Új hozzászólás Aktív témák
-
7time
senior tag
Szerintem ha megjelenik a Star Citizen az Ubis játékok szebben fognak égni mint a Reistag pedig a Far Cry 3-4 egyszerűen zseniális.
-
pakriksz
őstag
nem kell várni, már van néhány... ja persze! pc nem futnak egyáltalán
De ahogy te a rommátömörített videokból is megmondod hogy konzolon rosszabbul néz ki, akkor is meg fogod mondani hogy konzolon rosszabb. Ha 320x200-ban menne egy játék pc-n és 1080p-ben konzolon te arra is rámondanád hogy a konzolon rosszabb
Nincs gyenge hardver csak hulladék optimalizáció...
Határokról beszélni meg már mondtam hogy unalmaas. Nézz meg egy x360 vagy ps3 megjelenésekor kiadott játékot, és nézz meg egy életciklus végén kiadott játékot.
-
mrhitoshi
veterán
Nem kell átlagot számolni. Ha már csak 10-ből megy 4 1080p@60-al, ott már ki lehet jelenteni, hogy nem generális probléma, csakis a lusta, vagy inkompetens fejlesztőn múlott a dolog.
És azt sem szabad elfelejteni, hogy vannak olyan masszív SP játékok, amiknek viszont hót felesleges a 30FPS. Ilyen volt a heavy rain is. Ezek interaktív mozifilmek, és teljesen megteszi a 30FPS is.
Ráadásul egyetlen komolyabb exkluzív cím sem jött még ki, így én hanyagolnám ezeket a markáns kijelentő véleményeket a grafikával és a sebességgel kapcsolatban. -
mrhitoshi
veterán
Persze, mert ez így működik.
Nem tudom, hogy feltűnt-e már az a tény, hogy ami konzolon szarul fut, az PC-n is ótvar szar, viszont ami konzolon jól fut, az nem biztos, hogy PC-n is jól futna.
Másrészt nem az eddigi fejlesztőktől kell várni a next-gen játékokat, mert mint ilyenek, még nem léteznek. Ki kellene már lőni a prev-gent, és next-genre kellene koncentrálni a fejlesztőknek, ami valószínűleg még 1 év.
Viszont a Naughty Dog-ra érdemes lesz figyelni.és +1 erre: Azért még is csak összehozott egy két fejlesztő 1080p 60 fps játékot ps4-re, úgyhogy valszeg nem a géppel van a gond, amikor ez más játékoknál nem sikerül...
Gondolom ez a lista totál elkerülte a figyelmed: [link]Illetve ahogyan én látom a piacot, inkább a PC-sek vergődnek mostanság, mintsem a konzolosok. Nincs itt semmiféle hype, maximum ellenhype.
Én inkább attól félek, hogy a buzi folytatások, és az inkompetens fejlesztők megölik a piacot, mert képtelenek jó játékot jó minőségben összerakni. Ez nem csak az Ubira vonatkozik, hanem az összes
fejlesztőre. [link] -
Jack@l
veterán
válasz
pakriksz #147 üzenetére
Várom a halomszámra megjelenő 1080p 60 fps-es aaa-s játékokat a jövően, ami persze szinte ugyanúgy néz ki mint pc-n
Lehet nem kéne az optimaliztációt összekeverni a gyenge hardver határaival. Persze most UBI esetében szimplán szarul van megírva mindenplatformon a kód, de lesz még jócskán butítás más fejlesztőnél is. -
wolfman
veterán
Ha valaki nagy hévvel és boldogsággal főz rozsdás lábosban bablevest négy marék szarral jól szétkeverve, majd az emberek örömmel veszik/eszik, majd evés közben rájönnek, hogy ez nagyon rossz ízű, de mindig várják a következő főzetet, akkor ott nem a szakáccsal van a gond. Alapvetően nem kéne merni a sz@rfőzetből senkinek és akkor a szakács is rájönne, hogy nem jó az amit csinál.
-
pakriksz
őstag
azt a világmegváltó felépítést ki is kéne használni, ami prevgen nextgenre tákolással, és pc verzió konzolra portolásával nem fog menni...
Azért még is csak összehozott egy két fejlesztő 1080p 60 fps játékot ps4-re, úgyhogy valszeg nem a géppel van a gond, amikor ez más játékoknál nem sikerül... -
pakriksz
őstag
1 éve is ezt mondtad, de még mindig nem verik az asztalt. Főleg hogy a többségnek fel sem tűnik a 60 fps (főleg hogy a konzolos játékok eddig is hagyományosan 30 fps-el mentek generációk), azért mert nem látják, vagy mert a tv úgy is interpolál 60-ra.
De nem tudom mit vergődtök, a pc-s 60 fps is általában azt jelenti hogy 0-60 fps random directx alatt. Talán ha nyilvánossá tennéd a 8000 draw call @ 60 fps instancing és batching nélkül eljárásodat akkor jobb lenne
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem összehasonlítható, mert PC-re nem menthetők át azok az effektek, amelyeket a Far Cry 4 PS4-en futtat. Viszont ezek helyettesíthetők lennének, mert természetesen PC-n is lehetséges lenne valamilyen DO rendszer, amely több nézőpontból számol, vagy a HRAA ugye kiváltható azzal, hogy a PC-s port felbontását a natív 2,5-szeresén számolják, és azt skálázzák vissza 1080p-re. Viszont ezek brutális teljesítményt igényelnek.
Az Ubi még a MVDO-n belül is trükköz. A drága rsqrt utasítás helyett a Quake 3 fény- és visszaverődés számításához alkalmazott 0x5f3759df trükköt vetették be a GPU-n. Így sokszorosára gyorsult az egész számítás. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Far Cry 4 az Ubi első fejlesztése, amely ténylegesen használja a low-level hozzáférést. A multi-view DO-t azért alkalmazzák, mert párhuzamosan fut le számos más számítással. Tulajdonképpen van egy 3,5 ms-nyi időalap arra, hogy a multi-view DO eredményt adjon. Tehát ha ez az effekt 3,5 ms alatt lefut, és lefut, mert 2,4 ms-ot mértek rajta, akkor gyakorlatilag csak rákerül a játékra, de nem befolyásolja a futtatási sebességet. Ezek azok az apró dolgok, amelyeket tud mindkét konzol, csak nem igazán nyúltak még hozzájuk.
A HRAA pedig alapvetően egy analitikai élsimítás. Ezen a vonalon rengeteg kutatás volt régebben, és most látszik a haszna. Az analitikai élsimítások célja olyan extrém minőség elérése, amit ma csak downsamplinggal lehet teljesíteni, de eközben FXAA szintű legyen a terhelése. -
Jack@l
veterán
"Akár a konzolosnál rosszabb minőségű is megteszi, de jobb legyen annál, mint amije az Ubinak van."
Mi van ha a konzol nem bír el egy effektet, mert mondjuk becsuklik a játék 20fps-re, akkor meg a pc-snél rosszabb minőségű is megteszi?
Annyira túl van már hypeolva a konzol, hogy öröm lesz nézni ahogy a bepalizott tulajok verik az asztalt fél év múlva, mikor már alig jön ki játék 30 fps felett rá. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Fontos amúgy meglátni, hogy az Ubisoft alapvetően másképp működik, mint az EA. Rengeteg erőforrást elpazarolnak azzal, hogy nincs egy kiemelt technológiájuk, hanem ötfelé oszlik el a figyelmük. Ez olyan dolgokhoz vezet, hogy rengeteg fejlesztést nem tudnak áthozni PC-re.
Van két nagy fejlesztésük idén, a multi-view DO és a HRAA. Ezeket megkapta a Far Cry 4 PS4-en, de az Xbox One-ból a HRAA már kimaradt, míg a PC-n egyik sem elérhető. Ide a Far Cry 4 SSBC/HBAO+-t és szimpla SMAA/MSAA-t használ (Xbox One SMAA-t kapott). Ezek rosszabb minőséget képviselnek, mint a MVDO és a HRAA. Szóval az Ubisoft a saját kutatását a konzolra hegyezi ki, vagyis a PC-be alternatív forrásból kell effekt. Akár a konzolosnál rosszabb minőségű is megteszi, de jobb legyen annál, mint amije az Ubinak van ide. -
Jack@l
veterán
Hagyajad, nem értik meg, mert Abu mást mantrázott nekik és nehéz feldolgozni a tényeket.
Azt se értik meg, hogy ha netán zárt lenne egy jó rendszer, az rohadtul nem baj, mert csak akkor akarna szenvedni egy api átírásával az ember, ha az nagyon szar vagy új feature-ökre lenne szüksége bele.
Most éppen ebbe lehet belekötni nv-éknél, hogy mért nem nyílt a forrás. Ha cég lennék és millió dollárokért fejlesztenék egy szoftvert, ami segít több kártyát eladni, én se adnám ki díszcsomagolásban a konkurenciának az biztos... -
Psych0
őstag
Ezeket elnezve mostmar nagyon orulok, hogy pihentetik a PoP szeriat. Szerencsere azokat meg akkor csinaltak, amikor az Ubisotft meg adott a minosegre es a sztorira. Remelem addig nem nyulnak hozza, amig meg nem javul a hozzaallasuk.
-
Loha
veterán
Ubisoft a kiadó, a fejlesztő pedig az Ubisoft Montreal, de részt vett benne az Ubisoft Toronto, Ubisoft Singapore, Ubisoft Quebec stb. tehát teljesen saját projektről van szó. Az Ubisoft szánt X összeget a fejlesztésre, meg Y összeget marketingre a saját zsebéből, aztán elsiettették a dolgot, hogy a karácsonyi szezonra kint legyen a játék, és ez lett a vége. Ezt senkire nem kenhetik, csak magukra.
AAAgold: A "forráskód" alatt, forráskódot kell érteni szó szerint.
GameWorks FAQ:
Nvidia: Developers can now license the right to see source code on GameWorks libraries in a standardized fashion (before March this was apparently handled on a case-by-case basis). -
pakriksz
őstag
én kérdeztem először, válaszolj.
Egyébként nem AAA játékfejlesztő vagyok, csak sima programozó(furdalna is a lelkiismeret ha olyan félkész tákolmányokat kéne kiadnom a kezeim közül mint az AAA játékok). Még egy vállalati szoftvernél is csak nagyon ritkán optimális az ilyen összelegózott kód, hát még egy játék 3D motorjánál ahol mindenféle dolgot millióképpen lehet megoldani, és a shaderek felépítése erősen összefügg a motor felépítésével. Vannak a GW-n kívül is sok ember által összehozott shaderek, kész effektek, modulok, de még is még a free játékfejlesztők is maguk írják meg ezeket, mert úgy optimális, és úgy nincs kompromisszum. Maximum kisebb eljárásokat copy pastelgetnek.
-
7time
senior tag
Az NV szerint ezek PC exkluzív effektek...
Miről beszélünk, ez egy konzolra készült játék ami konzolon sem működik, amit az EA a BF4 keservesen de nagyon jól megoldott az Ubisoft teljes egészében belecsődölt, el lehet ezt magyarázni hogy nem tudták meg stb. de ki hiszi el, a konzolgyártók kérték a vasat az AMD -től meg is kapták innentől lehet sírni hogy nem tudták mire számítsanak úgy sem hisszük el, amúgy meg teljesen érthető hogy az Ubit az Nvidia tartja el innentől meg minden félreértés meg van magyarázva, persze az EA -t meg az AMD pénzeli csakhogy most az Ubi játékai mondanak rendre csődöt így normális hogy őket szapulják még a tőzsdén is 9% esett a részvényük ami azért már jelent valamit.
-
-
haddent
addikt
Teljesen egyetértek. A Gameworks biztosan tud jól működni megfelelő kezekben, nvidia kártyán (vagy legalábbis nv koncepciók alapján). A konzolok nagyon nem ilyenek. Mégis ráeröltették, majd csodálkoznak, hogy hulladék lett. (Fentebbi példával élve a meglévő tető mellett konzolon van egy meglévő alap és nagyon nem passzolnak a vége egy ocsmány tákolt viskó lesz
)
Az már más kérdés, hogy a PC -én is miért megy gányul, de ebbe már nem mennék bele mert majd jönnek a zöld lovagok fejünket venni egy rossz szóért is. De lemerem fogadni, hogy még ebből is lesz "kötés", pedig végülis egy rossz szó nem esett róluk csak a teljesen rossz felhasználásukról.
Addig biztosan nem látunk 1080p -t amíg egy direkt magasszintű, gyors programozást elősegítő framework-kel (GW) dolgoznak, amit egy másik gyártó, másik koncepcióra és hardverre talált ki.Loha Ezt értettem, de amit te idéztél, az alapján nagyon nem egyértelmű, hogy a licenszelőknek járna a forráskód. Ott az áll, hogy vegyék fel velük a kapcsolatot. Ha valóban teljesen ingyenesen odanyújtják a kezükbe, akkor ezt miért így fogalmazták meg?
-
nyakdam
aktív tag
Valószínüleg nem a GameWorks a szar, azzal csak az a gond, hogy NV kártyákra optimalizált. De használatával biztos sok időt tud megspórolni egy kissebb cég. A GW szerintem Pc-re opimtalizált, így alapból nem kéne a konzolokra használni, itt ronthatta el az Ubi és lehet a GW az oka, hogy nem használták ki a konzolok integrációs képességeit. Spórolni akartak és ez lett az eredménye. Ha azt mondák volna, hogy PC-re írják a Unityt akkor nem fikáznák annyira őket, hogy nem sikerül a konzolport, de ők (gondolom marketing miatt, mivel PC-re kiadni valamit kissebb bevétel) azt mondták ez az új generációra lett írva.
Most már tényleg jó lenne látni valami olyat amit tényleg az új konzolokra írnak(és nem úgy mint az eddig megjelentek, hogy nagyrészt középkategóriás pc-ként kezelve). Csak kilehet hozni belőlük az 1080p-t. Elméletileg VGA-jának bírnia kéne.
-
haddent
addikt
Mintákat és futtatható binarykat kapnak ingyen. A forráskódért fel kell venni a kapcsolatot, szó nincs róla, hogy ingyenes lenne. így lehet szépen megtévesztően fogalmazni
daa-raa pontosan.. A gameworks biztos tud baromi jó lenne, hatékony, szép és könnyen példányosítható, nvidia szakemberek által, nvidia hardveren nvidia reklámfilmekben. Kooperációra nem hajlandóak, specit nem adnak, kb. elvárják ,hogy reverse engineeringgel meg találgatással legyen hibátlan a játék egy tök más hardveren oszt csókolom
-
Loha
veterán
Rosszul tudod, NV partnereknek és akik licencelik a GW-öt, jár a teljes forráskód és támogatás.
Many NVIDIA GameWorks components including tools, samples and binaries are freely available to all developers. For other binary or source code access please contact us at Game Works Licensing.
-
haddent
addikt
Egy rakás szar a gameworks, csakúgy mint az nvidia összes drivere. Elzárkóznak, ők maguk kutyulnak valamit, majd használatra kiadják de se doksit, se specit nem adnak hozzá, belenyúlni meg lehetetlen el kell felejteni. Persze nyilván mindennek semmi köze a PS4 mélyintegrált apu -jához és annak igényeihez, erősségeihez.
Akkor ki a hibás? Végülis igazad van, nem az nvidia és a gameworks, mert ők dolgoztak vele, letettek az asztalra egy amúgy koncepció szinten szép és működő dolgot. Az a nem normális Ubisoft a hibás, aki ebben hisz és hagyta magát lepénzelni.Loha Tévedés. 300 ember azon dolgozik, hogy nvidia hardverre és nvidia koncepcióra optimalizálja a gameworksöt, csak ma (konzolon főleg végképp nem) rohadtul nem ez az igény.
Nem akarok vitába szállni, pc -én lehet vitatkozni, hogy melyik koncepció a jobb és melyik fog fölénybe kerülni, de a konzolháború már eldőlt mielőtt elkezdődött volna. Aki arra ki akarja adni a játékát, az ahhoz igazodjon
-
Loha
veterán
válasz
#65675776 #108 üzenetére
NV partnereknek és akik licencelik a GW-öt, jár a teljes forráskód és támogatás, tehát elmondják, hogy mit hova dugjál, vagy megcsinálják helyetted.
A GW-ön kb. 300 ember dolgozik az NV-nál, ami több mint sok GW-öt használó játék teljes fejlesztőgárdája, ezért elég valószínű, hogy jobban optimalizált, mintha saját maguk írnák nulláról az effektet.
-
Pipó
őstag
Írtam a Vista topikban is, de az már kihalt, így onnan nem várható már válasz. Valaki meg tudná mondani, hogy ezek az új játékok (AC, COD, FC4) amiknél hivatalosan nincs ott a vista64 támogatása, vajon fut rajtuk a játék? Valaki próbálta már? Elnézést az offért.
-
7time
senior tag
Nagyon veszélyes játékot játszik az Ubi mert megszívatta a rajongókat a Watch Dogs játékkal és most az Assassins -al is, ha ezt így fojtatják hamar kiábrándulás lesz a vége, ezek nagy nevek amikkel nagyot lehet kaszálni de a bukta is legalább akkora.
-
csongi
veterán
Nincs is hibas, hiszen a30FPS is elegendo egy jatek futasahoz!!!! Majdnem sikerult elerni
Szanalom, es meg elorendeleseket vesznek fel? Hogy lehetett ezt igy elxarni egy fc3 utan?
-
-
pakriksz
őstag
-
7time
senior tag
Viszont a GW-nek semmi köze ahhoz, hogy sz*r. Ahogy a cikkben is szerepel egyébként.
Itt már rég nem az a kérdés hogy kinek a hibája hanem hogy kiadtak valamit ami semmire sem jó.Jack@l
Ha valaki megoldja ugyanazon a vason a problémát akkor ez azt jelenti hogy te voltál a béna, vagyis jelen helyzetbe az Assassins készítői és egyben az Ubisoft is.
-
Jack@l
veterán
válasz
#65675776 #108 üzenetére
Hiába van nyitva amantli vagy a konzol api, ha ilyenek jönnek ki a gyárból. Ezt az "optimalizált" is nagyon túlmisztifikáljátok, ha van valami ami jól működik, elég gyors, ahhoz nem kell hozzányúlni. Nehogy azt hidd hogy manapság az 1-2 év alatt kifutó AAA-s játékon olyan hűdenagyon optimalizálnak kódszinten.
Inkább úgy mondanám, hogy kijavítják benne a nagy elcseszéseket. -
#65675776
törölt tag
Ott sem azt írtam, hogy a tető a hibás, mert kiverik alóla a falat. Csak a GW halála pont a zártsága, és az emiatti optimalizálhatatlansága. Kb mintha eléd raknának egy 1000 eres kábelt, hogy kösd rá a másik 1000 eresre. De nem mondják el, hogy melyik kábel melyik ere mire való. Ha nem jól határozod meg mit mihez kell kötni, akkor szívás van. Persze benne van a lehetőség, hogy jól is sikerülhet, de ahhoz igencsak sok munka kell. Tehát ahelyett, hogy elősegítené a hatékony programozást, sokkal inkább nehezíti. Ha lennének szabványos ki és bemenetei, vagy legalább azok lennének dokumentálva, akkor persze más lenne a leányzó fekvése, sokkal könnyebben és hatékonyabban alkalmazható lenne. Más rendszereknél is vannak moduláris felépítésű megvalósítások, csak ott legalább tudod mit hova kell kötni, ezért működnek azok rendesen. Szóval maga az elképzelés igazából jó, csak nem pont a legjobb a tálalás.
-
AAAgold
senior tag
-
Egon
nagyúr
válasz
#65675776 #102 üzenetére
Igen, ez feltűnt nekem is, pl. itt...
Le van írva, hogy nem a GW tehet a problémáról jelen esetben, de azért egy kis általános GW-fikázás jöhet ugyebár. meg végig kell nézni a topicot: a hsz-ek kétharmada GW (és nV) fikázás.
Mondjuk egy hozzád hasonló régi nV-hatertől nem is várok mást... -
Egon
nagyúr
Vedd hozzá, hogy eredetileg 1080p/60-ra ígérték konzolon, aztán ezt lecsökkentették 1600*900/30-ra - amit nem sikerült tartani...
Ha megnézzük az ajánlott gépigényt (Core i7, 8 GB RAM, GeForce GTX 780 vagy Radeon R9-290X), látszik, hogy kuka az egész. GW-vel és anélkül is. -
#65675776
törölt tag
Akkor menyjünk csak 10 évet vissza a KotORII-ig. De akár az első részét is lehet mondani akár. Mind a kettő bugtenger. Ráadásul előfordulnak bennük játékmeneti bugok is, ami vagy előjön, vagy nem. De ha előjön, akkor bizony kezdheted az egész játékot a legelejéről, akár 40-50 órányi játékot és fejlődést kidobva az ablakon. RPG-nél nem éppen egy szívderítő dolog.
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
#52815360 #86 üzenetére
Nem olyan régre gondoltam azért.
Komplexebb, és lehet több éves projekt, de annyi más játék van ma is, ami össze tudtak hozni normálisra
Legalábbis úgy, hogy nem kapott ilyen gépigényt, meg hasonló bugokat.
Na elvégre mindegy, most még nem veszem meg, majd ha kiforrta magát.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Ha kikapcsolod az effekteket, akkor is rossz. Tehát ezeknek az effekteknek a játék rossz állapotához nincs sok köze, maximum még rosszabbá teszik. De nem kötelező ezeket bekapcsolni.
Nehéz jogilag megfogni az AC Unity-t. Eleve a PC-s verzióra rá van írva, hogy milyen gépet követel. És innentől kezdve a jogi felelősség a felhasználóé, hogy a gyengébb gépére megveszi. A játék más bugjaiért felelősségre vonható az Ubisoft, de ezek általában javíthatók, tehát pár patch és nem lesz több kritikus bug benne. Így pedig egy per nehézzé válik.
Az Ubisoft maga a fejlesztő is egyben. Teljes felelősséget vállal kiadói és fejlesztői szerepkörben. Az pedig alapvetően egy kiadói hiba, hogy évek óta félrefejlesztenek, és mindig arra a bizonyos csodameghajtóra várnak, ami sosem érkezett meg, és azután, hogy az MS tévedésnek aposztrofálta a deferred context koncepcióját nem is fog. Én alapvetően megkérdőjelezem, hogy egy programozó annyira buta lenne az Ubisoft technikai csapatában, hogy ne figyelmeztesse az Ubisoft vezetőségét, hogy az irány, amire ellövik a pénzt rossz. Az EA is elkezdte ezt az irányt, de leállították a kutatást, mert Johan Andersson mondta, hogy nem fog működni. Általában ezek a programozók hasonlóan képzettek, tehát az Ubisoft technikai csapata is hasonló következtetésre juthatott, csak a vezetőség nem hallgatta meg őket, és a munka folytatására utasították a programozókat.
-
Egon
nagyúr
Hihetetlen ez a "színvonal", ami itt megy...
Leírom újra, lassabban, hátha átjön:
Ez a játék konzolon is gyökkettővel fut!!!!négynégynégy!!!Nagyon ravasz húzás az Ubitól, hogy még konzolon is az nV-nek kedveznek, nemde?!?!
Hihetetlen, hogy a GameWorks még konzolra is beette magát... -
Pár problémát látok a felvetéseddel. Azt hogy nem tudhatod ,hogy egy programozó 80 órát dolgozik e egy héten náluk. És mondjuk nekem 20 éve nem volt ilyen álomhelyzetem, ami 40 órás munkahetet engedélyezett volna,de szerintem van így még pár százezer ember, akár a tecsóban árufeltöltőként vagy bárhol. Én ha nem jól végzem a munkámat ugyan úgy kirúgnak, számon kérnek, vagy a benzinkutast , vagy a gyári összeszerelő munkást is. Ha silány munkát végzek keresnek helyettem mást. Mint írtam, van jó pár játékfejlesztő cég, akik nehezebb körülmények között kevesebb pénzért ennél kevésbé neves játékokkal foglalkozhatnak,mégis megugorják a kötelező mércét, vagy legalább is nem egy ilyen bughalmazt pakolnak eléd. Ez a problémám. Ez egy lehetőség volt a gameWorksnak , hogy bizonyítson, hiszen egy A+ címet kaptak kézbe, hatalmas rajongótáborral stb. Azért egy Assasin Creeden dolgozni bármilyen programozónak, egy hatalmas lehetőség, bárhonnan is nézem a helyzetet. El hiszem én , hogy az Ubi nyomására adták ezt így ki, de nem szabadott volna. Ebben teljesen egyetérthetünk.
-
7time
senior tag
Mindenki tudta hogy Low Level nélkül ez nem fog menni és most az Ubi eljátssza hogy "bocsika nem gondoltuk", nyilvánvaló hogy az Nvidianak akartak kedvezni vele de valahogy nem veszik észre hogy maguk alatt fűrészelik az ágat, mégis hogy gondolták hogy egy 8 éves játékmotorral ez menni fog, a BF4 ennél sokkal komplexebb játék mégis normálisan fut konzolon és PC-n is, ezen kellene az Ubinál elgondolkodni.
-
AAAgold
senior tag
"Régen miért nem volt ez? Régen miért tudtak olyan játékokat készíteni, ami nem hemzsegett a bugoktól?"
mert most már messze komplexebb dolgokról van szó - jelen esetben pedig emellett messze tovább mentek, mint amit a saját határaik engedtek volna - persze, ez is egy saját hiba, hisz ha nem így állnak neki az elején, akkor a meglevő hw-eket sokkal jobban ki tudták volna használni
az eddigi gyakorlatuk úgy tűnik, ennél a játéknál végérvényesen megbukott
-
Gergosz2
veterán
Hát a fene tudja , hogy ez bűncselekmény-e , de én úgy gondolom valami ellenőrzés nem ártana már a játékpiacra. Konkrétan nem tudom, hogy nézne ki , de kéne valami kontroll, hogy akárhogy, akármilyen minőségben ne lehessen kiadni egy játékot.
Ha ilyen félkész a termék akkor a kiadó 72-es betűmérettel írja rá a dobozra, vagy jelenleg meg 5 warning ablak vásárláskor és a játék indításakor, hogy sok jóra ne számíts még, nincs kész a játék. Vagy alapból nem kéne engedni , hogy megjelenhessen egy játék ilyen formában.
-
proci985
MODERÁTOR
Nezd, nekem se tetszik az uzletpolitika, en se veszem meg. Elorendelni eleve nem szoktam pont amiatt, hogy nem tudom kiprobalni, nem ismerem a minoseget*. Ha nincs review az NDA lejarta elott, akkor pedig biztos nem rendelek elo. Olyanra is volt pelda, hogy annyira nem ertettem egyet egy adott kiado uzletpolitikajaval (a DRMjuk megolte a dvdiromat tobbek kozott), hogy negy ev alatt egy jatekot vettem toluk, az is veletlenul mert belefutottam a learazasba es otthon tunt fel, hogy sikerult megszegnem a bojkottot (nem kalozkodom, total kihagytam az osszes cimuket).
Masik oldalrol viszont programozni is egy munka, ha te nem dolgozol 80 orat egy 40oras munkaheten hogy "mesterember" legyel, mastol se vard el. Csak azert mert az ember valamit szeret es tortenetesen azzal dolgozik, attol meg pl lehet a csaladjaval is akar tolteni idot. Es ha jatekfejlesztesnel ez nem megoldhato, akkor keres masik ceget.
*Far Cry 4 elegge a haromra epul, de ilyet evente max ketszer csinalok
Ed3r_X_: regen azert volt minden jobb, mert a 80as evekben egy ember harom het alatt osszerakott egy jatekot (Carmack egy ejszaka alatt osszerakott egy mario klon prototipust), a 90es evek elejen par het / honap meg eleg volt egy kis -10-15fos- csapattal, utobbi kb egy standard egyetemi 15kredites projekt meretevel er fel. vagy egy teljes indie kiadoeval.
jelenleg tobb eves projektekrol beszelunk, adott esettben 100-200 emberrel is aki a projekten dolgozik. ugy, hogy csak sejteni lehet a hardver fejlodesi iranyat ami nem biztos bejon, tetejeben kell massziv halozati kod, van csomo hardver, adott esetben kell tobbszalusitas. a jatekok irdatlanul megnottek.
Gergosz2: repulesnel ilyen van, ott pl MCDC coverage kotelezo.
btw, oke ha mondjuk negy evet kell varni egy uj jatekra egy ev helyett, es kifizetnel mondjuk negyszer annyit egy uj jatekra, hogy megkapja a certificatet? vagy oke hogy akkor innentol sokkal kisebb, featureokban szegenyebb jatekok vannak?
hasrauteses a szorzo, csak erzekeltetni van ott
-
Hiftu
senior tag
Bocsánat, nem vagyok se AMD se nVidia párti és/vagy ellen.
Nem akarom kiforgatni, hogy akkor most az nVidia az oka.
Ha jól értem a GameWorks csak pár ki-be kapcsolható építőkocka, de a játék motorja ezek nélkül is szar.
Tehát az UBI false advertising-ot (nem tudom magyarul mi a szép kifejezés erre) művel azzal, hogy kiadja a játékot ilyen állapotban.Más:
Az optimalizálatlanságot én most speciel nem a fejlesztőkre verném rá.
A fejlesztő akár évtizedeket is elvan, hogy a legjobb kódot kihozza.
A kiadó az, aki kihúzza az aktuális a buildet a progressből és kiadja.
Nagyon sokszor nincs sok döntése a lent ülő programozónak. -
-
Nincs miért lehiggadnom , én nem vagyok ideges.Ahhoz szólok hozzá és arról beszélek, amiről szól maga a cikk, semmi másról. Attól hogy valamit nem veszek meg, lehet róla véleményem , mint ahogy van is. Nem rendeltem elő, csak gondolkodtam rajta, mert baromira érdekel a story és szeretem az eddigi részeket a 4. részig bezárólag.
Egyszerűen nem értek egyet ezzel az üzletpolitikával , meg még rajtam kívül pár ezer felhasználó és tesztelő, cikkíró. Éppen ezért nem tudom elfogadni azt sem, hogy próbálod megmagyarázni mennyi mindennek kell szegényeknek megfelelniük. határidők , elvárások stb.( nem mellékesen ez így van minden egyes ember munkájában ) Csak itt jelen esetben a legfontosabb , a felhasználóknak való megfelelés maradt el. szorult háttérbe. Amúgy megkérdezném ,hogy te minden leírt szót szó szerint veszel ?"Bűncselekmény" idézőjelben. nem PTK ra gondoltam természetesen. hanem arra hogy félrevezetik és kihasználják a játék fogyasztóit, rajongóit . Félkész és hibás terméket értékesítenek. A legújabb patch miatt most éppen az online felület nem működik sok felhasználónak. szóval még a javító patch is újabb hibákat hoz elő. szuper!
FC4 megrendelve nálam is
most rendeltem meg mikor olvastam a pont számokat az előbb a hírnél
-
proci985
MODERÁTOR
van baj a jatekkal? igen.
kotelezo megvenned? nem.
buncselekmeny? nem
---
szoval higgadj le. ha elorendelted, akkor kovetkezore ne tegyel igy (nekem az FC4 elorendelesem majdnem bukott az AC miatt, pedig nincs ACm es nem is szandekozom megvenni), egyebkent meg ne vedd meg. ha eleg sokan nem veszik meg a bajok miatt, akkor kovetkezo alkalommal egy ilyen dontest mashogy sulyoznak, hogy biztos megeri-e.
-
Amit leírtam , a mesterember dolog átvitt értelembe volt, teljesen tisztában vagyok alapvető közgazdasági dolgokkal. Ezzel szemben hetente jelennek meg nem a Gameworks által megalkotottés az Ubisoft gondozásában kiadott játékok, amik ezerszer jobban megírt és optimalizált játékok pedig kevésbé pénz bő kiadók és kevésbé hypeolt nevekkel kell dolgozniuk,ráadásul az árbevétel sem garantált, szemben ezzel a címmel. Valószínűleg ugyan úgy gazdasági érdekkel vezérelve mint a jelen esetben. Rájuk értettem a mesterember kifejezést. Ez amit felvázoltál abban erősít meg, hogy ez teljes egészében programozói és kiadói "bűncselekmény" semmi más. Felesleges mentegetni őket, mert nincs miért.
-
proci985
MODERÁTOR
a szoftverfejlesztes alapvetoen mernoki / tudomanyos terulet.
a mesteremberseg jo dolog, csak eppen a gyakorlatban vannak olyan faktorok, mint fejlesztesi ido, time to market, fejlesztesi koltseg, varhato bevetel. barmi aron egy mesterembernel azt jelenti, hogy mondjuk dolgozik ket hetet egy helyett, szoftverfejlesztesnel ez analogiaval dolgozik az egesz csapat egy het alatt ket hetet (time to market), kozben rajon hogy par dolog nem ugy van ahogy terveztek szoval ket es fel hetet, a vegen pedig szembesul par problemaval amiket ugyan az elejen felmertek, de mivel hasonlo technologiat nem hasznaltak ezert a hatasukat alulbecsultek. szoval ott allnak a deadlinenal, 1 het alatt 2.5 heti munkaval, es igazabol ujra kene az egeszet kezdeni...
amivel buknak a time to marketet, a bevetel tartasahoz meg vagy majdnem duplaannyit kene eladni, vagy dragitani kene a cuccot (ez meg mar kozgaz). plusz az egesz fejleszoi csapat kimerult, mert kemenyen dolgoztak.
namost, itt viszont nem egy hetrol beszelunk, hanem 2-3 evrol, jellemzoen 20-160fos csapatokkal.
heti 100 ora munkat kb harom hetig lehet birni de utanna kokemenyen visszaut es kb 2 hetre elore kell tervezni, hogy az ember mikor vesz kajat. heti 80 ora fole huzamosabb ideig felesleges menni, az ember ugyse vegez tobb munkat, max tovabb ul ott (nem reprezentativ, akademikusokon vegzett felmeres, viszont lefedve kezdo gyakveztol a vilagszinten top professzorig minden szintet). viszont a heti 70-80 ora tobb honapig / 1-2evig veszelyes zona, nagyon masra munka mellett nem lesz ido, ertsd privat elet gyakorlatilag hatterbe szorul. namost, ezt egy ideig lehet a munkavallalok turik, de nem a vegtelensegig, es a projekt megsinli.
foleg fiatalabb programozoknak jellemzo, hogy hajlandoak ejjel-nappal kodolni, de ez az idoszak altalaban lecseng. vagy lesz mas aktivitas, vagy total kiegnek.
btw, ha dolgozol, akkor ha a vezetes folotted rossz dontest hoz, akkor hajlando vagy (tovabbra is a 40oras fizetesedert) 80 orat dolgozni hetente mondjuk harom honapig, hogy mesteremberkent ne adj ki rossz melot a kezedbol? ha erre nemmel valaszolsz, akkor ilyen alapon miert kritizalod a programozokat? ha ellenben nem dolgozol, akkor majd ha tapasztaltabb leszel meg fogod erteni, hogy mirol beszelek...
--
applikalva a jelen peldara: a jatek rossz, de valszeg a kozgazert felelos reszleg ugy hatarozott, hogy meg mindig jobban megeri igy kiadni a jatekot, mint megprobalni rendberakni es utanna eladni. arcvesztes van, de alapvetoen az arcvesztes is -penzugyileg- kalkulalhato faktor. a tanulsag max nekik az, hogy alulbecsultek a GameWorks hatasat, kovetkezo alkalommal meg remelhetoleg tanulnak a hibajukbol.
ez mondjuk azokat nem fogja meghatni akik megvettek, de erre meg az a potencialis megoldas, hogy nem rendelunk elore semmit ha nincs review.
-
Szerintem ebben nincs igazad. Maga a stúdió is legalább annyira hibás. Aki készítette a játékot és a kivitelezésért felel nem hibás? Hisz ez a szakmájuk, ebből élnek. Tök mind1 ki a kiadó, ha egy ilyen pocsék valamit alkottam, akkor nem nevezem magam játékésztőnek és programozónak és nem adom oda a rajongóknak.mert ugye élnek még mesteremberek akik bármi áron azt mondják hogy sz@rt nem adok ki a kezem közül... ha meg kiadónak nevezem magam akkor nem adom ki így ebben a formában a játékot.( lehet itt tetőről beszélni, meg stb, de ez minket végfelhasználókat nem érdekel sajnos. )
Tehát szerintem 50-50 % a hiba és ebből tetszőlegesen le kellene vonni azt a százalékarányt, amiért azok felelnek, akik rohannak megvenni ezeket a félkész játékokat, és ezzel támogatják az Ubisoft féle kiadókat arról, hogy jó döntést hoztak ezzel az átvágással. -
nubreed
veterán
válasz
fasterware #48 üzenetére
Én játszottam többel is, de nem az összes résszel és eddig pont azokat sikerült kifognom, amik úgy ahogy rendben voltak. Pl azt ezt megelőző, IV. rész Black Flag nem volt így elcseszve optimalázóc szempontjából és a kalózkodást illetve a tengeri részeket nagyon szerettem benne. Kár, hogy ezekkel a baromságokkal elriasztja a sorozat rajongóit is az ubi. Ezt most biztos nem fogom megvenni, vagy majd akkor max ha 7 euróért lehet kapni akcióban és kint vannak már az optimalizált patchek (ha egyáltalán lesz ilyen).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert ha kikapcsolod az effekteket, akkor ugyanúgy rossz marad a játék. A bekapcsolt GameWorks effektek csak a megszokottnál jobban lezabálják az fps-t. Nyilván ennek oka az, hogy kész tetőhöz kell falat építeni, ami nehéz. De, és ez nagyon fontos, az Ubisoft tisztában volt azzal, hogy a GameWorks nem az optimalizálásról és a jó sebességről szól. Mindenki tisztában van vele, aki ezt használja. A nagyok pont azért nem használják, mert nem lehet normálisan optimalizálni az ilyen „fekete dobozokat”. Ez tehát mind a döntés része, és ha valaki dönt, akkor viseli annak a felelősségét is. Tehát akárhogy rágod, minden szempontból az Ubisoft van a problémás középpontjában.
-
Ed3r_X_
nagyúr
Én se. A DLC-ken vagyok még kiakadva, pénzért adták. Akkor a Call of Duty 1.3-as patch pl. miért nem volt fizetős? Belekerült pár map, kérjünk már érte mondjuk 2000Ft-ot. Vicc.
A régi játékok, a F.E.A.R is amit említettél, nemrég játszottam vele megint, mai napig semmi baja, bugja nálam, és már nem is XP, hanem Win7 alatt futott.
-
Chp
őstag
"Mi járhatott az elszállt kis agy kurkász fejében annak aki ezt megálmodta és leírta?"
Nyilván valami tudatmódosító. Gyanítom.
Ed3r_X_
A mai napig nem tudom elfogadni és megszokni, hogy XY-számú update után játszható csak egy játék. Azért régen, mikor kijött egy Quake, Unreal, Age of Mythology, F.E.A.R meg a végtelenségig sorolható é'csanyám kínja, volt 1-2 patch hozzá, melyek elhanyagolása esetén SEM volt probléma az adott játékkal, és a mai update-ekkel ellentétben opcionális és ajánlott, de semmiképp sem kvázi létfontosságú volt ahhoz, hogy élvezhetően fusson az adott játék. Szomorú, hogy manapság így mennek ezek a dolgok, nem tudom kit kéne ezért hibáztatnom, de valahányszor ilyenbe ütközök, csúnya anyázások tudnak rámtörni.
Szerk.: Az Alice Madness Returns a kedvencem - irónia nélkül -, egy deka javítás nem jött ki hozzá és gyönyörűen működik.
-
#52815360
törölt tag
Most őszintén, volt aki nem erre számitott?
-
Tegyük hozzá, nem azért mert annyira durván néz ki a játék vagy korszakalkotó filmszerű grafikával találkozol, hanem azért , mert egy rakat trágyát képesek voltak megalkotni a magukat programozóknak nevező valakik, és kiadni a magukat kiadónak nevező valakik.És ez igaz mind a konzolos verzióra, mind a PC-re.( 19 FPS PS4
Ezt hogy nem látták amikor kiadták? Vagy megbeszélték : " Hé John a PS4 verzió néha csak 19 FPS-t tud nem gond ? Áh nem. Tök jók vagyunk, kiadjuk, úgy is megveszik.Látod a Watch Dogsal is 3 hétig vezettük az eladásokat pedig az is trágya lett. Jól dolgoztál, most menj ülj be a kis Lambódba azt pihenj egyet. )
Ezt ráadásul szégyen nélkül ezt le is írják. Ez az egész volt talán az eddigi legnagyobb névre alapuló " úgy is eladja a neve " lehúzás, mert még én is hátast dobtam azon, hogy főműsoridőben az RTL 2-n Assasin Creed reklám fusson.Hajrá!
Arról már ne is beszéljünk, hogy ilyenkor a torrent huszárok milyen jókat röhögnek a markukban azokon , akik képesek voltak előrendelésben , akár special edition megvenni mondjuk 2x ezer forintért, vagy a simát 15 ezerért.
-
jedis
senior tag
Én meg kis naív azt hittem, hogy ezek a minimum gépigényeket a felhasználók visszajelzéseiből rakták össze ! Mondom rákeresek már a hivatalos PC-s kiadásra, és megnézem !
Jááááááááááááááááá more !!! Nejeeeee, csajeeeeeee ! Ossssz tényleg !
Én egy 8000 lélekszámú keleti kisvárosban élek , és nagyjából ismerem az osszes HC gamer-es tagot, kb 100 fő ! Ebből a 100-ból max 10-ünknek indulna el minimumon !!!
No jó !!! Ebből a 10-ből 2-nek Mediumba !!!!!
( sajnos én nem vagyok a 2-őbe, pedig per/pill jó 250-et ér a masinéria, monitor nélkül
)
BIGFAKKK UBI !!!
-
Én is ezen akadtam ki a legjobban. Vegyél egy 90 ezres kártyát ami ajánlott , és azon kapcsolj ki amit lehet,hogy tudj játszani ezzel az izével.
Ebben az a durva, hogy ezt van pofájuk leírni érted? Mi járhatott az elszállt kis agy kurkász fejében annak aki ezt megálmodta és leírta?? LOL . -
Chp
őstag
"Az NVIDIA is hivatalosan azt javasolja a GeForce GTX 680 VGA-t birtokló ügyfeleinek, hogy minden effektet kapcsoljanak ki, különben nem lesz meg a játszható sebesség." Az konkrét.
-
Hiftu
senior tag
Mai kérdéseim:
Vajon az AC:unity review embargo miért lett a megjelenés után 12 órával feloldva csak?
Vajon mikor kezdi el perelni a céget egy csapat amerikai vásárló?
Vajon miért nem hibás egy módszer (GameWorks), ha csak nagyon nehezen lehet vele használható játékot építeni? -
mrhitoshi
veterán
Az Assassin's Creed Unity teljesítménye kapcsán már mindenre mutogatnak a dühös felhasználók
Ja, csak magukra nem. Ha nem vennék meg az emberek ezt a trágyát, akkor egyből felismerné az Ubi, hogy ez így nem megy. Tiszta szívből remélem, hogy belefulladnak a trágyadombjukba.
-
westcoastog
veterán
válasz
fasterware #48 üzenetére
Én az vagyok, voltam, könyvek is megvannak, de már nem tudom komolyan venni ezt a sorozatot, érdekelt volna a háttértörténet lezárása, a világ megmentése, semmi, legalább ha egy tisztességesen optimalizált játékot kiadnának, de nem, majd megveszem 3k-ért akciósan 2 év múlva.
Az ac az első résztől a revelationsig volt ac, onnantól nem érzem a sorozat iránt azt e lelkesedést és rajongást mint amit az első 4 részért éreztem.
-
#65675776
törölt tag
Nekem a GameWorks-ről mindig a Legényanya "Visszük be a fényt a házba" jelenete ugrik be... Most az Ubinak sikerült szépen kiütni az összes falat.
-
Gergosz2
veterán
FC3 grafikailag és történet terén is teljesen rendben volt. Sőt azt kell mondjam jót csináltak, mert gyengébb hardveren is nagyon szép látványt nyújt a játék.
Az UBI-t egyszerűen nem értem. Évről évre szart, de szó szerint szart adnak ki a k kezük közül és mégis megveszik az emberek.
-
fasterware
aktív tag
De jó, hogy nem vagyok assassin's creed rajongó, egyel sem játszottam még, de sajnálom szegény vásárlókat, akik szeretik ezt a játékot, megveszik, és nem kapják meg a pénzükért azt amit alap esetben elvárna a felhasználó, hogy megfelelően fusson a játék.
-
hemaka
nagyúr
Ubi megint alkotott
-
Goblin12
őstag
Mass Luminosity tudja.
-
-
Ed3r_X_
nagyúr
GTX 680-nal vegyék minimumra.
Aha, rohadjon a Ubisoftra az összes. Kedvelem az AC játékokat, de ez már konkrétan vicc.
-
nubreed
veterán
A Far Cry 4 is ezt a megoldást használja mint a Unity?
-
nonsen5e
veterán
Ez amit az uborka állít akkora egy eszméletlen blődség... Persze, lett volna 100 fps, ha 18 magos Xeont építettek volna bele. PC-re is ezt mondták ugye, ha nem megy a csúcs kártya, vegyen az ember jobbat. De ez bizonyos szint után nem megoldás, konzolra meg végképp nem.
Van n+1 gyártó aki ki tud adni játékot, ami legalább ilyen meg olyan n-1 felbontáson ki tudja hozni a belőtt fpst. Ez még azt sem - ilyenkor vagy butítják tovább a játékot, vagy javítanak rajta - ubinak soha semmi sem jó.És amúgy annó PC-n már az AC3 esetében is a draw call lett volna a limit, vagy ott még szimplán csak nem optimalizáltak...?
-
Egon
nagyúr
1. Mitől menne jól ez a program PC-n, ha még konzolon sem fut normálisan, holott oda fejlesztették?!?
2. A GameWorks-t nem sokan hibáztatják, ahogy látom - ezzel az erővel lehetett volna a cikk címe "Most sem az AMD a hibás", nemde? Hiszen ahogy fentebb linkelték, az Ubi meg az AMD-t kárhoztatja...
3. Persze nyilván nem számítottál Ehhez hasonló háeszekre...Kilóg a lóláb nagyon.
Summa summarum: adott egy program, ami minden platformon, meg kb. minden hardveren szarul fut - de azért ki kellett emelni a GW-t, hogy lehessen fikázni az nV-t a kommentekben, miközben te el tudsz határolódni. Kellett valamivel "ellensúlyozni" Oliverda cikkét, vagy mi? -
Rive
veterán
"...most sem a GameWorks a hibás egy újabb játék problémáiért...."
Lehet, hogy ez egy jogilag védhető állítás, de - valamilyen szinten - a lekerekített sarkú téglalap is az volt.
Szóval nem biztos, hogy ez így jelent is valamit. -
jedis
senior tag
Szép volt UBI ! Még 1-2 ilyen játék, és roló jöhet is lefelé ! Meg is érdemlik ! Ilyen "minimális" gépigény
!! Ez még április 1-hez is túl durva lenne, nem hogy november 1-hez !!!
Attól félek, hogy ezt egy méretes patch-el nem lehet megoldani ! Már az első lépést sz.r irányba tették meg a kezdetekkor !!! Nem mint ha érdekelne ez a játék ! Nekem inkább a Crysis1-2-3 jön be, meg is van mind "eredetibe" ! Az legalább megy közepes vasakon is kompromisszumokkal ! Egy ilyen UBI álltal megadott "minimumkonfigon" meg majdnem maxon is !!! Fakk UBI !
-
Goblin12
őstag
Remélem a The Division-t meg a Crew-t is így elfogják szabni, bízom benne, és akkor tuti, hogy soha senki nem fog tőlük már semmit venni. A sok bírka meg látszik nem tanult a WD-ből, most ACU-val is megszívják remélem a harmadikat is megveszik és lehet csámcsogni.
Inkább adjanak ki egy új Anno címet azok még jók voltak.
-
#85552128
törölt tag
Még ha tényleg az AMD hibája is lenne (azért valljuk be nyers erőben egyik konzol sem bajnok - bár nem is arra lettek tervezve) felmerül a kérdés, hogy eddig milyen gépeken tesztelték a játékot ?
Mert PS4/XO/PC-n is szarul fut, de PC-n legalább a csúcshardvereken játszható. -
Ha jól értem akkor az ubi a könnyebb utat választotta. Tehát adott lenne a low level api amire nyilván nehezebb fejleszteni, de ps-en akár 100 000 DC-t is le tud hívni. Ehelyett valami magasabb szintű biztosabb api-t választott és ahogy írtad bíztak a csodában.
Kérdés: Ez sima patch-kel javítható, vagy a motort és a játékot kéne alapjaiból újraírni, hogy a GNM-en fusson?
-
schwartz
addikt
Az ubisoft egy ujabb kalap tryagyat rakott elenk. (foleg, hogy helyenkent koznolon is szarul fut) Csak igy tovabb... remelem meg sem allnak a lejto alljaig.
-
Duck663
őstag
A Sony is és az AMD is a heterogén környezetben látja a jövőt (és még sokan mások is), az Ubi viszont a régi CPU és GPU viszonyt erőltetik, és nem használják ki a heterogén környezet előnyeit, ezért mondják azt hogy "gyenge a CPU" az hogy a rendszer felépítését nem tudják jól értelmezni, és az abban rejlő lehetőségeket kihasználni, az nem az AMD hibája.
-
Milka 78
nagyúr
290x-en így megy.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD-nek az Ubisofthoz nem sok köze van. Ők már tavasszal megmondták nekik, hogy nem fog futni a programjuk. Az Ubisoft hitt a csodákban. Igazából évek óta azt teszik.
(#14) patronn: A legtöbb konfiguráción úgy 2-3x gyorsabb sebességet tenne lehetővé. De az Ubi nem fogja implementálni. Nem annyira fontos számukra a PC. A konzolt valszeg javítják és el van intézve. Majd jövőre lesz egy DX12 Edition esetleg.
-
patronn
csendes tag
Egy Mantle mennyit segítene ezen a játékon?
-
pylon
tag
nem a gameworks-t hibáztatják hanem azt AMD-t:
Ubisoft Now Blames AMD For Assassin's Creed Unity Poor Performanceitt is leírják, hogy a draw call limit miatt mindegy milyen hardveren fut attól még a 30 FPS is csak néha van meg
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem teljesen. A PS4-nek van egy low-level API-ja, ami a GNM. Ez tényleg nagyon durva. De az AC Unity a GNMX-et használja, ami egy GNM-re húzott wrapper. Ugyanígy Xbox One esetében is alig nyúlnak hozzá a konzol low-level képességeihez, mert ezek kiterjesztéssel érhetők el, bár még így sem olyan jó, mint a GNM. Szóval ezek nem jönnek ingyen. Használni kell a low-level elérést a teljesítmény érdekében. A jó hír ezzel kapcsolatban, hogy bőven van hova fejlődni. A rossz hír, hogy a vezetőség pénzéhes és kiadták így. Ki tudja mennyit akarnak a javításra költeni.
-
úgy néz ki, az ea nem csinál mesterhármast az év legrosszabb cége versenyen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezért írtuk, hogy nem ez a hibás, csak most hirtelen mindenki mutogat mindenkire. A konzolon egyébként az a hiba, hogy nem használják a low-level elérést. PC-n is ez a hiba, csak itt ugye nincs is low-level elérés. Ez az Ubi sara. Sok helyen 50000 fölé megy a draw call. Ezt még jó kötegeléssel sem lehet 10000-be bepréselni. Ennyi. Ez van sajnos.
(#7) Jack@l: Már ott is leírtam, hogy nem ez a hibája. Nem értem ezzel mi a gond.
-
Manbal
senior tag
Van egy kis gond a dologgal, ugyan is nem csak a PC-s port a szar, hanem a nextgen csodákon is okádék a játék, a 30 fps csak nagy ritkán van meg, a 25 sem jellemző inkább csak a 20, de néha még az alá is beesik ez a csoda játék, csoda motor, profi optimalizálás...
-
Jack@l
veterán
Konzolon azt mondják 1600x900-ban se hozza a 30 framet, elég sok helyen szaggat, ott is a gameworksot hibáztatják/keverik bele a dolgoba?
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-assassins-creed-unity-performance-analysis" Wading through dozens of NPCs in a crowded square, performance drops down to around 20fps for a sustained duration on the PS4 while the Xbox One achieves a 5fps lead. "
-
gianni85
veterán
Max 5000 forintot szánok a játékra, mire annyiért kapni lehet egy kulcsot csak kijavítják már...
-
Duck663
őstag
"A legtöbb esetben az adott program videojáték-motorjához írják a fejlesztők az effektet, míg a GameWorks koncepciója azt igényli, hogy a kész effekt alá írjanak a videojáték-motorba egy optimalizálást, amivel az effekt kompatibilis lesz és egyben hatékonyan fut. Ezt egy építkezős példával jól lehet szemléltetni, hiszen amikor egy házat épít valaki, akkor az alapoktól kezdi, majd jönnek a falak és végül a tető. Az effektek tekinthetők a tetőnek, és a GameWorks tulajdonképpen azt követeli meg, hogy a már meglévő tetőhöz legyenek megépítve a falak."
De nem a FakeWorks a hibás véletlenül sem?! Ha a fejlesztő hozzányúlhatna ez nem következne be, ergó a FakeWorks a hibás, illetve az Ubi, hogy a féltérdre ereszkedik az nvidiának.
Jó lenne már a serpenyőbe tenni, mi ér többet az elégedett felhasználók és jól optimalizált játékok, vagy a féltérdre ereszkedéssel kapott nokiás doboz!
-
gabber01
addikt
Nem tudom ki az aki még hisz a Ubisoftban/-nak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Honda topik
- BestBuy topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Tuningmesterek, teszterek, figyelem! Itt a Thermal Grizzly spéci tesztpadja!
- Üzleti vita és megbeszélés
- Linux kezdőknek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Logitech G513 Carbon Tactile DE (3)
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- AKCIÓ! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Eladó iPhone 12 mini 64GB bevizsgált, hibátlan készülék
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest