Új hozzászólás Aktív témák

  • ViZion

    félisten

    válasz Zsivaagoo #30542 üzenetére

    Nálunk bejön a zí-mél. Elosztom ki mit csináljon. Ezt felírom egy excelbe magamnak, látom melyik nap mi jött, kinek adtam. Srácok megkapják tőlem, vagy ha direktbe kapták, akkor én csak beírom, h az van nála.

    El kell osztani a terheltséget, folyamatosan beszélünk, h rugalmas legyen a rendszer.
    Ők megkapják, felviszik a közös excelbe. Innen lesz statisztika, etc... csak ugye néha elfelejtik, mindent visszanézni én sem tudok. Meg 4-4 főre van egy excel, ezért a kettő darab, tudják írni közösen.
    Ha rendelés van, akkor átkerül a vállalatirányítási rendszerbe, az kezel mindent. Oda viszont csak AV-sok és vezetők írhatnak, de statisztika az ajánlatkérésekről is kell.

    Gondoltam már arra, h mindenki sajátot vezet, és egy excel behívja az ottani adatokat... :U
    Tudja fene mi kellene, talán legjobb lenne kibővíteni a váll. ir. rendszert, de az pénzes, meg így is lassú... :(((

Új hozzászólás Aktív témák