Új hozzászólás Aktív témák

  • Rover623

    félisten

    válasz net84 #1170 üzenetére

    Sőt! volt szerencsém olyanhoz is, hogy a fószerkém szerencsétlen kiscsajjal üvöltözött, mert valami eszköznek az ügyintézése (vásárolni szeretett volna, de nem volt, vagy nem azon az áron) nem tetszett neki. Jött az értékesítési vezető, pötyögtek a gépen, majd közölték vele, hogy lehet távozni, és vissza sem kell jönnie többet.
    Remélem érzed, hogy oltári mód szar példa...;]
    Akármennyit vásárolok vhol, semmiféle jogalapom nincs rá hogy bárkivel is üvöltözzek ott...:(
    Ha meg keveset, akkor pláne...:P

    Na ennyire fontos az ügyfél...ahhoz rohadt nagy forgalmat kell produkálni, hogy komolyan is foglalkozzanak veled.
    Ebben szerencsére tévedsz...ahogy mi megpróbálunk minden ügyféllel normálisan bánni, vásárlási volumentől függetlenül, úgy a nagykerben mi is elvárhatjuk és el is várjuk ugyanezt...és hál' Istennek van jó pár normális nagyker.
    Hagytunk mi már ott olyan nagykert ahol komoly forgalmat generáltunk, sőt volt olyan amelyiknél már a viszonteladói szerződés megkötése is elakadt, mert nem voltak szimpatikusak a feltételek és lekezelő módon kommunikáltak velünk az előkészítő fázisokban...:C
    Annyi a nagyker mint égen a csillag...a vevő ránk/rád tudja vágni az ajtót, hogy ''akkor majd megveszem máshol''...mi is (te/ti is) meg tudjátok tenni a nagykerrel...;)

Új hozzászólás Aktív témák