-
Fototrend
A Sony 2010. május 11-én bejelentette a MILC (tükörnélküli cserélhető lencsés) fényképezőgépcsaládjának első két tagját, a NEX-3, és NEX-5 gépeket, APS-C méretű szenzorral. A piaci várakozásnak megfelelően az APS-C vázak rövid, de gyors evolúciója után 2013.október 13-án megjelent az első full frame méretű érzékelővel szerelt Sony MILC ILCE-A7 néven. Az összefoglaló a rendszert átlátni próbál segítséget nyújtani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
Ha nem vagy nagy fotós és a minél jobb gépből kiesett jpg képeket akarsz (nem utómunkázol), akkor szerintem valamelyik Oly gépet vedd (ne panát). Az oly jpg motorja a legjobb. Ezzel lényegében mindent elmondtam a többi különbség számodra marginális lenne, vagy nem használnád ki.
A sony akkor lehetne érdekes, ha szerenél jobban a dof-al játszani és ahhoz való obit is vennél, illetve ha vonz a videózás. Viszont videózásban pont nem a nex3-ak a legjobbak, ahhoz az 5-ös szintjéig kell a sony-nál is lépni.
Szóval szerintem valami nem első generációs oly mft-t vegyél. Az első generációnál az AF nem volt valami jó, későbbi típusokon ezen nagyon sokat javítottak.
-
sebgutkopf
őstag
Ugyan nex-es vagyok, de kívülről nézve a felhasználási célt és a kiválló 45-ös beszerzési szándékodat azt mondom, hogy ne vegyél nex-et. Ha portrézni akarsz az alany mindenképpen türelmetlen lesz, amire a legjobb megoldás egy kiváló AF-es porté obi. A 45-ös személyében pedig ezzel rendelkezni is fogsz. Megléte után nem látom semmi értelmét manuális dolgokkal vacakolni, amikor a 45-ös élesebb, és az AF miatt gyorsabb is lesz. Minek azon aggódni, hogy vajon jó helyen van-e az élesség, ha pár tized másodperc alatt a 45-östől ezt közel 100% biztonsággal megkapod?
Azzal, hogy lassan minden szükséges tartományban vannak rendszerobik a milc gépekre szerintem egyre jobban értelmüket veszíti a manuálozás. Persze jó "játék", de itt a játékon van a hangsúly. Éles helyzetben, amikor nem lehet ismételni szerintem nem éri meg kockáztatni és eljátszani a lehetőséget.
-
vacsigusz
csendes tag
Jó dolog fp, de kell kereső NEX-re is legalábbis én ezt tapasztalom minden túrám alkalmával, félre is löketem a 24-es zeiss projektet és elsőnek egy evf-t veszek. Szoktam én is manuálozni, de csak a játék kedvéért, míg nem volt meg a gyári 50-es addig többet használtam a manuál obit, de azóta nagyon ritkán. Olvasom hogy portrézol, türelmes alany kell mert az fp se csodaszer.
"Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy."
-
FEDman
addikt
Na ja, de milyen áron?
Most ismerkedem még csak vele, de így első körben sokkolt, hogy mennyire lebutította a Sony.
Érdemes mindjárt leszögezni, hogy végül is az első pletyka volt az igaz, az EVF kritikán aluli.
Konkrétan nem csak kicsi, de nagyon alacsony felbontású is, az A3000 egy 200k EVF-et kapott!
Ha ezen keresztül akarsz MF üvegekkel kézzel élességet állítani, hát... Sok szerencsét hozzá!
Ehhez társul egy 3" 16:9 képaránnyal megvert kijelző, ami szintén csak 230k felbontású. Igazi múltat idéző szám ez, annyi különbséggel, hogy ez régen legalább kisebb felületen oszlott el.
Ja és a kegyelemdöfés, hogy a kijelző fix.
Cserébe jó nagy lett a váz, egy hajszállal még a Pana G6-nál is nagyobb.Megérte?
Lehet én inkább vennék egy olcsó sima NEX-et, azon legalább a kijelző tisztességes minőségű és dönthető.Mindehhez jön még a kezelőfelület, amivel kapcsolatba egyetlen kérdés merül csak fel bennem, hogy van e egyáltalán ennek a gépnek ilyene?
Elég csak ezt a két képet megnézni:
Mindezt úgy, hogy a Sony kicsit nagyobb a Pana G6-nál..
Szóval van végre olcsó EVF-es E bajonettes váza a Sony-nak. Ez tök jó, csak megint olyan 16/2,8 palacsinta fílingem van. Jó hogy van de azért van az a szint ami alá már nem kéne lemenni.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem, nem , félre értesz! Én DSLR-rel fotóztam évekig, kiállításokra is jutott sok képem, de ráuntam, rühellem cipelni a cuccot.
Leváltanám az egész vackot egy "normális minőségű kompaktra=MILC". Már nem fotózom, csak emlékképeket készítenék, de azt legalább elfogadható technikai színvonalon... Elég lenne az alapobi is, gyakorlatilag tájképezni kellene. [link]Ki hazudik akkor: ezek szerint viszont egészen elfogadható a kis Sony a kitobijával.... ....tanácstalan vagyok, de nagyon!
(#2590) Parci: de engem csak az alapobi érdekelne, soha nem vennék hozzá másik üveget. Éppen ez a gondom...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nekem csak egy elfogadható kitobis MILC-re van szükségem, ráadásul nagyon olcsón. Soha nem fog rá más objektív kerülni. A régi DSLR cuccaimat most fogom eladogatni (ha tudom), a komolyabb fotózással legalább másfél éve felhagytam. "Zsebben hordható", tájképezésre alkalmas kis gép kell elsősorban motoros túrázáshoz. A pénz a legkevesebb...
szerk: szerencsére nem tudom, mi az az mft, így nem bírtál összezavarni!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
fattyu
veterán
de amit árkategóriában kap ujan m43ot az nem lesz sony szenzoros.
Vagyis kissebb és még technológiában is gyengébb lesz mint a nex.Csak hogy maradjunk már annál ami neki kell
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
b.vr
őstag
-
sebgutkopf
őstag
Eddig a legjobb érv az MF üveg mellett (képi világ, bokeh stb..). Ezt el tudom fogadni.
Az AF szerintem nem csak sport téma miatt fontos. Nem kell ahhoz nagyon mozgó téma, hogy lemaradjunk egy ember finom spontán arckifejezéséről, ami egy szempillantás alatt tovaszalad és elmúlik. Spontán, gyorsan kell reagálni, különben a kép értelmét veszíti. MF-al ez se megvalósítható.
-
sebgutkopf
őstag
Én a praktikum oldaláról nézem a dolgokat és természetesen a saját preferenciám szerint. Ha valamire létezik AF-es megoldás, akkor az nekem fölöslegessé teszi a manuális obit. Vaksi vagyok, illetve nekem nem a fókuszálás folyamata adja a fotózás örömét, lehet itt van egy gyökeres eltérés közöttünk. Sokkal szívesebben töltök időt a képkivágással, vagy a téma körbejárásával a fókuszálás helyett.
Had legyek a másikban is az ördög ügyvédje: mi van akkor, ha pont a kevés elkészített kép miatt egy szuper képet el se készítettél és erre soha sem jössz rá, hogy megtehetted volna, mivel bizonyíték sincs rá?
Lényegében ott lehet az állandó bizonytalanság, hogy valamiről lemaradtál és sose fogod megtudni miről.Nyilván értelmetlen mindent lefotózni, és remélem világos hogy mire akarok kilyukadni.
-
tailor
őstag
-
FEDman
addikt
Hát nem tudom, szerintem ezek a képek ilyen szempontból teljesen rendben vannak. FF-en szinte minden vignettál, többnyire nem is kicsit.
Ugyanakkor a sima vignettálás ha valakinek nem tetszik akkor az könnyedén korrigálható. A probléma ott kezdődik ha emellett a széleken lilul és/vagy taknyol is. Itt ilyet én nem látok. Hogy ebben mennyi szerepe van az A7r eltolt mikrolencséinek és mennyi ebben a Jpeg motor jótékony hatása azt nem tudom.Kis mennyiségű CA-t azt produkál, mind a két fajtából valót, de ezzel együtt is nekem nagyon szimpatikus ez a felállás, egyedül a méretével és az árával nem vagyok kibékülve.
Ja és már korábban is gyanús volt és ezeken a képeken is 100%-os nézetben elég furák a részletek, de gyanítom ennyire azért nem rossz még a Sony Jpeg motorja se. Mivel nagyon gyorsan sikerült lehúznom ezeket a marha nagy felbontású képeket így én inkább a netes felhasználás miatti utólagos durva tömörítésre gyanakszom.
-
tailor
őstag
A 16-50 PZ teljesen korrekt nagylátó, szoftveresen korrigálva - attól függetlenül, hogy mindenhol csak fikázzák, szerintem teljesen jól használható, és a képével sincs semmi bajom. Az általad írt feladatokra tökéletesen megfelel.
A peaking cseles dolog, mert bár ügyesen használható, kis mélységélességnél a 100%-osan pontos eredmény érdekében nem árt belenagyítani a képbe.
Az X-E1 valóban nem néz ki rosszul, de fel nem tudom fogni, hogy mi a fészkes fenéért nem tudnak kihajtható / dönthető kijelzőt tenni ezekbe a vázakba. Ez (is) az élőkép lényege! Ráadásul a markolat hiánya egy igen (hosszabb fotózás során szó szerint) fájó ergonómiai áldozat a dizájn oltárán... -
tailor
őstag
Ha penge nagylátó kell, akkor a 10-18/4 OSS a te obid. Ja, hogy nem olcsó...
16/2.8-at lehordják a sárga földig - innen Rumos használ ilyet, ő majd megmondja a tapasztalatait, ha erre jár. A 20-asról jókat olvastam, de itthon sehol nem látok eladót - újonnan sem. A Sigma 19 okés, de bukod vele a stabit.[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
én is a kitobit javasolnám, akár a 16-50-t (NEX-6 mellé ezt szokás adni), akár a 18-55-öt. mellé/helyette egy Sigma 19/2.8-nak nem sok értelmét látom.
nekem van 16/2.8-am, tudod, a legszarabb obi evör csak én nem látom... én a nagylátó előtét miatt vettem, a kettő együtt kijött ötvenből. a 16-os magában alig használtam, de nekem semmi bajom vele, nyitott rekesznél ne tájképezz... de nem is annyiba kerül mint az Oly 12/2.
ha csak fixekben gondolkodsz, akkor megfontolandó lehet a Sigma 30/2.8 is, na az tényleg penge. használtan 40k-ért szokott lenni. én a stabis 35/1.8-at vettem, az is nagyon jó, csak éppen drágább (kb mint a PanaLeica 25/1.4)ha van 2-3 fix rendszerobid, akár NEX-re, akár m43-ra, akkor minek akarsz peakingelni
most mit használsz? -
FEDman
addikt
Na ennél az obinál nem fognak lilulni a képszélek, nem az a kifejezetten szenzorra tolt pancake fix.
Viccet félretéve valószínűsítem, hogy egyetlen fix alapobinak nincs olyan kontrasztja nyitott rekeszen, mint ennek a szörnyetegnek.
Ettől függetlenül valószínű pont a mérete és a súlya miatt akkor se szívesen használnám hosszútávon ha most valaki ingyen hozzám vágna egy ilyet.
-
sebgutkopf
őstag
Azért ezekkel a nagy fényerőkkel óvatosnak kell lenni. Még ha jó is az átalakító, vagy az obi a nagyon szűk élesség tartományt értelmesen kordában tartani nem olyan evidens, mint elsőre tűnik. Épp pár mm-el odább állítasz élességet máris kuka a kép. Az az igazság, hogy az 50/1,8-al, ha biztosra akarok menni, akkor én 2,8-on használom, 1,8-on könnyű mellé nyúlni.
Senkit sem akarok lebeszélni a nagy fényerő és kis mélységélesség élvezetéről, csak annyit akarok mondani, hogy egy bizonyos határ fölött már nem feltétlen van értelme/pozitív hozadéka. -
sebgutkopf
őstag
Nyilván téma függő. Ha nem mozog a témád és van idő kézzel beállítani, akkor kezelhető.
Míg egy kézből lőtt porté esetében már gondok lehetnek, beállítod a szemre az élességet, de elég, hogy akár az alany, akár a te kezed fél cm-t előre vagy hátra mozdul és máris nem pont ott van az élesség ahol kéne. Márpedig az ember akár tripod akár fotó téma szerepet kap egyikben se teljesen mozdulatlan. -
tailor
őstag
Schawo véleményét Sony témában nyugodtan oszd el 10-zel, és akkor jársz valahol az igazság közelében Zajos kép? 10 éves kompakt minőség? Pofám leszakad. A Sony broadcast kamerákat nem ismerem, de tekintve, hogy ezek igen high-end cuccok voltak anno (high end árral), nem elképzelhetetlen, hogy az evf-ük jó pár évvel meghaladta a "konszumer" cuccok minőségét. Mint ahogyan meghaladja ma is.
A legegyszerűbb az, ha bemész egy Sony centerbe, és belenézel a Nex6 keresőjébe. Ha tetszik, akkor nem kell mások véleményére adj, ha meg zavar, akkor nem veszed meg. Bár így, hogy elültették a bogarat a füledben, tuti, hogy a brutális zajosságot fogod keresni... -
lenan
aktív tag
RX1 keresőjét ismerem, de tudtommal kb egyforma a nex6, 7 a99 és rx1 keresője. Nem zajos szerintem,a fő baja hogy nagyon érzékeny a merőleges belenézésre, ha picit is eltolódik a nézés tengelye,elég homályossá válik a kép. Ebből nekem az jön le, hogy az optikai része biztos hogy szarabb mint az oly e-m1,de még az e-m5 nél is.
Amúgy szerintem teljesen megteszi. -
-
toxicdog21
csendes tag
Nex-6-ban nem látok zajosodást, beltérben se. OVF-es gépem sosem volt, nem tudok nyilatkozni hogy mennyivel jobb/rosszabb, számomra tökéletes. Referenciaként E-M5-tel tudom összehasonlítani, se az, se ez nem zajos (annál viszont érezhetően kisebb a felbontás, a méret, és azért az is látszik hogy a nex-ben OLED-es panel van)
-
Stauffenberg
nagyúr
Ez jó volt. A kávés poénon felröhögtem.
Aranyos, szimpatikus gép, csak éppen nem értem, hogy mi szükség van rá. Szállíthatóság és méret tekintetében nem nagyon van különbség egy DSLR-hez képest. Csak azt tudom elképzelni, hogy valaki azért vegye ezt egy már jól bejáratott FF DSLR rendszer helyett, mert az EVF szimpatikusabb neki.
Ráadásul akkora a hype körülötte, hogy most egy időre (már ami az új objektíveket illeti) biztosan kispadra kerül az APS-C NEX vonal. Maga a Sony azon fogja agyontörni magát, hogy minél több FF üveget adjon ki, nem különben a Zeiss is inkább erre fejleszt, mert meglehetősen kétséges, hogy a 600-800 dolláros NEX vázakat vásárlók valaha vesznek majd 1500-3000 dolláros Zeiss mesterműveket.
Pedig most azt hiszem kezd megérni a gondolat, hogy lecsapok egy jó árú NEX-6 kitre (250k). Bár a Fujifilm X rendszer sokkal közelebb áll a szívemhez, de sajnos ott meg értékelhetetlen nudli amit alibiből videózás néven a gépekbe raktak. De tartok tőle, hogy ez a NEX vonal új objektívek tekintetében alaposan el lesz hanyagolva. Szerintem a Sony maga sem tudja, hogy mit remél a fotóipartól... ezernyi csapásirányon indul el, te meg nem tudod, hogy melyiket gondolja komolyan. A Fujifilmnél érzem a koncepciót és bizonyítják is, hogy tartják magukat hozzá (ezért is gondolom, hogy amíg világ a világ a Fuji le fogja szarni a videózást, abszolút nem erre építi az X rendszert, ami nagy kár).
-
rumos14
nagyúr
ja, meg kávét is főzzön.
olcsó nagylátó zoom: 16-50.
olcsó nagylátó fix: 16/2.8, rá egy nagylátó előtét. tűéles? nem. olcsó? igen. nagylátó? nagyon.
kereső: feleslegesen parázol, de tényleg próbálj ki egyet, Bp-en több hleyen is lenne rá lehetőséged. Sony A77-ben is u.olyan ekreső van, ha éppen nem találsz NEX-et. -
istvan170
aktív tag
Igen, méret miatt. Saját szórakoztatásomra fotózok. 1 éve használok DSLR-t, előtte csúcskompakt volt.
A nagy szenzorról és a keresőről már nem mondanék le, viszont a kompakt mindig nálam volt.
Ezeket szeretném ötvözni. Folyamatosan azon rágódom, hogy mire váltsak. Nex-6 -nál tartok pillanatnyilag.
Ezek a kit objektívek milyenek a Sony-nál? Sírnék a Nikonok után ezzel a két obival? -
Stauffenberg
nagyúr
A NEX 7 egyébként egy nagyon jó váz. Túlárazott, csúnyán túlárazott, de egyébként jó. A NEX 6 keresője elvileg jobb, mint a NEX 7-ben lévő, de ezt megerősíteni nem tudom, mivel a NEX 6 keresőjét még nem láttam. Minden estre a hetesnek nem különösebben elragadó az elektronikus keresője, főleg egy mai jobb MFT vázhoz képest.
Fogásra jó, azt hiszem pont jól eltalálták a markolat alakját. A Tri-navi három tárcsás vezérlés nagyon tetszik, ilyet még a pro DSLR vázak sem tudnak.
Főként manuál objektívekkel használtam. Kedvencem volt egy ősrégi Nikkor 50mm f/1.2, ami brutál sok fémet és üveget tartalmaz, jóval nehezebb a váznál, de összességében jól meg lehet markolni a gépet a markolatnál fogva, nekem nem volt kényelmetlen, hogy orrnehéz.
De már nincs meg neki, nemrég lecserélte egy Olympus OM-D E-M5-re amivel elégedettebb. Amikor a NEX 7-et vette, nem kalkulált vele, hogy nagyok az objektívek, plusz ő utcán fotóz vele sokat és a NEX vázak szeretnek hangosan kattogni exponáláskor. Talán csak az utca túloldalán álló süket nem hallja meg...
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Ha kell az EVF, akkor nincs más, legfeljebb a csatlakoztatható darabok a NEX-5 szériához. Szerintem bénák és bumfordiak, ráadásul bukod vele a vakuzást.
A focus peaking az egyik legjobb módszer manuál fókuszhoz. Én évekkel ezelőtt ismertem meg, szintén a Sony jóvoltából amikor elkezdtünk az EX sorozatú broadcast kamerákkal forgatni. Bő 3 éven keresztül voltam velük napi viszonyban és tényleg hasznos. A NEX vázakon pontosan ugyan úgy működik. Állítható a peking level, de érdemes maximumra feltolni. Régen ugye csak videóhoz használtam, így a NEX 7 volt az első aminél már fotóhoz is bevetettem.
Hasznos dolog, nagyon leegyszerűsíti a dolgokat. Nem csoda, hogy annyian átvették már.
-
Stauffenberg
nagyúr
Nem késik az élkiemelés. Szépen leköveti a fókuszt előre-hátra.
Azért a focus peaking sem mindenható. Kevés fénynél már bajlódik, illetve nagyobb mélységélességnél már szinte csak szerencsejáték. Portrénál nagyon oda kell figyelni, mert ott hamar kitűnik ha a szemek helyett az arccsontra vagy az orra fókuszálsz, noha a peaking az egész arcot élesnek jelezte mert maximális erősségre van húzva.
-
b.vr
őstag
Értem hogy ne kérdezze senki miért manuálozol , de mégiscsak felmerül hogy egy nem drága és mégis remek oly 45/1.8 megoldaná ezt az egész macerát (normál látószögben pedig a szintén nem drága és remek pana 20/1.7) - és akkor nem lenne szükséged vázcserére (illetve kicsit nehezen követlek, olvastam G5-öt, de a NEX is képben van, meg mintha dslr-topicban is láttalak volna alternatívákat nézni)
Én ezekkel kezdeném , akkor maradhat a mostani vázad, és aztán ha van még pénz, akkor jöhet a váz.
Persze nem akarlak lebeszélni a teljes rendszerváltásról sem, ezt tényleg Neked kell eldöntened."Oscar bácsi meg nem gyütt"
-
jjeahh
nagyúr
szerk, lejárt az idő: nem értem miért tartjátok sokan furcsának ezt a manuálozós felfogást, tele a net olyan júzerekkel, akik azért vesznek nex-7-et, vagy a7-et, hogy aztán leica meg voigtlander üvegekkel használják, sőt sok tesztbe is belefűzik a manuálozós dolgot, meg flickr group is rengeteg van hozzám hasonló júzereknek, szal ha furcsa lennék is, legalább tudom, hogy nem vagyok egyedül...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Stauffenberg
nagyúr
Az 50mm f/1.2-vel is hajadra kenheted a focus peakinget ha mondjuk lerekeszeled f/8-ra. Mondjuk azt az objektívet a D800E-re felcsavarva szerettem, mondjuk képtelen mit kezdeni a 36 megapixellel meg nagyjából f/2.8-ig vissza kell venni belőle, hogy elkezdjen tényleg élesedni, de f/1.2 és egy full frame szenzor párosítása olyan DOF-ot művel, hogy wááhh... Majd felkutatok ilyen fotót a benti gépemen.
Minél szűkebb a mélységélesség, annál könnyebb a focus peakinget használni, hiszen annál szűkebb területet jelöl meg élesként. A sötétet meg úgy kell érteni, hogy annyira sötét van, hogy ott már a kontraszt AF is elkezd bizonytalanul monitorozni. Összességében egy nagyon jól használható funkció, ha eddig is manuáloztál, akkor ez egy teljesen új dimenzió lesz. Szeretni fogod.
A manuális objektívekkel meg semmi baj szerintem. Én igazán szórakoztatónak tartom a használatukat, főleg ha megvannak a megfelelő segédek hozzá. De az én gyűjteményemben is vannak olyan 50+ éves vázak amiken egy szimpla kukucska szolgál keresőnek és fókuszáláshoz egyetlen segédeszközöd az objektíven lévő távolság és mélységélesség skála. A letűnt korok utcai fotósainak mondjuk több nem is kellett. Igaz ők nem is kukkolták a pixeleket és nyáladzottak arra, hogy mit pirít a felszerelésük. Nem ez volt a lényeg.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Nikkor 50mm f/1.2
Teljesen tág rekeszen nagyon lágy (szinte már olyan mint a vattacukor) és érezhetően nehezebben boldogult a focus peaking az élkiemeléssel, főleg olyan képterületeken ahol alacsony a kontraszt különbség. De azért nem volt ez olyan nagyon rossz, még is így segített benne. Peaking nélkül, szemre belőni sokkal nehezebb lett volna.
-
p_adam
addikt
Ezek nem tesztek, sokkal inkább ömlengős termékbemutatók - akkor is, ha maga a termék nem jó, mint pl. ebben az esetben - esetenként egy-két hasznos infóval.
Vagy érdekesek azok a tesztek, amiket mások beküldenek, és nem ő írja, de ez alapján ott is biztos szabályozva van, hogy miről lehet írni és mit...Ez az írás inkább megy el tesztnek, még ha annyi objektívvel nem is tudták kipróbálni.
Abból kiindulva, hogy a Zeiss 35/2.8-at élesebbnek mondja, mint a 35/2 Summicron-t (bár képekkel nem illusztrálja) valószínű, hogy amit direkt ehhez terveznek, azokkal sok gond nem lesz.[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Ezek nem aktuális vázak és a hír már két éves.
Ezért is lenne jó rászokni, hogy használjuk a vázak megnevezésében a betűjelet is, mert eltérő modelleket takar. Ezért írtam, hogy jelenlegi vázak mind tudják. Aki meg vásárlás kapcsán kérdez a NEX-ek felől, az rendszerint az éppen kapható modellekre kíváncsi.
A NEX-3N, NEX-5R, NEX-5T, NEX-6 és NEX-7 mind tudja alapból. De mint a mellékelt ábra mutatja, régebbi vázakra is felnyomható.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Okos Otthon / Smart Home
- Kupon kunyeráló
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 8 / 8.1
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Sony NEX-3 objektivvel eladó
- AKCIÓKAMERA tartozékok - GoPro Hero 12/ 11/ 10, Inta360, DJI Osmo Action kiegészítők
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Panasonic SDR-S26 SD 70-szeres optikai zoom! +opt. képstab. (DVD felbontás)
- VAKUK - Rendszervakuk & Stúdióvakuk - Kamera DSLR, MILC, Fotós vakuk Speedlite-ok és vezérlők