Új hozzászólás Aktív témák

  • Pötyi

    őstag

    válasz I02S3F #44438 üzenetére

    Szerény véleményem szerint olyan 20+ év, üzemeltetésen alapuló tárgyi tudással. Mert nem az a dolog lényegi része, hogy a magad porblémáját oldod meg, vagy másét (support), hanem hogy _megoldod_ a porblémát. Ha meg tudsz oldani porblémákat, akkor tudsz adni supportot is. Mert ha befut a hibabejelentés, hogy "Nem megy a gépem!", akkor szamárvezető nélkül, fejből végig tudod-e vinni a logikus, rávezető kérdéssort kezdve a hálózati tápkábel bedugott állalpotára történő rákérdezéstől, hogy milyen gép, mi nem megy, a program, vagy az egész gép, van-e kép, sípolt-e, egyáltalán van-e áram, és még vagy hatezer okos kérdés. Na és ott van még a pszichológiája is a dolognak, még ha olyan hülye a júzer, mint a föld, akkor sem küldheted el ordítva melegebb éghajlatra, hanem nyájasan, szobahőmérsékletű hangon kell vele beszélned. Ismétlem: fejből tudva a felteendő kérdéseket, nem pedig egy bölcsész szakról kimaradt telefonos supportosnak készített szamárvezető alapján.

    Nehéz és összetett dolog ez.

Új hozzászólás Aktív témák