatilag kb 4 és 40 euroba kerül havonta. Otthon 2 nap alatt, havi 8e Ft-ért kaptam stabil 60 megabitet kb 3 éve. Szóval én bármikor elcserélném az otthonira
-
Inkább tényleg játékmotort kellne fejleszteniük. Ilyen 5-10 éves gyereknek való kis elektromosat, hogy tudjon az udvaron motorozni vele...
-
Edge2
csendes tag
Éljen, elértünk oda h most már többi játékossal együtt laggolhatunk, tömörített pixeles képen, pénzért.
A drága hardvereket lehet is kidobni, elég lesz egy low-end laptop. Az nVidia jobban tenné ha támogatná a F2P MMO-kat, annak még értelme is lenne.
-
djculture
félisten
Hát biztos nem fogom, egy ilyen felhős szolgáltatás már tönkrement volt ott 4 játékom jó mondjuk 2 ingyen volt 2 meg került 5 dollárba így nem izgat. De most leszem azt tönkremegy és ott van 1000 dollár értékű game azért kicsit idegelne. Tanulásnak jó volt lehúzhatják a wc-n a felhős játék szolgáltatást.
-
kromatika
veterán
Csak tudnám hogy miért járnak ekkora jövőt a felhős játékban.
-
djculture
félisten
Hát minket hogy ez nem fog izgatni az 100%... Itthon úgy agyon vannak terhelve a hálózatok meg a késleltetés is megnőtt főleg a nyavaja iptv miatt ami elsődleges prioritású vállt minden hálózaton...
-
ViZion
félisten
hmmm... nyílt motorral? Respect!
-
A felhős játék legnagyobb problémája még mindig nem a grafikánál orvosolandó
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Építő/felújító topik
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Apple asztali gépek
- Bemutatkozott a Poco F2 Pro (már megint)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Küszöbön az androidos PC-k
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650M R5 7600X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4080 16GB Zalman Z1 Plus Seasonic 750W
- AKCIÓ! HP EliteBook 830 G7 i5-10210U 16GB 512GB 1 év garancia
- EREDETI NINTENDO Pokemon Go Plus autocatcher dobozban eladó
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest