Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
titán
Microarchitecture and implementation of the synergistic processor in 65-nm and 90-nm SOI
-
Raymond
titán
STI CELL/BE Workshop at Georgia Tech:
[link] -
Raymond
titán
Summit on Software and Algorithms for the Cell Processor:
[link]
Letoltheto prezentaciok pdf-ben. -
Raymond
titán
An Interview With Cell Architect Jim Kahle
[link] -
Raymond
titán
Folding@Home CELL cliens PS3-ra:
[link] -
Raymond
titán
IBM CELL Workshop June 2006 prezentaciok:
[link] -
Raymond
titán
Realtime kepmanipulacio demo a Toshiba-tol:
Bővebben: link -
Raymond
titán
Szerk: double-post....
[Szerkesztve] -
Raymond
titán
Par uj doksi:
- Cell Broadband Engine Architecture (Version 1.0 / August 8, 2005)
- SPU Instruction Set Architecture (Version 1.0 / August 1, 2005)
- SPU C/C++ Language Extensions (Version 2.0 / August 1, 2005)
- SPU Application Binary Interface Specification (Version 1.3 / August 1, 2005)
- SPU Assembly Language Specification (Version 1.2 / August 1, 2005)
Bővebben: link
Bővebben: link -
lenox
veterán
Ezzel is egyetertek (marmint, hogy nehez uzletileg sikeres lenni jo de draga technologiaval). Amennyire en tudom az nvidia high-end workstationos kartyai kb. 2 milkat hoznak evente, szal az egesz eleve nem nagy biznisz onmagaban, valoszinuleg a reklamerteken keresztul fizetodik ki.
[Szerkesztve] -
lenox
veterán
Termeszetesen a masodikra gondolok, vagyis hogy GPU melle meg egy proci (de ezt irtam is, nezd meg). Egyetertek, hogy ez draga, de a quadrok is dragak. Es pl. a hdsdi kartyanak semmi koze a sima geforceokhoz, vagyis teljesen egyedi fejlesztes, megis fejlesztettek. En sem gondolom, hogy ez consumer technologia lenne, szal midrange meg value az nem lesz, ezt a problemakort ki is loheted. Mint mondtam, ez gpgpu-ra lenne valo, szal nem is pixel es vertex shaderek futnanak rajta. Szerintem ha utananeznel a gpgpu alkalmazasoknak, rajonnel, hogy egy ilyenben nagyon sok racio van. Nem mondom, hogy egy cell kell ra, lehet, hogy egesz mas lesz a gpu mellett, az az en tippem, hogy cell lesz. Amugy egy pillanatra tedd felra, hogy nem hiszel ebben, es gondold vegig, hogy ha valamit odatennel, akkor mit tennel oda. Van mas jobb lehetoseg? Szerintem nincs.
Errol meg 'szerencsere' nem meselt az nvidia, ezert talalgathatok, de mas dolgokrol meg igen, szal ha ugy erzed, hogy ilyenben nincs racio, akkor igencsak csodalkozni fogsz a kovetkezo egy-masfel ev alatt. De mondjuk ez a szepsege az egesznek.
[Szerkesztve] -
Miracle
senior tag
hogy miert nem fejleszt cell-alapu kartyat az nvidia? azert, mert a PS3-ba is kell melle egy GPU hogy legyen grafika, nem alkalmas erre
ha az lenne akkor a Sony orulne a fejenek mint az allat nem kell az nVidia nyereseget tovabb novelni, egyszeruen odarak meg 1 Cellt kis modositassal.
a modern DX9es lapkak rengeteg, meglehetosen bonyolult, amde specialis szamitast vegeznek amik kozott nincs nagy fuggoseg eppen ezert lehet baromira elnyujtott piplinet is kesziteni hozza, erre az adott feladatra a mai GPUk specialis celu megoldasok, es mint ilyenek mindenkepp a technologia csucsat kepzik. ezek a feladatok nagyon komplexek, es altalanos celu processzort hasznalva tobbszoros nyers teljesitmeny kell hasonlo alkalmazas-szempontu teljesitmeny eleresehez, mint amiket a spec. hardverek (alias GPUk) felvonultatnak. es bar a cell nem altalanos celu kartya, a GPUk feladataihoz (meg ha tovabbgondoljuk a programozhatosagot is) meg mindig nagyon altalanos es rengeteg teljesitmenyveszteseg mellett baromi lassu lenne 1 GPUhoz kepest. es itt jegyezzuk meg, ha mar a tovabbi programozhatosag iranyaba szeretnenk elmozdulni akkor a Cell tokeletesen alkalmatlan platform mert valojaban 1() olyan magja van ami ertelmesen tud elagazast kezelni, a vektoregysegek inkabb szamolasra valok, igy a Cell-el nem jo iranyba mozdulnank
amugy orok ervenyu szabaly, h spec-hardvert gazdasagossagi indokok alapjan lehetne alt. celubbra cserelni, de egy ilyen lepes az nVidia halalat jelentene a mai piacon(arrol nem is beszelve h a cell sem olcsobb mint 1 GPU)
ha ugy ertetted, h a GPU melle 1 Cellt is odarakni akkor az nVidia maga alatt vagna a fat, egy ilyen termeknek horribilis ara lenne, raadasul ez az ar nem csokkenne meg akkor sem, amikor felfut a gyartas es midrange vagy value tokeletesen elkepzelhetetlen. Es itt nem csak hozza kell adni 1 Cell arat a kartya arahoz, ez nagyon megbonyolitana a drivereket, a nyak magaraszedne meg SOK reteget, kulon XDR memoria kene neki (ami nem olcso) es kapna az nvidia olyan pixel meg vertex shadereket, amik nem is biztos, hogy gyorsabbak lennenek, mint a mostaniak. egy ilyen kartyaban nincs sok racio. szerintem meg abban sem, h az nVidia SPE magokat hasznaljon a GPUiban, mert nem kell neki cache, nem kell a rovid pipe, es kell double precession, nem eszmenyi vertex shader ez a Cell -
Raymond
titán
''256 KB-on osztozkodni, no meg a DMA-n...''
1) Nem osztozkodnak tajta - darabonkent van 256kB
2) Az EIB 96 byte @ 3.2Ghz teljesitmenyt ad max. Azt hiszem ez eleg lesz a zokkenomentes kommunikacio biztositasara.
Bővebben: link -
Ezek szerint tényleg le vagyok maradva. 2 mag? Hol? Ha másik processzorra gondolsz, az másik processz.
Egyébként az SPE-s szálazást én is lüke ötletnek tartom, 256 KB-on osztozkodni, no meg a DMA-n... Vagy nem jut elég adat az SPE-nek, vagy nincs kihasználva a számítási kapacitás. Persze fogalmam sincs, hogy alakul a sávszélesség a számítási kapacitáshoz. Ha pedig a szálakat specifikusan társítani kell egymással, hogy ki kivel legyen, akkor minek külön szálba pakolni azokat.
A rugalmatlanságot hogy érted? Ahogy én ismerem a konzolokat, mindegyik teljesen egyedi. Nagyjából nulláról kell indulni egy új konzolnál, még azonos gyártónál is. Szerintem ez a fejlődés igazi menete, nem a PC-s toldozás-foldozás. Elég idő van a hardware kiismerésére, lehetőség van az igazi finomhangolásra. A CELL szerintem semmilyen tekintetben nem lóg ki ebből a sorból, ha nem lesz méregdrága, akkor biztos siker. -
lenox
veterán
Miert gondolod, hogy kizart? Ertelme meg eleg sok volna, nezd meg az utobbi idoben mennyi GPGPU kezdemenyezes van, szal igencsak hasznos birna lenni, ha a sima GPU melle raknanak meg egy masik processzort, ami nem pixelpipe architecturaju. Mas proci nem nagyon jut eszembe, kulonosen, hogy a PS3 kapcsan eleg sok tapasztalatot szereznek a CELL-rol a fiugg...
-
Miracle
senior tag
2 mag, magonkent 2 szal.
amugy szkepticizmusnak csak azert van helye nalam, mert az elmul 10 evben semmilyen foradalmi otlet nem lett siker, es az otleteket sosem az otletgazdak vittek sikerre, es megegyszer elmondom, nincs mas ervem, a konzolpiac eddig is nagyon rugalmatlan volt, es ketlem h hirtelen azza valna -
Én 2 szálról olvastam, de lehet, hogy le vagyok maradva. A lényeg, hogy nem általánosan kell ''szálazni'', hanem 2-nél több szálú programnak nincs értelme.
Szerintem nem kell ennyire szkeptikusnak lenni. Nem általános dolog készülnek rá, hanem egyedi játékok. Régen pl. az Amiga általános célokra gyengébb volt, mint egy PC, de megfelelően programozva (blitter és copper használat) lekörözte sok dologban a PC-t. Itt is ugyanez a helyzet.
Persze, hogy üzletileg ez megéri-e, az majd kiderül... -
lenox
veterán
Nekem viszont van egy tippem, hogy az nvidia fejleszt CELL-es videokartyat...
-
Miracle
senior tag
hat ha figyelmen kivul hagyjuk, hogy a PPC mag is 4 szalat futtat parhuzamosan akkor az ,,alap'' mar valoban nem tobbszalu
az EE meg valoban _hasonlo_ de ez most egy nagyon HC megkozelitese a dolognak. ne erts felre en ertekem a Cellt mint technologiat pusztan nem vagyok meggyozodve rola, hogy a konzol piacon ez a jobb valasztas jelen pillanatban. talan a PS3 az elso olyan konzol ami top-of-the-line technologiara epul, eddig sosem voltak megdobbento vagy a mainstreamtol nagyon elrugaszkodo dolgok(az XBox most sem) de ez a Cell eleg durva, es nem erzem h ez tuti jo lesz. Tehat a ketelyeimet fenntartom meg vagy 2 evig -
Ne úgy képzeld el, hogy normális multiprocessz, vagy multithread programok, hanem egy program egy PPC mag. A PPC-n futó program maga osztja ki az SPU-k részfeladatait. Az SPU-k inkább koprocesszorok, mint sem egyenrangú processzorok. Nem hiszem, hogy a többszálúság járható út egy ilyen architektúránál, kivéve, ha a szálak összesen max. annyi SPU-t használnak, amennyi van.
-
Raymond
titán
Azt hiszem felreertettel (?). Nem azt mondom hogy a Sony es MS altal hype=olt orult teljesitmeny azonnal vagy egyatalan valaha is fullra ki lesz hasznalva, hanem azt hogy a mai konzolokhoz kepest meg optimalizalatlanul is sokkal nagyobb a rendelkezesre allo (es elerheto) teljesitmeny. Az Xbox fejlesztok talan kicsit nagyobb bajban vannak, mert az elso XBox egy PC stilusu architektura, de most az uj mar meroben mas lesz. Azok akik komolyan fejlesztettek PS2-re (nem csak middleware tesztreszabasal foglalkoztak) nem lesznek ilyen nagy gondban.
A PS2-n a VU0 es VU1 nagyon hasonloan van hasznalva mint a CELL-ben levo SPU-k (amik persze joval tobbet tudnak). Ott is a MIPS core altal feltoltott a specialis kodot futtattjak. Ha most a fejlesztok az egy MIPS es ket VU helyett mast nem fognak hasznalni csak a PPE-t es ket SPU-t mar eleve sokkal nagyobb teljesitmenyt kapnak mint most.
A konyvtarakat mar most teljes gozzel keszitik es ez szinten nagyon kulonbozni fog a PS2 launch-tol ahol honapokat kellett hasznalhato tool-kra varni. A Linux es OGL jelenlete nem elhanyagolhato, mert a kornyezet megintcsak ismeros sok fejlesztonek. Dokumentacio es compiler ugyben szinten sokkal rozsasabb a helyzet.
A velemenyem az, hogy a PC (vagy PC architektura) orientalt fejlesztok vannak inkabb bajban, a PS2-n ''nevelkedett'' oreg harcosok nem latjak annyira veszesnek a helyzetet. Peldaul nem hinnem hogy a Criterion-nal, a Konami-nal vagy epp a Naughty Dog-nal panikhangulat uralkodna. A Polyphony Digital-rol nem is beszelve. -
Miracle
senior tag
itt nem libekrol es kenyelmes fejlesztesrol van szo, a problema ennel sokkal elemibb:
4+ ppc es _sok_ spe szalat kell alkalmazni ahhoz, hogy ez a papiron szepen mutato teljesitmeny az kedves gamer konzoljabol elotorjon, es aki azt mondja, hogy konkurrens programot fejleszteni konnyu az hazudik vagy hulye. az itt a baj, hogy millio es millio problema fog feltunni a fejlesztes soran, az is evek kerdese lesz amig ertelmes libeket sikerul legyartani hozza, az pedig sok ev kerdese, mire kialakul 1 programozas konowhow hogyan is kell ilyen architekturara hatekonyan fejleszteni. mert igaz, hogy linux ott van, de speci hardver speci celokra igazabol lehetne BSD vagy VMS is az sem jelentene sok kulonbseget, a jatekfejlesztok egyiket sem nagyon ismerikmeg ott van szep openGL is, amit akar nevezhetunk ma mar alapnak is, de ott van a 2 architektura, a 9 mag, ami futtat min 11 szalat (optimalis esetben) emellett van bazikicsi cache es osztott memoriabusz, aminek ugyan van nemi savszelesseg potencialja, de emellett akad bosegesen kesleltetese is, es 11 szalnak azert tekintelyes memoriaigenye van. Persze most mar minden processzorgyarto vagja, hogy a Cell-like architekturake a jovo, es mindenki fejleszt ilyet (is) de programozni senki sem tudja jol. persze felall rajta a linux, gratula, az 1 DVDjatekoson is bebootolna, es meg nem azt jelenti hogy linpacken kivul barmi 100 GFlops fele tudna menni
(es az sem biztos)
-
Raymond
titán
Nagyon hosszu a thread es a legtobb info (megkockaztatom) mar mashol is ki lett targyalva. Azert Laa-Yosh irasait mindig szivesen megkukkantom
Nem lennek annyira szkeptikus a PS3-at illetoen. NV, OGL, Gelato, IBM, Linux nagyon mashogy nez ki mint a korai PS2 idok - semmi komoly doksik, semmi hasznalhato konyvtarak, teljesen idegen nem homogen architektura. Ma a CELL azert nem annyira idegen. MIPS+VU0+VU1 es GS -> PowerISA+7xSPU egy komoly grafikus chipel ellatva. Az en nezetem az hogy nem lesz az olyan tragikus. Ha csak azt veszed hogy a PPU+2xSPU eleve az eredeti EE teljesitmenyenek tobbszoroset nyujtja...Azok akik ertenek a PS2-hoz nem fognak a falnak rohanni a PS3 lattan.
[Szerkesztve] -
Miracle
senior tag
megeri hidd el nem kispalyas alakok vitatkoznak
amugy a cell-el csak az a baj hogy 0 a programozas know-how meg ha valaha el is keszulnek az elso PS3ak (ugye nem tudjuk mikor) akkor is evek kerdese lesz mire sikerult ertelmes minosegu es sebessegu szoftverfejlesztesi keretrendszert kesziteni hozza, es meg akkor is nagyon nehez lesz programozni szoval szvsz ez (sem) tartozik a Sony jo dontesei koze -
Raymond
titán
1000 hsz - eleg sok lenne vegigolvasni. Azert koszi
Par PDF a chiprol es demokrol:
Bővebben: link -
Miracle
senior tag
nem szeretnek senkit sem a konkurencia oldalaira/forumaira iranyitani, de van ott errol a processzorrol egy nagyon komoly topic tobb, mint 1000 hozzaszolassal, es ott elegge ki van mar vesezve a tema, ha valakit erdekel:
Bővebben: link -
Raymond
titán
David T. Wang - CELL Microprocessor III
Bővebben: link -
ody42
senior tag
-várható cell-t tartalmazó kieg. kártya PC-hez? (pl. fizika,MI számításra, vagy bármire, amire PS3-ban használható... Physx helyett...)
-a 7 cell mennyit eszik a PS3-ban összesen?erről semmi infót nem találtam...
[Szerkesztve] -
Raymond
titán
IBM CELL blade server:
Bővebben: link -
Raymond
titán
''- túl nagy mer kb 220 mm^2 felületű si lapka azért még az IBM-nek sem piskóta
(ez majdnem 4szer akkora mint egy mostani átlagos cpu mag)''
Azt hiszem kicsit le vagy maradba ami a mereteket illetiAz uj Dual-Core Opteron 199 mm^2, a Dual-Core Prescott 206 mm^2 hogy csak az ujabbakrol beszeljunk. Egyebkent az IBM gyart ennel komolyabb meretu chipeket is a POWER szeriaban...
''- nagy mag, nagy hő , valszeg ha pc-be kerül akkor 4 cell lesz, node egy cell fogyasztása kb 80 W, és ha viszont 4 db van belőle akkor az 240W, azért az már kicsit dúrva''
1) Miert lenne 4 CELL
2) A fogyasztast illetoen nezd vedd figyelembe azt hogy az uj revizio eleve javult es a vegtermeg 65nm-re van tervezve tomeggyartasnal.
2) A bemutatott konfiguracio csak egy a lehetseges sok kozul, a konfiguraciok meroben masak lehetnek.
''- nem újdonság a dolgok olyan megközelítése hogy majd a nyers erő mindent helyettesít stb. Sajnos a cell a mostani cpu-kkal ellentétben nem optimalizásl ,nem becsli meg a következő utasítást, nincs ugrás stb.''
A cel epp az volt, hogy a bonyolult core tobb darab egyszerubbel legyen levaltva, mert a OOO ut elegge a veget jarja. Lasd az AMD es az Intel Dual-Core iranyat.
''Sajnos csak 32 bites lebegőpontos számításokra képes ami nagyon kevés pláne ha tudományos számításokra akarod használni a cell-t.''
Ez nem igaz, termeszetesen van double precision is, csak lasabbanEleg ha az itt belinelt cikkeket elolvasod. Egyebkent igy a bemutatott verzio teljesitmenye igy 25-30 GFlops a single precision 256 Gflops-aval szemben.
''másik probléma a kevés memória támogatása ugyanis max 256 mb memóriát támogat, ami szintén kevés (bár lehet hogy gyors, de kevés).''
Ez szinten nem igaz. Linkek feljebb...
''Ezeket a gondoloatokat a Chip egy rovatában olvastam, amit okos emberek írtak (persze én ettől okosabb nem lettem, és ti?)''
Jobban utana kellett volna a szerzonek jarnia a dolgok utan... -
GBX
aktív tag
A baj a Cellel hogy
- túl nagy mer kb 220 mm^2 felületű si lapka azért még az IBM-nek sem piskóta
(ez majdnem 4szer akkora mint egy mostani átlagos cpu mag)
- nagy mag, nagy hő , valszeg ha pc-be kerül akkor 4 cell lesz, node egy cell fogyasztása kb 80 W, és ha viszont 4 db van belőle akkor az 240W, azért az már kicsit dúrva
- nem újdonság a dolgok olyan megközelítése hogy majd a nyers erő mindent helyettesít stb. Sajnos a cell a mostani cpu-kkal ellentétben nem optimalizásl ,nem becsli meg a következő utasítást, nincs ugrás stb.
ebből következik hogy az optimális kódot a programozónak kell mmegalkotnia vagy egy jó compilernek. Tehát fejleszteni nagyon nehéz rá.
Sajnos csak 32 bites lebegőpontos számításokra képes ami nagyon kevés pláne ha tudományos számításokra akarod használni a cell-t.
Másik megoldás emuláljuk a 64 bites lebegőpontos számításokat, abből aztán olyan lassulás következik, aminek hatására, nem lesz gyorsabb az akkora megjelenő cpu-knál.
másik probléma a kevés memória támogatása ugyanis max 256 mb memóriát támogat, ami szintén kevés (bár lehet hogy gyors, de kevés).
Ezeket a gondoloatokat a Chip egy rovatában olvastam, amit okos emberek írtak (persze én ettől okosabb nem lettem, és ti?) -
Raymond
titán
Nikkei Electronics Asia: Can Sony Dominate with Cell?
Bővebben: link -
Raymond
titán
A CELL processor 48 darab MPEG-2 stream dekodolasa kozben:
Bővebben: link -
Raymond
titán
High resolution CELL die photo:
Bővebben: link
Bővebben: link -
AnandTech is beáll a sorba - Bővebben: link.
-
Raymond
titán
GDC2005 Slide-ok:
Bővebben: link -
Raymond
titán
David T. Wang - CELL Microprocessor Revisited
Bővebben: link -
Raymond
titán
válasz
TheVeryGuest #5 üzenetére
Igaz hogy az SPE Local Store nem klasszikus cache, de itt van ujabb info a coherenciarol:
''Local Store addresses do have an alias in the Power processor address map and transfers to and from Local Store to memory at large (including other local stores) are coherent in the system. As a result a pointer to a data structure that has been created on the Power processor can be passed to an SPE and the SPE can use this pointer to issue a DMA command to bring the data structure into its local store in order to perform operations on it. If after operating on this data structure the SPE (or Power core) issues a DMA command to place it back in non-LS memory, the transfer is again coherent in the system according to the normal Power memory ordering rules. Equivalents of the Power processor locking instructions, as well as a memory mapped mailbox per SPE, are used for synchronization and mutual exclusion.'' -
Raymond
titán
H. Peter Hofstee, Ph. D.
Architect, Cell Synergistic Processor Element
IBM Systems and Technology Group
Austin, Texas
Power Efficient Processor Design and the Cell Processor
Bővebben: link
Bővebben: link -
Raymond
titán
Japan online cikkek osszefoglaloja angolul:
Bővebben: link -
Raymond
titán
The CELL Microprocessor by David Wang (realworldtech.com):
Bővebben: link -
Raymond
titán
Top 7 Myths of the New Cell Processor:
Bővebben: link -
Raymond
titán
válasz
TheVeryGuest #10 üzenetére
Upsz
Nyitva volt a masik ablak is
Koszi.
-
TheVeryGuest
senior tag
Inkább itt:
Bővebben: link -
Raymond
titán
Arstechnica cikk masodik resz:
Bővebben: link -
Keitaro
addikt
Fenébe és nekem most kell betotyognom a BMF-re.... na hazajöttem egyből átrágom magam rajtuk
-
Raymond
titán
A CELL architektura elemzese az ISSCC elott
Bővebben: link
es a javitasok utana:
Bővebben: link
Az Asrtechnica cikk irojatol egy kis plusz info:
''The PPE is not, as I thought before the session, a POWER5 derivative. It's a dual-issue inorder machine with VMX capabilities. It's actually a deriviative of a different project that apparently didn't go anywhere from a few years ago. I don't know details, but I overheard someone talking about it.''
''Finally, IBM won't release performance benchmarks, but they do claim a 10X speedup over a PC in the same power envelope. Take this claim with a large grain of salt, however, because there's no context to it (i.e. on what type of application, vs. what kind of PC, etc. etc.).'' -
Raymond
titán
válasz
TheVeryGuest #5 üzenetére
XDR memoria - ott a reszletek a slide-okon.
A 256kB SPU RAM-oknak nincs coherenciajuk, ez nem cache hanem az egyeni DSP core-kent mukodo egysegek memoriaja. Az egyik nem latja a masiket. DMA viszont van magukban az SPU-kban igy nincsenek a PPE-re hagyatkozva toltesnel, csak a feladatosztasnal.
Fogyasztas a jelenlegi allapotban 50-70W.
Amugy minden kerdesre ott a valsz a ket linkben a #1-bol... -
TheVeryGuest
senior tag
Végre úgy tűnik valami felkavarja az állóvizet.
Mint a multiprocesszllásnál általában itt is a memória hozzáférés lesz kritikus. Vajon milyen memót illesztenek majd hozzá?Meg nem vágom, a SPEk csak a 256K lokális memóriájukon dolgoznak, amibe a PPE tölti be/olvassa ki az adatokat DMA-n keresztül? Mert így jól ki lehet kerülni a Cache Coherencia fentartásához szükséges baromságokat. Kérdés menyire egyszerűen lehet majd programozni.
Meg hogy mennyire fog fűteni. -
Hypp
aktív tag
-
L3zl13
nagyúr
9 core és freki >4GHz??? Nagyon durva, feltéve hogy igaz...
-
Raymond
titán
Ha mar tegnap ota senki nem nyitott temat neki itt az elso:
ISSCC presentation slides:
Bővebben: link
Ars Technica cikk elso resz:
Bővebben: link
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Autós topik
- Milyen autót vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Tőzsde és gazdaság
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
- EAFC 26
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
- Honor Magic6 Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LEGJOBB KIJELZŐS! 400NIT ThinkPad T14s Gen 2 i5-1135G7 16GB 256GB FHD 1 év garancia
- Honor 200 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Xiaomi Redmi 12C 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest