Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
engem az érdekelne, hogy ennél az agyhalott trékomnál tényleg abban az időszakban kezdenek el törvénysértő hívásokkal zaklatni, amikor az nmhh egyébként is bent alszik az irodaházukban???
-
Graphics
Jómunkásember
Sajnos a TElenyomornál olyan sorok álltak ma is, hogy nem lehet bejutni, a telefonos ügyintézés halott.
Biztos í]y volt korrektfasza, hogy 25-26-án kiküldték az SMS-t, a nyuggerek bevadulva mennek be a Telenorhoz...
Időben szóltak...
-
-FreaK-
veterán
válasz
telemundo #100 üzenetére
Persze, csakhogy a cset az a Telekom szerint "dinamikusan" jön fel, vagyis vagy feljön, vagy nem. Fél órát böngésztem a honlapjukat, hogy honnan a rákból lehetne elővarázsolni, mert nem jött fel az ablak, de nem lehet.. még a Ghostery-t is kikapcsoltam emiatt. Végül email-t írtam nekik a kapcsolatfelvétel menüpont alatt, 5 telefonszámról, nagyon remélem, hogy így is el fogják fogadni. Miközben szenvedtem a honlapon, megpróbáltam a 1430-at is, de 6-7 perc csörgés után meguntam.
-
telemundo
tag
Figyelem 30-asok!
A telekom chaten is lehet jelezni hogy ne emeljék! Ott biztos megcsinálják! -
.LnB
titán
notmiami-nak és wwenigma-nak köszönöm a hasznos információkat az ő hozzászólásaik révén sikerült elintéznem 5 telefonra a módosítást.
-
bigdigit
addikt
Most akkor a feltöltő kártyásoknak is be kell telefonálni ha nem akarják az emelést és akkor marad a régi tarifa?Már elvesztem a különböző infókban.
-
Sziasztok!
Szerintetek az alábbi szöveg elegendő, ha megírom nekik?:
Tisztelt Telenor Zrt.!
Hivatkozva a fenti telefonszámra, a mai napon érkezett kétoldalú szerződésmódosítással kapcsolatos SMS-ükre ezúton szeretném jelezni, hogy az ajánlatot nem kívánom elfogadni.
Kérem továbbá, hogy ezen - kifejezetten az ajánlat visszautasítására vonatkozó - nyilatkozatom alapján a továbbiakban is a jelenlegi díjszabás és feltételek mellett legyenek szívesek nyújtani a szerződött szolgáltatást. -
notmiami
tag
Kérem, valaki írja meg, hogy a telenornál milyen linken mit kellene írni, kitölteni, mert nem igazodok el a honlapon. Köszönöm!
-
Zeki
nagyúr
Feltöltősnél állítólag az van, hogy ha nem fogadod el az emelt percdíjakat, akkor azok maradnak, de amint feltöltöd az egyenleged, az új szerződésnek minősül, és életbe lép a változás.
-
notmiami
tag
Arra gondolsz, ne örüljünk hogy ezt megtettük?
Hát sejtem én is, úgyis kitalálnak valami újat.De most komolyan ez nekik körülbelül annyit tesz, hogy ezeknél az xy számoknál ott van, hogy többet fizet, azoknál meg kiveszik a pipát, oké nem fizet többet. Olyan hihetetlen ez számomra... :S
-
notmiami
tag
Telekom Chat ablak:
Zoltán: Üdvözlöm, Zoltán vagyok, miben segíthetek?
Ön: Üdvözlöm
Ön: Az áremeléssel kapcsolatban érdeklődnék
Ön: Szeretnék nyilatkozatot tenni, hol készíthetem el?
Zoltán: Itt jelezheti nálam, ha nem fogadja el. Abban az esetben, ha nem fogadja el a változást, kérem, hogy adja meg a hívószámát (az előfizetéshez tartozót).
Ön: A hívószámom: +3630_______
Zoltán: Rögzítettem igényét, ennek értelmében természetesen a szerződését a módosítás előtti díjakkal, változatlan feltételekkel biztosítjuk a továbbiakban Önnek.
Ön: Köszönöm szépen
Zoltán: Nagyon szívesen!
Zoltán: További kellemes napot kívánok! Viszontlátásra!
Ön: hivatalos értesítést fogok még kapni?
Zoltán: Ezt sajnos nem tudom garantálni, de a mostani bejelentését rögzítettem, tehát a fentiek szerint marad minden változatlan.
Zoltán: További kellemes napot kívánok! Viszontlátásra!Ezt nem nevezném túl hivatalosnak.
-
notmiami
tag
Köszönöm a linket. De a határidőre lennék még kíváncsi.
Már most megtehetem ezen az online email küldésben egy nyilatkozatot, mely szerint nem szeretném az áremelést és kész.
Vagy a határidő a július 1-e után érkező számlámtól él?Kérlek magyarázd el a lépéseket, mert nem vagyok tisztában vele.
-
lafaty80
addikt
Most chat-eltem velük
Vagy a 1430-on vagy az oldalon lévő email elérhetőségen lehet írni.
De a T ígéretet tett, hogy még küld egy pontosabb értesítőt minden érintettnek. Gondolom ettől lesz még 15 nap.
De kérdem én.... mivel online ügyintéző vagyok én is... ha nem kaptam mellékletben részletes tájékoztatót, akkor mégis mire nyilatkozzam (még ha oda is írják hogy mikortól érvényes és tudom hogy 15 napom van rá)?
Mármint lehet hogy minden ktg-et feleznek és meg arra mondok nemet?!?Így eléggé zavaros ez az egész...
-
notmiami
tag
Tehát ha Telekomnál előfizetésem van, online ügyintézek, akkor amikor online megjön a számlám, azt követő 15 napon belül nyilatkozhatok?
"Az erről szóló értesítést a számlás (postpaid) előfizetők a 2015. július 1-je után kézhez vett első számlájukon találják meg, míg a Domino (prepaid) előfizetők SMS-ben kapják majd meg szintén július 1. után, tehát a 15 nap azok kézhezvételétől kezdve számítható majd."
Ha igen, hogyan kell nyilatkozni pontosan:
"A Magyar Telekom azt javasolja, hogy a nyilatkozni kívánó ügyfelek a díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálaton jelezzék ezt. Ezen kívül minden más ügyfélszolgálati csatornán (pl. Telekom üzletekben, írásban, emailen) is jelezhetik a szerződésmódosítás el nem fogadását."
Oké, gondolom ügyfélszolgálatot úgysem fogom elérni, akkor milyen dokumentumot kellene kitöltenünk, vagy csak írunk magunktól egyet?
Hihetetlen, hogy pont a lényeget nem tennék bele. Pl tessék itt ez a dokumentum töltsd ki 15 napon belül. -
lafaty80
addikt
válasz
vigyori78 #79 üzenetére
Mai Portfolió cikk
"A Telekom vállalta, hogy a változtatásokról szóló korábbi közleményét kiegészíti és előfizetői figyelmét újabb értesítéssel hívja fel a módosítással kapcsolatos jogaikra, így arra, hogy amennyiben az előfizetők az új ajánlat kézhezvételét követő 15 napon belül úgy nyilatkoznak, hogy azt nem fogadják el, az előfizetői szerződések változatlan feltételekkel hatályban maradnak, a szolgáltatásokat továbbra is a korábbi feltételekkel vehetik igénybe."
Hmmm.... 4-5 nappal előtte akarnak egy tényleges tájékoztatást? Ennek kellene lennie 30-60 nappal előtte, nem? Na kíváncsi leszek erre... még nem kaptam
gerii: közben megtaláltam, igen. Ott van, ahogy az is hogy "a csatolt részletes tájékoztatóban".... na ez az ami e-számla esetében elmaradt szerintem.
-
gerii
addikt
04.30-i számla végén a 2. pont. (Telekom)
-
-FreaK-
veterán
válasz
Szergely83 #75 üzenetére
Én is erre lennék kíváncsi. Lehet még nem-et mondani, vagy 04.30.-tól számítva 15nap volt rá és annyi?
Sms-t küldtek erről, vagy csak a számla végén volt apró betűs rész?
-
Szergely83
tag
Tehát aki eddig nem nyilatkozott a Telekomnál, hogy nem fogadja el a változtatást, az szépen becumizta?
-
Sayuar
senior tag
-
fojuzer
aktív tag
Nos határozatok,ide,oda már emelték dijaikat.S iegn borsosan,piszok drágára! Többszöri szobeli,irásbeli megkeresésekre nem válaszolnak,semmilyen formában! Felvilágositás,//Ügyintézök elismerték kioktatást,mit,hogyan tájékoztassák az ügyfeleket nem kaptak!!Hi-hi-ha-ha/ Viszont felszolitva tessék azonnal a megemelt dijakat befizetni!Ha majdanan valamiféle kötelezö jog § érvénybelép.talán esetleg,jóváirják,csökkentik a dijakat,amit eddig befizetett az ügyfelek,tömkelege! (Kormány! Orbán Bán? Gazdaságunk 1-re jobb,GDP.fel99 de 2-re mit kap az állampolgár.Háát a szokásos ÁR emeléseket!Hiszen igy-úgy de azok menének felfekl! Nos ezt hivják bujtatva! ""REZSI Csökkenrls?,"" Na ezt kapja a NÉP Prolik+Mégis mire számithat az állampolgár?Sennire! Bruha-ha!
r
-
Köszönöm
Bár nem értem, hogy ennek így mi értelme van. Rengeteg embernél azt fogják elérni, hogy elkezdi keresgetni az alternatívákat. Konkrétan, ha nem lenne a család és az ismeretségi kör 95%-ban Telenoros, akkor már mennék is a Vodához, mert gyakorlatilag ugyanazt 1000-1500 Ft-tal olcsóbbna kapnám havonta... Arról már ne is beszéljünk, létezik olyan feltöltőkártyás szolgáltató, ahol alacsonyabb a percdíj, mint itt a számlás...
-
Szia!
köszönöm a linket
. Természetesen nekem is emelnek mindkét előfizetésemet.
Milyen nyilatkozatot kell tennem, hogy ne emelkedjem a díjam és változatlan havidíjat számlázzanak?
Megtehetem ezt a nyilatkozatot a Mytelenor online ügyfélszolgálaton is?
Ha nem fogadom el a kétoldalú szerződésmódosítást, akkor érhet valami hátrány? (szerződés megszüntetés, stb.)Köszönöm a segítséget és elnézést, hogy ennyit kérdeztem.
-
wwenigma
Jómunkásember
Kétoldalú szerződésmódosításra irányuló ajánlat telefonszám alapján
Itt mindeni le tudja csekkolni, szám alapján az összes változást! Illetve telefonon félretájékoztatnak pillanatnyilag... 1:25-től... elfelejtik megemliteni hogy nem csak váltani tudsz.
-
tomp
félisten
Csodás...
Akkor holnap hívom is a telenort, hogy nem kérek emelést. Maradjon csak változatlan. Biztosan anyázni fognak ha már nem kell fizetnem nekik semmit és még így is reklámálok, de nem érdekel. -
chipesz
őstag
Na, csak eljutottak oda, hogy visszahívtak. Ajánlotta a MyTariff-ba való átlépést (megszűnik az internet lassítás és kikapcsolják. Kösz nem.) Aztán tarifacsomagmódosítást (olcsóbb havidíj, kevesebb perc és megszűnik a korlátlan beszélgetés Telenorosok közt. Kösz nem.)
Majd az úriember bejelenti, hogy van egy olyan lehetőség, hogy 3 hónapig havi 1000 ft kedvezményt biztosítanak. Erre mondom, hogy ezt nem értem. Újra elmondja. Igen értem amit mond, azt nem értem ebben mi az üzlet a Telenornak? Ekkor már elmondja, hogy így elfogadom az áremelést és 3 hónap múlva már 8000 lesz a havidíj. Végül elfogadtam, mert decemberben lejár a hűségem és úgy is módosítok, így meg ugyanúgy jövök ki, mintha nem fogadom el. 6*500=3000 (ennyit takarítok meg, ha nem fogadom el, és most ennyit adnak.) Nekem jelenleg jobb, hogy 3 hónapig csak 6500-at fizetek.
Na mindegy. A tájékoztatáson még dolgozhatnának. -
azigazimoris
aktív tag
Pontosan.
A Telekom 04.30-án tette közzé júliusi ÁSZF változást, onnantól ketyegett a 15 nap.
Én még akkor hívtam őket, hogy nem fogadom el a csomagomhoz tartozó percdíj emelést, lejjebb váltani meg nem akarok.
Így kaptam 12 hónapra, havi 1000 Ft kedvezményt a 3300 forintos csomagomból.
Elfogadtam, aztán egy év múlva meglátjuk...
Más kérdés, hogy én figyelgetem a változásokat, minden hónapban, hogy ne érjen ilyen meglepetés, mint most sokakat.
Az tény, hogy az alap tájékoztatásuk botrányos... -
gerii
addikt
válasz
kakuk.tamas #60 üzenetére
Na ez legalább korrekt. Telekomtól is elvárnám ugyanezt
-
kakuk.tamas
addikt
A Telenor hivatalos válasza:
" Szia Tamás, a 2015. július 1-jei áremeléssel kapcsolatban korábban adott információkat szeretnénk kiegészíteni az alábbiakkal. A Telenor egyeztetett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal az áremeléssel kapcsolatban és az eljárás keretében belül módosítottuk az ügyfélkezelési folyamatot, hogy az előfizetői jogok minél jobban érvényesüljenek. Ennek megfelelően a kétoldalú szerződésmódosítással kapcsolatban 2015. június 24-től kiegészítő tájékoztató SMS üzeneteket küldünk az érintett előfizetőinknek, melyek tovább egyértelműsítik a korábbi információt. Előfizetőink az SMS-ben szereplő linken keresztül személyre szabott tájékoztatást érnek el a saját díjszabásukról és annak várható módosításáról. A kétoldalú szerződésmódosítás elfogadásáról ügyfeleink dönthetnek és ezt bármelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön jelezhetik 2015. június 30-án nap végéig."
Én már meg is kaptam az smst... -
Jah, ez ilyen. Ha emailt küldenek és nem olvassuk el, az is tájékoztatás. Szívás, amire rá is játszanak, mert nincs kint naggyal a honlapon, hogy "figyejjé, mert emelünk és dönts, akarod-é". Így az előfizetők 90%-a ráutaló magatartással csak az emelés tényét veszi majd észre. Totál felesleges az NMHH erőlködése, ők engedik meg ezeket végső soron.
-
asdf_
veterán
Hmmm, itt van a csel, megiscsak jelezni kell, vagy elfogadottnak tekintheto.
"- az Elnök rendeletében meghatározott kivételekkel -"
6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet
15. § 5) Amennyiben az előfizetői szerződés módosítására díjváltozás miatt kerül sor, a nyilatkozattétel elmulasztása – a feleknek az egyedi előfizetői szerződésben rögzített, erre vonatkozó megállapodása esetén –, mint ráutaló magatartás, elfogadásnak minősül abban az esetben, ha a szolgáltató az Eht. 144. § (3) bekezdésének vagy (4) bekezdés a) vagy b) pontjának megfelelően tett eleget értesítési kötelezettségének
..
(Az előfizetők tájékoztatása és értesítése
144. §
(3) Ha jogszabály az előfizető értesítését írja elő és amennyiben a szolgáltató számlalevelet is küld, a szolgáltató köteles a számlalevél mellékletében értesíteni az előfizetőt.(4) Ha jogszabály az előfizető értesítését írja elő és a szolgáltató a szolgáltatás jellegéből adódóan nem köteles számlalevelet küldeni, illetve ha az értesítés számlalevélben történő teljesítésére azért nincs mód, mert az értesítés jogszabály által előírt időpontja a számlalevél előfizetőnek történő, szolgáltató általános szerződési feltételei által meghatározott megküldési időpontját megelőzi, a szolgáltató választása szerint - a 144. § (5) és (6) bekezdésében foglaltakra figyelemmel - az értesítési kötelezettségének a következő módon tehet eleget:
a) az előfizető közvetlen értesítésével, postai úton az elektronikus hírközlési szolgáltatás jellegéhez igazodó módon,
b) elektronikus levélben az előfizető által e célra megjelölt e-mail címre;)
-
-
lvb
aktív tag
Csak akarat kérdése, mert amíg a telefonszolgáltatók az álamkassza legnagyobb befizetői között vannak, addig a kormányt sem fogja zavarni, hogy a szolgáltatók egyszerre csak pl. pár száz roamonigot fognak tudni kiszolgálni Hun <=> Hun viszonylatban "technikai" okok miatt.
Innentől kezdve baromira nem számít, hogy mennyien fizetnek elő külföldi számra, a telefonok nagyrészt úgysem fognak működni. Az igazi túristák meg nem vesznek ebből észre semmit, mert a szolgáltató tudja, hogy mióta van az országban az adott sim. őket kiszolgálja, aki pl. 2 hónapja itt van, azokat meg csak néha, szar minőségben.
Az amúgy több országban is működik, hogy pl. nem az országban hivatalosan - ebay stb - megvásárolt telefonnal 1 évben csak pár hétig lehet telefonálni, utána tiltásra kerül.
-
Zeki
nagyúr
Azért kell VOIP telefonálni. voipyo.com
Bárkit hívok 4Ft-ért. Sőt, mivel USA címmel regisztráltam be anno, így a netto 3.1Ft-ért telefonálok, mindegy hogy vezetékes vagy mobil. -
Feri1977
senior tag
Hova az istenbe emelik már az árakat?! Így is horribilis magas!!! Más országokban 2-3 ezer forintokért utánad vágnak 1000 lebeszélhető percet, korlátlan smst, korlátlan netet, stb. nevetséges ami itt folyik!!!
-
-
gerii
addikt
Most néztem meg a csekkes számlákat, 04.30-i számlán van rajta a végén egy kisbetűs szöveg, a 2. pontban egy kis sorocska, hogy emelik az árakat a mellékletben megfelelően - semmit nem mellékeltek. Nem írták hogy és mi módon lehet nyilatkozni. NMHH törvényben (fentebb kiemelte a kolléga) kicsit másként van.
Pereljünk Vincent?Érdekes: pont 6 hónapja volt egy kis kapkodás, nevezetes M0 fizetőssé tételével kapcsolatban, pár nappal a bevezetés előtt...
-
asdf_
veterán
Tovabbra sem ertem, miert kene barmit is jeleznie az ugyfeleknek, ha nem fogadja el a modositast. Valaki vilagitson mar ra, hogy en vagyok a hulye...
Elektronikus Hírközlési Törvény:
132. §
(8) Az előfizetői szerződés kétoldalú, közös megegyezésen alapuló módosítását bármelyik fél kezdeményezheti. A ráutaló magatartással kötött előfizetői szerződések kivételével a kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó szolgáltatói ajánlat - az Elnök rendeletében meghatározott kivételekkel - csak akkor tekinthető elfogadottnak, ha azt az előfizető kifejezett, tevőleges magatartással elfogadta. Szóban kötött előfizetői szerződés esetén az előfizető kifejezett szóbeli vagy írásos nyilatkozata, írásban kötött előfizetői szerződés esetén az előfizető kifejezett írásos nyilatkozata szükséges kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó szolgáltatói ajánlat elfogadásához. A szóban és írásban kötött előfizetői szerződés esetén az előfizető tevőleges és kifejezett elfogadó nyilatkozata hiányában a szolgáltatás további igénybevétele, mint ráutaló magatartás elfogadásnak nem tekinthető, ettől érvényesen eltérni nem lehet. Amennyiben az előfizető kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó szolgáltatói ajánlatot kifejezett, tevőleges magatartással nem fogadja el, a szerződés változatlan feltételekkel hatályban marad. A kétoldalú szerződésmódosítás további szabályait egyebekben a szolgáltató általános szerződési feltételei tartalmazzák. -
zoli62
addikt
válasz
enginev3.0 #44 üzenetére
Telekom köti az ebet a karóhoz, azaz már lehetett nyilatkozni, illetve folyamatban levő vizsgálatra hivatkoznak.
-
enginev3.0
félisten
Látom sok telenoros meg ma is vissza tudott jelezni a szolgáltatónak, mi a helyzet a T-vél?
-
Terentius
őstag
Teljesen hidegen hagy.Már egy éve Voipozom a klikk szolgáltatással,aztán ha lejár a 3 hónap veszek egy új simet.Ilyen árak mellett menjenek a ...ba.
-
vigyori78
őstag
Ezek szerint válaszoltak , elvileg valami azonosító is szerepel a levélben ,meg mikor egyéb okból írtam abban is szerepelt egy azonosító persze más amit linkelt (#34) Beri78 ugyan úgy, igen számlás vagyok ,a bejelentésnél azt is bepipáltam ,hogy Kérek egy rövid visszaigazolást email-ben így ha nem válaszoltak volna akkor is nyoma van. Az online ügyfélszolgálat meg teljesen az mintha bemennél az irodájukba főleg ha be is jelentkezel a legtöbb dolgot itt is el lehet intézni, talán 5x beszéltem és 1x voltam bent a 8év alatt 8db telefont rendeltem ez idő alatt és ezt mind online. De ez szintén igaz a Telekomra is mondjuk ott csak net és tv-m van de mióta megvan még alá sem írtam semmit még a szerződést sem
na jó mikor tévét vettem tőlük azt aláírtam ,hogy átvettem.
-
Beri78
őstag
Bizony van azonosító szám az online bejelentésnél is
Ajánlom figyelmedbe ezt a hozzászólást -
Mate
nagyúr
Megnéztem T oldalán. Elég szép áremelések szerepelnek benne.
Lap alján pedig:
"A fenti díjmódosítások az ÁSZF 9.2.1. pontja szerinti kétoldalú szerződésmódosítási ajánlatnak minősülnek. A kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó szolgáltatói ajánlat akkor tekinthető elfogadottnak, ha azt az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül az ÁSZF 9.2.1. pontjában rögzített módok egyikén kifejezett, tevőleges magatartással elfogadta, továbbá az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes feltételeiről szóló 6/2011. NMHH rendelet 15.§ (5) bekezdése és az ÁSZF 9.2.1.6. pontja alapján díjmódosítás esetében a nyilatkozattétel fenti határidőn belüli elmulasztása is elfogadásnak minősül. "
Viszont a pdf-ben és honlapon se találok időpontot, hogy mikor tették közzé...
-
És mi a helyzet a pirosakkal? Jelenleg ők a legszompatikusabbak árban és szolgáltatásban.
Amúgy T-től nekem semmi nem jött erről és belépve sem értesítés, se egy sor az oldalunkon nincs fent. Ha kétoldalú, akkor jóvá kell hagynom, nem? Vagy a hallgatás belegyezés alapon egy rejtett linken kellene rendelkezni, ahogy azt itthon szokás?
Nem érdekel, kinek a kezdeményezésére emelnek, módosítanak szerződést, legyen transzparens, különben ismét bebizonyítják, hogy simlisek mind, ergo nem kell félteni őket.
-
Stauffenberg
nagyúr
Számlázási oldalról teljesen lényegtelen, mert például rengetegen vannak már nem értékesített tarifacsomagokban és más áron kapják ugyanazt (mint én is).
Az egyoldalú módosítás meg nem biztos, hogy kifizetődő lenne, mert ott az ügyfelet nem lehet megtartani a régi tarifákkal, ott vagy elfogadod vagy bontod a szerződést és vélhetően el is mész más szolgáltatóhoz (ha az mondjuk az utolsó pillanatban aláígér a konkurenciának). Így viszont ha az ügyfél nem is fogadja el, attól még marad a háznál.
De mit gondolsz, ha az agyonhallgatás miatt kevesen tudnak arról, hogy megtarthatják az emelés előtti díjszabást, akkor mennyien élnek vele? 5%? 10%? 15%? Akkor még mindig sokak torkán lenyomtak egy sikeres áremelést.
Erre lépett közbe az NMHH.
Ha meg emiatt elúszik a tervük, fél év múlva még elővehetik az egyoldalú módosítást is.
-
zoli62
addikt
válasz
vigyori78 #27 üzenetére
Válaszoltak a Telenor Online-on tett bejelentésedre? Nekem az a tapasztalatom, hogy az ilyen beadványnak nincs azonosítószáma, utólag telefonos ügyfélszolgálaton nem visszakereshető, és 30. nap környékén szoktak reaglni, ha egyáltalán. Egyébként számlás előfizető vagy ?
-
bambano
titán
hatósági szemétkedésre emelnek. ezért is érdekes, hogy pont az az nmhh tárgyal az emelésről, amelynek a rendelete kiváltotta az emelést.
(#8) Stauffenberg: "Nem vagy köteles elfogadni az új ÁSZF feltételeket és vele együtt az áremelést, mivel kétoldalú szerződésmódosításról van szó": és akkor az ügyfelek egy része más áron kapja ugyanazt a szolgáltatást, amit az ügyfelek másik része? melyik agyhalott találta ki ezt???
a normális megoldás az lenne, hogy vagy nem emelnek árat, vagy egyoldaló szerződésmódosítással emelik. az ászf-ben erre van lehetőség. hogy két nagy cég jogászai se értik a saját ászf-üket, az az ő problémájuk.
-
vigyori78
őstag
Én az online ügyfélszolgálaton írtam nekik ,hogy nem fogadom el az ajánlatot ( Telenor ) ma jött egy levél a lényege ez a többi bizalmas mint ez de lesz@rom
:
Bejelentése alapján a 2015. július 1-jei díjváltozást a Telenor nem érvényesíti az Ön esetében. A számláján az emelt díjak fognak megjelenni, de az aktuális számlában a díjemelés mértékének megfelelő jóváírást biztosítunk. Ezeket a feltételeket addig biztosítjuk, ameddig a jelenlegi tarifáját használja, vagy nem köt új szerződést.
-
bambano
titán
"Az NMHH ennek kapcsán felhívja a figyelmet, hogy kétoldalú szerződésmódosítás esetén az előfizetőknek lehetőségük van a szolgáltató ajánlatának elutasítására, de ehhez nyilatkozniuk kell a tájékoztatásban szereplő határidő végéig.": ezt a baromságot miért nem irtják már ki a jogból? hogy valakinek tennie kell valamit, hogy a rossz verzió ne legyen rá érvényes?? lásd galaxis útikalauz stopposoknak.
-
Beri78
őstag
Telenornál, bár május végén küldtek jelzést, most is kaptunk sms-t (szerdán vagy kedden....) Még most is volt, aki bejelentette, hogy nem kíván élni a "lehetőséggel", és el is fogadják.
TMobile-tól semmi értesítés nem jött még..... -
Mate
nagyúr
T-nél 2 előfizetéssel még semmi infót nem kaptam tőlük. Honnan tudom, hogy mennyivel fog emelkedni a havidíjam és honnan tudom meddig jelezhetem enyhe nemtetszésemet a dolog iránt?
-
zoli62
addikt
válasz
Stauffenberg #8 üzenetére
Ott a pont. Egyébként ezek a kétoldalú szerződésváltozások érdekes módon mindig a nyári időszakra esnek, amikor kevesebb a közfigyelem is. (persze amúgy is, de ez más tészta)
-
apaszka
veterán
Defláció van nem? Mire emelnek?
-
zoli62
addikt
Ebben a vélelmezhető hatósági döntésben az van, hogy nyilatkozni kell a kétoldalú szerződésmódosítás elfogadásáról,vagy elutasításáról. Ezzel szemben a törvényben az van, hogy ennek elmulasztása önmagában még nem ad lehetőséget a szolgáltatónak arra, hogy a változát érvényesítse. Magyarul az ügyfél nyilatkozatának elmaradása nemet jelent.
-
chipesz
őstag
Ez az sms tegnap jött, ebben nincs szó 15 napról:
"Dijvàltozàsi értesitésünket kiegészitve tàjékoztatjuk, hogy 2015.07.01-töl dijainkat kétoldalùan mòdositani kivànjuk, melynek elfogadàsàròl Ön dönthet. Az Ön All-In M dijai elérhetök a dijmentesen hivhatò 173/4/1 menüpont alatt vagy a telenor.hu/dijvaltozas/t/78 oldalon. Amennyiben 2015.06.30-ig az ajànlattal kapcsolatban nem nyilatkozik, a dijmòdositàsunkat elfogadottnak tekintjük. Üdvözlettel: Telenor"
-
Graphics
Jómunkásember
Kurvára nyilatkozni fogok.
Már kérném is az NMHH-t és a két TeleNyomit, hogy a megfelelő dokumentumokat is mellékeljék a kovetkezo idoszakban.
Gondolom a tajekoztatas elmarad Julius 1-ig, igy mindenki beszopta...
Tipikus...
-
lafaty80
addikt
válasz
Stauffenberg #8 üzenetére
Ezt hogy lehet megtenni egyébként, levélben, emailben ilyenkor? Meddig lehet megtenni, július 1-ig?
-
wwenigma
Jómunkásember
Veszteségesek, már osztalékra se telik.
-
-
chipesz
őstag
válasz
Plazmacucci #5 üzenetére
Nyilván nem az első, de én csak a rám vonatkozó emelést veszem figyelembe. Az elmúlt másfél évben az All-in M tarifacsomagom semmilyen formában nem változott.
(#6) Iscariah:
Az biztos hogy nálam csak ennyi lesz (egyelőre), ez volt az általuk kiküldött anyagban, de azért felhívtam a 173-at is, hogy az automata ugyanezt elmondja.
Viszont ha valóban nem történik semmi változás, akkor felhívom őket, s nem kérem a módosítást.
(#8) Stauffenberg:
Köszi!
-
Stauffenberg
nagyúr
Nem vagy köteles elfogadni az új ÁSZF feltételeket és vele együtt az áremelést, mivel kétoldalú szerződésmódosításról van szó. Az NMHH egyébként pont azért indított eljárást, mert a szolgáltatók nem hangsúlyozták eléggé, hogy ha nemet mondasz, akkor maradnak a meglévő díjaid.
A szolgáltatók arra alapoztak, hogy majd kevesen tudnak erről a lehetőségről, így a többségen simán átnyomják az áremelést.
-
-
chipesz
őstag
Nem mintha az az 500 Ft-os emelés földhöz vágna, de hogy az egyik e-mailben azzal indokolták (Telenor), hogy év végéig a lehető legnagyobb 4G lefedettséget akarják biztosítani, s ennek ára van, elég wtf. Miért nekem kell megfizetni azt, hogy haladnak a korral? (Nem mellesleg a 7500 Ft-os havidíjammal csak pár hónapja engedélyezték a 4G hálózatra való csatlakozást, s azt sem a maximális sebességen.)
Mi történik, ha nem fogadom el a szerződésmódosítást? Nem nő a tarifacsomag ára, vagy a szolgáltatást le kell mondanom?
-
Apollyon
Korrektor
Ez az, hajrá. Emeljék az egekig a percdíjakat, amíg már szinte nem telefonál majd senki és szinte rádiómentes lesz az éter.
Kérjünk minél több pénzt egyre kevesebb szolgáltatásért és csökkenő, már-már pofátlanul szar "minőségért". Köszönjük Telenor, Telekom, az előfizető barát szolgáltató (nem). Gondolom a nem vezető beosztásban dolgozók továbbra is éhbérért fognak küszködni náluk -
zzola
titán
Éljen!
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5320 -60% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1145G7 16/512 FHD IRIS Xe
- Dobozos DELL Inspiron 16 Fémházas Multimédiás Laptop 16" -40% Ryzen 7 8840U 8mag 16/1TB FHD+ IPS
- Csőtörés bemérés - Csőtörés Javítás Szakszerűen
- Professzionális vízszerelés 0-24 akár azonnali kiszállással
- Fiorenzato AllGround eladó
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3005
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3009
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550 R5 3600 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700 XT 8GB CM MasterBox MB500 700W
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest