Aktív témák
-
Flash (The Original)
tag
Lehet hogy igazad van a topic címét illetőleg, és lehet hogy tényleg jobb ha a másikat használjuk, de:
1. Amikor megnyitottam, a másik nem volt éppen a Top10-ben, és nem vettem észre
2. A cím figyelemfelkeltés, erre mindenki felkapja a fejét, akit érdekel a téma, és így vagy úgy reagál.
:)) -
rlazol
veterán
válasz
Flash (The Original) #212 üzenetére
ne haragudj, tudom, te nyitottad ezt a témát de szerintem túl provokatív a címe, annak ellenére, hogy Schumi fan vagyok én is. Ezért szerintem ''jobb a békesség'' alapon bölcsebb, ha a másik f1 topicban ferrarizunk, jó? egyébként egyetértek a bölcsességeiddel, azzal a kitétellel, hogy bármennyire is a gumit okolják, az idei ferrari technikailag nem a legjobb, vagyis ugyanaz a pilóta egy williamsban jobb eredményeket tudna elérni. Ezért igaz nagyszerűek a ferrari eredményei...
-
Flash (The Original)
tag
Hi! Megint Én vagyok! Sajnos az időmérőt nem láttam, de az eredményeket olvastam. Ha már a tippeléseknél tartunk, szerintem Schumi rá próbál tapadni a McLarenre, de az túl könnyű (szerintem). Montoya bizos lelkesen tapad majd rájuk, de a boxkiállások után 1.Schumi, 2.Raikkönen/Montoya, aztán a többiek, talán a kis Schumi is marad.
A többire reagálva Palik ért a dolgához, még ha sokan nem is szeretik a stílusát. A Ferrari pedig tényleg messze a legjobb, de ez nem elég a folytonos sikerhez, és főleg nem több vb címhez! -
bdav
őstag
Hát részemről amire számítok: Kimi és Sumaher elmegy az elején, elszakadnak a BMW-ktől feltétlenül, közöttük normál körülmények közt (nem esik, minden stimmel) a boxkiállás fog dönteni. Amugy asszem a mercik fogyasztása jobb (kevesebbet fogyaszt) mint a Ferrarik, tehát Kimi mehet kevesebb benzinnel is az odőmérőn, hogy ugyanaddig bírja kint mint sumaher. Kimi mellett szól a kereke is. Sztem az alapján amit eddig művelt ezen a pályán abszolút esélyes (mind2 időmérőt megnyerte).
-
bdav
őstag
Hát részemről amire számítok: Kimi és Sumaher elmegy az elején, elszakadnak a BMW-ktől feltétlenül, közöttük normál körülmények közt (nem esik, minden stimmel) a boxkiállás fog dönteni. Amugy asszem a mercik fogyasztása jobb (kevesebbet fogyaszt) mint a Ferrarik, tehát Kimi mehet kevesebb benzinnel is az odőmérőn, hogy ugyanaddig bírja kint mint sumaher. Kimi mellett szól a kereke is. Sztem az alapján amit eddig művelt ezen a pályán abszolút esélyes (mind2 időmérőt megnyerte).
-
rlazol
veterán
az általad említett esetben igazad van. De mondjuk Beckhem meg az egész nemzeti tizenegyet verte meg, amikor kiállítatta magát Argentína ellen 98-ban, mégis most ő a legnagyobb sztár. A f1 egyéni sportnak tűnik, nehezebb az ilyen bocsánatot elérni. Másrészt neki azon az egy hibán a világbajnoki aranya múlt, és az ő kocsijából nem láttad (láttam) az esetet.
Sumi túl van sztárolva, tény. A Ferrari és ő messze a legnépszerűbb, ez is tény (mégha off. fan clubja Versappannek nagyobb is). És ez a kettő egymást erősíti, lásd pénz.
És hogy olyan jó lenne a kocsija? Tavaly ez így volt, 17-ből 15-t Ferrari nyert. Másrészről 2001-ben egyáltalán nem volt ilyen nagy a technikai fölénye, egy évvel korábban meg pláne, sőt.
Idén meg? A csapattárs ugyanolyan alaptechnikával versenyzik és még a dobogó se jön össze. És nekem ne mondja senki, hogy ha annyival jobb ez a Ferrari, akkor a ''tartalékcsapatnak'' ne kellene minimum a második helyre felkészíteni Rubinhot. Nem engedheti meg magának a Ferrrari, hogy nem tudjon bármelyik, megbetegedett / elszerződött embere helyett bármikor legalább ugyanolyat beállítani. Mert csak az embereken múlik, technikailag mindent megkap, hiszen Schumi bármikor megsérülhet és akkor neki kell átvennie a csapat első számú pilótája helyet. Mint Irvine-nak pár éve. Sumi pole-ból esett ki, és amikor versenyzett az adott idényben, végig partiban volt Mikával. Amikor nem tudott ott lenni, Irvine nem tudott lépést tartani a finnel, polet se nagyon ért el, Hakkinen meg is nyerte a vb-t, Eddie még futamot is alig nyert, pedig Michael többször maga elé engedte. De ezt nem emlegetik azok, akik utálják, meg csak a kocsiban látják 5 vb-címét.
Rubenst pedig nem kell képességeiben lebecsülni. Emlékeztek még arra az 5 év előtti francia nagydíjra, amikor egy középkategóriás kocsiban vezetett sokáig egy esőversenyben és technikai okoból volt kénytelen feladni? Hát ő sem a papa miatt van itt.
Sumi állati jó. És profin menedzselték. És amit PalikLaci mondott két hete, a schumaher-faktor, az a plussz 1 mp, az igenis létezik. -
rlazol
veterán
egyébként szerintem megint a box fog dönteni meg a gumik. Fogyasztásban, taktikában jobb a Ferrari, humiban meg a BMW-k. Kimi fantasztikus, a tavalyi kasztnival Pole! De szerintem egyszerűen túl könnyű volt, üres tankkal ment. Montreálban Rubinho mögüle indult, mégse tudott rá veszélyes lenni. Szerintem ismét kiélezett harc, elején elmegy Kimi, de az első boxkiállások után már Sch-Sch-Montoya lesz a sorrend, és ez marad is, max kimi feljön a két BMW közé.
-
rlazol
veterán
Schumi nyer - ez nem kérdés. :) Palikot meg ne szidd. Igazából ezeken az időmérőkön szegény csak szenved. Darálja az adatokat és örül minden csepp izgalomnak - tény, hogy ezért túllihegi őket. de a versenyen szerintem nagyon jó, messze a legjobb. Hallottam már angol, német, portugál riportert, hát PalikLaci kenterbe veri mindent. Más kérdés, hogy ehhez a hülye poénjait is szeretni kell, szerencsére nekem bejönnek. Ámbár lassan a Faragó is Palik-díjas lesz... :C De ő nem közvetít F1. Az is igaz, hogy néha Faragó nagyon nem ugyanazt a monitort nézi, mint mi, de hát senki se tökéletes.
-
Peat;)
veterán
Kimi végre első lett az időmérőn is!Remélem holnap ő fog nyerni,nagyon izgalmasnak ígérkezik a verseny.Csak Palik menne már el a tv-ből,a végén most is üvöltötzött mint állat,közben bizonygatja a szaktudását a közvetítés alatt.Menejen tereprallizni és maradjon is ott,ahogy hallottam egész jól megy neki.Szerintetek ki lesz a nyertes?Nekem az a két Bmw is gyanús
-
SYZYGY
tag
És én meg is értem. Ez egy indok, bár nem egészen értek egyet Veled, de nem lehet minden ember egyforma. Azt az esetet nem láttam amit írtál, de van amikor egy embert én is egy cselekedete alapján itélek meg. Meg ha vki leír egy iet, én is elgondolkozok, hogy hmmm.....hmmm. viszont aki csak azt írja, hogy ez vagy az egy kö..., az autója meg egy sz.r, na AZ nem elfogadható számomra.
-
bdav
őstag
na ez még egy régebbi cuccra lesz válasz:
azért nem szeretem sumahert és a ferrarit, mert pl. ilyen topicokat nyitogatnak róla az emberek. ''Kicsit'' túl vannak sztárolva nem? f1<>sumaherferrari. Azért sem szeretem mert messze nem olyan jó pilóta (nem rossz, de nem olyan jó) mint amilyennek be van állítva, egyszerűen tényleg nagyon jó autó van alatta. Meg pl. azért sem szeretem mert néhány éve (már elég régen) volt egy eset, amikor valami esős versenyen (látótávolság 0 körül) hátulról belement Coulthardba, és utána a boxban majdnem összeverekedtek (sumit mutatta a kamera, éppen rohant DC felé a boxban és majdnem felrobbant az idegességtől). Régi eset, de bennem megmaradt, és hmmm mit mondjak... nem egy szimpatikus hozzáállás. -
rlazol
veterán
válasz
Flash (The Original) #198 üzenetére
nem. Ott van pl. a Toyota, ami nagyobb költségvetésből dolgozik, és A szponzorai is a gyár leányvállalatai. Tehát sokkal biztosabbak, mint mondjuk a Ferrarinál a marlboro vagy a Vodafone
-
X-COM
nagyúr
válasz
Flash (The Original) #198 üzenetére
mint legnagyobb költségvetésű csapatnak a fiat szárnyai alatt, ez nem is olyan nehéz
mondjuk ezt mán írtam, mér kell mindig ismételnem magam
monnyuk nem látom mér kéne ezér tisztelnem a digókat -
X-COM
nagyúr
mert jobban megéri nekik egy kész kasznihoz igazítani a motort, mint 0ról kezdeni
egyébként a bmw, saját csapat indításán gondolkodik, a merci meg úgy volt egy darabig, hogy meg akarja venni a mclarent, de ez most szerencsére elcsitult
najó, akkor a ferrari is öszvér, mer van benne sachs, magnetti, brembo cucc -
Nyócaska
csendes tag
Naja:
''Meglepetésre Olivier Panis volt a leggyorsabb Mark Webber előtt a Forma-1-es Európa Nagydíj első, pénteki szabadedzésén, miközben a pontversenyt vezető, ötszörös világbajnok Michael Schumacher csak tizedik lett.''
(Forrás: origo)
Igaz, hogy csak szabadedzés, de azért gyülekeznek a felhők...
Üdv,
8 -
X-COM
nagyúr
válasz
Flash (The Original) #190 üzenetére
persze, de akkor abban is, hogy a bridgestone, jobb, mint a michelin :)
-
X-COM
nagyúr
válasz
Flash (The Original) #187 üzenetére
folyamatosan ezzel ''indokolnak''
-
X-COM
nagyúr
válasz
Nowhereman #184 üzenetére
a michelin csak melegebb aszfalton jobb, egyébként bridgestone
amúgy min2 guminak megvannak a ''pályái'', de ezt 1× már írtam -
Flash (The Original)
tag
válasz
Nowhereman #184 üzenetére
A Michelin tényleg jobb, kíváncsi vagyok, hogy ezt a Ferrari mikor ismeri fel, vagy inkább mikor ismeri be!
-
X-COM
nagyúr
a nagyobb csapatok saját fejlesztésű autót használ, a motort kapják külön (de a motorszállító általában részvényes a csapatban, mclaren/mercedes; williams/bmw), ill. apróbb alkatrészeket, de ezeket a ferrari is szponzoraitól kapja
egyébként egy fiat méretű konzorciumban, ez nem is nehéz -
PB 22
tag
Ja. És engem nem érdekel igazán, hogy melyik csapatnak
ki mit szállít, vagy mit termel ki önerőből.
A lényeg hogy felénk szimpatikus politikájuk legyen, nekem
a Ferrarié nem az. „Agyak'' mindenhol vannak, de nem mindegy
hogy adják elő magukat.
És ez az egész Schumira is vonatkozik. Már a mozgása, az arca
a viselkedése, a nyilatkozata is gáz számomra, nem csak
Ferraris idejéből, hanem kezdettől fogva. Lehet, egyforma az
Auránk, ezért taszítjuk egymást, ő ugyanezt mondaná rólam...:) -
Nowhereman
őstag
válasz
Flash (The Original) #178 üzenetére
Nézdd! Olaszhonban a Ferrari az államvallás.
Más, hogy Sumimisit én a kilökéssel világbajnok taktikájáért(VS. Daemon Hill, Jaques Villneuve) nem kedvelem.
Az egész cirkusz simán csak a harmadikhelyért mehetne Sumimisi és Baricello mögött, ha nem lenne messze jobb abroncs a mislen mint a bridzsszton!
Egyébbként Webber lesz az uj király!
Palik szövege meg még elfogadhato lenne, ha épp elöször látna autoversenyt!
:C -
Flash (The Original)
tag
válasz
Flash (The Original) #182 üzenetére
Ez egy smiley akart lenni, szal igazad van!
-
PB 22
tag
válasz
Flash (The Original) #178 üzenetére
Na! Két válasz egyben. Szóval a Ferrari is ugyanazt a pár
éves villogást lovagolja meg, amit minden valaha világbajnik csapat.
Ugyanez volt a Benetonnál is mikor Schumi ott volt. Ugyanez a
McLaren-re, a Williams-re és az előbb említettekre is igaz.
Mocskosul kihasználják a Schumi népszerűségét, és erre
az a vén Ecclestone is rátesz. Borzasztó képmutatás megy ám,
és mindez a pénzért!!!
Amúgy a Palik valóban hozzánőtt ehhez az egész cirkuszhoz,
de valóban rá szokott jönni a hülyeségeire. Jó fej csávó,
csak ezt a Dakar-dolgot ne csinálta volna. Tudjuk hogy van zsé
a zsebében...
Különben azt is komázom benne, hogy szokott utalni erre a mocskos
képmutatásra, ami megy az egész nézők arcába bele... -
SYZYGY
tag
válasz
Flash (The Original) #179 üzenetére
Vannak tények. Persze nem szeretheti mindenki a ferrarit és/vagy Suhamert, de nekik is el kell ismerni ezt, vagy indokolja meg miért utálja pl.a piros autót. És ha vki azt írja azért, mert neki BMW-je van, és az a szimpibb, OK. De az hogy a ferrari szar, sumi meg kö..., az nem indok.
-
SYZYGY
tag
-
PB 22
tag
válasz
Flash (The Original) #175 üzenetére
Szinte tutira veszem, Kimi és Alonso a mezőnyben ragad,
így vagy úgy. Sztárolják őket, és ha nem is fognak sok
VB címet szerezni, de a kis csapatoknál mindig lesz nekik hely.
Firman kicsit más eset. Még újonc és könnyen kitehetik a szűrét.
Még a média sem foglalkozik vele, kivéve Palik Lacit,
aki ennél az előzésnél rendesen népszerűsítette hangjának
erejével!! :DD -
PB 22
tag
válasz
Flash (The Original) #173 üzenetére
Firman. Ő az!
Elzavarásról nem tudok, de az hogy nem teljesít, szerintem
a piszok gyenge és gyengélkedő Jordan istállónak tudható be. (nagyrészt)
Amúgy várom mi lesz a srácból, engem a vezetési stílusa,
a villanásai megfogtak. Látok benne fantáziát. Nem csak az
egyenes megy neki padlógázzal, és ez jó. -
Flash (The Original)
tag
-
PB 22
tag
Most nem jut eszembe a srác neve, de ha jól emléxem,
a Jordan új pilótája. Király a srác!
Van benne kurázsi. Amit az első versenyen művelt,
valamelyik tapasztalt pilótát úgy előzte vissza az egyik
kanyarban.....
Az a srác ilyen fiatalon elsőévesként ilyenre képes volt,
az szerintem nem semmi! Reflex, gondolkodás, merészség.
Amúgy a Ferrarit nem komázom, Senna volt a király!!! :( -
Zsiba
senior tag
Hajrá Ralf és Juan Pablo és BMW! Számomra ők a kedvencek! :)
-
X-COM
nagyúr
hihi, ez a gumi tartya vissza nagyon ferraris szöveg... :)
csak azt felejtik el sumákék, amit az egyik pályán vesztenek a másikon visszanyerik
igen, Kimiből hiányzik valami... mégpedig a tapasztalat, egyelőre sokat hibázik... :DDD) -
escie
őstag
válasz
Flash (The Original) #161 üzenetére
könnyen elképzelhető?!
biztos.
én is várom már az új formula1-et. ahol nem királyok vannak, hanem király versenyek.
GoooooooKimi! -
Fr4G
aktív tag
A kovetkezo hozzaszolasom lenne : utalom schumachert, es nem tartom kiraly pilotanak, mivel az F1 nem szol masrol mint hogy kinek van jobb autoja... lasd, tavaly a ferrari lazan megette a McLarent egyenesben, igy nem nehez nyerni... inkabb a Ferrari csapata az aki megnyerte azt a tavalyi f1et...
-
escie
őstag
válasz
Flash (The Original) #158 üzenetére
''ez nem mindig kifizetődő!''
egyetértek.
viszont az az érdekes Kimiben, hogy nála legtöbbször kifizetődő... :))
amúgy meg legyen Alonso király, Kimi meg világbajnok. sokszor. :] -
Flash (The Original)
tag
Való igaz hogy a fiatal pilóták bátrabbak, és több mindent vállalnak be néha, de ez nem mindig kifizetődő! A tapasztalt, de megfontolt Schumi azért még mindig jobb mint a ''kis'' Kimi! Bár tény hogy az idő már neki + Alonsonak dolgozik! Egyébként ha a Schumi-t leszámítva, Alonso a király szerintem!
-
escie
őstag
válasz
Flash (The Original) #155 üzenetére
igen tényleg hiányzik...
a félelemérzet.
a többi, ''örgebb'' pilóta, (gyerekekkel, családdal, stb...) már nem megy bele olyan helyzetekbe amibe egy ifjú még igen.
láttad Interlagosban amikor Coulthardot előzte (talán?). vizes aszfalton egy méterrel később fékezett... :DD -
Flash (The Original)
tag
A tavalyi év tényleg nem volt a toppon, de azt fenntartom hogy Kimiből hiányzik vmi! Alonso viszont tényleg tehetséges, engem a fiatal Schumira emlékeztet! Igazán jó lenne ha a Ferrarihoz szerződne! Addig viszont nem hiszem hogy világbajnok lesz, amíg Schumi a pályán van!:DDD
-
Peat;)
veterán
válasz
Flash (The Original) #153 üzenetére
Kimiből semmi sem hiányzik,csak alóla az mp-18.A tavalyi kocsi már egyre csak gyengélkedik.(utóbbi 1-2 verseny)A ferrari még mindig a legjobb autó,most valószínű a bridgestone húzza vissza.Aki még igazán versenyzik az Alonso.Szerintem jövőre Kimi vagy Alonso lesz a világbajnok.(valószínű hogy kimi,hiszen az új kocsi elég bizalomgerjesztő,csak elkéstek vele)Akit egyre jobban utálok az F1-ben az Rubens.Egy hisztis kisfúhoz hasonlítanám.Akinek még drukkolok Cristiano Da Matta,kicsit fisszafogottabb,de nem rossz.Kb. ennyi a véleményem a versenyzőkről:) De még ott van Mark Webber is tehát egyre jobb az F1(a tavalyi év már dögunalom volt)
-
Peat;)
veterán
Kimi a király!Schumit nem szeretem...enyhén szólva:) Amit versenyzésnek hívnak azt Kimi csinálja meg talán néha Montoya.
-
JulWCZar
senior tag
Nekem abszulut ellenszenves Michael, az öccse annyira nem. Amúgy mostanság Alázó meg Montolllya a kedvenc.
-
Superman
nagyúr
Teljesen igaz, hogy nem ugyanaz egy F1 -es versenyautót a valóságban vezetni, mint egy F1 -es szimulátort, hiszen egy jó kormánnyal és a vezetési segítségek bekapcsolásával űridőket lehet menni.
Hogy egy példát említsek: van aki már 1:03 -at megy az A1 Ringen, holott, valahol 1:09 körül van a rekord. Persze nyilván ott már módosították a terrain.ini fájlt, ami a környezeti változókat tartalmazza, úgyhogy nem sok értelme van.
Szóval, nem lehet nyilván összemérni a szimulátort a rendes versenyautóval - mert oda fizikum is kell - de, ha valaki mondjuk az F1 2002 - ben kikapcsolja az összes vezetési segítséget, akkor ízelítőt kaphat abból, hogy milyen nehéz lehet a pályán tartani egy ilyen kocsit. -
911
tag
bocs, utóbbi hármat törölni kéne, meg ezt is
-
911
tag
pöcs
-
911
tag
pöcs
-
911
tag
pöcs
-
911
tag
válasz
Flash (The Original) #1 üzenetére
Egy pöcs, méghogy egy király
Szarrá röhögöm magam
:)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))
azonnal zárjátok be a topicot !!!!!!!!! -
Den
veterán
válasz
bitfarkas #134 üzenetére
Hm, te sem gonolod hogy ennek komoly hatása van a motor teljesítményre, ezek csak a vezetést segítő elektronikák voltak, de magáhz a motorhoz mechanikailag érdemben nem nyúltak, nem tiltottak semmit, pedig az nem kóser hogy van egy egyre erősebb motorom az egyre instabilabb vázban. Ez sem a biztonság, sem a vezethetőség szempontjából nem jó.
-
Den
veterán
válasz
bitfarkas #132 üzenetére
Nem is azt mondtam hogy egyenautók legyenek, azt se mondtam hogy a technikai versengést zárják ki. Én azt mondtam hogy azokat a technikákat zárják ki amik értelmetlenül drágává teszik az f1-et, ami miatt a kis csapatok labdába se rúghatnak. az nem technikai versengés hogy egyik csapat meg bírja fizetni a félmillió dolláros berilium hengersort a másik meg nem. ez csak azt eredményezi, hogy akinek több pénze van az nyer. A másik meg, hogy attól hogy ezeket betiltják a kocsik mondjuk nem 900 lóerősek lennének, hanem csak 700, akkor mi van? ettől nem lenne unalmasabb a verseny, viszont a slickekkel, a megnövelt szélességgel és aerodinamikával, az autók sokkal stabilabbak és vezethetőbbek lennének, ezért a pilóták sokkal több akciót bevállalnának, mert nem járna a legkisebb hiba is az azonnali kicsúszással.
És engedélyezném az elektronikát minden mennyiségben, az ugyanis olcsó, és abból az utcai autózás is profitálhatna. Ha anno nem tiltják be az aktív felfügesztést, mára már szériaérett lenne. -
bitfarkas
őstag
Ebben tökéletesen igazad van, valóban szimpatikusabbak, csak nem jobbak. És sajna 99,9 % az esélye, hogy nem is lesznek, mert a csúcstechnika folyamatos fejlesztése irgalmatlan sok pénzt igényel.
De ha arra gondolsz, hogy mi minden költözött át ezekből a verdákból változatlan, vagy kissé átalakított formában a hétköznapi autókba... Kár lenne ezért a csaparokat korlátozni. -
bitfarkas
őstag
Igazad van, folyamatosan módosítottak a szabályokon, mert a kocsik, a bevezetett újabb és újabb korlátozások ellenére egyre gyorsabbak és gyorsabbak lettek.
Nem hinném, hogy a F1 arról szól, hogy egyenautókban kell megmérkőzni a többiekel. Arra ott a Forma Ford.
Ha a technikai újítások lehetőségét elveszed, nagyon lekorlátozod a kocsikat, kizárod a technikai versengést, azért lesz unalmas, mert egy jobb utcai autó is majdnem megy így. Hányszor volt kedved végignézni a tévében F3-as futamot? -
X-COM
nagyúr
válasz
Flash (The Original) #130 üzenetére
pedig én aszittem :D:U
-
Den
veterán
válasz
Flash (The Original) #123 üzenetére
továbbra is csak azt tudom mondani hogy: És? kényelmetlen, naés? elfárad, naés? a sakkon kívül melyik sportban nem fáradnak el. Egy motorversenyen nem egy székben ül hanem jobra balra ugrál a motoron. És? az a dolga. A hosszútávfutó is kifullad. És? ezzel jár.
-
MaUser
addikt
válasz
Flash (The Original) #123 üzenetére
Hát engem nézhetsz is még a gp4 se ment.:DDD
OFF
Egyébként ezen hatás elérhető jóval kevesebb fizetésért is: úgy hívják nyári segédmunka építkezésen.:DDD
ON -
MaUser
addikt
válasz
Flash (The Original) #113 üzenetére
Javaslom egy Sparco hatpontos öv kipróbálását, aztán jó mozgolódást.:) Persze hogy dőlöngél az erőhatások miatt, de a térből annyit, profitál csak, hogy nagyobb biztonságban van. Persze kicsit kevesebbet, mint egy formaautós versenyző, de hát ott az ülés szinte támlás ágy.
-
Atom
aktív tag
válasz
Flash (The Original) #109 üzenetére
Hát majd kampányolok :)
-
Den
veterán
válasz
Flash (The Original) #106 üzenetére
Az új szabályok nagy része továbbra is hülyeség. a turbók betiltása óta nem nyúlnak a motorhoz, aminek a teljesítménye folyamatosan nő, közben viszont az autó stabilitását folyamatosan csökkentik: betiltották az aktív felfüggesztést, a slicket, csökkentették a szélességet, a szárnyak felületét. Eredmény egy vezethetetlen autó, amivel a bika motor miatt egyenesben lehet menni mint az állat, viszont kanyarban kurva óvatosnak kell lenni, mert ha egy kicsit is elszámoltad, nincs az az isten ami megment a kicsúszástól.
Pedig az izgalmas dolgok a kanyarban történhetnének, fékezés és kigyorsításkor. Így viszont marad az egyenes, itt viszont csak a teljesítmény dönt, ezzel vége is az igazi versengésnek. -
Den
veterán
válasz
Kalandor #103 üzenetére
''ne vicceljünk már! könyöknek, lábnak ezerszer több helye van''
És? amennyit mozog arra elég a hely egy f1 kocsiban. Ha megnézel egy rali, vagy gt közvetítést létod hogy ott se mozog annyit a fickó hogy lenne jelentősége a nagyobb helynek. A ralis egyedül a padló váltó miatt használ több helyet.
De továbbra sem értem, hogy nekem attól miért lenne izgalmasabb az f1 a tv-ben, hogy tudom hogy kis helyen ülnek. -
Atom
aktív tag
Mellesleg az öccsének is szívesen szurkolok, ha megveri :)
-
Atom
aktív tag
Utálom sumit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mindenkinek szurkolok rajta kívül!
Mindig annak szurkolok, aki épp meg tusja szorítani. Nincs kedvencem F1-ben, egyedül sumit utálom!! -
joysefke
veterán
Den:
igazad van, de én úgy modosítanám a szabályokat, hogy igazából kijöjjön a pilóta tudása:
tobják ki a ****** a sok elektronikus bizbaszt a kocsikból: kipörgésgátló minek?
szervó? na meg a többi... -
X-COM
nagyúr
válasz
Flash (The Original) #100 üzenetére
persze, sok ember szeret a győzteshez ''tartozni''
Aktív témák
- Eladó karcmentes Apple iPhone 11 128GB / 12 hó jótállással
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest