-
Fototrend
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
az osztrák tűzoltók nem alkudoztak, hólánc kötelező, kész-passz. tök jó volt egy órán át fetrengeni a kerékjárati ívekben. az aztán pláne jó volt, hogy mire elindultunk, ötször letolta a hókotró az egészet, így a szerpentinen konkrétan többet ártott, mint használt. de legalább megtanultam hóláncot szerelni, már úgy megy, mint clint eastwoodnak a revolver előrántása.
ámde...
már majdnem itthon voltunk, amikor egyszer csak felgyulladt a check engine, a menetstabi piktogram, valamint villogott a cruise és az S (módválasztó).
most lefexem aludni, holnap majd kitúrom, hogy ez mi a péló, de nyilván semmi jó. picivel előtte meggödröztem a kocsit, így titkon abban reménykedem, hogy mondjuk lecsúszott egy abs-jeladó és ezért ezek a menetdinamikai cuccok lehaltak. ugyanakkor ez nem túl biztató (ez a 4 lámpa ment nálam is, épp így).
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #2216 üzenetére
én tervezem, terveztem. kicsit bizonytalan vagyok, sok történetet hallottam, hogy fóliázás után már sosenem ment hibátlanul az az ablak, amit szétszedtek. meg eleve csak valami világos hővédőset akarok, a sötétítés nem cél egyáltalán.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
mi holnap indulunk sógorékhoz, léceket már felszereltem. 120 cm hó van a völgyben.
(persze, hogy két napja kezdett el istentelenül kopogni valami az első futóműben, mindkét oldalt, gödörnél vagy bukkanónál elég horror hangja van)
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
hát eléggé van értelme az automata mellé... a fülekkel sem rossz, de nem az a lényeg, hanem az s# mód. benyomod, 6000 fölé pörögsz és ott is tart mindig, úgy vált, és azonnal. agresszív állat lesz a kocsiból egy gombnyomásra. sima sport módban, ha rálépsz a gázra, picit még szundikál rajt előtt azért.......
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
-
-
HÁZIGAZDA
urak, hóláncot awd subarunál is elég az első két kerékre tenni, ha kell, ugye?
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2156 üzenetére
lyézus, akkor ti ezt komolyan gondoljátok
legyen itt egy ellenvélemény: ez a forma baromi sportosra sikeredett, elsősorban a b-oszlop utáni részek íve miatt. már az obk sem néz ki olyan szerencsésen a gólyalábain, mint a legacy, mert már ott egy kicsit stíluszavaros lesz a gép. de ez az amerikai rettenet, amikor tényleg egy monster truckba oltják bele a keret nélküli ablakos sportkombit, inkább röhejes, mint szép.
lehet, hogy praktikus. de hogy nem arányos, az számomra tényfaktum
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Sub-ZeRo #2147 üzenetére
a kocsi drága. itthon sokan ráülnek arra, hogy van egy rajongótábora a subarunak, és hülye árakat adnak. azért mielőtt én vettem, időről-időre voltak jó gépek. törésmentes, 160 ezret futott 2,5-ös 2006-os outback, gyönyörű színben kívül-belül, 1,65m ft-ért hirdetve. de 3.0r-ek is voltak (jorusé, enyém , meg még vagy két hasonló).
de most is vannak korrekt vételek, amiket belinkelgettünk a topikba a napokban, jobbak, mint ez a szétfutott izé 2m ft-ért. én elhiszem, hogy hibátlan és még sokáig az lesz, de akkor sem ér ennyit ez a példány.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Sub-ZeRo #2145 üzenetére
nem arról van szó, hogy 400e km után ne lehetne tök használható. de azért ennyi km alatt kipúzzák az ülést, a futóművet, mindent. a motortól félnék a legkevésbé. nem lenne semmi gond, ha 1m ft-ért adná: az képviselné azt, hogy sokat ment, de amúgy jó gép, és aki ennyit tud csak rászánni, beleülhet egy ilyenbe, ha vállalja a kiliket.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2126 üzenetére
csak hirtelen felindultam, ha például nem kattanok rá arra a legára (mint típusra) vagy nem tiszta az előélete, akkor semennyiért. amúgy sem tudom, de 2,5m fölött mindenképp (az a kategória, mint amiről küldted a 3-4m ft-os linkeket, 158e km-rel vettem tavaly első tulajtól, végig a duna autóba hordták, törésmentes, vannak extrák stb., nem részletezem egyelőre, csak ha legalább egyvalaki szándéka komoly )
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
hát a hűtött üléses mzc tényleg elég pengén néz ki.
de egyébként nem kell megijedni tőle. a subaru által használt bőr nem egy nagy szám, simán így néz ki 250e km után, főleg a bézs. újszerűre meg lehet csinálni, ülésenként kb. 40e ft-ból. a kocsi meg ijesztően néz ki, szóval el lehet hozni 1,2m ft-ért, aztán hadd szóljon.
de hirdetnek egy 2010-es lega automata kombit is egész jó áron, gondolkodóba estem. igen, uncsibb gép az enyémnél, viszont kényelmesebb és alig kéne ráfizetnem... nem kell valakinek egy egygazdás (velem együtt kettő), faceliftes, 168 ezret futott, fullos 2007-es outback h6?
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #2121 üzenetére
de van egy ilyen is. meg kell nézni őket, de nekem nem úgy tűnik, hogy ne lehetne épp ilyesmit venni, ha akar az ember.
update: sőt, ha nem kell kombi, itt van ez!
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2119 üzenetére
uram, ez itt elég olcsó. igen, sokat futott, de át kell nézetni, aztán bőrös viktorral 200e ft-ból full újjá varázsolni a bőrt, és másfél misiből megvan a gép, ami elmegy még bármeddig, miközben az értékéből már nem bír sokat veszteni.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2117 üzenetére
jó, én nem meggyőzni akarlak , csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy valós infók alapján dönts. a váltáskori felbőgést (hogy miben más, mintha kézzel váltok vissza és akkor bőg fel) nem értem, de a lényeg, hogy ha kézit szeretnél, keress kézit
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2112 üzenetére
"Annyira reflexszerű, természetes számomra a váltás, hogy idegbajt kapok, és a padlót rugdosom bal lábbal, jobb kézzel meg keresem a váltókart."
akkor nem használtál sokáig, mert maximum egy hét, amíg így van, aztán meg természetessé válik és nem használod a bal lábad.
"És az autó hangja is egészen más automatával, amit én spec nagyon nem szeretek."
ezt továbbra sem értem, szerintem keversz valamit, hiszen egy hagyományos bolygóműves automatánál ugyanúgy vannak fokozatok, fordulatszám, minden. ha akarod, elpörgeted 7000-ig. komolyan, nem lehet ezzel gond, hát úgy ordít az outbackem, ha agresszívbe teszem, hogy onnan nem hiányozhat semmi (a váltó miatt). nem egy cvt-vel kevered?
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
ha elég erős kocsival használsz elég jót, akkor ez egy tapasztalati álláspont. persze, ilyen is van. bár én még nem láttam , mert akinek volt olyan automatája, soha többet nem akart mást. de én arra értettem, amikor valakinek van egy elképzelt véleménye a témáról, de saját tapasztalata nincs igazán.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
ha ezt elhiszem, akkor a következő az lenne, hogy ugyanígy nézzük meg a legát és a touareget is. kizárt, hogy 7-8 cm különbség legyen a lega és az outback között, valamint, hogy a touareg rosszabb legyen.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2106 üzenetére
nem tudom, használtál már automata váltót hosszabb ideig? kellően erős autóban, nem valami ősrégi, lassú cuccot? mert ha nem, akkor ez inkább elmélet, amit írsz, a gyakorlat pedig eléggé más tud lenni
miért szimpatikusabb ugyanaz az automata az outbackben, míg a legacy-ban nem? nagyon jól megy a h6-hoz, pedig kicsit butácska így is még az ötsebességes is, de klasszul használható.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
ha az obk-nk szabad hasmagassága 23 cm, én megeszem a kalapom. akkor is, ha több mint a szomszéd touaregje. a lega és az outback között pedig 5 cm a különbség.
egyébként ma már a 15 cm egész soknak számít, szerintem is használható, ha az ember alapvetően nem akar terepezni, csak nagyon ritkán egy picit megy földúton is. megérheti a maradék 99,9% aszfaltútért, ahol viszont épp 5 centivel van lejjebb a teljes súlypontja a kocsinak.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2079 üzenetére
nézd, én ennek kicsit több, mint a feléért vettem az outbacket ugyanebből, első tulajtól, 158e km-rel, sérülésmentesen. ki kell várni ezeket a vételeket, aztán amikor felkerül, menni érte azonnal. 4m ft vicc egy ilyen idős ilyen kocsiért, elmebaj. nem ér ennyit. nem kell túllihegni a subarut sem. jó az összkerék, jó az alacsony súlypont, minden másban meg inkább alulteljesít az árához képest. ez a széria zajos (szélzaj), belül kicsi és kényelmetlen (ülj be hátra egy órára, vagy húzd előre az anyósülést), a műanyagok semmi extra, sőt, némelyik igénytelen.
az egész kocsi viszont tartós, műszakilag penge. tehát rádobnék félmilliót egy hasonló korú avensis kombira, de csak ezért. de 3-4m ft egy azóta többször generációváltott izéért, hát, elborult ár.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2075 üzenetére
túl vannak árazva a subaruk. na de audit ne vegyél, mert annyi erővel veheted a drágább subarut is, az lesz az olcsóbb.
félmillás lengéscsillapítót hol láttál? nekem a lexus ls400-ban a két hátsó légrugóval egybeépített lengéscsillapító felújítása volt 160e ft, és annál húzósabb dolgot a témában el sem tudok képzelni.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
ó, és ls430-asok is kerültek fel, csak hogy forogjon a kés a szívemben. kicsit azért ki vannak púzva az üléseik, de akkor is...
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
na, van fent egy f.sza(nak tűnő) 3,6-os tribeca. valaki vegye meg
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
sajnos nem "szoktam" (nem eleget) szerpentinen menni , de igen, ott lefelé én is motorfékezek manuális módban. de úgy amúgy nem, ha gyorsan kell előzni, s#, ordítás, halálhörgés, azt kész. szerintem össze is csinálja magát a megelőzött opelkorzában ülő sofőr az orkántól
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz _Smooth #2037 üzenetére
jé, de ismerős, épp ilyen az enyém belseje (csak faceliftes)
ne értékeld túl amúgy a belsejét: nem rossz és szép a világos bőr, de:
- elég szűkös a kocsi
- nem is különösképpen kényelmes sehol, de még a vezetőülésben leginkább
- az illesztések, anyaghasználat nem rossz, de nem is kiemelkedőamúgy, ha nem próbáltál még h6 automatát, próbálj ki egyet. lehet manuálisan váltogatni, de úgy sem fogsz...
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
ez volt már? aki ilyet keres, az ezt most megveheti. aztán majd elfogy, és akkor lehet megint várni fél évet alsó hangon. magyarán, látszólag ez kb. az a vétel, ami félévente-évente, ha egy van.
(én anno megtudtam, hogy eladó egy jó outback, másnap lementem somogyba és megvettem. csak úgy mondom )
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
nekem a 178 centimmel és normál lábammal is koppra hátra van tolva és így pont jó
kicsi ez a kocsi belül, az a helyzet
megszoktam már, de akárhányszor átülök egy frissebb (= többnyire, hogy belül tágasabb) kocsiba, mindig megállapítom, hogy ára van a nagy motornak, szimmetrikus felépítésnek, összkerékhajtásnak
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
emberek, takata légzsákcserén ki volt már? mennyi ideig tart? (ki lehet várni vagy ott kell hagyni a kocsit?)
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
nem tudtok qrvajó, nem nagyon sokat futott összkerekes-automata vasat 4-5m ft-ig? egy barátomnak kéne.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
na, nem ezt árulja, amit árul, az jó színben és funkcióban is, igaz, tükrözve van rajta minden, gondolom japán/jobbkormányos géphez készült. viszont 65 rugó csak ez a pár műanyagkeret, meg még amit venni kell bele, meg még szerelgetés, nemtom, hogy mennyi értelme van. igazából fogalmam sincs, hogy még 10 évig hajtom a subarut vagy valami tök más lesz addigra, mert például egy 14 litert zabáló benzintemető addigra ufónak számít-e majd.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
urak, gymkhana a subcsiklubcsi fórumról elpasszolna valami pöpec kipufogóvégeket az Y-nal és két dobbal, 85-öt kér érte, meg a gyári idomokat helyette (eladja a h6 legáját). nekem ilyen csacskaság nem kell, meg gondolom, hogy hirdeti odaát is, de azért beraktam ide, hátha ez valakinek fontos lenne.
illetve ugyanitt kérdés: nekem meg vmi kenwood klímapanel beépítőkeretet ajánl, amivel utólagos fejegység tehető az outbackbe. jó az? állítása szerint 130-ért jött japániából és a feléért odaadná. van ennek értelme szerintetek? (nálam döglött a gyári cucc, bár lehet, hogy csak kontaktos)
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #1933 üzenetére
télen mindig felpörög a suv-mánia amúgy. csodálkozom kicsit a tribecán amúgy, mert azért a városi 17-18 liter elég combos. én szeretem a nagy szívó benzinest, de azért ez kicsit sok nekem is, elsősorban ezért nem ugrottam bele anno sem.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
dzsáá, itt árulnak egy 3,6-os tribecát a szomszédban. sőt, egy keveset futott 3,0-sat is
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Sub-ZeRo #1881 üzenetére
természetesen a "szabály az szabály" örökbecsű kádárista adu engem is tromfol. azért vagyok mérges, mert betartom a sebességkorlátozásokat, gyakorlatilag mindig. itt egész egyszerűen egy pillanatra nem hivatásosan rettegtem az úton és a km órát figyeltem (ami mellesleg qrvára balesetveszélyes szerintem...), hanem csak dumáltam az asszonnyal, és élveztük, hogy utazunk, a kocsi meg ment a természetes sebességgel. na mindegy, ilyenkor még lehet reménykedni, hátha nem jön a posta stb.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
én nem vagyok egy autóversenyző alkat, szóval nekem mindegy. de most először éreztem, hogy fú, hangos ez a vas, de rohadt gyenge
(hozzáteszem, hogy én imádom az új mustangot, szerintem gyönyörű lett, és ha a megfelelő államtitkári fenékben ülnék, vennék is egyet. pirosat. úgy amúgy persze nem, mert azon túl, hogy nincs rá pénzem, egy tökéletesen felesleges közlekedési eszköz, tehát duplán nincs)
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Sub-ZeRo #1877 üzenetére
röhej egyébként, biztos ismeritek az a mindkét irányból völgybe lejtő részt várpalota veszprém felőli végén. ezer éve kaszálnak ott, mert teljesen logikátlan dolog mind az 50 km/óra, mint a város vége tábla (hogy olyan kint van), ösztönösen 70-80 km/órával megy az ember.
ez a jogsi elvétel meg... a kint hagyott 30 km/órás tábla egy amúgy városon kívüli szakasznál, ahol mindenki 90-nel megy meg gondolom börtön öt évre.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
veszprém környékén úgy elkent egy mustang gt tegnap, hogy csak pislogtam. mindkettőnk autója pazar hangorkánt produkált, igaz, az enyém inkább visított, míg az övé ércesen atomrobbant, illetve az enyém csak hangoskodott, az övé meg ment mint a golyó.
(várpalotán pedig kb. 80 km/órával szaladtam bele egy trafiba, holott ezer éve tudom, hogy az egy igazi adóparadicsom az a kétirányű lejtő )
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
gyerekek, valaki itt írta nemrég, hogy az auchan kutaknál bátran lehet tankolni..? eszembe nem jutna magamtól, de ha megesküsztök rá, kipróbálom, kaptam mindenféle kuponokat.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #1833 üzenetére
néha van pár, néha semmi. ki kell várni. na meg igazából kezd kifutni ez a széria, ugye 10+ évesek gyakorlatilag, lassan nem lehet majd megkímélt példányt találni. ez van, lexus ls430-at sem lehet már jót venni, öt éve lehetett, most már nem, az a vonat elment.
azt kell kitalálni, hogy mi az a kocsi 2010 környékéről, ami közben meg "beérik"
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
na: dízel subarut NE! az euro5-ösök már nem törik el a főtengelyüket tutira, de a subaru nem tud dízelt csinálni. még azon felül sem, hogy senki sem tud, érzékeny, drágán javítható, használtan problémás műfaj... de a subaru arányaiban is gyenge a témában.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
kösz, srácok, lassan kezdek normál lépőtempóra gyorsulni
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #1688 üzenetére
hát én v8-ról jöttem a h6-ra, legközelebb logikus lesz a 4 henger
amúgy is, mire ki akarnám szórni a mostanit, már nagyon elavultnak fog számítani a 3,6r is, nem is lesz más, csak hibrid meg villany.
[ Szerkesztve ]
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #1683 üzenetére
elég jól el lehet tüntetni. de ne ragadj le a vízkárnál: usából sok pénz behozni egy kocsit. ha tehát látsz egy autót, ami eleve gyanúsan olcsó, és még usából is van, nem is kell tovább gondolkodni. dettó a "svájci nyugdíjas" kocsija, hiszen onnan is van vám, áfa stb. és még olcsó is. akkor vajon milyen hulladék lehetett a kiinduló állapot, hogy megérte a vesződséget?
ennyit nem ér az egész 3,6-os motor amúgy, ugyanazt a kocsit megkapod normálisan használtan, jó állapotban a 2,5-össel, nem fogja letépni az arcod, sőt, de nem megy rá a gatyád és az idegeid.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
nekem sem 13 lenne, ha nem elsősorban városban mennék. hosszú utakon 10,5 liter. amúgy meg én szeretem a nagy, szívó benyát, legyen nyomaték, menjen normálisan, ne romoljon el, cserébe kérhet enni, adok neki
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 120 Le, 293.xxx km 2026.01.26ig műszaki
- OWON HDS272S kézi oszcilloszkóp, multiméter és hullámforma generátor
- Ausonia 220 szeletelőgép, új állapotban. (olasz)
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest