Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz Dr. Akula #3798 üzenetére

    "És hogy miért pont Eliminator? Mert 2. szinten is tud automatikus tüzelést, valamint a leggyorsabb shotgun."

    Ne haragudj, de ebben tévedsz! Ahogyan fentebb is írtam, a Carabinieri a leggyorsabb tüzelési sebességű shotgun a játékban, amennyiben a gyorsaságát maximumra fejleszted.

    (Én az egyes fontosabb fejlesztéseket minden fegyver esetében kipróbáltam oda-vissza töltögetéssel.)

    Az Eliminator is gyors, de a Carabinieri egy "golyóköpő". Gyorsabb, mint egy XX. század elején használt katonai géppuska. :K

    Az újratöltés sebességében viszont az Eliminator-nak van egy kis előnye a Carabinieri-vel szemben. Nem sok, de érezhető.

    "Lehagytam a Storm legnagyobb hátrányát: a játék leggyorsabban amortizálódó fegyvere (az IL86-tal együtt), amin sajnos a fejlesztés se segít (állítólag bug miatt nem adódik össze a reliability tulajdonság)."

    Az tény, hogy rendkívül gyorsan amortizálódik. Viszont a fejlesztés ezen bizony segít.

    A probléma az, hogy nem sokat. Kb. 1 tárnyi kilőtt lőszerrel később éri el a rongálódás ugyanazt a szintet. Természetesen ezt is kipróbáltam a játékállást oda-vissza töltögetéssel. ;)

    Ez úgy könnyű megvizsgálni, hogy elmented a játékállást adott fejlesztés előtt. Először a tartósságra nem adsz pontot, majd adott lőszermennyiséggel (legyen nálad vagy 1000 darab az adott fegyverhez) kimész az épület elé, s elkezded lőni a sorozatokat. Majd figyeled, hogy mikor jut el a rongálódás addig a fázisig, amikor a fegyver már beragad.
    Megjegyzed, hogy hány darab lőszer maradt a tárban, illetve a zsákodban.

    Ezt követően visszatöltöd a fejlesztés előtti játékállást, adsz adott szinten a "tartósságra", majd ismét elvégzed a tesztet. Rá fogsz jönni, hogy több lőszert tudsz így elhasználni a Storm-al, amíg a hibázós fázisba jut a fegyver.

    Az vitathatatlanul kellemetlen, hogy még így is nagyon gyors a rongálódása.De legalább a sok előnye mellett van egy hátránya is, ami izgalmasabbá teszi a játékot.

    (Komoly problémát eddig igazából egyetlen helyen okozott a Storm rongálódása; amikor a kórház épületéből kell kipucolni a több tucat Monolith katonát. Na ott sniper-ként is használtam és közelharci fegyverként is, ami miatt azért elég rendesen leamortizálódott. De még bőven a használható mértéken belül maradt. Értsd: nem hibázott a fegyver.)

    Mindamellett van olyan fegyver is, amelyiken a "tartósság" növelése csaknem dupla annyi tár kilövésére teszi képessé a fegyvert.

    Ugyebár én tényleg nem "sietősen" játszottam, s nem vagyok híve a végig egyetlen fegyverkombinációval való játéknak. Fürgétől is ezért rendeltem meg a összes fegyvert.

    Van kedvenc fegyverem, ennek ellenére kedvemnek és/vagy adott küldetésnek megfelelően állandóan cserélgetem a fegyvereket. S éppen emiatt az egyes fejlesztések előtt mindegyiket alaposan leteszteltem. Így alakítottam ki, hogy adott fegyvert az én játékstílusomnak megfelelően melyik irányba fejlesszem.

    (Emiatt is nem vagyok híve a mod-oknak, trainer-eknek. Ha az összes felszerelés megkapja a maximális fejlesztést, az éppen az érdekességet, kihívást veszi el.)

  • Dr. Akula

    félisten

    válasz Dr. Akula #3798 üzenetére

    Lehagytam a Storm legnagyobb hátrányát: a játék leggyorsabban amortizálódó fegyvere (az IL86-tal együtt), amin sajnos a fejlesztés se segít (állítólag bug miatt nem adódik össze a reliability tulajdonság).

    Páncélok:
    Ahogy Piftuka írta, nincs legjobb páncél. Illetve van, a szervós exo, de az már szinte a játék vége, gyakorlatilag nem számít. Én a standard stalker ruhát használom egész a pripjatyi alagútig, onnan váltok exora, mert onnan már nem sok idő megszerezni a calibration toolst a szervó fejlesztéshez. A páncélt leginkább fedezékkel pótolom, onnan kihajolva sniperkedek le mindenkit. A stalker ruha legnagyobb előnye számomra a +10 kg súlylimit, amivel több cuccot gyűjhetek be 1 kör alatt, kevesebbet kell hátrahagyni, gyorsabb a gazdagodás. :)

    Az előző részekben a SEVA volt a legnagyobb ász, itt azonban nincs hozzá éjjellátó, ami gyakorlatilag kilövi az esélyesek listájából, valamint a páncélzata se lesz olyan frankó tuninggal se mint az elmúlt 2 részben. Igazából csak 1 dologra kell: felesleges ballasztként a Pripyat Undergroudba lejutáshoz. Elég komoly páncélzata van a PSZ-9d-nek (az advanced Duty páncél), viszont artifact rekesze semmi, így golyóállóságon kívül mindenben elég átlagos. A futást némileg gyorsítja (+4, gyakorlatilag egy shel artifactnak megfelelő), az anomália ellenállása meg egyszerűen szar, és artifact híján javítani se lehet rajta amikor kéne. Másik komolyabb páncél még a Bulat, azonban ez még a PSZ-9d-nél is kevesebbet ad a futáshoz (+2, batterynek megfelelő), igaz +10 kg cipelést ad cserébe. Ezzel szemben a stalker ruha semmit nem véd, viszont +10 kg-mal kedvemre futkározhatok snowflake artifacttal megtámogatva. Számomra a gyorsaság és a headshot a legfontosabb dolgok, ezeknek rendelem alá a felszerelésemet.

Új hozzászólás Aktív témák