Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Rover623 #1175 üzenetére

    igazad van a példa szar :) de nem oltári mód
    elvárható, hogy normálisan bánjanak a ''kiskeressel'', de a korrektség is kell
    szerintem elsődleges szempont az ár (mint a ''halandó'' vásárlónak), utánna jön a megbízhatóság (ami akár az ár elé is kerülhet - értem itt a ''józsi bácsi számítástechnikai nagykereskedés''-t, akik tök jók árban, de januárban zárnak, és garanciázás ugrott)
    Pár nagykerrel mostanság én is megakadtam...
    egyik nem is egy kicsike volt, nagyon jó áron adott nagyon sok mindent, de 3 hét után sem volt képes egy árlistát küldeni - egyből kiestek
    a másik a kéz logikus volt...sürgősen kellett volna egy két ''apróság'' mail-re nem válaszolt, telefont nem vette fel. két héttel késöbb megjelent, hogy kerestük, meg küldtünk valami mailt. Adni akkor sem tudott semmit, csak pár nappal késöbb küldött egy árlistát, amin az egyébként is kért eszközök fele volt feltüntetve. - és náluk sem csak pár tízezer forintokat hagytunk ott


    De gondolom azt azért te is tapasztaltad, hogy nem ugyanaz a helyzet a nagyker-kisker és a kisker-ügyfél közötti ''rendszer''...és csak azért, mert valami gebasz van nem lehet őket othagyni. (pl nekünk pár hete elhagytak egy nagyobb értékű csomagunkat, ezért nem lehet őket csak otthagyni, heti szinten nem keveset hagyunk ott, ennek ügyintézése mégis kicsit döcögős)

    De tény, hogy amit te mondasz, abban is van igazság.

  • szepi79

    őstag

    válasz Rover623 #1175 üzenetére

    Sőt! volt szerencsém olyanhoz is, hogy a fószerkém szerencsétlen kiscsajjal üvöltözött, mert valami eszköznek az ügyintézése (vásárolni szeretett volna, de nem volt, vagy nem azon az áron) nem tetszett neki. Jött az értékesítési vezető, pötyögtek a gépen, majd közölték vele, hogy lehet távozni, és vissza sem kell jönnie többet.

    hasonló nálunk is volt, csak nem jött az értékesítési vezető, hanem onnantól kezdve olyan árakat kapott a kedves kisker, hogy sokkal jobban megérte neki máshol vásárolni. (és az évi forgalma alulról majdnem megközelítette a fél milliót.)

    Na ennyire fontos az ügyfél...ahhoz rohadt nagy forgalmat kell produkálni, hogy komolyan is foglalkozzanak veled.

    attól függ, mit értesz komoly foglalkozás alatt. ha azt, hogy saját ügyintéződ, spec áraid legyenek, havi/kethéti személyes találkozások, ilyesmi, akkor igen. de ha csak annyi, hogy normálisan álljanak hozzád, és korrekt módon kiszolgáljanak, ahhoz nem.

    Annyi a nagyker mint égen a csillag...a vevő ránk/rád tudja vágni az ajtót, hogy ''akkor majd megveszem máshol''...mi is (te/ti is) meg tudjátok tenni a nagykerrel...

    jaja... egyik exkollégám vhogy így fogalmazta meg: a magyar helyzet olyan, hogy 10 emberből 3 nagyker, 4 kisker, meg 3 végfelhasználó...

Új hozzászólás Aktív témák