Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    senior tag

    válasz Ariadne #10718 üzenetére

    Egypár vitán már túl vagyunk...
    A kiskereskedelem nudli, és sajnos még itt van a régi jó magyar mentalitás is - Dögöljön meg a szomszéd tehene!
    Azonkívül kinél és hogyan lobbyzzunk? Menjek el a kedves megválasztott képviselő urunkhoz? Az még el se jön a fogadóórájára...
    Bocsi, de itt a fogyasztóvédelmi hatóságnak kéne lépnie. Ahelyett, hogy a vevő minél kedvezőbb helyzetbe hozása lenne a cél, foglalkoznának a direkt országba bejövő cuccokkal. Hiányolja a fogyasztó a magyar nyelvű kézikönyvet? Ne lehessen forgalomba hozni. Gondok vannak az ügyintézéssel? Szankciót neki. És még folytatható. Az ő nevükben van az, hogy "fogyasztó" és hogy "védelem". Ha tönkreteszik a kiskereskedők munkáját, azzal nem védik a véglényeket. Volt már pár kérdés arra, hogy a bedőlt boltban milyen formában intézhető a gari... Köszönjük, neked, ó magyar bürorkrácia!!!
    És még hátra van a fogyasztói mentalitás... Ahogy mi, a törvényi előírásokat betartani próbáló, az ügyfelet szem előtt tartó boltosok is a kontár, átvágó, svindliző, mutymogó bt-k miatt szívunk, úgy a szerencsétlenül járt fogyasztó szenvedni fog a jogszabályt kihasználó kis f***kalapok miatt. Mert a lehető legolcsóbb úgy cserélni az alkatrészt, hogy az eredeti árat visszakövetelik... Mert ugyebár a törvényi lehetőség...

    Ennyi. Béke veled...

Új hozzászólás Aktív témák