Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Helló mindenkinek. Retro DJ. Utánanéztem az olajnak 75w 90 kell a 80w helyett a váltóba. A gyártó nevezi meg alternatíva ként. Készítettem pár videót a gépről, de vasárnap estig türelemmel kell, hogy legyetek, mert otthon maradt a kártyaolvasó redukció.
-
Retro DJ
aktív tag
Naa, az a helyzet, hogy a Filtron oldalán írnak valamit arról, hogy a 93/2-hó-ig más szűrő kell. A méretei alapján, pont ez a különbség.
Retro
-
Tomasso72
csendes tag
Sziasztok,
Olvasgatom az elmúlt 1-2 nap történéseit , amiből én csak egy valamit szűrtem le tanuilságként: Az én autóm 19 évesen sok 10 évest meghazudtoló állapotban van. Rozsda még vélatlenül sincsen rajta, csak némi felületi kezdeményezés, az emelő pontokon alul, a küszöbnél. Természetesen mielőbb ki fogom őket javítani, DE: Azért szívesen megnéznék egy leharcolt, agyonütött példányt, mint kasykáé :-D
CsakakSkoda :)
-
peti_s
addikt
Csak, tudod most az NKH-nak vannak mobil állomásai is, az a lényege, hogy a forgalomban lévő autókat megállítják, gyors teszteknek vetik alá, és bizony ha nem felel meg a környezetvédelmi érték, ami lyukas kipufogóval nem fog, akkor bevonják a forgalmit, és mehetsz újra műszakiztatni. Nálunk Pécsen már láttam ilyet, nem tudom hol laksz, de jó ha tudod, hogy érdemes megcsináltatni az autót. Ahogy Atuska75 kolléga is leírta, az a baj, hogy felajánlanak neked egy nagyon baráti ajánlatot (ennyiért máshol a fékfolyadékodat cserélik le, úgy, hogy az új folyadékot is te viszed hozzá), és te nem élsz vele. Azért sajnálom, hogy legalább egy kicsit nem akarsz javítani az autód állapotán, pedig igazán ritka darab az ilyen utolsó szériás Favorit.
(#5071) Retro DJ, úgy tudom váltóba nem szabad többfokozatú olajat tenni.
-
Retro DJ
aktív tag
Naaa sziasztok urak!
Eloszor is, olvasom az alabbiakat, es kicsit mar banom, hogy pentek reggel pofaztam. Sajnos az igaz, hogy hallgatni arany.
Ma megint ontottem egy zsak penzt a Favoba:
- 4x feltengely gumiharang (Gomet)
- 4x gumiharang bilincs
- 2x feltengely szimering
- fotengelyszimering
- 2 flakon fektisztito
- szelepfedeltomites
- olajszuro
- gazbowden
- 2x kipufftomites (szondabeepiteshez)
- motoroblito
- csomagterfedel eruntkezopar
ossz. 18e Ft
- Thunder CCL-24 kozponti zar
7 ezer
Valtolajat nem tudtam keriteni.
Melyik a kisebbik rossz olaj a valtoba: 75w-80, 80w-90?[ Szerkesztve ]
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz manlions #5066 üzenetére
A szőnyeg beszabható, de lehet kapni nagyon jó minőségű univerzális szőnyegeket.
A gyújtás elosztó rotorjának nálam is volt egy kis holtjátéka a hangsúly a kicsin van.
Ki kell próbálni, egyébként én úgy vettem, hogy megálltam a bolt előtt lepattintottam a fedelet levettem a rotort bementem és összehasonlítottam a boltban kaphatóval. Amelyik a legjobban hasonlított rá azt vettem meg.Renault power
-
manlions
tag
Szeretném kérdezni hogy a gyujtáseloszto fedél és a rotorban van különbség?nekem 90es 136l hez kellene mert amit vettem hozzá az egyszerüen lötyög rajta aboltban ezt adták hozzá.ami rajta volt az eredet azt meg sem lehet mozditani rajta.
-
Atuska75
tag
Az a baj hogy kapsz egy "ingyen ajánlatot" és azt is visszautasítod. Az autód állapotáról nem más tehet csak te. Egyébiránt igazad van mert még a paraszt is többet foglalkozik a "szénásszekerével" mert tudja hogy csak az van és ha lerohad akkor nem tud majd közlekedni. Én kívánom hogy, még évekig tudd használni de nem fogod tudni. Az igaz hogy eddig ment csak nehogy úgy járj hogy akkor nem fog amikor a legjobban kellene. Majd akkor jussanak eszedbe a szavaim.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
Én megválogattam a szavaimat azt hiszem még így is, erős önuralmat gyakoroltam.
Kezd el olvasni amiket írtál, saját magadnak mondasz ellent számolatlanul sok hszedben.
Ha sértegetni akarnálak nem így tenném ebben biztos lehetsz.Egyébként meg béke van majd ezentúl nem reagálok a hszeidre, így nem lesz vita amikor a többiek is megunják a keresztbe állításaidat akkor meg meg lépek ahogy kell.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem te magad minősítetted az autódat az állapotának és használati körülményeinek leírásával. Megkérnélek, hogy ne oktasd ki ennek a topic-nak az alapítóját. Ha bezárja a bazárt, akkor mehetünk tanácskozni füstjelekkel. Senki nem akart sértegetni téged, egyszerűen arról van szó, hogy a leírásaid alapján kikövetkeztette rob, meg mások is a kocsid állapotát. Remélem nincs harag!
-
kasyka
csendes tag
Ha megkérnélek légyszíves válogasd meg a szavaidat! Ez nem méltó ide, a topikba aszt hiszem! Én sem neveztem a te autódat "széthajtott szalmás szekérnek". (ez az autó legalább már bizonyított) KÖSZÖNÖM!! egyébként hivatalos hatósági vizsgája van,amibe az osztrák rendőrök sem találtak kivetnivalót. Ennek tükrében szeretném,ha mellőznéd a továbbiakban a hasonló másokra nézve sértő kijelentéseidet! MÉGEGYSZER KÖSZÖNÖM!
-
kasyka
csendes tag
válasz Marczi80 #5056 üzenetére
Természetesen a vizsgáig még be fogom hegeszteni a dobot,addig meg még van egy évem. Az autót nem fogom tönkrevágni,ahogy eddig sem tettem. Ha megkapon a Fábiat,akkor ennek már meglessz a gazdája aki hajlandó lesz rá költeni és felújítani. De én bizti nem fogom szétbontani.
-
Marczi80
tag
nekem sincs ra igazi vizsgam, minden nap hasznalom az autotl. minimum evente 2x elviszem szerelohoz (olcson dolgozik es jol). nem kell sokkal tobbet adni vizsgan, es biztosan megvan.
Annyira nem is zavarna, amit ír, de én azért imádom a formanomat, mert:
1. nem sikerult meg telepakolnom
2. meg soha nem hagyott utszelen (1x megtortent, de az is inkabb az en dontesem volt, alternatorom ment el, batyam kiremisztett, hogy ha leall a vizpumpa, besul a motor...)A favorittol halasabb auto nem letezik a vilagon, ezert azt a keves torodest, amit igenyel, tenyleg meg lehetne neki adni...
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Angyalom. Egyszer úgy gondoltam, hogy elmegyek (no magus segits, mi lenne az emisszios vizsga magyar megfeleloje), szoval karosanyagkibocsajtas-tesztre. Kicsit lyukas volt a kipufogom, ugy vagtak ki, mint a macskat szarni.
En informatikus vagyok, ugyhogy sok esetben amit itt írtok, az nekem kínai (pontosan sejtésem van rola, de nem masznek bele), de azert neha tenyleg sok, amiket írsz. mindenesetre ha 1 even belul sikerul tonkrevagnod az autodat, szolj, lehet par aprosagot kiszerelnek belole mielott elviszed bontoba.
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
kasyka
csendes tag
Pontosítok nem lyuk és főleg nem azért mert el lenne rozsdásodva! Egy kb. 3cm hasadás van a hátsó dob alján,mert rá lett tolva egy ottfelejtett elbetonozott szögvasra ami kivágta. (kb. egy hónapja a nagy hóban nem lehetett látni). És még nem volt időm behegeszteni,bár azért az igazat megvalva tetszik ígya hangja,azért nem sietem el a dolgot. Na így már másképp hangzik ez a nagy vicc?
[ Szerkesztve ]
-
kasyka
csendes tag
Hidd el átmegy műszakin! Ami létfontosságú pl.gumik,fékek,lengéscsillapító stb. az mind jó,csak maga a csomagolás van lepukkanva. CO miatt meg ott van a jó öreg etanol,hogy biztos legyen,de ha így is gond lenne co-n (ami nem valószínű),akkor méréskor egy másik kocsiba van dugva a mérőszonda,miközben az enyémet veszi a kamera.(tudod kiskapu ami nyitva maradt)! Hiszed vagy nem eddig csak aksihibából nem indúlt az autó egyszer-kétszer. Még a legnanyobb minuszokban is könnyedén idul,pedig csillaggarázsos a Cherryke! (a színe miatt hívjuk így)
-
rob210
nagyúr
Jó fogyasztás az alacsony fordulatszám miatt meg lukas kipuffogó, na ez már vicc gyerekek, elmentem aludni nekem itt volt sok.
Renault power
-
kasyka
csendes tag
Válaszolva egy korábbi kérdésedre,hogy hogyan szoktam előzni? Nos az igazat megvalva itt mifelénk(osztrák képzeletbeli határ,mert ugye határ már nincs!), szóva zömében itthon használom az autót és nagyon észnél kell lenni. Mert rengeteg erre a jard,és mérnek is rendesen,ráadásúl nagyon sok a fekvőrendőr,digitális sebességmérők meg az egyéb lassítók(osztrák minta ez is),ráadásúl néha az osztrák rendőrséggel együtt razziáznak a magyar rendőrök itt is meg a sógoréknál is, és mindennek fejébe sok a kanyargós, emelkedős útszakasz.De legalább nincsenek kátyúk.Folytassam még? Úgyhogy nemigen éri meg előzgetni. (DE TERMÉSZETESEN HA MÉGIS 5-BŐL VISSZA 3-BA PADLÓ AZT HADSZÓLJON A LUKAS KIPUFOGÓ)
-
Jansz
csendes tag
Szia! Hidd el nem olyan tiszta a motor belseje mint ahogyan képzeled, én a nyáron darabokra szedtem az enyémet mert felújítottam az egészet és mivel csak tiszta alkatrészekkel dolgozom ,így 3 napig mostam a motor belsejét, belső részeit gázolajban illetve brigeciol-al, pedig hidd el nem volt annyira lepukkant a motor és mindig jó olajjal használtam!
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
peti_s
addikt
Hát, szerintem meg fordítva, az 1995 vs. 2001 számít, mivel a jó öreg Favorit apámé, és nem az enyém.
(#5048) Kasyka, és ahhoz mit szólna, ha nem indulna az autó, vagy nem kapna műszakit? Inkább érdemes előre gondolkodni, főleg ha ilyen kicsi befektetésről van szó. Nem hiszem, hogy lenne más aki ennyiért tisztességesen megcsinálná.
[ Szerkesztve ]
-
-
kasyka
csendes tag
Bellül mindíg tiszta a lányok miatt! Azt az asszony szokta takarítani. Én meg havonta egyszer lemosom kézimosóval. Ennyi amit megkaphat,semmi több. (ha meg a motor belsejére céloztál állandó friss olajutántöltéstől milyen lenne? Olajszűrőcserekor is viszonylag tiszta a leeresztett olaj. Jól kicsöpögtetem olajsár nincs.)
-
peti_s
addikt
1.2 HTP 2008– I3 6V BBM 1198 cc 44 kW (60 PS; 59 hp) @ 5200 rpm 108 N·m (80 lb·ft) @ 3000 rpm
1.2 HTP 2008– I3 12V BZG 1198 cc 51 kW (69 PS; 68 hp) @ 5400 rpm 112 N·m (83 lb·ft) @ 3000 rpmA 68 lóerős az 1.4 MPI volt, itt nem igen értem, az "MPI utáni" kifejezésed használatát.
(#5041) Kasyka, nekünk 2001 óta van ez meg, ezelőtt néhány hónapig volt egy 93-s LX-s fehér Favoritunk is, azelőtt meg 1979-s fehér 120L.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Hengerszám: 4
Lökettérfogat (cm3): 1984
Furat / löket (mm): 92.8/82
Sűrítési viszony: 10.5
Hengerenkénti szelepszám: 2
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 115(85)/5400
Nyomaték (Nm / 1 min): 170/2400
Kézi váltó fokozatai: 5Egy kis érdekesség mert nem sokan tudjátok szerintem, fabiából ez a csúcs.
A II-es fabiából meg az rs ami nagyon dúrva
Renault power
-
kasyka
csendes tag
-
-
peti_s
addikt
Jah, az egy klasszikus Fabia motor. Azt mondják róla a bölcsek, hogy elnyűhetetlen, és szintén úgy hallottam, hogy nem szereti a pörgetést.
(#5035) Robikám, de, nagyon is stimmel. Sokáig akartam ilyen autót, hidd el tudom milyen erős. A régebbi Fabia valóban 54 és 64 lóerős változatban volt az 1.2 6 és 12 szelepes vezióiban. De, az újabb Fabia ami ha jól rémlik 2007-ben jött, már a 6 szelepes 60 lóerőt, a 12 pedig 70 lóerőt teljesített.
[ Szerkesztve ]
-
Atuska75
tag
Balatonalmádiban és az igazság az hogy, már azzal is sokat segítenél a motornak ha ki lennének cserélve a tömítések meg egy kicsit le lenne tisztítva a motor
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
peti_s
addikt
A fogyasztás mennyiben változna? No, meg mibe kerülne ez a változtatás a motoron? Ám, amit én vezettem, az 1.2-s alap Fabia volt, kb. 2 éves lehet. De, hidd el, nagyon érezhető volt a különbség. Természetesen, mindkettőt épeszűen hajtottam, egy előzésnél forgattam csak 4200-ig ki a Fabia-t. Amúgy meg 2500 körül, 3-ig alacsonyabb fordulatszámnál is gond nélkül fel lehetett kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Hengerszám: 4
Motorbeépítés:
Lökettérfogat (cm3): 1397
Furat / löket (mm): 78/75.5
Sűrítési viszony: 10.0
Hengerenkénti szelepszám: 2
Szelepvezérlés típusa: ohv
Keverékképzés:
Feltöltés:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 60(44)/4500
Nyomaték (Nm / 1 min): 118/2600
Hajtás:
Kézi váltó fokozatai: 5
Automata váltó fokozatai:Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 16.5
Végsebesség (km/h): 157
Átlagfogyasztás (l / 100 km): 7.0
Üzemanyagfajta: 95Favorit
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 17.0
Végsebesség (km/h): 140
Átlagfogyasztás (l / 100 km): 7.1
Üzemanyagfajta: 95Túl nagy különbség nincs, de egy alapvető dolgot ne felejts el, korszerűbb a fabia mpi némileg.
Valamint egy rohadtul nem elhanyagolható dolog a plusz 100ccm.
Egyébként az első tuningolási opció a favoritoknál a Fabia alap.
henger főtengely dugatyú csere, és máris a favorit lesz a gyorsabb és nyomatékosabbRenault power
-
Atuska75
tag
Nézd nem teljesen értek azzal egyet hogy az autó van érted, de legyen viszont ha abszolút nem költesz rá akkor nem lesz érted mert összefossa magát és tolhatod a bontóig. Amennyiben érdekel, van egy ajánlatom gyere el hozzám és megcsináljuk úgy hogy egy kicsivel jobb legyen és még sokáig bírja. Egyedi ajánlat: most csak bagóért
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
peti_s
addikt
Közben letelt a limit, 54 lóerős mint a kollégáé, de mint mondtam is, a Fabia a 60 lóerő + 300 kg-al megeszi reggelire. És, sokkal rugalmasabb is az, gond nélkül megoldható ott, hogy ne kapcsoljak vissza faluban, szépen felgyorsult 5-ben 50-ről. Mondjuk, tény, hogy a Fabia-nak egy kicsit rövidebb az utolsó fokozata. Én mint autót kedvelem a Favoritot, de el kell fogadni, hogy gyenge mint a harmat, és soha, de soha nem szeretnék karambolozni vele.
(#5025) Kasyka, nézd , én úgy gondolom, hogy te neked elég az a kevéske teljesítmény is, ezért tartod elegendőnek a motor fordulatszámának azon tartományát használni. De, attól még el kell fogadnod, hogy magasabb fordulatszám tartományban jobban megy az autó. Azt mondjuk azért megkérdezném, hogy hogyan szoktál előzni.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
A tiéd hány lovas verzió?
Halkan megjegyzem ne felejtsétek el, hogy ugyan arról a motorról beszélgetünk a legnagyobb különbség az egyes verziók között a váltó áttétele.
Mivel kiegészítetted a HSZT én is kiegészítem a az enyém.:
Hengerszám: 4
Lökettérfogat (cm3): 1289
Furat / löket (mm): 72/75.5
Sűrítési viszony: 8.8
Hengerenkénti szelepszám: 2
Szelepvezérlés típusa: ohv
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 54(40)/5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 94/3250
Kézi váltó fokozatai: 5ez az 54 lovas favorit táblázata.
Még valami én nem azt mondtam, hogy forgassátok szét a gépet senkit nem bíztatnék arra hogy ezekkel az öreg autókkal rallyzzatok.
De az hogy alacsony fordulaton nyomatékból megy az fizikai anomália, remélem ebben nem akarsz te is vitába szálni velem, mert esküszöm felmondok[ Szerkesztve ]
Renault power
-
peti_s
addikt
Nekünk is más, nálunk 5000-nél van a lóerő maximum. De, tény és való, hogy a motor nem szereti a pörgetést, nálunk mostanában már 2500-2700-nál "váltásértkönyörgőshangjavan" . Viszont, ha kell, gond nélkül elér magasabb fordulatszámot is a motor. Én abban nem látok rosszat, hogy hamar felkapcsol, amennyiben el tudja fogadni azt a teljesítményt, a fogyasztás szvsz nem lesz attól rosszabb neki, bár, motorféknél már hamarabb kapcsolgathat vissza, mert hála a központi injektornak motorfék esetén egy bizonyos fordulatszám felett, ha jól emlékszem 1800-2000 felett, nem fogyaszt semmit az autó! Én is injektort szeretnék.
(#5020) kasyka, ne hidd azt, hogy nyomatékos a motorod alacsony fordulatszámon. Én ott döbbetem le, hogy mennyire atomgyenge autó ez, és mennyire nyomatékszegény, amikor egy 60 lóerős Fabia-t vezettem. Sokkal jobban ment mint a Favorit, pedig jóval nehezebb autó. A mienk is 54 lóerős akár a tied, katalizátoros, csak még karburátor van benne, de abban biztos vagyok, hogy u.úgy gyenge mint a harmat mindkettő.
(#5024) Robi, az előző szerkesztésben válaszoltam.
[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
nagyúr
Ezt nagyon rosszul látod.
Én szeretem az autómat, és megadom neki azt amit kell, cserébe kultúrált állapotban van és amikor beülök a kocsiba nem kell elmormolnom egy imát minden indítás előtt hanem magabiztosan beülök és tudom el is fog indulni.
tavaly összesen 36.000.- költöttem a kocsira, mert a vizsgára fel kellett készíteni.
Lekentem rozsdaátalakítóval az egész alját aztán kapott rugalmas alvázvédőt.
Két féktárcsa csere betétek.
Egy jobb első alsó támasztó gömbfej.
Ennyi.
Ezek mind olyan kopó alkatrészek amit ha szereti az ember az autóját kicserél, már csak azért is mert nem árt ha tudok kanyarodni és ha megállni is lehet a kocsival az külön jó.Szóval az autó nálunk a családban használati eszköz, de foglalkozom vele pont azért mert ha kiesne alólam az nekem rohadt nagy kiesést meg gondot okozna.
2 helyen dolgozom és az egyikhez csak kocsival tudok menni.Úgyhogy ezt most pont rossz embernek címezted.
Renault power
-
rob210
nagyúr
De csak mert kötözködsz megnéztem a te speckó géped adatait is
Motor és erőátvitel
Hengerszám: 4
Lökettérfogat (cm3): 1289
Furat / löket (mm): 72/75
Sűrítési viszony: 9.5
Hengerenkénti szelepszám: 2
Szelepvezérlés típusa: ohv
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 54(40)/4500
Nyomaték (Nm / 1 min): 94/2500
Kézi váltó fokozatai: 5NYA akkor hogy is van a nyomaték görbéd?
Renault power
-
rob210
nagyúr
Zöld kék tököm tele már, hogy minden évben megváltoztatják a színeket.
Akkor az új szabályozás szerint kék szabályozott katalizátor és euro 2-es motor.
Piros katalizátoros szabályozott is lehet de nem euro 2-es minősítéső 96-előtti autók.
Fekete katalizátor nélküli és kétütemü autók.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Egy kis gyári adat remélem ennek jobban hiszel mint nekem.
Ha ezt se fogadod el nem tudok veled mit kezdeni.
:Motor és erőátvitel
Hengerszám: 4
Lökettérfogat (cm3): 1289
Furat / löket (mm): 72/75.5
Sűrítési viszony: 9.7
Hengerenkénti szelepszám: 2
Szelepvezérlés típusa: ohv
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 68(50)/5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 100/3750
Kézi váltó fokozatai: 5Ráadásul most olvasom ohc-t írtam ohv helyett
Renault power
-
rob210
nagyúr
zöld és piros matricát csak és kizárólag szabályozott katalizátoros autó kaphat.
A tiéd szabályozott katalizátoros, az már inkább felícia mint favorit.
A zöld matricát azért nem kapja meg, mert a skoda 96.júliustól(a hónapban nem vagyok biztos) tudta az euro 2-es motorszabványt teljesíteni és a bizonyítványt beszerezni hozzá.
Ennyi a magyarázat.Renault power
-
rob210
nagyúr
Látod te ékes példája vagy annak, hogy miért szerettem a favoritot, mert ez az olcsó kis ohc motor valóban elpusztíthatatlan.
Ha azt kibírja amit tőled kap ne is haragudj, valóban csoda.
Mellesleg igen is baromság, lehet, hogy te ezt tapasztaltad, de akkor vedd majd ki a kocsi elejéből az 1.9-es pdtdi motort légy szíves.Nincs olyan benzines motor ami alacsony fordulaton nyomatékos, ez tény ha ennek ellenkezőjét állítod, akkor nem értesz a technikához.
Én még itt soha senkit nem oltottam le, de te kiverted a biztosítékot nálam.
Nem akarlak bántani de egy kicsit olvass utána azoknak a dolgoknak amiket itt leírsz.Tényleg sok nagy butaság van benne.
Hidd el csak annak köszönheted, hogy az a kocsi még megy, hogy valóban strapabíró 4-500.000kmert simán bontás nélkül elmenő autók.
nekem sem 15.000km volt a gépemben amikor megvettem amikor eladtam akkor meg főleg.Renault power
-
kasyka
csendes tag
Igaz ugyan,hogy itt a mi környékünkön nem sok ilyen autó futkozik már az utakon, de azon a kevésen is amit látok mindegyiken fekete környezetvédelmi plakett van. Míg az enyém pirosat kapott műszakin!(apám vitte,így nem tudtam rákérdeni miért). De Favoriton még pirost nem láttam az enyémen kívül. De végülis tök mindegy mert szogriadókor mindkettőt le kell rakni. Én meg nem járok olyan helyen ahol szmog van. Itt az Alpokalján tiszta a levegő. A kérdés: az enyém mért piros és nem fekete? Más Favoritban is van katalizator meg befecskendező.
-
kasyka
csendes tag
Én ahogy használom meg amire én használom bőven elég. Még ha néha tényleg kevésnek is tűnik. De már megszoktam és nekem így is megfelel,hidd el. Azért ne feledd már pont 17éve szolgálja a családunkat nagyobb gond nélkül. (úgyhogy valószínű eleve úgy tervezték a mérnökök,hogy az ilyen "extrém" esetekben is helytálljon ez a kocsi) És én pont ezért szeretem mert mindent kibír, pl. utánfutózás,hegyi és erdei út stb.
-
kasyka
csendes tag
Baromságokat nem szoktam írni! Legalábbis én nem. Inkább a tapasztalataimat. Lehet,hogy ennyi kilométerrel már rég nem lenne meg a kocsi ha pörgettem volna. Most van bent olyan 330ezer körül, ebből 160ezret én vágtam bele a többit a Fater. Aki szintén nem egy fordulatbajnok. Szerinted ha nem bírná ezt a fajta stílust, még meglenne a kocsi ezek után???? Úgyhogy nem elírás, csak tapasztalat!
-
Mágus2
Közösségépítő
Na, hétvégén csinálok neked egy videót, és meglátod mit szeret a favorit. Nem dízel, h alacsony fordulaton nyomatékos legyen. A Maximális forgatónyomatéka 4000en, max teljesítmény 4250en van, Akkor amit te ebből használsz az kb az 1/4-e.
7 liter felett csak városban evett nekem. Ha nem előzgetek akkor vegyesben 7 liter.
-
rob210
nagyúr
"A másik, én úgy tapasztaltam ezalatt 10 év alatt,hogy ez a kocsi nemis igen kedveli a magasabb fordulatot. Inkább nyomatékból a kisebb fordulatot szereti."
Már ne haragudj de ez a legnagyobb baromság amit ebben a topikban valaha leírtak.
Biztos nem elírtad ezt a sort?Renault power
-
kasyka
csendes tag
Éngem nem nagyon izgat mit ír a gépkönyv. A vezetés egyéni dolog midenki úgy használja a saját gépét ahogy neki a legoptimálisabb. Szerintem legalábbis. Én azt tudom, hogy egyenesbe 50-nél már küldöm neki az 5.-et. Ha valaki spórolósan akar vezetni akkor nem húzatgatja a kocsit fölöslegesen,mert semmi értelme. Márpedig ilyen üzemanyagáraknál nagyon nem mindegy,hogy 5-6L/100km vagy 8-9L/100km. Legalábbis én így gondolom. A másik, én úgy tapasztaltam ezalatt 10 év alatt,hogy ez a kocsi nemis igen kedveli a magasabb fordulatot. Inkább nyomatékból a kisebb fordulatot szereti.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Óra topik
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Építő/felújító topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Path of Exile 2
- World of Tanks - MMO
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Oversteel Ultimet gamer szék kék-fekete