Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szazbolha

    addikt

    válasz grafnet #18574 üzenetére

    Nem értek egyet veled.
    A szerinted kósza emberek, valóban kevesen lehetnek, de ők azok akik végigviszik az ügyeket.
    Minden esetben a szolgáltató, bolt, szervíz hátrányban van a vásárlóval szemben. Ilyenek a törvények, csak gyakran a szerviz vagy szolgáltató embere nem ismeri, vagy kötelezik rá, hogy úgy viselkedjen mintha nem ismerné..
    Még egyszer: a boltnak/szerviznek kell bizonyítania, hogy a készülék hibája a vásárló miatt következett be, Ezt pedig igen, igen nehéz bizonyítani, hacsaknem az átvételkor dokumentálták azt amit a vásárlóra akarnak kenni.

    Az emberek többsége azért nem szívózik, mert "kisembernek" érzi magát, és a kellemetlen vita helyett (pereskedni nem kell, azért van a fogyvédelem) a megalázó és hülyének néző helyzetből szabadulna, inkább fizet. Ráadásul nem akar teló nélkül maradni (azt mondják neki lehet ez 3-6 hónap is), pedig a jogszabály azt is meghatározza mennyi ideje van a boltnak szerviznek az ügy rendezésére.

    Samsunggal volt ilyen ügyem, Autóval is. Rendezték. Az volt a szerencsém, hogy azt a telót nem cégesre vettem, hanem a feleségem nevére.
    Céges számlával tényleg kár a szolgáltatónál/boltnál/szervíznél próbálkozni problémás esetben, akkor már egyenlő partnerek, de eltérő gazdasági háttérrel állnak szemben egymással.

    De ha tudom hogy tuti nem én csesztem el a telót, nem miattam foltosodik, tuti végig vinném a dolgot.
    Csakazért is. Semmi balhé, semmi fenyegetőzés, csak ok rendben, akkor innentől fogyvédelem.

    Szerintem tipikus rossz felvetés, hogy a vásárlónak kell nézegetnie mennyire hajlott a telefonja.
    Nem... neki úgy kell visszakapnia a szervízbe leadott telót, hogy ne legyen foltos, ha ez nem lehetséges kapjon másik készüléket, ha ez sem lehet akkor a pénzét kell visszakapnia.
    Nem az ő gondja....
    Írja le a szerviz miből gondolja, hogy a készülék hibáját a vásárló okozta. (a szó elszáll)
    Azzal lehet menni tovább.

Új hozzászólás Aktív témák