Új hozzászólás Aktív témák
-
Fryskitt
addikt
Én sem értem.. mi van a Face ID-vel? Milyen hiba? Nem lehet egy cikket értelmesen megírni?
-
7Heads Drago
veterán
Ezt a hírt én ezzel együtt hoztam volna le
Az iPhone a legkelendőbb mobil -
aelod
veterán
Páromnak 4s-e volt. Használtan vettük, 1 évig használta aztán landolt a felmosóvízben. 1 nap házi szárítás, semmi. Lemondtunk róla, be is rendeltük az utódját. Egyik ebédnél halljuk, hogy valami nagyon zörög értesítések hada stb. Töltőn hagyott telefon bekapcsolt és üzemel még a mai napig.
-
.Szaki.
addikt
válasz
Juhaszatti #15 üzenetére
Ez így korrekt.
A félreértés elkerülése végett én sem azt állítottam, hogy minden iPhone tökéletes, persze előfordulnak hibák. Ezt már többször leírtam, a közeli baráti/rokoni köreimben összesen (most gyorsan összeszámoltam) ~12db iPhone van, nekem is az van, így van némi rálátásom ezeknek a telefonoknak a teljesítésére, és hazudnék ha azt mondanám, hogy mindegyik hibátlan. Sőt egyik ismerősöm telefonja most adta be véglegesen az unalmast. Ez egyébként egy SE volt.
Én csak azt nem szeretem, amikor olyanok trollkodnak, akiknek halvány lila fingjuk sincs semmiről, birtokolni sosem birtokoltak olyan márkát amit ócsárolnak, csak írják a baromságot. Ismerősöm ismerősének anyukájának keresztapjának fiának a csajának a rosegold ájfonja szar volt, ezért #szarmindenájfon
ikszdélol.
Ennyi erővel én is mondhatnám, hogy a Note8, vagy sőt, maga az egész Samsung egy szar, mert kollégám testvérének vadiúj Note8-a már most szervizben van, mert van vele valami problematika, mégsem mondok ilyet, mert az is nettó baromság lenne. Főleg, hogy másik két haveromnak meg van két S8-a és mindkettő hibátlan. Na mindegy, szerintem érted mit akarok mondani.
-
Juhaszatti
addikt
Páromnak csak 1x kellett bevinnie eddig a 6S-ét, ami nem rossz mert elég régóta használja.
Kijött rajta az a szériahiba hogy az akku miatt kikapcsolt a telefon hidegben. Már 3-4 fokban is, nem kellettek neki mínuszok, ez így télen elég használhatatlanná tette a telefont.
Korrektek voltak amúgy, garancia időn túl is ingyen cserélték az akksit, tekintve hogy elismert szériahibáról volt szó.
Az egyetlen negatív élmény ezzel kapcsolatban, hogy 3 nap kellett még ahhoz is hogy egyáltalán ránézzenek a telefonra, jogosult-e az ingyenes cserére, és utána jött csak a tényleges javítás, ennyi munkájuk van ott a szervizben. Vagy legalábbis akkor ennyi volt. iStyle volt amúgy ha jól emlékszem. -
aelod
veterán
válasz
bLaCkDoGoNe #11 üzenetére
LG G2 kijelző szalagkábel esetén kaptam egy új kijelzőt és még a töltő kábelemet is cserélték gariban.
Úgy értettem, hogy ha kiad egy terméket a gyártó akkor csinál neki, egy oldalt, hogy ez és ez a hibája így és így kell szervizelni? Olyan olvasata van a dolognak, hogy hibás terméket dobott piacra.
De lehet rosszul értelmeztem a kolléga írását.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
A holnapjukon elérhető az összes elismert visszahívási-/csereprogram.
De vannak olyanok, amik itt nincsenek listázva, mégis léteznek. Nem tudom, mi lehet az oka – ha találgatni kellene, akkor anyagi természetű megfontolásokat sejtenék a háttérben.
(#10) aelod: Mesélj, milyen garanciális problémádat nem oldották meg kielégítően?
-
Matada2.3
veterán
válasz
bLaCkDoGoNe #7 üzenetére
Egy Apple méretű cég bizony igazán odafigyelhetne ezekre és fenntarthatna valami egyszerű rendszert, aminek ha megadod, hogy milyen készüléked van, listázza a garanciás és az azon túli elismert problémáit. Nem jobb azzal reklámozni magad, hogy elismered és javítod, mintsem titkolod és csak puffognak miatta az emberek?
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Sajnos sokszor ezt nem teszik meg. Több szériahiba is van (vegyesen többféle Apple terméknél), amit javítanak garancián túl is, de nincs meghirdetve hivatalos programként. (Hirtelen két ilyen jut eszembe, az egyik az első szériás Apple Watch-oknál az akkumulátor meghibásodása, a másik pedig a retina kijelzős MacBook Pro-k kijelzőkén levő bevonat leválása.)
Úgyhogy bizony a felhasználónak kell utánajárnia ezeknek, mert jellemzően kezelik a problémát, csak nem verik nagydobra.
-
Matada2.3
veterán
Ezeket nem ártana hivatalosan is leközölnie a cégnek. Gondolom ezt egy kis időn belül csak megteszik, mert nem mindenki olvas szakportálokat, hogy tudatában legyen ezeknek a problémáknak.
-
kurion
senior tag
Sajnos a hetes iPhone nem lett valami stabil telefon. Fél év alatt mikrofon hangszóró, kijelző és hálózati hiba lépett fel. De legalabb a garancia is tolódik ki rendesen.
-
Mivan a Fészájdí-vel? Mi a hiba?
-
.Szaki.
addikt
válasz
cezarlacrone #2 üzenetére
Oszd meg velünk kérlek tapasztalataidat, melyik iPhone-odat kellett szervizbe vinned és milyen hibával?
-
cezarlacrone
aktív tag
Szép nagy szervizháttér, kell is.
-
aelod
veterán
I innovation: jack elhagyása, home gomb elhagyása, mikrofon elhagyása
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 14 Pro - 128 GB Space Black ajándék Pitaka tokkal
- Samsung Galaxy Z Fold 7 512gb makulátlan állapotban dobozában
- Ú, bontatlan, iPhone 17 Pro gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Független iPhone 16 Pro 128GB Natural Titanium Garancia 2027.10.16-ig
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- Samsung Galaxy A16 5G 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i5 9500 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 Super 8GB AeroCool 800 DeepCool 500W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest