-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
remington2
senior tag
válasz
AthlonXP
#4775
üzenetére
Én is ezt a kérdést teszem fel. Amit fenn leírtam az egyszeri alkalom, ráadásul igencsak bugszínű, mert azok oda még most is be vannak ragadva, és nem jönnek el onnan (ami nagyon szuper, mert gáz kimenni - bejönni a pályára
(gondolom az irányítók miatt van, ezért most próbálom őket onnan "kicsalni".Ehhez képest a sztorik amiket meséltek, sokkal izgalmasabbak. Azt már korán észrevettem, hogy a cordon néhány mutáns kinyírása utána szinte "lakatlan", persze stalkereken kívül. És máshol sem pezseg az élet úgy, mint az alapjátékban. Kutyát 1000 éve nem láttam, nagyritkán van egy-két pseudodog, aztán semmi. Blowout is ritkábban már, mint a játék elején. Ha nincs ez a horda, még bloodsucker is ritkaságszámba megy (max a faluban van 3, akiknek a kinyírása amúgy is alapfeladat). Úgy általánosságban sokkal kevesebb mutánssal találkozom, mint a játék elején, vagy az alapjátékban. Flesh-t sem láttam már régen.
Én is rosszul csinálok valamit?
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- Google Pixel topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Tápokról alaposan - mélyvíz
- Assetto Corsa Rally
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Okos Otthon / Smart Home
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Persze ha ott robban a talpánál valahol.
(OL1.3)
(gondolom az irányítók miatt van, ezért most próbálom őket onnan "kicsalni".
shield
