-
Fototrend
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
Ez nem túl olcsó? Nincs 3 éves és az újkori árának a feléért adják. Amúgy a litvánoknál elég sok H6 van eladó.
Vagy erre jönne még egy vám, meg áfa? Nincs rajta rendszám, így sanszos.
Avagy ez is egy átverős hirdetés?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nekem a kipufogó zümmög aranyosan.
Nokiant tettem fel, de ma nem a gumi hangjára figyeltem, hanem, hogy hova tűnt az a rusnya zaj, ami eddig végigborzolta az idegszálaimat minden nap.
A felni meg a Forester XT-ken futó alu lett és nagyon tetszik, szerintem jobb, mint a gyári OBK felni. Majd lövök képet, ha lecsutakoltam a lovat.Az akkut meg ha megveszed, miért nem használod egyből? Ha már necces, nem izgulnék a hátralévő időn.
Amúgy ne multimeterben gondolkodj, vannak akku teszterek, amik megterhelik az akkut és kiiírja, mennyi indító áram maradt benne. Ugyan így adják a boltban is, legalább is az Unixban engem mindig így szolgáltak ki, hogy teszterrel megvizsgálta az állapotát. Mindegyik nagyobb teljesítményt adott le, mint a névleges.
Webáruházakban nem bízok, onnan nagyobb eséllyel adhatnak túltárolt akkut. És az Unixból kedvezménnyel jobban is jártam. Meg a garancia is helyben van.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
A gumik újak, valamikor augusztus környékén tették fel, de majd átforgatom, hogy van e sérülés rajtra. Tegnap csak félre tettem, hogy majd elmosom és úgy teszem el, nem nézegettem külön.
De az utóbbi időben jobbos kanyarban erősödött a hangja (fület bántóan), majd ahogy visszaállt egyenes futásba, vissza csendesedett. 70-90 km/h között egyenes szakaszon is volt hangja.
Emiatt gondolnám, hogy "laza" lehetett a kerék rögzítése.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Tegnap este kicseréltem végre a téli kerekeimet. És lőn csoda, elmúlt a csapágy cserésnek hitt búgásom... Hm... Szarul volt fenn a kerék? Másra nem tudok gondolni...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Menj el egy autós boltba vagy autó villamosságishoz, hogy mérjenek rá, mennyi indító áram maradt benne.
Akkut a helyedben csak akkor vennék, ha már tényleg megkotlott. Sajnos már csak 1 év gar van rá. Nekem egy Bosch a gari lejárta előtt 1 hónappal lett cserés. Szerencsére a Bosch ia úgy látta, hogy tényleg off, így pénzt visszakaptam és vettem egy Bannert.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Álmodtam egy világot magamnak... Jah, nem, létezik: [link]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Hívd fel őket, hátha kipostázzák Neked. Ahogy nézem az árakat, 20-25e Ft körül mennek a kerekek, valahova oda is írták, hogy ingyen posta. Hátha tudnak ajánlani valamit határon túli szállításra is.
Szerk.: csak Budapestre szállítanak ingyen... :/[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Meg ott a méret beli különbség. OBK a 2,5-es motorral se kér számottevően kevesebbet. A H6 meg csak automata váltóval volt.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy a Legacy H6 spec B az STI váltóval hol dolgozik autópálya tempó mellett. Egy ilyet nagyon élnék, csak sajnos mikor májusban kerestem az autókat, akkor 1 db volt eladó, de nem az én árszintemen. Persze 1 hónapja levitte az árát (május óta), hamar el is tűnt a mobile.de-ről...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Aviaval nincs tapasztalatom, nekem egy sem esik útba, bár Érden vagy egy, ami nincs is olyan messze. Talán párszor majd kipróbálom.
Amúgy nekem a plusz adalékolt Omv vagy Shell 95 hozott kb. 0,5 liter többlet fogyasztást, a sima 95 nem hozott érezhető változást. Most a 98-cal vagyok 11,2 körül az autó szerint, majd tankoláskor kiderül mi a valóság, hisz még csak 2 munkanap van benne.Amúgy nekem konstans 4 decit csal az autó, a valós fogyasztás mindig ennyivel több, mindegy hogy hogyan használom az autót.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nekem csak akkor forog többet, ha padlózom, amúgy sima használat mellett max 3000-nél felvált a váltó. 130 km/h-nál is csak 2700-et forog kb. Magasabb fordulat mit jelent? Hiszen innen még van 4000 kihasználatlan tartomány.
Érd - Bp. 9. ker között ingázok, ekkor sosincs tartósabb állandó fordulat. Amúgy 2000 körül tartja a fordulatot, ha csak szépen csorgok a forgalommal, mindegy neki milyen fokozatban. Szinte nem is lehet érezni ha vált, csak ha direkt figyelem.Jorus! Neked a programod mihez lett igazítva? Sima 95-höz?
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Szerintem nem ismeri, de fene tudja, nem ismerem még a lelki világát, csak használom.
Pénteken tankoltam amúgy, 351 Ft volt a Sovoya parki Auchan kúton, nem volt egy nagy kiadás a különbség.
Majd ha megyünk szülő látogatásra, akkor talán látszik, érződik valami. Autópályán jobban kijött eddig, ha volt különbség a minőségben. Jövő hét végén megyünk, addig tankolok ezt bele.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Most tankoltam először 98-ast kíváncsiságból, de úgy érzem fölösleges neki ilyet adni... Nektek van tapasztalatotok a magasabb oktánszámmal vagy a prémium üzemanyaggal?
Próbáltam még az Omw Maxxmotion 95-öt és a Shell sima V-powerét, de ezekből inkább még többet beszippantott, mint a sima 95-ből, a 98-cal meg semmi változást nem érzek...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz filatis1 #1570 üzenetére
Érden, egy régi ismerős szerelőnél. Nem Subaru specialista.
A hátsó kerékcsapágyam megszólalt, azt is hozzá fogom vinni.Mi volt a Seibikóval gond? Váltó miatt szeretnék hozzájuk menni, múlt pénteken voltam náluk hiba feltárásra. Ha az van amit mondtak, akkor csak át kell mosni egy mosó folyadékkal, felönteni új olajjal, valami apróságot kell cserélni, meg újra tanítani a váltót.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz filatis1 #1568 üzenetére
Nekem Ate a tárcsa is és a betét is (Tokico rendszerhez), most került fel 1 hónapja. Nincs hosszú távú tapasztalatom még vele, eddig jó. Én egybekötöttem a nyereg felújítással is, kapott új dugattyúkat és csúszkát is. Ráfért...
Gondolkodtam a race, lyuggatott tárcsán is, de nekem nem tetszene az OBK alatt, meg egyelőre elég a gyári tudás.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Eltűnt egy csomó H6 a hahu-ról. Most kíváncsiságból felnéztem, hogy mi a kínálat és csak pislogok. Nemrég vagy 5-6 db volt eladó, most csak kettő OBK... Jön a tél, mindenki kényelemben akar hegyet mászni?
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Összesen 2 vagy a gyárin felül 2 motorral?
Először amúgy sokalltam, de ahogy visszaszámoltam, ez kb. éves 50 ezer km, ami még kis hazánkban is könnyen összejöhet.Más, meglettek a téli gurulóim, így fölösleges lett a Forester féle 16-os acél felni szettem, a kis kupakkal együtt az agynál. Milyen értéket képvisel rozsdás állapotban?
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
A csapágy nekem is megszólalt, valamelyik hátsó. Legalább is szerintem csapágy és nem difi, mert terhelésváltásra változik a hangja.
Az első féket időközben teljesen felújították, minden új lett benne. Fasza lett, magasabban fog a pedál is, másként is tudom adagolni, újra szokni kell. És mintha a korábbi remegés is megszűnt volna. De még olyan sokat nem mentem vele, pénteken hoztam el.Az akkura már csak 1 év gari van, csak akkor vennék újat, ha tényleg offos. Én az utóbbi 2 akkuval majdnem megszívtam. A Toyotában 10 hónap után adta meg magát a Bosch, ezt gariban cserélték, a Golfban meg 1 év után majdnem behalt egy szintén Bosch, de 2x12 óra töltés visszahozta az agyhalálból...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Anyámmal is ugyan ezt játszották el. A vicc, hogy újra szerződve tudnak megint jó ajánlatot adni, de ehhez miért kell plusz köröket futni?
Nekem idén talán 69e a biztim az OBK-re, szintén az Allianznál, szintén A0-ban. Kíváncsi vagyok, mivel fognak boldogitani, de ezek után sok jóra nem számítok...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
A H6 alatt elfér a 16-os alufelni? Nem ér bele a féknyereg?
Az autóhoz acél felnit kaptam, nem alá való gumival (215/55 r16), így vennem kell valamit, de nem tudom eldönteni, hogy mit.
Van most a jofogason egy 16-os alu szett, amit láttam már OBK alatt, tetszene is, de hajlok a 17-es szett felé is...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Jorus!!!
Egy szép Libero(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Elkezdtem nyomozgatni a gyári dvd-s navi okosításán, valamelyik Kenwood navi box beépítésével.
Nektek még a gyári navi van bent?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Az Outbacket én is szeretném fóliáztatni, nekem a hely is megvan, hogy hol csináltatom meg. Nem egy munkájukat láttam, elég jó referencia anyaguk van: [link]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Anno a gyógyszertárban vettem glicerint, azzal kentem be a Golf gumi alkatrészeit, mikor szétszedésre került. 2 napra bezártam mindet egy zsákba, majd lemostam róla. Utána olyan lett, mint az új. Volt, aki megkérdezte, hogy honnan vettem a kédereket. Azóta is használom minden gumi ápolására tél beállta előtt.
Talán egy próbát neked is megér, bár nem tudom mennyire nyeri vissza így vissza a rugalmasságát az oldalsó gumi. Nekem nem ez volt a célom, csak az újszerű kinézet. Az is lehet, hogy az ajtód lóg már kicsit és nincs a helyén az üveg. Nem?
De olvastam valahol (vagy itt vagy a klub fórum oldalán), hogy lehetett venni valami okosságot, ami kicsit megemelte a gumi tömítést vagy az ablakra kellett valamit pattintani (?), így újra egymásnak feszültek és megszűnt a szélzaj.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #1400 üzenetére
Ilyennel már én is szenvedtem, de nem vittem túlzásba. Mikor a Bogarat, meg a Golfot újítottam fel, akkor csak a gyári helyekre "nyaltam" fel a kátrány lapokat. Szerencsére minkét esetben már hűvös volt, így még jól is esett a meleg a hőlég fújóból. Mondjuk a régi, kikeményedett lapokat nagyobb szopás volt levakarni, mint az újat felsimogatni.
De ez így nem rossz ötlet, kombink még nem volt, így fura, hogy mennyi zaj jön előre menet közben. Elgondolkodtam, hogy egyszer majd az Outbacket is jó lenne kibélelni, de inkább a garázst kéne befejezni előbb...(#1401) Qru
Az a baj, hogy most már nem nagyon lesz meleg, hogy elég vizet termeljen a klíma. De majd meglátjuk. Most száraz, de se klíma nem ment, se eső nem jött mostanában...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Anyós ülés előtt átázott a szőnyeg. A kivehető lábszőnyeggel együtt...
Május óta van nálam, de még ilyen nem volt, pedig volt zuhéban, nem is kicsiben, mióta velünk van. Arra gondolok, hogy a garanciás légzsák visszahívásban már részt vett,valamit nem tehettek a helyére és talán a klíma kondenzvize szivároghat be a lábtérbe.
Szerintetek?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Amúgy nézted már, hogy mennyire kapható még hozzá alkatrész?
Amit Carr linkelt, majd 10 évvel fiatalabb. Nem jobb egy újabbat levadászni? Vagy alkatrész ellátottságban nincs eltérés?
Donorral együtt amúgy jobb venni, mikor a Golfot újítottuk fel, jó volt hogy volt egy donor mellé.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Mellékszál, de a gyári szettek esetében a sárvédőbe gányolták bele a töltő nyílást és nem mellesleg a szettek beszállítója már évek óta nem foglalkozik a beépített rendszer alkatrészeivel. Többek között emiatt sem fogja senki itthon megjavítani és a diagnosztikára se alkalmasak az itthoni szervizek.
Mikor én kerestem az autókat, nekem nem volt kizáró a gázos állapot, de egy olyan autót sem találtam, aminél nem ordított volna az a fekete dugó a tankajtó mellett. Undorító...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Jajj, ne kabriót! Inkább valami offroad tankot, nagy bütykös gumival, kicsit jobban megemelve, szélvédő fölé hozott szívó csővel, nagy Thule tető csomagtartó tálcával, rajta két pót kerékkel, cb antennával...
Pedig a horog jó dolog, így meg hogy nem is látszik, a tudat sem zavar, hogy ott fityeg. Bringát a muslicák miatt inkább itt viszek.
Nem tudom, hogy van e teljesítmény vesztés, de én nagy teljesítményű befecskendezőket néztem, nagy teljesítményű reduktorral, amit ha jól belőnek, szerintem nem lenne észrevehető különbség. Amúgy meg ha kell a power, ott a benzin üzem.
De hát ez az eladó autó zöld tagé, ezek szerint több mindent lehet látni már? Enyhítettek a forum szabályzatok?
Jah és milyen fura fekete betétek nélkül. De nem rossz.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Néhány hónapja számoltam ki, hogy mennyi idő alatt terülne meg csak a bekerülési költség, 19 ezer km kb. Ez nekünk kevesebb, mint 1 év alatt meglenne.
Az hogy mennyire eladható, még nem gondolkodtam rajta. De mire oda jutunk, hogy eladás, már inkább a rohadás lesz a probléma, mint a kettős üzem.
Persze még nem gázosítok, egyelőre nem sürgetem. Most fontosabb volt a vonóhorog. Apropó horog, 2 tonna fekezett tomegre kapott engedélyt!Kinek lesz eladó H6? Néztem a fórumot, csak 2,5-es kék Legat találtam.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
A WRX dob nem csendes fajta? Ki kell próbálni középdob nélkül, hogy milyen, lehet, hogy még pont élvezhető. Ha mégsem jön be, simán vissza lehet tenni. Meg lehet sztráda tempó mellett nem is lenne sokkal hangosabb, nekem 140-nél 3000-et forog, a Proex dob ott kezdett "nembúgni".
Nekem viszont határozottan kellett a közép dob, a 60-as csövön keresztül semmi csillapítás nem volt. Bár nem értem, mi miatt csendesedett ennyit, mert a gyári közép dob is átmenő dob, mégis más világ vele az élet.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nekem annyi bajom volt a Proex rendszerrel, hogy alacsony fordulaton búgott. Bitang jó hangja volt amúgy, de az automata váltó alacsony és állandó tartományban tartja a fordulatot, emiatt a napi közlekedés fárasztó volt. 3000 fölött szűnt meg a búgás, olyannyira, hogy a 160-as utazó mellett aludt a kiscsalád hátul.
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest