Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tylerddd

    veterán

    válasz MrCsiT #15274 üzenetére

    Nem kötekedni akarok, de a bubik nem jelentenek automatikusan alászorult koszt. Ha azért van, mert aláment valami, azt egyértelműen látszik. Meg persze van olyan is, hogy alatta marad valami kosz, de mégsem csinál buborékot. Levegő akkor is alászorulhat, ha nem lesz koszos a felrakás során. Ez üvegnél és fóliánál is így van, legalábbis én így tapasztaltam az elmúlt jó 8-9 évben, mióta ezeket pakolgatom az érintős telefonjaimra. Szerintem egyszerűen az a "baja", hogy sokkal precízebben kell illeszteni, mint egy sík kijelző esetében.

  • mézespálinka

    senior tag

    válasz MrCsiT #15274 üzenetére

    Jelentem, szervizbe adtam a note-ot :O

    Nagyon kíváncsi leszek... TMX :S:S...
    Az külön vicces volt, hogy "mi csak felküldjük itt semmit nem szervizelünk" , pedig a samsungagl mikor felvettem a kapcsolatot azt mondták hogy megpróbálják itt, ha nem megy akkor küldik Budaörsre. Jó mindegy.
    Csereteló van esetleg? "nincs, már rég óta nem adunk". Mondom az jó mert szintén a samsung mondta, hogy "nem kötelező de örömmel mondhatom hogy a mi szervizpartnereink önként vállalták ezt a szolgáltatást". :D
    Na mindegy, egyébként később lett egy csereteló.... emailt kértem az értesítésről, hogy lezajlott a szerviz vagy levelet, mert (most tényleg) nincs másik telefonom.
    "Inkább keresek egy cserekészüléket" wow mondom :D

    Ami viszont fel****tt. Szokásos átvételi elismervény. Kijelző, hátlap, sarkok: karcos megjelöléssel. Rákérdeztem, mondom ne haragudj mutass egy karcot bárhol. "mikrokarcok vannak". Most szivatsz, kérdem? "Figyu nekünk ezt kötelező beírni, ezzel védjük be magunkat. Ha nem írjuk be nem vehetem át a készüléket" :C

Új hozzászólás Aktív témák