Új hozzászólás Aktív témák

  • grafnet

    veterán

    Szerviz ügyben, úgy általában: (dolgoztam szervizben)

    Bármikor, bármilyen problémával küldöd szervizbe, előtte videó, fénykép minden irányból!
    Volt már a Wayteq-vel is ilyen probléma, hogy hajlottá nyilvánították a készüléket...
    Mivel náluk van a készülék, így sokat nem tud csinálni: vagy kéri a javítást vagy nem. Mivel ott a sárga folt, így én inkább kérném, s utána meglátjuk mi lesz... A gélezésre is van garancia... Bár, így hogy "fekete listára" tették, lehet egyszerűbb nem kérni a javítást és kintről rendelni egy komplett kijelzőt, amit beszereléssel együtt 10-14e,-Ft-ból meg lehet úszni.

    A Fogy.védelemről, úgy általában: (szolgáltatónál dolgozok)

    Fenyegetőzhetsz vele, sok értelme nincsen. Néha vannak egy-egy kósza emberek, akiknek éppen sikerül elérni valamit (az is túlnyomórészt alaki/formai hiba miatt "sikerül"), de egy telefon esetében nem sok értelme van.
    Jelen esetben náluk van a készülék... Mit csinálsz, visszakéred és egy márvány tábla mellett megnézed, hogy valóban görbe? És ha görbe mit csinálsz? És ha nem görbe?

    Karmko: Jobb, ha alszol rá egyet... és végig gondolod a lehetőségeidet. Ebben az árszegmensben nem biztos, hogy vesződnék a kijelző cserével. Nyilván a Te lehetőségeid határozzák meg. (Papír, tréf@, futár, stb.)

    [ Szerkesztve ]

    Motorola Edge 40 5G; Samsung S10+ (8/512) + Honor Band 6

Új hozzászólás Aktív témák