-
Fototrend
Star Trek Online -=MMORPG=-
Új hozzászólás Aktív témák
-
Plata
félisten
Megint árulnak Trade cseten fleet markot,bár jóval olcsóbban,1-2 hónapja még 5-6k volt.
[4/18 8:26] [TheTradingChannel] Rachel.the.Kid@mariekeklures: selling Fleet marks..3k per...pm me...Admi közben figyelgettem kicsit csetet,ha igaz talán köv seasonban is lesz valami új R&D dolog,
Talán felmegy kicsit a craft alap ára megint.De ezek a csetek is elég szarok vagy kihaltak lettek,vagy kevesen játszanak most vagy nem tudom mi a ragya van.Az egyik cseten már vagy két hete nem volt fent admin,mindig azt keresik mert új tagot akarnak fel venni.
-
Plata
félisten
Lesz valami ground pvp szerűség is.
[link] -
Plata
félisten
Infinity box meg tal silány hajók.
[link] -
Konfigos
őstag
Tényleg jön a PVP repu,hol van erről hír?Vagy csak én nem látom?
Amúgy tuti azon az 5v5 meccsen lehet majd markot szerezni rá,plusz gondolom ott ahol eddig is volt az összes mark. -
Plata
félisten
válasz
Konfigos
#15387
üzenetére
Akkoriban kb mindenkinek ugyanaz a felszerelése volt,max ha gazdag volt volt mk12 lila fegyver konzolja,ami akkoriban iszonyú sokat ért.De hol volt akkor még a hajó trait,repus trait meg egyéb szar,craftolt cuccok mind egyformák voltak és vackok.

Akkoriban még az ember azért ment kerratra hogy pénzt keressen mert kerraton az első helyezett 2 lila cuccot is kaphatott,ha mákja volt akár 40 millát is kaphatott a cuccért,ami akkor még hatalmas pénz volt.Legalább is nekem.Jó pár karimat nem is küldizéssel hanem kerratozással húztam,akkoriban még számomra szégyen volt úgy felhúzni egy karit hogy nem lett mindig első kerraton.
Ha már elbuktam egy kerratot és nem lettem első az tökre kiakasztott.
De milyen jó is volt az,mire 50-es lett a kari lett egy rahedli pénze meg dilije.Mert ugye akkoriban még küldetések voltak kerratra,amik 1440 dilit adtak.
Igaz akkoriban már 44-es szinten az ember elmehetett STF-re és egyből kapott mk10 űr szettet.
-
Konfigos
őstag
Drainer mondjuk,csak azt nem egyszerű kezelni,sokan azt hiszik annyi a drain hogy rádobunk egy tykent,siphont és csókolom,esetleg egy tractor beam.Pedig ott is kell tartani a célpontot ami csak úgy lehetséges ha közbe disabled résszel kilőjük a motort valahogy,és esetleg az auxot is hogy healelni se tudja magát.Szóval nem egyszerű,de kezdd el gyakorolni mert az nagyon fun,sőt a legjobb szerintem.
Hát 2013 rég volt,azért már totál más a pvp,mondjuk az nem mondom hogy jó irányba ment el,de ha bejöttek a nerfek én tennék pár próbát vele a helyedbe mielőtt leírod végleg.Hozzáteszem szívesebben pvpznék a 2014es időszakba mint most,halmozottan egyszerűbb volt és kiegyensúlyozottabb.
. -
Plata
félisten
válasz
Konfigos
#15385
üzenetére
Arénában pedig voltam,sok éve amikor bezengték hogy lesz flotta pvp,a klingon flottával elkezdtünk rá felkészülni.Akkor még megvolt a klingon flotta,akkor eljártunk arénába bizony gyakorolni.De az nagyon rég volt 2013 elején,mivel 2013 márciusában vagy áprilisában volt puccs a flottában,ami után elküldtem a jó édes,szóval oda az új flotta vezetőt és kiléptem.A pvp még előtte volt.
Normális kari nekem nem buli,mondj egy olyan idióta pvp buildet ami megy a zizzent stílusomhoz.
-
Konfigos
őstag
Majd egyszer beviszlek egy rendes meccsre,bizonyíthatod hogy milyen rátermett vagy
Csak csinálj valami rendes buildet mert nem égetem le magam ha szar karit hozol. Egyébként mikor voltál te utoljára bent?Mert kerestelek hilberten,de nincs egy meccsed se,ergo 10nél kevesebbszer voltál 6év alatt vagy mióta megy a játék,szóval marad az én verzióm,bevagy fosva.Egy rendes meccsen örülsz ha egy pillanatra elengedheted az egered esetleg,mert nem hogy nem unalmas,de úgy eltud menni akár 20-30 perc hogy észre se vetted mert folyamatosan koordinálva kell támadni/debuffolni a többiekkel és új taktikákat kitalálni mivel fogható meg az ellenséges csapat,mondom ez egy rendes meccs,de oda a te karijaidat harmatosak jeleneleg pedig mindened meglenne hozzá,csak a hozzáértésed nem,de az meg tanulható lenne.Többin bemész meglátnak és puff véged,na szerintem neked ez nem tetszik/tetszett (megértem,én se tudok egymagam kezdeni ezzel semmit),hogy ha akarsz se tudsz tenni ellene semmit,és inkább elbújsz a sarokba a pályán,na így már tényleg unalmas lesz 
Harryről nem tudok már semmit jóideje,és ha esetleg az lett amit gondolok akkor...Szóval rosszat nem akarok mondani már róla véletlen se,de ő messze állt a rendes pvptől healerként,kerrat meg végképp messze van a pvptől,nem véletlen hogy a kerratosok 90%-a nem jár arénába.
-
Plata
félisten
válasz
Konfigos
#15382
üzenetére
Az elalvós rész meg igaz volt,pár percig még le kötött de utána már atom unalmas volt a végén majdnem rádőltem a billentyűzetre.
Kb ugyanaz mind dyson groundon,dyson groundot is csak úgy tudom elviselni elalvás nélkül ha hozok egy nagy termosz forró kávét,de max így is másfélóráig bírom ki.
Bár sokszor félóra után visítva menekülök.
Egyébként Harry-vel pvp-ztem én sokat,volt klingon pvp-s karim pár napig,de ráuntam és át talentoltam exotic tac karira.
Két klingon karit csináltam pvp-re,mindkettőt meguntam az egyik kb egy hétig bírta.
De Harry-vel sokszor lejártam kerratba szórakozni azért,meg afkolós kerratot is szoktam csinálni ha olyanom van. -
Konfigos
őstag
Tzenkethi lesz az még egyelőre,ezen nem fognak változtatni.Nyilván van egy ütemtervük,ha saccolnom kellene kettővel későbbi boxba lesz pvp hajó igazán,és egy promóba még idén.Ami most jön az a szokásos bímszar lesz,mondom ezt úgy hogy nem láttam a statokat de tuti 7es turn vagy ilyesmi.Az lenne már csak érdekes ha egyszer valahogy jó lenne a beam pvpre..Surgical strike-al most is jó amúgy,csak elég meredek azzal lövöldözni.De egyelőre pvpn a spike dmg ami mérvadó,és azt nem lehet beamekkel elérni sehogyse.Viszont ha most kezdenék pvpzni én scivel nyomnám,sokkal nagyobb fun egy komoly drainer kari,sőt..haver mondta hogy tribblin az új dolgokkal elérte az 1019!!!! Drainx skillt,ami brutális lehet és ötletem sincs hogy érte el,már 600as skillel nullázod az embereket,borgot meg egy polaron beam proc is lekapcsolja

-
Plata
félisten
Ma este megint azt hallottam cseten hogy talán pvp repu lesz vagy pvp season az S13.
Nem tudom honnan szedik vagy kitől,de erről volt eszmecsere cseten,jól el is toltam az időt,most fejeztem be csak admiraltyt. -
Plata
félisten
Egyébként örüljünk hogy a STO-ban nincs bevezetve az ami a neverben,hogy naponta max 32k dilit lehet farmolni,utána nem kapsz többet.

-
Plata
félisten
válasz
Kotomicuki
#15373
üzenetére
Ettől a scriptől mindig jó kedvem lesz.

Nem vagy te véletlen valami agyhalott szekta tagja?
Jah tegnapi hír hogy a WoT mivel egyre népszerűbb és egyre többen játszanak vele a WG még vagy 30 évig fenntarthatónak látja,lehet hogy a WoT Esportra még fogadni is lehet majd.
Szerintem soha az életben nem lesz STO-hoz rendes rendszer,próbáld ki a neverwintert,na ott aztán olyan katyvasz van hogy beszarsz.
Mondjuk az egész játék elég szar,de ugye az is ARC játék,bár neverben a zen árfolyama sokkal szarabb,már jó rég óta 500 körül van.Mondjuk nem izgat mert asse tudom mikor játszottam vele rendesen.
Én attól félek majd át hozzák neverből azt az átláthatatlan hülye szar repu rendszert is.
Bár az nem lenne rossz ha a klán csatákat át emelnék,vagyis a flották tudnák egymás bázisát támadni,lenne flotta pvp meg hasonló.
Ha meg akarod tudni mennyi a sebzésed használj combat log readert,ha igaz valami új jobb combat log van készülőben,ami sokkal több adatot gyűjt és sokkal több mindent tud megmutatni. -
Kotomicuki
senior tag
Ezt is túltárgyaltuk már: te és egy szűk réteg nem vesz észre semmit, mások, mint én pl. meg megérezték a legalább 2 pontatlanítást (az első még a 8.x-as elején, az angolok bevezetésével jött - amit nagy beharangozással még visszacsináltak, papíron, mer' nagyon nem szerette a tömeg aztat; és hol vanaz már, azóta még rosszabb lett a helyzet), a beesési szög- és átütés nerf-eket -> 5%-ot minimum eset a győzelmi arányom és a találati arányom (csak azért ennyit, mert már sokkal kevesebbet játszok, de folyamatosan kopik az a megmaradt 50% és 75%).
Nem tudom nem észrevenni, hogy az "eredményjelző" kitűzők egyre maradnak elfele a korábbiakhoz képest, ami szintén csak azt mutatja, hogy "gyengül" a teljesítményem, míg érdekesmód, más játékokban nem jelentkezett ez a "demencia", csak a wot-ban.
Az arty-knál meg különösen megfigyelhető az a hektikusság, ahogy a script engedélyezi, vagy tiltja a találatokat/ a pontosságot: 5-6 csatánként nekem is "normális", ahova célzok, nagyjából oda is téved a lövedék, de a közbülső zömben nagyon, de nagyon nem akarnak találni a lövéseim - és ez van a tankoknál is.
Azért, mert téged betettek a pixisbe, mint régi motorost, akit nem akarnak elveszíteni, attól még nem kell általánosítanod, mert SerB-ék is megmondták, már nem is most, hogy most már csak a Bugattik a lényeg, az összes többi le van ******...Sz'al, zárjuk ismét azzal, hogy te egy másik változómátrix szerint éled meg a wot-ot, mint a "nemfizető", csak céltáblának beengedett egyorrúak!
...
(#15367) Konfigos:
De ezt is csak maguknak köszönhetik a "fejlesztők", ha egyszer nincs első kézből származó infópanel, hogy megmutassa, hogy mi mit változtat, mivel van összefüggésben. Ha még én sem tudom, hogy akkor mennyit is fog sebezni a beam-em, mert 3 képernyőn, 3 különbözőféle eredményt mutat, ha ráviszem a kurzort és egyiken sincs ott, hogy az miből is tevődik össze, nemhogy az ezt módosító buff-ok és debuff-ok...

Ma már a nagyon leegyszerűsített dolgok a menők - hiába, csökken az IQ-átlag és ezzel együtt kell(ene) tudni élni - , az STO-ban meglévő, elsőre átláthatatlan katyvaszt - ami a csak bedobáljuk az új tartalmakat eredménye - nem tűrik meg mindenhol, ahol adnak is magukra.
Ha majd nem csak a HUD-ot magyarázza el, magában a játékban, a kezdőket segítő helper, hanem az egészet átfogó, aktív rendszert kap a játék, akkor majd csökkenni fog - remélhetőleg - a most még "értetlenek" aránya.
Nem lehet mindenki olyan szerencsés, hogy a már mindent elértek magyarázzák el neki a dolgokat, szájbarágósan, bábokkal eljátszva a nehezebben érthető részeket... -
Plata
félisten
válasz
Kotomicuki
#15365
üzenetére
Nézd ez a véleményem a rossz célzásról.
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
Sőt még úgy is megy hogy nem is látom a célpontot.
[kép]
Sőt még kis résen keresztül is.
[kép]
[kép]
Jah és a tipikus kamikaze stílusom.
[kép]
[kép]
Mert sokszor igen is hülye vagyok
De szerintem pont ettől élvezetes.
Lenne még rengeteg képem,van olyan amin 637 méterről oneshotolok egy másik tankot.
De szerintem ebből is le lehet szűrni,hogy egy ilyen pontatlan ágyúval ezt meg tudom csinálni akkor egy normális ágyúval ne mond nekem hogy mindig mellé lősz.
Többiektől meg bocs az offért. -
Konfigos
őstag
válasz
Kotomicuki
#15357
üzenetére
Részben igazad van,számít hogy mike tudunk aggatni a hajóra,de azért az se minden.Akármikor tudok nyerni egy lila felszereléssel is a legtöbb ember ellen.Sőt nekem most is pl 1 db boxos hajó traitem aktív,többi mind zenes.Space traitek filléresek régóta aki nem tud 30-40m-t csinálni ehhez az nem is tudom minek játszik.
Mostani "csapatom" akikkel megyek t5-u-val mennek,mégis lazán nyerünk 15-0ra szinte mindenki ellen.Nem kell leírni a régi dolgokat,mai napig versenyképesek jó kezek alatt.Szerver pedig van europában,ezért is lehet azt kiválasztani,azt hiszem Írországba van egészen pontosan.De a lagba igazad van,hiába eu túl messze van és túl sokan vannak rajta,ezért elég magas a ping sokszor,sőt nekem rendszeres az snr meg a dc is,nettől függetlenül.Ezen változtatniuk kell az is tény.
Én továbbra is biztos vagyok benne hogy ha lesz rendes reward és jó balance az új potential rendszerrel akkor nagyon sokan fognak újra pvpzni.Annak idején amikor elkezdtem 60-80 ember várt pvpre minden nap,most max 10-15 szokott lenni a legforgalmasabb napokon,és ennek az az oka hogy senki se megy be megerőszakoltatni magát 30x mindössze 1400 diliért,plusz mivel nincs balance jó eséllyel olyanokkal lesz akik nem tudnak neki segíteni csak további célpontok lehetnek.Mi is sokszor csak hárman megyünk,és 10ből 9x olyan 2 ember kapunk ki magunk mellé akik se a skilleket nem ismerik se semmit,egyszóval ők tehetnek róla hogy bénák,és hiába izomból healeljük őket ha jön a jó kis bímes szarjával és nekimegy a fbpulsenak mert fingja sincs mi az ikonja annak ha épp akítv,vagy bekap egy nuke-ot és nem tud magára tenni egy a sci teamet mert nem tudja hogy az leszedi,vagy fire on my mark aktiv rajta és nem tudja hogy a tact team leszedi,ez mind mind a játékosok hibája,bár igazából nem.Borg mire tanít meg?Semmire,honnan tudná szerencsétlen miket aggatak rá az igazi játékosok amikor van 200 skill szemben a borg 5 skilljével,annyi tudnak hogy pven ha kevés az életük van 20 másodpercük elhátrálni a borg elől,pvpn erre van fél másodperc hogy reagálj ha nem tetted meg meghaltál,ha menekülni próbálsz utánad mennek izomból,nem pedig gyök2vel ahogy a borg teszi.A pve tehet arról hog a játékosok 90% béna,akármilyen csilliárdos hajóba is ül baszhatja vele.
-
Plata
félisten
válasz
Kotomicuki
#15365
üzenetére
Háát felőlem jöhet pvp season meg pvp repu is akkor sem fog jobban érdekelni.
WoT-ban amiket írsz én nem érzem hogy valós probléma lenne.
Nekem a kedvenc tankom amivel mindig játszom az a játék legpontatlanabb ágyújával rendelkezik,még is nekem ha jól emlékszem 75% felett van a találati arányom,és azt nem közelről csinálom hanem általában 300+ méterről.Nem hiszem hogy szarabb lenne a célzás csak kell hozzá egy kis érzék,neked pontos tankból közelről mellé lő,nekem pontatlan ágyúval félpályáról a padlógázzal robogó ellenséget is elviszi.Nem vagyok prém játékos,utoljára akkor volt prémem amikor event volt és kaptunk 1 nap prémet.Utoljára akkor volt aktív 1 hónap prémem amikor még 4-5 éve aktívan és normálisan játszottam,CW-re is jártam és a klántól kaptam aranyat amiből futotta 1 hónap prémiumra is.De mióta a régi barátok abbahagyták a játékot én is abbahagytam a normális játékot,jó rég volt valamikor 2013 körül,addig úgy játszottam hogy próbáltam minél jobb lenni,ésszel és figyelve,azóta csak a banzai meg kamikaze meg táguljatok mert jövök stílus megy.
De nekem tökre megfelel az ökörködés is mert legalább kikapcsolódás.Kreditet prém tankoktól vették vissza,tudom mert van pár,ugye aki ügyes volt az kapott ingyen T8 prém tankokat,én is kaptam T34-et satubbit.T34 annakidején mikor meglett fosta a pénzt,még vesztes csatában is jött 130 ezer credit.Most nyertes csatában sem.Meg annak idején T14(DagiMaca) 60-70 ezret hozott ma 30-at hoz már jó.
De sima tankoknál nem érzem ezt,még T8-as T49-el is lehet szép plusszos kört csinálni,Sőt Tier 10 Is7-el is,prém nélkül,bár ugyanezt amerikaival nem csinálod meg,az olyan minuszos lesz hogy befosol.
Ezért van nekem csak 1 T10 amcsi tankom,az összes többi T8.
Hogy a HE lőszer normális volt-e vagy sem nem tudom,de hogy nekem M4 sörmennel t8 csatában is lazán jött Top gun az hótziher.Volt hogy 1 csatában 2 darab t8 heavy tankot öltem vele.Az a tank elmebeteg volt,én azzal sem közelről harcoltam,hanem messziről nagy távolságból rejtőzködve,de micsoda élmény volt 6 vagy 7 kill után az utolsó ellenségnek benyögni hogy az ellenállás hasztalan.
Micsoda anyázások voltak,milyen kár hogy már nincs közös cset,imádtam a hackerezéseket csíterezést meg a többit.T49-el pont ezért lettem troll,komolyan élveztem mikor anyáztak meg hasonló,mert nem láttak meg én meg a halál faszxból kilőttem őket.Pláne mikor magyar prém platoont öltem és miket tudtak ugatni.Bár még ma is rám írogatnak csata után,de az már nem az igazi.
Jah azt hozzá tenném elvből nem használok prém lőszert,mert azt meg hagyom a hülye lúzereknek.Jobbnak érzem magam annál hogy azt használjak. -
Kotomicuki
senior tag
Az a gáz, hogy kifelejtetted, már megint, pedig ebben van a lényeg:
- akkoriban normális HE lőszer volt, ami ütött is (senki sem volt rászorulva a gold-ra, amit csak kp-ért vehettél)
- olyan ágyúik voltak egyes tankoknak, amiket mára elvettek, vagy jelentősen nerf-eltek a +/-2 tier-hez
- több kreditet kaptál/csata, nem kellett az előfizetésen gondolkodni
- ahova céloztál, döntő többségében oda is ment a lövedéked, nem úgy, mint most; ill. a találati arány jobb sebzésarányt is jelentett, anno
- az egész kő-papír-olló játékmechanikát kukázták és ami lett helyette, attól még egy kiérdemesült csótány is fölfordulna
- meg a többi, ami most nem jut eszembeSz'al, nem kicsit csavartak az idők folyamán SerB-ék a wot-on: a mindenkinek, egyformán élvezhetőből a kőkemény p2w-ig jutottak el. (Kipróbáltam: full gold és meg3x-ozódott a csatánkénti sebzésem, felével nőtt a győzelmi arányom - csak tudnom kéne mindezt kredittel bírni...)
Tehát, az STO-ban:
1. Lag-talanítás
2. Egyenlő pályák, egyenlő esélyek
...és boldogan fog PvP-zni a társulat apraja és nagyja is!
-
Plata
félisten
válasz
Konfigos
#15362
üzenetére
Ha majd jön olyan hajó ami szép és beleszeretek első látásra szerzek ec-t,addig szarok rá.

Utolsó hajó ami szerelem volt első látásra az a Tarantula volt.Mennyit szekáltatok vele hogy nem is fog kijönni és csak álmodtam.Végül fél év múlva csak kijött,én meg annyi pénzt össze szedtem rá hogy vehettem volna belőle vagy hármat.
De az a hajó tényleg kellett,rahedlit sulibánoztam érte.
Aztán a végén az ára meg alacsony volt,a meg spórólt lóvéból jutott Taranatula-ra meg temporal dreadre és még maradt egy csomó amit hülyeségekre elvertem.
-
Konfigos
őstag
Kikérem magamnak,csak 8 van most
Egyébként 23at nyitottam összesen,top 5be biztos benne van ez,sőt
Amúgy kb 1.4b az ára,nem olcsó,de nem nagy cucc ha valaki ingame akar összekaparni ennyit,kb 20k zen volt ennyi promo pack,szóval akár ec akár dilit farmol valaki simán lehozható 3 hónap alatt. -
Plata
félisten
Shuttle weekend event kezdődik.
[link]
Mai patch notes.
New Feature:
New Featured Episode: Survivor
The new Featured Episode “Survivor” has been added to the Featured Episode tab in the journal.
This episode can be played by captains who are level 10 or higher.
For more information, please visit the “Survivor” at: http://www.arcgames.com/en/games/star-trek-online/news/detail/10455803-featured-episode%3A-survivorGeneral:
Resolved an issue where sometimes ships would replay death animation after re-spawning.
Resolved a typo on the Allied Escort console passive as it claimed to have +Max All subsystem power, but it’s actually +Max Weapon.
Resolved an issue where the planet in Battle of Caleb IV appeared green.
Decreased the brightness of the Tholian Web FX.
Updated text on the "Hit and Run" Starship Trait, to clarify the duration of the Resistance Rating buff portion. -
Plata
félisten
válasz
Sanguinius
#15358
üzenetére
Szerintem Konfigos-nak tuti van a bankban 10-15.
Kérdezd őt,de én várnék a helyedben a hajó vásárlással,nagyon sok változás jön április 25-el és májusban megint.Az Enterprise J amellett hogy baromi randa eléggé drága is.Ha jön a Tier váltás akkor fölöslegesen dobsz ki az ablakon 1.5-2 milliárd ec-t,őszintén fingom sincs mennyi a hajó most.
Én már nem veszek májusig EC-s hajót,zeneset igen,tegnap újra nekikezdtem a zen farmnak,pont május miatt,ha igaz lesz bármelyik pletyka is akkor kell a zen.
Pletyka szerint lehetséges tier váltás jön,vagy új frakció,már állítólag jön 3x3-as és 4x3-as hajó pack is.
Ha a 4x3-as igaz akkor biztos valami új frakció lesz,ha lesz.
Úgy volt hogy Neverbe is töltök át egy kis zent,de sok pletyka miatt inkább minden zent STO-ba forgatok,már csak 41k zenem maradt és ha jön új frakció akkor ahhoz biztos lesz saját starter meg nagy pack. -
Plata
félisten
válasz
Kotomicuki
#15357
üzenetére
Elvagy kényeztetve,+2 tierr MM miatt sírni gáz,a kezdetekben nem +2 volt hanem +3-4.
Amikor még m4 shermannal Tiger 2 ellen harcoltunk,vagy Kv1-el Löwe ellen.De mondhatnám azt is amikor Pz3-al tigris ellen harcoltunk.
+2 tier MM miatt sírni gáz.WoT-ot nem kell komolyan venni,fogd fel úgy mint szórakozás,és ne úgy menj csatába hogy hú most nyernem kell,hanem úgy hogy hú most szét baromkodom magam.
Ha fair PvP-t akarsz menj Sw ToR űr pvp-re,ott nincs különbség gazdag avagy szegény játékos közt.Gazdag játékosnak max a hajója annyival különb hogy ha lő akkor hupikék lézert lő piros csíkokkal,meg a hajtóműve nem sima lesz hanem hupilila,no meg nem köztársasági festés lesz a hajóján hanem győzikés.
Különben a hajó fegyverzete skilljei és egyéb fontos dolga mindenkinek közös,nem pénzért kell venni és upgradelni hanem xp-ért amit csaták után kapsz.Igaz rengeteg féle fejlesztés lehetséges,kinek mi tetszik.
Lag azért van mert az összes hülye játékuk egy szerveren fut,hülye neverhez is most jött ki egy kieg.
STO-ban a pvp mindig is P2W volt,csak DR előtt nem volt ekkora különbség,mivel akkor még nem volt ekkora szakadék a cuccokban,akkoriban nem volt ilyen craft,akkor a craft mindenkinek ugyanazt gyártotta.Nem voltak ilyen op hajó traitek egyéb szarok.Most ha van pénzed akkor más nem is kell. -
Sanguinius
csendes tag
Üdv Srácok!
Valakinek eladó Enterprise J?
Kőne 1.....

-
Kotomicuki
senior tag
Jó, csak a nagy átlag, aki nem kereskedik (oly sikeresen), nincs fenn félnapokat, annak nincs is esélye olyan cuccokat összeszedni, amivel már labdába rúghatna a "nagyok" ellen.
Nekem nem nyújt élményt - sőt... - a wot-ban, sem adrenalint, kiállni a +2 tier-es OP-ok elé, arra a 2-3 lövésre, ami biztos, hogy elvisz, miközben én max. HE-vel - mer' még a prémiumlőszer sem viszi őket - tudok beléjük csípni, amit meg sem éreznek... - mer' azt meg tudatosan tönkretették a wg-sek a hasznuk miatt!Először hozzanak szervert Európába, hogy a lag-ot minimalizálni lehessen és ne ugráljon össze-vissza a pályán a hajóm, vagy a karakterem!
Aztán lehet osztályba sorolni a jelentkezőket a cuccaik (értékének) összessége alapján...
...és vmi biztosítékot is szeretnék a magam részéről, hogy amibe ma befektetem a vagyonom jelentős részét, azt nem teszik tönkre másnapra, mint az összes többi MMO-ban - amikbe pont emiatt nem fektetek be (valós pénzt).
Sz'al, nem feltétlenül a PvP milyensége volna az elsődleges problémája az STO-s PvP-nek... -
Konfigos
őstag
válasz
madgie
#15351
üzenetére
Kb még 3 tucat ember
Viccet félre téve,leadták a hírt hogy lesz majd 5v5 event,és nagyon sok új arcot láttam meg pvpn,persze nem voltak jók mert még szokniuk kell,de pár embernél volt remény simán.
Maga a pvp azért nem népszerű mert nincs reward igazából,ezt mindenki szajkózza zonechaten ha szóba kerül,másik része meg az hogy nincs balance,és valljuk be ki akar azért bemenni hogy ne kapjon érte semmit és még el is picsázzák keményen.Ha ezeken változtatnak akkor meglepődnék azon ha nem jelenne meg párszáz új játékos.Jelenleg aki pvpzik aktívan az csak a keménymag,többi csak célpontnak megy be,de ezt szokták is írni azok

-
Konfigos
őstag
4 éve mondom ezt hogy ez kellene,végre

-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Van pajzsa, 4.3 kJoule kimenei energiával.
[Star Wars Vs. Star Trek - DMP Edition HQ] -
Plata
félisten


-
Konfigos
őstag
Pedig milyen komoly lenne a játék ezekkel,kár hogy tréfa

-
L3zl13
nagyúr
Basszus, egy pillanatra besz*pattak az Artisanal Sonification Systemmel...

-
Plata
félisten
válasz
Konfigos
#15329
üzenetére
Én még nem uppoltam,alap mk12.
Másik meg hogy egy irtóra elhanyagolt karinak adtam kipróbálásra.Még a repujait is elfelejtettem felhúzni,most kezdtem el.
DR óta nem nagyon vettem elő sosem,csak admiraltyzni.
De 80-90 ezreket lő neki,majd ha felcuccolom és adok neki tac konzolt is biztos jobb lesz.
Kéne neki repus traitek meg hasonlók,de 20 nap és fel lesz húzva 6 repuja.Háromra nincs mark.
Még. -
Konfigos
őstag
Gyakorlatilag is

[6:41] [Combat (Self)] Your Heavy Escort Railgun deals 50231 (59312) Kinetic Damage(Critical) to T'varo Light Warbird.
De amúgy csak akkor hatásos ez ha critel,és ha nincs pajzs a képbe,egyébként lepkefing a sebzése,kevés az a 20% bypass,igazán király akkor lenne ez a cucc ha 100% lenne mint az isonál,persze nem 4sec cdvel
-
Konfigos
őstag
Jól elbaszták megint

Rom hajó railgunja healeli az ellenséget
Kivettem és gear nélkül bementem egy patrolra megnézni mit sebez,erre minden lövés után felugrott 100%ra az élete az ellenségnek,aztán láttam meg hogy 40ezreket healel bele a lövés
semmi sebzése nincs,csak healel -
Plata
félisten
Én is megveszem.
Ha lesz rá időm,kijött a 7.2 patch és emiatt kevesebb az időm.
All t6 c store cross faction ships: (the borg cooperative proving these ships for the it has received in the past)
BORG SCIENCE PROBE BORG ENGNEERING PROBE BORG TACTICAL PROBE
BORG SCIENCE SPHERE BORG ENGINEERING SPHERE BORG TACTICAL SPHERE
and what we all been w8 for:
BORG SCIENCE CUBE BORG ENGINEERING CUBE BORG TACTICAL CUBE
-
Plata
félisten
Jönnek a caitian és ferasan meg a fene tudja milyen hajók.egyszóval macska pack.
Heavy weapon slot is lesz rajtuk,railgun-al.
Allied escort bundle -
Plata
félisten
Tudnátok nekem tanácsot adni plasma fegyóval kapcsolatosan?
Ti jobban ismeritek a boxos meg egyéb fegyókat,melyik a legjobb plasma?
Nem dps-re kell,de azért még is jót akarok,tank roma engi hajójára kellene.
Lassan kész neki is lukari repu megveszem neki az űr szettet.
Veszek neki flottás konzolokat majd,de valami jó plasma fegyó sem ártana.
Beamre gondoltam mert ugye a Fleet T6 Didi nem túl fordulékony. -
Plata
félisten
First contact day event jön,sajna úgy nézem megújult,lehet a jutalom is új lesz.
[link]
Hivatalos hír még nincs a Norway class-ról.
Pedig állítólag az eventre adják ki,pletyka szerint,és állítólag a harmadik steamrunner hajó lenne. -
Plata
félisten
T6 Galaxy féláron kapható.
-
Plata
félisten
Pack sale van.
[link] -
Plata
félisten
Kivettem a kis torpedós klingon sci karimnak a lukari repus torpedót,egész érdekes cucc.
Nagyobbik torpedós karimnak T5 lett a lukari repu így a többi karinak gyártottam sponsorship tokent és azzal húzom.
De a kis torpedós kari mintha jobb lenne mint a nagy,elől 3 repus 1 craftos torp van neki hátul is repus,valami piszok gyorsan lövöldözik velük.
Igaz nem tudom mennyi dps-ben mert csak brícsen néztem.De veszett gyorsan lövöldöz.Ha végre holnap kész vele is brícs majd megnézem ISA-n mit mutat,de így brícsen nekem nagyon furán és gyorsan lövöldözi a torpedókat.
Igaz sebzése biztos nem lesz ígysem sok,mert nem torpedó sebzésre van húzva a kari hanem drainre.Csak azért van rajta neki sok torp mert az lehet használni álca alól a skillek és konzolok mellé. -
Plata
félisten
Mai frissítés.
General:
Resolved an issue where some players could not claim Tier 5 rewards in the Lukari Restoration Initiative Reputation.
Unto The Breach:
Resolved some issues with spots lacking collision where players could get out of the evetn zone.
Extended the end date of the event to 3/24 on the calendar.
Resolved an issue where the fighter for the Temporal Heavy Dreadnought Cruiser appeared bright white at certain distances.
Systems:
Resolved an issue that caused the Protomatter Capacitor starship trait to affect more than just passive shield regeneration.
Resolved an issue that could cause the Lukari Reputation weapons to sometimes heal enemies.
Resolved an issue where the Lukari Restoration Initiative Reinforced Singularity Core did not gain a modifier at Ultra Rare.
This will update existing versions of the items.
Known Issue:
FPS will drop in character creation if the randomize button is pressed.És Up event.
From Thursday, March 16th at 9AM PST to Monday, March 20th at 10AM PST, every Tech Upgrade used will apply twice as many Technology Points toward your next Upgrade! This in turn reduces the amount of Dilithium that must be spent to reach each Upgrade threshold, allowing Captains additional chances to attain both Mark and Rarity increases on their favored load outs. -
Plata
félisten
Tribbli peccs.
[link]Tribble has been updated to: ST.75.20170306c.4
Systems:
Items:
All engineering consoles that previously gave +Kinetic and +Energy damage resistance rating now give All Damage Resistance Rating instead. .
All consoles that previously just gave +Kinetic Damage Resistance Rating additionally give the same magnitude of +Physical Damage Resistance rating.
The modifier that Impulse Engines gain at Epic Quality now additionally gives Impulse Expertise. This change affects existing items.
The Secondary Deflectors in the Research Lab are now sold with 4 modifiers and only gain the Epic modifier when upgraded to Epic, instead of being sold with 3 and only gaining two when upgraded to Epic Quality.
Existing items have not been affected and will still gain two total modifiers when upgraded to Epic Quality.
The amount of the Shield Regeneration increase Shield Emitter Amplifier consoles provide has been increased.
The amount of Starship Hull Restoration SIF Generators provide has been increased.
The dilithium store has a new section, "Account Starship Trait Unlocks", available to players of level 50 or higher. If you own the a starship on your account that grants a trait on the list below, the characters on your account that are of the incorrect faction to fly that starship will be able to instead claim a box containing an unlock for that trait for free. The list is:
Improved Polarize Hull
Specialist Knowledge
Improved Weaponized Emitters
Ablative Field Projector
Radiant Nanite Cloud
Insult to Injury
Shield Overload
Numerical Superiority
Battle Ready
Designated Target
Retaliation
Desperate Repairs
Emitter Synergy
Advanced Firing Solutions
Carrier Pets:
All Player Carrier Pets are now immune to Warp Core Breaches
All Player Carrier Pets now have "Layered Defenses III"; which is an immunity to one torpedo every 30 seconds
Carrier pets now have significantly increased damage, hitpoints, power draining, shield healing, and shield draining
Carrier Pets that previously had Scratch the Paint have received the following:
Normal Callistos now have Cannon: Scatter Volley 2 instead of 1
Advanced and Elite Callistos now have Cannon: Scatter Volley 3 instead of 2
Advanced Xindi-Insectoid Fighters now have Beam: Fire at Will 2
Elite Xindi-Insectoid Fighters now have Beam: Fire at Will 3 and Emergency Power to Shields 3 instead of Emergency Power to Shields 2
Normal Xindi-Primate Heavy Fighters now have Torpedo: Spread 1
Advanced Xindi-Primate Heavy Fighters now have Torpedo: Spread 2
Elite Xindi-Primate Heavy Fighters now have Torpedo: Spread 3 and also have Jam Sensors 3 instead of 2
Normal Xindi-Insectoid Fighters now have Beam: Fire at Will 1
Normal Cestus, baSro', and Craeul Frigates now have Emergency Power to Weapons 1
Advanced and Elite Cestus, baSro', and Craeul Frigates now have Emergency Power to Weapons 3 instead of Emergency Power to Weapons 1, and the Elite versions will use it significantly more frequentlyPowers:
Major Mechanics Changes:
Energy weapons now always drain power when firing, instead of all but one
The equation used to determine how weapons power influences your damage has been changed - it now gives you a much higher benefit at low power levels, and is the same as it was before when you are at 100 weapons power
All damage reflections that used to deal "Feedback Pulse" typed damage now return the damage type that caused the reflection
All damage reflections cannot critically hit and cannot be further buffed by damage increases
All "Hazard" abilities no longer affect torpedoes or mines
All "Hot Restart" powers that automatically remove a subsystem offline no longer attempt to cleanse uncleansable effects, and have a 60 second lockout on a per-subsystem basis
All holds now give their target hold resistance for a short duration when they end.
All disables now give their target hold resistance for a short duration when they end.
All player damage immunities now place a 15 second lockout on you during which you cannot activate or otherwise be affected by any more damage immunities
All player damage immunities are now buffs that can be removed by buff removing abilities
The cycle during which cannon weapons actively fire is now 5 seconds, up from 3
The damage cannon weapons do with each shot has been adjusted to account for the changes made to their firing cycles
Captain Abilities:
All have a minimum cooldown below which they cannot be reduced
Go Down Fighting:
Now scales damage much more aggressively with missing HP
Can no longer be activated while Invincible or Continuity are available to save you from death
Attack Pattern Alpha:
The duration has been decreased to 20 seconds
Tactical Fleet:
The amount of the buffs it gives is now 20, 30, or 40, based on rank
Now additionally boosts Weapon Specialization and Amplification for the duration
Last Ditch Effort:
Now gives +40 All Damage Resistance during Go Down Fighting, instead of +20
Nadion Inversion:
The reduction to the weapons power drain of firing energy weapons has been significantly increased
EPS Power Transfer:
Can no longer stack on a target
The amount of the buffs it gives is now 10, 17.5, or 25, based on rank
The power buffs it gives apply instantly
Now includes a maximum power level buff for the duration that can be stacked with other power level bonuses (maximum power level increases that are not EPS Power Transfer still do not stack)
The amount of the Power Transfer Rate Buff is now 100%, 175%, or 250% (based on rank)
Rotate Shield Frequency:
Now gives Bonus Resistance to incoming Shield Drains
Heal values have been increased at each rank
The amount of Shield Resistance now scales much more aggressively with shield power
Resolved an issue where Rotate Shield Frequency could be used while your shields are offline
Miracle Worker:
Hull Heal amount has been increased significantly
Now gives secondary shields for 15 seconds when used
Engineering Fleet:
Damage Resistance Buff is now Bonus Resistance
Now additionally boosts Hull Capacity for the duration
The amount of the buffs it gives is now 20, 30, or 40, based on rank
EPS Manifold Efficiency:
The duration of the buff is now 30 seconds
Grace Under Fire
Resolved an issue where its lockout would go away when you died
Is now only available for the first two minutes after activating Miracle Worker
Scattering Field:
No longer forces you into combat for the duration
Starts cooldown instantly once clicked, instead of when the effect ends
Photonic Capacitor:
The cooldown can no longer be cleansed
Photonic Fleet:
The damage, health, and shields of allied ships summoned has been significantly increased
Photonic Fleet 2 now has a better chance of summoning a battleship
Subnucleonic Beam:
This is no longer a science captain power
Science Captains now gain "Deflector Overcharge" instead of "Subnucleonic Beam" as they level up.
This new power boosts provides Bonus Exotic Damage and Shield Healing while active, and additionally boosts Control Expertise and Drain Expertise.
Science Fleet:
Now additionally boosts Starship Control Expertise and Shield Systems for the duration.
The amount of the buffs it gives is now 20, 30, or 40, based on rank
Bridge Officer Abilities
Beam Overload:
No longer always critically hits
The damage of its initial hit has been increased
For 10 seconds after activation, your normal beam attacks have bonus damage and increased critical severity
Fire at Will:
Now has a slight damage penalty and accuracy penalty at each rank
Target Subsystem:
No longer upgrades just one single attack
Now upgrade all of your energy weapons to drain power from the target with a chance to cause a subsystem offline for a short duration
Cannon Scatter Volley:
Now has an accuracy penalty at each rank
The damage increase is now 0%, 5%, or 10%, based on rank
Cannon: Rapid Fire:
Now increases the rate at which cannons fire shots by 50% while active
The damage increase to those shots is now 0%, 10%, or 20%, based on rank
Reverse Shield Polarity:
The percentage of incoming damage healed no longer scales up with shield haling bonuses, and is now a base of 50%/62.5%/75% based on rank.
Resolved an issue where Rank 2 was not giving a % healing boost over rank 1.
The duration no longer scales (other than the duty officers); and is now 12/16/20 seconds based on rank.
Aceton Beam:
The cooldown has been reduced to 45 seconds at all ranks
The duration of the DoT and Energy Damage Debuff has been reduced to 10 seconds
The magnitude of the DoT has been increased significantly at all ranks
Resolved an issue that caused Aceton Beam to be treated as a Hazard.
Aceton Beam now places the target's Projectile Weapons Offline for 3/4/5 seconds based on rank.
Extend Shields:
The range is now 10km
The amount of Shield Healing has been increased
Directed Energy Modulation:
No longer gives you extra damage that bypasses shields while it is active
Now gives your energy weapons extra shield bleedthrough for the duration.
Auxiliary to Inertial Dampeners:
Now additionally grants a Physical Resistance Buff of the same amount and duration of its Kinetic Damage Resistance Buff
Boarding Party:
Boarding Party shuttles should fly much faster at their target
Boarding Party shuttles now have a very high amount of physical and kinetic resistance
The increased recharge effect is now guaranteed on weapons if the shuttles reach the target
The damage dealt by their point defense turrets has been increased
The chance to inflict recharge to bridge officer abilities no longer scales with rank, but the duration of that delay does
The chance to take a subsystem offline no longer scales with rank, but the duration now does
The duration of that subsystem offline now scales with the owner's Drain Expertise
Feedback Pulse:
The damage reflection can no longer critically hit
The percentage of reflected no longer scales with damage bonuses
The percentage reflected is now capped at 50%, 75%, or 100% based on rank
The default reflection amount is now significantly lower at each rank
Hazard Emitters:
Now additionally cleanses DoT effects
Transfer Shield Strength:
The amount of Shield Healing has been decreased slightly
Science Team:
The amount of Shield Healing has been decreased slightly
Tyken's Rift:
Resolved an issue where the power drain applied could be countered by the target's Power Transfer Rate
Resolved an issue where the drain applied more than once per second to targets within the area
The amount of power drained has been increased
The amount of damage dealt has been increased slightly
Photonic Officer:
The recharge reduction has been increased to 30%, 50%, or 70%, based on rank
The base cooldown of this power has been decreased to two minutes
This ability is now treated as a buff instead of a status effect and can now be removed.
Subnucleonic Beam
Is now a Lt. Commander & Commander Rank Science Bridge Officer Ability
Now also debuffs Energy Weapon haste for the duration
The duration of Subnucleonic Beam's debuff is now 10 seconds
The base cooldown has been increased to three minutes
The minimum cooldown is now two minutes
Recursive Shearing:
Damage re-apply is now 15%/22.5%/30% of the damage dealt, based on rank
Base cooldown is now 40 seconds
Gravity Well:
The damage dealt has been decreased
Now has a target cap of 25 targets
Subspace Vortex:
The damage dealt has been decreased
Now has a target cap of 25 targets
Tractor Beam Repulsors
The damage dealt has been decreased
Destabilizing Resonance Beam:
The damage dealt has been decreased
Photonic Shockwave:
The damage it deals has been increased
Now decreases target's Kinetic Resistance for a short duration on hit
Rapid Decay:
The damage dealt has been decreased
Now deals half damage vs players
Chronometric Inversion Field:
The damage dealt has been decreased
Entropic Redistribution:
The damage dealt has been decreased
Now deals half damage vs players
Override Subsystem Safties:
The random subsystem offline caused when it ends is now 5 seconds at all rank and can no longer be resisted or removed
Kinetic Magnet:
The debuff now lasts until the duration ends or it is cleansed, and no longer goes away after the target takes a set amount of damage
Deploy Countermeasures
The duration of the Kinetic Damage Immunity no longer scales with Control Expertise
Needs of the Many:
[
The Temporary Hitpoints now scales with the caster's Shield Emitters
The base amount of Temporary Hitpoints has been decreased
Reroute Reserves from Live Support:
Now additionally gives a scaling Maximum Power Level increase while active
Call Emergency Artillery:
The damage dealt by the artillery vessels summoned by this ability has been significantly increased
Phlanx Formation:
The Accuracy and Defense buffs have been increased
Coolant Ignition Plasma:
The damage dealt after it ignites has been increased
Subspace Boom:
The damage dealt has been increased
The defense debuff on foes in the area has been increased
Skill Tree Changes:
Probability Manipulation:
The Probability Penetration unlock now gives a chance on crit to gain a stacking Armor Penetration Buff
Probability Window has been removed and replace with a new unlock, "Probability Collapse", which gives a flat accuracy/defense buff for the duration
EPS Corruption:
The damage increase from "Enhanced Corruption" is now the EPS Corruption's default damage
"Enhanced Corruption" has been replaced with "Ablative Corruption", which sets the target's hull regeneration to 0% and halves their incoming healing
Can no longer be cast on a target afflicted by EPS Corruption
[Focused Frenzy:
The buff can now be gained by firing projectile weapons as well as energy weapons
The Bonus Damage is now only Weapon Bonus Damage
The Haste bonus is now only 4% per stack, instead of 8% per stack
The Cooldown reduction from Frenzied Reactions is now 1 second, but only has a chance to trigger each time you shoot the target
The Ground Armor stat no longer attempts to buff armor items directly. It instead gives you a passive buff to damage resistance directly.
Drain Infection now deals consistent damage regardless of application method, scales more consistently with other exotic damage abilities, and has had its damage overall decreased.
Control Amplification now applies -25 resistance to Exotic Damage and control effects.
Weapon Specialization now gives 4% Weapon Critical Severity at 100 skill, from 6%
Weapon Amplification now gives 40% at 100 Critical Severity skill, from 20%
Hull Plating/Ablative Hull Plating now state that they buff Physical Resistance as well
The "Shield Weakening" skill has been replaced with "Shield Penetration", which makes your weapons ignore a percentage of your targets' shields.
Specialization Passives:
Causal Glitch no longer affects captain powers
Attrition Warfare now has a longer cooldown and a smaller impact at each rank.
Entropic Rider now is a per-cycle proc instead of per-shot
Temporal Cross-wiring no longer stacks, and is now a 2%/4% buff based on rank
Counter-offensive no longer reflects a % of incoming damage and no longer reflects the damage type that triggered it. It now reflects a fixed amount of damage back at the target that cannot critically hit, and its lockout is now 15 seconds at all ranks
General Updates:
The flight speed of targetable torpedoes has been increased
The range at which mines acquire their target has been increased
The Republic Ha'apax Warbird summoned by Romulan Fleet Support and the Klingon Defense Force Negh'Var Warship summoned by Klingon Fleet Support should now be much more effective in combat
The recharge time of the target subsystem abilities built into Science Ships has been reduced to 45 seconds.
The Subnucleonic Transference trait no longer affects the target of Subnucleonic Beam. It now makes your next weapon attack after activating Deflector Overcharge drain power from the target and buff your power levels.
The Damage dealt by Causal Anchor has been decreased
Powers that increase your ability to ignore a percentage of a target's shields have been re-built to be cheaper on the server, address an issue where the shield penetration debuff would stack on the target for a short duration, and more consistently work properly, including with destructible projectiles as relevant
Powers that are intended to affect Exotic Damage abilities will now more consistently work with all exotic damage abilities
Shield Absorptive Frequency Generator:
The percentage of outgoing damage healed no longer scales up with shield healing bonuses
The description now states that this chance is per shot fired. This is a tooltip change only
Regenerative Integrity Field:
The base heal amount has been decreased slightly
The Heal over Time cannot proc as many total times, but has an increased minimum and maximum heal amount.
Ramming Speed now instantly adjusts your power levels, instead of depending on Power Transfer Rate.
Torpedo High Yield, Torpedo Spread, and Torpedo Transport Warhead now only upgrade your next torpedo attack within 10 seconds, from your next attack within 30 seconds.
The Plasma proc on Weapon Signature Nullifiers and Amplifiers from the Fleet Embassy no longer bypasses shields, has had its damage reduced to 25% of what it was previously, and now procs per cycle instead of per shot.
The [ShH] and [HuH] modifiers on consoles from the Fleet Embassy no longer have a lockout but now only have a 1% chance to occur
The Damage Bonus on Particle Focuser consoles from the Fleet Lab now only affect Exotic damage
Energy Augmentation Anchor:
Resolved an issue where this stacked 3 times per player, instead of 3 times total
The amount of this damage buff is now 10% per stack
This damage buff now only affects Energy Weapons
Now affects your entire team always, instead of just teammates that were near enough
Can no longer affect NPC's that are not yet hostile such as the Borg Queen in Hive Onslaught
The power level buff from the Power Conduit Link proc is now 1 power per stack, not 2
Molecular Reconstruction Beam now deals half damage vs players
Anti-Time Entanglement Singularity's damage has been decreased
The shared cooldown between activations of Fleet Skills Buffs has been decreased to two seconds
The Research Lab weekly combat buffs now grant +10/15/20% max hitpoints instead of a resistance buff
Gravimetric Torpedo now deals less damage on the spread rifts it applies, but now guarantees one per target hit
Resolved an issue where Gravimetric Rifts were causing excessive FPS drops
Resolved an issue where some things that aren't weapons could trigger weapon procs
Resolved an issue that caused weapon modifiers to affect abilities that proc off of weapons
Resolved an issue where Enhanced Armor Penetration and Point Blank Shot were not applying to Weapons during Fire at Will
Resolved an issue where multiple players could cause a target to obtain more than 5 stacks of the Coalition Disruptor Proc
Resolved an issue that caused Dual Heavy Cannons to not benefit from their +10% Critical Severity during Cannon: Scatter Volley or Cannon: Rapid Fire
Resolved an issue that could let players ever resist the power drain from firing an energy weapon
Resolved an issue where some powers used an incorrect auxiliary power formula
Resolved an issue where Torpedo Transport Warhead's damage did not scale up with your damage buffs
Resolved an issue that caused Fire at Will to trigger weapon procs excessively
Resolved an issue where some abilities were incorrectly being treated as a hazard that are not hazards
Resolved an issue where multiple players could obtain more than 3 total stacks of Energy Augmentation Anchor
Resolved an issue where the Resonant Transphasic Torpedo would do no damage when it detonated if it was fired as a Tailpipe Torpedo -
Plata
félisten
válasz
madgie
#15307
üzenetére
Most jutott eszembe,ha a torpedót és az aknákat meg a carrier hangárokat erősítik akkor az olyan hangárok mint az Elite Slaver vagy az Elite Fer'Jai remélem jóval erősebb lesz.
Bár a Slaver most is egész jó dps-t tol.
Jöhetne már T6 Carrrier a klingonoknak,ciki de az összes klingon carriert használó karim T5 hajóval mászkál.
Igaz a Karfiol még mindig erősebb mint a sok T6 balfék randomban. -
Plata
félisten
-
Plata
félisten
Ha az aknákat tényleg fel erősítik kerrat vicces lesz,megint tele lesz aknázós B'rel-el mint rég.

-
Plata
félisten
Elnézve a változásokat úgy nézem az aknákat torpedókat is erősítik,talán még is csak jön aknás hajó.

-
Konfigos
őstag
válasz
Raulblanco07
#15301
üzenetére
Nyitottam persze,van is eladó ha kell

Jöhet érte lobis hajók is.7et nyitottam összesen eddig,elég jó aránnyal,olyan 360/7 jelenleg,van akinek 360/1
Szóval nem panaszkodom vele.Mito?Passzolom ezt,sose hallottam róla szerintem.Viszont van egy csati ahova betudlak hivatni ha gondolod,de privát,főleg spekulálásról van ott szó,és augmentet leszámítva mindenkinek van 30b+ manija a játékba,ő csak a szórakoztatásért van ott szerintem

-
Plata
félisten
válasz
Raulblanco07
#15301
üzenetére
TTC-n volt valami veszekedés,valamelyik nap mikor csináltam a brícset.
Hogy miről merre miért,passz,csak arra figyeltem fel hogy crosis fenyegetőzik hogy bannolgatni fog.
Bár az a marha mindig ilyesmivel fenyegetőzik.Múltkor mikor a tal shiar hajókat reklámozta a cseten hogy jönnek akkor is fenyegetőzött.
-
Raulblanco07
aktív tag
válasz
Konfigos
#15291
üzenetére
K13-hoz hozzátenném még, hogy a negyede részemről nem tűnik soknak, 4,5millió creditnyi cucc kb, de ha hozzátesszük azt a mellékest tényt, hogy ennek kb 80%-a dilithium volt, akkor úgy azért elmegy egynek.
És még mindig tele vagyok tokennel, pár holdingsra még box nyitás nélkül elég.Nyitottál J-t? Én minap elnyomtam 2 x 20-at de semmi, creditem kb 2b volt, nem nagyon adtam el az előző r&d cuccokat, a 2b-ből 1-et szétosztok a flottában a k13-ra, a másikból majd még veszek pár packot és egyet azért kinyitok remélem. A kulcsból és lobiból nem akarok költeni a nyitás kedvéért. 91.000 lobi és 4000 kulcs lett felhalmozva, ezen kívül nem sok egyéb maradt.
Események történtek ahogy néztem, TTC-n valami általam nem ismert mito nevű fickó volt a téma meg az ő trades channelje, erről tudsz valamit? Ahogy leszűrtem crosisnak is köze lehet a dologhoz

Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- AKCIÓ! iMac Pro Intel Xeon W2150B 64GB 1TB VEGA 64 16GB!!! 1 év garancia!
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ HP OmniBook Ultra Flip 14"OLED 2,8 K 120Hz - Ultra 7 256V - 16GB - 1TB - 2,5 év gari - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

Sokkal jobb sok sok dolcsi meg euro amiért veszik a kulcsokat aztán nyomkodják 




![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)









