Új hozzászólás Aktív témák
-
gliskard
senior tag
Lehet, hogy igazad van, de szerintem a stúdiók nem ez alapján döntik el a támogatott platformot.
Kisebb cégeknél - ha nem tudnak/akarnak saját motort fejleszteni, akkor a licenszelhetőek esetében a repertoárban vagy benne van vagy nincs az FFX elérhetősége. Multi platformra targetált fejlesztésnél pedig a magas kompatibilitás és relatív alacsony platform specifikus kód a jellemző ha fontos a költség hatékonyság.
Régen rossz ha egy-egy fejlesztő csapat a marketing anyagokból tájékozódik és az alapján dönt egy alsó hangon is 10-30 hónapos projekt esetében.
A felhasználók esetében nem tartom valószínűnek az, hogy pont az FFX miatti optumalizáció fogja őket egy konzol irányába terelni. Általában az új HW megvásárlása esetében inkább a játék kínálat (pl eszkluzív kínálat) és az ismerősi körben elterjedtség a döntöbb. A játék csak ez után jön, mert kell hozzá a konzol...
Nintendo gfx terén mindenben pocsékabb mint a PS4 vagy az XboxOne a next gen konzolokról nem is beszélve - ha a te analógiád szerint mennének a dolgok, akkor a switch-nek már régen a főldbe kellett volna állnia - szerintem a játék élmény jobban számít (persze ennek része az optimalizáció is).
-
Duck663
őstag
Ki beszélt itt vásárlókról? A fejlesztők felé kell reklámozni, hogy minél több fejlesztő használja és építsenek rá! Az hogyha a M$ mellett a Sony is beáll a FFX mögé az az AMD pozícióját erősíti. Persze lehet ezt kommunikálni a felhasználók felé is, de annak csak akkor van értelme, hogyha azzal pozitív visszacsatolást kapnak, azaz pl.: kiemelkedően jól optimalizáltak az FFX-es játékok, az idővel értéknövelővé válik, mert lassan felismerik a felhasználók, hogy ezek a játékok jobbak azoknál, amelyek nem használják. De elsődlegesen a fejlesztők felé kell tolni az FFX-et!
-
gliskard
senior tag
A "teki" bázis kivételével az átlag vásárló pont tojik ezekre. Ugyan ez igaz a többi szegmensre (pl. laptop, tablet, tv, mosógép, stb.) – aki "csak" használni akarja az pont nem akar elmélyedni az ilyen marketing fogalmakban – nekik az kell, hogy az adott termék jól működjön, tegye a dolgát és lehetőleg rém egyszerű legyen a használata (hello UX).
Valószínűleg a sony-nál sem hülyék dolgoznak és ezzel ők is tisztában vannak, az is valószínű hogy ők inkább az exclusive játék felhozatalra koncentrálnak, azzal valószínűleg jobban el lehet adni egy konzolt.
szerk. Nintendo a switch esetében pont kerülte az ilyen technikai dolgokat, ők a játék élményt nyomták – és lám milyen jól fogy a hw és az sw
-
Duck663
őstag
Számít-e a Sony-nak? Ez inkább az AMD-nek számítana, pont az említett reklám miatt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Asus N551JQ - i7-4710HQ I 8GB I 256GB SSD I GT845M I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V330-15IKB: i7-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V130-15IKB: i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- iPhone 16 Pro Max 256GB Black - 2026.05.28.-ig Nemzetközi Garancia
- Bomba ár! HP Omen - i5-7300HQ I 8GB I 128SSD + 1TB I GTX1050 I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Új Lenovo 16 Ideapad Slim3 WUXGA IPS Ryzen5 7530U 4.5Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest