Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz xoorti #1258 üzenetére

    valami hasonló notis incidensem volt ma reggel, annyira, hogy majd szétestem, annyira felment bennem a pumpa. Annyi volt a külömbség, hogy a kedves k*******ő elvtárs kitörte a pöcökegeret az IBM gépből. Ezt 2,5 hete adták át nekünk, 1,5 hete van a szakszervízbe, mert mi nem találtunk rá értelmes megoldást, igaz ők sem, cserélik a teljes bill-t.
    Megpróbáltam elmagyarázni az informatikai főnöküknek, hogy nem szivatjuk, egyszerűen ennyi idő, amíg megnézték a notit (hajtás van mindenhol, és nem kivételeznek senkivel sehol, amikor sorra kerül, akkor csinálják meg...), és nincs Mo-n jelenleg hozzá bill. és erre várni kell 1-2 hetet még. Ezek után kitalálta, hogy én elküldtem őt a kur*a anyukájába, és nem vagyok hajlandó vele foglalkozni (ki nem mondta - akkor - hogy mi szivatjuk őket). Elnézést kértem, és helyesbítettem, hogy én semmi ilyet nem monstam. (de utánna biztosan csuklott egy darabig a kedves jó édes anyukája :((( )
    Arról nem is beszélve, hogy az elvtárs (mármint a tulajdonos) utánna a kollégánál reklamálst, hogy ő már ezt a notit nem fogadja el, neki adjunk egy original gépet

    ''örüljön hogy nem jelentem a fogyvédelemnek'' - pedig megtehetné, akkor talán felvilágosulna, hogy gazdasági ''társaság'' és gazdasági ''társaság'' között nincs fogyasztóvédelmi szabályozás, illetve az említett szituáció esetén nincs szerződés a szervízzel, ezért fogyasztóvédelmi szabálytalanságról sem lehet szó, maximum a bánásmód lehetne kifogásolható, de szvsz ebben az esetben erről sem lehet szó :(

Új hozzászólás Aktív témák