Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz #94529552 #93448 üzenetére

    Jah, értem. Rosszul érintett, hogy Flashget mártírként levonult, most értelmetlen kérdésekkel, akarsz te is engem cáfolni, miközben átveszed a másik frankó és egyben "már nem tudok mit írni" baromságait. Ha már a felfogóképességem kritizálta, igen, legalább helyesen írja le. :DDD

    De még mindig nem válaszoltál, hogy miért terjesztesz olyat, amihez láthatólag fingod sincs?
    Tudod mit, nem is érdekel, mert valós adatokkal és infókkal úgysem tudsz szolgálni, ezáltal csak nyomatot te is a béka segge alatt lévő, illetve nem lévő hozzáértésedet.

    [ Szerkesztve ]

  • gyeniko

    őstag

    válasz #94529552 #93448 üzenetére

    Persze, hogy igazad van! Mindegyikük meg van győződve arról, hogy racionális döntést hoz (a saját nézőpontjából és adatai alapján). A helyzet pont ezért összetett, mert minden csapat egyszerre "van a pályán" (piacon), mindegyikük marketingje hatással van a piacra, ezért semelyikük nem tudja torzulás mentesen átvinni az akaratát. Mint a fociban: a baj mindig az, hogy az ellenfél csapata mást szeretne, mint a miénk, ezért nem szeretnének hagyni győzni, és hiába tud a csatárunk pontosan kapura lőni, ezek az "istenadta"-k, belevetődnek a labda útjába, meg fellöknek, stb. Szeletelik a piacot, miközben a kutatás-fejlesztés iszonyat pénzeket emészt fel, a nyereségességhez óriási darabszámokban kell(ene) értékesíteniük. Ami közös bennük az mindenéppen az, hogy iszonyatos kényszerrel próbálják a piacot növelni, ezért bővül a választék, ezért jönnek az újabb és újabb a ficsőr-ök, 2D-3D-smart-sík-íves, 2.1 hang, miracast, NCF, mittudomén még mik. Ezzel együtt, hiába nő a piac, vannak, akik egyre kisebb darabszámban értékesítenek. Egyeseknek sikerül nyereségesnek maradni, másoknak nem. Akiknek nem, azok eladják a veszteséges részlegüket, összeolvadnak, stb.
    A Samsung azért jó példa, mert a jelenlegi legerősebb szereplője ennek a piacnak, ezért nem mondhatunk mást, mint hogy az élet az Ő döntéseiket igazolja (eddig). Nyilvánvaló, hogy nekik is vannak rossz döntéseik, de a piaci pozíciójuk azt bizonyítja, hogy sokkal több lehetett a jó döntésük, mint a rossz. Ráadásul igen hosszú a likviditásuk, az esetleges rossz döntések okozta "kátyúkon" úgy robognak keresztül, hogy az "utasaik" ebből nem érzékelnek semmit.
    Az nyilvánvaló axióma, hogy nem egy 10 milliós szegényecske ország néhányszáz fős fórumozó csapata fogja érzékelhetően befolyásolni a nagy gyártók irányait.
    Kis pimasz megjegyzés: arra volnék kíváncsi, hogy az itteni okos(kodó) "megmondó emberek" mit tennének, ha hirtelen odakormányoznák őket a Samsung vezetői székébe és felelősséget kellene vállalniuk a részvényeseikért? Először nyilván öngyilkosok lennének, de utána hogyan folytatnák? No, akkor lenne hirtelen nagy csend... Pedig nekik nem kellene kitalálniuk semmit, csak jóvá kellene hagyniuk/el kellene utasítaniuk részletesen kidolgozott javaslatokat. :F
    El tudjátok képzelni, hogy pl. mekkora cseszekedés, vita, stb. előzhette meg azt a döntést, hogy átmenetileg felhagynak az OLED gyártásával? Hogy rezeghetnek a lábak a marketingen és a menedzsmentben? Ugyanez pont fordítva az LG-nél? Mert mind a 2 gigásznál tengernyi elemzés és adat halmaz ismeretében jutottak pont ellentétes döntésre. Melyiknek lesz igaza?

    Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!

Új hozzászólás Aktív témák