-
Fototrend
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
Pont a múltkor nézegettem ezeket a nagy ámerikás családi teheneket, amikben az első két sorban csak 2 ülés van és nem értettem meg, hogy ez így miért jó. Néhány hete utaztunk egy nagyobbat és ment az attack hátul (hagyjmárbékén,neérjhozzám,addvisszaazacskót). Nekem meg dagad a fejem, hogy most állok meg és hagyom őket ott az út szélén. És bevillant, hogy de jó lenne, ha messze ülnének egymástól. Na akkor értettem meg a nagy családi teheneket.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Igen, drága. De drága minden rendes terepjáró.
Nekünk igazából annyira megváltozott az autó használatunk, hogy egy plugin hibrid lenne a legjobb, de fázok tőlük. Meg hogy azért adjak ki annyi milliót, hogy havonta spóroljunk 10-20k Ft-ot, nem látom értelmét.
Használjuk a PDF-et amíg lehet, aztán majd választunk valamit szükségből, mert szerelem autó már nem hiszem hogy lesz.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Én meg három gyerekkel totál tanácstalan vagyok, merre mozduljunk. A nagyobb suv-ok sem annyival szélesebbek hátul, hogy előre lépés legyen, a tohonya testüket meg nem kívánom. Ha meg már tohonyaság, sokkal inkább egy Land Cruiser, annak legalább van értelme, nem csak divat cucc
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Flokkolt műszerfal szerintem nem OBK-be való, sokkal inkább egy varrott műbőr, de nem tudom hogy bírják a mai műbőrök és ragasztók az uv-t... Meg akkor ahhoz lenne jó módosítani az oldal kárpitokat is, szóval jobb lenne a gyárias megoldás.
De nézve a linked, ugyan azt a céget néztem ki, csak valamiért úgy emlékeztem, hogy Gödöllőn vannak.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14768 üzenetére
Az előző generáció sokkal jobban sikerült ebből a szempontból, valszeg ott még nem szólt bele annyira a környezetvédelmi korlátozás a fel használható anyagokba.
Nekem is hamar jelentkezik egy fura réteg rajta, bután foltosodni kezd a felülete.
Ha Gödöllőn nem vállalják, marad a műbőrrel való behúzás, de az annyira nem tetszik.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Lacerta #14764 üzenetére
Nekem muszáj a bontás, mert műszerfal csere lesz, fel kell újítani a felső héjat, elkezdte megenni az idő. Próbáltam keresni szépet, amivel nem kell foglalkozni, de nincs. Mindegyik reped és egyes részeken már válik le az a bőr mintázatú puha felület. Most egy bontott megy be a sajátja helyett, tavasszal meg újra kezdjük, addigra felújíttatom Gödöllőn. Kíváncsi vagyok hogy fog sikerülni.
Qru:
Látod, minden csak nézőpont kérdése.
Volt szomszédom csinálja, aki együtt dolgozik Grohoczky Attilával, szóval Subaru kapcsolat is van. Budaörsön van a műhelyük. Groho Team.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Tegnap esküvőn voltunk, ahol is nem mi voltunk egyedül Subarusok!
Közben leesett, hogy ismerős a rendszám, 2017-ben, még honosítás előtt összefutottam vele: [kép]
Oda felé már elkezdett parasodni a szélvédő, haza úton meg már egyértelmű volt a hűtőfolyadék szag az utastérben. Készülhetek egy vastagabb kiadásra, lesz vagy 10 óra lesz a műszerfal ki és vissza építése...
Fűtő radiátort viszont nem találtam se a Zsu-nál, se Bardiban, se Unixban. Létezik, hogy ebből csak gyári van?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14363 üzenetére
Nekem már annyira nem rózsás a helyzet:
Mondjuk nem voltak illúzióim, csak 20 éves lesz lassan, nincs vitrinben tartva, meg a bajorok is sóznak, élete nagy részét meg ott töltötte.
De ahhoz képest meg nem rossz, 1-2 éven belül lakatolni fog kelleni, hogy ne legyen rosszabb. Csak kérdés, hogy megéri-e, nem tudom meddig fogjuk tudni használni. A Multimac ülést lassan kinövi a legnagyobb, de anélkül meg szűkös hátul. Vagyis annyira nem lenne vészes, ha a hátsó ülés nem lenne 2 felnőtt fenéknek kimélyítve. Így abba beül a sima gyerekülés, meg a magasító, a kettő között meg marad egy sámlinyi hely. Nem kényelmes. Talán ha egy síkba lenne hátul az ülőlap, akkor jobban szét lehetne húzni az üléseket és akkor középen több hely maradna...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14378 üzenetére
Nem tudom mennyit tudok dokumentálni, de ami tudok, majd leírok. Remélem a bódé nem igényel most törődést, lakatolni nem szeretném egyelőre. Ami szabadon marad a hasán azalatt a 2 hét alatt, amíg elkészülnek a szinterezéssel, összerakással, megpróbálom az aknából csiszolni, rozsda átalakítózni és festegetni, hogy ne üssön el annyira az új futómű alkatrészek mellett. Egy alváz mosás lehet nem ártana előtte.
Aztán ha kívülről kinéz már valahogy, jön majd a belseje, ráfér egy bőr festés a vezető ülésre, meg a kormányra is. Az ülést 2018-ban már egyszer festették, de az nem lett túl tartós. Erre van tippetek? Jorus, neked kész lett valamelyik évben, nem? Ki csinálta? Meg vagy vele elégedve?
#14377 Qru:
Igen, ebben is az van. Igazából nagyon jól teszi a dolgát, nem is alakítanám át sima gátlósra, mert azért ha öten beleülünk, meg csomagok, akkor azért jó, hogy nem lóg a segge. Na meg ha még a bringák is felkerülnek a vonóhorogra... Kell az az önszintezés!(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Eddig csak első gátlót kellett cserélnem a PDF-ben, még 18-ban. Kyb ment bele (ők a gyári beszállítók). Azóta is jól teszi a dolgát, 90k km után is.
A hátsó még tartja magát, pedig az a mondás, hogy 200k km után cserések szoktak lenni. 270k km van most benne. Az árát elnézve, jobb is, ha még tartja magát...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14368 üzenetére
Nem én csinálom, se időm, se szerszámom hozzá. Műhelyben kilazítanak mindent, hogy könnyen bontható legyen, majd jön haza. A motort felfüggesztjük és aknán kiszedünk alóla mindent elől is, hátul is. Szerencsére rugalmasak, közel is vannak. Eljönnek házhoz és nem a műhelyben kell az elfoglalt csáposért fizetnem a napidíjat, amíg elkészül homokolás, szinterezés. Ti hol csináltattátok az elemek felújítását? Galvanizálással egy helyen lett kész minden?
Szilentekből gyárit szeretnék. A hátul az egyik difi tartó szilent már el is fosta magát, amelyikben valami olaj vagy zsír van csillapítás miatt. Nyírő nem mondta, hogy cseréljük, szerinte túl van biztosítva, így is ellátja a feladatát, de nyugodtabb vagyok úgy, ha gyáriasan rendben lesz minden.Qru: Százhalombattán, Boxer Crew. Domonkossal jóba lettem. Az utóbbi időben az ügyes bajos dolgaimmal már elég sokat segítettek.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14363 üzenetére
Hétvégén nekem is ez lesz a feladat. Most a garázsban áll, lebontott első és hátsó lökössel, meg hátsó sárvédő műanyag nélkül (fényeződnek). Nekem a sárvédő ív már elkezdett rügyezni, ahol a küszöbbel érintkezik. Szóval lassan érik a megelőző lakatolás.
A műanyag küszöb toldatot nem terveztem leszedni, de látva, mi kosz jött ki neked alóla, most a legjobb alkalom rá, hogy én is megnézzem.
Meg még a tél előtt szeretnék egy teljes futómű és bölcső szét összét, homokolással, szinterezéssel és összes szilent cserével, csavarok horganyzásával. Eszméletlen rozsdás már mindene.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14304 üzenetére
Tesa szalaggal az L betűt körbe húzod alul, felül, bal oldalt és megvan a fix helye.
Ha kétoldalas ragasztót használsz, akkor a megtisztított felületet megnedvesíted és úgy ragasztod fel a betűt. A víz úgy is kimegy a ragasztó alól, nedvesen meg van lehetőséged korrigálni, ha esetleg nem jó pozícióba került elsőre.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14272 üzenetére
"ha a szelep mondjuk ereszt vagy valami akkor nem tudja az olajnyomás eléggé összenyomni a kuplungpakkot, akkor is csúszhat"
De ebben az esetben kidobja a motorhiba lámpát, nem?
Nekem legalább is kidobta, mikor az egyik tömítés hibás volt, nem volt megfelelő nyomás. Bár nálunk a citromban nem volt megfelelő a nyomás, így nem zárt össze rendesen a két turbina, túl nagy volt a fordulatszám különbség a wandler előtt és után.
Szerk.: És nekünk is emelkedőn jött elő a "csekendszinn", amikor nagyobb terhelést kapott.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Downsampling #14246 üzenetére
Ha Tribeca, akkor a 3,6-ost érdemes venni, a 3.0 gyenge abba a nagy kasztniba. 3,6-os nem fogyaszt többet, de legalább sokkal fürgébb is.
Nekünk 3. gen 2006-os 3.0 OBK van. Belül ez sem tágas, ellenben pakoló rekesz sincs elég, mi mégis szeretjük, 3 gyerekkel még pont elég. Még... A legnagyobb még csak most lesz 10, így lehet hamarosan váltanunk kell. Ha ezen a vonalon maradtok én inkább facelifteset keresnék (Subaruklub honlapján talán ott van még Petko cikke róla, hogy mik a különbségek). Bontott alkatrész is több hozzá, hála a megkotlott dízeleknek.
A 4. gen OBK viszont már sokkal tágasabb, 2,5-es motorral már talán ki lehet fogni elfogadható állapotot ennyiért.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Mi előnye a nagyobb kapacitásnak, ha úgy se használod naponta többször rövid távokon?
Továbbá már nem is bírnak annyi használatot, mint régebben, emiatt szerintem öngól drágábban a nagyobb kapacitás.
Motoros csoportokban is kérdezgetik, hogy ki milyen gyártó termékét veszi, van akinek 1 szezont bír egy akku. Bár ez lehet a ritka használat miatt is, nekem még az az aksi van a motorban, amivel 2021-ben megvettem - és ki tudja mikor vette bele az előző tulaj - de szinte minden nap használom, télen is.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #14126 üzenetére
Nem értek ehhez, de még szabad szemmel is látszódott, hogy tré, nemhogy így mikroszkóp alatt 40x-es nagyításon.
"jár a pacsi az említett technikus srácnak "
Azért megnyugtató, hogy vannak még itthon jó szakemberek, akik nem a lehúzásra mennek! Megtehette volna, hogy vetet velem egy másik vezérlőt, de inkább asztalhoz ült és kijavította más munkáját. Ja és még munkadíjban is korrekt volt!@Qru: Boxer Crew
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
BÚÉK Nektek!
Nekem az óév búcsúztató hozott egy kis bosszúságot, a PDF szinte teljesen magába zuhant, elkezdett mindenféle hibákat dobálni (P1560, páros oldali gyújtás kimaradás és még a kettes szondák fűtésére is), állandóan ment a klíma és a hűtődariátor ventije is. Mindezeknek következtében még az erő is elment belőle, kb annyi erő volt benne 3000 alatt, mint a Bogárban... 3000 fölött azért megindult, de az is kb fele lelkesedéssel, mint eddig.
Mindennek hátterében pedig a Seibiko által javíttatott ECU gyatra minőségű forrasztás javításai álltak. Battára jutottam el még Karácsony előtti napokban, oda jár egy technikus srác, aki besegített a hiba keresésbe és minden perifériás érték jó volt az vezérlőegységig. Belül a lenti képeken láthatjátok az előtte-utána állapotot. A nyákon gyárilag van egy párazáró védőréteg, amit nem szedtek le javítás előtt, beleforrasztották a cinbe. Voltak olyan forrasztási pontok is, amik be voltak zöldülve. Trehány munka na. Természetesen miután kijavította az elcseszett forrasztásokat, minden helyreállt, nincs semmilyen hibaüzenet és az erő újra visszatért belé. Nyírőnek még nem mondtam, de majd jön egy szívességgel.Egy kis érdekesség, hogy valszeg a 2006-os évjárat egy átmeneti széria volt, mert korábban már a wandler esetében is volt egy kis fejvakarás, hogy a belseje eltér az addigi ismeretektől, és most az ECU is. Ekkor tértek át a 32 bites vezérlőre, így valószínű a 0-ás széria (ECU száma: 22611AL000) miatt lehetnek gondjai a vezérlőegységünknek és most jönnek elő sorra a betegségei. Nem én voltam egyedüli a fordulatszám mérő "nemmérő" problémájával és a gyújtás kimaradás is ismert probléma, ami hiba az ECU javítása után többeknél megszűnt. Vajna is erről számolt be.
És akkor a képek, nyilván a tisztább az utána állapot:
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Akkor én is beállok a sorba, hátha.
Bár nekünk (na jó, nekem ) a 2015 utáni, utolsó H6-ra fáj a fogam, de amilyen áron mennek, azért már más értelmes alternatíva is akad...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Hári 4 éve küldi az árajánlatát a wandlerre és az első féltengelyekre. És nem levélben kerestem meg őket, hanem személyesen, még fel is írta az elérhetőségem.
Viktor meg a telefont se veszi fel, nemhogy a levélre válaszolna.Viszont a Seibiko kap egy újabb ajánlást tőlem, megoldották a közel 2 éves kálváriámat a fordulatszám mérővel. 2 hete hoztam egy az OBK-et tőlük és még most is jó. Ők is dolgoztak rajta majdnem 1 évet, kisebb, nagyobb szünetekkel, végignéztek mindent is, végül az ecu középső nyákjában találták meg a hibát, ami szerencsére javítható volt, így nem kellett új computert venni nettó 300k-ért. Valamint felújították a kormányművet is, mert már engedte az olajat magából.
Szerk.: Nemrég voltam Százhalombattán is a Boxer Crew-nál, mondjuk off autóval, a Bogárral , de csak futómű tapasztalatom van velük. Ha lesz más tapasztalatom is, majd megosztom. Nincs infóm róluk, hogy milyen nevük van, mindenesetre elég sok Impreza állt az udvaron.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #13611 üzenetére
Nyírő elmondása szerint az autó minden értéke jó. Az ecu-ba eljut minden, jól is dolgozik, nem ad semmilyen hibakódot. Az ecu és az óracsoport között lehet valahol gond, de nem jönnek rá, hogy hol. Egyedül a komfort elektronikában látják már csak a lehetőséget, csak abban is benne van az immo.
Az órát ki lehet cserélni, de nem plug and play a történet. Az immo chipet ki kell cserélni vagy fel kell tanítani.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #13603 üzenetére
"Najó, most mondjuk kicsit lusta lett a váltó, remélem nincs baja."
Nem használtad mostanában nagypapásan? A váltó tanulékony, igazodik a használathoz. Lehet eltanulta a lustaságod.
Vagy hogy érted, hogy lusta?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #13602 üzenetére
Már minden is volt cserélve. Nehezíti a dolgot, hogy az óracsoportban is benne van az immo, így nem lehet csak úgy cserélgetni. De volt amúgy az órám is mókolva, mert az órán belül van egy feszültség szabályozó, amit szintén cseréltek, meg a fordulatszám mechanikai részét is.
Teljesen tanácstalanul állnak Nyírőék az autóval, mert műszerrel mérve minden jó, minden jel a helyén van és jó értékkel, elvileg az óracsoport is jó, de a mutató tök hektikusan működik. Ha van kedve mutat, ha nincs, elhasal...
Annyi javulás van, hogy már többször jó, mint nem, de addig nem akarja elengedni, amíg minden lehetőséget ki nem zártak. Több helyről kap jelet az óracsoport (analógot is és digitálisat is) és ha csak egy jelben is hiba van, elmegy a kedve a mutatónak mutatni.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
A páros oldali hengersoron nekem is volt időnként gyújtás kimaradás hiba, pont ott találaták meg a test hibát Nyírőék, erre mondta azt, hogy szerinte ez a hiba jelenség ezzel meg fog szűnni.
De ez nekem is random szokott jönni. Hónapokig semmi, aztán egymás után rövid időn belül bedobja többször, majd utána sokáig megint semmi.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Könnyű, akinek újszerű verdája van.
Nekem május 2-a óta a Seibikoban van a PDF, nem találják az okát, hogy miért nem akar rendesen működni a fordulatszám mérő. Javítottak már kábelköteget, javítottak ki testelési pontokat, javítottak valamit a canbus rendszerben, cseréltek/javítottak óra csoportot, semmi értékelhető javulás. Most a komfort modulban vagy miben matatnak, de az immo szivatja őket. Van egy bontott komfort elektronika, de nem sikerül kiiktatni az immo részt belőle, most a saját immo chipjét teszik át a bontott darabba.
Szerencsére a Bogárral jól elvagyunk, idén már több, mint 2000 km-t tettünk bele. A gyerekek nagyon élvezik.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #13508 üzenetére
Eco nergy van nekem is benne. 3k km után szoktam tölteni utána, annyi futás után megy le a.minimumra a szint.
Olaj szűrőt ne sajnáld. Majdnem duplájára ment fel az ára.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Vajon mennyi lenne, ha manuális lenne? Bár ha keveset városozol nem hiszem, hogy jelentős különbség lenne, talán annak ellenére is, hogy a hajtási vesztesége nagyobb az automata váltónak... Nekem 11,6 a nagy átlagom, de nekünk az utóbbi időben szinte csak város/agglomeráció van (kb. 60/40 arányban város/országút), 12-13 körüli fogyasztással. BC nekem rendre 0,5-0,6 literrel alá lő a valós fogyinak.
Én is most Nyírőre várok, náluk van a PDF. Végre megcsinálják a fordulatszám mérő nemmérést, meg elkezdett szivárogni a kormány szervó, meg összeírtam pár apróságot, ha már ott van. Kíváncsi vagyok mit hagynak ki a listából.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #13428 üzenetére
Ez nem csak a 300-as súly többlet miatt volt szerintem. Fura volt az egész autó. Gázadás után gondolkodva indult meg annak ellenére, hogy manuális módban volt, 3000-es fordulat fölött indítva. De igaz, nincs összehasonlítási alapom, most ültem először Tribecaban. Viszont nem igazán tudom elképzelni, hogy a vezetési élményt direkt elronották volna a japán mérnökök.
Parci:
Elgondolkodtunk már Anyával, hogy lassan idő szerű lenne a csere. Azért 3 gyerekkel, a multimac ülés ellenére is, hamarosan kicsi lesz a PDF. Még 1-1,5 évig tudjuk használni, utána muszáj lesz a csere. Mindig is vágyott volt a Tribeca, ezen az áron meg ajándék lett volna, de ilyen állapotban pénz temető. Ja, azt nem is írtam, hogy a szélvédő is be volt repedve, és a vizsga is lejárt róla márciusban.
Amúgy egy 2015 utáni OBK a vágy, még az utolsó H6-tal. Az ára viszont még messze van, az építkezést se fejeztük még be. Ezt az űrt tök jól be tudta volna tölteni egy Tribeca.
Viszont most van fent a hahun egy 2015-ös OBK, az is elég jó áron, 5,3-ért az is elgondolkodtató.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Elmentem megnézni... Kár volt... Élőben egy lefingott darab volt. Leélt kívül is, belül is. A kipuff valahol kifúj, zörög hátul valami, de nagyon, a váltónak elég nagy slippje volt, fix fokozatban először felpörög a motor, majd utána indul meg. Elvileg frissen szervizelt, de az olaj szint nem éri el a minimum szintet. Amúgy a váltó és difi olaj színre, szaga egészségesnek tűnt. Olyan kopás nyomok vannak a műanyagokon, amit nem értek. A csomagtér ajtó belső műanyag burkolatának az elé végig simára van kopva... Totál rozsdás volt az gyári emelő, mint amit 2 télen át kint hagytak a szabadban. Szörnyű lehangolô volt. A mi autónk majdnem 4 évvel öregebb és 260k km van benne, de még újszerű ehhez a szerencsétlen Tribecahoz képest.
Amúgy az tetszett, hogy manualban ahogy válogattam vissza, 2-ből 1-be gázfröccsöt ad. Az OBK csak parasztosan ráengedi a motorra az 1-et.Szerk.: ja és szörnyen lomhának is tűnt az OBK után. Nincs összehasonlítási alapom, de szerintem jobban kellene mennie.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Hát elég nagyot zuhant az ára. Néhány hónapja is volt fennt a hahun, de jóval drágábban. Most nem akarok hülyeséget írni, de mintha 4 millió körül lett volna az ára. Vajon mi miatt kerül most ennyibe? Hengerfejes? Pedig jó gazdája lehetett, a fék is EBC (legalább is a betét biztosan).
#13416 Qru:
"Vagy Foresterben (ha letezne)." Létezik! A minap voltam a Proex műhelyben és ott mondták, hogy csináltak egy H6-os Foresterre rendszert! Hogy hogyan van papírozva, nem tudom, de van.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
"hacsak lehet, javasol olcsóbb, javítós megoldásokat"
Igen, ez valid, nekem is volt már így és tényleg működik is, amit javasol.De sok nyűggel nem érdemes menni hozzájuk, mert linkek. Mindig volt valami, ami kimaradt és végül nekem kellett megoldani, mert csak nem megyek vissza apróságokkal, de jó lett volna, ha csomagban egyszerre minden javul. Pl. a toladó radarral voltak gondjaim (ők szerelték be anno, mikor a hengerfej felújításos mókolda volt). Elhoztam azzal, hogy szar a szenzor, cserélni kell. Otthon alá néztem, hogy akkor megnézzem mi a gond a szenzorral. Hát a kábelköteg rálógott a kipufogóra és megolvadt a szigetelés, így letestelt. Ordított hogy ott a hiba. Alá se néztek. Kijavítottam a sérült vezeték szakaszt és helyre is állt a rend. Vagy volt olyan is, hogy jeleztem, hogy az olajszint alacsony, pótoljanak hozzá, úgy is ők cseréltek benne olajat, tudják mi van benne. Otthon ellenőrizve a szint változatlan volt. Mehettem venni olajat.
Viszont mikor csak 1 max 2 dolog volt terítéken, akkor midig minden kész lett, vállalt határidőre.Ja és alkatrészben is nagyon jók. Nagyon sok dolog van polcon, ha kell, ha meg éppen nincs, nagyon jó áron és gyorsan berendelik a gyári motyókat. Gyári wandlerem 10 nap alatt megjönn USA-ból vámmal együtt.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
185-190k környékén, amikor még Nyírőék szüttyögtek a váltómmal. Csak nem írtam fel, hogy pontosan mikor. Amúgy úgy emlékszek 20k környékén volt a javítás párban, + a ki-be szerelés munkadíja. Így utólag azt mondom, hogy megérte, tényleg jó megoldás a gyári felújítása. Hári cseréltetni akarta velem ezt is.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nekem Nyírőék tették rendbe elől a belső csuklókat. Nincs csak gyáriban, de fel lehet újítani. 2018-ban csináltatta meg Nyírő valamelyik gépműhelyben, azóta elment több, mint 70k km-t, köszöni szépen, még mindig jól van.
Szerk.: a hiba jelenség nálam nem kopogás volt, hanem alacsonyabb sebességről történő kigyorsítás során megremegett a bódé.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Első körre mindegy, én elmennék mindkettőhöz és akkor a tuti, ha ugyan azt találják.
Biztos emlékszel rá, Nyírővel én egyszer megjártam, de abszolút segítőkész volt és meg is lett a hiba oka és mivel ők okozták, nem is kért a végén pénzt a befejezésért.
Amúgy meg azt tapasztaltam, hogy civil Subarukban jobb Nyírő, több tapasztalata van a mezei modellek problémáinak megoldásában, így az automata váltó kérdésben is. Hári kapásból vetetett volna velem egy halom új cuccot. Ebből a szempontból ők márkaszerviz szindróma, nem nagyon javítanak váltó részeket, inkább csere.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Annyi ha van a képletben, hogy már nem tudom követni.
"- lehet, hogy nem érzékeli a fordulatszámot vmiért
- lehet, hogy nem érzékeli a sebességet vmiért
- lehet, hogy elveszti a nyomást időnként vmiért"
Én nem automatásnál kezdeném. A fentiek miatt Nyírő/Hári azonnal tud igaz vagy hamis választ adni és vagy megnyugtat, hogy nem látja indokát egy osztrák út elhalasztásának vagy ők is letiltanak a további használatról. És most nem Nyírő felé hajtom a szekeret, de még az is lehet, hogy van bontott váltója polcon vagy tud rövid határidővel szerezni másikat. Szakszerviz ebből a szempontból a leggyorsabb és legpontosabb megoldás. A többiek csak kísérletezni fognak veled, hogy megtanulják a típus trükkjeit és Te fogod megfizetni az árát.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Csak laikusként szólok hozzá, lehet hülyeséget, de szerintem olyas valaki kell, akinek megvan a gyári diag progi Subaruhoz.
Ahogy Qru is írja, márkaszervizbe nem vinném. 2. és 3. lehet segítség, ha ajánlás van rájuk, nem lehetnek rossz szakik.
De miért nem viszed el Nyírőjöz vagy Hárihoz? Vagy mindkettőhöz? Lehet egy élő adat vizsgálat alapján kapásból mondják, hogy gond van e valahol és mennyi a javítás. Vagy nyugodj meg hogy ez ilyen.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Lacerta #13068 üzenetére
Terepen nálam már alap, hogy kikapcsolom a VDC-t. Engem egyszer egy dágványban megviccelt, azóta nem engedem neki, hogy beleszóljon. Nem engedte a motornak, hogy 3000 fölé pörögjön. Vissza kellett tolatnom, kikapcsoltam a VDC-t, utána sikerült kijutnom. Nincs vonóerő sárban, ha hagyod érvényesülni.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Zimmermann tárcsa és Ate betét lett a páros.
Egyelőre fényévekkel jobb az összhatás, de mint kiderült, mindkét alsó csuszkám be volt rohadva, így a nyereggel is foglalkozni kellett. Most újra vaj puhán működik. Mikor kúszna a váltó hajtása miatt és vissza kell fogni fékkel, nincs letapadás, csendben, finoman gurulok vele. Főleg reggel a feltűnő, mikor állok ki az udvarról és a magas, hideg alapjárat miatt nagyobb lendülettel menne az autó.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ma el is tudnék jutni szerelőhöz, szóval nem várom ki az EBC-t, központból rendelős, meg Magyar Posta szállítós, szóval jövő héten sem lenne nálam. Lesz benne egy sima Zimmermann tárcsa, meg Ferodo betét, aztán majd beszámolok hogy bírja a gyűrődést. Az Ate elég hamar elfáradt az első izmosabb autópályás fékezéskor.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Srácok? Mi most az aktuális fék pornó? Bejelzett a kopás jelző, így vennem kéne valamit, a tárcsával egyetemben, de Ate-t nem szeretnék újra, nem szerettem. EBC jobb lenne? Vagy mindegy már? Mindegyik utángyártott egyféle minőség?
#12882 sattak
Ha nem derogál a Seibikóba elmenned, őket ajánlom. Partneri kapcsolatban vannak egy elég jó váltós céggel, de ők utcáról nem fogadnak, csak szervizen keresztül.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #12724 üzenetére
Próbáltam, de nem segített. Időnként még a generátorra is gerjed, fordulatszám emelkedésre a gerjedés hangja erősödik, majd ahogy bemelegszik a cucc, úgy szűnik meg a búgás.
Valamit nagyon elcseszhettem benne, úgyhogy a töltést kerüld róla.Jah, még egy észrevétel. Az elején mintha úgy működött volna, hogy amikor a CHR bemenetre váltottam, akkor lett aktív a cucc és csatlakoztak egymáshoz a telefonnal. Amióta megmakkantottam, azóta állandóan megtalálják egymást a telefonnal.
Apropó, hogy tudtad megváltoztatni a nevét?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #12704 üzenetére
Nekem nagyon szar már a 606, de lehet én tettem tönkre. Párszor töltöttem róla a telefont, azóta időnként pattog, recseg BT kapcsolat mellett. Nem olvastam a manualt, de lehet csak pendrive-ot lehet rádugni.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #12691 üzenetére
Én már vagy 2 éve kértem egy matricát, amikor intéznem kellett valamit az ocsmányirodában. Így ha cserélni kéne a szélvédőt (már elég karcos a gyári, de még nem zavar annyira, hogy cseréltessem), akkor lesz mit egyből felragasztani. Azóta is ott hordom a forgalmiban. Ügyintéző hölgy csak a matrica számát kérte, semmit nem kellett bevinni megmutatni. Annyiszor kérsz matricát, ahányszor akarsz, a régit meg ha akarod megőrzöd emlékbe, ha akarod megíveled a kukába. Kutyát sem érdekli, mi történik vele.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Igen, tudom. A Toyota 1,33-as benzines motorjának olajfogyasztásának, olajlehúzó gyűrűjének a problémáját is a márkaszerviz nem megfelelő olajválasztása okozta.
Az a feláras Motul is hordós, de legalább nem adják drágán Nyírőék. A Motul márkaboltban majdnem annyiért tudtam volna megvenni a 300v-t 2 literes dobozokban, mint amennyiért a Seibiko adta kimérve. Bár számlát sose kaptam...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Jó minőségű olajjal cseréljétek. Bár a 4 sebességes állítólag nem olyan nyűgös az olajra, ami nekem van, 5 sebességes, az már jobban igényli a gyár által előírt követelményt. Ezt esetemben a Motul ATF tudja, más olajak specifikációjában nem találtam meg. A Seibiko amúgy Castrolt használ, márkaszerviz ha jól rémlik Mobil1-et használt, Vajna Zoli meg csak a gyárira esküszik, a többi olaj szerinte tönkre teszi a váltót... Még jó, hogy a márkaszerviz se azt tett bele a revíziós szervizeknél. A szűrőből viszont gyárit tennék bele. Nekem külső szűrős, egyszer cseréltem, még az első olajcsere alkalmával, akkor 10k körül volt. Most nem tudom mennyi lehet. Amúgy a gyár nem ír rá elő cserét a váltó szűrőjére, csak ha sérül. Azért jobb így a közérzetem, akkor már 170k km volt benne.
Amúgy a gyári előírás mi az olajra a Te esetedben?"de szerinte, ha elviszem egy váltóshoz, aki nekiáll szétszedni, akkor onnan indulunk, hogy hat kiló"
De az is elképzelhető, hogy egy mágnes szelep rakoncátlankodik, nem kell rögtön a legrosszabbra gondolni, azért jól terrorizál a szerelőd.
Amúgy a váltós is, első körben egy előadat vizsgálattal kezdi, végignézik mit csinál az összes sebesség fokozatban, mindenféle terhelésen és gázállással, stb. Ebből már elég jó képet kap a váltó állapotáról és tud javítási ajánlatot is adni.Szerk: Megválaszolom magamnak, ha jól kerestem, akkor Neked is ugyan az az előírás:
"Use one of the following types of auto-matic transmission fluid.
SUBARU ATF
IDEMITSU ATF HP"
Ez utóbbit tudja a Motul Multi ATF olaja. 8,4 a töltési mennyiség? A H6 5 sebességesébe majdnem 10 liter kell. Ennyivel kompaktabb már a váltód?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Hát, nem tudok egyik érdiről se közelebbit. Nekem a Proexék tették rendbe a rendszerem katalizátortól hátra felé. Csak a középdobom maradt eredeti, meg a kipuff végek. De már hallottad a hangját.
Honnan fúj ki? Dob vagy a cső lyukas? Vagy nem voltatok még alatta?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Váltóhoz kevesen értenek. Szűk réteg foglalkozik vele. Én egyszer voltam a Hace-ben, de olyan érzésem volt, mint a tipikus márkaszerviz esetében. Elméletben értik, gyakorlatban nem javítják. Ami szar, cserélni kell és kész. Ez a játék itt meg drága móka.
Nyírőt lehet szapulni, de ő nem csak érti, hanem javítja is a problémákat. Annó megszívtam velük, de meg is oldották a problémát, azóta is jó minden. Nyírőnek megvan a technikai háttér támogatása is, partneri kapcsolatban van egy váltó javításra specializálódott céggel, ha gond van a váltóval, nem Nyírőék orvosolják, hanem a külsős cég. Ők jöttek rá, hogy mi volt a gond az én esetemben, ami egy 700 Ft-os gumi tömítés volt. Vagy szét vagy összerakáskor megsérült, egy 1 mm-es darabka hiányzott belőle, ami miatt nem épült fel rendesen a nyomás és dobálta a hibaüzeneteket.
Én nem írnám le a Seibikot teljesen, a mostani fordulatszám mérő "nemmérő" problémáját is ők fejtették meg.
Vidd el hozzájuk egy állapot felmérésre, abból baj úgysem lehet. Aztán hasonlítsd össze azzal, amit a Hári vagy más mondott.Szerk: Amúgy tuti a váltód szar? Nem lehet, hogy a gázpedál körül vannak a gondok? Nem olvastam vissza, bocs, ha már írtad, de régen voltam, baromi sokat írtatok mostanában.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
"mellesleg a rendelet pont azt mondja, hogy el lehet térni a vágási ütemtervtől és hamarabb is letermelhető."
Aminek kb semmi értelme, mert így is nagyobb a vágásérett faállomány mennyisége, mint amit le tudnak termelni. Ember sincs, aki végezheti, itt is szakember hiány van, meg a kereslet se volt akkora, mint a kínálat. A gyorsan növő fajok esetében lenne értelme előre hozni a véghasználatot, pl. az akác az, aminek a friss vágás után is van már számottevő fűtőértéke. Amúgy meg a szakmát is meglepte ez a kormányrendelet...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #12324 üzenetére
Felelőtlen erdészeti beavatkozásról nem kell tartani! Ami a médiában most áramlik, az csak pánik keltés, a nép hergelés.
Azokhoz a területekhez, ami védett vagy Natura 2000 hálózat része, nem fognak most hozzá nyúlni (amúgy ezek a területek a teljes erdővel borított terület kevesebb mint 1/4-e - kicsivel több, mint 2 millió ha erdő van Mo-on, amiből védett kb 400 ezer ha). Ezek a területek a természetvédelmi és erdészeti hatóság kontrollja alatt van. Ahhoz, hogy egy erdőrészletben bármilyen fakitermelés történjen, az egy 10 éves erdőterv része, az erdőterv határozatot az erdészeti hatóság adja ki és és több hatóság közös kontrollja alatt áll.
A 2 millió ha erdőállomány több mint fele faanyagtermelő rendeltetésű, ezek kevés része áll bármilyen védelem alatt, így most is lehet fakitermelést végezni, de csak ha engedély van rá. Védett erdőt meg nem szoktak tarra vágni, kivéve ha betegség üti fel a fejét. Vagy szálalásos vágással termelik ki az erdőt vagy lékek formájában, fokozatosan újítják fel az erdőt.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nekem Ate szett van. Nem kedvelem. Nagyon koszol és hamar el is melegszik. Bár esetemben a gyenge fék nem hiba, hanem funkció... Tervezhettek volna jobb hűtést az első fékhez.
Szerk.: bár a koszolás köszönhető részben az automata váltónak, többet használom a féket, mintha manuális lenne, de a melegedés egy nagyobb autópalya fékezés közben is elő jön, elkezdi rázni a kormányt a féktáv végére.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ilyen már nekem is volt, legelőször kb 2018-ban leghamarabb. Azóta előjött párszor és törlés után jó sokáig nem is jelentkezik. Lambda szondát azóta se kellett cserélnem és elment már 60k km-t az első jelzése óta. Remélhetőleg Neked is csak valami hisztije van. Ha majd kitöröltük a hibát kiderül, mennyi idő után jön vissza újra.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Valami zavar van a kábel kötegemben, mind a motortérben - feszültség vesztés van több szálon, mind a műszerfal felé menő oldalon. Előbbi okozza a gyújtás kimaradás (mindig a páros oldalon és egyszerre mind a háromra) és időnként a főtengely jeladó hibakódokat, utóbbi pedig, hogy nem mutat a fordulatszám mérőm.
Mivel szervi baja nincs és kb tankolásonként max egyszer dobja be, használom így addig, amíg nem lesz szabad kapacitás a műszerész tagnál. Kb augusztus végén mehetek leghamarabb.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ez lett a Nissan helyett? Grat hozzá, sok baleset mentes km-t hozzá!
Ennek a felnije van nekünk a PDF alatt. De a 48-as et szélesebb felnihez van, nem? Már nem emlékszem mekkora, de nem 6,5-es rémlik. Amúgy felfér a 16-os alu? Nem fog a féknyeregbe bele érni? Vagy volt ehhez gyárilag 16-os felni?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11781 üzenetére
Nekem is nemrég került ki belőle a gyári első csapágy. A hátsó hamarabb elköszönt, már vagy 4 éve új van benne. Mit tettél bele? Én SKF-t választottam, ha jól rémlik.
Nekem most autóvillamosságis nyavajám van. Tegnap hoztam el a Seibikoból. Miután Haudek azt mondta, hogy az óra csoport jó, az ismerős villanyászom meg az autóban nem talált hibát... Úgy tűnik, hogy a kábel kötegem a motor felé és a műszerfal felé is rossz, nagyobb a feszültség veszteség több szálon is, mint kéne. Javítható, de aki érti, csak augusztusban ér rá. Lesz vele még egy köröm.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ahh, itt Batta felé már nem lehet csak a sima 95-t tankolni. Bár régen voltam arra, legutóbb Martonvásáron tankoltam Avia 100-ast. Én fogyasztásban nem vettem észre különbséget a maxxmotionnel, ellenben felére csökkent a BC és a valós/mért fogyasztás között a különbség, mint mikor a 98-at tankoltam. Ezelőtt 6 dl-rel kevesebb volt a BC szerint a fogyi, most 2-3 dl-t téved csak.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11647 üzenetére
Nekem már motoros szezon van, nincs is hideg...
Szerk., hogy ontopik is legyek: Nektek nem volt/nincs gond a benyával? Csak OMV kúton tankoltam az utóbbi időben, így amíg volt a prémium 95-ös benya, azt tankoltam és gondom sem volt. Aztán elfogyott a tartályból, érthető okok miatt nem pótolják a hiányt, így kipróbáltam a sima 95-t két tankolásnyira. Már az első tank felénél fel-fel villant a sárga lámpa, de pár indítás után el is tűnt. Voltam hibakód olvasáson, a legtöbb hiba gyújtás kimaradás volt. Mikor a szerelőmet hívtam, hogy mennék egy kiolvasásra, azzal fogadott, hogy én vagyok az 5. aznap. Mindegyik tünetet szar üzemanyagra vezette vissza. Törölte az összes tárolt hibát. Utána 100-assal megtámogattam, azóta semmi baja. Két tankot már kiautóztam hibaüzenet nélkül... Több etanol lehet a kutakon lévő benyában? Vagy mivel bolondíthatják meg, ami nem tetszett a motorvezérlőmnek?
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11633 üzenetére
Arra a kupakra gondolsz ami a horog helyét dugózza le, ha nincs fent a horog? Milyen horgod van? 3D nyomtatással könnyen pótolható. Odaadjam mintának az enyémet? Van Westfaliaba való is, meg valami holland fej van most nekem a PDF-en.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nem is az a legnagyobb baj, hogy ennyit tud gyorsulásban, hanem hogy ezért az árért többet várok. 17 milla elég masszív ár és ami fele ennyibe kerül, már az is körbe röhögi.
Nekem most amúgy nagy kedvenc az új Highlander, kedvezményekkel 14 misi alá vihető az ára. Igaz hogy nem awd, de az a nagy tehén a hibrid rendszerrel 8,5 mp alatt futja meg a 100-at és benyából is beéri kevesebbel. Vagy ha már terepjáró képességet nézek, akkor egy Landcruiser is bemehet kedvezménnyel (kamarai tagság meg a nagycsaládos kedvezmény) az OBK új ára alá. A Subarura meg semmilyen kedvezményt nem találtam. Persze lehet ha személyesen kérdezem szalonban, akkor kinyílnak kiskapuk, de nincsenek illúzióim. De nagyon hiányzik a termék kínálatból a motor választék, kicsit öntökön lövés ez a Subarutól, mert így használtan se lesz választék a modelljeikből.
Apropó használt autó. Nagyon nicsenek 3,6-s OBK-ek használtan már jó ideje. Alig akarnak a tulajok megválni H6-os társaiktól.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ezek az USA legmegbízhatóbb autói
Mindkét oldalra jutott egy-egy Subaru.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Szerintem igen, bár hosszú távú tapasztalatom még nincs vele. Futóművet javított (kérekagy csapágy, kutyacsont és egy alsó gömbfej lett cserélve), hosszbordás szíjat cserélt a csapággyal és feszítővel, meg próbáltak rájönni a fordulatszám mérő anomáliámra. Előbbiekkel nincs hiba (bár nehéz is hibázni benne ), utóbbi még bizonytalan, de ez nem Attila sara, mindent megnéztek, amit lehet, de nem találtak hibát. Most minden esetre megint működik az óra. Nem tudom mi lelte...
Alapjában márka független szerviz, de a Subaru kötődés tagadhatatlan. Majd legközelebb készítek fotót az irodalomról ami az irodában van. Számla, jótállás papír alap, ja és fizetésre ott a Mastercard!(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz johnny_b #11558 üzenetére
"tolja ki a roncsterepre..." Szép hozzáállás... Márkaszervizek nem igen javítanak, ők csak alkatrészeket cserélnek... Automata váltóhoz nem is nyúlnak, egyben cseréltetik az ügyféllel az egész egységet.
Nem hiszem, hogy különösebb típus ismeret kellene hozzá, elég egy lelkiismeretes szerelő.
Én amúgy mostanában ismerkedtem meg Grohoczky Attilával, aki az egyik Grohoczky az Egér úti Subaru szalon és márkaszervizből. Most privátban szerel, elég lekiismeretesnek tűnik. Megvan még benne a Subaru szeretet, sokan járnak is hozzá a márkátől. Akár mikor jártam nála, mindig volt a műhelyben vagy a parkolóban vagy Fori vagy Outback. Groho Team néven megtalálod. A Budaörsi reptér mellett van a műhelye.
Az ajánlott szervizek amúgy az összefoglalóban ott vannak, linkekkel együtt. Bontsd ki és látni fogod.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11549 üzenetére
Hát én ehhez nem értek, de annyit talán igen, hogy lila vezetéket keressünk?
Kicsit megcsalom a madaras kutakat, kipróbálom a hatósági áras benzint...
(ó\_!_/ó)
-
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11542 üzenetére
Két autóműszeres helyen is volt, egyik itt Érden, másodjára a Haudeknél és mindkettő azt mondta, hogy az órának semmi baja. Most ott állok, hogy az autónak sincs semmi baja, de az óra mégsem működik rendesen. Kéne egy másik óra csoport, csak azt az immora rá kell programozni. Ehhez kell a Seibiko most nekem.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11540 üzenetére
Elvileg igen, Haudekék meg is jelölték az óra csoporton, hogy melyik szálon megy be a fordulatszám jel. Hogy meddig és mit néztek nem tudom pontosan, kerestek test hibát, esetleges oxidációt vagy bármi gyanúsat, elvileg minden rendben... Aztán lett nagy öröm, amikor észrevették, hogy van ott olyan csati, aminek nem kéne együtt lenni és a csati széthúzása után magára talált az óra. Kicsit olyan, mintha valami bezavarna a működésbe.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Annyira nem sürgős, január óta így élünk, csak most a műszakin volt para miatta. Nyírővel meg amúgy is szeretnék találkozni, alkatrész beszerzés miatt. Meg a Seibikos autóvillamosságis tagot ismerem, ha még ő jár be oda, neki nyugodtan ott merem hagyni a PDF-et.
Márk: Minden olvasható adat rendben van. Attilának megvan a gyári szoftvere is, így tudta megcsinálni az ecu resetet is. Sehol nem találtak hibára utaló jelet. Se a Haudekék az órában.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11535 üzenetére
Erre van a perifériás látás.
Mondjuk nekem az egyik szemem mostanság inkább a fordulatszám érőt figyeli. Kedden ment egy fél napot, aztán azóta megint vacakol. Két szék között a földön vagyok. Senki, sehol nem talál hibát, mégsem működik a mutató. Az autó villamosságis ismerősöm együtt dolgozik Grohoczky Attilával, náluk volt a PDF 1,5 napot, de annyi gebaszt találtak csak, hogy az A oszlop tövében valaki össze dugta korábban a fehér programozó funkciós csatit, amit széthúztak, kapott egy ecu resetet és életre kelt a fordulatszám mutató (na meg az verdásba is vissza tért az élet, újra szalad rendesen, nem olyan tohonya lótojás. Eddig azt hittem azért érzem lomhábbnak, mert a motorról vissza ülve tűnik ergyának, de nem, a csati össze dugása tette buta üzemmódba). Mentem vele vagy 30 km-t, hibátlan volt, majd amikor lepadlóztam, hogy beférjek egy résbe a főútra kikanyarodáskor, újra lehasalt a mutató... Utána megint magához tért, de tegnap reggel óta újra megkukult... Már kínomban felhívtam Nyírőt, de lebetegedett a fél társaság, azt mondta 2 hét múlva hívjam újra.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11532 üzenetére
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11528 üzenetére
Azt még nem. Most csak kihúzva pihen 1 napja. Reggel dugom majd vissza megint.
Majd lehet élek vmikor a lehetőséggel, de a héten már nem lesz rá idő, jövő héten meg ha minden jól megy, végre viszem elektromoshoz. Majd írok pm-et.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11526 üzenetére
Nem foglalkoztam vele. Igazából nem is nagyon használtam a verdást, zömmel Anya járt vele gyerek teleportálásra. Most, hogy véget ért a motoros szezon, járok vele minden nap és jutok el oda, hogy miket kellene megcsinálni rajta. Folyamatban lesz a beszélő navi is. Most egyelőre egy első kerékcsapágy csere van napi renden, meg a fordulatszám mérővel szenvedek. Nem tudom, hogy írtam e, már a Haudeket is megjártam az óra csoporttal és ők is azt mondták, hogy az óra csoport jó, az autóvillamosságis ismerősöm meg nem adott még végleges időpontot, mikor szánja rá magát hogy megkeresse, hol megy el a fordulatszám jel. Gyűjti az erőt...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #11518 üzenetére
Akkor lesz mit tenni a fa alá...
Hol kérdezted amúgy? Nem akarom favorizálni a Seibikot, de vízlehúzó is volt nekik raktáron a vezető ajtóra. Ha meg kellett vmit rendelni, elég hamar raktáron volt.Más: Neked a Wefa cucc műkődik rendesen? Mostanában szórakoztat, behallatszik a generátor búgása, meg szakadozik a BT kapcsolat is, mindegy milyen készülékkel párosítom. Olyan recsegése van, mint mikor a rádió vétele kezd gyengülni. Aztán egyszer csak magához tér. Mindkettő eset a bekapcsolás után jön, aztán kisimul a működése.
Jorus:
Emlékszem. Lett végül más futár autó ehelyett?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest