Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    senior tag

    válasz adik #3720 üzenetére

    Routerekhez készítettem. Ha már kétnaponta jön vissza egy hozzáértő személy, akkor jön a kábelecske. RJ45 az egyik vége, a másik csak összetekert szálak. No meg egy szünetmentes táp aksi... :D
    Nem folyamodnék hozzá, ha a gyártó/nagyker is elismerné a hibát. Volt olyan eset, amikor csaknem másfél hónapig volt egy HDD fent a nagykerben, majd visszajött, hogy hiba nem jelentkezett. Szervízbe be, gépbe, gyári teszt egy perc után sípol, hogy SMART hiba. Visszaküldöm, erre meg jövő héten hozzák, hogy lejárt a gar. Hogy az összes felmenőági rokonotok!!! :(((
    Ja, meg ha pl 22.-én jár le a gar, akkor ne küldjem fel 20-21.-én. Inkább örülnének, hogy szólok!.
    A bad block meg a legjobb, mindig javítva jönnek vissza. Az LG íróknál a gyári szervíz adott egy 4163 helyett egy 4160-ast, újként! Szemem azért van, és hiába olyan minden, mint a szerelem (azaz a belső a fontos), az eszköz jövő héten megy vissza!
    Ja, és mostanában visszakaptam olyan eszközöket hiba nem jelentkezett felirattal, ahol az érintkezőkön pl a kezelés során még az ón is kiolvadt... Szikrázott mindenhol rendesen! Nem is működött.
    Ebben az a rossz, hogy mondjuk az ügyfél szempontját szem előtt tartva valamit kicserélek korábban, utánna meg a nagyker szivat...

Új hozzászólás Aktív témák