Új hozzászólás Aktív témák
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248
#3305
üzenetére
Ezzel én is megjártam, úgy lőttem be az áttételeket a cruzeon, hogy az első sikánban az 1 est frankón tudjam használni, gondoltam max kicsit lesz rosszabb a rajt. Hát tegnap próbafutamokon rajtnál 1-2 helyet estem vissza mindkétszer. Ma átállítottam az egészet, hogy a rajt a lehető legjobb legyen. Körön jobb volt az a verzió, amiben használtam az 1-est is, de semmi értelme nem volt így.
A mai 2. futam marha jó volt, kár, hogy elrontottuk Teddel, már nagyon agyaltam hogy játszom ki a tanári védekezését a célegyenes végén

-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#3287
üzenetére
Nem gondoltad, hogy ezt csak úgy hagyni fogom, vérre menő Hot Lap csata van
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Utólag most feltoltam a ringes 57.983-at is.
Csemegének meg ezeket találtam pár napja:
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248
#3274
üzenetére
Szerintem, ha track id alapján a proccessing alatt nem lőtte ki a youtube a zenét jó vagy. Ellenben Vimeot már én is néztem ilyen célre, de a "gaming" kategória náluk alapból tilos. Kíváncsi vagyok kiszúrják-e. ("No captures of video games or gameplay, regardless if it is edited or not.")
-
KaraDani
addikt
válasz
Ted-Mosby
#3228
üzenetére
Ennyire nem lett jó
, de köszönöm a dícséreteket. Ha ezt tudom, többet dolgozok rajta, nem csak összedobálom 
Smisa: ezt neked főleg, a Zolderi teszt videoja, de ebben csak te meg én vagyunk főszerepben, csak azért csináltam, hogy megmutassam pár barátomnak, mekkora adrenalintól túlfűtött, izzadságszagtól bűzlő, állat csatákat lehet egy ilyen versenyen vívni
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
KaraDani
addikt
Összedobtam a Hungaroringi versenyt egy kis videóba. Semmi extra, nem egy művészi alkotás. (nem volt kedvem frankón megvágni zenével, hogy aztán youtube levegye az audiót
) -
KaraDani
addikt
válasz
nervus.v
#3131
üzenetére
A büntetés megmarad amíg le nem tölti, tehát igen.
Mivel itt van még megnyitva a teljes versenyem telemetriája a gumitémához:
A 3. körtől (kb. itt állt be rendesen üzemi hőfokra) a végéig a bal első belső és középső hőmérséklete (nagyjából egyformák, a nagyobb guminyomás miatt): átlag ~101 fok, a körökön belüli max hőmérséklet átlaga 103-104, az abszolút max: 105,8 és 106,3.
A 2-tól a 7. körömig 1:58.58-1:58.84 között autóztam, szóval elég stabilan, a végére kezdtem érezni, hogy fogynak a gumik. Az utolsó 3 körömet így már 59:2-59:6 között futottam, bár ebben már lehet egy kis tudatalatti leengedés is, de biztos, hogy nagyon benne vannak a gumik is. Így a verseny végére a bal elsőm a telemtria szerint 80%-os volt, ami azért már erősen kopott, érezhető is, de annyira azért nem vészes, hogy 1 másodpercnél többet jelentsen körönként szerintem. Amúgy most nézem a cél printscreenemen, hogy már a játék is jelezte az lcd-n, az autó állapotánál, a bal első gumit már sárgának jelölte zöld helyett, illetve, mind két elsőből hiányzott már egy kocka.
Na szóval csak azért írtam le, hogy másnál sem elnyűhetetlenek a gumik, de azzal kell nyomni ami az ember alatt maradt a végén. -
KaraDani
addikt
Ez nagyon jó megoldás, hogy a pálya adottságait olyanná teszitek, hogy ha véletlenül vágás szélesítés van, fizikailag kizárt legyen vele az időnyerés

Az azonos fizikájú autók, hogyan lettek megoldva? Megkapta mind valamelyik meglévő autó fizikáját, vagy csináltatok egy teljesen egyedit? -
KaraDani
addikt
válasz
KaraDani
#2904
üzenetére
Kipróbáltam a Hondát a Seatot meg a Lacettit. A hondával meg a Seattal mentem ringen kb. 10-10 kört. Reprezentatív teszt nem lett belőle, teljesen máshogy viselkednek, mint a Cruze, sokkal kezesebbek, szebben kell vezetni őket, a rájuk húzott Cruzeos setupommal abszolút nem tudtam velük gyors lenni, mindkettővel 2:00.5 körüli időt sikerült menni. Teljesen más setup kellene nekem alájuk, meg meg kellene szokni, ennek így kb. semmi értelme nem volt. A lacettire teljesen jónak éreztem a Cruzeos setupot, tök ugyanolyannak tűnt, két kört mentem vele egy 1:59.2-t meg egy 1:58.7-et, simán van még benne.
Viszont hangra és kinézetre még mindig a Honda a király
-
KaraDani
addikt
válasz
Ventur@
#2901
üzenetére
Raceben a hondát szerettem a legjobban, kezes volt gyorsnak éreztem magam vele minden körben, aztán a kör végén mindig koppantam, hogy még se lett olyan gyors a kör, mint a seattal. Aztán néztem GTR mastersen, hogy van aki meg gyors a Hondával, fene tudja
Kipróbálom asszem majd az összes autót én is, kíváncsi vagyok. -
KaraDani
addikt
-
KaraDani
addikt
Na mondom, most kicsit lejjebb ment a lázam, felmegyek kicsit körözni, erre egymás után 5 ször levágott connection lostal, egy beköszönésnyi időm volt mindig
Remélem csak az upc szarakodik, nem hiszem, hogy elrontottam volna, a patch bemásolását, nagyon nem lehet mit elrontani rajta. Próbálok egy gépresit. -
KaraDani
addikt
Gratula mindenkinek, főképp a kategóriagyőzteseknek! Nagyon hasznos volt ez a tesztsorozat, remélem jó kis izgalmas bajnokság elé nézünk. Kár, hogy nem tudtam tegnap indulni, de a barátom is csak ma ment haza, aki nálam vendégeskedett, illetve estére be is lázasodtam, értelmesen biztos nem tudtam volna vezetni.
Zodo: inkább kifelé kapcsold azt a TC-t, minthogy feljebb akard rakni (nem is lehet). Emlékszel erre? Véletlenül be lett kapcsolva a medium TC, olyan volt, mintha az autoból elofogyott volna a kraft
Legjobb esetben is 3mp-vel voltam lassabb körönként. -
KaraDani
addikt
Na hazaértem az ivászatból meglestem a replayt gyorsan. Köszönet Neuronak a korrekt csatákért, visszanézve az 1. és az 5.-6. körben is simán összeakadhattunk volna komolyabban

julezko: nagyon sajnálom a dolgot, tényleg, és értem, hogy miért vagy elkeseredett. De próbáljátok megoldani, hogy mi lehet a gond, lehet hogy majd a saját skin és auto pl. segít. Sovány vigasz, de ha sikerül megoldani a problémát, akkor nem veszik kárba az edzésmunka, a bajnoki rajt a ringen lesz, nem is olyan sokára.
Neuro: "Ahhoz képest, hogy mi csak ketten vagyunk Smisával, elég égő az eredmény."
Sok lúd disznó(ka)t győz!
-
KaraDani
addikt
1. töltsd le ok
2. tömörítsd ki és másold be mappástul a játék főkönyvtárába
3. mássz be a neved.plr fileba:
Data Acquisition Version="1" // Version of vehicle data to write out
Data Acquisition Rate="8"
Data Acquisition In Race="1"
Data Acquisition EXE="D:\games\rFactor\Telemetry\f1_telemetry.exe" // Your game path
Data Acquisition File="D:\games\rFactor\Telemetry\vehicledata.spt" // Your game path
értelemszerűen a saját elérési utaddal töltöd ki![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
(nálam valamiért win7 x64 en nem a teljes elérési út kell csak a telemetry\....)
4. ha ezeket átírtad mentsd el a filet
5. Elindítod a játékot nyomsz pár kört, nyomsz egy alt tabot elindítod a telemetry.exet nyomsz rajta egy load session menüpontot és voálá
A játékban menüpontot nem kapsz, mert a modban nincs, ha jól vettem ki fórumokon nem minden modnál lesz hozzá menüpont. Tehát két külön programként kezeled. Mindíg az utolsó sessionödet tudot csak megnyitni, tehát ha bedobod magad a garázsba majd újra kimész az előző etapodban megírt vechicladata.spt-t felülírja a következő etap. Köröket el tudsz menteni a telemtria progiban. -
KaraDani
addikt
Hú de jókat nyomunk Julezkoval ketten ringen. Azért az megállapítható, hogy itt tényleg könnyebb átugrani valakit mint megkerülni, hiába akár 1mp tempókülönbség egy körön.
-
KaraDani
addikt
Régebben amikor F1-ben egyféle kemény és egyféle lágy keverék volt egész szezonra, akkor egyértelműbb volt, kicsivel 110 fok felett volt az üzemi hőfoka keménynek és lágynak is (pár fokkal eltért), ha jól emlékszem az F1C s időkre
WTCC meg GT-nél én is úgy tudom, hogy 85-95 elméletileg. Az más kérdés, hogy a jobban terhelt első keréknél szinte lehetetlen 95 alatt megmaradni egy csomó pályán itt. -
KaraDani
addikt
Kösz srácok!
Más: elég sokat vadásztam és találtam működőképes telemetriát a játékhoz, ha valakit érdekel esetleg [link] Mentem gyorsan vele 5 kört ringen, a bal elsőt már 90% alatti állpotúnak írja a végén.
Replay alatt működő TV style-ról nem tud valaki esetleg valamit? -
KaraDani
addikt
Akkor most, hogy Neuro nete combosabb lett, lehet esetleg még nevezni? Ha igen mondom barátonmnak, hogy kérjen Ted-től jelszavakat, hogy ki tudja próbálni a gamet, és el tudja dönteni.
-
KaraDani
addikt
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar
#2571
üzenetére
Elnézést kérek a gúnyolódásért, nem ez volt a megfelelő módja a sértődésem levezetésének. Elmondom (a békülés jegyében szeretném ezt tenni), hogy mért ment bennem fel a pumpa.
Vitatkoztunk úgy gondolom értelmesen észérvekkel egy pontig, majd te bedobtad burkoltan, hogy a nézeteltérés oka az erkölcsi különbség, azaz nekem sokkal alacsonyabban van a mérce, mint neked. Úgy gondolom, hogy egy vita közben ez a fajta személyeskedés sértő, és teljesen indokolatlan, nem ismerjük egymást olyan jól, hogy ezt megtehesd.
A másik ez már nem a személyes része a dolognak, hanem a nézeteltérés inkább: Úgy érzem, te a bűnösség vélelméből indulsz ki, azaz ha valaki vágott, szélesített annak utólag bizonyítani kell, hogy kompenzált, vagy azért nem tért vissza a pályára, mert balesetveszélyesnek ítélte, mint Feri. És mivel ezt nem tudjuk megtenni, mert azt mondod rá, hogy a gázelvétel, a nem visszatérés bármi miatt történhetett, így alapból el vagyunk ítélve. Ez így nem jó, abszolút morál romboló versenyzői szemmel.
Ennek fordítva kellene történnie (ártatlanság vélelme), ilyen esetekben mi elmondjuk a véleményünket, hogy mért történt így, adott esetben, hogyan kompenzáltunk, mért nem tértünk vissza a pályára, majd a VB az indokokat meghallgatva megnézi az esetet, és ha úgy látja, hogy bizonyíthatóan nem úgy történt ahogy mi állítjuk, vagy a kompenzáció nem volt elegendő, láthatóan előnyt szerzett vele, akkor kiszabja a büntetést.
Úgy gondolom itt senki nem fog hazudozni, hogy mit miért csinált, így ennek működnie kellene, csalások nélkül.Természetes dolog, hogy csomó mindenben nem ért mindenki egyet, van aki hallgat, van aki leírja a véleményét (én). Bármilyen szabályzat szerint fogunk tudni versenyezni, hiszen mindenkire ugyanúgy érvényesek a szabályok, de attól még a vitával igyekezhetünk a legjobbat kialakítani. Ez nem a VB ellen szól, részemről semmi esetre sem. Többször leírtam, hogy komoly munkát végeztek, sok plusz feladatotok van hozzánk képest, és plusz felelősségetek.
Szóval a gúnyolódásért még egyszer elnézést, tényleg elszakadt a cérna! -
KaraDani
addikt
"Ezért nem mentem vissza a pályára, hanem bevértam őket, de ezek szerint nem nézed jó szemmel azt, hogy fair próbáltam lenni."
Ezt nem lehet feketén-fehéren bizonyítani, akár tüsszenthettél is és azért nem tudtál visszamenni, ugyanúgy, ahogy én tüsszentés miatt nem tudok kigyorsítani
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
KaraDani
addikt
Na nálam úgy néz ki befigyel valami hardver probléma
Ma konkrétan bármilyen pályán 4-5mp vel lassabb vagyok magamnál, és úgy érzem a gázadás környékén lehet probléma, lehet ugyanolyan gondom van mint Syriusnak nemtom, szétkapom a pedált asszem. -
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar
#2520
üzenetére
Annyira senki nem lesz fair, ha a te verziód szerint lesz a szabály, hogy megvárjon valakit, hátha nem veszít pozíciót, és akkor talán nem kap büntetést. Maga ellen azért senki nem fog dolgozni, azért mert hibázott még szeretné legjobb tudása szerint befejezni a versenyt. Ha ettől nem vagyok Fair, akkor nem vagyok az.
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar
#2514
üzenetére
Szerintem Neuro verziója jobb. A vétkes fél a helyszínen azonnal nem biztos, hogy meg tudja ítélni, hogy a vétlen fél pozíció vesztés nélkül vissza tud-e jönni a pályára. Míg ha versenytempóban továbbhajt, az említett kanyarlimiten belül ezt már el tudja dönteni, és ha a vétlen fél 3. féllel szemben nem vesztett pozíciót látványosan fékezéssel lelassít megvárja és elengedi, úgy hogy utána ne legyen a vétlen féllel szemben a következő kanyarban támadó pozícióban. Ha a vétlen fél 3. féllel szemben pozíciót veszít akkor, pedig értelemszerűen nem lassít, versenytempóban továbbhajt, és a végén megkapja a büntetését. Így elkerülhető, hogy a vétkes kvázi kétszer legyen büntetve: egyszer megbünteti magát fair play alapon, majd még időbüntetést is kiszabnak rá.
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2511
üzenetére
Szerintem okés (egy sikán egy vagy két kanyarnak számít?
)A Vb topicban felvetett szituációmhoz: visszanéztem még egyszer tényleg a 2. kanyar is az én saram. Akkor ezt ilyenkor egának tekintjük, mint egy ütközet amiben mind ketten szabálytalankodtunk vica-versa? De ha nem próbálok visszatámadni, akkor szabálytalan előzés lenne gondolom simán, tehát jobban tettem volna ha a seggemen maradok, elszámolok 10ig magamban, majd a verseny után jelentem az esetet, mert az első kanyarért gondolom magában nézve fix, hogy büntetés jár, mivel szabálytalanul szerzett pozíciót.
Bocs, hogy ennyit kérdezek, csak azt szeretném, ha még a most előjövő ilyen eseteket, minél jobban kitisztáznánk, hogy mire éles lesz, lehetőleg minden egyértelmű legyen.
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2509
üzenetére
Lehet benne valami, mondjuk Smisa annyival gyorsabb volt, hogy 1 kör alatt talán még Mituy hibája nélkül is felért volna rá. Ezt nem tudom, lehet kicsit korábban le kellett volna lassítania, nem fél kör múlva. Ezt találjátok ki nagyjából, hogy elfogadott a dolog, aztán mindenki tudja, mihez tartsa magát, és így szerintem, ha mindenki komolyan veszi a dolgot, és vigyáz a másikra amennyire tud, jó lesz ez az új szabályzat, nekem tetszik.
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar
#2505
üzenetére
Ok, tehát akkor alapvetően ha ilyet okozok menjek tovább, ha vissza tud jönni mögém helyveszteség nélkül, akkor utána záros határidőn belül visszaengedem magam elé (erre jó példa Zolderben Mityu és Smisa esete, amikor Mityu kilökte, Smisa helyveszteség nélkül vissza tudott jönni, ezért Mityu pár kanyar múlva a célegyenesben le is lassított és visszaeengedte Smisát), és így még ok, ha meg azt látom, hogy vesztett pozíciót akkor nyomjam mint az ökör, mert úgyis büntetve leszek. Erre meg jó példa, hogy Smisának amikor látta, hogy úgyis helyet vesztek jobban járt vonla, ha nyomja mint az ökör. Teljesen jó így köszönöm

Az LCD-n van egy screen ami a gumihőmérsékleteket jelzi, és az autó sérültségét, vagy nem. Ha jól vettem észre eddig észre, akkor a sárgán jelölt sérülések, talán semmilyen hatással nincsenek az autó teljesítményére, de pl. ha az orrát pirosnak jelezte, akkor már volt, hogy pl. a kormány nem egyenesben volt egyenesben, meg egyéb dolgok ami miatt az autó nem úgy viselkedett, mint kellene.
Neuro: így értettem a srága részt, a sérülés világos volt, csak ez a helyveszteséges story nem, de most így tiszta, érthető teljes mértékben.
-
KaraDani
addikt
Szerintem elég, eddig nem volt olyan gondom, hogy úgy éreztem túlzsúfolt lenne a pálya, és ne tudnék úgy felvezető kört futni, hogy tiszta legyen a pálya 2-3 körig utána. Aki meg közben boxból kijött elém, eddig mindig nagyon sportszerűen állt félre és nem zavart
Így simán lehet szerintem menni 4X 2-3 gyors kört. De a 45-60 perccel sincs gondom, de amit Neuro írt, nekem is kicsit fárasztó lenne, így is a pihenést választottam eddig az időmérék végén, és a warmup alatt is inkább (kivétel az 1. Oschersleben, ahol lányos zavaromban hirtelen nem fogtam fel, hogy warmup van és azt hittem nem csak felvezető kör van, hanem rajtrácsra kiállás is
), te meg még Gridezel is, bár nyilván mindenkinek más a strapabírása.Más: még azt tisztázzuk szerintem, hogy akkor most mi van a nem sportszerűtlen (egyértelműen szándékos, durva stb...) koccanásokkal, balesetekkel, aminél a vétlen fél hátrányt szenved. Ilyenkor fair play alapján játszunk azaz, ha a vétkes megvárja a vétlent aki (nem sérült autóval*) tudja folytatni a versenyt, és nem támadja a bevárás után rögtön, akkor nem kap büntetést, mert fair play alapon megbüntette magát. Vagy menjen inkább tovább, így is úgyis megkapja a büntetését.
Szerintem elég elrettentő erő a fair play büntetés is, és az új szabályzat ugye sokkal inkább fair play szellemű. Ettől függetlenül, mindegy melyik verzió lesz életben, csak legyen egyértelmű, ilyenkor mit kell csinálni.
De első esetben, ha valaki több ilyet idéz elő egy versenyen arra már lehet kiszabni plusz büntetést, mivel, valószínűleg neki ez mégsem elég elrettentő erejű.*: sárga jelzésű sérülés, ami az autó viselkedését nem befolyásolja még belefér, az sima koccnál is keletkezik
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar
#2464
üzenetére
Azt nem csodálom, hogy billel automatán váltasz
Bőven elég lehet pályán tartani az autót. Kormánnyal már nem kell hozzá különösebb ügyesség, csak egy kis gyakorlás. Két kézreálló gombot nyomkodok alapvetően vezetés közben így, biztos könnyebb kordinálni, mint billel az 5-6 ot.
Csak emiatt írtam, hogy ez csak egy opció: "Itt automata váltó van, miről beszélünk," -
KaraDani
addikt
válasz
Syrius XIX
#2461
üzenetére
Nálam érdekes módon lehet választani automata és manuális váltás között, és manuálisan váltok, mert sokkal hatékonyabb, ha te automataváltóval vezetsz, akkor miről beszélünk ugyebár? Érdekes módon én 200-ról nem 400 méter alatt állok meg, és ahogy nézem más sem, de a mi rendszerünkben van a hiba biztosan

-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2445
üzenetére
Amúgy én Zolderben konkrétan, ha javítottam az időmön mindig visszanéztem azt a sikánt rögtön instant replayben qualin. Nem tudom, mit tudtam volna csinálni, ha pont a leggyorsabban vágok, és már nem tudom megjavítani
Olyat lehet pl. hogy egy köridőt törölsz egy qualis eredménylistából, vagy csak helyezéseket lehet módosítani?Ted: teljesen egyetértek

-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2443
üzenetére
Nem, eddig teljesen jó, a qualikat kérdőjelnek hagytad, azért írtam egy tippet. Csak azt nem tudom, hogy egy tényleg minimális vágással, ha a mostani rendszerben nézzük, tehát ezt a vb már csak a verseny után látja, milyen értelmes büntetést lehet szabni. Ha a quali külön van a versenytől és közte van átnézve, akkor tárgytalan.
Ja sry, tényleg nem írtam

-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2440
üzenetére
Ezeket meg én nem vettem számításba

Másik ötlet a mostani rendszer használatánál: akkor valahogy úgy legyen megoldva, hogy ha annyira kicsi a vágás amit a versenyző belső kamera állásból vezetés közben nem tudhat egyértelműen megítélni, annak büntetésétől utólag tekintsetek, el mivel ennek tényleg kicsinek kell lennie, biztos, hogy nem szándékos, senki se tudja közülünk centire pontosan kimérni a kanyarvételt szerintem, szóval szándékosan ezzel az opcióval senki nem fog előnyt szerezni. Ha viszont nagyobb a vágás, azt a versenyző is egyértelműen tudja, és ha nem kompenzálja, azaz adott esetben az lesz a gyors köre, akkor utólag is meg lehet büntetni, hiszen tudta, hogy szabálytalan volt, még sem tett ellene.Tudom, hogy a valóságban nem áll meg senki, de eddig minden online ligában amit mint érdeklődő figyelemmel kísértem, az volt a szabály, hogy ha megvár nincs bünti, mert így sokkal inkább fair play van. Vagy akkor ne enyhítsen a megvárás semmit, csak akkor ez legyen egyértelmű, hogy mi az elvárt illendő viselkedés ilyenkor.
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2437
üzenetére
Csak vasárnap délután/este inkább van otthon az ember, mint szombat este. A másik meg hogy így lehet péntektől déltuántól - vasárnap délutánig tart programot csinálni (pl. hazamenés). Mennyi idő alatt lehet végignézni annak az 5-6 embernek a replayét kb.? Esetleg egy-két embert megkérhetnétek futamonként (mindig másokat, akik hajlandóak rá), hogy fussanak át egy két gyors kört, ha nincs vágás írják le, ha van screeneljék és a döntés továbbra is csak a tiétek. Így egy órának futam és quali között elégnek kellene lennie szerintem, addig meg aki még akar warmapolhat, vacsizhat, pisilhet, kakilhat mittomén.
#2438: Egy furcsa nekem ha kilök és nem vár meg kap 25 mp-t ha jól értem, ha kilök és megvár kap 20 at. Túl kicsi a differencia így egy olyan esetben, amikor pl. Smisa engem megvárt így gyakorlatilag duplán lett büntetve. Vagy ne legyen egyáltalán büntetve egy ilyen kis koccanásos kilökésnél (ha szándékos, vagy durva az más, én úgy érzem erre tegnap volt példa), ha megvár, vagy ne ilyen mértékben szerintem. Így kb. a versenyt felesleges befejeznie, mert kb 10 helyet fog visszaesni azzal hogy megvár, meg még be is nyeli a 20mp-t.
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2404
üzenetére
Na és rögtön az első amit nem támogatok
Nagyon egyszerű indokom van, a szombat estét ne vegyük már el, azért annyira nem vagyunk profik, hogy hónapokig a teljes hétvégénket betáblázzuk szerintem. Én jobban örülnék, ha maradna az egy napos rendszer vasárnap, esetleg lenne 1-2 óra a quali, meg a verseny között, nem tudom, annyi amennyi alatt kényelmesen meg tudjátok nézni, 5-6 ember gyors körét (maximális létszám esetén), meg tudtok ti is warmapolni. -
KaraDani
addikt
A VB topicban óvást nyújtottam be. Csak, hogy mindenki lássa, aki érintett lehet emiatt (Zodo, zsombor), nem akarom, hogy harag legyen!
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2259
üzenetére
Most ez úgy hangzik, mintha én leszartam volna, hogy vágok vagy nem
Nem szándékoztam egyszer sem vágni, csak a lehető legjobban átmenni a sikánon, belső kamerából sajnos én ezeket verseny közben nem tudtam megítélni, hogy épp jó volt-e, vagy épp nem. Sajnos itt nincs meg az a segítség, hogy a csapat rádszól rádión, hogy mondjuk kaptál egy figyelmeztetést, a versenybíróságtól, és a következőnél büntetést kapsz. Akkor tudná az ember, hogy az tuti sok volt és visszavesz.
Azt leszögezem, hogy mindegyiket elismerem a fotóid közül, elsőről leírtam a véleményem, többinél nem lassítottam, ítéljétek meg, hogy mekkora előnyt szereztem vele, ezért mekkora büntetést érdemlek. El fogom fogadni.
Nekem csak ez a db-ra történő büntetés ötlet nem tetszik. Nem lehet ezt ennyire objektívvé tenni sajnos. -
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2252
üzenetére
Nem fékeztem, de szándékosan lassabban gyorsítottam ki. Nézd meg mekkora volt a távolság köztünk a sikán előtti egyenes végén, és a következő sikán előtt. És az is látszik smisa belső nézetéből, hogy a vágás után folyamatosan közeledik rám. Azért fékezni túlzás lett volna, ha támadó pozícióban lett volna, és előzni próbált volna, akkor elengedtem volna. Ezt a ti tisztetek megítélni, elfogadom ahogy döntötök, a véleményemet leírtam így a döntés után nem fogok reklamálni.
Ezeket a valóságban is így ítélik meg, feketén-fehéren szabályt lefektetni nem lehet, ami egyértelműen megmondja, hogy mi büntetendő és hogyan szerintem. Szubjektivitás valamennyire lesz a dologban, ezt nem lehet kiküszöbölni.
Tudom, hogy nem hálás feladat bírónak lenni, bíró ugyan nem voltam, de játékos igen (kosárlabda). Vitát nem lehet elkerülni, de le van fektetve a szabály, hogy ti döntötök (nyilván az érintettek leírják a véleményüket, és ezt is mérlegelitek), ezt mindenkinek el kell fogadnia, még ha igazságtalannak is tartja.
Meg még abba gondoljatok bele, milyen hatása lenne, ha szórnátok mindenért a plusz mp-eket, senki nem fog merni igazán versenyezni, mert inkább lesz lassabb biztonsági autózással, minthogy 20 másodpercet bukjon büntetéssel.
Ez csak az én véleményem, újonc is vagyok itt, úgyhogy én tényleg elfogadom, akárhogy oldjátok meg dolgot, és tényleg nem irigyellek titeket, és a lebonyolításokért meg a bele ölt időért maximális tisztelet
-
KaraDani
addikt
Nézem közben a VB topicot meg megnéztem az első három (Zodo, Smisa, én) visszajátszását végig. Remélem nem gond, ha leírom a véleményem. Mindhármunknál találtam néhány kisebb vágást, nálam konkrétan 3-at az ominózus sikánban. (Az első szerintem tárgytalan (2. kör), ott nagyon elmértem a féktávot, de nem is padlógázon gyorsítottam ki, jobban magamra engedtem smisát, mint előtte volt.) Utána volt két kis vágásom, én azokat belső nézetből nem is érzékeltem, szerintem ez tipikusan az olyan kategória, ami a valóságban is belefér 1-2 szer egy versenyen, rögtön nem adnak érte büntetést. Ugyanilyenek voltak a többieknél is. Ezért szerintem az az ötlet, hogy minden ilyen vágás x mp-vel büntetve lesz, értelmetlen, adott esetben teljesen irreálissá teheti a végeredményt. Pl. ha a hátrébb levők közül valaki egyáltalán nem vágott (kizártnak tartom) adott esetben emiatt nyerne, mikor ~10mp-vel lassabb volt az élbolytól. És nem azon az 1-2 apró vágáson múlt, hogy 10mp-vel lemaradt. Ez így nekem a versenyzés szellemével ellentétes lenne, ha valaki hajt, 1-2 apró hiba óhatatlanul bekövetkezik, és ennyinek bele is kell férnie szerintem.
Viták meg biztos mindig lesznek, de ezért ne válasszátok a könnyebb utat (mindenre kiszabunk büntetést, mindegy mennyire súlyos a dolog) ti vagytok a vb-k, nektek kell mérlegelni az esetek súlyosságát, mi meg elfogadjuk, max hőzöngünk kicsit, ha nem értünk egyet, de ez egy ilyen dolog. -
KaraDani
addikt
Visszanézve nagyon finomak voltunk, én se mertem ráfordulni a jó ívre, pedig a replayt látva, már a célegyenes utáni második kanyarban megtehettem volna, te se erőltetted túl a visszatámadást nehogy baj legyen. Az egész versenyben a kedvencem amikor először beszúrtam melléd a pálya hátsó részén, majd túlcsúsztam te meg szűken pont befordultál elém, azt nagyon okosan csináltad

-
KaraDani
addikt
Egyetértek, én azt gondoltam, hogy te beljebb fordulsz, te nyilván azt, hogy én szélesebben. Amúgy brutálisat (jó értelemben) futottál végig, szerencsére gyorsan átverekedtem magam az első előzendő autón, különben bajban lettem volna, aztán megint felérhettél volna ha nem forgatnak meg. Én nagyon élveztem, hogy így alakult tényleg, jó volt visszanézni a replayben, hogy verekedtük vissza magunkat
Na meg most muszáj volt végig nyélen mennem, legalább letesztelhettem, hogy tudok stabilan gyorsan menni ha kell, felesleges óvatoskodnom annyit, ahogy az elején mentem. (Mellesleg az az "óvatos" 2. köröm 1:44.2 volt ha jól emlékszem, szóval te elég durvát jöhettél) -
KaraDani
addikt
Egy darabig alig tudtam közeledni rád, aztán hirtelen az utolsó pár körben meg rádestem, most vagy én kaptam össze magam, vagy te fáradtál kicsit nem tudom. Aztán kicsúsztam mögüled, akkor azt hittem vége, de nagyon élveztem, visszanézve nagyon szépen és óvatosan oldottuk meg ezt a manővert. Őszintén, baromira örülök, hogy összeakadtunk smisával, mert így egy olyan verseny lett belőle ami tele volt akcióval és marhára élveztem
És visszanézve én versenybalesetnek gondolom, remélem nem kap érte büntetést, meg is várt. -
KaraDani
addikt
Felvezetőkörben a kicsúszásom után visszaelőztem Dzsavert, úgy láttam el akar engedni, nagyon lelassított, de nem vagyok benne biztos, hogy megtehettem

-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2208
üzenetére
Hát akkor szóltam, hogy egy picit a kijövetelnél vágtam, a bemenetelnél épp hogy csípték a kerékvetőt a belső oldali kerekek
Elvehetitek nyugodtan nézegetés nélkül is, én láttam, hogy vágtam.feri1014: úgyanezt csináltam én is mentem 3. gyors körnek egy 1:44.0-át, majd 1:45 ön alig bírtam belül menni. De ez az elején nem a setup miatt van, hanem azért mert nem elég konstans az ember a pályán, amíg nem tudsz hasonló köröket menni, addig setupolni is elég nehéz, mert nem biztos, hogy a épp a jobb beállításból hozod ki a jobb időt.
-
KaraDani
addikt
válasz
Ted-Mosby
#2205
üzenetére
Pont az néztem, hogy Zolderben, a Kleine sikánban nagyon sok munkátok lesz, azt nem ártott volna a pálya készítőinek valami gumifallal vagy valamivel megakadályozni.
Amúgy most emiatt visszanéztem a szerveren tárolt legjobb köröm, és bizony abban is vágtam kb. 10 centit az említett helyen, ilyenkor mi a teendő kérem és ti törlitek?
-
KaraDani
addikt
rFactor WTCC-re szerintem ugyanannyira jó, mint Race-re.
Meg van, de abszolút nem használtam ki, ligába még sohasem neveztem, singlebe meg valahogy inkább F1 eztem.Neuro: Nincs mit. Én is így vagyok ezzel, ha valamit szeretek csinálni, igyekszem azért jól csinálni (CS it's "Kicked by console" ismerős pl.
). Majdnem nem neveztem, mert Curitibában teszteltem gyorsan, csüggedtem ezerrel, hogy 4 mp-re vagyok tőletek, erre utólag kiderült, hogy másik map, és nem is voltam lényegesen lassabb 
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2189
üzenetére
[link]
Feltöltöttem a 3-at amik szerintem a legjobbak (van még 1-2 de azok ezekhez képest nem jók)
Racedepartmentes szerintem ide a legjobb, több műből rakták össze nagyon logikus jól követhető, szépen leírja azt is, hogy hogyan csinálj setupot. Ez angol
Cary Barnett féle is jó, de nem alapnak, szépen táblázatban összefoglalja, hogy ha valamit valamerre állítasz, annak milyen hatásai vannak az autó egyensúlyára és milyen egyéb hatásai vannak még. Ez is angol
A setupiskola F1-re van, ha esetleg valakit érdekel. Ez magyarDe te így is gyors vagy ne akarj még gyorsulni
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
KaraDani
addikt
válasz
motormouse
#2184
üzenetére
Van egy nagyon jó Race-re írt setupguideom angolul racedepartment.com-ról. A linket nem tudom, már régen szedtem le, de megpróbálom megkeresni ha kell, vagy akár el is küldhetem.
Ted: saját videot szabad készíteni a versenyekről (és közzétenni persze)? Azt láttam, hogy van "offical" verzió azért kérdem. Szeretek videót vágni

-
KaraDani
addikt
Köszi! Ha Ted nem hibázik a 2. körben és feljön rám, nyomás alatt valószínűleg én hibáztam volna előbb, így szerencsére megtehettem, hogy a kényes kanyarokat nagyon óvatosan abszolváltam végig. Jó, hogy vannak ezek a tesztversenyek, mert így a bajnokságig felszedhetek egy kis rutint, rám fér majd. Szóval a szervezőknek is köszi a sok munkáért amúgy, az eredmények, replayek is olyan tempóban kerültek fel, hogy csak lestem

Holnap ha tudok indulni valószínűleg nem lesz majd ilyen rózsás a helyzet, nem lesz időm tesztelni, meg setupolni, max kicsit most még este. -
KaraDani
addikt
Basszus ezt nem gondoltam volna
Izgulós típus vagyok az első három körben remegett kezem lábam, pulzusom szerintem volt kb 150 ültömben. Az se érdekelt, hogy Ted közelít tartottam magam a: ha elől vagy menj annyira lassan amennyire csak lehet elvhez, mintha jégen mentem volna úgy vezettem
Életem első versenyének pont jó lett az eredmény, lehet a abba is kéne hagyni a csúcson 
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar
#2160
üzenetére
Logikus, rosszul értelmeztem a kanyar belső oldalára gondoltam.
N€T0X|N: ok, világos
Kösz mindkettőtöknek!
-
KaraDani
addikt
Én még gyorsan kérdeznék. Ez a rész nem tiszta nekem a szabályzatban:
"- kanyarodáskor a belső oldali keréknek még a pályán kell lenni
- kanyar belső ívén kívül való haladás, azaz vágás (pálya négy kerékkel való elhagyása) nem megengedett, s büntetést vonhat maga után, különösen nagyobb előny (előzés) szerzése esetén"A külső oldali keréknek kell pályán lennie nem? Ha a belső oldali van csak pályán kívül, az még nem 4 kerékkel elhagyás. Pl.: ezt a sikánt lehet így venni, ahogy a
ebben a videoban látszik 3:50 környékén. -
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar
#2146
üzenetére
Nagyon várom már! Első online versenyem lesz szóval a rutin egyenlő nullával.
Úgy néz ki gyorsabb vagyok egy körön mint gondoltam, de pont ezt várom amit az ai-m is produkált: egy jó quali után csodálatosan esik vissza, bár legalább nem esett ki ennek is örülni fogok 
-
KaraDani
addikt
Mindegy így megy tökéletesen, hogy default könyvtárba ment fel nem szórakozok vele. A replayek jó helyen voltak, ugyanígy mint nálad, a config.ini is oda mutatott, hogy mért nem találta meg őket nem tudom.
Más: ezt a TV style-t ha jól sejtem csak ingame lehet használni replynél nem, ugye? Van valami ilyen plugin ami megy replayel? Kinézetre ez baromi jó szerintem.
-
KaraDani
addikt
Rájöttem. Vicc kategória, valamiért összekavarja 64 bites rendszer, hogy miért nem értem, de amint felraktam az alapjátékot az alap telepítési helyére (c:\programfiles(x86)\rfactor) mindjárt lett replay. A logikáját nem értem a dolognak, amikor csak a főkönyvtáron belüli elérési utat kell megadni a config. ini-ben de mind1. Mindjárt rakom oda a PH sat is remélem ugyanígy jó lesz. (Az más tészta, hogy a C:-m nem úgy van méretezve, hogy oda bármit is installáljak, de ez még elfér)
Amúgy a szerver éjfélkor átvált Oschersleben-re, vagy csak a versenyre?
-
KaraDani
addikt
Na alap Rfactorban sincs replayem. Az biztos, hogy nem csak az én készülékemben a hiba, mert találtam pár teljesen ugyanilyen problémát, jöttek a megoldások is amiket én is próbáltam (administrátorként futtatás, config.iniben az elérési utak csekkolása), de ahogy nézem nem csak nekem nem segít egyik sem. Van itt valaki aki win7 alatt játsza?
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2113
üzenetére
Én sem emlékszem hogy valaha lett volna ilyen gondom, mondjuk asszem ezen a rendszeren még nem volt fent rFactor. Nyomok egy reinstallt hátha (úgysem árt, mert nem tudom milyen meggondolásból raktam fel a játékot magyarul, de nem szeretem
). Administrátor és kompatibitás módokat és végigjátszottam, semmi. -
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2106
üzenetére
Replayfridge\Replays mappában ott vannak a .vcr fileok. A játékban viszont a visszajátszás menüben nem jelenik meg semmi, mintha nem lenne mentve semmi.
-
KaraDani
addikt
-
KaraDani
addikt
Az mit takar, hogy: "A próbafutamokon bajnoki pontok kerülnek kiosztásra"? Lesz egy próbafutam bajnokság is kb., vagy ez most beleszámít a rendes bajnoki majd valamilyen módon?
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BONTATLAN Lenovo ThinkCentre M70s SFF Business Időtálló Asztali gép -40% i5-14500 16/512 770 Magyar
- 1db DELL P2421 + 1db P2423 1920x1200 IPS monitor, állítható magasság PIVOT is, 16:10 képarány!
- AKCIÓ!! Alienware m16 r1 AMD Laptop , RTX 4080 , R9 7845HX , 32GB DDR5 , 2TB
- GIGABYTE AORUS Radeon RX 580 8GB - MINDEN TARTOZÉKÁVAL.
- Zebra ZP505 EPL hőpapíros címkenyomtató
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Xiaomi Redmi Note 9 / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3766, 100% Akksi
- HP Thunderbolt-dokkoló, 120W G4 (4J0A2AA)
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

, de köszönöm a dícséreteket. Ha ezt tudom, többet dolgozok rajta, nem csak összedobálom

Kipróbálom asszem majd az összes autót én is, kíváncsi vagyok.
Legjobb esetben is 3mp-vel voltam lassabb körönként.


WTCC meg GT-nél én is úgy tudom, hogy 85-95 elméletileg. Az más kérdés, hogy a jobban terhelt első keréknél szinte lehetetlen 95 alatt megmaradni egy csomó pályán itt.

Pü


