Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
tatararpad #9 üzenetére
Az azért sokat számíít, hogy a júzer mennyi időt tölt el a játékkal - reklámok fizetős opciók miatt. Ha hamar leszívja azakksit, akkor ritkábban veszi elő, hamarabb kilép a játékból.
Ezt leszámítva az sem mindegy, hogy a vásárlóbázis mekkora részéhez jut el a játék. Az alacsonyabb hardver igény is számít, mivel az alsó kategóriában van a legtöbb felhasználó készüléke.
De ha egyik sem elég meggyőző a fejlesztő számára, akkor marad a magas szintű opció, ami tudtommal nem lesz megvonva egyik platformon sem. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
tatararpad #9 üzenetére
A low-level API a fejlesztők számára sokkal gyorsabb fejlesztést jelent. Beírják, amit akarnak és működik, nem kell hónapokig azon dolgozni, hogy egyáltalán kiderüljön hol a hiba a kódban. Nem véletlenül nem akarják az EAP-t. Használhatatlan ebben a rendszerben, mert nem lehet kideríteni, hogy hol a kódban a hiba.
Másrészt, ha lesz Metal kód, akkor onnan low-level API-ra portolni összehasonlíthatatlanul egyszerűbb, mint OpenGL ES-re. Utóbbi miatt xy program Android portja akár fél évvel később jöhet. Ráadásul az Unreal Engine és a Unity Metal renderje sokkal többet tud, mint az OpenGL ES render. -
válasz
tatararpad #4 üzenetére
Amikor egy mai játék fut, akkor a CPU magok terhelésének 60-70%-a a grafikus driver futtatásával foglalkozik. Vagyis, hogy a magas szintű kódot lefordítsa a GPU nyelvére. Ha a játék alacsony szintű grafikus API-val keresztül íródott, akkor ez a réteg sokkal kisebb lesz, vagyis ugyanaz a grafika és fps érték kevesebb proci terhelést jelent. El lehet képzelni, hogy ezt a megtakarítást mire lehet használni: alacsonyabb fogyasztás (ami magasabb üzemidőt és kevesebb melegedést jelent), vagy kisebb hardveren is azonos futási teljesítmény, és igen, ha a fejlesztő úgy dönt, akkor jobb grafikára is lehet használni ezt, de mobil ezsköznél szerintem nem ez a lényeg, hanem az első kettő.
Tehát nem kell jó grafika ahhoz, hogy haszna legyen egy low-level api-nak. Persze, minél nagyobb a grafikai terhelés, annál nagyobb lesz az előny is. Valószínűleg a legegyszerűbb játékoknál nem lesz észrevehető a különbség, de ezeket úgyis a régi magas szinten írják majd továbbra is.
-
Nexus999
csendes tag
válasz
tatararpad #4 üzenetére
Nem csak a grafika az alacsony elérési API pozitív hatása, hanem az, hogy jelentősen megnő az üzemidő.
-
xtremez
aktív tag
válasz
tatararpad #4 üzenetére
Nem kötelező "BF5" szintű játék az api kihasználásához. Már most is vannak játékok melyek kiegészültek Metal támogatással, ami fejlesztőktől függően ad többet mint az OG ES.
Új hozzászólás Aktív témák
- Túraautó topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gigabyte alaplap topik
- Hegesztés topic
- DVBViewer
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5060 TWR számítógép - i5 8500 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD UHD630 WIN10
- BESZÁMÍTÁS! MSI Crosshair 17 HX Gamer notebook - i7 14700HX 64GB RAM 1TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i3 9100F 8GB DDR4 240GB SSD GTX 1050Ti 4GB DeepCool Tesseract Chieftec500W
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged