Új hozzászólás Aktív témák
-
CsaBully
tag
Sziasztok.. nvidia gtx1060 3gb driver frissítés után az lg 29-es monitoron nem tudok 2560x1080-ra váltani mert csak vibrál a kép..tudtok erre megoldást?Régebbi drivert visszarakva is ugyanez a helyzet, LG ultrawide telepítve(újra)..tanácstalan vagyok..így max FHD..
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
FIREBLADE78 #74 üzenetére
Nem érted a kvescsönt
-
ONEFREE
aktív tag
válasz
FIREBLADE78 #74 üzenetére
Szerintem nem egy TV t nézünk 😂😂
-
FIREBLADE78
addikt
Mindenki ezt a látótért írja. Aki 1,5m -es tv-n játszik akkor annak előnye van?
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Eugene Roe #56 üzenetére
Elég ha a 21:9 monitor az extra látómezőt, az extra perifériás látást adja. 4:3 vagy 16:9 esetén csak annyit változna az élmény, hogy még esélyed sem lenne reagálni arra amit nem látsz. UW esetén legalább látod. Ilyen típusú játékoknál még az ilyen extra UW monitornak is van előnye, amíg perifériásan érzékeled a két szélen történt mozgást. Ezt "hagyományos" monitornál gondolom úgy pótolják a játékosok, hogy folyamatosan pásztáznak, rángatják a kisebb látómezőt jobbra-balra. Itt nem kell rángatni, ami szerintem jobb a szemnek és az agynak is.
-
Rodi 4.80
senior tag
Az emberi szem látószöge 180-200 fok között van.
-
-=RelakS=-
veterán
"hogy a vízszintes látószög az 90°-os."
Olvasd el amit a #64-ben írtam. Játéka válogatja, hogy a vízszintes, vagy a függőleges látószög rögzített képarány váltáskor, illetve nem várt torzulás is előfordulhat.
Az meg alap sajnos, hogy a széles látószöggel a kép torzulni fog. Quake-ben írtak érdekes renderelőket, amik ezt a problémát úgy-ahogy megoldják
-
Meridian
senior tag
Amúgy Nyizstor Károlynak van egy könyve, a Shaderprogramozás - Grafika és játékfejlesztés DirectX-szel.
[http://www.szak.hu/konyvek_htm/shaderprog.html]Ebben a könyvben a 98-ik oldaltól kezdve van értelemsen leírva minden amit tudni kell a 3D grafikáról, hoyg az hogyan is jelenik meg a monitoron.
-
Meridian
senior tag
Közben próbáltam keresni valami leírást, hogyan is rajzolódik ki a 3D kép a monitorra, aza hogyan is működnek a 3D enginek alapjában véve, de sajnos nem könnyű keresni rá, mert a 3D szócska a Googlet- egészen más technológiák irányába vezetik el (pl 3D-s mozik
)
Találtam egy átfogó leírást, de ez bőven mindenféléről szól, ami számítógépes grafika (amúgy érdekes olvasmány ez is), itt a 76-ik oldalon van egy ábra a sugárkövetéssel kapcsolatban, na ahhoz hasonlóan megy a térbeli objektumok 3D-s transzformációja egy sík felületre történő vetítésekor.
http://docplayer.hu/16453027-Grafika-programozasa.htmlvagy van még ez az iromány - itt a 60-ik oldalon részletezi a középpontos vetítést módozatát (mint az látható, egy sík felületre történik a vetítés)
http://sirkan.iit.bme.hu/~szirmay/3Dgraf.pdf -
Meridian
senior tag
"Duplájára nő a látótér, de csak ott nyilván, amelyik játékban megjeleníthető ez a képarány."
Na, ez az ami nem biztos. A kép pixeles felbontása nő, de ugyanakkor a kép 3D transzformációs számításai úgy működik, hogy egy sík lapra vetítik a képet (ez amúgy a monitor lapja/képe is egyben), amelyhez képest a nézőpont általában úgy van elhelyezve (meghatározva), hogy a vízszintes látószög az 90°-os. Nem tudok olyanról, hogy görbe felületre vetítenék ezt a képet. Így valójában vízszintesen nem látsz szélesebbre, de mivel a monitor oldalarányai miatt a függőlegesen a kép keskenyebb, így a látott kép is keskenyebb lesz... azaz alul és felül kiesik a kép, mondjuk egy 5:4-es vagy 4:3-as vagy akár egy 16:10 / 16:9-es monitorhoz képest is.
Ahhoz hogy valóban növekedjen a látótér, ahhoz "FOV"-ot átkell állítani 120°-osra, vagy még szélesebbre, de ekkor meg torzul a kép a kép széleinél. Igazáűból ez úgy lenne az igazi, ha a 3D képtranszformációnál nem egy négyzetes és sík lapra vetítenék a képet, hanem a monitor ívénbek, formájának, azaz oldalarnyaival arányos lapra számítanák ki a transzformációkkal a vetített képet. Na, az lenne azigaz, de az meg számításigényesebb lenne. Bár ma már szvsz ez sem lenne probléma.
Amúgy honnan veszem ezt? Mondjuk mert rettenet mennyiséget játszottam a WOW-al... anno egy 19"-es CRT-n toltam. Aztán vettem egy 32"-os TV-t (olcsón, tescos "jóárusított" akcióban) és rögtön feltűnt az, hoyg nem látok többet, sőt kevesebbet látok a korábbi képből. nem lett szélesebb a látószög, viszont a 16:9-es oldalarány miatt a képből alul és felül hiányzott az ami a 4:3-as CRT megjelent, de a 16:9-es TV-n már nem. Viszont szélességebn pont ugyanaz maradt a kép. Tehát jobbra is balra is ugyan annyit láttam, de felfele és lefele már levesebbet. Keskenyebb lett a kép. Azaz 4:3-as-ról a kép lecsökkent 4:2,25-re! Na, most egy ilyen ultrawide monitoron az eredetileg 4:3-as képből az ilyen 32:9-es oldalarány esetén csak 4:1,125-ös képet fogsz látni.
Ahhoz hogy ez javuljon, magát a számoló algoritmust át kellene paraméterezni, egyrészt úgy hogy a függőleges látó szög maradjon fix, és hogy a monitor görbe és annak az ívének nagyjából a gyújtópontjában ülve nézed azt.
-
Pista0001
addikt
A cikkben azt írják, hogy mint 2 27-es full-HD. Ennyire megbízhatunk a PH! stábjában
Mivel nem láttunk még ilyen képarányt (32:9, ha jól számolok), szokatlan a szemnek, plussz hajlított is, meg csak szerencsétlen szögből lőtt fotó van róla,...
(#64) -=RelakS=- : Gondolom kell egy kis idő, hogy a szoftvergyártók lereagálják az új képarányt. Ha lesz kínálat ilyen monitorokból, és igény a felhasználók részéről, akkor biztos bekerül ez az opció is idővel.
-
-=RelakS=-
veterán
Nagyon jó
Kipróbáltam pár játékot ezen a felbontáson. Gondok:
Torzul a kép (Doom 2016, peig még 21:9-ben is minden rendben van...)
A függőleges oldalhoz állítja a FOV-ot: a kép oldalai néha átlógnak falakon, köd eltűnik a kép szélein (HL2, Portal2), vagy csak simán torz a kép széle (Serious Sam 3)
A vízszintes oldalhoz állítja a FOV-ot: gyakorlatilag kevesebbet látni, mint egy 16:9-es monitoron (UT3, Far Cry)Piftuka
Szerintem csal a szemed.
Ha FullHD a monitorod, csinálj egy 1920*540-es képet, és tedd ki full screen-re. Meglátod, hogy milyen komolytalanul keskeny csík a végeredmény. -
-
atok666
őstag
válasz
twollah1976 #15 üzenetére
Es ha az 1280-as profi talakozik az ugyanolyan profival aki egy ilyen monitor mogott ul?
Atok
-
válasz
#74018560 #55 üzenetére
Ezt nehéz lenne meghatározni pontosan.
Nekem az ideális szemtávolság pont annyi aminek kényelmesnek érzem. Most lemértem és 75cm-ről nézem a 23"-os monitort és tényleg játékfüggően állítom be, van aminek elég a 85-90 körüli de van aminél elmegyek egészen 100-ig.
Találtam egy kakulátort minimum maximum távolságról [link] Bár ez nem ír fov-ot.
Ezt tényleg mindenkinek egyénileg kell belőnie mit érez kényelmesnek. -
atee
őstag
Mindenki előnyről beszél meg, hogy a profik... a profik csak nagyon kis hányadát adják a piacnak!
Nekik nem is az élmény hanem az eredmény a fontos!
Egy ilyen monitor, de már a 21:9 is remek játékélményt ad! Ezért érdemes elgondolkozni ezeken az arányokon! Annó 4:3 ról is egyszerű volt megszokni a 16:9 et. A 21:9 teljesen más világ! Gondolom ez is remek lehet!
Az ára meg nem is olyan vészes ha az iPhone X hez nézzük
Igaz evvel elég hülyén nézne ki telefonálni -
Take my money
-
Eugene Roe
őstag
Azt értem alatta, hogy nagy dellás versenyek vannak rá, és a playerek mint egy bolond, ráncigálják a kurzort. Régen quake, ut, majd cod és cs, mostanság overwatch, cs. "Ideális" esetben nincs időd arra, hogy a képernyő legszélére rántsd a kurzort, majd pontosíts fejre, mert ez két lépés. 4:3-on a profiknak egyetlen lépés a 4:3-as legszélre odahúzni az egeret és lőni, mivel még elég közel van a fókuszhoz. 40cm-ről viszont nem tudja úgy elrántani, hogy végül a fej közelében is álljon meg a kurzor. Mert egy rántást addig tudsz lekö etni, amíg mindkét szemed látja a célt. 4:3-on is a szélén már az orrnyereg bezavar és nem fogod tudni odarántani, de 21:9-en már esélytelen. Remélem érthetően sikerült leírnom, amit akartam
az a baj, ha ilyen slow paced shooterekkel játszol, akkor nem lesz könnyű átérezni.
Periférián észleled a célt -> szemmel ráfókuszálsz -> odarántod a kurzort -> tüzelsz. Ha 4:3 van, akkor csak a szemednek kell mozognia, ha 21:9 akkor előbb még a fejed mozgásával kell lekövetni, és utána jön a szemed -> időveszteség
-
#74018560
törölt tag
válasz
MasterDeeJay #8 üzenetére
Kene egy tablazat, ami osszefoglalja az adott kepatmerohoz az idealis szemtavolsagot es a hozza tartozo FOV-ot.
32"-es TV / monitor asztalon sztem mar zavaroan nagy. -
Tigerclaw
nagyúr
Klasszikus 1 monitoros megoldásban irodai és úgy globálisan munka jellegű felhasználásra szerintem is a 16:10 a jó, vagy a 4:3, de ma már szerintem ideálisabb egy 21:9-es nagyobb UW monitor 2 ablakos-ra konfigurálva.
Egy ilyen ultra-ultrawide esetén szerintem már nagyon kell tekergetni a fejet is, illetve filmnézésnél sem lehet kihasználni, mert ahhoz is túl széles.
Mondjuk erősen felhasználásfüggő az egész.
-
Piftuka
veterán
"Szerintem "vicces" egy ilyen ultra széles monitor, mert oké, hogy az emberi látószög ennél jóval kisebb, ergó forgatod a fejed előtte mint egy barom. És ahhoz hogy lelőjj valakit ugyanúgy a célkeresztnek középen kell lennie rajta.[..]"
Én nem játszom online FPS-ekkel, de egy autószimulátor, vagy helikopter szimulátor játékot szívesen kipróbálnék egy ilyen monitoron.
De...
Ami miatt azonnal felfigyeltem rá, az egy teljesen más felhasználási terület: otthoni stúdiózás.
Ahogyan elnézem, ez nagyjából 3, egymás mellé helyezett,16:9-es monitornak felel meg, és ebben az esetben óriási előny lehet az a széles desktop, amelynek segítségével bőven van hely széthúzni, elhelyezni a felvételek sávjait, és az egyéb beállító paneleket, effekt box-okat, stb. is el lehet még helyezni úgy, hogy ne kelljen állandóan váltogatni a stúdió program egyes komponensei között.
Mindezt a feladatot egyetlen monitorral megoldani, minden szempontból sokkal praktikusabb, mint két, vagy három monitorral.
Szóval emiatt én nagyon örülnék egy ilyen monitornak.
Viszont nem csak a látványa, hanem sajnos az ára is elképesztő...
-
Envo_
aktív tag
válasz
Pista0001 #40 üzenetére
Ez így van, jó hogy rávilágítottál. Az egész vita FPS példákkal kezdődött és ott kifejezetten NEM előny, csak erre szerettem volna reagálni, mindenhol máshol, viszont remek, (én is használnám tuti) ahol nincs ilyen jellegű mozgáskoordináció, csak szimplán a felület a lényeg.
-
Taranti
senior tag
Szóval egy 400-450e monitorhoz adnak egy 750EVO-t... no comment.
-
Kaci84
őstag
válasz
Eugene Roe #43 üzenetére
Oké,de itt a monitorról volt szó hol van előnye hátránya van-e nincs-e. Nem lehet Objektív véleményt alkotni szubjektív szempontok alapján.
Nem tusom mit értesz kompetitív alatt. Az R6 minden szempontból jól sikerült játék, aki szereti az ilyesmit. Eygszerre épít a jó reflekszekre, kézügyességre, összehangolt csapatjátékra és a taktikus gondolkodásra. Az egy másik dolog, hogy nehéz jól játtszani, körülmények hiánya miatt. Pl. rendes csapat. -
Lacok
őstag
Egy ilyen monitornál már látom értelmét a hajlításnak. Szívesen látnék egy hasonló megoldást csak 1440-es vízszintes felbontással.
-
Egon
nagyúr
válasz
Tigerclaw #39 üzenetére
Általános felhasználásra szerintem manapság a legideálisabb választás a 16:9-es és a 16:10-es képarány, de nem vagyunk egyformák (én kifejezetten jól elvoltam a leginkább "kockamonitornak" számító 5:4 képarányú P19-2-vel is, akkor is amokor munkára használtam - no meg kinek mi a munka ugyebár).
-
Redneck
nagyúr
Nagyon jó teszt lett, tetszik, szívesen kipróbálnám! Tud valaki teszt lehetőséget valahol Budapesten?
Persze itthonra a 21:9 is elég nagy lépés lenne, de egy próbát tennék vele, kíváncsiságból. -
Pista0001
addikt
és Dominó85:
FPS-re teljesen igazat adok nektek, a valóságban is fegyverrel együtt néznek be, akik tényleg tudják mit csinálnak. Szerintem nagy előnye egy ilyen monitornak autós játékokban lehet leginkább, a vezetés a valóságban is hasonló. Elsősorban előre figyelsz (monitor közepe), de rengeteg plussz információt kapsz a perifériás látás révén, ami itt is megvalósul, másrészt nem kell plussz gombokkal vagy egérrel fordítani, hanem elég a monitor másik részére pillantani, hogy megnézd, mi van melletted, vagy a tükör révén mögötted. Versenyben vagy autós üldözésnél ez eléggé jól jöhet.
-
Tigerclaw
nagyúr
A "hagyományos" UW monitorok képaránya szerintem ideálisabb ha mindenféle felhasználást beleszámítunk...és az jóval olcsóbb is.
-
Egon
nagyúr
Abu egy újabb mítosza dől meg, ha a Samsung is kínál majd G-sync-es monitort.
-
nbg
senior tag
Nah, ezt pivot-ba, aztan mehet a PH! forumozas...
-
Kaci84
őstag
Szerintem az, hogy kinek tetszik vagy nem szubjektív, de az, hogy mindenképp előny az már nem. Mert az, igen is előny mindenfajta játéknál. Az egy teljesen más kérdés, hogy kinek mennyiért éri meg. Sokkal több az előny mint a hátrány. Én tavaly váltottam 21:9-re, de nagyon élvezem és nem mennék vissza. BF-be is jó, hogy egy bekuszó tankot helit előbb veszek észre. R6 Siegeben meg amikor fedezem a havert mert mókol a falnál sokszor belefér 2 ajtó vagy ablak és nem kell másodpercenként ide oda mozgatni az egeret. Persze nagyon játékfüggő és az előnyöket mondhatjuk kevésnek, de ez már egyéni dolog.
Az meg, hogy valaki szar monitorral is jó és legyőzi a szélesvásznut azt meg nem kellene idekeverni, mert saját magunkhoz kell mérni. Fair Unfer dolog meg nem a monitornál kezdődik, elsősorban a játék élvezete a cél szóval otthoni Casuslban nincs értelme erről beszélni.
A szem látószögéről meg annyit, hogy 170-180fok a látószög. Nyílván a "sárgafoltal" látott mező jóval kisebb, de egy betört ajtót egy bekuszó tankot oldalról nem is kell élesben látni. Vezetésnél se zavar senkit szerintem a nagy látótér, ahogy szélesben látjuk az elsuhanó tájat. Akik ilyen f...jágokat írnak használnak egyáltalán széles monitort? Na mindegy. -
Envo_
aktív tag
Csak hogy egy klasszikust példát is nézzünk: mai napig a CSGO profik 90%-a 4:3-as felbontással játszik, mert "ahova kell úgyis benézek és látom" ha csak a szememmel követek le valamit / nézek be valahova azzal pont hogy hátrányom születik, mivel a célkereszttel nem követem le a szemem mozgását.
Ha valahova be akarsz nézni, az egérrel kell megvalósítani, mert annál könnyebb az ott lévő ellenfelet lelőni. Ha csak a szemeddel nézel, mehet a flick, meg a rángatás és már pár ms késésben leszel az ellenfélhez képest.Aki profi azt a minél kisebb látótér egyáltalán nem zavarja, mert midig csak középre néz, mert tudja mit csinál. Nem véletlen hogy competitive szinten nincs széles monitor hiába látsz többet, a "több" jelen esetben csak zavart kelt, semmi mást.
-
Dominó85
addikt
Szerintem "vicces" egy ilyen ultra széles monitor, mert oké, hogy az emberi látószög ennél jóval kisebb, ergó forgatod a fejed előtte mint egy barom. És ahhoz hogy lelőjj valakit ugyanúgy a célkeresztnek középen kell lennie rajta. A másik meg, ha mondjuk ejtőernyővel ugrasz ki a játékban, akkor pont hogy nem csak szélesnek, de magasnak is kellene lennie a monitornak, nem? Nettó faxságnak tartom ezt a trendy ultrawide dolgot, mint ahogyan a keret nélküli és edge telefonokat is. Az áruk az egekben, cserébe qrva sérülékenyek... Itt meg forgatod a fejed előtte, mint egy fürkésző rókamanguszta.
Persze ez csak egy magánvélemény, nem akarok vele senkit se bántani. De ép ésszel mindennek korlátok között van csak meg az értelme. Haveromnak kb fele ilyen széles ultrawide monitora van, ami kb az emberi látószögnek felel meg. Na az még OK. De ez a fenti egy baromság. De eljön az a kor, amikor a gamer gyerek szobájának egyik fala félig egy darab monitor lesz, melyet mechanikusan olyan ívben hajlíthat amilyenre szeretné... Az emberiség saját maga miatt megérett a pusztulásra. A trendi, drágától senki sem lesz menő. Aki pedig másokat azért néz le, mert nem trendi és drága, nos magáról állít ki elégtelen szegénységi bizonyítványt. Szerintem például az Apple sem menő, csak egy tinédzsereknek kitalált hype tucat készülék. Nem leszólva az amúgy nagyon jó iOS rendszert. Szóval korlátok között van értelme mindennek.
Szerk.: Nem kérek támadó jellegű kommenteket. Tényleg nem akartam senkit sem megbántani. Nekem ez a véleményem, tessék tiszteletben tartani, ahogyan én is teszem másét.
-
válasz
Eugene Roe #26 üzenetére
Pontosan.
-
Hosssszu
őstag
Akkor ezen a monitoron Super Mario már nem scrollozna?
-
válasz
GoldhandRent #24 üzenetére
Ehhez mondjuk senkinek semmi köze. Mindenki azt vesz magának, amit akar.
-
#16939776
törölt tag
Akit nem zavar hogy fordulásnál majdnem a teljes perifériás látótere villog annak hajrá
-
Eugene Roe
őstag
Nem unfair mert fps versenyeken a 16:9-et is lekorlátozzák 4:3-ra a "pro"-k, mert inkább egy kis helyre tudjon 100%-osan koncentrálni, mintsem kapjon millió felesleges képi információt. Igazából éppen a casual gamereknek készül el, meg a félprofi kockáknak arra az esetre, ha élvezni is szeretnék a játékot!
Ha nézelődnie kell, már régen rossz, egy igazi 5.1 fejhallgató, és a kommunikáció az ami sokat ér
-
LG 34UM88C-men a felbontás 3440 x 1440 pixel. Ez már a határ szerintem. Mondjuk egy játékosnak valószínűleg más az igénye, mint egy fejlesztőnek.
-
enginev3.0
félisten
Nem vagyok gamer, már, de mikor 27" monitort cseréltem akkor kényeztető volt a szememnek a sokkal nagyobb látótér amit a 34" nyújt,
Kicsit sajnálom hogy nem a counter strike időszakomban váltottam, kíváncsi lettem volna hogy előnyös vagy sem a plusz látótér, bár szerintem mindenképp
-
AGE-T
őstag
válasz
twollah1976 #15 üzenetére
Felbontás lehet előny, távoli dolgok nagyon kevés pixelből állnak, az nem segít. Egy 21:9-es monitor 4K val azért adná.
-
iamalone
csendes újonc
?
-
sagem
addikt
válasz
twollah1976 #15 üzenetére
Ja, csak az emberek kb 10%-a "profi" a többiek meg azt hiszik magukról, hogy azok
(a profik amúgy nem is vesznek ilyet, mert a versenyeken sem ilyen monitorokkal játszanak, tehát nekik ez nem hogy jó, hanem még rossz is)
-
twollah1976
őstag
Szerintem aki profi FPS játékos az akár 1280x1024-es felbontásban is megeszi reggelire azokat akik ultraszéles kijelzővel tolják.
-
AGE-T
őstag
Egy sima full hd monitoron tolom, de szerintem körbekergetem a világ 95%-át a bf-ben, nem hiszem, hogy ez előny.
-
Az lenne a vicces ha a fov nem nőne. Normális játékokban ez állítható. Nem vagyunk egyformák, nem egy méretű monitort nézünk nem egyféle távolságból... Én pl rosszul vagyok ha kicsi a fov. Játék függő, nekem a 85-90-100 jön be. Valaki meg elvan 65-70-el. Konzolokon meg alap a kis fov mert nagy távolságokból nézik.
-
sagem
addikt
Mi számít fairnek a mai világban? Jobb net, egér, bill, monitor, vga stb. mind mind előnyt ad valakinek veled szemben.
Igazából a legtöbb embernek tök felesleges a profi/félprofi "gamer" cucc, mert nem lesznek jobbak tőle, és esportolók sem lesznek. Szerintem nem kell erre ráfeszülni, ha valaki nagyon komolyan veszi a hobbiját és megteheti, akkor sokat költ rá, de hiába veszel egy ultrabutál fényképezőgépet, attól még nem leszel fotós, ha nincs az egészhez tehetséged/érzéked
-
Z_A_P
addikt
Na felteszem itt is a kerdest: fps jatekokban, egy ilyen 3840x1080 monitoron a latvany az ugyanaz mint fullHDn (1920x1080), csak a vizszintes pixelek dupla olyan szelesek, vagy pedig duplajara no vizszintes latoszelesseg?
Utobbi eset viszont nem fair, nem? -
snecy20
nagyúr
..és nem is kell a meghajtásához olyan bitang konfig, mint 4k alá.
Mondjuk a Battlefield pont nem mutat jól ezen. Kevés ehhez a képarányhoz az 1080p...
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Formula-1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Házimozi haladó szinten
- Kína betilthatta az NVIDIA AI gyorsítók vásárlását
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Gigabyte AORUS FI27Q Gaming monitor, IPS, 27", WQHD, 1ms, 165Hz-Garancia
- LG L192WS monitor eladó: 19" 1440 900
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF VG34VQL3A 34 180Hz VA 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung S32R750UE monitor - 4K/UHD állítható magasság HDMI - asztalra csavarozható!
- LG 32GN650-B monitor, 31.5 , 1440p, 165hz, g-sync/freesync
- LG 34WQ500-B - 34" IPS LED - 2560x1080 Wide FHD - 100Hz 5ms - AMD FreeSync - HDR10
- Samsung Galaxy S24 Ultra / 12/256GB / Gyári független / 12Hó Garancia
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Mi Note 10 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest