Új hozzászólás Aktív témák

  • KaraDani

    addikt

    válasz smisa #2492 üzenetére

    Szerintem elég, eddig nem volt olyan gondom, hogy úgy éreztem túlzsúfolt lenne a pálya, és ne tudnék úgy felvezető kört futni, hogy tiszta legyen a pálya 2-3 körig utána. Aki meg közben boxból kijött elém, eddig mindig nagyon sportszerűen állt félre és nem zavart :R Így simán lehet szerintem menni 4X 2-3 gyors kört. De a 45-60 perccel sincs gondom, de amit Neuro írt, nekem is kicsit fárasztó lenne, így is a pihenést választottam eddig az időmérék végén, és a warmup alatt is inkább (kivétel az 1. Oschersleben, ahol lányos zavaromban hirtelen nem fogtam fel, hogy warmup van és azt hittem nem csak felvezető kör van, hanem rajtrácsra kiállás is :B ), te meg még Gridezel is, bár nyilván mindenkinek más a strapabírása.

    Más: még azt tisztázzuk szerintem, hogy akkor most mi van a nem sportszerűtlen (egyértelműen szándékos, durva stb...) koccanásokkal, balesetekkel, aminél a vétlen fél hátrányt szenved. Ilyenkor fair play alapján játszunk azaz, ha a vétkes megvárja a vétlent aki (nem sérült autóval*) tudja folytatni a versenyt, és nem támadja a bevárás után rögtön, akkor nem kap büntetést, mert fair play alapon megbüntette magát. Vagy menjen inkább tovább, így is úgyis megkapja a büntetését.
    Szerintem elég elrettentő erő a fair play büntetés is, és az új szabályzat ugye sokkal inkább fair play szellemű. Ettől függetlenül, mindegy melyik verzió lesz életben, csak legyen egyértelmű, ilyenkor mit kell csinálni.
    De első esetben, ha valaki több ilyet idéz elő egy versenyen arra már lehet kiszabni plusz büntetést, mivel, valószínűleg neki ez mégsem elég elrettentő erejű.

    *: sárga jelzésű sérülés, ami az autó viselkedését nem befolyásolja még belefér, az sima koccnál is keletkezik

Új hozzászólás Aktív témák