Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    nagyúr

    válasz m1lan #21056 üzenetére

    Az elmúlt ~6-7évben, több készüléket is leadtunk a hivatalos szervizek valamelyikében, garanciális javításra, és minden esetben kérték a vásárláskor kiállított számlát, amelyen a készülék sorozat és imei számai is megtalálhatók. A 2020.12.31 -ig érvényben volt 1+1éves garancia feltételekkel eddig úgy volt, hogy a hazai szolgáltatónál vásárolt készülékeknél elegendő volt a számla (Telekom plö: nem is adott eredeti Samsungos garancia levelet....). Független készüléknél, ha a +1 garancia évében vittem (tehát, az alap 12hó után...), akkor eddig minden esetben kérték a vásárlás helyén szabályosan kitöltött, és lepecsételt Samsung -os Garancia levélt is.

    Most, hogy a hazai garanciális feltételek az értékhatárhoz kötöttek lettek, nem tudom, hogy az eddigi "gyakorlat" fog-e változni (?), de az biztos, hogy a vásárlás dátumát, hivatalos dokumentummal, továbbra is tudni kell igazolni.

Új hozzászólás Aktív témák