-
Fototrend
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyertyára is gondoltam (nálad hány hengerre adta ki a hibát és hány gyertyát cseréltél?). kiderül, remélem hamar, mert így nem akarom használni, addig viszont nincs kocsim
aksiból eldöntöttem, hogy a 63 ah/600a körüliekből választok, ezt. még keresek rá valami jobbfajta kedvezményt. remélem a generátorral nincs gond, az már nem olcsó buli.
-
na, megvan...
- ABS fail code: C0042, C0071
- TCU fail code: P----
- EGI fail code: P0302, P0304, P0306, P0000szerk: hmmmm... lehet, hogy aksigond (is)? picit gyengének éreztem már amúgy is, most megy ugye a hegyekben volt. a kormányszög-szenzor vagy hogyhíjjákmagyarul meg gyanús akkor, hogy a gödör miatt jöhetett elő. viszont a cylinder misfire miatt aggódom, az vészjóslóan hangzik...
aksit asszem mindenképp veszek, már picit nehezebben indult az utóbbi időben érzésre amúgy is. mit ajánlotok a kocsiba? (bosch-t bottal sem!!) milyen széles fér bele maximum szerintetek? (ha jól látom, Jorus vartája 242 mm széles. az a max, ez már sok?)
-
az osztrák tűzoltók nem alkudoztak, hólánc kötelező, kész-passz. tök jó volt egy órán át fetrengeni a kerékjárati ívekben. az aztán pláne jó volt, hogy mire elindultunk, ötször letolta a hókotró az egészet, így a szerpentinen konkrétan többet ártott, mint használt. de legalább megtanultam hóláncot szerelni, már úgy megy, mint clint eastwoodnak a revolver előrántása.
ámde...
már majdnem itthon voltunk, amikor egyszer csak felgyulladt a check engine, a menetstabi piktogram, valamint villogott a cruise és az S (módválasztó).
most lefexem aludni, holnap majd kitúrom, hogy ez mi a péló, de nyilván semmi jó. picivel előtte meggödröztem a kocsit, így titkon abban reménykedem, hogy mondjuk lecsúszott egy abs-jeladó és ezért ezek a menetdinamikai cuccok lehaltak. ugyanakkor ez nem túl biztató (ez a 4 lámpa ment nálam is, épp így).
-
-
hát eléggé van értelme az automata mellé... a fülekkel sem rossz, de nem az a lényeg, hanem az s# mód. benyomod, 6000 fölé pörögsz és ott is tart mindig, úgy vált, és azonnal. agresszív állat lesz a kocsiból egy gombnyomásra. sima sport módban, ha rálépsz a gázra, picit még szundikál rajt előtt azért.......
-
urak, hóláncot awd subarunál is elég az első két kerékre tenni, ha kell, ugye?
-
válasz
_Smooth #2156 üzenetére
lyézus, akkor ti ezt komolyan gondoljátok
legyen itt egy ellenvélemény: ez a forma baromi sportosra sikeredett, elsősorban a b-oszlop utáni részek íve miatt. már az obk sem néz ki olyan szerencsésen a gólyalábain, mint a legacy, mert már ott egy kicsit stíluszavaros lesz a gép. de ez az amerikai rettenet, amikor tényleg egy monster truckba oltják bele a keret nélküli ablakos sportkombit, inkább röhejes, mint szép.
lehet, hogy praktikus. de hogy nem arányos, az számomra tényfaktum
-
válasz
Sub-ZeRo #2147 üzenetére
a kocsi drága. itthon sokan ráülnek arra, hogy van egy rajongótábora a subarunak, és hülye árakat adnak. azért mielőtt én vettem, időről-időre voltak jó gépek. törésmentes, 160 ezret futott 2,5-ös 2006-os outback, gyönyörű színben kívül-belül, 1,65m ft-ért hirdetve. de 3.0r-ek is voltak (jorusé, enyém
, meg még vagy két hasonló).
de most is vannak korrekt vételek, amiket belinkelgettünk a topikba a napokban, jobbak, mint ez a szétfutott izé 2m ft-ért. én elhiszem, hogy hibátlan és még sokáig az lesz, de akkor sem ér ennyit ez a példány.
-
válasz
Sub-ZeRo #2145 üzenetére
nem arról van szó, hogy 400e km után ne lehetne tök használható. de azért ennyi km alatt kipúzzák az ülést, a futóművet, mindent. a motortól félnék a legkevésbé. nem lenne semmi gond, ha 1m ft-ért adná: az képviselné azt, hogy sokat ment, de amúgy jó gép, és aki ennyit tud csak rászánni, beleülhet egy ilyenbe, ha vállalja a kiliket.
-
válasz
_Smooth #2126 üzenetére
csak hirtelen felindultam, ha például nem kattanok rá arra a legára (mint típusra) vagy nem tiszta az előélete, akkor semennyiért. amúgy sem tudom, de 2,5m fölött mindenképp (az a kategória, mint amiről küldted a 3-4m ft-os linkeket, 158e km-rel vettem tavaly első tulajtól, végig a duna autóba hordták, törésmentes, vannak extrák stb., nem részletezem egyelőre, csak ha legalább egyvalaki szándéka komoly
)
-
hát a hűtött üléses mzc tényleg elég pengén néz ki.
de egyébként nem kell megijedni tőle. a subaru által használt bőr nem egy nagy szám, simán így néz ki 250e km után, főleg a bézs. újszerűre meg lehet csinálni, ülésenként kb. 40e ft-ból. a kocsi meg ijesztően néz ki, szóval el lehet hozni 1,2m ft-ért, aztán hadd szóljon.
de hirdetnek egy 2010-es lega automata kombit is egész jó áron, gondolkodóba estem. igen, uncsibb gép az enyémnél, viszont kényelmesebb és alig kéne ráfizetnem... nem kell valakinek egy egygazdás (velem együtt kettő), faceliftes, 168 ezret futott, fullos 2007-es outback h6?
-
válasz
outsiders #2121 üzenetére
de van egy ilyen is. meg kell nézni őket, de nekem nem úgy tűnik, hogy ne lehetne épp ilyesmit venni, ha akar az ember.
update: sőt, ha nem kell kombi, itt van ez!
-
-
-
válasz
_Smooth #2112 üzenetére
"Annyira reflexszerű, természetes számomra a váltás, hogy idegbajt kapok, és a padlót rugdosom bal lábbal, jobb kézzel meg keresem a váltókart."
akkor nem használtál sokáig, mert maximum egy hét, amíg így van, aztán meg természetessé válik és nem használod a bal lábad.
"És az autó hangja is egészen más automatával, amit én spec nagyon nem szeretek."
ezt továbbra sem értem, szerintem keversz valamit, hiszen egy hagyományos bolygóműves automatánál ugyanúgy vannak fokozatok, fordulatszám, minden. ha akarod, elpörgeted 7000-ig. komolyan, nem lehet ezzel gond, hát úgy ordít az outbackem, ha agresszívbe teszem, hogy onnan nem hiányozhat semmi (a váltó miatt). nem egy cvt-vel kevered?
-
ha elég erős kocsival használsz elég jót, akkor ez egy tapasztalati álláspont. persze, ilyen is van. bár én még nem láttam
, mert akinek volt olyan automatája, soha többet nem akart mást. de én arra értettem, amikor valakinek van egy elképzelt véleménye a témáról, de saját tapasztalata nincs igazán.
-
válasz
_Smooth #2106 üzenetére
nem tudom, használtál már automata váltót hosszabb ideig? kellően erős autóban, nem valami ősrégi, lassú cuccot? mert ha nem, akkor ez inkább elmélet, amit írsz, a gyakorlat pedig eléggé más tud lenni
miért szimpatikusabb ugyanaz az automata az outbackben, míg a legacy-ban nem? nagyon jól megy a h6-hoz, pedig kicsit butácska így is még az ötsebességes is, de klasszul használható.
-
ha az obk-nk szabad hasmagassága 23 cm, én megeszem a kalapom. akkor is, ha több mint a szomszéd touaregje. a lega és az outback között pedig 5 cm a különbség.
egyébként ma már a 15 cm egész soknak számít, szerintem is használható, ha az ember alapvetően nem akar terepezni, csak nagyon ritkán egy picit megy földúton is. megérheti a maradék 99,9% aszfaltútért, ahol viszont épp 5 centivel van lejjebb a teljes súlypontja a kocsinak.
-
válasz
_Smooth #2079 üzenetére
nézd, én ennek kicsit több, mint a feléért vettem az outbacket ugyanebből, első tulajtól, 158e km-rel, sérülésmentesen. ki kell várni ezeket a vételeket, aztán amikor felkerül, menni érte azonnal. 4m ft vicc egy ilyen idős ilyen kocsiért, elmebaj. nem ér ennyit. nem kell túllihegni a subarut sem. jó az összkerék, jó az alacsony súlypont, minden másban meg inkább alulteljesít az árához képest. ez a széria zajos (szélzaj), belül kicsi és kényelmetlen (ülj be hátra egy órára, vagy húzd előre az anyósülést), a műanyagok semmi extra, sőt, némelyik igénytelen.
az egész kocsi viszont tartós, műszakilag penge. tehát rádobnék félmilliót egy hasonló korú avensis kombira, de csak ezért. de 3-4m ft egy azóta többször generációváltott izéért, hát, elborult ár.
-
válasz
_Smooth #2075 üzenetére
túl vannak árazva a subaruk. na de audit ne vegyél, mert annyi erővel veheted a drágább subarut is, az lesz az olcsóbb.
félmillás lengéscsillapítót hol láttál? nekem a lexus ls400-ban a két hátsó légrugóval egybeépített lengéscsillapító felújítása volt 160e ft, és annál húzósabb dolgot a témában el sem tudok képzelni.
-
ó, és ls430-asok is kerültek fel, csak hogy forogjon a kés a szívemben. kicsit azért ki vannak púzva az üléseik, de akkor is...
-
na, van fent egy f.sza(nak tűnő) 3,6-os tribeca. valaki vegye meg
-
-
válasz
_Smooth #2037 üzenetére
jé, de ismerős, épp ilyen az enyém belseje (csak faceliftes)
ne értékeld túl amúgy a belsejét: nem rossz és szép a világos bőr, de:
- elég szűkös a kocsi
- nem is különösképpen kényelmes sehol, de még a vezetőülésben leginkább
- az illesztések, anyaghasználat nem rossz, de nem is kiemelkedőamúgy, ha nem próbáltál még h6 automatát, próbálj ki egyet. lehet manuálisan váltogatni, de úgy sem fogsz...
-
ez volt már? aki ilyet keres, az ezt most megveheti. aztán majd elfogy, és akkor lehet megint várni fél évet alsó hangon. magyarán, látszólag ez kb. az a vétel, ami félévente-évente, ha egy van.
(én anno megtudtam, hogy eladó egy jó outback, másnap lementem somogyba és megvettem. csak úgy mondom
)
-
nekem a 178 centimmel és normál lábammal is koppra hátra van tolva és így pont jó
kicsi ez a kocsi belül, az a helyzet
megszoktam már, de akárhányszor átülök egy frissebb (= többnyire, hogy belül tágasabb) kocsiba, mindig megállapítom, hogy ára van a nagy motornak, szimmetrikus felépítésnek, összkerékhajtásnak
-
emberek, takata légzsákcserén ki volt már? mennyi ideig tart? (ki lehet várni vagy ott kell hagyni a kocsit?)
-
nem tudtok qrvajó, nem nagyon sokat futott összkerekes-automata vasat 4-5m ft-ig? egy barátomnak kéne.
-
na, nem ezt árulja, amit árul, az jó színben és funkcióban is, igaz, tükrözve van rajta minden, gondolom japán/jobbkormányos géphez készült. viszont 65 rugó csak ez a pár műanyagkeret, meg még amit venni kell bele, meg még szerelgetés, nemtom, hogy mennyi értelme van. igazából fogalmam sincs, hogy még 10 évig hajtom a subarut vagy valami tök más lesz addigra, mert például egy 14 litert zabáló benzintemető addigra ufónak számít-e majd.
-
urak, gymkhana a subcsiklubcsi fórumról elpasszolna valami pöpec kipufogóvégeket az Y-nal és két dobbal, 85-öt kér érte, meg a gyári idomokat helyette (eladja a h6 legáját). nekem ilyen csacskaság
nem kell, meg gondolom, hogy hirdeti odaát is, de azért beraktam ide, hátha ez valakinek fontos lenne.
illetve ugyanitt kérdés: nekem meg vmi kenwood klímapanel beépítőkeretet ajánl, amivel utólagos fejegység tehető az outbackbe. jó az? állítása szerint 130-ért jött japániából és a feléért odaadná. van ennek értelme szerintetek? (nálam döglött a gyári cucc, bár lehet, hogy csak kontaktos)
-
-
dzsáá, itt árulnak egy 3,6-os tribecát a szomszédban. sőt, egy keveset futott 3,0-sat is
-
válasz
Sub-ZeRo #1881 üzenetére
természetesen a "szabály az szabály" örökbecsű kádárista adu engem is tromfol. azért vagyok mérges, mert betartom a sebességkorlátozásokat, gyakorlatilag mindig. itt egész egyszerűen egy pillanatra nem hivatásosan rettegtem az úton és a km órát figyeltem (ami mellesleg qrvára balesetveszélyes szerintem...), hanem csak dumáltam az asszonnyal, és élveztük, hogy utazunk, a kocsi meg ment a természetes sebességgel. na mindegy, ilyenkor még lehet reménykedni, hátha nem jön a posta stb.
-
én nem vagyok egy autóversenyző alkat, szóval nekem mindegy. de most először éreztem, hogy fú, hangos ez a vas, de rohadt gyenge
(hozzáteszem, hogy én imádom az új mustangot, szerintem gyönyörű lett, és ha a megfelelő államtitkári fenékben ülnék, vennék is egyet. pirosat. úgy amúgy persze nem, mert azon túl, hogy nincs rá pénzem, egy tökéletesen felesleges közlekedési eszköz, tehát duplán nincs)
-
válasz
Sub-ZeRo #1877 üzenetére
röhej egyébként, biztos ismeritek az a mindkét irányból völgybe lejtő részt várpalota veszprém felőli végén. ezer éve kaszálnak ott, mert teljesen logikátlan dolog mind az 50 km/óra, mint a város vége tábla (hogy olyan kint van), ösztönösen 70-80 km/órával megy az ember.
ez a jogsi elvétel meg... a kint hagyott 30 km/órás tábla egy amúgy városon kívüli szakasznál, ahol mindenki 90-nel megy meg gondolom börtön öt évre.
-
veszprém környékén úgy elkent egy mustang gt tegnap, hogy csak pislogtam. mindkettőnk autója pazar hangorkánt produkált, igaz, az enyém inkább visított, míg az övé ércesen atomrobbant, illetve az enyém csak hangoskodott, az övé meg ment mint a golyó.
(várpalotán pedig kb. 80 km/órával szaladtam bele egy trafiba, holott ezer éve tudom, hogy az egy igazi adóparadicsom az a kétirányű lejtő
)
-
gyerekek, valaki itt írta nemrég, hogy az auchan kutaknál bátran lehet tankolni..? eszembe nem jutna magamtól, de ha megesküsztök rá, kipróbálom, kaptam mindenféle kuponokat.
-
válasz
Petester #1833 üzenetére
néha van pár, néha semmi. ki kell várni. na meg igazából kezd kifutni ez a széria, ugye 10+ évesek gyakorlatilag, lassan nem lehet majd megkímélt példányt találni. ez van, lexus ls430-at sem lehet már jót venni, öt éve lehetett, most már nem, az a vonat elment.
azt kell kitalálni, hogy mi az a kocsi 2010 környékéről, ami közben meg "beérik"
-
-
kösz, srácok, lassan kezdek normál lépőtempóra gyorsulni
-
válasz
Petester #1683 üzenetére
elég jól el lehet tüntetni. de ne ragadj le a vízkárnál: usából sok pénz behozni egy kocsit. ha tehát látsz egy autót, ami eleve gyanúsan olcsó, és még usából is van, nem is kell tovább gondolkodni. dettó a "svájci nyugdíjas" kocsija, hiszen onnan is van vám, áfa stb. és még olcsó is. akkor vajon milyen hulladék lehetett a kiinduló állapot, hogy megérte a vesződséget?
ennyit nem ér az egész 3,6-os motor amúgy, ugyanazt a kocsit megkapod normálisan használtan, jó állapotban a 2,5-össel, nem fogja letépni az arcod, sőt, de nem megy rá a gatyád és az idegeid.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 7
- ZIDOO médialejátszók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Google Pixel topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Megérkezett Magyarországra a Xiaomi Smart Band 9 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- Új tokozással jön az Arrow Lake utódja?
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP X2 210 G1Tablet - Intel Quad Z8300 I 2GB I 32GB SSD I 10,1" Touch I Cam I W10 I Gari!
- REFURBISHED és ÚJ - 40AS Lenovo ThinkPad USB-C dokkoló (akár 3x4K felbontás)
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Beszámítás! Xiaomi Redmi Note 10 Pro mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest